Interneto svetaines šiais laikais turi beveik visi verslai, tačiau kiek iš jų yra kokybiškos, sugebančios skatinti pardavimus. Vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą yra sunku, tačiau šiame straipsnyje papasakosime, kokios turėtų būti parduodančios interneto svetainės charakteristikos.

Svetainė yra jūsų verslo centras

Socialinė žiniasklaida ir rinkodara yra būtini komponentai, tačiau jūsų svetainė yra galutinis tikslas. Tai yra vieta, kurioje verslininkai pristato savo prekės ženklą ir užmezga tiesioginį ryšį su savo klientais.

Žinome, kad nuoseklus prekės ženklo plėtojimas interneto svetainėse ir socialiniuose  tinkluose didina patikimumą. Idealiu atveju verslininkai turėtų panaudoti savo svetainėje sukurtus prekės ženklo elementus ir turinį savo socialiniuose kanaluose, kad sukurtų didžiausią poveikį. Kai nauji produktai, paslaugos ir turinys pateikiami interneto svetainėje, jie turėtų naudoti socialinius kanalus, kad sugrąžintų žinomumą ir srautą į savo svetainę.

Dėmesio intervalai yra trumpi, tad išdėstymas yra svarbus

Interneto dizainas, ypač skirtas įmonėms, eina link visiškos dizaino kontrolės ir puslapio lankstumo, kad verslininkai ir kūrėjai galėtų išreikšti savo prekės ženklą be kūrybinių apribojimų. Idealiu atveju nereikia samdyti kūrėjo, kuris parašytų pasirinktinį kodą, kad dizainas būtų išskirtinis. Siekiama, kad verslo atstovai tai galėtų atlikti patys.

Be to, įmonės dabar labiau nei bet kada turi daug dėmesio skirti mobiliajai savo svetainės versijai. Esant mažesniems ekranams ir trumpesniam laikui lankytojų pasitikėjimui sukurti, nebeužtenka vien pasikliauti, atrodytų, nesibaigiančia slenkančia, reaguojančia darbalaukio versija. Įmonės turėtų apsvarstyti galimybę optimizuoti mobiliojo ryšio patirtį, pakoreguoti puslapio išdėstymą ir netgi sumažinti turinio kiekį.

Kurdami svetainę kūrėjai ir verslininkai nori dizaino sistemos, kuri suteiktų laisvę lengvai eksperimentuoti, tačiau jiems taip pat reikia patarimų. Tokiu atveju pasitarnauja svetainės redaktoriai.

Pasitelkite klientų atsiliepimus, kad galėtumėte kurti naujus produktus

Sėkmingo verslo kūrimas grindžiamas klientų, turinčių problemą, identifikavimu (rinkos tyrimas), produkto ar paslaugos teikimu, kuris ją sprendžia (produkto atitikimas rinkai) ir būdo pasiekti tą klientą suradimu.

Geras verslininkas atliks išankstinį darbą, siekdamas užtikrinti, kad klientų, turinčių bendrą problemą, rinkos dydis būtų pakankamai didelis ir reikšmingas jų verslui, ir kad jie galiausiai galėtų parduoti savo produktą. Tai galioja ir naujam ir esamam produktui, kurį norite tobulinti.

Svarbiausia yra rasti būdą, kaip likti šalia savo kliento, kad galėtumėte tobulinti produktus remdamiesi jų atsiliepimais. Atminkite: klientai negali pasakyti, ką parduoti. Toks yra verslininko darbas. Jis siūlo produktus, o klientai vienaip ar kitaip į juos reaguoja.

Nustatykite, ar jūsų produktas tinka rinkai

  • Vartotojai ieško pasiūlymų, kurie pagerintų jų kasdienį gyvenimą, nesvarbu, ar tai būtų profesinis ar asmeninis gyvenimas. Paklauskite savęs, kaip galite tai padaryti unikaliai.
  • Pažvelkite į pomėgius, grupes ir tinklus, kuriems priklauso jūsų potencialūs klientai – paklauskite savęs, ar galėtumėte sėkmingai papasakoti apie savo produktą tam tikrai klientų auditorijai suprantama kalba. Jeigu ne, bus labai sunku parduoti.
  • Paklauskite savęs, ar kas nors iš anksto užsisakytų šį produktą, ar jį užsiprenumeruotų.
  • Ar supranti savo auditoriją? Laimės prekės ženklai, kurie yra autentiški ir kuria savitą ryšį su klientais.

Atkreipkite dėmesį į visas UX detales

Galiausiai jūsų tikslas yra sukurti patrauklią naršymo patirtį savo tikslinei auditorijai. Tai gali reikšti daug dalykų, bet svarbiausia yra kokybiškas ir patogiai išdėstytas turinys bei interneto svetainės pritaikymas naudoti visose platformose. Žmonės pastebi net menkiausias detales, tad investuokite į kokybę.

error: