Gera interneto svetainė. Prieinamumas, patogumas, kūrybiškumas, įvaizdis.

Internetas šiais kompiuterizacijos laikais yra būtinybė, be kurios neapsieina nei vienas žmogus,o ką jau kalbėti apie verslininkus. Kiekvienas save gerbiantis verslininkas privalo pasirūpinti, kad jo vadovaujama įmonė turėtų savo prekes arba paslaugas pristatančią internetinę svetainę. Tik gera interneto svetainė gali būti tinkamas marketingo įrankis.

Iš tiesų, nuo pat savo atsiradimo internetas sulaukė didelio visuomenės susidomėjimo ir iki šių dienų taip išpopuliarėjo, kad tapo neatsiejama žmonių gyvenimo dalimi. Nesuklysime pasakę, kad žmonės tapo priklausomi nuo interneto, be jo neįsivaizduoja savo kasdienio gyvenimo. Čia ne tik dirbame, bet ir bendraujame, pramogaujame, ilsimės.

Kaip jau anksčiau minėjau, šiuolaikinis verslas sunkiai įsivaizduojamas be jį pristatančios interneto svetainės. O nemaža dalis verslo yra vystoma vien tik elektroninėje erdvėje. Taigi interneto svetainių kūrimo paslaugos dabar labai populiarios. Yra daugybė jas siūlančių įmonių ir atskirų asmenų. Svarbu išsirinkti gerus specialistus, turinčius ilgametę patirtį interneto svetainių kūrimo srityje. Būtent tokie yra Studijos 4 D specialistai. Pasirinkę juos tikrai liksite patenkinti darbo rezultatu. Ne paslaptis, kad geri klientų atsiliepimai yra puikiausia reklama. Studijos 4 D komandai tokios reklamos netrūksta.

Gera interneto svetainė. Kokia ji?

Gera interneto svetainė. Kokia ji?

Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kokia turi būti gera interneto svetainė? Kokie elementai yra svarbiausi?

Pirmiausia reikia pasakyti, kad neužtenka tik sukurti interneto svetainę. Ji negali būti bet kokia. Kokybiška interneto svetainė turi atlikti tam tikras svarbias funkcijas: padėti komunikuoti su esamais klientais,  privilioti naujų klientų, priimti užsakymus ir kt. Svarbiausia, kad interneto svetainė būtų patogi lankytojams ir informatyvi. Žinoma, nereikėtų pamiršti svetainės dizaino, kuris taip pat yra ne mažiau svarbus svetainės vertinimo kriterijus.

Nepamirškite, jog verslo tikslas – tenkinti vartotojų, o ne savo pačių poreikius.  Jeigu žmonės negalės Jūsų verslą reprezentuojančiu interneto tinklalapiu naudotis patogiai, lengvai ir greitai, tuomet neišgelbės net ir įmantriausios technologijos.

Prieš kurdami ar atnaujindami savo interneto svetainę verslininkai turėtų pirmiausiai išanalizuoti vartotojų potyrius (angl. user experience). Paprasčiau tariant, verslas turi koncentruotis į potyrius, kuriuos jų internetinis tinklalapis suteiks  jame apsilankiusiems žmonėms. Svarbiausi yra šie aspektai:

  • Ar vartotojams patogu svetaine naudotis?
  • Ar lengvai ir greitai galima rasti reikiamą informaciją?
  • Ar lankytojai patenkinti svetainės naudingumu?
  • Ar pakankamai greitai įgyvendinami apsilankymo tikslai?
  • Ar rekomenduotų šią  svetainę draugams, kolegoms?

Mokslą, nagrinėjantį vartotojų potyrius, sudaro trys sritys: informacijos prieinamumas,  interneto svetainės patogumas kūrybiškumas bei įvaizdis. Apie kiekvieną iš jų pakalbėsime atskirai.

Informacijos prieinamumas

Kuo aukštesnis informacijos prieinamumo lygis, tuo didesnė dalis žmonių gali ja naudotis. Šiuo atveju, kalbama apie žmones, turinčius negalią. Į šią žmonių grupę verslininkai dažniausiai nekreipia pakankamai dėmesio. Tai – didelė klaida, nes žmonės su negalia sudaro nemažą interneto vartotojų dalį. Juk negalia daugiau ar mažiau apriboja jų mobilumą, todėl internetas yra labai patogi terpė įsigyti reikiamas prekes, paslaugas, sutvarkyti įvairius reikalus. Užtikrinę kuo aukštesnį informacijos prieinamumo lygį, padidinsite savo galimybes pritraukti naujų lankytojų.

Interneto svetainės patogumas

Interneto svetainės patogumas yra ne mažiau svarbus nei informacijos prieinamumas. Įsivaizduokite situaciją: Jūs esate interneto vartotojas, ieškantis reikiamos informacijos, kurią nesunkiai randate, tačiau interneto svetaine nepatogu naudotis: informacija išdėstyta padrikai ir pan. Tokiu atveju labiausiai tikėtina, kad ieškosite informacijos kitur. Todėl labai svarbu, kad svetaine būtų patogu ir lengva naudotis. Privalote sudaryti galimybes vartotojui lengvai ir greitai atlikti užduotis, dėl kurių jis apsilankė Jūsų internetiniame tinklalapyje.

Norint padėti vartotojams orientuotis ir nepasiklysti didelėse interneto svetainės (kurias sudaro 1000 ir daugiau puslapių) pasitelkiamas svetainės žemėlapis.

Kūrybiškumas, įvaizdis

Šie elemtai yra ne mažiau svarbūs nei interneto svetainės patogumas. Tiesą sakant, kūrybiškumas yra labiaus siejamas su įmonės įvaizdžiu, o patogumas – su interneto svetainės įvaizdžiu.

Pavyzdžiui, spalvos yra svarbios ir įmonės, ir interneto tinklalapio įvaizdžiui. Nuo jų pasirinkimo nemaža dalimi priklauso vartotojų potyriai. Juk skirtingos spalvos sukelia skirtingas emocijas. Patariama rinktis kuo neutralesnes, šiltesnes spalvas, kurios neatitrauktų dėmesio nuo tekstinės informacijos.

Taip pat labai svarbu išlaikyti nuoseklų dizainą, t.y. tam tikri objektai naršant po skirtingus interneto svetainės puslapius turi būti išdėstyti tose pačiose vietose ir pan. Taip lankytojai lengviau perpras svetainės struktūrą ir lengviau prie jos pripras.

Nors kūrybiškumas paminimas tik trečiuoju numeriu vartotjų potyrius lemiančių dalykų sąraše, tačiau būtent jis pirmiausiai lankytojas krinta į akis ir suformuoja pirmą įspūdį apie interneto svetainę.

Taigi, gera interneto svetainė turi būti lengvai randama, patogi vartotojams ir turėti puikų dizainą. Jeigu Jums reikia būtent tokios svetainės, susisiekite su įmonės Studija 4 D specialistais.

error: