Elektroninės parduotuvės funkcijos. Elektroninių parduotuvių gausa dabartiniais laikais iš tiesų stebina. Jų yra pačių įvairiausių. Tačiau kad ir kokia būtų elektroninė parduotuvė, kiekvienai yra būtini tam tikri elementai, kad ji būtų mėgstama klientų bei išliktų konkurencinga.
Patogi navigacija
Norint padėti klientams greitai rasti jiems reikalingus produktus, svarbiausia yra pasiūlyti patogią navigacijos sistemą. Produktai turi būti logiškai suskirstyti į kategorijas, populiariausios kategorijos turėtų būti iškeltos į priekį. Juk kai kurie specialiai ieško produktų pagal prekės ženklą, o kiti perka pagal kategoriją. Taip pat labai svarbu, kad elektroninė parduotuvė sklandžiai veiktų: greitai atsidarytų nuorodos ir pan.
Paieška svetainėje
Be patogaus naršymo, labai svarbi yra prekių paieškos funkcija, randama daugumoje populiariausių elektroninės prekybos svetainių. Tai leidžia klientams apeiti navigaciją ir ieškoti būtent to, ko jiems reikia.
Produktų vaizdo įrašai
Vaizdo įrašų įtraukimas į produktų puslapius gali padidinti konversijų skaičių.Tyrimų duomenimis, daugiau nei 50 % pirkėjų teigė, kad internetiniai vaizdo įrašai padėjo jiems apsispręsti, kurio prekės ženklo produktą įsigyti.
Produktų vaizdo įrašai suteikia pirkėjams daugiau informacijos apie prekes. Ir reikia turėti galvoje, jog vizualinė informacija yra labiau atkreipianti dėmesį nei vien tik tekstinė.
Prekių apžvalgos
Populiariausia vartotojų sukurto turinio forma elektroninės prekybos svetainėse yra produktų apžvalgos ir įvertinimai.
Ši internetinės svetainės skiltis yra labai svarbi norint parodyti pirkėjams, kad prekės yra kokybiškos ir atitiks jų poreikius.
Lanksti prekių grąžinimo politika
Norite padidinti vartotojų pasitikėjimą savo produktais? Pasiūlykite lanksčią ir patogią grąžinimo politiką ir užrašykite šią informaciją pačioje matomiausioje puslapio vietoje. Pavyzdžiui, šalia mygtuko Dėti į krepšelį ir netrukus įsitikinsite, kad tai turės teigiamos įtakos žmonių apsisprendimui pirkti. Juk žinojimas, kad netinkančią prekę galima lengvai grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus, leidžia lengviau priimti pirkimo sprendimą.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kitas būdas įtraukti vartotojų sukurtą turinį į savo elektroninę parduotuvę yra pateikti dažniausiai klientų užduodamus klausimus.
Ši informacija gali padėti jūsų elektroninei parduotuvei keliais aspektais:
Padidinsite pardavimų skaičių atsakydami į svarbiausius klientų klausimus apie jūsų produktus prieš parduodant.
Sumažinsite laiką, kurį klientų aptarnavimo komanda turėtų skirti atsakinėdama į klausimus apie produktus prieš ir po pirkimo.
Užsakymo sekimas
Kai klientas pateikia užsakymą, svarbiausias klausimas yra, kada prekė bus pristatyta. Suteikite klientams galimybę lengvai patikrinti esamą užsakymo būseną jūsų svetainėje.
Sukurkite užsakymų stebėjimo puslapį, kuriame klientams nereikia prisijungti. Jiems tereikia elektroninio pašto adreso ir užsakymo numerio, kurį gavo užsakymo patvirtinimo elektroniniame laiške.
Programėlė mobiliesiems įrenginiams
Be to, kad turite mobiliesiems pritaikytą elektroninę parduotuvę, kurioje pirkėjai galėtų apsipirkti naudodami bet kurį mobilųjį įrenginį, taip pat apsvarstykite galimybę savo parduotuvėje turėti mobiliąją programėlę.
Programėlės mobiliesiems leidžia laikas nuo laiko priminti klientams apie Jūsų prekės ženklą, o prekės ženklo logotipą galite įdėti į išmaniuosius įrenginius, kuriuos dažniausiai naudoja pirkėjai.
Jums nereikia laukti, kol klientai atidarys naršyklę ar elektroninį paštą, kad gautų naujausius pardavimo pranešimus. Šiuos reklaminius naujinimus galite perduoti visiems klientams, kuriems įjungti pranešimai.
Daugiakalbis prieinamumas
Jei Jūsų elektroninė parduotuvė turi tikslą prekiauti ne tik vietinėje rinkoje, turite du pasirinkimus, kaip pritaikyti svetainę skirtingomis kalbomis kalbantiems klientams:
- Pasikliaukite „Google“ vertėju, kuris padės klientams išversti jūsų svetainę į savo kalbą.
- Sukurkite kelias savo svetainės versijas konkrečiomis kalbomis.
Lojalumo programa
Ar norite padidinti klientų lojalumą? Vienas iš būdų paskatinti žmones vėl apsipirkti Jūsų el. parduotuvėje – pasiūlyti lojalumo programą.
Paprastai tai yra nemokamos arba mokamos programos, kuriose klientai gauna privačią arba išankstinę prieigą prie geriausių pasiūlymų.
Daugelis leidžia klientams kaupti taškus už pirkinį, kurie suteikia nuolaidą perkant ateityje.
Taigi, šiame straipsnyje apžvelgėme funkcijas, kurias turėtų turėti kiekviena elektroninė parduotuvė. Jeigu kilo klausimų, norite patobulinti savo elektroninę parduotuvę – kreipkitės į Studijos 4D komandą. Atsakysime į Jums rūpimus klausimus, patarsime dėl svetainės patobulinimų, naujų funkcijų įdiegimo.