Turbūt niekas nenustebtų pasakius, jog po kelių dešimčių metų įprastų parduotuvių, kuriose apsiperkame šiandien, visai nebeliks. O jų vietą užims elektroninės parduotuvės. Apsipirkti tokiose parduotuvėse patogiau ir greičiau, nes nereikia laukti eilėse, skirti laiko nuvykti į parduotuvę ir pan. Visa tai tampa ypač aktualu prieš didžiąsias metų šventes, kai parduotuvėse pilna žmonių, didžiulės eilės prie kasų. Be to, turėti elektroninę parduotuvę naudingiau ir jos savininkams, nes nereikia samdyti pardavėjų, mokėti joms atlyginimo, nuomotis patalpų ir t.t.

Spartus elektroninių parduotuvių populiarėjimas neabejotinai džiugina tokių parduotuvių kūrėjus, nes vis didesniam ratui žmonių prireikia jų paslaugų. Reikia pasakyti, kad elektroninių parduotuvių kūrimas nėra labai brangi paslauga, todėl tai prieinama ne tik didesnes nei vidutines pajamas gaunantiems žmonėms. Tačiau jeigu nusprendėte, jog norite turėti savo elektroninę parduotuvę, jos kūrėjų ieškokite itin atsakingai, nes nuo jų sukurto produkto priklauso nemaža dalis Jūsų verslo sėkmės. Norint sukurti elektroninę parduotuvę, reikia turėti specialų žinių ir gebėjimų. Daugelis žmonių susivilioja mažesne paslaugos kaina, o paskui skundžiasi nekokybišku darbo rezultatu. Reikėtų suprasti, jog kokybiška paslauga atitinkamai ir kainuoja, todėl geriau kreiptis į šios srities profesionalus, sumokėti daugiau, bet džiaugtis kokybišku produktu. O ne kelis kartus mokėti už tą pačią paslaugą.

Elektroninių parduotuvių kūrimas – darbas profesionalams, nes nuo jų darbo kokybės priklauso, kiek naujoji parduotuvė pritrauks potencialių klientų ir pan. Juk rinkoje daug konkurentų, o naujai parduotuvei juos nurungti pradžioje itin sunku. Ne mažiau svarbu, kad būtų sukurta kuo paprasčiau ir patogiau valdoma elektroninės parduotuvės struktūra, kuri leistų savininkui lengvai įkelti prekes, jų aprašus, redaguoti turinį.
Taip pat elektroninės parduotuvės sėkmė ir pelningumas priklauso nuo to, ar pirkėjams patogu ja naudotis: užsisakyti prekes, keisti pirkinių krepšelio turinį, sumokėti už prekes. Jeigu tai atlikti pirkėjui pasirodys sudėtinga, jis tiesiog pasirinks kitą elektroninę parduotuvę ir Jūs prarasite klientą.

Elektroninės parduotuvės dizainas. Jis turi būti skoningas, išskirtinis, patrauklus, subtilus. Sutikite, kad estetiškai atrodantis puslapis sulauks daugiau pirkėjų dėmesio ir, žinoma, atneš daugiau pelno.
Elektroninėse parduotuvėse, kaip ir įprastose, pirkėjų skaičius padidėja prieš svarbiausias metų šventes, todėl būtina užtikrinti, kad parduotuvė veiktų sklandžiai, nestrigtų net ir esant pirkimo bumui.

Elektroninės parduotuvės kaina

Visiems žinoma, kad prekybos verslas internete kuriasi, vystosi ir plečiasi labai sparčiai. Elektroninės parduotuvės yra bene greičiausias, paprasčiausias ir paklausiausias būdas apsipirkti. Elektroninės parduotuvės privalumų yra daug, tačiau kad elektroninė parduotuvė neštų sėkmę, reikia įdėti daug pastangų ir nepagailėti pasisekimą lemiančių investicijų.

Į internetinį pardavimo pasaulį veržiasi įvairūs verslininkai. Vieni sėkmingai įsitvirtina kurdami ir plėsdami fizinių parduotuvių tinklą ir siekia dar labiau sustiprinti prekybą internete, kiti kartu kuria ir fizinę, ir elektroninę parduotuvę nuo pat pradžių stengiantis verslą vystyti abiejose sferose ir yra netgi jaunųjų verslininkų, nutarusių pradėti prekybą iškart nuo interneto. Taigi visus suinteresuotuosius domina elektroninė parduotuvė, jos funkcijos, jų nauda ir, be abejo, jų kaina bei nuo ko ji priklauso.

Elektroninė parduotuvė: nuomotis ar pirkti?

Visų pirma, tuos, kurie nori elektroninės parduotuvės, domina tai, kas apsimoka labiau: nuomoti ar pirkti. Kiekvienas variantas turi savų privalumų ir trūkumų bei tam tikro sprendimo priėmimą lemia tai, ar verslininkas yra jau seniai įsitvirtinęs prekybos pasaulyje ir turi tikslius, aiškius norus ir vizijas, susijusias su elektronine parduotuve, ir, be abejo, nori efektyvių rezultatų, ar verslininkas nori tik pasibandyti, susipažinti su elektroninės parduotuvės veikimu, mechanizmu iš vidaus.

Paprastai nuoma rekomenduojama tiems, kurie žengia tik pirmuosius žingsnius elektroninėje prekyboje ar jų prekyba dar nėra didelė. Taigi nuomotis elektroninę parduotuvę tinka tiems, kurių verslas yra naujas arba nedidelis, kai norima susipažinti su elektroninės parduotuvės veikimu, teikiamais rezultatais. Jei kažkas nepavyksta, jei prekyba nesivysto, verslą nutraukti nėra skausminga, nėra didelės rizikos. Nuoma tinka ir tiems, kuri turi labai ribotą biudžetą ir nori po truputį žengti į platesnį verslą. Dažniausiai nurodomi elektroninės parduotuvės nuomos privalumai yra greitas, lengvas, paprastas diegimas, gana paprasta pradžia, tačiau didžiausias ir ryškiausias trūkumas – šabloniškumas. Jūsų išsinuomota elektroninė parduotuvė bus panaši ar netgi identiška su kitomis šimtu parduotuvių. Tad verta pagalvoti, ar norima būti tokiam pačiam, kaip kitiems, ar norima rimtai sudominti klientą išskirtine elektronine parduotuve (kalbant tiek apie dizainą, tiek apie funkcijas).

Iš kitos pusės, elektroninės parduotuvės sukūrimas nors ir reikalauja nemažų investicijų, dažnai būna labai patrauklus sprendimas. Verslininkai, pasirenkantys kurti elektroninę parduotuvę, iškart rimtai orientuojasi į prekybą, jos rezultatus, klientų poreikius, originalius sprendimus. Sukurta elektroninė parduotuvė išsiskiria iš visų nuomojamų, kurios paprastai būna vienodos ir neišsiskiriančios iš vienodos masės internete. Ji nebūna šabloniška, stebina nestandartiškais sprendimais, ieško pačių patogiausių prieigų prie kliento, taikosi prie jo poreikių ir prekybą supaprastina visais įmanomais būdais.

Elektroninės parduotuvės kūrimas: nuo ko kinta kainos

Elektroninės parduotuvės sukūrimo kaina gali labai įvairuoti. Dažnai dėl neišmanymo, nežinojimo, siekiant kuo daugiau sutaupyti, pralošiama dar daugiau. Todėl būtina suvokti, nuo ko priklauso kaina, kokie dalykai yra brangiausi, kodėl jų yra tokia kaina, kokią naudą jie gali suteikti, kokiems sprendimams reikėtų negailėti investicijų.

Pirmiausia reiktų pradėti nuo elektroninės parduotuvės projekto, kurio kaina priklauso nuo techninių reikalavimų sudarymo. Tam įtakos turi planuojamos pateikti produkcijos kiekis, jos valdymas, koregavimas, redagavimas, naujas įvedimas, diegiami atsiskaitymo būdai (pavyzdžiui, grynais ar pervedimu per PayPal, mokėjimai.lt ir kita), kurie turi garantuoti sklandų prekės ar paslaugos apmokėjimą, pristatymo modulių diegimas (skirtingos pristatymo būdų formos), užsakymų administravimas (informavimas apie naujus klientus, užsakymus, užsakymų peržiūra, užsakymo būsenos nurodymas pirkėjui ir kita), buhalterinės apskaitos programos pajungimas ir kiti reikalingi bei norimi moduliai, praversiantys prekybai. Kuo paprastesnės, labiau automatizuotos sistemos norima, tuo daugiau reiks investuoti. Savaime suprantama, kad projekto valdymo kaštai taip pat reikalauja investicijų: reikia derinti dizaino klausimus, projekto valdymą, organizuoti darbus ir koordinuoti specialistus.

Įtakos kainai turi programinės įrangos pirkimas arba nuoma. Galima naudoti nemokamas programas (pavyzdžiui, atviro kodo el. komercijos  platformos – Magento), taip pat galima programinę įrangą pirkti, nuomoti ar prenumeruoti licencijas.

Kad elektroninę parduotuvę būtų galima realizuoti, reikia programuojų. Jų darbo kaina priklauso tiek nuo sukauptos patirties, tiek nuo teikiamų techninių reikalavimų: kuo jie didesni, tuo daugiau programuotojas turės skirti valandų savo darbui atlikti.

Kalbant apie dizainą, reikia suvokti vieną dalyką: jei norite masiškai internete pasirodančios elektroninės parduotuvės dizaino kopijos, ją įsigyti yra pigu. Tačiau kartu suprantama, kad tai neparodo elektroninės parduotuvės išskirtinimo ir ji bus tiesiog tapatinama su tūkstančiu kitų. Unikalus dizainas yra vienas svarbiausių raktų, galinčių sudominti pirkėją, pritrauktį jį, pažadinti smalsumą ir įtikinti pasilikti. Tai reikalauja daug specialisto laiko sąnaudų, todėl tai kainuoja brangiau. Toks dizainas atliepia verslininko poreikius, norus: struktūra, išdėstymas, stilius kuriamas nuo nulio pagal pageidavimus. Unikalus dizainas gali būti derinamas su naudojama standartine turinio valdymo sistema. Tačiau būtina pažymėti, kad skirtingi unikalūs dizainai gali skirtis kokybe, kuri priklauso nuo dizainerio sugebėjimų, patirties. Kad neapsigautumėte ir nebūtumėte nuviltas, rekomenduojama sekti, išsinagrinėti dizainerio darbus – taip galėsite susidaryti įspūdį apie jo darbų kokybę. Būna, kad sukurtas dizainas pasirodo esantis dar paprastesnis už šimtus naudojamų šablonų, tačiau geriausiu atveju dizaineris jus nustebins unikaliais sprendimais ir išmone. Be to, dizaino sprendimo kaina priklauso ir nuo elektroninės parduotuvės dydžio. Taigi kuo daugiau dėmesio skiriama dizainui, jo kokybei, tuo daugiau laiko ir lėšų reikia skirti.

Kuriant unikalų dizainą, galima kurti ir unikalią sistemą. Tai yra dar sudėtingesnis darbas, reikalaujantis didelių lėšų. Paprastai elektroninių parduotuvių užsakovams užtenka standartinės turinio valdymo sistemos, nes jos turi daug funkcijų. Taigi kodėl gali prireikti unikalios turinio valdymo sistemos? Visų pirma, ji yra būtina, kai jūsų idėja būna originali, nauja ir dar niekieno neišpildyta. Nestandartiniai sprendimai reikalauja ir nestandartinės turinio valdymo sistemos. Iš kitos pusės, rekomenduojama kurti individualią turinio sistemą tada, kai siekiama funkcionalumo pašalinant daugybę nereikalingų standartinės turinio sistemos elementų ir įterpiant originalų sprendimą. Taigi unikali turinio valdymo sistema yra orientuota į konkrečias funkcijas, kurių reikia konkrečiai elektroninei parduotuvei, ir į originalius, nestandartinius sprendimus.  Be to, unikali turinio sistema yra ypač aktuali stambioms elektroninėms parduotuvėms, kurios siekia optimalaus darbo automatizuojant daugybę prekybos procesų, palengvinančių sudėtingą verslo veikimą.

Reikia nepamiršti ir SSL sertifikatų (https://), kurie yra saugumo komponentas. Jų kainos gali skirtis dėl adresų skaičiaus, kuriam sertifikatas yra skirtas naudoti (standartinis SSL sertifikatas, SAN SSL sertifikatas, Wildcard SSL sertifikatas).

Negalima pamiršti, kad elektroninė parduotuvė negali pradėti sėkmingai veikti ir nešti pelną tik ją sukūrus. Būtina pasirūpinti marketingu, kuris reikalauja papildomų nemažų lėšų. Visų pirma, jei norite, kad elektroninė parduotuvė būtų pastebėta, reikia investuoti į reklamą internete, ją organizuoti. Negalima aplenkti ir SEO (optimizacija paieškos sistemoms) optimizavimo, kuris gali padėti pritraukti pirkėjus ir taip didinti padavimus, populiarinti parduotuvę ir gali suteikti aukštą poziciją Google paieškose. Tai vėlgi reikalauja papildomų lėšų.

Trumpai tariant, elektroninės parduotuvės sukūrimo kaina bus tuo didesnė, kuo daugiau individualaus darbo reikalaus, kuo daugiau funkcijų ji turės atlikti. Kiekviena papildoma nauja funkcija, modulis, originalus sprendimas reikalauja didesnių investicijų. Verta pažymėti, kad kruopštus elektroninės parduotuvės kūrimas reikalauja atsakingo darbo, savo sritį išmanančių specialistų išmonės ir kliento noro išsiskirti bei turėti tokią elektroninę parduotuvę, kuri ne tik atlieptų klientų poreikius, bet ir padėtų produktyviai dirbti.

Internetinių parduotuvių kūrimo paslaugos

Atviro kodo platforma – neribotos internetinių parduotuvių kūrimo galimybės

Internetinių parduotuvių kūrimo paslaugos  – viena iš didžiausių šių dienų realijų. Internetinės parduotuvės pasaulyje ir, žinoma, Lietuvoje populiarėja ne dienomis, o valandomis. Realu, kad vieną dieną jos iš rinkos išstums realias parduotuves, neturinčias savo elektroninių versijų. Jas turinčios parduotuvės tiesiog persikels į internetą. Juk elektroninė prekyba turi daug privalumų: nereikia nuomotis patalpų parduotuvei, samdyti pardavėjų ir pan. O ir apsipirkti internetinėse parduotuvėse greičiau bei patogiau, nes nereikia stovėti eilėse, bendrauti su įkyriais pardavėjais, siūlančiais įsigyti to, ko Jums visai nereikia.

Reikia pasakyti, kad internetinių parduotuvių kūrimo paslaugų populiarėjimas skatina esamus ar būsimus verslininkus vis dažniau kreiptis į programuotojus dėl naujos elektroninės parduotuvės sukūrimo ar jau esamos tobulinimo.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie populiariausią elektroninėms parduotuvėms kurti skirtą WooCommerce e-komercijos platformą. Šią platformą dažniausiai naudoja mūsų įmonės specialistai, todėl galime garantuoti, jog ji yra geriausia ir patogiausia. Apskritai, paklausę bet kokio šioje srityje dirbančio specialisto, kokią platformą jie renkasi, didžiausia tikimybė, jog išgirsite atsakymą WooCommerce platforma.

WooCommerce platforma – bene populiariausia pasaulyje e-komercijos platforma. Tai – lyderiaujanti, tačiau pati sudėtingiausia ir didžiausia elektroninės prekybos platforma pasaulyje. Ši platforma  – atviro kodo. WooCommerce platforma turi dvi versijas: nemokamą, dar vadinamą  „bendruomenine”  bei mokamą, kurią dažniausiai renkasi didelės  įmonės. Ji parašyta PHP programavimo kalba, naudoja Zend karkasą.

WooCommerce platforma skirta didžiausiems, išskirtiniausiems klientų poreikiams patenkinti. Jeigu siekiate, kad klientai, užsukę į Jūsų elektroninę parduotuvę, liktų nustebinti, girtų patogų apsipirkimą, pasirinkite būtent šią elektroninėms parduotuvėms kurti skirtą platformą.

Kalbant apie WooCommerce privalumus, vienas iš jų – neribotos modifikacijos galimybės. Naudodami WooCommerce platformą, sukursite tokią elektroninę parduotuvę, kuri patenkins net išrankiausių klientų poreikius. WooCommerce platformos galimybės beveik neribotos. Tai profesionalams, valdantiems ne vieną didelę internetinę parduotuvę, skirta platforma.

Būtent ši galinga, didžiulė elektroninių parduotuvių kūrimui skirta platforma suteikia galimybę sukurti itin didelį prekių kiekį turinčias parduotuves (milijonas ir daugiau prekių). Žinoma, tokių didžiulių parduotuvių išlaikymas gana brangiai kainuoja, nes reikia daug administruojančio personalo.

Vienas iš daugelio WooCommerce elektroninės prekybos platformos privalumų yra tai, kad šioje platformoje yra galimybė naudoti talpų pirkinių krepšelį. Tai be galo patogu parduotuvės klientams, kurie gali vienu metu įsigyti daug prekių.

Lyginant WooCommerce platformą su kita gana populiaria PrestaShop platforma, pastaroji skirta mažam ir vidutiniam verslui. Ji yra nemokama, tačiau norint, galima įsigyti įvairių papildomų mokamų modulių. PrestaShop elektroninės prekybos platforma tinka mažai darbuotujų turintiems verslams, nes pagrindinės jos funkcijos yra sukurtos taip, kad veiktų be nuolatinės žmonių priežiūros. WooCommerce platformoje, atvirkščiai, reikalingas darbuotojas, kuris turi atlikti prekių rūšiavimą. Be to, PrestaShop platforma išsiskiria labai patogia, greita,  paprasta prekių paieška.

Dar viena pupuliari Shopify platforma yra tinkamiausia dar tik pradedantiems elektroninės prekybos verslą. Lyginant su WooCommerce platforma, Shopify yra lengviau valdoma ir tinkama tiek mažoms, tiek didelėms internetinėms parduotuvėms kurti ir administruoti. Didelis Shopify privalumas yra tas, kad šiai platformai nereikia  papildomų išorinių programavimo resursų.  Vienas iš pagrindinių trūkumų – papildomas mokestis už kiekvieną funkciją.

Mūsų įmonė Studija 4D internetinių parduotuvių kūrimui dažniausiai naudoja uždarą kodą arba atviro kodo WooCommerce platformą, kuri leidžia sukurti kliento svajonių parduotuvę. Šios platformos galimybės be galo didelės, leisiančios išpildyti net sunkiausiai įgyvendinamus klientų norus. WooCommerce platforma – neribotos Jūsų elektroninės parduotuvės dizaino galimybės, dideli SEO resursai, neriboti įskiepiai ir pan. Visas naujausias funkcijas, apie kurias gali svajoti elektroninių parduotuvių savininkai , ši platforma turi. O jeigu ne, patyrę specialistai, pasitelkdami WooCommerce platformą, gali sukurti būtent tai, ko Jums reikia.

Rinkitės mus ir kartu siekime verslo aukštumų!