Internetinės parduotuvės kūrimas

Internetinė prekyba dabar išgyvena savo aukso amžių. Žmonės daug dažniau apsiperka internetu, nes tai ne tik sutaupo laiko, bet ir yra labai patogu bei saugu. Akivaizdu, kad  elektroninės parduotuvės populiariausios tarp jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių. Vyresniosios kartos atstovai, ypač Lietuvoje,  yra kur kas konservatyvesni, taip lengvai nepriima naujovių, todėl dažnai laiko internetines parduotuves nepatikimomis. Tačiau laikui bėgant šis mitas tikrai išnyks. Juk elektroninė prekyba, kaip ir kitos veiklos sritys, modernėja, mažėja tikimybė, kad atsitiks įvairių nenumatytų dalykų (pirkėjų duomenų pasisavinimas ir pan.), tad nepasitikėti internetinėmis parduotuvėmis nėra pagrindo.

Jeigu turite parduotuvę ar parduotuvių tinklą, bet nesuteikiate žmonėms galimybės savo prekes įsigyti internetu, tuomet prarandate galimybę turėti žymiai daugiau klientų ir, žinoma, daugiau uždirbti. Juk internetinėse parduotuvėse Jūsų produkcija bus prieinama daug didesniam žmonių ratui, nepriklausomai nuo miesto, kaimo ar šalies, kurioje jie gyvena. Be to, čia galima apsipirkti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

E-komercijos specialistai

Sunkiausia pradėti prekiauti internetu yra mažoms įmonėms, kurios neturi pakankamai personalo, ribotas finansines galimybes ir pan. Tokiu atveju protingiausias sprendimas būtų kreiptis į e-komercijos specialistus, kurie Jums ne tik sukurs internetinę parduotuvę, bet ir padės ją išlaikyti kuo mažesnėmis sąnaudomis.

Prieš kreipiantis į specialistus, svarbu turėti kuo aiškesnę būsimos elektroninės parduotuvės viziją (kaip ji turėtų atrodyti, kokie dizaino sprendimai priimtiniausi ir pan.). Galite net susirasti patinkančią elektroninę parduotuvę užsienyje ir parodyti ją kaip pavyzdį Jūsų parduotuvę kursiantiems specialistams. Taip jie žinos, ko maždaug norite ir tikitės.

Jeigu Jūsų įmonė jau turi interneto svetainę, tada ir elektroninė parduotuvė turėtų būti tokios pačios stilistikos, atspindėti esamą interneto svetainės išvaizdą, įskaitant logotipus,  spalvų schemas.

Jeigu dar neturite įmonės interneto svetainės, elektroninės parduotuvės dizainą derinkite prie įmonės logotipo (fonas, šriftai, spalvų gama ir kt.).

Kokybiškas internetinės parduotuvės turinys

Kitas labai svarbus žingsnis – sukurti kokybiškus, patrauklius prekių aprašymus ir kokybiškas nuotraukas. Pirkdami internetu žmonės negali prekės paliesti ar užuosti, todėl labai svarbu turėti kokybiškas prekių nuotraukas, kurias galima padidinti, pažiūrėti į prekę iš arčiau ir pan. Prekių aprašymai turėtų būti trumpi, tačiau informatyvūs ir su įdomiomis detalėmis, kurios patrauktų žmonių dėmesį. Norėdami įtikinti pirkėjus, prekių aprašymuose vartokite daugiau būdvardžių, įvairių emocijas sukeliančių frazių.

Dar vienas svarbus klausimas kiekvienam elektroninės parduotuvės savininkui – kaip privilioti pirkėjus. Vos tik internetinei parduotuvei pradėjus veikti, paskleiskite žinią apie ją kuo plačiau, t.y. ne tik virtualioje erdvėje, bet ir popierinėje spaudoje, radijuje ir pan. Galite sukurti Jūsų internetinę parduotuvę pristatančias Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube paskyras.

Reguliariai pildykite internetines parduotuves nauja informacija

Keletą kartų per dieną papildykite interneto svetainę nauja informacija, rašyti su savo produkcija, jos panaudojimu, išskirtinumu ir pan. susijusius straipsnius ir įdėkite juose nuorodas į elektroninę parduotuvę. Pateikdami papildomos informacijos apie savo produkciją, labiau atkreipsite žmonių dėmesį į savo įmonę, paskatinsite pirkti būtent Jūsų internetinėje parduotuvėje.

Žinoma, reklamos galimybės priklauso nuo įmonės turimų finansų, tačiau jeigu galite skirti daug pinigų reklamai, jų negailėkite. Reklama naujai, niekam nežinomai parduotuvei būtina kaip oras.

Reikia pasakyti, kad sėkminga elektroninės parduotuvės veikla sunkiai įsivaizduojama be SEO (optimizavimo paieškos sistemoms). Nes SEO gali padėti Jūsų internetinei parduotuvėje įsitaisyti aukščiausiose pozicijose  tarp Google, Bing, Yahoo paieškos rezultatų. O tai būtina norint sėkmingai gyvuoti bei gauti norimą pelną. Juk neveltui sakoma: jeigu Tavęs nėra Google, reiškia Tavęs nėra visai.

error: