Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Internetinių parduotuvių populiarumas. Nuo ko pradėti internetinę parduotuvę?

Gyvename vieną kartą, tad norisi kiekvieną dieną išnaudoti maksimaliai, gyventi pilna koja. Ar svajojate daugiau keliauti, būti nepriklausomi, leisti sau daugiau visose srityse? Neabejojame, kad atsakymas yra teigiamas. Apie gyvenimo pagerinimą, prirašyta daugybė motyvacinių knygų, kurios vadinamieji gyvenimo mokytojai aiškina, kaip stebuklingai pasieksite savo tikslus, pagerinsite gyvenimą kažkur investavę, kažką įsigiję ir pan. Tai skamba magiškai ir netikroviškai. Tačiau šis straipsnis, kitaip nei minėtos knygos, nėra pasaka, o realūs patarimai, kaip pagerinti savo gyvenimą ir padidinti pajamas.

Pasvarstykime, kas šiais laikais populiariausia? Aišku, kad viskas, kas susiję su skaitmenizacija, internetu, socialiniais tinklais ir pan.  Galima teigti, jog aktyvesnį gyvenimą žmonės gyvena internetinėje erdvėje nei realybėje – bendrauja, perka, parduoda ir kt. Jie nori gauti prekes ir paslaugas neišėję iš namų, tad nestebina toks didelis internetinių parduotuvių populiarumas.  Būtent toks verslas – savo internetinės parduotuvės turėjimas – gali padėti Jums padidinti pajamas. Tai gali būti pagrindinė Jūsų veikla arba papildomų pajamų šaltinis greta pagrindinio darbo, jeigu netenkina gaunamas atlyginimas.

Kaip pradėti prekiauti internetu?

Pirmiausia atidžiai išanalizuokite rinką, išsiaiškinkite, ko žmonėms reikia, t.y. kokią jų problemą galėtumėte išspręsti. Patariama surasti grupę žmonių, kurie ieško problemos sprendimo, bet neranda tinkamų sprendimo būdų. Internetas palengvina tokio tipo rinkos tyrimus. Galima apsilankyti internetiniuose forumuose, kur sužinosite, kokius klausimus žmonės užduoda, ir kokias problemas jie bando išspręsti. Taip pat naudinga atlikti raktinių žodžių tyrimus.

Antras žingsnis – parašyti gerą parduodantį tekstą, kuris įtrauktų žmones.

  • Sužadinkite susidomėjimą įtikinama antrašte;
  • Apibūdinkite problemą, kurią išsprendžia jūsų produktas;
  • Įtikinkite, kad būtent jūsų prekė išspręs problemą;
  • Pridėkite žmonių, kurie naudojosi jūsų produktu, atsiliepimus;
  • Kalbėkite apie produktą ir jo naudą vartotojui;
  • Suteikite tvirtą garantiją;
  • Įtikinkite žmones, kad jūsų siūlomos prekės jiems reikia būtent dabar;
  • Pasiūlykite nuolaidą.

Mąstykite, kaip klientas ir kelkite klausimą „kam man ši prekė reikalinga?“. Tik tuomet pavyks sėkmingai parduoti.

Sukurkite savo interneto svetainę

Ji turėtų būti funkcionali, paprasta ir neperkrauta nereikalingais elementais. Įsidėmėkite, kad turite mažiau nei penkias sekundes, kad patrauktumėte potencialaus kliento dėmesį – kitaip jis dings ir daugiau nesugrįš.

Štai keletas svarbių patarimų, kuriuos reikėtų atsiminti:

  • Pasirinkite vieną ar du paprastus šriftus baltame fone;
  • Padarykite, kad naršymas interneto svetainėje būtų patogus;
  • Grafiką, garso ar vaizdo įrašus naudokite tik tada, kai jie pagerina jūsų pranešimą.
  • Padarykite, kad galėtumėte rinkti žmonių el. pašto adresus.
  • Paverskite apsipirkimą paprastu – kad klientas galėtų įsigyti norimą prekę keliais mygtukų paspaudimais.

Naudokite paieškos variklius, kad nukreiptumėte pirkėjus į savo svetainę

Mokama už paspaudimus reklama yra lengviausias būdas nukreipti potencialius pirkėjus į visiškai naują svetainę. Tokios reklamos pranašumai: skelbimai iškart pasirodo paieškos puslapiuose ir galima išbandyti skirtingus raktinius žodžius, taip pat antraštes, kainas ir pardavimo metodus. Taigi pasirinkę šią reklamą ne tik gausite tiesioginį srautą į savo svetainę, bet ir surasite geriausius, daugiausiai konvertuojančius, raktinius žodžius.

Įtvirtinkite savo reputaciją

Žmonės naudoja internetą informacijai rasti. Pateikite šią informaciją nemokamai kitose svetainėse ir pamatysite daugiau srauto ir geresnį paieškos variklio reitingą. Labai svarbu visada įtraukti nuorodą į savo svetainę.

  • Kurkite kokybišką, nemokamą turinį – straipsnius, vaizdo įrašus ar bet kokį kitą turinį, kuris žmonėms bus naudingas. Platinkite tą turinį internetiniuose straipsnių kataloguose ar socialinės žiniasklaidos svetainėse;
  • Į straipsnius ar kitokį turinį įtraukite nuorodą „Siųsti draugui“;
  • Tapkite savo srities ekspertu, aktyviai reikškite savo nuomonę socialiniuose tinkluose, tam tikruose forumuose, kur lankosi Jūsų potencialūs klientai.

Pasinaudokite el. pašto rinkodaros galimybėmis, kad lankytojai taptų pirkėjais

Tai yra vienas iš vertingiausių internetinio verslo išteklių. Jūsų klientai davė jums leidimą siųsti jiems el. laiškus, o tai reiškia, kad:

  • Atsiųsdami elektroninius laiškus apie savo produkciją, jos naujienas ir pan. Jūs suteikiate klientams tai, ko jie nori;
  • Taip su klientais kuriate ilgalaikį santykį;
  • Atsakas yra išmatuojamas 100 procentų;
  • pašto rinkodara yra pigesnė ir efektyvesnė nei reklama spaudoje televizijoje ar radijuje, nes ji labai tikslinga.

Padidinkite savo pajamas įgydami nuolatinius klientus

Viena iš svarbiausių interneto rinkodaros strategijų yra ugdyti kiekvieno kliento lojalumą. Bent 36 procentai žmonių, kurie pirko iš jūsų vieną kartą, pirks dar, jei su jais susisieksite. Iš tiesų, sunkiausia ir brangiausia privilioti klientą pirmą kartą. Norėdami paversti klientus nuolatiniais, pasinaudokite šiomis mažomis gudrybėmis:

  • Siūlykite produktus, kurie papildytų pagrindinį pirkinį. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka batus, pasiūlykite įsigyti ir jų priežiūros priemonių;
  • Pritaikykite nuolaidą kitam apsipirkimui.
  • Po kiekvieno apsipirkimo, paskatinkite sugrįžti.

Visais su interneto svetainių kūrimu susijusiais klausimais kreipkitės į Studiją 4D.

 

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Jūsų partneris Studija 4D

Kaip pradėti prekiauti internetu?

Kaip pradėti prekiauti internetu?

Kaip pradėti prekiauti internetu? Visiems žinoma, kad internetas tapo nauja galimybių erdve kiekvienam. Verslui internetas taip pat atvėrė daug galimybių, naujovių, kartu ir iššūkių. Nors norint pradėti bet kokį verslą reikia vadovautis pagrindinėmis tradicinėmis verslo taisyklėmis, ne naujiena, kad verslas internete yra kitoks.
Žinoma, kad internetinė erdvė yra puiki galimybė pradėti verslą. Apskritai internetas pakeitė verslo sampratą – jis tapo paprastesnis, prieinamesnis, netgi pigesnis pradėti, nors, iš kitos pusės, reikalaujantis naujų specialistų, kurie padėtų įsitvirtinti internete ir galėtų prisidėti prie sėkmingo verslo gyvavimo. 2015 metų statistikos duomenimis netgi apie 50 procentų žmonių Lietuvoje norėtų pradėti savo verslą. Kartu tikėtina, kad šis skaičius dar labiau išaugo, o dalis norėjusių pradėti verslą puikiai jį pradėjo internete. Taigi plėtoti verslą į internetą veržiasi ir jaunesniosios, ir vyresniosios kartos atstovai, nes internetas pavertė verslą prieinamą kiekvienam. Internete galima pabandyti, susipažinti su verslo subtilybėmis ir, jei viskas gerai, plėtoti ir stiprinti verslą.
Kaip minėta, verslas internete yra kitoks, todėl verta susipažinti, kokių tradicinio verslo sampratų reiktų nepamiršti ir ką naujo reiktų įtraukti, kad sėkmingai galėtumėte pradėti prekiauti internetu.

Žingsniai, kaip pradėti prekiauti internetu

Darbui tarptautiniu mastu internete naudokite VPNIP ADRESO KEITIMO PROGRAMĄ. Jos dėka paprasta apsimesti, kad esate ne iš Lietuvos, bet pvz iš Kanados ir matyti atitinkamus paieškos rezultatus Google, Bing, Youtube.

Idėja

Niekada neikite į verslo pasaulį be konkrečios idėjos. Norėti pradėti verslą neužtenka. Reikia žinoti, ką galėtumėte verslo pasauliui pasiūlyti. Pradedantysis verslininkas turi atrasti savo nišą ir vietą versle. Paprastai verslo idėja gimsta iš pomėgių, tam tikrų gebėjimų, netgi profesijos. Nors dažnai žmonės mano, kad potencialiems klientams reikia pasiūlyti tai, ko jie neturi ir nėra matę, paprastai bėga nuo žmonių, gyvenančių realiame gyvenime ir norinčių patenkinti savo kasdienius poreikius. Taigi idėja nebūtinai turi būti tobula, nauja, pirmą kartą pasirodžiusi. Aišku, kopijuoti savo konkurentų nereikia, tačiau verta atsižvelgti į realų gyvenimą ir realius žmonių poreikius bei pasiūlyti patobulintą prekės variantą, geresnę kokybę, patrauklią kainą arba didesnį pasirinkimą ir panašiai. Taigi ne visi verslo pasaulį užkariauja naujomis idėjomis – kartais užtenka patobulinti senąsias arba tiesiog patenkitni naujus potencialių klientų poreikius.
Be to, svarbu, kad idėja būtų ne tik jūsų galvoje. Dalinkitės ja su artimaisais, stebėkite jų reakciją, klauskite draugų, ar susidomėtų jūsų siūloma preke ar paslauga ir ar rekomenduotų ją kitiems. Šis etapas svarbus suprasti, ar idėja gali sulaukti sėkmės.

Verslo planas

Kai turite idėją, galite eiti prie konkretaus jos įgyvendinimo plano. Būtina paruošti verslo planą, kuriame turi atsispindėti jūsų tikslai, kodėl norite steigti savo internetinę parduotuvę, kokių įmonių, specialistų pagalbos jums reikės, kad galėtumėte įkurti internetinę parduotuvę ir ją prižiūrėti, koreguoti, kaip planuojate skatinti apsilankyti ir pirkti jūsų internetinėje parduotuvėje, kokias ir kokių rūšių prekes bei kokiais kiekiais žadate jas pardavinėti, kaip nustatinėsite kainas, kaip seksite savo klientų poreikius ir taikysitės prie jų, kokiose valstybėse žadate prekiauti ir t. t. Taip pat turite apsvarstyti galimą riziką ir kliūtis vykdyti verslą. Viso to numanymas gali padėti apsisaugoti nuo kliūčių sėkmingai plėtoti verslą internete. Rimtas verslo planas leidžia rimtai pažvelgti į jūsų planuojamą veiklą – jau ne tik kaip į idėją, bet jau kaip į gimstantį verslą.

Teisinė verslo forma

Kai į savo idėją jau žiūrite kaip į potencialų verslą, reikia rinktis, kokį teisinį sprendimą reiktų pasirinkti jūsų verslui vykdyti. Norėdami užsiimti prekyba internetu galite rinktis užregistruoti individualią veiklą arba steigti juridinį asmenį – uždarąją akcinę bendrovę, mažąją bendriją arba individualią įmonę. Kiekvienas pasirinkimas turi privalumų ir trūkumų, o sprendimą paprastai lemia jūsų verslo rimtumas, tai yra ar planuojate prekiauti dideliais prekių kiekiais ir sparčiai plėstis, ar tik pasibandyti arba plėtoti nedidelį verslą.

Internetinės parduotuvės kūrimas

Jau pradėjus galvoti apie internetinės parduotuvės kūrimą reiktų pradėti nuo internetinio puslapio adreso (domeno). Internetinio puslapio adresas yra vienas svarbiausių raktų, padedančių užtikrinti sėkmingą verslo pradžią. Jis turi atspindėti jūsų parduodamas prekes ar paslaugas, kad klientui jus būtų paprasčiau surasti, o atradus – atsiminti. Pagrindinės taisyklės kuriant internetinės parduotuvės domeną yra šios: genialumas slypi paprastume ir paprastas nėra prastas. Nekurkite sudėtingo internetinio puslapio adreso: jį bus sunku įsiminti, klientams jūsų internetinę parduotuvę bus sunku rasti.
Kitas svarbus etapas – internetinės parduotuvės platformos parinkimas ir internetinės parduotuvės kūrimo darbai. Svarbu pasirintki internetinei parduotuvei pritaikytą platformą, kuri užtikrintų sėkmingą apsipirkimą. Be to, bene svarbiausia šiame sudėtingame procese yra tinkamai parinkti specialistai. Jie ne tik padės apsispręsti dėl konkrečių sprendimų kuriant parduotuvę, bet ir kokybiškai atliks darbą. Studija 4D  gali pasiūlyti bendradarbiauti ir teikti kokybiškas paslaugas – ilgametė specialistų patirtis ir puikūs klientų atsiliepimai gali patvirtinti, kad Studija 4D komandai klientas ir jo poreikiai yra svarbiausi.

Populiarinimas, nuolatinė analizė ir kliento poreikių sekimas

Sukūrus internetinę parduotuvę reikia ne sėdėti ir laukti klientų, o stengtis juos pritraukti. Efektyviausias būdas – reklama, kuri būna įvairi ne tik kainų, bet ir rezultatų atžvilgiu. Vienas populiariausių būdų pritraukti klientą – SEO (optimizavimas paieškos sistemoms). Taip pat galima naudotis ir socialiniais tinklais ir kitais būdais. Svarbu suvokti, kad reklama internetiniame versle labai svarbi, nes negalėsite pasiekti gerų rezultatų, jei esate nematomas.
Kad internetinės pardutouvės verslas klestėtų, reikia nuolat analizuoti per Google Analytics savo internetinę parduotuvę, jos veikimą, kliento poreikius. Šiuolaikinis klientas nėra kantrus – jis nori efektyvaus ir greito bendradarbiavimo be trukdžių, todėl jūsų tikslas yra tai užtikrinti.

Visi šie žingsniai yra tarsi nurodomieji etapai, kur ir kodėl reiktų sutelkti dėmesį, kad pirmieji žingsniai internetiniame versle būtų tvirtesni. Kilus klausimams, kreipkitės į Studija 4D specialistus, kurie padės tvirtai žengti į internetinį verslą su kokybe ir pasiekti gerus rezultatus.

error: