6 žingsniai pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę.

Sukūrėte gražią internetinę parduotuvę ir vežate produktus, kurie, žinote, kad žmonėms patiks, tačiau vienintelė problema yra ta, kad  jūsų parduotuvė sulaukia mažai lankytojų dėmesio. Šiame straipsnyje atskleisime praktiškus ir patikrintus būdus, kuriuos galite naudoti norėdami pritraukti srautą į savo internetinę parduotuvę.

Problema ta, jog verslininkai pakliūva į spąstus manydami, kad bet kuris svetainės lankytojas yra geras. Tiesą sakant, prastos kokybės srauto – žmonių, kurie nesidomi tuo, ką parduodate – siuntimas mažina konversijų rodiklius.

1. SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra privalomas procesas. Taip, tai sunku. Taip, tai negreitai duoda norimus rezultatus. Ir taip, tai nėra pigu. Bet jūs tiesiog negalite be jo. Tinkamai atliktas SEO padeda interneto svetainėms, įskaitant internetines parduotuves, būti aukščiau paieškos sistemų (Google) rodomuose paieškos rezultatuose, kai atliekama raktinių žodžių paieška. Nepamirškite SEO!

2. Socialinė žiniasklaida

Ar šiandien yra žmogus, kuris nesinaudoja jokiomis socialinės žiniasklaidos paslaugomis – Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest…? Galbūt tokių žmonių dar yra likę, bet jie nėra jūsų tikslinė grupė. Dabar visiems aišku, kad socialiniai tinklai naudojami prekės ženklo kūrimui. Bet ar turėtumėte naudoti juos visus? Ne! Pirmiausia turėtumėte nustatyti, kas yra jūsų klientai – amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius. Ištirkite, kur jie yra. Jei jie yra „Facebook“, nėra prasmės reklamuotis „Twitter“. Jei jie yra „Pinterest“, kuris yra labai geras pasirinkimas internetinėms parduotuvėms, būtent į jį ir sutelkite savo dėmesį. Nešvaistykite energijos ir pinigų ten, kur tai neturi prasmės.

3. Turinio rinkodara

Tai taip pat būtina (kaip SEO). Turinio rinkodara – tai nuolatinis naujausio, aktualaus ir įdomaus turinio publikavimas Jūsų svetainėje ar internetinėje parduotuvėje, kurio tikslas – pritraukti į ją potencialius vartotojus. Turinio rinkodaros tikslas – populiarinti įmonę ar prekės ženklą nemokamai publikuojant naudingą informaciją (straipsnius, apklausas, knygas, naujienas, vaizdo įrašų turinį ir kt.), naudojant įvairius kanalus (įskaitant įmonės tinklaraštį ar išorinius tinklaraščius). ). Turinio rinkodara yra SEO dalis.

4. Referencinės premijos

Klientai nori prekes įsigyti mažesnėmis kainomis, gauti nuolaidas ir rinkti taškus, kuriuos būtų galima panaudoti siekiant sumažinti prekių kainą.. Duokite jiems tai, ko jie nori! Turėkite specialių pasiūlymų, nurodykite nemokamą pristatymą užsakymams virš tam tikros minimalios pinigų sumos, parodykite su kokia kita preke gali derinti pasirinktą (jei šviestuvas – rodyti tapetus, jei kelnės – rodyti marškinius ). Sukurkite elektroninį naujienlaiškį ir suteikite nuolaidas visiems klientams, kurie užsiregistruoja gauti jį savo el. paštu. Tokiu būdu jūs taip pat turėtumėte el. pašto duomenų bazę. O kodėl jums nepagalvojus apie „Rekomenduoju draugui“ tipo programą? Kai jūsų klientas „atveda“ kitą, naują, klientą, pirmas pirkėjas gali gauti nuolaidą. Taip kiekvienas turėtų priežastį rekomenduoti Jūsų parduotuvę vis naujiems žmonėms. Dar viena idėja – nuolaidą didinti po kiekvieno pirkimo – pavyzdžiui, 5% po pirmojo, 7% po antrojo, 10% po trečio ir bet kurio vėlesnio.

5. Dalyvaukite internetinėse bendruomenėse

Kitas mažo biudžeto būdas pritraukti naujų klientų į savo elektroninę parduotuvę yra dalyvauti internetinėse bendruomenėse. Tai apima prisijungimą prie atitinkamų forumų ir grupių bei atsakymą į klausimus, kurių gali turėti potencialūs klientai.

Taip pat galite atlikti „Google“ paiešką pagal „jūsų raktažodį“, kad surastumėte atitinkamas bendruomenes, su kuriomis norite bendrauti. Tai ne tik puikus būdas surasti savo klientus, bet ir puiki vieta tęsti mokymąsi ir pritaikyti savo įmonę, kad laikui bėgant atitiktų augančius rinkos poreikius.

6. Bendradarbiauti su kitomis įmonėmis

Viena iš galimybių yra bendradarbiauti su kita savo nišoje esančia įmone ir kartu surengti renginį ar internetinį seminarą. Tai leis jums pasiekti kitos įmonės auditoriją ir sugeneruoti naujų potencialių klientų jūsų verslui.

 

Kita galimybė – bendradarbiauti su papildoma įmone rengiant bendrą rinkodaros kampaniją. Tai gali apimti tokius dalykus kaip bendras turinys, socialinės žiniasklaidos įrašai ir rinkodaros el. paštu kampanijos.

Galiausiai galite rašyti svečių tinklaraščius vieni kitų svetainėse. Tai padeda užmegzti tikrus santykius, patekti į vienas kito auditoriją ir užsidirbti atgalines SEO nuorodas.

Atmintyje iškyla Walterio Stewardo žodžiai: „Verslas be reklamos yra kaip tamsoje mirktelėti merginai. Tu žinai, ką darai, bet niekas kitas to nemato“. Jūs suprantate, kiek tiesos yra tuose žodžiuose, ar ne?

Būtent todėl įsigiję internetinę parduotuvę darykite tai, kas būtina, kad ji būtų gerai žinoma, atpažįstama ir patraukli klientams. Tačiau nepasikliaukite atsitiktinumais, neveikite chaotiškai; svarbu turėti reklamos strategiją.