Elektroninės parduotuvės el. pašto marketingas

Elektroninės parduotuvės el. pašto marketingas

Elektroninės parduotuvės marketingas

Pripažinkite, jog labai sunku visus verslo reikalus sutvarkyti patiems. Net jeigu esate smulkusis verslininkas, kartais prireikia pagalbos. Laimei, šiais laikais yra daug puikių rinkodaros automatizavimo įrankių, skirtų šiuolaikinėms internetinėms įmonėms. Vienas iš jų – automatinis email marketingas. Rinkodaros automatizavimas yra svarbi priemonė, padedanti internetiniam verslui augti ir generuoti pajamas. Tai ne tik profesionalu, bet ir taupo jūsų brangų laiką. Taigi, papildykite savo elektroninės prekybos verslą marketingo automatizavimu.

Šiame Email marketingo automatizavimo vadove aptarsime:

  • Kaip marketingo automatizavimas gali padėti padidinti nepastebėtas pajamas?
  • Kodėl kliento išlaikymas turėtų būti pagrindinis jūsų rinkodaros strategijos akcentas?
  • Kaip išplėsti sąrašą ir pasiekti daugiau klientų?
  • Kaip parengti individualizuotas ir tikslines el. pašto rinkodaros kampanijas?
  • Taip pat pateiksime automatinių rinkodaros kampanijų, kurias galite ir turėtumėte pridėti dabar, pavyzdžių.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Naujų kontaktų pritraukimas

Klientai – kiekvieno verslo didžiausias turtas. Tad reikia stengtis į savo elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau naujų žmonių. Kai žmones domina jūsų siūlomas turinys ir produktai, yra didelė tikimybė, kad jie norės iš jūsų nuolat gauti naujienas.

Bet jei norite, kad nauji žmonės duotų jums savo kontaktinę informaciją, turite pasiūlyti jiems tai padaryti. Remiantis mūsų patirtimi, aktualus ir tinkamai pateiktas turinys yra geriausias būdas tai pasiekti.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Padidinkite klientų skaičių pirkimo metu

Naujos elektroninės parduotuvės pritraukia daug smalsuolių, kurie užsuka į jūsų svetainę pažiūrėti ką parduodate, kokios kainos ir pan. Nesvarbu, ar jie ateina per paiešką, ar per mokamus skelbimus, ar sužino apie jus socialiniuose tinkluose, pirkimo metu nepamirškite jų įtraukti į savo kontaktų sąrašą. Tokiu būdu sužinosite kiekvieno pirkėjo vardą, gyvenamąją vietą, elektroninio pašto adresą ir galėsite ateityje jiems siųsti informaciją apie nuolaidas, naujienlaiškius. Didelė tikimybė, jog šie žmonės taps nuolatiniais, grįžtančiais klientais.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Paskatinkite prenumeruoti naujienlaiškį

Dar vienas puikus būdas naujus klientus paversti nuolatiniais yra paskatinti juos užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį, kuriame pateikiama informacija apie viešai neskelbiamas nuolaidas, įvairūs patarimai, gudrybės ir dar daugiau.

Geriausia siųsti tikslines reklamas, t.y. tokią informaciją, kuri konkrečiam žmogui yra aktualiausia. Suteikite savo klientams galimybę pasirinkti, ką jie norėtų iš jūsų gauti. Ar informaciją apie nuolaidas? Ar juos domina konkreti produktų kategorija?

Sukurkite prenumeratos registracijos magnetus

Geriausias būdas išplėsti savo elektroninės parduotuvės kontaktų sąrašą yra kurti įdomų, patrauklų bei aktualų turinį, kuris pritrauktų naujus prenumeratorius. Prisiminkite, kad žmonės nedalina savo kontaktinės informacijos bet kam. Turite jiems pasiūlyti ką nors vertingo, pavyzdžiui, specialias nuolaidas naujienlaiškio prenumeratoriams, nemokamą konsultaciją ir pan. Tai vadinamaprenumeratos registracijos magnetais. Tai lyg savotiški mainai: vartotojai suteikia savo kontaktinę informaciją mainais į tam tikrą naudą sau.

Jie skirti žmonėms, kurie dabar dar nėra nusiteikę pirkti, tačiau galbūt bus ateityje. Tai yra pirmas momentas, kai auditorija įvertins jūsų prekės ženklą pagal gautą vertę. Jei norite juos paversti klientais, tai turi būti aukštos kokybės patirtis.

Nustatykite nukreipimo puslapį

Tai yra tinklalapis, sukurtas tik prenumeratos registracijos magnetui. Kad lankytojai galėtų spustelėti norimą šaltinį, pareikalaukite, kad jie pateiktų savo kontaktinę informaciją. Svrabu neprašyti per daug duomenų, nes žmonės gali prarasti susidomėjimą. Tikslingiausia papršyti dviejų kontaktinių duomenų: vardo ir elektroninio pašto. O pasinaudodami šia informacija, surinkti daugiau duomenų apie lankytojus. 

Naudokite segmentavimą, suasmeninkite el. pašto pranešimus

Kiekvienas žmogus yra unikalus, tačiau visi turime ir panašumų. Tai žinodami, galite suskirstyti savo sąraše esančius žmones į grupes ar segmentus pagal jų pomėgius, kilmę ir pan. Taip kiekvienam savo elektroninės parduotuvės lankytojui suteiksite labiausiai jį dominančią informaciją.

Kaip pavyzdį pateikiame įmonę „Billabong“, kuri paskelbė rudeninę vilnos gaminių akciją. Jie siuntė savo elektroninės parduotuvės klientams el. laiškus, kuriuos suskirstė pagal lytį, kad jie būtų aktualesni gavėjui. Moterims siuntė tik moteriškų prekių pasiūlymus, o vyrams – tik vyriškų.

Sukurkite elektroninius laiškus, kurie padėtų segmentuoti auditoriją

Elektroninis paštas gali būti puiki priemonė, padedanti suskirstyti lankytojus į segmentus.Pavyzdžiui, galima pasitelkti naujienlaiškius. Naujienlaiškio paspaudimas yra teisinga nuoroda elektroninės parduotuvės savininkui, kad domimasi jo preke

Tokio auditorijos segmentavimo pavyzdys yra interneto svetainė „Home Advisor“, kurie susiejo namų savininkus su namų tobulinimo profesionalais. Jeigu paspaudžiama ant naujienlaiškio, reiškia, kad žmogus domisi tam tikru namų tobulinimo projektu. Jie gali būti lengvai suskirstyti į tolesnę el. pašto kampaniją, skatinančią naudoti programą, kad padėtų jiems pasirinkti namų tobulinimo profesionalą.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Paliktas prekių krepšelis

Elektroninių parduotuvių savininkams tai yra viena iš labiausiai varginančių kliūčių, kurią sunku įveikti. Dažniausiai manoma, kad į prekių krepšelį dominančias prekes įdėję, tačiau pirkimo veiksmo taip ir neatlikę žmonės gali būti laikomi prarastais klientais. Tačiau tai netiesa. Tai – viena iš geriausių galimybių sudaryti sandorį.

Šie lankytojai yra vos per žingsnį, kad taptų klientais. Jiems tiesiog reikia priminti apie neįvykdytą užsakymą. Siųskite tokiems lankytojams priminimo laišką po vienos dienos nuo jų apsilankymo. Įtraukite prekės nuotrauką ir aprašą, kad jie vėl prisimintų ir iš naujo pamėgtų išsirinktas prekes.

Galite tai padaryti vienu el. laišku arba surengti kampaniją: siųsti po vieną laišką   kas tris ar penkias dienas po pirmojo el. laiško ir skatinti pirkėjus grįžti atsiskaityti. Puikus postūmis užbaigti pirkimą gali būti 10 procentų nuolaida ar kitas naudingas pasiūlymas.

Reklaminis pasiūlymas klientams su nuolaida

Kai kuriems žmonėms labai svarbu matyti prekę lentynoje. Siųskite jiems elektroninius laiškus su prekių vaizdu lentynoje, įtraukdami tas prekes, kurias jie buvo įsigiję anksčiau. Pasiūlykite nuolaidą, kad klientas įsitikintų, jog gavo puikų pasiūlymą.

Reklaminis pasiūlymas aukštą pirkimo reitingą turintiems klientams

Akivaizdu, kad aukštą pirkimo reitingą turintys klientai yra patys vertingiausi. Priverskite juos jaustis ypatingais pristatydami savo reklaminių pasiūlymų kampanijas. Naudodamiesi ankstesnių pirkimų duomenimis, siųskite jiems produktų grupių nuolaidas arba produktų, susijusių su praeityje įsigytomis prekėmis, idėjas.

Pvz, jei esate drabužių prekės ženklas, siųskite klientams batų, papuošalų ir aksesuarų, kurie derėtų prie neseniai įsigytų drabužių, pasiūlymus. Taip pat galite suteikti jiems nuolaidą, jeigu įsigys kelias prekes vienu metu.

Suaktyvinkite savo klientus

Kurį laiką nematėte vieno iš savo klientų? Praneškite jiems, kad ilgitės, naudodamiesi atgaliniu elektroniniu paštu.

Šis el. pašto tipas yra geras būdas užmegzti santykius su klientais, parodyti, kaip juos vertinate, išryškinti savo prekės ženklo identitetą. Taip pat galite įtraukti nuolaidos kodą. Tai bus papildoma paskata grįžti į jūsų svetainę.

Taigi, automatinis email marketingas yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti pardavimus ir klientų lojalumą.

Elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos – Studija 4D.

Elektroninių parduotuvių reklamoje emociukai

Elektroninių parduotuvių reklamoje emociukai

Elektroninių parduotuvių emoji marketingas

Galima drąsiai teigti, jog emociukai tiesiog užkariavo šiuolaikinius žmones. Dabar, kai bendravimas dažniau vyksta virtualiai nei gyvai, be emoji paveikslėlių neapsieiname. Jie pagyvina, tekstines žinutes, suteikia joms daugiau žaismingumo, padeda išreikšti emocijas, kurių galbūt nenorime išsakyti žodžiais. Su kuo jie mums asocijuojasi? Turbūt su pramoga, smagiais draugų pokalbiais. Tačiau ar susimąstėte, kad emoji gali pasitarnauti ir versle, elektroninių parduotuvių reklamoje?

Elektroninių parduotuvių emoji paveikslėlių nauda

Prekiniai ženklai naudoja emocijas, norėdami bendrauti su savo tiksline auditorija, pasiekti savo klientų mobiliuosius telefonus bei parodyti, kad yra šiuolaikiški, nes pasitelkia naujausias komunikacijos tendencijas. Juk emociukai padeda perteikti norimą žinutę kur kas žasimingiau. Be to, jie padeda peržengti kalbos barjerus, tad prekių ženklai gali lengviau pasiekti užsienio rinkas. Juk emoji reikšmės visame pasaulyje yra vienodos. Tad jūsų elektroninių parduotuvių reklamoje siunčiamą žinutę supras kiekvienas žmogus, nesvarbu, kokia jo tautybė.

Emoji paveikslėliai – tai galimybė pasakyti daugiau naudojant mažiau išraiškos priemonių. Rinkodaros specialistai žino, jog žmonės nemėgsta gauti daug informacijos vienu metu, tad kuo žinutė yra trumpesnė ir tuo pačiu informatyvesnė, tuo geriau. Emoji paveikslėliai yra galinga priemonė perteikti daugiau informacijos be žodžių.

Emoji leidžia iššifruoti žmonių reakcijas socialinėje žiniasklaidoje. Pagal tai, kokius emociukus naudoja, galima spręsti apie žmogaus nuotaiką, poreikius ir kt. Emoji paveikslėliai yra tokie paveikūs, nes juos žmogaus smegenys priima kaip neverbalinę informaciją. Tai nėra žodžiai, o emocinė komunikacijos dalis.

Elektroninių parduotuvių emoji marketingo strategija

Elektroninių parduotuvių emoji marketingas – tai marketingo kampanijų kūrimas pasitelkiant emoji paveikslėlius. Tai apima emociukų naudojimą socialinių tinklų įrašuose, grafikoje, jų kaip žymų (hashtags) naudojimą, iš jaustukų sudarytų domenų kūrimą ir pan.

Rengdami elektroninių parduotuvių emoji rinkodaros strategiją, prekių ženklai turėtų pirmiausia išsiaiškinti, kokias platformas dažniausiai naudoja jų tikslinė auditorija. Taip pat būtina užtikrinti prieigą prie išmaniųjų telefonų.

Svarbu, kad elektroninių parduotuvių emoji paveikslėlių naudojimas būtų laiku ir vietoje. Jie turi atlikti savo funkciją, atitikti kontekstą. Gerbkite savo tikslinę auditoriją ir emociukus naudokite natūraliai: nesistenkite jų panaudoti kuo daugiau vien tam, kad padidintumėte vartotojų įsitraukimą arba parodytumėte, jog sekate naujausias komunikacijos tendencijas. Žmonės greitai pastebi dirbtinumą. Apklausos duomenimis, 59% 18–34 metų asmenų mano, jog įmonės per daug stengiasi naudodamos emociukus skelbimuose ar rinkodaros kampanijose. Taip pat nustatyta, kad 53% jaunų žmonių mano, kad emociukų ir teksto derinimas padeda žmonėms geriau suprasti vienas kitą.

Tyrimais įrodyta, kad emoji paveikslėliai padeda padidinti vartotojų įsitraukimą.  Mokslininkai išsiaškino, jog žiūrint į besišypsantį emoji veidelį suaktyvėja tos pačios smegenų dalys kaip ir žiūrint į tikrą žmogaus veidą.

Naudokite emociukus savo elektroninių parduotuvių Push pranešimuose, kad padidintumėte produktų pardavimus. Jie suasmenins jūsų reklamas, padidins žinučių aiškumą ir tiksliai perteiks emocijas. Be to, šios mažos, vizualiai patrauklios piktogramos padės sutaupyti vietos, nes nereikės vartoti daug žodžių.

Sėkmingi emoji marketingo pavyzdžiai

Visame pasaulyje žinomas automobilių gamintojas Chevrolet 2015 m. išleido pranešimą spaudai, kurį sudarė vien tik emociukai ir kvietė viso pasaulio žmones išsiaiškinti jo prasmę. Ji buvo atskleista sekančią dieną paaiškinant, jog pranešimas buvo skirtas pareklamuoti 2016 m. pasirodysiantį automobilį Chevy Cruze. Nors vieni gyrė šį automobilių gamintoją už protingą bei išradingą skelbimą, kiti jį kritikavo kaip pernelyg neaiškų.. Nepaisant skirtingų nuomonių, Chevrolet reklamos kampanija sulaukė didžiulio žiniasklaidos dėmesio.

Gyvūnų teisių organizacija PETA 2014 m. paskelbė vaizdo įrašą, pavadinimu Cruelty Beyond Words, sudarytą iš emoji paveikslėlių. Jo pabaigoje paprašė žiūrovų siųsti širdeles, kad būtų užkirstas kelias žiauriam elgesiui su gyvūnais. Šis vaizdo įrašas dėka emociukų yra žaismingas ir tuo pačiu skatina žmones atkreipti dėmesį į opią problemą.

McDonald’s savo panaudojo emociukų seriją, kad papasakotų istoriją, kurios pabaigoje mėsainis susiejamas su šypsena. Taigi jie panaudojo emociukus, kad susietų teigiamas emocijas su savo prekės ženklu.  Iš šios reklamos kampanijos galime išmokti, kad reklama neturi būti sudėtinga, kad būtų efektyvi ir paveiki.

Taigi, emoji marketingas gali puikiai pasitarnauti verslui, elektroninių parduotuvių reklamoje, tik reikia žinoti, kaip ir kur emociukus tikslingai panaudoti. Jie padeda padidinti vartotojų įsitraukimą, pardavimus, geriau suprasti klientų emocijas, sukurti įdomesnes bei žaismingesnes reklamos kampanijas.

Elektroninių parduotuvių kūrimas >>
Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Internetinių parduotuvių populiarumas. Nuo ko pradėti internetinę parduotuvę?

Gyvename vieną kartą, tad norisi kiekvieną dieną išnaudoti maksimaliai, gyventi pilna koja. Ar svajojate daugiau keliauti, būti nepriklausomi, leisti sau daugiau visose srityse? Neabejojame, kad atsakymas yra teigiamas. Apie gyvenimo pagerinimą, prirašyta daugybė motyvacinių knygų, kurios vadinamieji gyvenimo mokytojai aiškina, kaip stebuklingai pasieksite savo tikslus, pagerinsite gyvenimą kažkur investavę, kažką įsigiję ir pan. Tai skamba magiškai ir netikroviškai. Tačiau šis straipsnis, kitaip nei minėtos knygos, nėra pasaka, o realūs patarimai, kaip pagerinti savo gyvenimą ir padidinti pajamas.

Pasvarstykime, kas šiais laikais populiariausia? Aišku, kad viskas, kas susiję su skaitmenizacija, internetu, socialiniais tinklais ir pan.  Galima teigti, jog aktyvesnį gyvenimą žmonės gyvena internetinėje erdvėje nei realybėje – bendrauja, perka, parduoda ir kt. Jie nori gauti prekes ir paslaugas neišėję iš namų, tad nestebina toks didelis internetinių parduotuvių populiarumas.  Būtent toks verslas – savo internetinės parduotuvės turėjimas – gali padėti Jums padidinti pajamas. Tai gali būti pagrindinė Jūsų veikla arba papildomų pajamų šaltinis greta pagrindinio darbo, jeigu netenkina gaunamas atlyginimas.

Kaip pradėti prekiauti internetu?

Pirmiausia atidžiai išanalizuokite rinką, išsiaiškinkite, ko žmonėms reikia, t.y. kokią jų problemą galėtumėte išspręsti. Patariama surasti grupę žmonių, kurie ieško problemos sprendimo, bet neranda tinkamų sprendimo būdų. Internetas palengvina tokio tipo rinkos tyrimus. Galima apsilankyti internetiniuose forumuose, kur sužinosite, kokius klausimus žmonės užduoda, ir kokias problemas jie bando išspręsti. Taip pat naudinga atlikti raktinių žodžių tyrimus.

Antras žingsnis – parašyti gerą parduodantį tekstą, kuris įtrauktų žmones.

  • Sužadinkite susidomėjimą įtikinama antrašte;
  • Apibūdinkite problemą, kurią išsprendžia jūsų produktas;
  • Įtikinkite, kad būtent jūsų prekė išspręs problemą;
  • Pridėkite žmonių, kurie naudojosi jūsų produktu, atsiliepimus;
  • Kalbėkite apie produktą ir jo naudą vartotojui;
  • Suteikite tvirtą garantiją;
  • Įtikinkite žmones, kad jūsų siūlomos prekės jiems reikia būtent dabar;
  • Pasiūlykite nuolaidą.

Mąstykite, kaip klientas ir kelkite klausimą „kam man ši prekė reikalinga?“. Tik tuomet pavyks sėkmingai parduoti.

Sukurkite savo interneto svetainę

Ji turėtų būti funkcionali, paprasta ir neperkrauta nereikalingais elementais. Įsidėmėkite, kad turite mažiau nei penkias sekundes, kad patrauktumėte potencialaus kliento dėmesį – kitaip jis dings ir daugiau nesugrįš.

Štai keletas svarbių patarimų, kuriuos reikėtų atsiminti:

  • Pasirinkite vieną ar du paprastus šriftus baltame fone;
  • Padarykite, kad naršymas interneto svetainėje būtų patogus;
  • Grafiką, garso ar vaizdo įrašus naudokite tik tada, kai jie pagerina jūsų pranešimą.
  • Padarykite, kad galėtumėte rinkti žmonių el. pašto adresus.
  • Paverskite apsipirkimą paprastu – kad klientas galėtų įsigyti norimą prekę keliais mygtukų paspaudimais.

Naudokite paieškos variklius, kad nukreiptumėte pirkėjus į savo svetainę

Mokama už paspaudimus reklama yra lengviausias būdas nukreipti potencialius pirkėjus į visiškai naują svetainę. Tokios reklamos pranašumai: skelbimai iškart pasirodo paieškos puslapiuose ir galima išbandyti skirtingus raktinius žodžius, taip pat antraštes, kainas ir pardavimo metodus. Taigi pasirinkę šią reklamą ne tik gausite tiesioginį srautą į savo svetainę, bet ir surasite geriausius, daugiausiai konvertuojančius, raktinius žodžius.

Įtvirtinkite savo reputaciją

Žmonės naudoja internetą informacijai rasti. Pateikite šią informaciją nemokamai kitose svetainėse ir pamatysite daugiau srauto ir geresnį paieškos variklio reitingą. Labai svarbu visada įtraukti nuorodą į savo svetainę.

  • Kurkite kokybišką, nemokamą turinį – straipsnius, vaizdo įrašus ar bet kokį kitą turinį, kuris žmonėms bus naudingas. Platinkite tą turinį internetiniuose straipsnių kataloguose ar socialinės žiniasklaidos svetainėse;
  • Į straipsnius ar kitokį turinį įtraukite nuorodą „Siųsti draugui“;
  • Tapkite savo srities ekspertu, aktyviai reikškite savo nuomonę socialiniuose tinkluose, tam tikruose forumuose, kur lankosi Jūsų potencialūs klientai.

Pasinaudokite el. pašto rinkodaros galimybėmis, kad lankytojai taptų pirkėjais

Tai yra vienas iš vertingiausių internetinio verslo išteklių. Jūsų klientai davė jums leidimą siųsti jiems el. laiškus, o tai reiškia, kad:

  • Atsiųsdami elektroninius laiškus apie savo produkciją, jos naujienas ir pan. Jūs suteikiate klientams tai, ko jie nori;
  • Taip su klientais kuriate ilgalaikį santykį;
  • Atsakas yra išmatuojamas 100 procentų;
  • pašto rinkodara yra pigesnė ir efektyvesnė nei reklama spaudoje televizijoje ar radijuje, nes ji labai tikslinga.

Padidinkite savo pajamas įgydami nuolatinius klientus

Viena iš svarbiausių interneto rinkodaros strategijų yra ugdyti kiekvieno kliento lojalumą. Bent 36 procentai žmonių, kurie pirko iš jūsų vieną kartą, pirks dar, jei su jais susisieksite. Iš tiesų, sunkiausia ir brangiausia privilioti klientą pirmą kartą. Norėdami paversti klientus nuolatiniais, pasinaudokite šiomis mažomis gudrybėmis:

  • Siūlykite produktus, kurie papildytų pagrindinį pirkinį. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka batus, pasiūlykite įsigyti ir jų priežiūros priemonių;
  • Pritaikykite nuolaidą kitam apsipirkimui.
  • Po kiekvieno apsipirkimo, paskatinkite sugrįžti.

Visais su interneto svetainių kūrimu susijusiais klausimais kreipkitės į Studiją 4D.

 

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
[email protected]
Skype: studija4d
Jūsų partneris Studija 4D

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti? 1

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Elektroninės parduotuvės kūrimas

El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.

Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais.  Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.

Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.

Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?

E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą  šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.

Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.

Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.

Individualaus dizaino privalumai:

  • E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
  • Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
  • Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
  • Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.

Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?

Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.

Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.

Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.

Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:

  • Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
  • Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
  • Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
  • Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.

Internetinių parduotuvių kūrimas kaina

internetinių parduotuvių kūrimas kaina
Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.

Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:

Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.

Įvairios skaičiuoklės,

Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,

Susiejimai su socialine medija ir kt.

Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei  terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur  skaičiuojama individualių namų statybos sąmata,  priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.

Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu [email protected] arba galime visas detales aptarti telefonu: +37068937799 bei per skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.

El parduotuvės nuoma

Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.

El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.

Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:

  • Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
  • Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
  • Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
  • Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.

Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.

KONTAKTAI
UAB „Ateities centras”
Adresas: Antakalnio g. 62-32,
LT-10300 Vilnius, Lietuva.
Įmonės kodas: 300130018
PVM kodas: LT100001935513
Direktorius Ramūnas Pocius

Lauksime Jūsų skambučių:
Mob.: +370 689 37799
Jūsų laiškų: [email protected]
Skype: studija4d
Jūsų virtualus partneris Studija 4D

Kaip integruoti socialinę mediją į internetinės parduotuvės dizainą?

Kaip integruoti socialinę mediją į internetinės parduotuvės dizainą?

Internetinės parduotuvės dizainas, socialinė medija. Dauguma įmonių vykdydamos rinkodaros kampanijas pasitelkia socialinę žiniasklaidą. Tačiau daugelis nepilnai išnaudoja jos galimybes savo interneto svetainėse. Socialinė žiniasklaida ir jūsų svetainė ar elektroninė parduotuvė  gali sklandžiai susilieti, kad reklamuotų jūsų prekės ženklą ir padidintų populiarumą internete. Pateiksime patarimų, kaip tai pasiekti.

Sukurkite internetinės parduotuvės socialinės medijos mygtukus

Nuorodų į savo socialinės žiniasklaidos profilius pridėjimas yra paprasčiausias būdas integruoti ją į savo svetainę. Nuorodos į socialinių tinklų profilius leidžia vartotojams greitai pereiti į mėgstamą socialinį tinklą ir sužinoti daugiau apie jūsų įmonę, susisiekti su jumis ar pasidalyti jūsų turiniu.

Įtraukdami internetinės parduotuvės socialinės medijos mygtukus, turėtumėte ne tik nukopijuoti įprastus „Facebook“, „Twitter“ ir „YouTube“ logotipus ir patalpinti juos kur nors puslapio kampe. Geriausią rezultatą pasieksite, jeigu juos integruosite į svetainės dizainą, susiesite su prekės ženklu.

Į tinklaraščio įrašus įtraukite internetinės parduotuvės bendrinimo mygtukus

Jei turite internetinės parduotuvės tinklaraštį, prie kiekvieno įrašo pridėkite dalijimosi mygtukus. Bendrinimo mygtukai skaitytojams leis pasidalinti jūsų turiniu vieno mygtuko paspaudimu. Be jų dalijimosi procesas bus apsunkintas, užtruks daugiau laiko. Iš tiesų, šiais laikais interneto svetainės, kuriose nėra bendrinimo mygtukų, jau kelia nuostabą.

Integruokite elektroninę parduotuvę su „Facebook“

Integravę Facebook su elektronine parduotuve tikrai išlošite. Prekės bus matomos socialinio tinklo paskyroje, tad pirkėjas jausis taip lyg pirktų tiesiai iš Facebook, nors iš tikrųjų Facebook tik sugeneruoja krepšeli ir nukreipia į elektroninės parduotuvės atsiskaitymo puslapį. Pirkejas turi galimybę pasidalinti su draugais, ką jis nusipirko, o tai naudinga abiems pusėms: pirkėjui pagerinama apsipirkimo patirtis, o pardavėjai turi galimybę gauti papildomos reklamos.

Skelbkite savo produktų nuotraukas, vaizdo įrašus internetinės parduotuvės socialinėje žiniasklaidoje

Nors pirminis naršymo socialiniuose tinkluose tikslas nėra kažką nusipirkti, tačiau žmonės atkreipia dėmesį į patrauklias pateiktas prekes ir dažnai susigundo pirkti būtent paskatinti socialiniuose tinkluose pamatytų nuotraukų ar video. Taigi sukurkite internetinės parduotuvės vaizdo įrašą apie produktą ir nedelsdami bendrinkite jį socialinės žiniasklaidos kanaluose.

Svarbiausia, kad vaizdo įrašas būtų trumpas, konkretus, įtraukiantis ir, kur tai leidžiama, net linksmas. Naudokite tinkamas žymas (hastag) ir skatinkite žmones kuo daugiau dalintis.

Skatinkite internetinės parduotuvės vartotojų generuojamą turinį

Vartotojų  internetinės parduotuvės sukurtas turinys – tai turinys, kurį apie jus sukuria klientai ir kuris vėliau bendrinamas jūsų socialinės žiniasklaidos kanalais. Jo tikslas – parodyti, kad jūsų prekės yra populiarios, žmonės jas perka ir tuo džiaugiasi. Kiekvienam prekės ženklui toks turinys yra labai vertingas, nes jis yra 100% autentiškas.

Tai patvirtina ir statistika, nes dėl vartotojo sukurto turinio, pavyzdžiui, nuotraukų, elektroninių parduotuvių  konversijų rodikliai padidėja 25%. Paprasčiau tariant, žmonės labiau pasitiki jūsų klientų sukurtu turiniu, nei jūsų sukurtu turiniu.

Štai kokias funkcijas turėtų atlikti vartotojų generuojamas turinys:

  • Parodykite produkto privalumus;
  • Pabrėžkite prekės ženklo vertybes;
  • Atrodyti kaip kliento atsiliepimas apie tam tikrą prekę.

Taigi, socalinė medija gali puikiai įsilieti į jūsų interneto svetainę, ją papildyti, praturtinti ir suteikti naudos. Tai puiki rinkodaros strategija, kuri, jeigu teisingai panaudojama, padės pasiekti kur kas didesnę auditoriją nei tradiciniai rinkodaros metodai.

Siūlome šias paslaugas: internetinės parduotuvės sukūrimo paslauga, optimizavimas paieškos sistemoms SEO, dizaino paslaugos, programavimo paslaugos, reklama internete, profesionalus reklamos pirkimas internete.

Kaip reklamuoti internetinę parduotuvę?

Kaip reklamuoti internetinę parduotuvę?

Elektroninės parduotuvės šiuo metu dygsta kaip grybai po lietaus, tad konkurencija vis didėja. Norint atkreipti potencialių pirkėjų dėmesį, privalu reklamuotis. Tačiau efektyviai reklamuotis reikia mokėti. Tai yra menas. Šiuo atveju netinka posakis, kad bet kokia reklama yra geriau nei jokios. Neigiamos reklamos nenori nei vienas elektroninės parduotuvės savininkas.

Šiame straipsnyje atskleisime, kaip galima pradėti savo internetinę parduotuvę reklamuoti savarankiškai. Reikia turėti šiek tiek žinių ir daug kūrybiškumo, kad reklama ne tik pasiektų žmones, bet ir juos sudomintų.

Reklama facebook

Iš tiesų, pirmiausia reikia internetinėje parduotuvėje nustatyti konversijos sekimą. Tai daroma priklausomai nuo reklamavimo priemonės. T.y. jei reklamuojamasi socialiniame tinkle facebook, tuomet elektroninėje parduotuvėje reikia įdiegti Facebook Pixel kodą, kad Facebook galėtų sekti konversijas ir atvesti klientus, pirkėjus, ne tik lankytojus. Facebook’as žino, ką ir kokie žmonės mėgsta pirkti ir atitinkamus potencialius pirkėjus jų automatinis algoritmas gali atrinkti ir siųsti tokį srautą į elektroninę parduotuvę.

Svetainės skelbimai gali būti pateikiami tiek naujienų kanale, taip pat dešinėje šoninėje juostoje, nepriklausomai nuo to, ar žmogus naudojasi stacionariu kompiuteriu, ar mobiliaisiais įrenginiais. Sekant lankytojų srautus ir konversijas, galima spresti apie reklamos efektyvumą ir atitinkamai keisti jos nustatymus, auditorijas, banerius ir pan.

„Facebook“ taip pat siūlo aukščiausios kokybės skelbimų vietą tiems, kurie nori garantuoti, kad jų skelbimas bus rodomas naujienų kanalo viršuje arba dešinėje šoninėje juostoje, skirtoje tiksliniams vartotojams, arba tiems, kurie nori, kad reklama būtų rodoma Facebook puslapyje po atsijungimo iš profilio, t.y. išėjus iš facebook paskyros, pasirodo nuotrauka su jūsų įmonės logotipu ir atsiranda paieškos laukelis.

Reklama Google

Reklamuojantis per Google Ads taip pat reikia nustatyti konversijos sekimo kodus, panašiai kaip ir kitose reklamos platformose. Taip galima stebėti, kurie raktiniai žodžiai buvo panaudoti paieškose yra efektyvūs, t.y. kurie generavo pirkimus, o kurie tik padidino bendrą svetainės lankomumą, bet nepaskatino žmonių ką nors pirkti. Tai vadinama išmaniąja reklama. Šiuo atveju, kiekvienas reklaminis skelbimas yra optimizuotas pagal jo pirminį konversijos tikslą. Jis gali generuoti naujus svetainės lankytojus, telefono skambučius, mobiliuosius pirkėjus.

Nieko nepirkusius lankytojus galima įtraukti į remarketingo kampanijas. Pakartotinai parodykite specialiai jiems sukurtą reklamą ir, labai tikėtina, kad jie įsigys jūsų prekių. Juk jūsų internetinė parduotuvė šiuos žmones sudomino, tik galbūt jiems reikia daugiau laiko apsispręsti, reikia juos paskatinti pirkti. Tiesą sakant, dalis lankytojų remarketingo dėka visgi grįžta ir tampa nuolatiniais klientais.

Labai paveiki yra vaizdinė reklama. Per „YouTube“ kanalą „Google“ skelbimai sujungia vartotojus ir reklamuotojus iš viso pasaulio. Vaizdo įrašų skelbimai leidžia sukurti patrauklų vaizdinį turinį, kuris padeda išsiskirti, tad žmonėms lengviau įsiminti jūsų internetinę parduotuvę.

Taigi galima teigti, jog teisingai nustačius elektroninės parduotuvės konversijos sekimą, belieka išmokti teisingai nustatyti reklamos kompanijas. Galima rinktis įvairias reklamos formas. Jūsų tikslas – išleisti kuo mažiau pinigų ir gauti kuo daugiau kokybiško srauto. Tačiau norint tai pasiekti, reikia nemažai mokytis,bet išmokti nėra labai sudetinga.Žinios ateina per praktiką. Reikia skirti kiek įmanoma daugiau laiko savo parduotuvės reklaminių kampanijų kūrimui, sekti rezultatus, daryti pakeitimus, kurti vis naujas reklamas, ieškoti labiausiai tinkančių paveikslėlių bei antraščių kombinacijų. Tokiu būdu rezultatai su laiku vis gerės. Truputis kantrybės bei laiko ir elektroninė parduotuvė pradės nešti pelną.

Reklamų kūrimas – įdomus užsiėmimas., reikalaujantis laiko, kantybės ir pinigų. Internetinių parduotuvių savininkams rekomenduojame skirti laiko mokslams, ne tik pirkti paslaugas iš marketingo specialistų. Žinoma, sudėtingesnių reklamų kūrimui prireikia profesionalų, tad su jais bendradarbiauti tikrai verta. Tačiau niekas kitas nėra taip motyvuotas uždirbti iš išleistų pinigų reklamai kaip elektroninės parduotuvės savininkas. Kuo geriau išmanysite reklamos strategijas bei niuansus, išmoksite valdyti pinigų srautus, tuo geriau seksis verslas.

 

 

error: