Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Elektroninių parduotuvių naujovės

Elektroninių parduotuvių naujovės

Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.

Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.

Pasitelkiamas dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.

Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Prekių nuoma

Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.

Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.

Personalizavimas

Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.

Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.

Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.

Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą

Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.

Populiarės paieška balsu

Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.

Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

dirbtinis intelektas

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį

Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.

Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją

Daugiau mokėjimo būdų

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.

 

Elektroninės parduotuvės el. pašto marketingas

Elektroninės parduotuvės el. pašto marketingas

Elektroninės parduotuvės marketingas

Pripažinkite, jog labai sunku visus verslo reikalus sutvarkyti patiems. Net jeigu esate smulkusis verslininkas, kartais prireikia pagalbos. Laimei, šiais laikais yra daug puikių rinkodaros automatizavimo įrankių, skirtų šiuolaikinėms internetinėms įmonėms. Vienas iš jų – automatinis email marketingas. Rinkodaros automatizavimas yra svarbi priemonė, padedanti internetiniam verslui augti ir generuoti pajamas. Tai ne tik profesionalu, bet ir taupo jūsų brangų laiką. Taigi, papildykite savo elektroninės prekybos verslą marketingo automatizavimu.

Šiame Email marketingo automatizavimo vadove aptarsime:

  • Kaip marketingo automatizavimas gali padėti padidinti nepastebėtas pajamas?
  • Kodėl kliento išlaikymas turėtų būti pagrindinis jūsų rinkodaros strategijos akcentas?
  • Kaip išplėsti sąrašą ir pasiekti daugiau klientų?
  • Kaip parengti individualizuotas ir tikslines el. pašto rinkodaros kampanijas?
  • Taip pat pateiksime automatinių rinkodaros kampanijų, kurias galite ir turėtumėte pridėti dabar, pavyzdžių.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Naujų kontaktų pritraukimas

Klientai – kiekvieno verslo didžiausias turtas. Tad reikia stengtis į savo elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau naujų žmonių. Kai žmones domina jūsų siūlomas turinys ir produktai, yra didelė tikimybė, kad jie norės iš jūsų nuolat gauti naujienas.

Bet jei norite, kad nauji žmonės duotų jums savo kontaktinę informaciją, turite pasiūlyti jiems tai padaryti. Remiantis mūsų patirtimi, aktualus ir tinkamai pateiktas turinys yra geriausias būdas tai pasiekti.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Padidinkite klientų skaičių pirkimo metu

Naujos elektroninės parduotuvės pritraukia daug smalsuolių, kurie užsuka į jūsų svetainę pažiūrėti ką parduodate, kokios kainos ir pan. Nesvarbu, ar jie ateina per paiešką, ar per mokamus skelbimus, ar sužino apie jus socialiniuose tinkluose, pirkimo metu nepamirškite jų įtraukti į savo kontaktų sąrašą. Tokiu būdu sužinosite kiekvieno pirkėjo vardą, gyvenamąją vietą, elektroninio pašto adresą ir galėsite ateityje jiems siųsti informaciją apie nuolaidas, naujienlaiškius. Didelė tikimybė, jog šie žmonės taps nuolatiniais, grįžtančiais klientais.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Paskatinkite prenumeruoti naujienlaiškį

Dar vienas puikus būdas naujus klientus paversti nuolatiniais yra paskatinti juos užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį, kuriame pateikiama informacija apie viešai neskelbiamas nuolaidas, įvairūs patarimai, gudrybės ir dar daugiau.

Geriausia siųsti tikslines reklamas, t.y. tokią informaciją, kuri konkrečiam žmogui yra aktualiausia. Suteikite savo klientams galimybę pasirinkti, ką jie norėtų iš jūsų gauti. Ar informaciją apie nuolaidas? Ar juos domina konkreti produktų kategorija?

Sukurkite prenumeratos registracijos magnetus

Geriausias būdas išplėsti savo elektroninės parduotuvės kontaktų sąrašą yra kurti įdomų, patrauklų bei aktualų turinį, kuris pritrauktų naujus prenumeratorius. Prisiminkite, kad žmonės nedalina savo kontaktinės informacijos bet kam. Turite jiems pasiūlyti ką nors vertingo, pavyzdžiui, specialias nuolaidas naujienlaiškio prenumeratoriams, nemokamą konsultaciją ir pan. Tai vadinamaprenumeratos registracijos magnetais. Tai lyg savotiški mainai: vartotojai suteikia savo kontaktinę informaciją mainais į tam tikrą naudą sau.

Jie skirti žmonėms, kurie dabar dar nėra nusiteikę pirkti, tačiau galbūt bus ateityje. Tai yra pirmas momentas, kai auditorija įvertins jūsų prekės ženklą pagal gautą vertę. Jei norite juos paversti klientais, tai turi būti aukštos kokybės patirtis.

Nustatykite nukreipimo puslapį

Tai yra tinklalapis, sukurtas tik prenumeratos registracijos magnetui. Kad lankytojai galėtų spustelėti norimą šaltinį, pareikalaukite, kad jie pateiktų savo kontaktinę informaciją. Svrabu neprašyti per daug duomenų, nes žmonės gali prarasti susidomėjimą. Tikslingiausia papršyti dviejų kontaktinių duomenų: vardo ir elektroninio pašto. O pasinaudodami šia informacija, surinkti daugiau duomenų apie lankytojus. 

Naudokite segmentavimą, suasmeninkite el. pašto pranešimus

Kiekvienas žmogus yra unikalus, tačiau visi turime ir panašumų. Tai žinodami, galite suskirstyti savo sąraše esančius žmones į grupes ar segmentus pagal jų pomėgius, kilmę ir pan. Taip kiekvienam savo elektroninės parduotuvės lankytojui suteiksite labiausiai jį dominančią informaciją.

Kaip pavyzdį pateikiame įmonę „Billabong“, kuri paskelbė rudeninę vilnos gaminių akciją. Jie siuntė savo elektroninės parduotuvės klientams el. laiškus, kuriuos suskirstė pagal lytį, kad jie būtų aktualesni gavėjui. Moterims siuntė tik moteriškų prekių pasiūlymus, o vyrams – tik vyriškų.

Sukurkite elektroninius laiškus, kurie padėtų segmentuoti auditoriją

Elektroninis paštas gali būti puiki priemonė, padedanti suskirstyti lankytojus į segmentus.Pavyzdžiui, galima pasitelkti naujienlaiškius. Naujienlaiškio paspaudimas yra teisinga nuoroda elektroninės parduotuvės savininkui, kad domimasi jo preke

Tokio auditorijos segmentavimo pavyzdys yra interneto svetainė „Home Advisor“, kurie susiejo namų savininkus su namų tobulinimo profesionalais. Jeigu paspaudžiama ant naujienlaiškio, reiškia, kad žmogus domisi tam tikru namų tobulinimo projektu. Jie gali būti lengvai suskirstyti į tolesnę el. pašto kampaniją, skatinančią naudoti programą, kad padėtų jiems pasirinkti namų tobulinimo profesionalą.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Paliktas prekių krepšelis

Elektroninių parduotuvių savininkams tai yra viena iš labiausiai varginančių kliūčių, kurią sunku įveikti. Dažniausiai manoma, kad į prekių krepšelį dominančias prekes įdėję, tačiau pirkimo veiksmo taip ir neatlikę žmonės gali būti laikomi prarastais klientais. Tačiau tai netiesa. Tai – viena iš geriausių galimybių sudaryti sandorį.

Šie lankytojai yra vos per žingsnį, kad taptų klientais. Jiems tiesiog reikia priminti apie neįvykdytą užsakymą. Siųskite tokiems lankytojams priminimo laišką po vienos dienos nuo jų apsilankymo. Įtraukite prekės nuotrauką ir aprašą, kad jie vėl prisimintų ir iš naujo pamėgtų išsirinktas prekes.

Galite tai padaryti vienu el. laišku arba surengti kampaniją: siųsti po vieną laišką   kas tris ar penkias dienas po pirmojo el. laiško ir skatinti pirkėjus grįžti atsiskaityti. Puikus postūmis užbaigti pirkimą gali būti 10 procentų nuolaida ar kitas naudingas pasiūlymas.

Reklaminis pasiūlymas klientams su nuolaida

Kai kuriems žmonėms labai svarbu matyti prekę lentynoje. Siųskite jiems elektroninius laiškus su prekių vaizdu lentynoje, įtraukdami tas prekes, kurias jie buvo įsigiję anksčiau. Pasiūlykite nuolaidą, kad klientas įsitikintų, jog gavo puikų pasiūlymą.

Reklaminis pasiūlymas aukštą pirkimo reitingą turintiems klientams

Akivaizdu, kad aukštą pirkimo reitingą turintys klientai yra patys vertingiausi. Priverskite juos jaustis ypatingais pristatydami savo reklaminių pasiūlymų kampanijas. Naudodamiesi ankstesnių pirkimų duomenimis, siųskite jiems produktų grupių nuolaidas arba produktų, susijusių su praeityje įsigytomis prekėmis, idėjas.

Pvz, jei esate drabužių prekės ženklas, siųskite klientams batų, papuošalų ir aksesuarų, kurie derėtų prie neseniai įsigytų drabužių, pasiūlymus. Taip pat galite suteikti jiems nuolaidą, jeigu įsigys kelias prekes vienu metu.

Suaktyvinkite savo klientus

Kurį laiką nematėte vieno iš savo klientų? Praneškite jiems, kad ilgitės, naudodamiesi atgaliniu elektroniniu paštu.

Šis el. pašto tipas yra geras būdas užmegzti santykius su klientais, parodyti, kaip juos vertinate, išryškinti savo prekės ženklo identitetą. Taip pat galite įtraukti nuolaidos kodą. Tai bus papildoma paskata grįžti į jūsų svetainę.

Taigi, automatinis email marketingas yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti pardavimus ir klientų lojalumą.

Elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos – Studija 4D.

Elektroninių parduotuvių reklamoje emociukai

Elektroninių parduotuvių reklamoje emociukai

Elektroninių parduotuvių emoji marketingas

Galima drąsiai teigti, jog emociukai tiesiog užkariavo šiuolaikinius žmones. Dabar, kai bendravimas dažniau vyksta virtualiai nei gyvai, be emoji paveikslėlių neapsieiname. Jie pagyvina, tekstines žinutes, suteikia joms daugiau žaismingumo, padeda išreikšti emocijas, kurių galbūt nenorime išsakyti žodžiais. Su kuo jie mums asocijuojasi? Turbūt su pramoga, smagiais draugų pokalbiais. Tačiau ar susimąstėte, kad emoji gali pasitarnauti ir versle, elektroninių parduotuvių reklamoje?

Elektroninių parduotuvių emoji paveikslėlių nauda

Prekiniai ženklai naudoja emocijas, norėdami bendrauti su savo tiksline auditorija, pasiekti savo klientų mobiliuosius telefonus bei parodyti, kad yra šiuolaikiški, nes pasitelkia naujausias komunikacijos tendencijas. Juk emociukai padeda perteikti norimą žinutę kur kas žasimingiau. Be to, jie padeda peržengti kalbos barjerus, tad prekių ženklai gali lengviau pasiekti užsienio rinkas. Juk emoji reikšmės visame pasaulyje yra vienodos. Tad jūsų elektroninių parduotuvių reklamoje siunčiamą žinutę supras kiekvienas žmogus, nesvarbu, kokia jo tautybė.

Emoji paveikslėliai – tai galimybė pasakyti daugiau naudojant mažiau išraiškos priemonių. Rinkodaros specialistai žino, jog žmonės nemėgsta gauti daug informacijos vienu metu, tad kuo žinutė yra trumpesnė ir tuo pačiu informatyvesnė, tuo geriau. Emoji paveikslėliai yra galinga priemonė perteikti daugiau informacijos be žodžių.

Emoji leidžia iššifruoti žmonių reakcijas socialinėje žiniasklaidoje. Pagal tai, kokius emociukus naudoja, galima spręsti apie žmogaus nuotaiką, poreikius ir kt. Emoji paveikslėliai yra tokie paveikūs, nes juos žmogaus smegenys priima kaip neverbalinę informaciją. Tai nėra žodžiai, o emocinė komunikacijos dalis.

Elektroninių parduotuvių emoji marketingo strategija

Elektroninių parduotuvių emoji marketingas – tai marketingo kampanijų kūrimas pasitelkiant emoji paveikslėlius. Tai apima emociukų naudojimą socialinių tinklų įrašuose, grafikoje, jų kaip žymų (hashtags) naudojimą, iš jaustukų sudarytų domenų kūrimą ir pan.

Rengdami elektroninių parduotuvių emoji rinkodaros strategiją, prekių ženklai turėtų pirmiausia išsiaiškinti, kokias platformas dažniausiai naudoja jų tikslinė auditorija. Taip pat būtina užtikrinti prieigą prie išmaniųjų telefonų.

Svarbu, kad elektroninių parduotuvių emoji paveikslėlių naudojimas būtų laiku ir vietoje. Jie turi atlikti savo funkciją, atitikti kontekstą. Gerbkite savo tikslinę auditoriją ir emociukus naudokite natūraliai: nesistenkite jų panaudoti kuo daugiau vien tam, kad padidintumėte vartotojų įsitraukimą arba parodytumėte, jog sekate naujausias komunikacijos tendencijas. Žmonės greitai pastebi dirbtinumą. Apklausos duomenimis, 59% 18–34 metų asmenų mano, jog įmonės per daug stengiasi naudodamos emociukus skelbimuose ar rinkodaros kampanijose. Taip pat nustatyta, kad 53% jaunų žmonių mano, kad emociukų ir teksto derinimas padeda žmonėms geriau suprasti vienas kitą.

Tyrimais įrodyta, kad emoji paveikslėliai padeda padidinti vartotojų įsitraukimą.  Mokslininkai išsiaškino, jog žiūrint į besišypsantį emoji veidelį suaktyvėja tos pačios smegenų dalys kaip ir žiūrint į tikrą žmogaus veidą.

Naudokite emociukus savo elektroninių parduotuvių Push pranešimuose, kad padidintumėte produktų pardavimus. Jie suasmenins jūsų reklamas, padidins žinučių aiškumą ir tiksliai perteiks emocijas. Be to, šios mažos, vizualiai patrauklios piktogramos padės sutaupyti vietos, nes nereikės vartoti daug žodžių.

Sėkmingi emoji marketingo pavyzdžiai

Visame pasaulyje žinomas automobilių gamintojas Chevrolet 2015 m. išleido pranešimą spaudai, kurį sudarė vien tik emociukai ir kvietė viso pasaulio žmones išsiaiškinti jo prasmę. Ji buvo atskleista sekančią dieną paaiškinant, jog pranešimas buvo skirtas pareklamuoti 2016 m. pasirodysiantį automobilį Chevy Cruze. Nors vieni gyrė šį automobilių gamintoją už protingą bei išradingą skelbimą, kiti jį kritikavo kaip pernelyg neaiškų.. Nepaisant skirtingų nuomonių, Chevrolet reklamos kampanija sulaukė didžiulio žiniasklaidos dėmesio.

Gyvūnų teisių organizacija PETA 2014 m. paskelbė vaizdo įrašą, pavadinimu Cruelty Beyond Words, sudarytą iš emoji paveikslėlių. Jo pabaigoje paprašė žiūrovų siųsti širdeles, kad būtų užkirstas kelias žiauriam elgesiui su gyvūnais. Šis vaizdo įrašas dėka emociukų yra žaismingas ir tuo pačiu skatina žmones atkreipti dėmesį į opią problemą.

McDonald’s savo panaudojo emociukų seriją, kad papasakotų istoriją, kurios pabaigoje mėsainis susiejamas su šypsena. Taigi jie panaudojo emociukus, kad susietų teigiamas emocijas su savo prekės ženklu.  Iš šios reklamos kampanijos galime išmokti, kad reklama neturi būti sudėtinga, kad būtų efektyvi ir paveiki.

Taigi, emoji marketingas gali puikiai pasitarnauti verslui, elektroninių parduotuvių reklamoje, tik reikia žinoti, kaip ir kur emociukus tikslingai panaudoti. Jie padeda padidinti vartotojų įsitraukimą, pardavimus, geriau suprasti klientų emocijas, sukurti įdomesnes bei žaismingesnes reklamos kampanijas.

Elektroninių parduotuvių kūrimas >>
Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Internetinių parduotuvių populiarumas. Nuo ko pradėti internetinę parduotuvę?

Gyvename vieną kartą, tad norisi kiekvieną dieną išnaudoti maksimaliai, gyventi pilna koja. Ar svajojate daugiau keliauti, būti nepriklausomi, leisti sau daugiau visose srityse? Neabejojame, kad atsakymas yra teigiamas. Apie gyvenimo pagerinimą, prirašyta daugybė motyvacinių knygų, kurios vadinamieji gyvenimo mokytojai aiškina, kaip stebuklingai pasieksite savo tikslus, pagerinsite gyvenimą kažkur investavę, kažką įsigiję ir pan. Tai skamba magiškai ir netikroviškai. Tačiau šis straipsnis, kitaip nei minėtos knygos, nėra pasaka, o realūs patarimai, kaip pagerinti savo gyvenimą ir padidinti pajamas.

Pasvarstykime, kas šiais laikais populiariausia? Aišku, kad viskas, kas susiję su skaitmenizacija, internetu, socialiniais tinklais ir pan.  Galima teigti, jog aktyvesnį gyvenimą žmonės gyvena internetinėje erdvėje nei realybėje – bendrauja, perka, parduoda ir kt. Jie nori gauti prekes ir paslaugas neišėję iš namų, tad nestebina toks didelis internetinių parduotuvių populiarumas.  Būtent toks verslas – savo internetinės parduotuvės turėjimas – gali padėti Jums padidinti pajamas. Tai gali būti pagrindinė Jūsų veikla arba papildomų pajamų šaltinis greta pagrindinio darbo, jeigu netenkina gaunamas atlyginimas.

Kaip pradėti prekiauti internetu?

Pirmiausia atidžiai išanalizuokite rinką, išsiaiškinkite, ko žmonėms reikia, t.y. kokią jų problemą galėtumėte išspręsti. Patariama surasti grupę žmonių, kurie ieško problemos sprendimo, bet neranda tinkamų sprendimo būdų. Internetas palengvina tokio tipo rinkos tyrimus. Galima apsilankyti internetiniuose forumuose, kur sužinosite, kokius klausimus žmonės užduoda, ir kokias problemas jie bando išspręsti. Taip pat naudinga atlikti raktinių žodžių tyrimus.

Antras žingsnis – parašyti gerą parduodantį tekstą, kuris įtrauktų žmones.

  • Sužadinkite susidomėjimą įtikinama antrašte;
  • Apibūdinkite problemą, kurią išsprendžia jūsų produktas;
  • Įtikinkite, kad būtent jūsų prekė išspręs problemą;
  • Pridėkite žmonių, kurie naudojosi jūsų produktu, atsiliepimus;
  • Kalbėkite apie produktą ir jo naudą vartotojui;
  • Suteikite tvirtą garantiją;
  • Įtikinkite žmones, kad jūsų siūlomos prekės jiems reikia būtent dabar;
  • Pasiūlykite nuolaidą.

Mąstykite, kaip klientas ir kelkite klausimą „kam man ši prekė reikalinga?“. Tik tuomet pavyks sėkmingai parduoti.

Sukurkite savo interneto svetainę

Ji turėtų būti funkcionali, paprasta ir neperkrauta nereikalingais elementais. Įsidėmėkite, kad turite mažiau nei penkias sekundes, kad patrauktumėte potencialaus kliento dėmesį – kitaip jis dings ir daugiau nesugrįš.

Štai keletas svarbių patarimų, kuriuos reikėtų atsiminti:

  • Pasirinkite vieną ar du paprastus šriftus baltame fone;
  • Padarykite, kad naršymas interneto svetainėje būtų patogus;
  • Grafiką, garso ar vaizdo įrašus naudokite tik tada, kai jie pagerina jūsų pranešimą.
  • Padarykite, kad galėtumėte rinkti žmonių el. pašto adresus.
  • Paverskite apsipirkimą paprastu – kad klientas galėtų įsigyti norimą prekę keliais mygtukų paspaudimais.

Naudokite paieškos variklius, kad nukreiptumėte pirkėjus į savo svetainę

Mokama už paspaudimus reklama yra lengviausias būdas nukreipti potencialius pirkėjus į visiškai naują svetainę. Tokios reklamos pranašumai: skelbimai iškart pasirodo paieškos puslapiuose ir galima išbandyti skirtingus raktinius žodžius, taip pat antraštes, kainas ir pardavimo metodus. Taigi pasirinkę šią reklamą ne tik gausite tiesioginį srautą į savo svetainę, bet ir surasite geriausius, daugiausiai konvertuojančius, raktinius žodžius.

Įtvirtinkite savo reputaciją

Žmonės naudoja internetą informacijai rasti. Pateikite šią informaciją nemokamai kitose svetainėse ir pamatysite daugiau srauto ir geresnį paieškos variklio reitingą. Labai svarbu visada įtraukti nuorodą į savo svetainę.

  • Kurkite kokybišką, nemokamą turinį – straipsnius, vaizdo įrašus ar bet kokį kitą turinį, kuris žmonėms bus naudingas. Platinkite tą turinį internetiniuose straipsnių kataloguose ar socialinės žiniasklaidos svetainėse;
  • Į straipsnius ar kitokį turinį įtraukite nuorodą „Siųsti draugui“;
  • Tapkite savo srities ekspertu, aktyviai reikškite savo nuomonę socialiniuose tinkluose, tam tikruose forumuose, kur lankosi Jūsų potencialūs klientai.

Pasinaudokite el. pašto rinkodaros galimybėmis, kad lankytojai taptų pirkėjais

Tai yra vienas iš vertingiausių internetinio verslo išteklių. Jūsų klientai davė jums leidimą siųsti jiems el. laiškus, o tai reiškia, kad:

  • Atsiųsdami elektroninius laiškus apie savo produkciją, jos naujienas ir pan. Jūs suteikiate klientams tai, ko jie nori;
  • Taip su klientais kuriate ilgalaikį santykį;
  • Atsakas yra išmatuojamas 100 procentų;
  • pašto rinkodara yra pigesnė ir efektyvesnė nei reklama spaudoje televizijoje ar radijuje, nes ji labai tikslinga.

Padidinkite savo pajamas įgydami nuolatinius klientus

Viena iš svarbiausių interneto rinkodaros strategijų yra ugdyti kiekvieno kliento lojalumą. Bent 36 procentai žmonių, kurie pirko iš jūsų vieną kartą, pirks dar, jei su jais susisieksite. Iš tiesų, sunkiausia ir brangiausia privilioti klientą pirmą kartą. Norėdami paversti klientus nuolatiniais, pasinaudokite šiomis mažomis gudrybėmis:

  • Siūlykite produktus, kurie papildytų pagrindinį pirkinį. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka batus, pasiūlykite įsigyti ir jų priežiūros priemonių;
  • Pritaikykite nuolaidą kitam apsipirkimui.
  • Po kiekvieno apsipirkimo, paskatinkite sugrįžti.

Visais su interneto svetainių kūrimu susijusiais klausimais kreipkitės į Studiją 4D.

 

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
[email protected]
Skype: studija4d
Jūsų partneris Studija 4D

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti? 1

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Elektroninės parduotuvės kūrimas

El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.

Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais.  Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.

Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.

Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?

E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą  šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.

Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.

Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.

Individualaus dizaino privalumai:

  • E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
  • Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
  • Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
  • Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.

Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?

Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.

Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.

Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.

Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:

  • Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
  • Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
  • Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
  • Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.

Internetinių parduotuvių kūrimas kaina

internetinių parduotuvių kūrimas kaina
Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.

Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:

Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.

Įvairios skaičiuoklės,

Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,

Susiejimai su socialine medija ir kt.

Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei  terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur  skaičiuojama individualių namų statybos sąmata,  priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.

Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu [email protected] arba galime visas detales aptarti telefonu: +37068937799 bei per skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.

El parduotuvės nuoma

Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.

El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.

Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:

  • Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
  • Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
  • Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
  • Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.

Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.

KONTAKTAI
UAB „Ateities centras”
Adresas: Antakalnio g. 62-32,
LT-10300 Vilnius, Lietuva.
Įmonės kodas: 300130018
PVM kodas: LT100001935513
Direktorius Ramūnas Pocius

Lauksime Jūsų skambučių:
Mob.: +370 689 37799
Jūsų laiškų: [email protected]
Skype: studija4d
Jūsų virtualus partneris Studija 4D

error: