Apsipirkimas prasideda internete

Apsipirkimas prasideda internete

Pirkimo internetu statistika, kurią turite žinoti 2023 m.

Ne paslaptis, kad dabar vis daugiau procesų perkeliama į virtualią erdvę – ne išimtis ir apsipirkimas. Viena iš priežasčių, kodėl bėgant metams labai išaugo apsipirkimas internetu, yra patirtis, kurią įmonės gali suteikti savo klientams. Nuolat matome, kad įmonės prideda naujų funkcijų ir paslaugų, skirtų pirkėjams internetu, siekdamos suteikti jiems tokią pačią pagalbą ir patogumą, kokią jie turėtų apsipirkdami fizinėje parduotuvėje.

Tiesa ta, kad apsipirkimas internetu tampa vis labiau panašus į apsipirkimą asmeniškai. Tad jei turite internetinę parduotuvę arba domitės jos kūrimu, šie  populiariausi apsipirkimo internetu statistikos rodikliai padės nukreipti jus teisinga linkme 2023 m.

Apsipirkimas prasideda internete

Remiantis statistiniais duomenimis, net 63 procentai apsipirkimo atvejų prasideda internetu.Tai reiškia, kad nesvarbu, kur klientai galiausiai įsigyja pirkinių (internete ar tradicinėse parduotuvėse), jų kelionė prasideda internete – dažniausiai „Google“ ar „Amazon“, kur jie atlieka prekių žvalgytuves. Dėl šios priežasties prekės ženklams labai svarbu turėti geras pozicijas internete. Gerindamos klientų patirtį nuo pat pirmo žingsnio, įmonės turi didesnę galimybę paskatinti klientus pirkti jų parduotuvėse.

Supratimas, kaip žmonės ieško, padeda įmonėms sukurti jiems unikalią patirtį. Nėra dviejų pirkėjų, perkančių internetu, kurie vienodu keliu ieškotų reikiamų prekių. Štai kodėl, jei esate internetinės parduotuvės savininkas, svarbu suprasti, ką galite padaryti, kad pritaikytumėte internetinę kelionę savo klientams.

Tobulėjant skaitmeninėms technologijoms, nenuostabu, kad šiandieniniai vartotojai gali kontroliuoti savo pirkimo kelius. Jie yra pasirengę tyrinėti tiek kategorijų, prekių ženklų ir produktų, kiek tik nori.

Vartotojai apsiperka per mobilųjį telefoną

Beveik pusė vartotojų daugiau perka mobiliaisiais nei parduotuvėje. Ne paslaptis, kad mobilioji prekyba auga. Jei planuojate sukurti sėkmingą elektroninės prekybos svetainę, negalite sau leisti nepaisyti mobiliųjų naudotojų ir apsipirkimo mobiliuosiuose įrenginiuose. Vartotojai savo mobiliuosius įrenginius naudoja visuose pirkimo etapuose, įskaitant įvairią apsipirkimo internetu veiklą. 2018 m. ketvirtojo ketvirčio duomenimis, staliniai kompiuteriai sudarė maždaug tiek pat pasaulinių elektroninių mažmeninės prekybos užsakymų, kiek ir išmanieji telefonai. Tačiau kalbant apie apsilankymus mažmeninės prekybos svetainėse, išmanieji telefonai užėmė lyderio poziciją.

Populiariausias mokėjimo internetu būdas

Skaitmeninės ir mobiliosios piniginės yra populiariausi mokėjimo būdai tarp pirkėjų internetu visame pasaulyje, beveik pusė (49 proc.) pirkėjų internetu renkasi atsiskaityti šiuo būdu. Antroje vietoje yra kredito kortelės ir mokėjimo kortelės, o debeto kortelės yra trečias populiariausias internetinio mokėjimo būdas. Jei turite internetinę parduotuvę arba planuojate įkurti el. prekybos parduotuvę, svarbu atsižvelgti į mokėjimo šliuzus. Turite užtikrinti, kad klientams suteiksite saugią ir lengvą atsiskaitymo patirtį.

Pirkėjai tikisi nuolat matyti naujų produktų

Nenuostabu, kad pirkėjų poreikiai nuolat auga. Pirkėjai internetu nuolatos reikalauja naujų prekių. Tiesą sakant, 75 procentai vartotojų kiekvieną mėnesį atliekamų paieškos užklausų yra visiškai naujos. Tai rodo, kad naršydami internete žmonės aktyviai ieško naujų produktų. Be to, 69 procentai vartotojų teigia, kad kiekvieną kartą apsilankius parduotuvėje svarbu arba labai svarbu pamatyti naujas prekes.

Elektroninės prekybos įmonės turi neatsilikti nuo vartotojų poreikių. Elektroninės prekybos pramonė yra dinamiškesnė nei bet kada anksčiau, o mažmenininkai, norėdami būti konkurencingi, turi neatsilikti. Jie turi nuolat pasiūlyti pirkėjams vis naujų produktų, nes tokiu būdu jie gali pagerinti apsipirkimo patirtį. Tai ne tik suteikia klientams daugiau įvairovės apsiperkant, bet ir skatina pasirinkti būtent jus, o ne konkurentus. . Atnaujinę savo produktų pasiūlą, būsite žingsniu priekyje savo konkurentų.

Sparčiausiai augančios elektroninės prekybos kategorijos koronaviruso pandemijos laikotarpiu

Koronaviruso pandemija daugelyje pasaulio šalių sukėlė paniką visame prekybos sektoriuje. Kaip ir tikėtasi, būtiniausių prekių, ypač medicinos produktų, pardavimai internetu labai išaugo. Neseniai atlikta „Adobe“ apklausa atskleidė, kad per pirmąsias dešimt metų savaičių produktų, tokių kaip rankų dezinfekavimo priemonės, pirštinės ir kaukės, pardavimas išaugo daugiau nei 800 proc.Tualetinis popierius ir nereceptiniai vaistai nuo gripo, peršalimo ir skausmo taip pat išskrido iš internetinių parduotuvių lentynų – pardavimai šoktelėjo atitinkamai 231 ir 217 procentais.

Uždarius sporto sales ir labai apribojus judėjimą lauke, vien per pirmąsias dvi kovo savaites treniruoklių paklausa išaugo 55 proc., nes vis daugiau žmonių norėjo sportuoti namuose. Taip pat augo namų įrengimo prekių pardavimas, nes žmonės ne tik daugiau laiko praleido namuose, bet ir įsirengė  namų biurus.

Pagrindinė priežastis, kodėl pirkėjai internetu turi atsisakyti savo pirkinių krepšelių

Paklauskite bet kurio internetinės parduotuvės savininko ir jie jums pasakys, koks košmaras yra palikti prekių krepšeliai. Yra tiek daug klausimų, kurie gali kilti jūsų galvoje apie paliktus – kodėl, kas, kur ir kaip. Remiantis naujausia apsipirkimo internetu statistika, 49 proc. krepšelio atsisakoma dėl didelių papildomų išlaidų, kurios gali apimti bet ką –  nuo siuntimo iki mokesčių ir rinkliavų.

Šiais laikais nemokamas pristatymas tapo labiau būtinybe nei papildomas privalumas. Apsipirkimo internetu procesui pridėjus papildomų išlaidų, ypač paskutiniame etape, pirkėjai atgrasomi nuo numatytų pirkinių. Šios išlaidos yra tiesioginis internetinių pirkėjų susierzinimo šaltinis, nes jie tai gali vertinti kaip skaidrumo trūkumą.

Internetinės parduotuvės savininkui geriausias būdas tai išspręsti – suteikti klientui visą informaciją. Geriau visas išlaidas išvardyti nuo pat pirkėjo kelionės pradžios.

Kita sėkminga strategija yra susieti papildomas siuntimo išlaidas su gaminio kaina ir pasiūlyti „nemokamą“ pristatymą klientui. Galų gale, internetiniai pirkėjai labai vertina skaidrumą, todėl tai labai svarbus veiksnys, kad jūsų internetinė parduotuvė būtų sėkminga.

Kitos priežastys, dėl kurių atsisakoma krepšelio, yra paskyros kūrimo rūpesčiai, lėtas pristatymo laikas ir ilgas ar sudėtingas atsiskaitymo procesas.

Apibendrinant galima pasakyti, kad neabejotina, jog prekyba internetu sparčiai vystosi ir ateinančiais metais matysime tolesnę plėtrą. Jei įmonės nori išlikti konkurencinėje aplinkoje, kuri yra šiandien, jos negali sau leisti ignoruoti savo buvimo internete. Taigi, planuodami verslo strategiją 2023 m., nepamirškite šių populiariausių apsipirkimo internetu statistikos duomenų.

Į turinį integruota NATIVE reklama

Į turinį integruota NATIVE reklama

Native reklama yra mokamos reklamos forma, kai skelbimai atitinka žiniasklaidos formato, kuriame jie rodomi, išvaizdą, pojūtį ir funkcijas. Jie „iš prigimties“ ir sklandžiai tinka tinklalapiui. Skirtingai nei reklamjuostės ar vaizdo skelbimai, native skelbimai iš tikrųjų neatrodo kaip skelbimai, todėl jie netrikdo vartotojų, nesukelia atmetimo reakcijos. Taigi native skelbimus galima apibrėžti kaip reklaminį turinį, kuris vartotojų neidentifikuojamas kaip reklama, o kaip susijęs straipsnis. Paspaudus tokią reklamą, vartotojas nukreipiamas į specialų reklamos puslapį, arba blogą, kuriame jis yra “apšildomas pirkti”, įvairiais būdais edukuojamas, nuolaidomis ir specialiais pasiulymais raginamas pirkti prieš tai daug pasakojant apie prekės naudą ir privalumus, o pats pirkimas vyksta jau el. parduotuveje, jei vartotojas susivilioja pasiūlymu.

Lyginant su įprasta reklama, pavyzdžiui, socialiniame Facebook, kai paspaudus reklaminį skelbimą, patenkama tiesiai į parduotuvės puslapį, native reklamos atveju vartotojas pirmiausia iš lėto supažindinamas su produkto nauda bei savybėmis dar prieš pasiūlant jį nusipirkti el parduotuvėje.

Native reklamos tipai

Šio tipo reklaminiai skelbimai paprastai yra skirstomi į 3 grupes. Tai yra:

Skelbimai sklaidos kanale. Šie skelbimai integruojami į turinio dalis, socialinius kanalus arba platformas. Jie susilieja su leidėjo turiniu ir sukuria netrikdančią vartotojo patirtį.

Turinio rekomendacijos skelbimai. Rekomenduojami skelbimai rodomi kartu su redakciniu turiniu ar kitais rekomenduojamo formato skelbimais. Šie skelbimai paprastai pateikiami straipsnio pabaigoje ir juose pateikiami skirtingi skelbimai arba turinys.

Paieškos ir reklamuojami sąrašo skelbimai. Kitas native skelbimų tipas yra vadinamasis „paieškos skelbimas“. Mokamos paieškos skelbimai yra mokami tekstiniai skelbimai, rodomi paieškos sistemoje, pvz., „Google“ ar „Bing“. Šie reklamuojami įrašai yra pagrįsti raktiniais žodžiais, kurių ieškojo naudotojas.

Native reklamos pranašumai

Veiksmingiau nei vaizdo skelbimai. Vartotojai native skelbimus peržiūri 53 % daugiau nei vaizdo skelbimus. Šie skelbimai 18 % padidina ketinimą pirkti, o jų vizualinis įtraukimas yra toks pat ir net šiek tiek didesnis nei originalaus tekstinio turinio.

Native reklama nėra atsibodusi vartotojams. Reklamos nuovargis yra tai, kas nutinka, kai auditorijai nusibosta matyti reklaminius skelbimus. Po kurio laiko jie tiesiog nustoja kreipti dėmesį. Native skelbimai yra prekės ženklo eksponavimas, pridengtas redakciniu turiniu, todėl jie nevargina auditorijos. Kol turinys yra aktualus ir įdomus, native reklama įtraukia auditoriją.

Žmonės žiūri į skelbimus, kurie yra jiems priimtini. Vartotojai žino, kad native skelbimai yra reklamos forma, bet jiems tai nerūpi! Stanfordo universiteto tyrime mokslininkai nustatė, kad native reklama nieko neapgauna. Vartotojai puikiai žino, kad žiūri tam tikrą reklamos formą, tačiau šie skelbimai vis tiek daro didelę įtaką pirkimo elgsenai, t.y. skatina didesnį pirkimų skaičių.

Iš tiesų, native reklama yra gana naujas skaitmeninis reiškinys, tačiau greitai išpopuliarėjo tarp rinkodaros specialistų. Nes šie skelbimai yra labai patrauklūs ir tinka mobiliesiems įrenginiams, o vidutinis aukščiausios kokybės native skelbimų, žiūrimų išmaniajame telefone, paspaudimų rodiklis siekia iki 0,38 %. Native reklama, kaip priedas prie kitų reklamos tipų, gali suteikti prekių ženklams galimybę papasakoti savo istoriją ir užmegzti tvirtesnius ryšius su klientais.

Native reklama labiau programinis sprendimas

Native skelbimų vietos pirkimas tradiciškai arba tiesiogiai iš leidėjo yra praeitis. 2020 m. daugiau nei 90 % native skelbimų buvo nupirkti taikant programinio pirkimo modelį. Programinis skelbimų pirkimas suteikia daugiau lankstumo valdant skaitmeninių skelbimų pirkimą ir pardavimą naudojant programinę įrangą, o ne žmogaus darbą. Šiuo atveju skelbimai neperkami konkrečioje svetainėje. Tai suteikia reklamuotojams didesnį pasiekiamumą, kad galėtų ekonomiškiau pradėti native reklamos kampanijas ir jas taikyti tik reikiamiems žmonėms.

Štai pagrindiniai privalumai:

  • Didesnis skaidrumas;
  • Efektyvus taikymas;
  • Didesnis sąnaudų efektyvumas;
  • Realaus laiko duomenys;
  • Didesnis lankstumas.

Vartotojai tikisi vertingo turinio

Kaip prekės ženklas, pasitelkdami native reklamos kampaniją, turite sukurti vertę tikslinei auditorijai. Šiuos skelbimus vartotojai dažnai mato, todėl prekės ženklai gali papasakoti patrauklią istoriją apie save. Apklausa parodė, kad beveik 90 % vartotojų, jaunesnių nei 35 metų, teikia pirmenybę native skelbimams, o ne tradicinei reklamai. 93% dalyvių teigė, kad jie labiau vertina prekės ženklus, kurie įdeda daug pastangų kurdami reklamas bei pasiūlo kažką naujo, unikalaus.

Daugiau nei pusė to paties tyrimo dalyvių norėjo, kad prekės ženklai papasakotų istoriją, o ne ką nors parduotų. Tad jūsų nukreipimo puslapiai atsiduria dėmesio centre. Įsitikinkite, kad native reklamos kampanijos nukreipia srautą į nukreipimo puslapį, kuris atitinka jūsų tikslinės auditorijos lūkesčius.

Kaip reklamuotis Facebook’e?

Kaip reklamuotis Facebook’e?

Kaip reklamuotis Facebook’e? Facebook – viena iš populiariausių socialinės žiniasklaidos platformų pasaulyje. Jame kasdien apsilanko vidutiniškai apie 1.5 mlrd. vartotojų bei 2.3 mlrd. kiekvieną mėnesį. Tad akivaizdu, jog Facebook yra puiki reklamos vieta įvairiems verslams.

Vienas didžiausių Facebook pranašumų yra galimybė pasirinkti konkrečią auditoriją per mokamas kampanijas ir reklamas. Platforma saugo daug informacijos apie savo vartotojus, o tai gali būti naudinga kuriant reklamos kampaniją

Iš tiesų, šmananat Facebook reklamos taisykles ir pricipus, iš reklamos galima gauti maksimalią naudą savo verslui.

Facebook reklamnių skelbimų tipai

Rinkodaros specialistai gali pasirinkti iš skirtingų Facebook reklaminių skelbimų tipų ir formatų, geriausiai atitinkančių jų reklamos kampanijos tikslus:

  • Vaizdo skelbimas;
  • Vaizdo įrašas;
  • Facebook karuselė;
  • Momentinė patirtis;
  • Skaidrių demonstracija;
  • Istorijos (stories);
  • Messenger ir kt.

Vaizdo skelbimai yra paprasčiausias Facebook skelbimų formatas. Jie leidžia įmonėms naudoti atskirus vaizdus savo produktams, paslaugoms ar prekės ženklui reklamuoti.  Jie puikiai tinka kampanijoms, kuriose yra stiprus vaizdinis turinys, kuris gali būti rodomas tik viename vaizde. Šie vaizdai gali būti pagaminti iš iliustracijų, dizaino ar fotografijos. Galite sukurti jį vos keliais paspaudimais, padidindami esamą įrašą su vaizdu iš savo Facebook puslapio.

Vaizdo skelbimus paprasta sukurti ir jie yra informatyvūs, t.y. puikiai atskleidžia Jūsų verslo norimą perduoti žinutę. Jie tinka bet kokiam pardavimo kanalo etapui – nesvarbu, ar norite padidinti prekės ženklo žinomumą, ar pristatyti naują produktą, padidinti pardavimus.

Tačiau šio tipo skelbimai turi ir trūkumų. Jei reikia pateikti kelis produktus arba parodyti, kaip veikia jūsų produktas, vieno vaizdo skelbimo formatas nėra geriausias pasirinkimas.

Facebook karuselė yra tokie skelbimai, kai rodoma iki dešimties vaizdų arba vaizdo įrašų, kuriuos naudotojai gali spustelėti. Kiekvienas turi savo antraštę, aprašą arba nuorodą. Karuselės yra puikus pasirinkimas norint rodyti įvairių produktų seriją. Kiekvienas vaizdas karuselėje netgi gali turėti savo nukreipimo puslapį, kuris yra specialiai sukurtas tam produktui ar paslaugai.

Facebook istorijos yra tik mobiliesiems skirtas vaizdo įrašo formatas. Istorijas gali sudaryti vaizdai, vaizdo įrašai ir net karuselės.Istorijos suteikia daugiau kūrybinės laisvės nei įprasti vaizdo ar vaizdo įrašų skelbimai. Įmonės gali žaisti su jaustukais, lipdukais, filtrais, vaizdo efektais ir net papildyta realybe.

Facebook istorijų trūkumas yra tas, kad jie nėra talpinami Facebook sklaidos kanaluose, todėl vartotojai gali jų nematyti tiek, kiek kitų Facebook skelbimų formatų.

Facebook istorijoms taip pat reikalingas kitoks formatavimas nei vaizdo ar vaizdo įrašų skelbimams, todėl gali tekti sukurti originalų turinį, skirtą tik istorijoms.

Messenger skelbimai asmeniškesni nei kiti reklaminių skelbimų tipai, nes būtent Messenger programėlėje žmonės praleidžia laiką kalbėdami su draugais ir šeimos nariais. Jie mato jūsų Messenger skelbimus tarp savo pokalbių ir gali paliesti, kad pradėtų pokalbį su jūsų prekės ženklu. Šie skelbimai yra puikus būdas paskatinti žmones bendrauti su jūsų prekės ženklu. Mažesnėms įmonėms, reklamuojančioms vietinius produktus ar paslaugas, Messenger skelbimai gali padėti užmegzti kontaktą su potencialiais klientais.

Pigiausia reklamos forma

Facebook skelbimai paprastai kainuoja mažiau nei kainuotų kiti internetinės rinkodaros kanalai. Minimalios išlaidos skelbimui Facebook yra nuo 1 eur. per dieną. Net ir turėdami mažesnį biudžetą, vis tiek galite pasiekti daugybę žmonių, jei tikslinė auditorija bus kiek įmanoma konkretesnė.

Kalbant apie reklamos kampanijos biudžetą, labai svarbu jį iš anksto susiplanuoti. Nustatykite, kiek pinigų investuosite į savo reklamą. Tada suplanuokite kampanijos vykdymo laiką. Jei kuriate savo skelbimą naudodami Facebook skelbimų tvarkyklę, galite nuspręsti, kiek išleisti per dieną. Priklausomai nuo sumos, Facebook jūsų skelbimą rodys skirtingam žmonių skaičiui. Pradėkite nuo mažos auditorijos, kol galėsite geriau optimizuoti skelbimus ir užtikrinti, kad jie pasieks jūsų tikslinę auditoriją. Kai pamatysite, kad reklaminio skelbimo paspaudimai virsta pardavimais, padidinkite biudžetą.

Nusistatykite aiškius tikslus

Reklamuodami Facebook ir tvarkydami savo socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijas, norėsite įsitikinti, kad jūsų ilgalaikiai ir trumpalaikiai verslo tikslai yra aiškūs. Tiesą sakant, Facebook siūlo 11 rinkodaros tikslų, pagrįstų tuo, ką norite pasiekti savo reklamos kampanijoje, pvz., prekės ženklo žinomumą, svetainės srautą, potencialių klientų generavimą, konversijas ar kt.

Kai pasirinksite bet kurią iš šių parinkčių, Facebook parodys skelbimo formatą, kuris geriausiai tiktų jūsų tikslams pasiekti. Jei dar nežinote, kas tai yra, pateikiame kelis klausimus, kurie padės nustatyti skelbimo tikslus:

  • Kokie yra jūsų pagrindiniai verslo tikslai?
  • Ką tikitės pasiekti su šia konkrečia kampanija?
  • Ar norite pritraukti srautą į savo verslą?
  • Ar norite reklamuoti savo produktą ar paslaugą vietinėje rinkoje?
  • Ar pranešate savo klientams apie išpardavimus ar reklamą?
  • Kaip ši kampanija dera su jūsų bendra rinkodaros strategija?

5 didžiausios klaidos leidžiant Facebook reklamas

5 didžiausios klaidos leidžiant Facebook reklamas

„Facebook“ – vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasaulyje, turintis milijoninę vartotojų auditoriją. Tad nenuostabu, kad šis socialinės žiniasklaidos milžinas yra tokia populiari reklamavimosi platforma tarp įvairių įmonių visame pasaulyje.

Tiesą sakant, antrąjį 2020 m. ketvirtį „Facebook“ per mėnesį aktyvių vartotojų skaičius viršijo 2,7 mln. Turint tokią didelę ir plačią vartotojų bazę, beveik visų pramonės šakų įmonėms atsiveria neįtikėtinai didelės galimybės išplėsti savo prekių žinomumą tarp viso pasaulio žmonių. Tačiau svarbu žinoti, kokių klaidų nedaryti reklamuojant savo įmonę „Facebook“. Būtent apie tai šiame straipsnyje ir pakalbėsime.

Netinkamo tipo skelbimo pasirinkimas

„Facebook“ siūlo įvairių tipų skelbimus, ir tai kartais kelia problemų. Rinkodaros specialistas gali padaryti įprastą klaidą ir pasirinkti skelbimo tipą, neįsitikinęs, kad jis tinkamiausias norimam tikslui pasiekti. Galima rinktis iš daugybės reklamavimo parinkčių,  įskaitant skelbimus, skirtus padidinti lankomumą renginiuose, pritraukti žmones į svetainę ir paraginti juos įdiegti programą. Susipažinimas su kiekvienu tipu ir jo paskirtimi sumažina tikimybę, kad bus pasirinktas skelbimas, kuris nebus tinkamas auditorijai, kurią norite pasiekti.

Nekuriamas aktualus ir pritraukiantis turinys

Skelbimų platformos, tokios kaip „Facebook Ads“, nukreips jūsų reklamą į tikslinę auditoriją, o tai gali padidinti IG (investicijų grąžos) tikimybę. Tačiau kai skelbimas pateikiamas vartotojui, jis gali jo nespustelėti, jei turinys nėra vertingas ar nuobodus. Štai kodėl turite įsitikinti, kad mokate tik už puikų skelbimų turinį, kuris sudomins auditoriją.

Norėdami sukurti skelbimą, kurį vartotojams verta spustelėti, pirmiausia nustatykite, kokio tipo turinys jūsų auditorijai patinka labiausiai. Pavyzdžiui, ar auditoriją labiau sudomina vaizdo įrašai nei tekstinė informacija? O gal jie mėgsta nuotraukas ar „Facebook“ karuselės tipo turinį? Sužinokite kiek įmanoma daugiau apie tai, koks turinys patrauks jūsų tikslinės auditorijos dėmesį, ir kurkite būten tokio tipo skelbimus.

Žinoma, informacijos apie savo auditoriją rinkimas gali užtrukti daug laiko ir pareikalauti nemažai energijos. Tačiau, kaip ir bet kuri rinkodaros taktika, pirkėjo asmenybės supratimas ir panaudojimas gali turėti daug naudos.

Skelbimas nukreiptas į netinkamą auditoriją

Visose platformose, įskaitant „Facebook“, matome, kad daugelis didelių prekės ženklų reklamos kampanijų žlunga, nes įmonės paprasčiausiai neištyrė, kas yra jų tikslinė auditorija ir kokią žinutę jiems norima perduoti.

Neretai rinkodaros specialistai, kurdami įvairias rinkodaros kampanijas, siekia aprėpti kuo didesnę auditoriją, tačiau taip elgtis ypač rizikinga, kai investuojate į mokamas reklamas, pvz., „Facebook“ reklamas. Jei netaikysite savo skelbimų potencialiems klientams, kurie susidomės jūsų pasiūlymais, iššvaistysite reklamos išlaidas vien tam, kad sužinotumėte, jog jūsų svetainėje niekas net nesilankė.

Kad to išvengtumėte, pravartu sukurti vieną ar daugiau pirkėjų asmenybių kiekvienam produktui ar pasiūlymui, kurį jūsų įmonė parduoda. Asmenybės kūrimas gali padėti sužinoti daugiau apie tai, kiek metų yra jūsų vidutiniam pirkėjui, kokios jo pareigos, išsilavinimas ir kitą informaciją, kurią galėsite panaudoti  kurdami „Facebook“ reklamos kampanijas.

Aiškios vertės pasiūlymo neturėjimas

Nors „Facebook“ skelbimai yra palyginti mažos apimties, jie vis tiek turi turėti „aiškios vertės pasiūlymą“. Tai puikus būdas duoti pažadą savo klientui, ką jis gaus pirkdamas iš jūsų verslo.

Kitaip tariant, jūsų „Facebook“ turinys turėtų parodyti, kuo jūsų verslas yra geresnis už konkurentus ir kodėl žmonės turėtų atkreipti į jį dėmesį. Norėdami užtikrinti, kad kiekvienas skelbimas turėtų tvirtą vertės pasiūlymą, atminkite šiuos dalykus:

  • Aiškiai nurodykite naudą, kurią klientas gaus pirkdamas jūsų produktą ar paslaugą. Tarkime, kad vadovaujate, pavyzdžiui, internetinei kepyklai. Skelbimai gali parodyti jūsų produktų kokybę ir įtraukti klientų atsiliepimų fragmentus. Tai padės įtikinti naujus auditorijos narius, kad verta iš jūsų pirkti.
  • Padarykite šį turinio elementą aiškų ir nukreipiantį į tikslą.
  • Venkite naudoti madingas klišes ar pardavimo žargoną.

Taip pat turėtumėte išsiaiškinti, kodėl jūsų verslas yra vertingesnis nei konkurentų, ir naudą, kurią klientas gaus būdamas lojalus būtent jūsų prekės ženklui.

Nepastebima ir neįvertinama trumpų vaizdo įrašų svarba

Vaizdo įrašų turinys yra neįtikėtinai populiarus tarp pirkėjų internete. Vien tik žodžio „vaizdo įrašas“ paminėjimas el. laiško temos eilutėje padidina paspaudimų rodiklį  13 proc., o 5 milijonai žmonių JAV kasdien žiūri internetinius vaizdo įrašus.

Šio tipo turinys yra labai populiarus ir socialiniame tinkle „Facebook“. Tyrimas atskleidė, kad 71 % vartotojų mano, kad „Facebook“ vaizdo įrašų skelbimai atitinka jų naršymo pomėgius. Paprasčiau tariant, jūsų tikslinė rinka greičiausiai įžvelgs daugiau naudos vaizdiniame turinyje, todėl labai svarbu jį įtraukti, kur įmanoma.

Norėdami pasiekti geriausių rezultatų, stenkitės, kad vaizdo įrašai būtų trumpi ir ryškūs – maždaug 2 minučių trukmės vaizdo įrašai sulaukia didžiausio susidomėjimo. Taip pat turėtumėte pabandyti svarbiausią informaciją patalpinti vaizdo įrašo pradžioje, nes tai daug greičiau patraukia auditorijos dėmesį.

Jeigu norite savo verslą reklamuoti „Facebook“, kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.

SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį 2022 m., remiantis „Google“ 2021 m. atnaujinimais?

SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį 2022 m., remiantis „Google“ 2021 m. atnaujinimais?

SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį? 2021 m. buvo itin intensyvūs ir daug naujovių Google paieškos sistemoje atnešę metai. Nuo pagrindinių atnaujinimų iki smulkesnių algoritminių pakeitimų – „Google“ paieška mėnesį po mėnesio keitė sistemas, kurios privertė kai kuriuos rinkodaros specialistus keisti ankščiau suplanuotas strategijas. Po didelių permainų Google paieškos sistemoje kai kuriems pavyko susigrąžinti prarastą reitingą, tačiau kiti pastebėjo, kad jų puslapių populiarumas paiškos sistemoje vis labiau mažėja.

Bet dar ne viskas prarasta. Nors kai kurie verslai pasiekė sėkmę, tačiau bendra tendencija yra tokia, jog 2021 m. buvo mokymosi ir naujų galimybių atradimo metai SEO srityje. Atsižvelgdami į praėjusius metus, pažiūrėkime, į ką turėtume sutelkti dėmesį nuo šiol ir kas bus svarbu SEO strategijai 2022 m. ir vėliau.

Sutelkite dėmesį į puslapio greitį, kad pagerintumėte naudotojų patirtį

Prieš tai, kai praėjusių metų birželį „Google“ pradėjo diegti Page Experience algoritmą, tai buvo lėto ir sunkaus proceso, kuris kulminacijos nepasieks iki rugsėjo mėnesio, pradžia. Tačiau nuo tada šis algoritmo atnaujinimas kartu su trimis pagrindiniais žiniatinklio elementais tapo geros puslapių patirties pagrindu.

Žinome, kad puslapių naudojimo algoritmas pasiekiamas darbalaukyje nuo 2022 m. vasario mėn. ir kad „Google“ kuria naują reagavimo metriką, kuri galėtų pakeisti pirmosios įvesties delsą (FID). Galima daryti prielaidą, kad paieškos sistemų milžinas ir toliau pirmenybę teiks naudotojų patirčiai (UX) ir apdovanos puslapius, kurie yra greitai įkeliami ir taupo vartotojų laiką.

Tai reiškia, kad puslapiai turi būti įkeliami per mažiau nei 2,5 sekundes. Tokia yra Google rekomendacija.

Atliekant raktinių žodžių tyrimą, sutelkite dėmesį į paieškos tikslą

Paieškos tikslas visada turėjo įtakos raktinių žodžių tyrimui, bet niekada nebuvo toks svarbus kaip dabar. Jei to nepastebėjote, „Google“ 2021 m. gegužės mėn. pristatė kelių užduočių vieningą modelį (MUM), siekdama patenkinti paieškos tikslus ir atsakyti į sudėtingas užklausas.

Šis atnaujinimas yra ne tik revoliucinis, bet ir pabrėžia, kaip svarbu renkantis tinkamus raktinius žodžius sutelkti dėmesį į paieškos tikslą, o ne į paieškos apimtį.

Paieškos tikslus galime suskirstyti į keturias pagrindines kategorijas: informacinę, komercinę, navigacinę ir sandorio. Kieno nors paieškos tikslą galime pasakyti pagal užklausose vartojamus terminus. Taigi tokie žodžiai kaip „pirkti“ ir „nuolaida“ būtų susiję su sandoriu, o tokie terminai kaip „kodėl“ arba „kas“ – informaciniai. Tai veikia ir atvirkščiai – galime suformuluoti su tikslu susijusius raktinius žodžius, kad padidintume tikimybę, jog mus suras žmonės, turintys atitinkamą paieškos tikslą.

Vienas iš būdų, kaip SEO gali reaguoti į besikeičiančius „Google“ prioritetus, yra atsisakyti paieškos apimties ir atitinkamai optimizuoti nukreipimo puslapius – tai yra, atsižvelgiant į naudotojo ketinimus. Taigi, jei jūsų lankytojai ieško informacijos, nerodysite jiems savo produkto puslapio. Taip pat nerodysite informacinio straipsnio lankytojams, kurie yra pasirengę pirkti. Taigi, visada reikia atsižvelgti į konkrečią situaciją.

Sutelkite dėmesį į išsamų produktų apžvalgų turinį

2021 m. matėme du produktų apžvalgų atnaujinimus. Abu atnaujinimai susiję su prekių aprašymais ir užtikrinimu, kad „Google“ paieškos rezultatuose būtų reklamuojamos tik pačios kokybiškiausios, taikliausios apžvalgos.

Tai reiškia, kad nebeliks šabloninio turinio, „kuris tiesiog apibendrina daugybę produktų“. Štai ką „Google“ rekomenduoja daryti:

  • Pateikite vaizdo ir garso įrašus savo produktų apžvalgose, kad sustiprintumėte savojo prekės ženklo patikimumą ir atsiliepimų autentiškumą
  • Pridėkite nuorodas į kelis pardavėjus, o ne tik vieną, kad skaitytojai galėtų pirkti iš pasirinkto tiekėjo.

Abiem atnaujinimais siekiama apdovanoti išsamias produktų apžvalgas ir pateikti skaitytojams naudingiausią turinį žiniatinklyje.

Visi iki šiol pateikti atnaujinimai turi bendrą vardiklį. Jų esmė yra nenumaldomas „Google“ siekis, kad naudotojai galėtų gauti vertingesnių, aukštesnės kokybės paieškos rezultatų.

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai. Apsipirkimas internetu yra patogus tuo, kad galite apsipirkti 24/7, rasti geriausias kainas, o prekės yra pristatomos tiesiai į Jūsų namus. Tačiau apsiperkant internete reikia orientuotis ne tik į mažiausią kainą, bet ir į apsipirkimo saugumą. Turite įsitikinti, kad produktai bus pristatyti laiku, kad kokybė yra tokia, kokios tikėjotės, kad prekėms taikoma garantija ir, kad bus galimybė jas grąžinti, arba gauti pagalbą iškilus klausimams ar problemoms. Tam, kad užtikrintumėte apsipirkimo saugumą, vadovaukitės mūsų patarimais.

Visada pateikite užsakymus naudodami saugų ryšį

Jei jūsų kompiuteris neapsaugotas nuo potencialiai kenkėjiškos programinės įrangos, Jūsų finansinė informacija ir slaptažodžiai gali būti pavogti (ir visa kita, ką saugote kompiuteryje ar darote internete). Naudokite saugų ryšį – įsitikinkite, kad Jūsų kompiuteryje tinkamai veikia antivirusinės programos ir kt.

Jei naudojatės belaidžiu internetu, jis turi būti užšifruotas, kad kiti interneto vartotojai negalėtų rinkti Jūsų informacijos. Naudodamiesi viešuoju tinklu nedarykite jokių finansinių operacijų, nes niekada negalite būti tikri, kad jis yra saugus.

Pasidomėkite internetinės parduotuvės patikimumu

Jei jau žinote parduotuvę, esate joje pirkę, tuomet apsipirkti yra saugu. Jeigu kyla problemų, visada galite kreiptis ir paprašyti išsamesnės informacijos. Patikimos internetinės parduotuvės visada sutinka pateikti informaciją apie save, išsamiai atsako į klausimus.

Jei tam tikroje internetinėje parduotuvėje perkate pirmą kartą, verta imtis atsargumo priemonių. Paskaitykite atsiliepimus internete, paklauskite aplinkinių nuomonės ir jeigu nieko blogo nesužinosite, reiškia, kad parduotuvė yra patikima ir joje saugu apsipirkti. Juk informacija apie nepatikimus pardavėjus labai greitai sklinda. Ypač dabar, kai visi aktyviai naudojasi socialiniais tinklais.

Venkite pasiūlymų, kurie atrodo „per geri, kad būtų tiesa“

Bet kuri elektroninė parduotuvė, kuri žada per daug už per mažą kainą, kelia įtarimą. Jei kaina per maža, pagalvokite, ar prekės gautos legaliai, ar tikrai gausite prekes, už kurias sumokėjote, ar prekės iš tikrųjų to prekės ženklo, kuris nurodomas, ar prekė veiks, ar galėsite grąžinti sugadintas prekes ir pan. Nepatikimos reputacijos internetinės parduotuvės gali pasiūlyti absurdiškai mažą kainą, o tada teigti, kad prekės nebeliko sandėlyje, taip bandydami Jums parduoti ką nors kita. Tai tradicinė sukčiavimo taktika.

Nepirkite elektroninėje parduotuvėje, kurioje prašoma daugiau informacijos nei reikia pardavimui

Perkant reikia pasirinkti tam tikrą apmokėjimo būdą, nurodyti pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą, bet jei prekybininkas paprašys kitos informacijos, jokiu būdu jos nepateikite. Niekada neatskleiskite savo banko sąskaitos informacijos, banko kortelės numerio ir pan

 Kai kurios įmonės užduoda klausimų apie jūsų pomėgius, tačiau jie visada turėtų būti neprivalomi, o informaciją teikdami turėtumėte būti atsargūs. Peržiūrėkite svetainės privatumo politiką, kad suprastumėte, kaip gali būti atskleista Jūsų informacija. Daugelis parduotuvių aiškiai nurodo, kad jos nesidalija vartotojo informacija. Kitos teigia, kad joms priklauso pirkėjų informacija ir gali ja naudotis (arba ja piktnaudžiauti), kaip tik nori. Pastarosiomis nepasitikėkite.

Reikia sukurti svetainės slaptažodį? – padaryti jį išskirtiniu

Pirkdami dažnai būsite paprašyti susikurti paskyrą su slaptažodžiu. Jeigu nėra būtinybės, nekurkite paskyros, nebent dažnai naudositės elektronine parduotuve. Jei norite paskyros, būtinai naudokite unikalų ir tvirtą slaptažodį.

Visada patikrinkite pristatymo sąlygas

Kai kurie prekybininkai taiko didžiulius siuntimo mokesčius, kurie gali paversti pirkimo sandorį brangia klaida. Pažiūrėkite, ar suteikia pirkinių stebėjimo galimybę ir draudimą, su kokiais vežėjais bendradarbiauja.  Jei prekė nebus išsiųsta per 10 dienų, tai jau yra pirmasis pavojaus signalas, kad galimai susidūrėte su nepatikimais pardavėjais.

Taigi, šiame straipsnyje pateikėme patarimus, kaip saugiai apsipirkti internetinėse parduotuvėse. Atkreipkite į juos dėmesį ir mėgaukitės interneto parduotuvių privalumais nepakliūdami į sukčių rankas.

error: