Spa 27, 2022 | Reklama Facebook, Elektroninės parduotuvės kūrimas, Programavimo paslaugos, Reklama Google
„Facebook“ – vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasaulyje, turintis milijoninę vartotojų auditoriją. Tad nenuostabu, kad šis socialinės žiniasklaidos milžinas yra tokia populiari reklamavimosi platforma tarp įvairių įmonių visame pasaulyje.
Tiesą sakant, antrąjį 2020 m. ketvirtį „Facebook“ per mėnesį aktyvių vartotojų skaičius viršijo 2,7 mln. Turint tokią didelę ir plačią vartotojų bazę, beveik visų pramonės šakų įmonėms atsiveria neįtikėtinai didelės galimybės išplėsti savo prekių žinomumą tarp viso pasaulio žmonių. Tačiau svarbu žinoti, kokių klaidų nedaryti reklamuojant savo įmonę „Facebook“. Būtent apie tai šiame straipsnyje ir pakalbėsime.
Netinkamo tipo skelbimo pasirinkimas
„Facebook“ siūlo įvairių tipų skelbimus, ir tai kartais kelia problemų. Rinkodaros specialistas gali padaryti įprastą klaidą ir pasirinkti skelbimo tipą, neįsitikinęs, kad jis tinkamiausias norimam tikslui pasiekti. Galima rinktis iš daugybės reklamavimo parinkčių, įskaitant skelbimus, skirtus padidinti lankomumą renginiuose, pritraukti žmones į svetainę ir paraginti juos įdiegti programą. Susipažinimas su kiekvienu tipu ir jo paskirtimi sumažina tikimybę, kad bus pasirinktas skelbimas, kuris nebus tinkamas auditorijai, kurią norite pasiekti.
Nekuriamas aktualus ir pritraukiantis turinys
Skelbimų platformos, tokios kaip „Facebook Ads“, nukreips jūsų reklamą į tikslinę auditoriją, o tai gali padidinti IG (investicijų grąžos) tikimybę. Tačiau kai skelbimas pateikiamas vartotojui, jis gali jo nespustelėti, jei turinys nėra vertingas ar nuobodus. Štai kodėl turite įsitikinti, kad mokate tik už puikų skelbimų turinį, kuris sudomins auditoriją.
Norėdami sukurti skelbimą, kurį vartotojams verta spustelėti, pirmiausia nustatykite, kokio tipo turinys jūsų auditorijai patinka labiausiai. Pavyzdžiui, ar auditoriją labiau sudomina vaizdo įrašai nei tekstinė informacija? O gal jie mėgsta nuotraukas ar „Facebook“ karuselės tipo turinį? Sužinokite kiek įmanoma daugiau apie tai, koks turinys patrauks jūsų tikslinės auditorijos dėmesį, ir kurkite būten tokio tipo skelbimus.
Žinoma, informacijos apie savo auditoriją rinkimas gali užtrukti daug laiko ir pareikalauti nemažai energijos. Tačiau, kaip ir bet kuri rinkodaros taktika, pirkėjo asmenybės supratimas ir panaudojimas gali turėti daug naudos.
Skelbimas nukreiptas į netinkamą auditoriją
Visose platformose, įskaitant „Facebook“, matome, kad daugelis didelių prekės ženklų reklamos kampanijų žlunga, nes įmonės paprasčiausiai neištyrė, kas yra jų tikslinė auditorija ir kokią žinutę jiems norima perduoti.
Neretai rinkodaros specialistai, kurdami įvairias rinkodaros kampanijas, siekia aprėpti kuo didesnę auditoriją, tačiau taip elgtis ypač rizikinga, kai investuojate į mokamas reklamas, pvz., „Facebook“ reklamas. Jei netaikysite savo skelbimų potencialiems klientams, kurie susidomės jūsų pasiūlymais, iššvaistysite reklamos išlaidas vien tam, kad sužinotumėte, jog jūsų svetainėje niekas net nesilankė.
Kad to išvengtumėte, pravartu sukurti vieną ar daugiau pirkėjų asmenybių kiekvienam produktui ar pasiūlymui, kurį jūsų įmonė parduoda. Asmenybės kūrimas gali padėti sužinoti daugiau apie tai, kiek metų yra jūsų vidutiniam pirkėjui, kokios jo pareigos, išsilavinimas ir kitą informaciją, kurią galėsite panaudoti kurdami „Facebook“ reklamos kampanijas.
Aiškios vertės pasiūlymo neturėjimas
Nors „Facebook“ skelbimai yra palyginti mažos apimties, jie vis tiek turi turėti „aiškios vertės pasiūlymą“. Tai puikus būdas duoti pažadą savo klientui, ką jis gaus pirkdamas iš jūsų verslo.
Kitaip tariant, jūsų „Facebook“ turinys turėtų parodyti, kuo jūsų verslas yra geresnis už konkurentus ir kodėl žmonės turėtų atkreipti į jį dėmesį. Norėdami užtikrinti, kad kiekvienas skelbimas turėtų tvirtą vertės pasiūlymą, atminkite šiuos dalykus:
- Aiškiai nurodykite naudą, kurią klientas gaus pirkdamas jūsų produktą ar paslaugą. Tarkime, kad vadovaujate, pavyzdžiui, internetinei kepyklai. Skelbimai gali parodyti jūsų produktų kokybę ir įtraukti klientų atsiliepimų fragmentus. Tai padės įtikinti naujus auditorijos narius, kad verta iš jūsų pirkti.
- Padarykite šį turinio elementą aiškų ir nukreipiantį į tikslą.
- Venkite naudoti madingas klišes ar pardavimo žargoną.
Taip pat turėtumėte išsiaiškinti, kodėl jūsų verslas yra vertingesnis nei konkurentų, ir naudą, kurią klientas gaus būdamas lojalus būtent jūsų prekės ženklui.
Nepastebima ir neįvertinama trumpų vaizdo įrašų svarba
Vaizdo įrašų turinys yra neįtikėtinai populiarus tarp pirkėjų internete. Vien tik žodžio „vaizdo įrašas“ paminėjimas el. laiško temos eilutėje padidina paspaudimų rodiklį 13 proc., o 5 milijonai žmonių JAV kasdien žiūri internetinius vaizdo įrašus.
Šio tipo turinys yra labai populiarus ir socialiniame tinkle „Facebook“. Tyrimas atskleidė, kad 71 % vartotojų mano, kad „Facebook“ vaizdo įrašų skelbimai atitinka jų naršymo pomėgius. Paprasčiau tariant, jūsų tikslinė rinka greičiausiai įžvelgs daugiau naudos vaizdiniame turinyje, todėl labai svarbu jį įtraukti, kur įmanoma.
Norėdami pasiekti geriausių rezultatų, stenkitės, kad vaizdo įrašai būtų trumpi ir ryškūs – maždaug 2 minučių trukmės vaizdo įrašai sulaukia didžiausio susidomėjimo. Taip pat turėtumėte pabandyti svarbiausią informaciją patalpinti vaizdo įrašo pradžioje, nes tai daug greičiau patraukia auditorijos dėmesį.
Jeigu norite savo verslą reklamuoti „Facebook“, kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.
Bir 28, 2022 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Paslaugų portalų kūrimas, Programavimo paslaugos, Skelbimų portalų kūrimas, Svetainiu kurimas
Paslaugų svetainių kūrimas. Interneto svetainių kūrimas šiandieniniame technologijų pasaulyje yra itin paklausi ir reikalinga paslauga. Kiekvienas verslas turi savo interneto svetainę, kur skelbiama svarbiausia informacija, įmonės kontaktai ir pan. Be abejo, su kiekviena diena daugėja internetinių verslų, pavyzdžiui, elektroninių parduotuvių, įvairių daiktų mainų platformų. Visi vienaip ar kitaip esame internetinėje erdvėje, tad profesionaliai sukurta, patogi naršyti interneto svetainė šiais laikais yra ne prabanga, o būtinybė.
Šiame straipsnyje pakalbėsime apie paslaugų svetainių kūrimą, nes būtent jos dabar yra pačios populiariausios, kitaip tariant – ant bangos.
Paslaugų svetainės padeda apjungti tam tikros srities specialistus ir palengvina jų darbą. Pavyzdžiu galėtų būti lietuvių sukurtas startuolis. Tarkime tai mobilioji programėlė, kurioje visa parą galima užsisakyti norimas grožio paslaugas pas pageidaujamą specialistą, kirpimą, manikiūrą, pedikiūrą ir kt. Programėlė naudinga ne tik klientams, bet ir grožio specialistams, kuriems nereikia siųsti klientų sms priminimų dėl vizitų ir pan. Užsienyje tokios interneto svetainės jau senokai yra populiarios, o Lietuvoje dar tik skinasi kelią į sėkmę.
Mūsų šalyje populiariausios nuotolinio užsakymo interneto svetainės (angl. online ordering system). Naudodami internetinio užsakymo programinę įrangą galite įdiegti sistemą, kuri leis jūsų restoranui ar kavinei priimti užsakymus ir mokėjimus per atstumą. Naudodami šią sistemą klientai gali užsisakyti mobiliuoju telefonu iš restorano ar kavinės meniu. Tai galima padaryti nuskaitant QR kodą arba įvedant nuorodą į paieškos juostą. Tai paprasta, patogu ir greita.
Kodėl verta turėti paslaugų svetainę?
Iš tiesų, kad ir kokio tipo būtų internetinė paslaugų svetainė, visos jos turi daug privalumų palengvinančių kasdienį darbą įvairių sričių specialistams. Taigi kokie yra paslaugų svetainių privalumai?
Saugumas ir patogumas
Kaip jau minėjome, šios svetainės padeda sutaupyti laiko tiek klietams, tiek paslaugų teikėjams, nes daug kas padaroma už jus. Pavyzdžiui, užsakant paslaugas (grožio, sveikatingumo ir pan.), specialistui nereikia rūpintis dėl grafiko ir jo pačiam derinti. O klientui nereikia skambinti, kad užsiregistruotų. Tai galima padaryti keliais mygtukų paspaudimais savo mobiliajame įrenginyje, kad ir kur bebūtumėte.
Mažesnė klaidų tikimybė
Dar vienas paslaugų svetainių privalumas yra tas, kad tai užtikrina tikslias kainas ir mažiau galimybių suklysti, kai ateina laikas apmokėti sąskaitą. Kalbant apie nuotolinį prekių užsakymą, klientai turi fiziškai pasirinkti prekę iš meniu su atitinkama kaina, tad visada sumoka tiek, kiek ir planavo. Pavyzdžiui, perkant prekybos centre, gali kilti nesusipratimų dėl prekėms taikomų nuolaidų ir pan. O perkant internetu to išvengiama.
Tai turi tam tikrų pranašumų jūsų verslui. Mažiau neteisingo apmokestinimo tikimybės, mažiau sugaišto laiko klaidoms ištaisyti ir mažiau nemokamų produktų, išdalintų klientams nuraminti!
Daugiau klientų
Paslaugų programėlės padeda verslams pritraukti daugiau klientų, ypač tai išryškėjo pandemijos laikotarpiu, kai buvo apribotas žmonių judėjimas. Jei jūsų paslaugų svetainėje užsakymas ir mokėjimo sistema veikia sklandžiai, nuolatiniai klientai rekomenduos jus savo draugams ir dalinsis socialiniuose tinkluose.
Galite padidinti savo klientų skaičių ir pelną tiesiog siūlydami sklandžią klientų patirtį, kuri realiuoju laiku siunčia užsakymus jūsų back-end programuotojų komandai.

Didesnis klientų lojalumas
Klientai pasirinks jūsų, o ne konkurentų, paslaugas, jei suteiksite jiems priežastį ir toliau grįžti. Tai gali būti puikūs produktai, tačiau taip pat galite paskatinti jų lojalumą naudodami atlygio sistemą savo užsakymo programoje.
Remiantis neseniai atliktu tyrimu, suasmeninta skaitmeninė patirtis taip pat yra geras būdas paskatinti klientus sugrįžti. Iš 1 000 apklaustų klientų 50 % teigė, kad palnuoja pakeisti paslaugų teikėją, dėl kurio turėjo blogos patirties internete, o 73 % tikėjosi, kad paslaugos bus suasmenintos ir pritaikytos jų poreikiams.
Pavyzdžiui, restoranai ir kavinės, naudodami užsakymo internetu sistemą gali siųsti asmeninius pasiūlymus, prašyti atsiliepimų, kad pagerintų savo reitingus, ir gautų atsiliepimų apie savo paslaugą.
Sumažėjusios išlaidos
Užsakymų sistema mažoms įmonėms padeda sutaupyti, nes ji yra skaitmeninė, o daugeliu atvejų vienintelė kaina yra nedidelis operacijų apdorojimo mokestis. Tad laimite ir Jūs, ir Jūsų klientai.
Jeigu Jūsų verslui reikalinga paslaugų svetainė, dėl jos sukūrimo kreipkitės į šios srtities profesionalus – Studiją 4D.
Vas 19, 2021 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Programavimo paslaugos, Verslas
Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.
Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.
Pasitelkiamas dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.
Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Prekių nuoma
Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.
Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.
Personalizavimas
Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.
Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane
Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.
Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.
Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.
Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą
Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.
Populiarės paieška balsu
Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.
Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį
Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.
Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją
Daugiau mokėjimo būdų

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.
Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.
Sau 25, 2021 | Pažinčių svetainės, Programavimo paslaugos, Svetainiu kurimas
Pažinčių svetainių kūrimas. Internetas mums suteikia neribotas bendravimo galimybes. Internetu galime ne tik bendrauti patogiai įsitaisę savo namuose, bet ir susisiekti su žmonėmis, nepaisant jų geografinės padėties. Daugelis žmonių internete ieško ir randa draugų ar net antrąją pusę.
Pažintys internete tampa vis populiaresnės, o šiais laikais vis dažniau interneto erdvėje galima rasti daugybę interneto paslaugų, kurių tikslas – suburti žmones, padėti jiems surasti vienas kitą.
Jeigu ši idėja Jus sudomino ir norite padėti vienišiems žmonėms atrasti bendraminčių ar net gyvenimo meilę, sukurkite internetinę pažinčių svetainę, kuri pritrauktų lankytojus ir paskatintų juos bendrauti tarpusavyje.
Iš tiesų, pažinčių svetainės gali atnešti jums nemažai pelno, jei pavyksta įtraukti pakankamai žmonių.
Apibrėžkite savo pažinčių svetainės nišą
Įėję į interneto pažinčių rinką, būkite pasirengę stipriai konkurencijai. Norėdami padidinti savo sėkmės galimybes, pradėkite apibrėždami savo nišą. Nuspręskite, su kokia auditorija dirbsite. Jei pavyks susiaurinti savo nišą iki labai konkrečios tikslinės auditorijos, išsiskirsite iš daugelio konkurentų.
Kurdami pažinčių svetainę vienišiams, turėtumėte aiškiai įsivaizduoti jos koncepciją, numatyti net mažas smulkmenas. Juk tai svetainė, turinti išskirtinę specifiką, reikalaujanti subtilumo. Jūsų siekiamybė, kad pažinčių svetainėje apsilankę žmonės pasijustų jaukiai, saugiai. Kad tai būtų erdvė, kur jie gali saugiai leistis į antrosios pusės paiešką.
Peržiūrėkite kitų internetinių pažinčių svetainių pavyzdžius. Tai padės suprasti, kokie žmonės labiausiai domisi tokio tipo paslaugomis.
Būkite kūrybingi ir apsvarstykite visas įmanomas galimybes ir jų derinius:
- Sukurkite privačią pažinčių svetainę ar viešą pažinčių svetainę;
- Sukurkite vietinę pažinčių svetainę ar svetainę be jokių geografinių apribojimų;
- Sukurkite internetinę svetainę, skirtą rimtoms pažintims / trumpalaikiams pasimatymams / žmonėms, ieškantiems bendraminčių ir kt.
- Sukurkite pažinčių svetainę vyresniems nei 50 (ar kitokio amžiaus) vienišiams ar kitoms tikslinėms grupėms.
Sukurkite tinkamą savo pažinčių svetainės dizainą

Vizuali išvaizda yra labai svarbi pažinčių svetainėms, nes tai yra pirmas dalykas, į kurį vartotojas atkreipia dėmesį prieš nuspręsdamas likti ar ne.
Pažinčių svetainės dizainas dažnai vyrauja ryškios spalvos. Dažniausiai naudojama spalvų schema yra baltas fonas su rausvomis papildomomis spalvomis. Tačiau tai nėra taisyklė, nes daugelyje kitų svetainių naudojamos įvairios kitos spalvos ir tai priklauso nuo auditorijos į kurią taikote. Pranešimas, kurį norite perduoti, ir emocijos, kurias norite sukelti, yra tai, kad čia lankytojams bus smagu ir kad ras savo meilę. Remdamiesi tuo, galite pasirinkti bet kokias norimas spalvas, jei jos perduoda šią žinią ir sukelia šias emocijas.
Svarbiausia vengti formalumo, šaltumo įspūdžio, nes tai tinka oficialioms svetainėms, bet jokiu būdu ne pažinčių portalams.
Mobiliesiems įrenginiams pritaikyta pažinčių svetainė
Dauguma pažinčių svetainių naudojasi mobiliąja programa, kad dar labiau padidintų srautą. Tačiau nereikėtų ignoruoti mobiliesiems pritaikytos svetainės. Ne visi norės įdiegti programą, ypač ne iš karto, todėl geriausia sukurti mobiliesiems skirtą pažinčių svetainę. Įsitikinkite, kad vaizdai yra optimizuoti, visos funkcijos pritaikytos mobiliesiems.
Įvairios bendravimo galimybės

Bendravimas yra vienas iš svarbiausių bet kurios pažinčių svetainės aspektų. Žmonės nori susisiekti su tais, kurie galėtų tapti jų gyvenimo partneriais.
Štai kodėl jūs turite įsitikinti, kad jūsų svetainės lankytojai turėtų kuo daugiau bendravimo galimybių.
Tai gali būti:
Privatūs ir grupiniai pranešimai: tinklo nariai gali siųsti vienas kitam asmeninius pranešimus arba vienu metu kreiptis į kelis narius, priklausančius vienai grupei.
Forumai: galite pradėti pažinčių forumą savo svetainėje ir suteikti vartotojams galimybę pradėti diskusijas ir jose dalyvauti.
Apklausos: inicijuokite apklausas, kad gautumėte atsiliepimų iš savo svetainės narių.
Socialinės žiniasklaidos integracija: bendrinimas socialiniuose tinkluose, patinkinimas ir narių prisijungimas per socialinės žiniasklaidos paskyras
Pažinčių tinklaraštis
Paskelbkite tinklaraščio įrašus savo svetainėje. Pasidalinkite įvairiais patarimais su savo tinklo nariais, paskelbkite įdomių straipsnių ir kito turinio, kad vartotojai būtų įsitraukę.
Galite bendrinti savo tinklaraščio įrašus socialinės žiniasklaidos kanaluose, pvz., „Facebook“, „Twitter“, „Google+“, „LinkedIn“ ir kt. Taip jie pasieks daugiau žmonių.
Jūsų pažinčių svetainės lankytojai taip pat gali rašyti tinklaraščio įrašus. Pranešimus galima aptarti komentarų skiltyje, kuri perkelia bendravimą jūsų svetainėje į visiškai naują lygį.

Dėl kokybiškos pažinčių svetainės sukūrimo ir jos priežiūros kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.
Sau 6, 2021 | Skelbimų portalų kūrimas, Nekilnojamojo turto portalų kūrimas, Programavimo paslaugos, Verslas
Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas. Turbūt geriausia vieta reklamuotis šiais laikais yra internetas, ypač jei esate asmuo, norintis ką nors parduoti (priešingai nei įmonės, kurios turi daugiau įvairių reklamos galimybių). Skelbimų portalas yra vieta, kur pardavėjai gali reklamuoti savo produktus, o suinteresuoti pirkėjai gali peržiūrėti klasifikuotus sąrašus pagal atitinkamas kategorijas ir susisiekti su pardavėju, kad įsigytų produktų. Sąvoka „klasifikuota“ reiškia, kad tos prekės ir paslaugos yra suskirstytos į skirtingas kategorijas. Pavyzdžiui: nekilnojamasis turtas, transportas, technika, kompiuterija ir kt.
Reikia pasakyti, kad profesionaliai sukurtose klasifikuotų skelbimų svetainėse naršyti itin patogu, nes skelbimai čia suskirstyti kategorijomis ir reikiamus daiktus lengva rasti. Tarkime, pirkėjai, ieškantys tam tikros rūšies elektroninės įrangos, gali tiesiogiai pereiti prie reikiamos kategorijos ir rasti visus klasifikuotus skelbimus, paskelbtus šiame sąraše.
Klasifikuotų skelbimų portaluose dažniausiai parduodami panaudoti arba nauji, bet tam tikram žmogui netinkantys, nenaudojami daiktai. Pavyzdžiui, jei asmuo nori persikelti gyventi į kitą miestą ar šalį, jis gali norėti parduoti savo baldus ar televizorių. Klasifikuotų skelbimų svetainės – tinkamiausia platforma tokiems žmonėms, nes čia įdėję skelbimą, turės realią galimybę parduoti daiktus tiems, kurie jų ieško. Jokių tarpininkų, greita, patogu ir paprasta.
Lankytojų kuriamas turinys
Skelbimų portalų turinį, kaip žinome, kuria jo lankytojai, kurie deda skelbimus, teiraujasi dėl norimų įsigyti prekių. Taigi tokiai interneto svetainei reikia minimalios priežiūros.
Kaip teigia interneto svetainių kūrėjai, klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas nėra sudėtingas procesas, tačiau svarbiausia jį išpopuliarinti. Juk didžiausias tokių portalų turtas yra lankytojai, kurie ne tik kuria turinį, bet ir populiarina portalą: rekomenduoja savo aplinkos žmonėms ir taip jį kelia į aukštesnes pozicijas interneto paieškos sistemoje.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas
Kaip skelbimų portalai generuoja pajamas?
Paprasčiausias būdas tokioms svetainėms uždirbti pajamas yra mokami skelbimai. Tai reiškia, kad norėdami įdėti klasifikuotą skelbimą, portalo lankytojai turi sumokėti tam tikrą, iš anksto nustatytą, pinigų sumą. Tam galite sukurti pateikimo paketus pagal skirtingus kriterijus (pvz: pagal tai, kiek laiko skelbimas bus matomas lankytojams ir pan.). Taigi skelbimo autorius galės pasirinkti mokėjimo paketą, kuris geriausiai atitiks jo poreikius.
Kitas būdas yra mokamas iškėlimas, kai pardavėjai moka mokestį už tai, kad jų skelbimai būtų paryškinti ar labiau matomi paieškos rezultatuose.
Jei jūsų klasifikuotų skelbimų svetainė generuoja didelį lankytojų srautą, taip pat galite uždirbti pajamų iš nesudėtingų „Google AdSense“ skelbimų blokų.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas
Reklamjuostės jūsų skelbimų svetainėje
Skelbimų rodymas yra paprasčiausias ir efektyviausias būdas užsidirbti iš jūsų svetainės. Turite daug pasirinkimo laisvės, nes skelbimus galite rodyti beveik bet kurioje savo svetainės vietoje. Taigi, viskas, ką jums reikia padaryti, yra surasti rėmėjus, norinčius reklamuotis jūsų svetainėje.
Būkite tikri, kai tik jūsų svetainė pradės pritraukti pakankamai lankytojų, atsiras daugybė žmonių, kurie norėtų joje reklamuotis.
Trumpas patarimas: galite nustatyti skirtingas skelbimų rodymo skirtingose svetainės vietose kainas. Pavyzdžiui, pagrindinis puslapis pritraukia daugiau dėmesio nei bet kuris kitas puslapis, todėl reklama čia gali būti brangesnė nei reklama kategorijos puslapyje arba išsamios informacijos puslapyje. Panašiai reklamjuostė tiesiai po antrašte pritraukia daugiau lankytojų dėmesio nei šoninė juosta ar poraštė. Taigi kainas galima atitinkamai nustatyti.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas
Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas ir kaip populiarinti klasifikuotų skelbimų svetainę?
Tinklalapius reikia prižiūrėti, stebėti jų našumą ir pan. Juk konkurentai nesnaudžia ir, jeigu nežengsite koja kojon su naujovėmis, jus pralenks ir pervilios lankytojus. Juk akivaizdu, kad šiuolaikinės priemonės leidžia lengvai sukurti svetainę, tačiau jos veikimas priklauso tik nuo to, kaip gerai ją prižiūrite. Taigi tam reikia skirti pakankamai dėmesio.
Reklamuokite savo skelbimų portalą įvairiais kanalais. Lygiai taip pat, kaip kita įmonė gali pasinaudoti jūsų svetaine, norėdama parodyti savo reklamjuostes, jūs taip pat galite pasinaudoti šia galimybe.
Pasirinkite atitinkamą platformą savo skelbimams rodyti. Jei jūsų skelbimų portalas yra vietinės reikšmės, galite reklamuotis vietinėje žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose. Reklamos būdai priklauso nuo jūsų veiklos srities, tikslinės auditorijos, svetainės tipo ir svetainės turinio tipo.
Reikia sukurti kokybišką ir konkurencingą skelbimų portalą? Kreipkitės į Studiją 4D, nes mes turime ką Jums pasiūlyti. Sukursime skelbimų portalą ir pasirūpinsime jo priežiūra.
Gru 19, 2020 | Nekilnojamojo turto portalų kūrimas, Programavimo paslaugos, Svetainiu kurimas, Verslas
Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę.
Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.
Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.
Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai
Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:
Didžiulė klientų duomenų bazė
Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams.
Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.
Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos
Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.
Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.
Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.
Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis
Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.
Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.
Įsitvirtinkite kaip autoritetas
Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.
Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.
Matomumas paieškos sistemose
Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.
Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos.
Stebėkite savo klientus
Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.
Nekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus
Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė.
Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą.