Vas 22, 2023 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Facebook, Reklama Google
Kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus? Sukurkite kuo patrauklesnę apsipirkimo patirtį.
Netrūksta tyrimų, kurie rodo, kad pirkėjai nori daugiau patogumo, ir geresnės individualizuotos patirties pirkdami internetu. Tačiau kai reikia rasti tinkamus drabužius, aksesuarus ar kt., noras lengviau ir greičiau atrasti gaminį ne visada išpildomas. Ypač todėl, kad mažmenininkai dažnai jaučia poreikį teikti pirmenybę sezoninėms, garsiausių prekių ženklų ar reklaminėms linijoms, o ne labiau į klientus orientuotoms strategijoms.
Nors, nepaisant didžiulio augimo ir nuolatinių galimybių elektroninėje prekyboje, internetinių mados ir aksesuarų pardavėjų konversijų rodikliai sumažėjo – nuo 2,19 % 2021 m. iki 1,52 % 2022 m.
Tikslingesnių atradimų poreikis
Ankstyvuosius spausdintus prekių katalogus primenančios, tik suskaitmenintos svetainės dažnai atrodo taip lyg kalbėtų apie vartotoją, o ne su juo. Nenuostabu, kad tokių internetinių parduotuvių lankytojai į jas užklydę greitai ir išeina. Nes neranda to, ko ieško: greito, patogaus apsipirkimo, patraukliai pateiktų prekių, kurias būtų patogu rasti ir pan.
Tyrimų duomenimis, beveik pusė vartotojų (47 proc.) nori įrankių ir paslaugų, kurios jiems palengvintų prekių pasirinkimo procesą, o daugiau nei trečdalis vartotojų (34 proc.) mieliau išleis daugiau pinigų kad tik sutaupytų laiko apsipirkdami.
Tai žinodami, internetiniai pardavėjai turi nustoti laikyti savo internetines parduotuves virtualia vitrina, o sukurti kuo patrauklesnę apsipirkimo patirtį. Kovoje dėl pirkėjų dėmesio laimi tos internetinės parduotuvės, kurios yra orientuotos į pagalbą, švietimą ir proceso, per kurį atrandama informacija ir produktai, supaprastinimą. Šie dalykai yra be galo svarbūs, nes konkurencija – didelė, tad, norėdami, jog pirkėjai pasirinktų jus, o ne konkurentus, turite jiems pasiūlyti tokias prekes bei apsipirkimo patirtį, kad jie norėtų vėl ir vėl grįžti į jūsų parduotuvę ir taptų lojaliais klientais.
Personalizavimas yra raktas į sėkmę
Kad pardavimas būtų tikrai efektyvus, būtina gerai pažinoti savo potencialią pirkėjų auditoriją. Tai reiškia, kad reikia nustatyti pagrindinius auditorijos segmentus, kuriais remiantis prekės ženklai gali kurti suasmenintas kampanijas, atitinkančias skirtingų pirkėjų grupių poreikius ir pomėgius.
Pavyzdžiui, makrokomandų segmentavimo sistema gali būti naudojama norint pritaikyti turinį, naršymą ir bendrą svetainės naudotojo patogumą pagal lankytojo ketinimų lygį, t,y. pagal tai, kokia tikimybė, jog lankytojas įsigys prekių jūsų internetinėje parduotuvėje. Mažiausiai pirkti suinteresuotoms auditorijoms labiau tikėtina, kad prireiks mokymo apie produktą, kad jie susižavėtų, o vidutiniškai suinteresuotai ir susidomėjusiai auditorijai bus reikalinga lyginamoji prekių informacija, padedanti galutinai apsispręsti pirkti. Didžiausią potencialą turinčiai pirkėjų auditorijai svarbiausia, kad pirkimo veiksmą būtų galima atlikti kuo greičiau ir patogiau. Taip pat jiems patinka, kai pirkimo metu pasiūloma įsigyti su perkama preke susijusių dalykų, pvz: perkant ausines, pasiūloma kartu įsigyti kompiuterio pelę, mikrofoną ir pan.
Visa tai sujungę su algoritmu pagrįstomis produktų rekomendacijomis, turėsite visus įrankius, kurių jums reikia, kad užtikrintumėte sklandžią pirkėjų kelionę jūsų internetinėje parduotuvėje, kuri baigsis įvykdytu pirkimo sandoriu.
Produktų ieškikliai, atitinkantys tinkamiausias prekes pagal konkretaus kliento tikslus.
Interesų/poreikių viktorinos, padedančios rinkti pirmenybių duomenis, kad būtų galima nuodugniau suasmeninti pirkimo procesą.
Produktų vadovai, kuriuose reklamuojami pagal užsakymą sukurti rinkiniai, pvz., proga, sezonas, nuotaika.
Segmentuotas turinys, skirtas tam tikrai auditorijai.
Supaprastinta naršymo funkcija, išryškinanti pagrindines kategorijas arba svetainės sritis, kad naršymas būtų supaprastintas
Kategorijų antraštės rekomendacijos, kurios parodo produkto privalumus.
Didesnis atlygis iš pilkos masės išsiskiriantiems prekių ženklams
Elektroninės prekybos pardavimai gali augti, tačiau tai nereiškia, kad internetinė parduotuvė yra tinkama ir jos nereikia tobulinti. Prekių ženklai turėtų atidžiai stebėti savo konversijų rodiklius ir ieškoti būdų, kaip nuolat optimizuoti svetainės patirtį. Eksperimentuodami su kai kuriais šiame straipsnyje aprašytais pardavimo metodais, jie pamatys skirtumą, kokią naudą gauna, kai didžiausiu prioritetu tampa klientas, o ne konversijų rodikliai. Nepamirškite, kad būtent klientai yra didžiausia vertė ir investicija.
Gru 30, 2022 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Facebook, Reklama Google
Pirkimo internetu statistika, kurią turite žinoti 2023 m.
Ne paslaptis, kad dabar vis daugiau procesų perkeliama į virtualią erdvę – ne išimtis ir apsipirkimas. Viena iš priežasčių, kodėl bėgant metams labai išaugo apsipirkimas internetu, yra patirtis, kurią įmonės gali suteikti savo klientams. Nuolat matome, kad įmonės prideda naujų funkcijų ir paslaugų, skirtų pirkėjams internetu, siekdamos suteikti jiems tokią pačią pagalbą ir patogumą, kokią jie turėtų apsipirkdami fizinėje parduotuvėje.
Tiesa ta, kad apsipirkimas internetu tampa vis labiau panašus į apsipirkimą asmeniškai. Tad jei turite internetinę parduotuvę arba domitės jos kūrimu, šie populiariausi apsipirkimo internetu statistikos rodikliai padės nukreipti jus teisinga linkme 2023 m.
Apsipirkimas prasideda internete
Remiantis statistiniais duomenimis, net 63 procentai apsipirkimo atvejų prasideda internetu.Tai reiškia, kad nesvarbu, kur klientai galiausiai įsigyja pirkinių (internete ar tradicinėse parduotuvėse), jų kelionė prasideda internete – dažniausiai „Google“ ar „Amazon“, kur jie atlieka prekių žvalgytuves. Dėl šios priežasties prekės ženklams labai svarbu turėti geras pozicijas internete. Gerindamos klientų patirtį nuo pat pirmo žingsnio, įmonės turi didesnę galimybę paskatinti klientus pirkti jų parduotuvėse.
Supratimas, kaip žmonės ieško, padeda įmonėms sukurti jiems unikalią patirtį. Nėra dviejų pirkėjų, perkančių internetu, kurie vienodu keliu ieškotų reikiamų prekių. Štai kodėl, jei esate internetinės parduotuvės savininkas, svarbu suprasti, ką galite padaryti, kad pritaikytumėte internetinę kelionę savo klientams.
Tobulėjant skaitmeninėms technologijoms, nenuostabu, kad šiandieniniai vartotojai gali kontroliuoti savo pirkimo kelius. Jie yra pasirengę tyrinėti tiek kategorijų, prekių ženklų ir produktų, kiek tik nori.
Vartotojai apsiperka per mobilųjį telefoną
Beveik pusė vartotojų daugiau perka mobiliaisiais nei parduotuvėje. Ne paslaptis, kad mobilioji prekyba auga. Jei planuojate sukurti sėkmingą elektroninės prekybos svetainę, negalite sau leisti nepaisyti mobiliųjų naudotojų ir apsipirkimo mobiliuosiuose įrenginiuose. Vartotojai savo mobiliuosius įrenginius naudoja visuose pirkimo etapuose, įskaitant įvairią apsipirkimo internetu veiklą. 2018 m. ketvirtojo ketvirčio duomenimis, staliniai kompiuteriai sudarė maždaug tiek pat pasaulinių elektroninių mažmeninės prekybos užsakymų, kiek ir išmanieji telefonai. Tačiau kalbant apie apsilankymus mažmeninės prekybos svetainėse, išmanieji telefonai užėmė lyderio poziciją.
Populiariausias mokėjimo internetu būdas
Skaitmeninės ir mobiliosios piniginės yra populiariausi mokėjimo būdai tarp pirkėjų internetu visame pasaulyje, beveik pusė (49 proc.) pirkėjų internetu renkasi atsiskaityti šiuo būdu. Antroje vietoje yra kredito kortelės ir mokėjimo kortelės, o debeto kortelės yra trečias populiariausias internetinio mokėjimo būdas. Jei turite internetinę parduotuvę arba planuojate įkurti el. prekybos parduotuvę, svarbu atsižvelgti į mokėjimo šliuzus. Turite užtikrinti, kad klientams suteiksite saugią ir lengvą atsiskaitymo patirtį.
Pirkėjai tikisi nuolat matyti naujų produktų
Nenuostabu, kad pirkėjų poreikiai nuolat auga. Pirkėjai internetu nuolatos reikalauja naujų prekių. Tiesą sakant, 75 procentai vartotojų kiekvieną mėnesį atliekamų paieškos užklausų yra visiškai naujos. Tai rodo, kad naršydami internete žmonės aktyviai ieško naujų produktų. Be to, 69 procentai vartotojų teigia, kad kiekvieną kartą apsilankius parduotuvėje svarbu arba labai svarbu pamatyti naujas prekes.
Elektroninės prekybos įmonės turi neatsilikti nuo vartotojų poreikių. Elektroninės prekybos pramonė yra dinamiškesnė nei bet kada anksčiau, o mažmenininkai, norėdami būti konkurencingi, turi neatsilikti. Jie turi nuolat pasiūlyti pirkėjams vis naujų produktų, nes tokiu būdu jie gali pagerinti apsipirkimo patirtį. Tai ne tik suteikia klientams daugiau įvairovės apsiperkant, bet ir skatina pasirinkti būtent jus, o ne konkurentus. . Atnaujinę savo produktų pasiūlą, būsite žingsniu priekyje savo konkurentų.
Sparčiausiai augančios elektroninės prekybos kategorijos koronaviruso pandemijos laikotarpiu
Koronaviruso pandemija daugelyje pasaulio šalių sukėlė paniką visame prekybos sektoriuje. Kaip ir tikėtasi, būtiniausių prekių, ypač medicinos produktų, pardavimai internetu labai išaugo. Neseniai atlikta „Adobe“ apklausa atskleidė, kad per pirmąsias dešimt metų savaičių produktų, tokių kaip rankų dezinfekavimo priemonės, pirštinės ir kaukės, pardavimas išaugo daugiau nei 800 proc.Tualetinis popierius ir nereceptiniai vaistai nuo gripo, peršalimo ir skausmo taip pat išskrido iš internetinių parduotuvių lentynų – pardavimai šoktelėjo atitinkamai 231 ir 217 procentais.
Uždarius sporto sales ir labai apribojus judėjimą lauke, vien per pirmąsias dvi kovo savaites treniruoklių paklausa išaugo 55 proc., nes vis daugiau žmonių norėjo sportuoti namuose. Taip pat augo namų įrengimo prekių pardavimas, nes žmonės ne tik daugiau laiko praleido namuose, bet ir įsirengė namų biurus.
Pagrindinė priežastis, kodėl pirkėjai internetu turi atsisakyti savo pirkinių krepšelių
Paklauskite bet kurio internetinės parduotuvės savininko ir jie jums pasakys, koks košmaras yra palikti prekių krepšeliai. Yra tiek daug klausimų, kurie gali kilti jūsų galvoje apie paliktus – kodėl, kas, kur ir kaip. Remiantis naujausia apsipirkimo internetu statistika, 49 proc. krepšelio atsisakoma dėl didelių papildomų išlaidų, kurios gali apimti bet ką – nuo siuntimo iki mokesčių ir rinkliavų.
Šiais laikais nemokamas pristatymas tapo labiau būtinybe nei papildomas privalumas. Apsipirkimo internetu procesui pridėjus papildomų išlaidų, ypač paskutiniame etape, pirkėjai atgrasomi nuo numatytų pirkinių. Šios išlaidos yra tiesioginis internetinių pirkėjų susierzinimo šaltinis, nes jie tai gali vertinti kaip skaidrumo trūkumą.
Internetinės parduotuvės savininkui geriausias būdas tai išspręsti – suteikti klientui visą informaciją. Geriau visas išlaidas išvardyti nuo pat pirkėjo kelionės pradžios.
Kita sėkminga strategija yra susieti papildomas siuntimo išlaidas su gaminio kaina ir pasiūlyti „nemokamą“ pristatymą klientui. Galų gale, internetiniai pirkėjai labai vertina skaidrumą, todėl tai labai svarbus veiksnys, kad jūsų internetinė parduotuvė būtų sėkminga.
Kitos priežastys, dėl kurių atsisakoma krepšelio, yra paskyros kūrimo rūpesčiai, lėtas pristatymo laikas ir ilgas ar sudėtingas atsiskaitymo procesas.
Apibendrinant galima pasakyti, kad neabejotina, jog prekyba internetu sparčiai vystosi ir ateinančiais metais matysime tolesnę plėtrą. Jei įmonės nori išlikti konkurencinėje aplinkoje, kuri yra šiandien, jos negali sau leisti ignoruoti savo buvimo internete. Taigi, planuodami verslo strategiją 2023 m., nepamirškite šių populiariausių apsipirkimo internetu statistikos duomenų.
Gru 9, 2022 | Reklama Facebook, Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Google
Native reklama yra mokamos reklamos forma, kai skelbimai atitinka žiniasklaidos formato, kuriame jie rodomi, išvaizdą, pojūtį ir funkcijas. Jie „iš prigimties“ ir sklandžiai tinka tinklalapiui. Skirtingai nei reklamjuostės ar vaizdo skelbimai, native skelbimai iš tikrųjų neatrodo kaip skelbimai, todėl jie netrikdo vartotojų, nesukelia atmetimo reakcijos. Taigi native skelbimus galima apibrėžti kaip reklaminį turinį, kuris vartotojų neidentifikuojamas kaip reklama, o kaip susijęs straipsnis. Paspaudus tokią reklamą, vartotojas nukreipiamas į specialų reklamos puslapį, arba blogą, kuriame jis yra “apšildomas pirkti”, įvairiais būdais edukuojamas, nuolaidomis ir specialiais pasiulymais raginamas pirkti prieš tai daug pasakojant apie prekės naudą ir privalumus, o pats pirkimas vyksta jau el. parduotuveje, jei vartotojas susivilioja pasiūlymu.
Lyginant su įprasta reklama, pavyzdžiui, socialiniame Facebook, kai paspaudus reklaminį skelbimą, patenkama tiesiai į parduotuvės puslapį, native reklamos atveju vartotojas pirmiausia iš lėto supažindinamas su produkto nauda bei savybėmis dar prieš pasiūlant jį nusipirkti el parduotuvėje.
Native reklamos tipai
Šio tipo reklaminiai skelbimai paprastai yra skirstomi į 3 grupes. Tai yra:
Skelbimai sklaidos kanale. Šie skelbimai integruojami į turinio dalis, socialinius kanalus arba platformas. Jie susilieja su leidėjo turiniu ir sukuria netrikdančią vartotojo patirtį.
Turinio rekomendacijos skelbimai. Rekomenduojami skelbimai rodomi kartu su redakciniu turiniu ar kitais rekomenduojamo formato skelbimais. Šie skelbimai paprastai pateikiami straipsnio pabaigoje ir juose pateikiami skirtingi skelbimai arba turinys.
Paieškos ir reklamuojami sąrašo skelbimai. Kitas native skelbimų tipas yra vadinamasis „paieškos skelbimas“. Mokamos paieškos skelbimai yra mokami tekstiniai skelbimai, rodomi paieškos sistemoje, pvz., „Google“ ar „Bing“. Šie reklamuojami įrašai yra pagrįsti raktiniais žodžiais, kurių ieškojo naudotojas.
Native reklamos pranašumai
Veiksmingiau nei vaizdo skelbimai. Vartotojai native skelbimus peržiūri 53 % daugiau nei vaizdo skelbimus. Šie skelbimai 18 % padidina ketinimą pirkti, o jų vizualinis įtraukimas yra toks pat ir net šiek tiek didesnis nei originalaus tekstinio turinio.
Native reklama nėra atsibodusi vartotojams. Reklamos nuovargis yra tai, kas nutinka, kai auditorijai nusibosta matyti reklaminius skelbimus. Po kurio laiko jie tiesiog nustoja kreipti dėmesį. Native skelbimai yra prekės ženklo eksponavimas, pridengtas redakciniu turiniu, todėl jie nevargina auditorijos. Kol turinys yra aktualus ir įdomus, native reklama įtraukia auditoriją.
Žmonės žiūri į skelbimus, kurie yra jiems priimtini. Vartotojai žino, kad native skelbimai yra reklamos forma, bet jiems tai nerūpi! Stanfordo universiteto tyrime mokslininkai nustatė, kad native reklama nieko neapgauna. Vartotojai puikiai žino, kad žiūri tam tikrą reklamos formą, tačiau šie skelbimai vis tiek daro didelę įtaką pirkimo elgsenai, t.y. skatina didesnį pirkimų skaičių.
Iš tiesų, native reklama yra gana naujas skaitmeninis reiškinys, tačiau greitai išpopuliarėjo tarp rinkodaros specialistų. Nes šie skelbimai yra labai patrauklūs ir tinka mobiliesiems įrenginiams, o vidutinis aukščiausios kokybės native skelbimų, žiūrimų išmaniajame telefone, paspaudimų rodiklis siekia iki 0,38 %. Native reklama, kaip priedas prie kitų reklamos tipų, gali suteikti prekių ženklams galimybę papasakoti savo istoriją ir užmegzti tvirtesnius ryšius su klientais.
Native reklama labiau programinis sprendimas
Native skelbimų vietos pirkimas tradiciškai arba tiesiogiai iš leidėjo yra praeitis. 2020 m. daugiau nei 90 % native skelbimų buvo nupirkti taikant programinio pirkimo modelį. Programinis skelbimų pirkimas suteikia daugiau lankstumo valdant skaitmeninių skelbimų pirkimą ir pardavimą naudojant programinę įrangą, o ne žmogaus darbą. Šiuo atveju skelbimai neperkami konkrečioje svetainėje. Tai suteikia reklamuotojams didesnį pasiekiamumą, kad galėtų ekonomiškiau pradėti native reklamos kampanijas ir jas taikyti tik reikiamiems žmonėms.
Štai pagrindiniai privalumai:
- Didesnis skaidrumas;
- Efektyvus taikymas;
- Didesnis sąnaudų efektyvumas;
- Realaus laiko duomenys;
- Didesnis lankstumas.
Vartotojai tikisi vertingo turinio
Kaip prekės ženklas, pasitelkdami native reklamos kampaniją, turite sukurti vertę tikslinei auditorijai. Šiuos skelbimus vartotojai dažnai mato, todėl prekės ženklai gali papasakoti patrauklią istoriją apie save. Apklausa parodė, kad beveik 90 % vartotojų, jaunesnių nei 35 metų, teikia pirmenybę native skelbimams, o ne tradicinei reklamai. 93% dalyvių teigė, kad jie labiau vertina prekės ženklus, kurie įdeda daug pastangų kurdami reklamas bei pasiūlo kažką naujo, unikalaus.
Daugiau nei pusė to paties tyrimo dalyvių norėjo, kad prekės ženklai papasakotų istoriją, o ne ką nors parduotų. Tad jūsų nukreipimo puslapiai atsiduria dėmesio centre. Įsitikinkite, kad native reklamos kampanijos nukreipia srautą į nukreipimo puslapį, kuris atitinka jūsų tikslinės auditorijos lūkesčius.
Spa 27, 2022 | Reklama Facebook, Elektroninės parduotuvės kūrimas, Programavimo paslaugos, Reklama Google
„Facebook“ – vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasaulyje, turintis milijoninę vartotojų auditoriją. Tad nenuostabu, kad šis socialinės žiniasklaidos milžinas yra tokia populiari reklamavimosi platforma tarp įvairių įmonių visame pasaulyje.
Tiesą sakant, antrąjį 2020 m. ketvirtį „Facebook“ per mėnesį aktyvių vartotojų skaičius viršijo 2,7 mln. Turint tokią didelę ir plačią vartotojų bazę, beveik visų pramonės šakų įmonėms atsiveria neįtikėtinai didelės galimybės išplėsti savo prekių žinomumą tarp viso pasaulio žmonių. Tačiau svarbu žinoti, kokių klaidų nedaryti reklamuojant savo įmonę „Facebook“. Būtent apie tai šiame straipsnyje ir pakalbėsime.
Netinkamo tipo skelbimo pasirinkimas
„Facebook“ siūlo įvairių tipų skelbimus, ir tai kartais kelia problemų. Rinkodaros specialistas gali padaryti įprastą klaidą ir pasirinkti skelbimo tipą, neįsitikinęs, kad jis tinkamiausias norimam tikslui pasiekti. Galima rinktis iš daugybės reklamavimo parinkčių, įskaitant skelbimus, skirtus padidinti lankomumą renginiuose, pritraukti žmones į svetainę ir paraginti juos įdiegti programą. Susipažinimas su kiekvienu tipu ir jo paskirtimi sumažina tikimybę, kad bus pasirinktas skelbimas, kuris nebus tinkamas auditorijai, kurią norite pasiekti.
Nekuriamas aktualus ir pritraukiantis turinys
Skelbimų platformos, tokios kaip „Facebook Ads“, nukreips jūsų reklamą į tikslinę auditoriją, o tai gali padidinti IG (investicijų grąžos) tikimybę. Tačiau kai skelbimas pateikiamas vartotojui, jis gali jo nespustelėti, jei turinys nėra vertingas ar nuobodus. Štai kodėl turite įsitikinti, kad mokate tik už puikų skelbimų turinį, kuris sudomins auditoriją.
Norėdami sukurti skelbimą, kurį vartotojams verta spustelėti, pirmiausia nustatykite, kokio tipo turinys jūsų auditorijai patinka labiausiai. Pavyzdžiui, ar auditoriją labiau sudomina vaizdo įrašai nei tekstinė informacija? O gal jie mėgsta nuotraukas ar „Facebook“ karuselės tipo turinį? Sužinokite kiek įmanoma daugiau apie tai, koks turinys patrauks jūsų tikslinės auditorijos dėmesį, ir kurkite būten tokio tipo skelbimus.
Žinoma, informacijos apie savo auditoriją rinkimas gali užtrukti daug laiko ir pareikalauti nemažai energijos. Tačiau, kaip ir bet kuri rinkodaros taktika, pirkėjo asmenybės supratimas ir panaudojimas gali turėti daug naudos.
Skelbimas nukreiptas į netinkamą auditoriją
Visose platformose, įskaitant „Facebook“, matome, kad daugelis didelių prekės ženklų reklamos kampanijų žlunga, nes įmonės paprasčiausiai neištyrė, kas yra jų tikslinė auditorija ir kokią žinutę jiems norima perduoti.
Neretai rinkodaros specialistai, kurdami įvairias rinkodaros kampanijas, siekia aprėpti kuo didesnę auditoriją, tačiau taip elgtis ypač rizikinga, kai investuojate į mokamas reklamas, pvz., „Facebook“ reklamas. Jei netaikysite savo skelbimų potencialiems klientams, kurie susidomės jūsų pasiūlymais, iššvaistysite reklamos išlaidas vien tam, kad sužinotumėte, jog jūsų svetainėje niekas net nesilankė.
Kad to išvengtumėte, pravartu sukurti vieną ar daugiau pirkėjų asmenybių kiekvienam produktui ar pasiūlymui, kurį jūsų įmonė parduoda. Asmenybės kūrimas gali padėti sužinoti daugiau apie tai, kiek metų yra jūsų vidutiniam pirkėjui, kokios jo pareigos, išsilavinimas ir kitą informaciją, kurią galėsite panaudoti kurdami „Facebook“ reklamos kampanijas.
Aiškios vertės pasiūlymo neturėjimas
Nors „Facebook“ skelbimai yra palyginti mažos apimties, jie vis tiek turi turėti „aiškios vertės pasiūlymą“. Tai puikus būdas duoti pažadą savo klientui, ką jis gaus pirkdamas iš jūsų verslo.
Kitaip tariant, jūsų „Facebook“ turinys turėtų parodyti, kuo jūsų verslas yra geresnis už konkurentus ir kodėl žmonės turėtų atkreipti į jį dėmesį. Norėdami užtikrinti, kad kiekvienas skelbimas turėtų tvirtą vertės pasiūlymą, atminkite šiuos dalykus:
- Aiškiai nurodykite naudą, kurią klientas gaus pirkdamas jūsų produktą ar paslaugą. Tarkime, kad vadovaujate, pavyzdžiui, internetinei kepyklai. Skelbimai gali parodyti jūsų produktų kokybę ir įtraukti klientų atsiliepimų fragmentus. Tai padės įtikinti naujus auditorijos narius, kad verta iš jūsų pirkti.
- Padarykite šį turinio elementą aiškų ir nukreipiantį į tikslą.
- Venkite naudoti madingas klišes ar pardavimo žargoną.
Taip pat turėtumėte išsiaiškinti, kodėl jūsų verslas yra vertingesnis nei konkurentų, ir naudą, kurią klientas gaus būdamas lojalus būtent jūsų prekės ženklui.
Nepastebima ir neįvertinama trumpų vaizdo įrašų svarba
Vaizdo įrašų turinys yra neįtikėtinai populiarus tarp pirkėjų internete. Vien tik žodžio „vaizdo įrašas“ paminėjimas el. laiško temos eilutėje padidina paspaudimų rodiklį 13 proc., o 5 milijonai žmonių JAV kasdien žiūri internetinius vaizdo įrašus.
Šio tipo turinys yra labai populiarus ir socialiniame tinkle „Facebook“. Tyrimas atskleidė, kad 71 % vartotojų mano, kad „Facebook“ vaizdo įrašų skelbimai atitinka jų naršymo pomėgius. Paprasčiau tariant, jūsų tikslinė rinka greičiausiai įžvelgs daugiau naudos vaizdiniame turinyje, todėl labai svarbu jį įtraukti, kur įmanoma.
Norėdami pasiekti geriausių rezultatų, stenkitės, kad vaizdo įrašai būtų trumpi ir ryškūs – maždaug 2 minučių trukmės vaizdo įrašai sulaukia didžiausio susidomėjimo. Taip pat turėtumėte pabandyti svarbiausią informaciją patalpinti vaizdo įrašo pradžioje, nes tai daug greičiau patraukia auditorijos dėmesį.
Jeigu norite savo verslą reklamuoti „Facebook“, kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.
Rgp 1, 2022 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Google
SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį? 2021 m. buvo itin intensyvūs ir daug naujovių Google paieškos sistemoje atnešę metai. Nuo pagrindinių atnaujinimų iki smulkesnių algoritminių pakeitimų – „Google“ paieška mėnesį po mėnesio keitė sistemas, kurios privertė kai kuriuos rinkodaros specialistus keisti ankščiau suplanuotas strategijas. Po didelių permainų Google paieškos sistemoje kai kuriems pavyko susigrąžinti prarastą reitingą, tačiau kiti pastebėjo, kad jų puslapių populiarumas paiškos sistemoje vis labiau mažėja.
Bet dar ne viskas prarasta. Nors kai kurie verslai pasiekė sėkmę, tačiau bendra tendencija yra tokia, jog 2021 m. buvo mokymosi ir naujų galimybių atradimo metai SEO srityje. Atsižvelgdami į praėjusius metus, pažiūrėkime, į ką turėtume sutelkti dėmesį nuo šiol ir kas bus svarbu SEO strategijai 2022 m. ir vėliau.
Sutelkite dėmesį į puslapio greitį, kad pagerintumėte naudotojų patirtį
Prieš tai, kai praėjusių metų birželį „Google“ pradėjo diegti Page Experience algoritmą, tai buvo lėto ir sunkaus proceso, kuris kulminacijos nepasieks iki rugsėjo mėnesio, pradžia. Tačiau nuo tada šis algoritmo atnaujinimas kartu su trimis pagrindiniais žiniatinklio elementais tapo geros puslapių patirties pagrindu.
Žinome, kad puslapių naudojimo algoritmas pasiekiamas darbalaukyje nuo 2022 m. vasario mėn. ir kad „Google“ kuria naują reagavimo metriką, kuri galėtų pakeisti pirmosios įvesties delsą (FID). Galima daryti prielaidą, kad paieškos sistemų milžinas ir toliau pirmenybę teiks naudotojų patirčiai (UX) ir apdovanos puslapius, kurie yra greitai įkeliami ir taupo vartotojų laiką.
Tai reiškia, kad puslapiai turi būti įkeliami per mažiau nei 2,5 sekundes. Tokia yra Google rekomendacija.
Atliekant raktinių žodžių tyrimą, sutelkite dėmesį į paieškos tikslą
Paieškos tikslas visada turėjo įtakos raktinių žodžių tyrimui, bet niekada nebuvo toks svarbus kaip dabar. Jei to nepastebėjote, „Google“ 2021 m. gegužės mėn. pristatė kelių užduočių vieningą modelį (MUM), siekdama patenkinti paieškos tikslus ir atsakyti į sudėtingas užklausas.
Šis atnaujinimas yra ne tik revoliucinis, bet ir pabrėžia, kaip svarbu renkantis tinkamus raktinius žodžius sutelkti dėmesį į paieškos tikslą, o ne į paieškos apimtį.
Paieškos tikslus galime suskirstyti į keturias pagrindines kategorijas: informacinę, komercinę, navigacinę ir sandorio. Kieno nors paieškos tikslą galime pasakyti pagal užklausose vartojamus terminus. Taigi tokie žodžiai kaip „pirkti“ ir „nuolaida“ būtų susiję su sandoriu, o tokie terminai kaip „kodėl“ arba „kas“ – informaciniai. Tai veikia ir atvirkščiai – galime suformuluoti su tikslu susijusius raktinius žodžius, kad padidintume tikimybę, jog mus suras žmonės, turintys atitinkamą paieškos tikslą.
Vienas iš būdų, kaip SEO gali reaguoti į besikeičiančius „Google“ prioritetus, yra atsisakyti paieškos apimties ir atitinkamai optimizuoti nukreipimo puslapius – tai yra, atsižvelgiant į naudotojo ketinimus. Taigi, jei jūsų lankytojai ieško informacijos, nerodysite jiems savo produkto puslapio. Taip pat nerodysite informacinio straipsnio lankytojams, kurie yra pasirengę pirkti. Taigi, visada reikia atsižvelgti į konkrečią situaciją.
Sutelkite dėmesį į išsamų produktų apžvalgų turinį
2021 m. matėme du produktų apžvalgų atnaujinimus. Abu atnaujinimai susiję su prekių aprašymais ir užtikrinimu, kad „Google“ paieškos rezultatuose būtų reklamuojamos tik pačios kokybiškiausios, taikliausios apžvalgos.
Tai reiškia, kad nebeliks šabloninio turinio, „kuris tiesiog apibendrina daugybę produktų“. Štai ką „Google“ rekomenduoja daryti:
- Pateikite vaizdo ir garso įrašus savo produktų apžvalgose, kad sustiprintumėte savojo prekės ženklo patikimumą ir atsiliepimų autentiškumą
- Pridėkite nuorodas į kelis pardavėjus, o ne tik vieną, kad skaitytojai galėtų pirkti iš pasirinkto tiekėjo.
Abiem atnaujinimais siekiama apdovanoti išsamias produktų apžvalgas ir pateikti skaitytojams naudingiausią turinį žiniatinklyje.
Visi iki šiol pateikti atnaujinimai turi bendrą vardiklį. Jų esmė yra nenumaldomas „Google“ siekis, kad naudotojai galėtų gauti vertingesnių, aukštesnės kokybės paieškos rezultatų.
Bir 26, 2021 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Facebook, Reklama Google, Svetainiu kurimas, Verslas
Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas
Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.
Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa.
Spalvų klasifikacija
Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan.
Tačiau tiesa ta, kad spalvų suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.
Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?
Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.
Žinoma, norėtųsi gauti konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.
Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.
Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva
Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.
Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.
Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“
Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą
Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų.
Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą – kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan.
Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.
Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.
Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.
Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.