Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę?

Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę?

Kuriant bet kokią interneto svetainę, pirmasis įspūdis yra labai svarbus! Viskas, pradedant tipografija, išdėstymu ir spalvų pasirinkimu, gali paversti Jūsų svetainę išskirtine. Jei svetainė atrodo šiuolaikiškai, yra patogi naršyti, tvarkinga, lankytojai ilgiau joje naršo ir yra linkę sugrįžti.

Modernus internetinio tinklalapio dizainas nėra toks paprastas, kaip atrodo; tačiau naudodami tinkamus įrankius ir metodus galite pasiekti norimą rezultatą ir nugalėti savo konkurentus.

Yra keletas šiuolaikinių svetainių tendencijų, kurias reikia žinoti, jei norite, kad Jūsų svetainė atrodytų nepriekaištingai. Jeigu vadovausitės šiais patarimais, galite būti tikri, kad kiekvienas, apsilankęs jūsų puslapyje, bus patenkintas ir nenusivils nei jo išvaizda, nei funkcionalumu.

Minimalizmas

Jei norite perduoti žinią, kuri yra ne tik vizualiai patraukli, bet ir informatyvi, pasitelkite minimalistinį dizainą. Kaip sakoma, mažiau yra daugiau. Minimalistinis dizainas pabrėžia paprastumą ir esmininių dalykų išryškinimą.

Tai užtikrina, kad lankytojai tiesiogiai peržiūrės jūsų turinį. Minimalistinis dizainas ne tik bus naudingesnis ir lengviau valdomas, bet ir galiausiai užtikrins geresnes konversijas, nes tiks įvairioms įmonėms.

Vienas iš pagrindinių patarimų, kaip tai pasiekti, yra užtikrinti, kad turinys būtų jūsų dėmesio centre. Jo neturi užgožti nereikalingos detalės. Taip pat svarbu nebijoti baltos erdvės. Jau praėjo laikai, kai interneto svetainių turinyje buvo svarbiau ne kokybė, o kiekybė.

Paprasta navigacija

Pagrindinė priežastis, kodėl žmonės ilgiau lieka svetainėse, yra tai, kad jie gali lengvai naršyti, todėl pridėkite keletą subtilių žiniatinklio perėjimų, bet nieko daugiau.

Vienas geriausių minimalistinių patarimų – sutelkti dėmesį į intuityvios navigacijos kūrimą. Tai reiškia, kad srautas turi būti lengvas ir paprastas. Jūsų svetainė turėtų supaprastinti kelią, kuriuo lankytojai pereina iš taško A į tašką B, nes niekas neturi laiko žaisti ir ieškoti sunkiai prieinamos informacijos.

Interaktyvumas

Tokiame sparčiai besivystančiame pasaulyje, kaip mūsų, svetainių kūrimas turi būti sutelktas į interaktyvumą. Interaktyvi svetainė leidžia vartotojams laisvai pasiekti jūsų turinį bet kokia raiška ir dydžiu. Be to, jis puikiai atrodo visuose įrenginiuose.

Tokios svetainės visuose įrenginiuose paprastai įkeliamos greičiau. Taigi tai apeliuoja į nuolat mažėjantį mobiliųjų ir planšetinių kompiuterių naudotojų dėmesį ir galiausiai geresnę naudotojų patirtį.

Paskutinis dalykas, kurio norėtumėte, yra prarasti klientą, nes jis negalėjo pasiekti jūsų svetainės savo telefone.

Tinkama spalvų paletė

Labai svarbu sąmoningai naudoti spalvas svetainėje. Tinkamos spalvos gali patobulinti internetinę svetainę arba ją sugadinti.  Pirmiausia turėtumėte žinoti, kad spalva veikia nesąmoningai, sukeldama tam tikras emocijas bei prasmę. Kai naudojamos strategiškai, spalvos gali būti galingas įrankis Jūsų prekės ženklo įvaizdžiui perduoti. Būkite atsargūs ir nenaudokite per daug spalvų, nes galite suklaidinti lankytojus ir atitraukti jų dėmesį.

Svarbiausia pasirinkti pirminę arba antrinę spalvą ir jos laikytis. Taip svetainė atrodys tvarkinga ir vizualiai maloni lankytojų akims.

Dėmesys tipografijai

Unikali tipografija gali padėti išsiskirti iš konkurentų. Įdomesnis, spalvotas šriftas, paryškintos raidės ir kt. Leis perteikti prasmę, kai puslapyje yra mažai elementų. Taigi, norėdami sukurti šiuolaikišką išvaizdą, nebijokite eksperimentuoti su raidžių stiliumi.

Galite apsvarstyti galimybę visą tinklalapio viršutinę dalį uždengti viena fraze, atspindinčia svetainės dvasią. Įdomiai naudojant, jis taip pat gali kompensuoti mažiau elementų ir ilgainiui minimalų dizainą paversti vizualiai patraukliu ir įdomiu.

Dar svarbiau, kad pasirinkę tam tikrą šriftą ir nuosekliai jį naudodami, galite padėti klientams atpažinti jūsų prekės ženklą! Tad šriftas gali tapti Jūsų vizitine kortele.

Vizualiniai elementai yra naudingi

Pagrindinis minimalistinės svetainės aspektas yra gerai optimizuotas vaizdas! Tikslingai naudojami paveikslėliai bei vaizdo įrašai yra geriausias būdas greitai perduoti norimą informaciją bei  išsiskirti iš konkurentų

Vizualiniai komponentai yra puikus būdas sulaikyti lankytojus svetainėje, nes daugelis žmonių neskiria laiko teksto skaitymui. Paprasta infografika ar interaktyvi duomenų vizualizacija, trunkanti ne ilgiau nei minutę, gali suteikti daug daugiau informacijos ir įtraukti daugiau nei vienas tekstas ar vaizdas.

Priežastis, kodėl jie taip gerai veikia, yra tai, kad jie lengvai pritraukia lankytojus. Jie mieliau peržiūri vizualizuotą turinį nei skaito nuobodų, ilgą tekstą.

Animuotas dizainas

Kitaip tariant, animuotas interneto dizainas yra labai naudingas, jei nenaudojamas dekoratyviai. Tai šiuolaikiškas dizainas, patraukiantis lankytojų dėmesį. Jį galima įtraukti įvairiais būdais, pradedant animuotu žymekliu ar mygtuku, besisukančiais elementais ar besisukančiais vaizdais.

Puiku tai, kad ši paprasta funkcija ne tik patraukia dėmesį, bet ir leidžia jį išlaikyti, kol įkeliamas svetainės turinys, todėl lankytojams atrodo, kad įkėlimas vyksta greičiau.

5 raktai, kaip sukurti svetainę, kuri parduoda

5 raktai, kaip sukurti svetainę, kuri parduoda

Interneto svetaines šiais laikais turi beveik visi verslai, tačiau kiek iš jų yra kokybiškos, sugebančios skatinti pardavimus. Vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą yra sunku, tačiau šiame straipsnyje papasakosime, kokios turėtų būti parduodančios interneto svetainės charakteristikos.

Svetainė yra jūsų verslo centras

Socialinė žiniasklaida ir rinkodara yra būtini komponentai, tačiau jūsų svetainė yra galutinis tikslas. Tai yra vieta, kurioje verslininkai pristato savo prekės ženklą ir užmezga tiesioginį ryšį su savo klientais.

Žinome, kad nuoseklus prekės ženklo plėtojimas interneto svetainėse ir socialiniuose  tinkluose didina patikimumą. Idealiu atveju verslininkai turėtų panaudoti savo svetainėje sukurtus prekės ženklo elementus ir turinį savo socialiniuose kanaluose, kad sukurtų didžiausią poveikį. Kai nauji produktai, paslaugos ir turinys pateikiami interneto svetainėje, jie turėtų naudoti socialinius kanalus, kad sugrąžintų žinomumą ir srautą į savo svetainę.

Dėmesio intervalai yra trumpi, tad išdėstymas yra svarbus

Interneto dizainas, ypač skirtas įmonėms, eina link visiškos dizaino kontrolės ir puslapio lankstumo, kad verslininkai ir kūrėjai galėtų išreikšti savo prekės ženklą be kūrybinių apribojimų. Idealiu atveju nereikia samdyti kūrėjo, kuris parašytų pasirinktinį kodą, kad dizainas būtų išskirtinis. Siekiama, kad verslo atstovai tai galėtų atlikti patys.

Be to, įmonės dabar labiau nei bet kada turi daug dėmesio skirti mobiliajai savo svetainės versijai. Esant mažesniems ekranams ir trumpesniam laikui lankytojų pasitikėjimui sukurti, nebeužtenka vien pasikliauti, atrodytų, nesibaigiančia slenkančia, reaguojančia darbalaukio versija. Įmonės turėtų apsvarstyti galimybę optimizuoti mobiliojo ryšio patirtį, pakoreguoti puslapio išdėstymą ir netgi sumažinti turinio kiekį.

Kurdami svetainę kūrėjai ir verslininkai nori dizaino sistemos, kuri suteiktų laisvę lengvai eksperimentuoti, tačiau jiems taip pat reikia patarimų. Tokiu atveju pasitarnauja svetainės redaktoriai.

Pasitelkite klientų atsiliepimus, kad galėtumėte kurti naujus produktus

Sėkmingo verslo kūrimas grindžiamas klientų, turinčių problemą, identifikavimu (rinkos tyrimas), produkto ar paslaugos teikimu, kuris ją sprendžia (produkto atitikimas rinkai) ir būdo pasiekti tą klientą suradimu.

Geras verslininkas atliks išankstinį darbą, siekdamas užtikrinti, kad klientų, turinčių bendrą problemą, rinkos dydis būtų pakankamai didelis ir reikšmingas jų verslui, ir kad jie galiausiai galėtų parduoti savo produktą. Tai galioja ir naujam ir esamam produktui, kurį norite tobulinti.

Svarbiausia yra rasti būdą, kaip likti šalia savo kliento, kad galėtumėte tobulinti produktus remdamiesi jų atsiliepimais. Atminkite: klientai negali pasakyti, ką parduoti. Toks yra verslininko darbas. Jis siūlo produktus, o klientai vienaip ar kitaip į juos reaguoja.

Nustatykite, ar jūsų produktas tinka rinkai

  • Vartotojai ieško pasiūlymų, kurie pagerintų jų kasdienį gyvenimą, nesvarbu, ar tai būtų profesinis ar asmeninis gyvenimas. Paklauskite savęs, kaip galite tai padaryti unikaliai.
  • Pažvelkite į pomėgius, grupes ir tinklus, kuriems priklauso jūsų potencialūs klientai – paklauskite savęs, ar galėtumėte sėkmingai papasakoti apie savo produktą tam tikrai klientų auditorijai suprantama kalba. Jeigu ne, bus labai sunku parduoti.
  • Paklauskite savęs, ar kas nors iš anksto užsisakytų šį produktą, ar jį užsiprenumeruotų.
  • Ar supranti savo auditoriją? Laimės prekės ženklai, kurie yra autentiški ir kuria savitą ryšį su klientais.

Atkreipkite dėmesį į visas UX detales

Galiausiai jūsų tikslas yra sukurti patrauklią naršymo patirtį savo tikslinei auditorijai. Tai gali reikšti daug dalykų, bet svarbiausia yra kokybiškas ir patogiai išdėstytas turinys bei interneto svetainės pritaikymas naudoti visose platformose. Žmonės pastebi net menkiausias detales, tad investuokite į kokybę.

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas. Interneto svetainių kūrimas šiandieniniame technologijų pasaulyje yra itin paklausi ir reikalinga paslauga. Kiekvienas verslas turi savo interneto svetainę, kur skelbiama svarbiausia informacija, įmonės kontaktai ir pan. Be abejo, su kiekviena diena daugėja internetinių verslų, pavyzdžiui, elektroninių parduotuvių, įvairių daiktų mainų platformų. Visi vienaip ar kitaip esame internetinėje erdvėje, tad profesionaliai sukurta, patogi naršyti interneto svetainė šiais laikais yra ne prabanga, o būtinybė.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie paslaugų svetainių kūrimą, nes būtent jos dabar yra pačios populiariausios, kitaip tariant – ant bangos.

Paslaugų svetainės padeda apjungti tam tikros srities specialistus ir palengvina jų darbą. Pavyzdžiu galėtų būti lietuvių sukurtas startuolis. Tarkime tai mobilioji programėlė, kurioje visa parą galima užsisakyti norimas grožio paslaugas pas pageidaujamą specialistą, kirpimą, manikiūrą, pedikiūrą ir kt. Programėlė naudinga ne tik klientams, bet ir grožio specialistams, kuriems nereikia siųsti klientų sms priminimų dėl vizitų ir pan. Užsienyje  tokios interneto svetainės jau senokai yra populiarios, o Lietuvoje dar tik skinasi kelią į sėkmę.

Mūsų šalyje populiariausios nuotolinio užsakymo interneto svetainės (angl. online ordering system). Naudodami internetinio užsakymo programinę įrangą galite įdiegti sistemą, kuri leis jūsų restoranui ar kavinei priimti užsakymus ir mokėjimus per atstumą. Naudodami šią sistemą klientai gali užsisakyti mobiliuoju telefonu iš restorano ar kavinės meniu. Tai galima padaryti nuskaitant QR kodą arba įvedant nuorodą į paieškos juostą. Tai paprasta, patogu ir greita.

Kodėl verta turėti paslaugų svetainę?

Iš tiesų, kad ir kokio tipo būtų internetinė paslaugų svetainė, visos jos turi daug privalumų palengvinančių kasdienį darbą įvairių sričių  specialistams. Taigi kokie yra paslaugų svetainių privalumai?

Saugumas ir patogumas

Kaip jau minėjome, šios svetainės padeda sutaupyti laiko tiek klietams, tiek paslaugų teikėjams, nes daug kas padaroma už jus. Pavyzdžiui, užsakant paslaugas (grožio, sveikatingumo ir pan.), specialistui nereikia rūpintis dėl grafiko ir jo pačiam derinti. O klientui nereikia skambinti, kad užsiregistruotų. Tai galima padaryti keliais mygtukų paspaudimais savo mobiliajame įrenginyje, kad ir kur bebūtumėte.

Mažesnė klaidų tikimybė

Dar vienas paslaugų svetainių privalumas yra tas, kad tai užtikrina tikslias kainas ir mažiau galimybių suklysti, kai ateina laikas apmokėti sąskaitą. Kalbant apie nuotolinį prekių užsakymą, klientai turi fiziškai pasirinkti prekę iš meniu su atitinkama kaina, tad visada sumoka tiek, kiek ir planavo. Pavyzdžiui, perkant prekybos centre, gali kilti nesusipratimų dėl prekėms taikomų nuolaidų ir pan. O perkant internetu to išvengiama.

Tai turi tam tikrų pranašumų jūsų verslui. Mažiau neteisingo apmokestinimo tikimybės, mažiau sugaišto laiko klaidoms ištaisyti ir mažiau nemokamų produktų, išdalintų klientams nuraminti!

Daugiau klientų

Paslaugų programėlės padeda verslams pritraukti daugiau klientų, ypač tai išryškėjo pandemijos laikotarpiu, kai buvo apribotas žmonių judėjimas. Jei jūsų paslaugų svetainėje užsakymas ir mokėjimo sistema veikia sklandžiai, nuolatiniai klientai rekomenduos jus savo draugams ir dalinsis socialiniuose tinkluose.

Galite padidinti savo klientų skaičių ir pelną tiesiog siūlydami sklandžią klientų patirtį, kuri realiuoju laiku siunčia užsakymus jūsų back-end programuotojų komandai.

Paslaugų svetainių kūrimas

Didesnis klientų lojalumas

Klientai pasirinks jūsų, o ne konkurentų, paslaugas, jei suteiksite jiems priežastį ir toliau grįžti. Tai gali būti puikūs produktai, tačiau taip pat galite paskatinti jų lojalumą naudodami atlygio sistemą savo užsakymo programoje.

Remiantis neseniai atliktu tyrimu, suasmeninta skaitmeninė patirtis taip pat yra geras būdas paskatinti klientus sugrįžti. Iš 1 000 apklaustų klientų 50 % teigė, kad palnuoja pakeisti paslaugų teikėją, dėl kurio turėjo blogos patirties internete, o 73 % tikėjosi, kad paslaugos bus suasmenintos ir pritaikytos jų poreikiams.

Pavyzdžiui, restoranai ir kavinės, naudodami užsakymo internetu sistemą gali siųsti asmeninius pasiūlymus, prašyti atsiliepimų, kad pagerintų savo reitingus, ir gautų atsiliepimų apie savo paslaugą.

Sumažėjusios išlaidos

Užsakymų sistema mažoms įmonėms padeda sutaupyti, nes ji yra skaitmeninė, o daugeliu atvejų vienintelė kaina yra nedidelis operacijų apdorojimo mokestis. Tad laimite ir Jūs, ir Jūsų klientai.

Jeigu Jūsų verslui reikalinga paslaugų svetainė, dėl jos sukūrimo kreipkitės į šios srtities profesionalus – Studiją 4D.

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Pažinčių svetainių kūrimas

Pažinčių svetainių kūrimas

Pažinčių svetainių kūrimas. Internetas mums suteikia neribotas bendravimo galimybes. Internetu galime ne tik bendrauti patogiai įsitaisę savo namuose, bet ir susisiekti su žmonėmis, nepaisant jų geografinės padėties. Daugelis žmonių internete ieško ir randa draugų ar net antrąją pusę.

Pažintys internete tampa vis populiaresnės, o šiais laikais vis dažniau interneto erdvėje galima rasti daugybę interneto paslaugų, kurių tikslas – suburti žmones, padėti jiems surasti vienas kitą.

Jeigu ši idėja Jus sudomino ir norite padėti vienišiems žmonėms atrasti bendraminčių ar net gyvenimo meilę, sukurkite internetinę pažinčių svetainę, kuri pritrauktų lankytojus ir paskatintų juos bendrauti tarpusavyje.

Iš tiesų, pažinčių svetainės gali atnešti jums nemažai pelno, jei pavyksta įtraukti pakankamai žmonių.  

Apibrėžkite savo pažinčių svetainės nišą

Įėję į interneto pažinčių rinką, būkite pasirengę stipriai konkurencijai. Norėdami padidinti savo sėkmės galimybes, pradėkite apibrėždami savo nišą. Nuspręskite, su kokia auditorija dirbsite. Jei pavyks susiaurinti savo nišą iki labai konkrečios tikslinės auditorijos, išsiskirsite iš daugelio konkurentų.

Kurdami pažinčių svetainę vienišiams, turėtumėte aiškiai įsivaizduoti jos koncepciją, numatyti net mažas smulkmenas. Juk tai svetainė, turinti išskirtinę specifiką, reikalaujanti subtilumo. Jūsų siekiamybė, kad pažinčių svetainėje apsilankę žmonės pasijustų jaukiai, saugiai. Kad tai būtų erdvė, kur jie gali saugiai leistis į antrosios pusės paiešką.

Peržiūrėkite kitų internetinių pažinčių svetainių pavyzdžius. Tai padės suprasti, kokie žmonės labiausiai domisi tokio tipo paslaugomis.

Būkite kūrybingi ir apsvarstykite visas įmanomas galimybes ir jų derinius:

  • Sukurkite privačią pažinčių svetainę ar viešą pažinčių svetainę;
  • Sukurkite vietinę pažinčių svetainę ar svetainę be jokių geografinių apribojimų;
  • Sukurkite internetinę svetainę, skirtą rimtoms pažintims / trumpalaikiams pasimatymams / žmonėms, ieškantiems bendraminčių ir kt.
  • Sukurkite pažinčių svetainę vyresniems nei 50 (ar kitokio amžiaus) vienišiams ar kitoms tikslinėms grupėms.

Sukurkite tinkamą savo pažinčių svetainės dizainą

Pažinčių svetainių kūrimas 1

Vizuali išvaizda yra labai svarbi pažinčių svetainėms, nes tai yra pirmas dalykas, į kurį vartotojas atkreipia dėmesį prieš nuspręsdamas likti ar ne.

Pažinčių svetainės dizainas dažnai vyrauja ryškios spalvos. Dažniausiai naudojama spalvų schema yra baltas fonas su rausvomis papildomomis spalvomis. Tačiau tai nėra taisyklė, nes daugelyje kitų svetainių naudojamos įvairios kitos spalvos ir tai priklauso nuo auditorijos į kurią taikote. Pranešimas, kurį norite perduoti, ir emocijos, kurias norite sukelti, yra tai, kad čia lankytojams bus smagu ir kad ras savo meilę. Remdamiesi tuo, galite pasirinkti bet kokias norimas spalvas, jei jos perduoda šią žinią ir sukelia šias emocijas.

Svarbiausia vengti formalumo, šaltumo įspūdžio, nes tai tinka oficialioms svetainėms, bet jokiu būdu ne pažinčių portalams.

Mobiliesiems įrenginiams pritaikyta pažinčių svetainė

Dauguma pažinčių svetainių naudojasi mobiliąja programa, kad dar labiau padidintų srautą. Tačiau nereikėtų ignoruoti mobiliesiems pritaikytos svetainės. Ne visi norės įdiegti programą, ypač ne iš karto, todėl geriausia sukurti mobiliesiems skirtą pažinčių svetainę. Įsitikinkite, kad vaizdai yra optimizuoti, visos funkcijos pritaikytos mobiliesiems.

Įvairios bendravimo galimybės

Pažinčių svetainių kūrimas 2

Bendravimas yra vienas iš svarbiausių bet kurios pažinčių svetainės aspektų. Žmonės nori susisiekti su tais, kurie galėtų tapti jų gyvenimo partneriais.

Štai kodėl jūs turite įsitikinti, kad jūsų svetainės lankytojai turėtų kuo daugiau bendravimo galimybių.

Tai gali būti:

Privatūs ir grupiniai pranešimai: tinklo nariai gali siųsti vienas kitam asmeninius pranešimus arba vienu metu kreiptis į kelis narius, priklausančius vienai grupei.

Forumai: galite pradėti pažinčių forumą savo svetainėje ir suteikti vartotojams galimybę pradėti diskusijas ir jose dalyvauti.

Apklausos: inicijuokite apklausas, kad gautumėte atsiliepimų iš savo svetainės narių.

Socialinės žiniasklaidos integracija: bendrinimas socialiniuose tinkluose, patinkinimas ir narių prisijungimas per socialinės žiniasklaidos paskyras

Pažinčių tinklaraštis

Paskelbkite tinklaraščio įrašus savo svetainėje. Pasidalinkite įvairiais patarimais su savo tinklo nariais, paskelbkite įdomių straipsnių ir kito turinio, kad vartotojai būtų įsitraukę.

Galite bendrinti savo tinklaraščio įrašus socialinės žiniasklaidos kanaluose, pvz., „Facebook“, „Twitter“, „Google+“, „LinkedIn“ ir kt. Taip jie pasieks daugiau žmonių.

Jūsų pažinčių svetainės lankytojai taip pat gali rašyti tinklaraščio įrašus. Pranešimus galima aptarti komentarų skiltyje, kuri perkelia bendravimą jūsų svetainėje į visiškai naują lygį.

Elektroninių parduotuvių kūrimas

Dėl kokybiškos pažinčių svetainės sukūrimo ir jos priežiūros kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.

Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai

Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:

Didžiulė klientų duomenų bazė

Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. 

Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos

Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.

Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose ​​šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.

Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.

Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis

Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.

 Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.

Įsitvirtinkite kaip autoritetas

Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.

Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimasMatomumas paieškos sistemose

Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.

Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos. 

Stebėkite savo klientus

Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4DNekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė. 

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą. 

error: