Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Pažinčių svetainių kūrimas

Pažinčių svetainių kūrimas

Pažinčių svetainių kūrimas. Internetas mums suteikia neribotas bendravimo galimybes. Internetu galime ne tik bendrauti patogiai įsitaisę savo namuose, bet ir susisiekti su žmonėmis, nepaisant jų geografinės padėties. Daugelis žmonių internete ieško ir randa draugų ar net antrąją pusę.

Pažintys internete tampa vis populiaresnės, o šiais laikais vis dažniau interneto erdvėje galima rasti daugybę interneto paslaugų, kurių tikslas – suburti žmones, padėti jiems surasti vienas kitą.

Jeigu ši idėja Jus sudomino ir norite padėti vienišiems žmonėms atrasti bendraminčių ar net gyvenimo meilę, sukurkite internetinę pažinčių svetainę, kuri pritrauktų lankytojus ir paskatintų juos bendrauti tarpusavyje.

Iš tiesų, pažinčių svetainės gali atnešti jums nemažai pelno, jei pavyksta įtraukti pakankamai žmonių.  

Apibrėžkite savo pažinčių svetainės nišą

Įėję į interneto pažinčių rinką, būkite pasirengę stipriai konkurencijai. Norėdami padidinti savo sėkmės galimybes, pradėkite apibrėždami savo nišą. Nuspręskite, su kokia auditorija dirbsite. Jei pavyks susiaurinti savo nišą iki labai konkrečios tikslinės auditorijos, išsiskirsite iš daugelio konkurentų.

Kurdami pažinčių svetainę vienišiams, turėtumėte aiškiai įsivaizduoti jos koncepciją, numatyti net mažas smulkmenas. Juk tai svetainė, turinti išskirtinę specifiką, reikalaujanti subtilumo. Jūsų siekiamybė, kad pažinčių svetainėje apsilankę žmonės pasijustų jaukiai, saugiai. Kad tai būtų erdvė, kur jie gali saugiai leistis į antrosios pusės paiešką.

Peržiūrėkite kitų internetinių pažinčių svetainių pavyzdžius. Tai padės suprasti, kokie žmonės labiausiai domisi tokio tipo paslaugomis.

Būkite kūrybingi ir apsvarstykite visas įmanomas galimybes ir jų derinius:

  • Sukurkite privačią pažinčių svetainę ar viešą pažinčių svetainę;
  • Sukurkite vietinę pažinčių svetainę ar svetainę be jokių geografinių apribojimų;
  • Sukurkite internetinę svetainę, skirtą rimtoms pažintims / trumpalaikiams pasimatymams / žmonėms, ieškantiems bendraminčių ir kt.
  • Sukurkite pažinčių svetainę vyresniems nei 50 (ar kitokio amžiaus) vienišiams ar kitoms tikslinėms grupėms.

Sukurkite tinkamą savo pažinčių svetainės dizainą

Pažinčių svetainių kūrimas 1

Vizuali išvaizda yra labai svarbi pažinčių svetainėms, nes tai yra pirmas dalykas, į kurį vartotojas atkreipia dėmesį prieš nuspręsdamas likti ar ne.

Pažinčių svetainės dizainas dažnai vyrauja ryškios spalvos. Dažniausiai naudojama spalvų schema yra baltas fonas su rausvomis papildomomis spalvomis. Tačiau tai nėra taisyklė, nes daugelyje kitų svetainių naudojamos įvairios kitos spalvos ir tai priklauso nuo auditorijos į kurią taikote. Pranešimas, kurį norite perduoti, ir emocijos, kurias norite sukelti, yra tai, kad čia lankytojams bus smagu ir kad ras savo meilę. Remdamiesi tuo, galite pasirinkti bet kokias norimas spalvas, jei jos perduoda šią žinią ir sukelia šias emocijas.

Svarbiausia vengti formalumo, šaltumo įspūdžio, nes tai tinka oficialioms svetainėms, bet jokiu būdu ne pažinčių portalams.

Mobiliesiems įrenginiams pritaikyta pažinčių svetainė

Dauguma pažinčių svetainių naudojasi mobiliąja programa, kad dar labiau padidintų srautą. Tačiau nereikėtų ignoruoti mobiliesiems pritaikytos svetainės. Ne visi norės įdiegti programą, ypač ne iš karto, todėl geriausia sukurti mobiliesiems skirtą pažinčių svetainę. Įsitikinkite, kad vaizdai yra optimizuoti, visos funkcijos pritaikytos mobiliesiems.

Įvairios bendravimo galimybės

Pažinčių svetainių kūrimas 2

Bendravimas yra vienas iš svarbiausių bet kurios pažinčių svetainės aspektų. Žmonės nori susisiekti su tais, kurie galėtų tapti jų gyvenimo partneriais.

Štai kodėl jūs turite įsitikinti, kad jūsų svetainės lankytojai turėtų kuo daugiau bendravimo galimybių.

Tai gali būti:

Privatūs ir grupiniai pranešimai: tinklo nariai gali siųsti vienas kitam asmeninius pranešimus arba vienu metu kreiptis į kelis narius, priklausančius vienai grupei.

Forumai: galite pradėti pažinčių forumą savo svetainėje ir suteikti vartotojams galimybę pradėti diskusijas ir jose dalyvauti.

Apklausos: inicijuokite apklausas, kad gautumėte atsiliepimų iš savo svetainės narių.

Socialinės žiniasklaidos integracija: bendrinimas socialiniuose tinkluose, patinkinimas ir narių prisijungimas per socialinės žiniasklaidos paskyras

Pažinčių tinklaraštis

Paskelbkite tinklaraščio įrašus savo svetainėje. Pasidalinkite įvairiais patarimais su savo tinklo nariais, paskelbkite įdomių straipsnių ir kito turinio, kad vartotojai būtų įsitraukę.

Galite bendrinti savo tinklaraščio įrašus socialinės žiniasklaidos kanaluose, pvz., „Facebook“, „Twitter“, „Google+“, „LinkedIn“ ir kt. Taip jie pasieks daugiau žmonių.

Jūsų pažinčių svetainės lankytojai taip pat gali rašyti tinklaraščio įrašus. Pranešimus galima aptarti komentarų skiltyje, kuri perkelia bendravimą jūsų svetainėje į visiškai naują lygį.

Elektroninių parduotuvių kūrimas

Dėl kokybiškos pažinčių svetainės sukūrimo ir jos priežiūros kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.

Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai

Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:

Didžiulė klientų duomenų bazė

Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. 

Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos

Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.

Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose ​​šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.

Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.

Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis

Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.

 Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.

Įsitvirtinkite kaip autoritetas

Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.

Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimasMatomumas paieškos sistemose

Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.

Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos. 

Stebėkite savo klientus

Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4DNekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė. 

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą. 

Interneto svetainių priežiūra

Interneto svetainių priežiūra

Svarbu ne tik sukurti kokybišką interneto svetainę, bet ir tinkamai ją prižiūrėti. Interneto svetainių priežiūra yra procesas, kurio metu tikrinama, ar jūsų svetainė gerai veikia, ar jos nereikia atnaujinti ir pan. Svarbu laiku įdiegti saugos atnaujinimus, papildyti ją nauju turiniu, skatinti srauto augimą ir užtikrinti, kad jūsų svetainės lankytojai būtų patenkinti naršymu. Svetainės priežiūros paslaugos yra būtinos įtraukiant ir išlaikant klientus, sustiprinant jūsų SEO ir „Google“ reitingus.

Kodėl interneto svetainių priežiūra taip svarbu?

Jei akys yra langai į sielą, tai svetainės yra langai į jūsų verslą. Kai klientai ar paieškos sistemos patenka į jūsų svetainę, jie ieško kažko, kas leistų suprasti, kad esate profesionalus verslas. Profesionalus verslas, siūlantis kažką vertingo. Jeigu reguliariai atnaujinsite ir prižiūrėsite savo interneto svetainę, jūsų verslas pritrauks ir išlaikys klientus, pasiūlys naudingo turinio ir išlaikys gerą paieškos sistemų reitingą.

Klientų patirtis

Interneto svetainių priežiūra klientų patirtis

Sekundę įsivaizduokime, kad esate klientas ir patekote į svetainę. Ji kraunasi lėtai, nuolat siunčiami šlamšto pranešimai, naršyti nepatogu. Natūralu, kad jausitės nusivylę, susierzinę ir antrą kartą nenorėsite čia grįžti.

Dabar įsivaizduokite, kad patekote į profesionaliai prižiūrimą svetainę. Matote gražų svetainės dizainą, naudingą ir tvarkingai pateiktą turinį, o naršyti lengva ir patogu. Jausitės laimingi ir patenkinti.

Šiandien beveik 89% įmonių konkuruoja pirmiausia remdamosi klientų patirtimi. Palyginimui, 2010 m. tai sudarė tik 36 proc.

Klientai bus motyvuoti pirkti jūsų produktą ar paslaugą, jei jūsų svetainė paliko teigiamą įspūdį. Be to, šie klientai taps jūsų reklamuotojais. Jie paskleis žinią apie jūsų svetainę ir rekomenduos ją savo šeimos nariams ir draugams. Ir visa tai nemokamai.

Interneto svetainių priežiūra ir SEO

Klientai nėra vieninteliai jūsų svetainės lankytojai. Joje lankosi ir paieškos sistemos robotai, kurie gali jūsų interneto svetainę reklamuoti – iškelti į aukštą paieškos poziciją – arba nuleisti žemai.

Trumpai tariant, „Google“ analizuoja jūsų svetainę naudodama „Google“ robotus. Šie „Google“ robotai ieško pagrindinių informacijos bitų, rodančių „Google“ jūsų svetainės vertę. „Google“ analizuos jūsų svetainės raktinių žodžių optimizavimą, svetainės struktūrą ir organizavimą bei svetainės klaidas.

Pavyzdžiui, jei „Googlebot“ tikrins jūsų svetainę ir ras blogai atliktus peradresavimus, puslapių dublikatus ir klaidų puslapius, jūsų SEO reitingas žymiai sumažės. Klientams bus sunku ją rasti, todėl sumažės užsakymų, mažės pelnas.  Todėl būtina įsitikinti, kad svetainė yra tinkamai optimizuota.

Sutaupytos išlaidos

Nesprendžiamos problemos kaupiasi ir jų išsprendimas vėliau kainuoja daug brangiau. Taip ir su interneto svetainių priežiūra. Jeigu į ją reguliariai neinvestuosite, tai pakenks jūsų verslui. Net gali jį visai sužlugdyti.

Taigi, visada yra geresnė idėja investuoti į interneto svetainės priežiūros paslaugas kad ji būtų tvarkinga bei patraukli lankytojams. Taip ne tik sutaupysite pinigų, bet ir padidinsite savo pelną.

Verslo įvaizdis

Klientai ieško verslo, kuriuo galėtų pasitikėti. Prastai prižiūrima svetainė, kurioje yra daug neveikiančių nuorodų, pasenęs turinys ir nepatogu naršyti, atstumia klientus. Jiems susidaro įspūdis, kad jūsų verslas senamadiškas ir nepatikimas.

Taigi, jei norite pristatyti savo verslą teigiamai ir įsitvirtinti kaip patikima ir novatoriška įmonė, būtina nuolatinė interneto svetainės priežiūra. Ištaisykite sugadintas nuorodas, sukurkite naują turinį, pagyvinkite puslapį. Tik taip pavyks padaryti gerą įspūdį ir įgyti klientų pasitikėjimą.

Ką rinktis?

Kalbant apie interneto svetainių priežiūrą, kiekvienas verslas turi kelis pasirinkimo variantus:

  • Samdyti interneto ir rinkodaros komandą. Tai yra brangesnis variantas, nes turėsite kiekvienam komandos nariui kas mėnesį mokėti atlyginimą, juos apdrausti ir kt.
  • Rinktis šioje srityje besispecializuojančius laisvai samdomus darbuotojus. Tai yra pigiau, tačiau reikia gero koordinavimo ir bendravimo. Gali kilti problemų, nes laisvai samdomi darbuotojai dirba savarankiškai ir nėra gerai susipažinę su jūsų verslo subtilybėmis.
  • Samdyti interneto priežiūros įmonę. Bendradarbiavimas su interneto priežiūros įmone yra protingas pasirinkimas. Gausite visas reikalingas paslaugas, susijusias su žiniatinklio priežiūra, įskaitant strategijos, rinkodaros ir programavimo paslaugas.
  • Savo interneto svetainės priežiūra rūpintis patiems. Jei nuspręsite visa tai atlikti patys, būkite pasirengę skirti daug laiko, kantrybės ir daug, nuolat mokytis.

Apibendrinant svarbu akcentuoti, kad tinkama interneto svetainės priežiūra yra itin svarbi kiekvieno verslo sėkmei. Tai yra tarsi jūsų vizitinė kortelė, tad investuoti laiko bei pinigų neabejotinai verta.

 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Profesionalus nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Būstas yra vienas iš pirminių kiekvieno žmogaus poreikių. Tai – stabilaus, saugaus gyvenimo garantas. Vienas iš populiariausių būdų įsigyti būstą yra nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Iš tiesų, nekilnojamojo turto skelbimų portalai yra geriausias būdas ne tik greitai ir už konkurencingą kainą nusipirkti būstą, bet ir jį parduoti. Niekam ne paslaptis, kad nekilnojamojo turto paklausa šiuo laikotarpiu yra itin didelė, netrūksta ir pasiūlos. Pirkėjams ir pardavėjams surasti vieniems kitus padeda būtent nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Tokio pobūdžio portalų laikui bėgant atsiranda vis daugiau ir daugiau. Akivaizdu, kad juos turi kažkas sukurti. Tai – interneto svetainių kūrimo specialistai. Nesuklysime sakydami, jog nekilnojamojo turto portalų kūrimas – viena iš sparčiausiai populiarėjančių paslaugų šiomis dienomis. Ieškodami gerų šios srities specialistų, galite lengvai apsigauti, nes visos interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančios įmonės save pristato pačiais gražiausiais ir skambiausiais žodžiais. Apsilankius kiekvienos įmonės interneto svetainėje susidaro įspūdis, kad jie yra patys geriausi, jų darbai – kokybiškiausi ir pan. Todėl jeigu nenorite suklysti rinkdamiesi, visuomet pasidomėkite kitų su konkrečia įmone susidūrusių žmonių nuomonėmis. Tai – tiksliausia informacija apie tam tikros įmonės paslaugų kokybę. Ne paslaptis, kad kalbos apie gerus savo srities specialistus sklinda iš lūpų į lūpas. Reikia pasakyti, kad mūsų įmonės Studija 4 D klientai negaili mūsų specialistams gerų žodžių dėl atliktų darbų kokybės, operatyvumo, individualių kliento poreikių supratimo ir prisitaikymo prie jų. Tad jeigu ieškote gerų specialistų, kuriems patikėsite sukurti nekilnojamojo turto portalą, susisiekite su mūsų įmonės specialistais.

Nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portalas

Viename iš Studija 4D kūrinių – nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portale įdiegtos naujausios technologijos, padedančios pirkėjams greitai rasti tai, ko ieško, pardavėjui patogiai įdėti skelbimą, jį redaguoti, atnaujinti ir pan. Portale patogiai išdėstyta informacija, gausu nuotraukų, video reportažų, žemėlapių, padėsiančių rasti tikslią norimo nekilnojamojo turto objekto (sodybos, poilsiavietės, viešbučio ir kt.) vietą. Integruotų kontaktų formų dėka klientai gali greitai ir patogiai susisiekti su skelbimų autoriais ar dominančių objektų savininkais. Naudojantis šiame portale įdiegtais socialiniais įskiepiais galima dalintis informacija su draugais. Pavyzdžiui, jeigu turite butą, kurį norite išnuomoti, apsilankę portale ne tik nesugaišdami daug laiko suvesite visą reikiamą informaciją apie nuomojamą būstą, bet ir galėsite pasinaudoti portalo administracijos siūloma paslauga paskelbti savo nekilnojamojo turto objektą su profesionalių specialistų paruoštu aprašymu, video, nuotraukomis. Taip pat šiame portale suteikiama galimybė reklamuotis įvairioms nekilnojamojo turto kompanijoms, nekilnojamojo turto brokeriams ir pan.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 1

Nekilnojamojo turto skelbimų portalai

Kaip jau anksčiau minėjau, nekilnojamojo turto skelbimų portalai – vieta, kur susitinka nekilnojamojo turto pirkėjai bei pardavėjai. Jie padeda abiems pusėms sutaupyti laiko perkant arba parduodant tam tikrą nekilnojamąjį turtą. Pirkėjai turi dideles pasirinkimo galimybes, nes gali rinktis iš didelio kiekio skirtinguose nekilnojamojo turto portaluose esančių skelbimų, lyginti kainas juose. Tai padės geriau suprasti būsto rinkos kainas ir išsirinkti geriausią kainos ir kokybės atžvilgiu būstą.

Žinoma, svarbiausia ir būtiniausia tokių portalų savybė yra funkcionalumas. Mažai tikėtina, kad žmonės užsuka į nekilnojamojo turto skelbimų portalus tik pasižvalgyti, pasigrožėti paveikslėliais ir kt. Visi nori kuo greičiau ir paprasčiau rasti tai, ko ieško, t.y. išsinuomoti/išnuomoti, parduoti/nusipirkti būstą. Patogumas čia svarbiausias.

Dar viena be galo svarbi nekilnojamojo turto skelbimų portalo sėkmės sąlyga – gera ir efektyvi reklama. Juk, akivaizdu, kad žmonės neužsuks į Jūsų portalą, jeigu nieko apie jį nežinos. Efektyviausias reklamos būdas – SEO. Pasitelkus svetainių optimizavimą paieškos sistemoms (SEO) Jūsų interneto portalas užims aukštesnę poziciją tarp interneto paieškos sistemos rezultatų – taigi bus labiau pastebimas. Vienintelis trūkumas – SEO neatneša greitų rezultatų, nes tai yra ilgas ir tam tikro įdirbio reikalaujantis procesas. Tad kol pradės ryškėti SEO rezultatai, galite pasitelkti kitus klientų pritraukimo būdus: reklamuotis socialiniuose tinkluose ar tam tikrose interneto svetainėse, siųsti naujienlaiškius ir kt.

Apibendrinant galima teigti, kad nekilnojamojo turto skelbimų portalai – specifinė portalų rūšis, kurių kūrimas reikalauja specialių žinių ir įgūdžių. Pasirinkite Studiją 4D, nes mes turime nekilnojamojo turto portalų kūrimui reikalingų žinių ir siūlome kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Jeigu Jums svarbi kokybė, operatyvumas, individualumas, tuomet mums pakeliui.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 2

Nekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė.

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą.

Skelbimų portalų kūrimas

Skelbimų portalų kūrimas

Skelbimų portalų kūrimas, nišinės pažinčių svetainės

Skelbimų portalų Lietuvoje yra tikrai daug, tačiau vis dar atsiranda naujų. Vadinasi, yra jų poreikis, nes būtent nuo paklausos priklauso ir pasiūla. Skelbimų portalai būna specializuoti (auto, nekilnojamojo turto skelbimai ir pan.) ir tokie, kur talpinami įvairūs skelbimai pagal kategorijas (Skelbiu.lt, Alio.lt ir kt.) Anot specialistų, skelbimų verslas yra toks populiarus todėl, kad skelbimų portalai nereikalauja daug priežiūros administravimui (svetainės turinį kuria lankytojai). Skelbimų verslas – puiki galimybė uždirbti nemažai pinigų investuojant gana nedidelę pinigų sumą. Dėl vis didėjančio jų populiarumo, populiarėja ir skelbimų portalų kūrimo paslaugos. Tiesą sakant, tokia svetainė sukuriama greitai ir gana paprastai. Tačiau tai galioja tik mažiems skelbimų portalams. Didelių skelbimų portalų kūrimas – kur kas sudėtingesnis ir ilgiau trunkantis darbas. Juk tokiuose skelbimų portaluose įdiegiami sudėtingi techniniai sprendimai, įvairios funkcijos, reikalingos dėl didelio lankytojų kiekio, duomenų srauto. Todėl privalote atsakingai pasirinkti specialistus, kurie kurs Jūsų skelbimų portalą, nes nuo jų darbo kokybės priklauso didelė dalis Jūsų verslo sėkmės. Nereikėtų susigundyti mažesne paslaugos kaina, nes taip rizikuojate gauti nekokybišką paslaugą. Geriau vieną kartą sumokėti brangiau, nei leisti pinigus nekokybiško produkto tobulinimui.

Skelbimų portalų kūrimas, nišinės pažinčių svetainės

Portalų populiarinimas

Kalbant apie skelbimų portalų populiarinimą, reikia pasakyti, jog tai ne tokia paprasta užduotis, kaip sukurti tokio pobūdžio portalą. Tiesą sakant, išpopuliarinti skelbimų portalą yra kur kas sunkiau nei bet kokią kitą interneto svetainę. Juk tokiems portalams svarbiausi būtent lankytojai, kurie dėtų skelbimus, juos skaitytų, rekomenduotų konkretų skelbimų portalą savo draugams, pažįstamiems. Skamba negailestingai, bet naujokai skelbimų versle turi tikrai nedideles galimybes išpopuliarėti, nes itin sunku laimėti konkurencinėje kovoje su šio verslo grandais. Todėl skelbimų rinkos lyderiai nesikeičia jau ilgus metus.

Didesnes galimybes konkuruoti šioje rinkoje turi nišiniai skelbimų portalai, kurios yra skirti specifiniam, siauram žmonių ratui, kokiai nors siaurai sričiai (darbui skirti rūbai, daiktai, reikalingi tam tikrų pomėgių turintiems žmonėms ir kt.) Iš tiesų, tai nėra tik skelbimams skirtos svetainės, o tam tikrą žmonių bendruomenę suburiantys portalai, kuriuose galimybė talpinti skelbimus yra tik viena iš funkcijų.

Nišinių skelbimų portalų kūrimas

Galima teigti, kad vienas iš dažniausiai pasitaikančių nišinių skelbimų portalų pavyzdžių yra nišinės pažinčių svetainės. Jos yra skirtos tam tikrai grupei žmonių (ūkininkams, vegetarams bei veganams, mokslinės fantastikos kūrinių gerbėjams, gėjams ir kt.). Akivaizdu, kad tokių interneto svetainių nėra daug, todėl ir konkurencija joms kur kas mažesnė. Šiuo atveju itin maža tikimybė, kad nepatenkintas vartotojas pasirinks konkurentus (kaip internetinių parduotuvių, bendro pobūdžio pažinčių svetainių atveju). Nišinių svetainių lankytojams beveik nėra iš ko rinktis.

Pažinčių svetainės

Pažinčių svetainės

Kalbant apie bendresnio pobūdžio pažinčių svetaines, jos kuo toliau, tuo labiau populiarėja. Juk kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo jo amžiaus, lyties, norisi bendrauti, turėti artimą žmogų, su kuriuo galėtų kartu žengti gyvenimo keliu. Jeigu nepavyksta susirasti antrosios pusės realiame, tuomet vienintelė viltis – internetinės pažintys. Turbūt nesuklysime pasakę, kad tokio pobūdžio svetainių paklausa visada išliks didelė, nes žmogiškųjų santykių nepakeis jokios technologijos. Keisis tik lyderiaujantys rinkos žaidėjai.

Svarbu paminėti, jog interneto pažinčių svetainės yra nuolat tobulinamos ir siūlo vartotojams vis patogesnį bendravimą jose, diegiamos naujos funkcijos. Pažinčių svetainėse užsiregistravę žmonės gali su bendraminčiais patogiai ir lengvai dalintis nuotraukomis, video įrašais, tekstiniais failais. Taip pat siūloma galimybė su norimu žmogumi  ar keletu žmonių bendrauti privačiomis žinutėmis, bendrauti realiu laiku. Galite draugų ieškoti, įvedę jų vardą, pavardę, miestą, elektroninio pašto adresą. Paprastas svetainės valdymas ypač aktualus vyresnio amžiaus žmonėms, kurių kompiuterinės žinios nėra tokios ištobulintos kaip jaunosios kartos atstovų.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4D

Svarbu paminėti, kad skelbimų portalų kūrimas yra viena iš mūsų įmonės Studija 4 D paslaugų. Užtikriname, kad mūsų profesionalų komanda sukurs Jums tokį skelbimų portalą, kuris patrauks interneto vartotojų dėmesį ir išsiskirs iš pilkos masės. Studijos 4 D specialistų darbų kokybe neleidžia suabejoti mūsų klientų komentarai. Ne paslaptis, kad daugiausiai apie žmogų pasako jo darbai. Džiaugiamės, jog mūsų komandos atlikti darbai sulaukė daugybės gražių žodžių.

error: