Kov 3, 2023 | Verslas
„Instagram“ yra viena iš populiariausių socialinės žiniasklaidos platformų, turinti daugiau nei 2 milijardus aktyvių vartotojų per mėnesį (tai yra 1/4 visų pasaulio gyventojų), o tai reiškia, kad tai puikus rinkodaros kanalas, skirtas reklamuoti Jūsų prekės ženklą.
Jei esate naujokas „Instagram” arba norite sužinoti, kaip geriau reklamuoti savo prekės ženklą šiame socialiniame tinkle, mes parengėme išsamų vadovą, kaip naudoti „Instagram” verslui: nuo profilio optimizavimo iki puikaus turinio kūrimo.
„Instagram“ yra vaizdinė socialinės žiniasklaidos platforma, kurioje daug dėmesio skiriama nuotraukų ir vaizdo įrašų turiniui. Tai gali atrodyti sudėtinga prekių ženklams, neturintiems vizualinio produkto, tačiau net B2B įmonės ir paslaugų prekės ženklai gali gauti naudos iš šio tinklo.
-
Sukurkite „Instagram” verslo profilį
Yra trijų tipų „Instagram“ paskyros: asmeninės, kūrėjų ir verslo paskyros. Kūrėjų ir verslo paskyros yra profesionalių paskyrų tipai. Nuomonės formuotojai ir turinio kūrėjai naudoja kūrėjų paskyras, o prekės ženklams reikalingas verslo profilis.
Naudodami „Instagram“ verslo profilį gausite prieigą prie naudingų funkcijų, tokių kaip:
Daugiau skilčių, kurias galėsite sukonkretinti savo profilyje;
„Instagram” įžvalgos / analizė;
„Instagram” reklama;
Galimybė prisijungti prie planavimo programos;
„Instagram” parduotuvė / produktų žymėjimas įrašuose.
Kiekviena funkcija gali padėti jūsų prekės ženklui išnaudoti visas savo buvimo „Instagram“ galimybes.
-
Optimizuokite savo „Instagram“ verslo profilį
Kaip jau minėjome, jūsų verslo profilyje yra daugiau skilčių, todėl pasinaudokite jomis. Tai suteiks daug informacijos potencialiems stebėtojams ir leis aiškiai suprasti, kuo užsiima jūsų verslas ir kodėl jie turėtų jus sekti.
Optimizuokite savo profilį naudodami šiuos laukus:
Profilio nuotrauka: geriausia naudoti įmonės logotipą kaip profilio nuotrauką, kad žmonės galėtų lengvai atpažinti jūsų prekės ženklą.
Pavadinimas: svarbu, kad įmonės pavadinimas būtų vienodas visuose jūsų prekės ženklo socialinių tinklų profiliuose.
Vartotojo vardas: tai taip pat turėtų būti jūsų įmonės pavadinimas. Atminkite, kad jūsų vartotojo varde negali būti tarpų.
Svetainė: tai bus vienintelis jūsų „Instagram” puslapio URL, kurį galima spustelėti. Dauguma įmonių naudojasi savo svetaine arba pateikia nuorodą į naujausią reklaminį puslapį. Taip pat galite naudoti nuorodą bio įrankyje, kad būtų galima susieti keletą puslapių.
Puslapis: prijunkite savo „Instagram“ verslo profilį prie „Facebook“ verslo puslapio.
Kategorija: pasirinkite kategoriją, kuri geriausiai apibūdina jūsų prekės ženklą arba produktų / paslaugų pasiūlymus.
Susisiekimo parinktys: susiekite „Instagram” verslo profilį su savo įmonės el. pašto adresu, telefonu ar fiziniu adresu, kad potencialūs klientai galėtų greitai ir patogiai su Jumis susisiekti.
Veiksmų mygtukai: pridėkite raginimo veikti mygtuką tiesiai prie savo „Instagram” profilio, pvz., „Užsisakyti maistą“, „Užsisakyti dabar“, „Rezervuoti“ arba „Gauti pasiūlymą“.
„Instagram“ istorijos akcentai: pridėkite svarbiausių istorijų prie savo profilio ir suskirstykite jas į kategorijas pagal jūsų prekės ženklo įprastai kuriamas istorijas.
Tyrinėkite savo auditoriją
Gera socialinės žiniasklaidos strategija prasideda nuo gero auditorijos supratimo. „Instagram“ auditorijos demografiniai rodikliai suteikia jums bendrą vaizdą apie tai, kas naudojasi platforma. Pavyzdžiui, 18–34 metų žmonės sudaro didžiausią skelbimų auditoriją svetainėje.
Demografinę informaciją apie esamą auditoriją galite rasti naudodami „Instagram Insights“, „Meta Business Suite“ arba „Hootsuite Analytics“. Tačiau jei tik pradedate naudoti „Instagram“ verslui, galbūt dar neturite pakankamai daug sekėjų, kad gautumėte reikšmingų įžvalgų.
Tokiu atveju pažvelkite į savo auditorijos kituose socialiniuose kanaluose ir esamos klientų bazės demografinius rodiklius. Tai jums leis susidaryti bendrą vaizdą, kas domisi jūsų verslu. Suprasdami savo auditoriją, galite geriau kurti tikslinį turinį ir verslo antraštes „Instagram“, kurios atlieps auditorijos poreikius ir dėl to juos sudomins.
Suplanuokite turinį iš anksto
Kalbant apie „Instagram“ turinį, yra daug pasirinkimų – nuo paveikslėlių, video iki istorijų Geriausias būdas sukurti vieningą strategiją – planuoti turinį visose „Instagram“ plotmėse (ir kitose socialinėse platformose) naudojant turinio kalendorių. Arba pakilkite į aukštesnį lygį ir suplanuokite visą turinį, kad jis būtų paskelbtas automatiškai tinkamu laiku, naudojant tokį įrankį kaip „Hootsuite Publisher“. Taip, netgi galite iš anksto suplanuoti istorijų paskelbimą.
Papildomas pranašumas yra tai, kad galite sukurti savo turinį ir suplanuoti, kad jis būtų paskelbtas geriausiu jūsų auditorijai laiku. Net jei tas laikas yra ne darbo valandomis, savaitgalį ar vidurnaktį.
Pažymėkite produktus
Kai bendrinate turinį apie savo produktus „Instagram“ ir juos pažymite (tag’inate), žmonėms daug lengviau apsispręsti, ar pirkti. Nuotraukų srauto įraše galite pažymėti iki 20 produktų.
Norėdami pažymėti produktus, sukurkite savo „Instagram” įrašą kaip įprasta. Tada paskutiniame žngsnyje prieš paskelbdami bakstelėkite Žymėti produktus. Galite pažymėti tiek savo, tiek kitų prekės ženklų produktus, kuriuos mėgstate. Tai sukuria puikias bendradarbiavimo ir kryžminės reklamos galimybes.
Stebėkite savo rezultatus (ir mokykitės iš pergalių ir pralaimėjimų)
Naudodami „Instagram“ verslo profilį, galite pasiekti platformoje integruotus analizės įrankius, kurie padės suprasti skirtingų tipų turinio našumą.
Yra keletas kitų analizės įrankių, įskaitant „Hootsuite“, kurie gali stebėti ilgesnį laikotarpį, automatizuoti ataskaitų teikimą ir palengvinti „Instagram“ metrikų palyginimą kitose socialinės žiniasklaidos platformose.
Nesvarbu, kokias socialinės žiniasklaidos rinkodaros priemones naudojate, svarbu reguliariai registruotis, kad sužinotumėte, koks turinys geriausiai rezonuoja jūsų tikslinei auditorijai. Pamatysite tendencijas, kas sukelia didžiausią įsitraukimą, taip pat, koks socialinės žiniasklaidos turinys padidina peržiūrų skaičių.
Laikykite „Instagram” klientų aptarnavimo kanalu
Norint būti sėkmingiems „Instagram“, reikia bendrauti su savo sekėjais, o ne tiesiog kelti turinį ir tikėtis, kad kažkam jis patiks. Vienas iš svarbių šio dvipusio bendravimo komponentų yra stebėti jūsų tiesiogines žinutes (DM – Direct Message), komentarus ir klientų aptarnavimo užklausas.
„Instagram“ verslo paskyros turi prieigą prie kelių DM funkcijų, kurios palengvina klientų aptarnavimo valdymą platformoje. Pirma, gautieji laiškai yra suskirstyti į kategorijas Pagrindinis ir Bendrasis, kad būtų lengviau sekti pranešimus. Antra, galite sukurti išsaugotus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galite pasiekti naudodami sparčiuosius klavišus.
„Hootsuite Inbox“ leidžia dar lengviau valdyti DM, nes galite priskirti pranešimus atitinkamiems komandos nariams. Jei tikrai norite rimtai žiūrėti į klientų aptarnavimą „Instagram“, toks įrankis kaip „Sparkcentral“ leidžia integruoti „Instagram“ su CRM (Customer Relationship Management)
Taigi, kaip matote, „Instagram“ yra puikiai Jūsų verslui tinkama platforma. Tereikia turėti pakankamai žinių ir patirties, kad gebėtumėte pasinaudoti visais šio socialinio tinklo privalumais.
Gru 22, 2022 | Verslas
Kaip teigė Bill Gates – „Kantrybė yra pagrindinis sėkmės elementas“. Turėdami kantrybės, būsite pasirengę įveikti iššūkius lanksčiau ir ramiau. Šia prasme tiesa, kad kantrybė yra dorybė, taip pat veiksmo forma. Sėkmingi verslininkai visame pasaulyje ir visą laiką pasisakė už kantrybę bei suprato jos svarbą.
Plėtojant internetinį verslą, būtina išmokti ugdyti kantrybę ir ne tik tada, kai metas yra sudėtingas; bet visą laiką. Taigi, norėdami tai padaryti, laikykime kantrybę įgūdžiu. Ir kad ir koks sunkus tai būtų įgūdis jo galima išmokti ir lavinti. Kantrybė versle yra labai svarbi, nes ilgalaikei sėkmei internete reikia laiko. Norint sėkmingai dirbti internete, reikia imtis konkrečių veiksmų. Priešingai, atrodo, populiariam įsitikinimui, sėkmės internete nepasieksite per vieną naktį. Verslui sukurti ir nuolatiniam pardavimų augimui prireikia mėnesių, o gal net kelerių metų.
Atsidavimas ir kantrybė pradedant verslą yra tai, kas išskirs jūsų įmonę. Mažos įmonės, kurios sėkmingai išlieka daugelį metų, yra tos, kurios kiekvieną dieną deda nuoseklias ir pastovias pastangas.
Kaip kantrybė gali padėti pardavėjams internetu?
Paprasčiau tariant, internetiniai pardavėjai, kurie yra kantrūs, tiksliai supranta, su kokia problema susiduria jų pirkėjai, ir sugeba tiksliai pristatyti savo produktą ar paslaugą kaip vertingą sprendimą. Neturėdami kantrybės suprasti pirkėjo problemą, per stipriai siūlydami savo produktą sumenkinsite jo vertę ir jūsų produktas ar paslauga gali atrodyti kaip nereikalingos išlaidos.
Kai visa skaitmeninės rinkodaros komunikacija sugeba atspindėti žinią, kad jūsų produktas išsprendžia konkretų poreikį, pirkėjai jaučia poreikį įsigyti produktą ir negaili jam pinigų.
Kantrūs pardavėjai gali laukti tinkamo laiko arba tinkamo pirkėjo, kad gautų tinkamą savo produkto vertę
Tinkamas pirkėjas tikrai egzistuoja. Vien todėl, kad vieną savaitę prekyba buvo nesėkminga, tikrai nereiškia, kad kitą savaitę jums nepasiseks geriau. Turėkite omenyje fiksuotą planą ir laikykitės jo prieš imdamiesi kokių nors veiksmų mažindami kainas ar siūlydami prekes. Atminkite, kad gali būti, kad didesnės kainos nustatymas, papildomas pardavimas arba grupavimas veikia geriau. Arba galite panaudoti nesėkmių laikotarpį, kad sutelktumėte dėmesį į skaitmeninės komunikacijos tobulinimą. Bet kuriuo atveju neskubėkite imtis neapgalvotų veiksmų. Būkite kantrūs, nes tai leidžia matyti platesnį vaizdą.
Tegul nesėkmės ir iššūkiai tampa mokymosi priemonėmis. Būkite atviri, priimkite pokyčius ir mokykitės iš kiekvienos situacijos. Nesvarbu, ar tai būtų vartotojų elgsenos įžvalga, asmeninių santykių tvarkymas, pirkėjo patirtis kitoje svetainėje ar bet kas kita, ugdykite savo smalsumą, pasimokykite iš situacijos bei pritaikykite įgytas žinias, kad priimtumėte geresnius verslo sprendimus. Visa tai remiasi požiūriu į ilgalaikę sėkmę. Atminkite, kad internetiniam verslui sukurti ir išplėtoti reikia laiko. Turėkite kantrybės ir nepasiduokite per anksti. Aiškkiai žinokite savo tikslą ir kryptingai jo siekite.
Vienas iš svarbiausių dalykų yra tikslus savosios pirkėjų auditorijos identifikavimas. Jei bandysite pasiekti visą pasaulį, galiausiai nepasieksite nieko, nes jūsų pastangos pasiekti klientus bus išsklaidytos. Negalėsite padėti žmonėms ten, kur jie yra, jei nekalbėsite su konkrečia tiksline auditorija. Kuo konkretesnė bus jūsų tikslinė auditorija, tuo lengviau bus sukurti sėkmingą rinkodaros strategiją. Kuo patrauklesnius, į jų individualius poreikius orientuotus, pasiūlymus pateiksite savo auditorijai, tuo didesnė tikimybė, kad jie pirks jūsų prekes ar paslaugas.
Nors kantrybė versle yra labai svarbi sėkmei, svarbu suprasti, kas daro svetainę sėkmingą. Rekomenduojame sutelkti dėmesį į šiuos dalykus:
* Nustatyti savo UVP (unikalus vertės pasiūlymas);
* Turinio kūrimas;
* Paieškos matomumas;
* Tikslinis srautas;
* Konversijos.
Kad galėtumėte stebėti savo svetainės sėkmę ir pasiekiamumą, turite sukurti „Google Analytics“ paskyrą ir konkrečią metriką, kurią norite stebėti. Kai tai padarysite, galėsite stebėti savo tinklalapių populiarumą, laiką, kada žmonės peržiūri jūsų svetainę, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje ir dar daugiau. Siekiant geriausių rezultatų, rekomenduojame dirbti su profesionalia interneto rinkodaros agentūra, kuri gali padėti jums ir jūsų verslui sėkmingai veikti.
Sėkmingos svetainės sukūrimas ir nuoseklus jos pardavimų augimas užtruks, tačiau tai yra proporcinga jūsų įdėtų pastangų sumai. Nenuleiskite rankų, jei ne iš karto matote rezultatus.
Lie 29, 2022 | Verslas
Šiais išmaniųjų technologijų laikais turėti interneto svetainę yra būtinybė kiekvienam, net ir smulkiausiam, verslui. Jūsų įmonės svetainė gali būti labai efektyvi ir ekonomiška rinkodaros priemonė. Štai kelios tai įrodančios priežastys.
Būdas pranešti apie save. Kas žino apie jūsų verslą? Kur potencialūs klientai gali ieškoti informacijos, norėdami sužinoti daugiau? Interneto svetainėje jie galėtų surasti visą dominančią informaciją ir tai padės jūsų verslui sukurti gerą įspūdį, didinti prekės ženklo žinomumą.
Padeda pelnyti pasitikėjimą. Nauji ir potencialūs klientai gali norėti sužinoti apie jūsų verslo istoriją, jūsų patirtį ir specializaciją. Tai puiki priemonė žmonėms sužinoti daugiau ir susikurti teigiamą įspūdį apie jūsų verslą.
Įtraukimas į paieškos sistemų sąrašą. Sukurkite savo svetainę naudodami paieškos variklio optimizavimo (SEO) metodus, kad žmonės, ieškantys atitinkamų raktinių žodžių, lengvai jus rastų. Tai gali būti esminis dalykas plečiant verslą.
Galimybė susisiekti. Jūsų svetainė suteikia klientams paprastą būdą susisiekti su jumis ir sužinoti daugiau apie jūsų produktus, paslaugas ir verslą.
Pasinaudokite socialiniais tinklais. Įgyvendinkite socialinės žiniasklaidos strategiją, kad pasiektumėte didesnę auditoriją ir padidintumėte savo verslo žinomumą. Prisijunkite prie „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“ ir „Twitter“. „Facebook“ paspaudimai „Patinka“ ir bendrinimai gali pritraukti žmones į jūsų svetainę. Nuorodos į populiarius ar aktualius dalykus iš ar į jūsų svetainę padidins jos populiarumą.
Parduokite savo prekes. Jei jūsų verslo sritis yra prekyba, sukurkite internetinę parduotuvę kaip alternatyvą fizinei arba kaip priedą prie fizinės parduotuvės. Netrukus įsitikinsite, kad padidės pardavimai, nes daugelis žmonių neturi laiko eiti į parduotuves, o apsiperka internetu. Tai greita, paprasta ir patogu.
Pasidalinkite naujienomis. Kai tik atsiranda naujų įvykių, susijusių su jūsų verslu, atnaujinkite savo svetainę. Svetainės, kuriose pateikiama nauja, aktuali informacija, dažniau pritraukia vartotojus.
Blogas. Nuolat atnaujinkite savo svetainę naujais įrašais ir pritraukite vis daugiau lankytojų. Parodykite savo patirtį, dalinkitės įžvalgomis ir pateikite praktinių patarimų temomis, aktualiomis jūsų verslui ar klientams.
Sužinokite apie klientus. Sužinokite apie jų poreikius, pageidavimus ir pomėgius. Užmegzti ir puoselėti abipusį ryšį su klientais yra labai naudinga ir gali ateityje pasitarnauti jūsų verslo sėkmei.
Dažniausios abejonės ir klausimai apie smulkaus interneto verslo svetaines
Natūralu, kad kyla klausimų apie interneto svetainių kūrimą, jo kainą ir pan. Iš tiesų, svetainės sukūrimas yra investicija, kuri laikui bėgant atsiperka. Ir atsižvelgiant į ilgalaikę svetainės naudą, geros svetainės sukūrimo išlaidos yra nedidelės.
Vyrauja klaidinga nuomonė, kad jeigu verslas nėra orientuotas į internetą arba neparduoda prekių internetu, tuomet interneto svetainė nėra reikalinga. Tačiau tai tikrai netiesa. Kokybiška interneto svetainė gali suteikti daug daugiau naudos. Klientų pasitikėjimo sukūrimas, prekės ženklo stiprinimas, geresnių santykių su klientais užmezgimas ir didesnės žmonių grupės informavimas apie jūsų verslo galimybes – visa tai yra pagrindiniai privalumai.
Dažnai verslo atstovai mano, jog neturi daug turinio, kurį galėtų dažnai skelbti internetinėje svetainėje arba neturi laiko rašyti tinklaraštį. Trumpas atsakymas yra tas, kad jums to nereikia. Žinoma, dažnai atnaujinamas turinys gali paskatinti didesnį susidomėjimą, tačiau bet koks buvimas internete yra geriau nei nebuvimas. Kai turite savo interneto puslapį, visada galite jį papildyti, nes laikui bėgant jūsų verslas ir ištekliai natūraliai auga.
Atlikite namų darbus
Jei ketinate sukurti svetainę arba atnaujinti esamą įmonės svetainę, pirmiausia atlikite namų darbus:
- Kritiškai pažiūrėkite į konkurentų ar įmonių, kuriomis žavitės, svetaines. Nesvarbu, ar tai yra tiesioginiai jūsų konkurentai toje pačioje pramonės šakoje, ar verslai iš visiškai kitos srities. Jei jie turi panašų produktą, paslaugą ar verslo modelį kaip jūsų, atkreipkite dėmesį į geriausias idėjas, kurias galėtumėte pritaikyti savo verslo internetinei svetainei.
- Susitikite su keliomis interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis ir aptarkite savo svetainės kūrimą ar atnaujinimą. Palyginkite metodus, paslaugų lygį, patirtį ir kainą.
Bir 26, 2021 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Facebook, Reklama Google, Svetainiu kurimas, Verslas
Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas
Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.
Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa.
Spalvų klasifikacija
Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan.
Tačiau tiesa ta, kad spalvų suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.
Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?
Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.
Žinoma, norėtųsi gauti konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.
Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.
Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva
Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.
Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.
Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“
Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą
Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų.
Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą – kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan.
Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.
Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.
Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.
Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.
Vas 19, 2021 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Programavimo paslaugos, Verslas
Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.
Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.
Pasitelkiamas dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.
Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Prekių nuoma
Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.
Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.
Personalizavimas
Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.
Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane
Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.
Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.
Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.
Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą
Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.
Populiarės paieška balsu
Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.
Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį
Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.
Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją
Daugiau mokėjimo būdų

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.
Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.
Sau 6, 2021 | Skelbimų portalų kūrimas, Nekilnojamojo turto portalų kūrimas, Programavimo paslaugos, Verslas
Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas. Turbūt geriausia vieta reklamuotis šiais laikais yra internetas, ypač jei esate asmuo, norintis ką nors parduoti (priešingai nei įmonės, kurios turi daugiau įvairių reklamos galimybių). Skelbimų portalas yra vieta, kur pardavėjai gali reklamuoti savo produktus, o suinteresuoti pirkėjai gali peržiūrėti klasifikuotus sąrašus pagal atitinkamas kategorijas ir susisiekti su pardavėju, kad įsigytų produktų. Sąvoka „klasifikuota“ reiškia, kad tos prekės ir paslaugos yra suskirstytos į skirtingas kategorijas. Pavyzdžiui: nekilnojamasis turtas, transportas, technika, kompiuterija ir kt.
Reikia pasakyti, kad profesionaliai sukurtose klasifikuotų skelbimų svetainėse naršyti itin patogu, nes skelbimai čia suskirstyti kategorijomis ir reikiamus daiktus lengva rasti. Tarkime, pirkėjai, ieškantys tam tikros rūšies elektroninės įrangos, gali tiesiogiai pereiti prie reikiamos kategorijos ir rasti visus klasifikuotus skelbimus, paskelbtus šiame sąraše.
Klasifikuotų skelbimų portaluose dažniausiai parduodami panaudoti arba nauji, bet tam tikram žmogui netinkantys, nenaudojami daiktai. Pavyzdžiui, jei asmuo nori persikelti gyventi į kitą miestą ar šalį, jis gali norėti parduoti savo baldus ar televizorių. Klasifikuotų skelbimų svetainės – tinkamiausia platforma tokiems žmonėms, nes čia įdėję skelbimą, turės realią galimybę parduoti daiktus tiems, kurie jų ieško. Jokių tarpininkų, greita, patogu ir paprasta.
Lankytojų kuriamas turinys
Skelbimų portalų turinį, kaip žinome, kuria jo lankytojai, kurie deda skelbimus, teiraujasi dėl norimų įsigyti prekių. Taigi tokiai interneto svetainei reikia minimalios priežiūros.
Kaip teigia interneto svetainių kūrėjai, klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas nėra sudėtingas procesas, tačiau svarbiausia jį išpopuliarinti. Juk didžiausias tokių portalų turtas yra lankytojai, kurie ne tik kuria turinį, bet ir populiarina portalą: rekomenduoja savo aplinkos žmonėms ir taip jį kelia į aukštesnes pozicijas interneto paieškos sistemoje.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas
Kaip skelbimų portalai generuoja pajamas?
Paprasčiausias būdas tokioms svetainėms uždirbti pajamas yra mokami skelbimai. Tai reiškia, kad norėdami įdėti klasifikuotą skelbimą, portalo lankytojai turi sumokėti tam tikrą, iš anksto nustatytą, pinigų sumą. Tam galite sukurti pateikimo paketus pagal skirtingus kriterijus (pvz: pagal tai, kiek laiko skelbimas bus matomas lankytojams ir pan.). Taigi skelbimo autorius galės pasirinkti mokėjimo paketą, kuris geriausiai atitiks jo poreikius.
Kitas būdas yra mokamas iškėlimas, kai pardavėjai moka mokestį už tai, kad jų skelbimai būtų paryškinti ar labiau matomi paieškos rezultatuose.
Jei jūsų klasifikuotų skelbimų svetainė generuoja didelį lankytojų srautą, taip pat galite uždirbti pajamų iš nesudėtingų „Google AdSense“ skelbimų blokų.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas
Reklamjuostės jūsų skelbimų svetainėje
Skelbimų rodymas yra paprasčiausias ir efektyviausias būdas užsidirbti iš jūsų svetainės. Turite daug pasirinkimo laisvės, nes skelbimus galite rodyti beveik bet kurioje savo svetainės vietoje. Taigi, viskas, ką jums reikia padaryti, yra surasti rėmėjus, norinčius reklamuotis jūsų svetainėje.
Būkite tikri, kai tik jūsų svetainė pradės pritraukti pakankamai lankytojų, atsiras daugybė žmonių, kurie norėtų joje reklamuotis.
Trumpas patarimas: galite nustatyti skirtingas skelbimų rodymo skirtingose svetainės vietose kainas. Pavyzdžiui, pagrindinis puslapis pritraukia daugiau dėmesio nei bet kuris kitas puslapis, todėl reklama čia gali būti brangesnė nei reklama kategorijos puslapyje arba išsamios informacijos puslapyje. Panašiai reklamjuostė tiesiai po antrašte pritraukia daugiau lankytojų dėmesio nei šoninė juosta ar poraštė. Taigi kainas galima atitinkamai nustatyti.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas
Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas ir kaip populiarinti klasifikuotų skelbimų svetainę?
Tinklalapius reikia prižiūrėti, stebėti jų našumą ir pan. Juk konkurentai nesnaudžia ir, jeigu nežengsite koja kojon su naujovėmis, jus pralenks ir pervilios lankytojus. Juk akivaizdu, kad šiuolaikinės priemonės leidžia lengvai sukurti svetainę, tačiau jos veikimas priklauso tik nuo to, kaip gerai ją prižiūrite. Taigi tam reikia skirti pakankamai dėmesio.
Reklamuokite savo skelbimų portalą įvairiais kanalais. Lygiai taip pat, kaip kita įmonė gali pasinaudoti jūsų svetaine, norėdama parodyti savo reklamjuostes, jūs taip pat galite pasinaudoti šia galimybe.
Pasirinkite atitinkamą platformą savo skelbimams rodyti. Jei jūsų skelbimų portalas yra vietinės reikšmės, galite reklamuotis vietinėje žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose. Reklamos būdai priklauso nuo jūsų veiklos srities, tikslinės auditorijos, svetainės tipo ir svetainės turinio tipo.
Reikia sukurti kokybišką ir konkurencingą skelbimų portalą? Kreipkitės į Studiją 4D, nes mes turime ką Jums pasiūlyti. Sukursime skelbimų portalą ir pasirūpinsime jo priežiūra.