Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Elektroninių parduotuvių naujovės

Elektroninių parduotuvių naujovės

Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.

Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.

Pasitelkiamas dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.

Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Prekių nuoma

Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.

Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.

Personalizavimas

Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.

Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.

Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.

Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą

Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.

Populiarės paieška balsu

Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.

Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

dirbtinis intelektas

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį

Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.

Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją

Daugiau mokėjimo būdų

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.

 

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas. Turbūt geriausia vieta reklamuotis šiais laikais yra internetas, ypač jei esate asmuo, norintis ką nors parduoti (priešingai nei įmonės, kurios turi daugiau įvairių reklamos galimybių). Skelbimų portalas yra vieta, kur pardavėjai gali reklamuoti savo produktus, o suinteresuoti pirkėjai gali peržiūrėti klasifikuotus sąrašus pagal atitinkamas kategorijas ir susisiekti su pardavėju, kad įsigytų produktų. Sąvoka „klasifikuota“ reiškia, kad tos prekės ir paslaugos yra suskirstytos į skirtingas  kategorijas. Pavyzdžiui: nekilnojamasis turtas, transportas, technika, kompiuterija ir kt.

Reikia pasakyti, kad profesionaliai sukurtose klasifikuotų skelbimų svetainėse naršyti itin patogu, nes skelbimai čia suskirstyti kategorijomis ir reikiamus daiktus lengva rasti. Tarkime, pirkėjai, ieškantys tam tikros rūšies elektroninės įrangos, gali tiesiogiai pereiti prie reikiamos kategorijos ir rasti visus klasifikuotus skelbimus, paskelbtus šiame sąraše.

Klasifikuotų skelbimų portaluose dažniausiai parduodami panaudoti arba nauji, bet tam tikram žmogui netinkantys, nenaudojami daiktai. Pavyzdžiui, jei asmuo nori persikelti gyventi į kitą miestą ar šalį, jis gali norėti parduoti savo baldus ar televizorių. Klasifikuotų skelbimų svetainės – tinkamiausia platforma tokiems žmonėms, nes čia įdėję skelbimą, turės realią galimybę parduoti daiktus tiems, kurie jų ieško. Jokių tarpininkų, greita, patogu ir paprasta.

Lankytojų kuriamas turinys

Skelbimų portalų turinį, kaip žinome, kuria jo lankytojai, kurie deda skelbimus, teiraujasi dėl norimų įsigyti prekių. Taigi tokiai interneto svetainei reikia minimalios priežiūros. 

Kaip teigia interneto svetainių kūrėjai, klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas nėra sudėtingas procesas, tačiau svarbiausia jį išpopuliarinti. Juk didžiausias tokių portalų turtas yra lankytojai, kurie ne tik kuria turinį, bet ir populiarina portalą: rekomenduoja savo aplinkos žmonėms ir taip jį kelia į aukštesnes pozicijas interneto paieškos sistemoje.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Kaip skelbimų portalai generuoja pajamas?

Paprasčiausias būdas tokioms svetainėms uždirbti pajamas yra mokami skelbimai. Tai reiškia, kad norėdami įdėti klasifikuotą skelbimą, portalo lankytojai turi sumokėti tam tikrą, iš anksto nustatytą, pinigų sumą. Tam galite sukurti pateikimo paketus pagal skirtingus kriterijus (pvz: pagal tai, kiek laiko skelbimas bus matomas lankytojams ir pan.). Taigi skelbimo autorius galės pasirinkti mokėjimo paketą, kuris geriausiai atitiks jo poreikius. 

Kitas būdas yra mokamas iškėlimas, kai pardavėjai moka mokestį už tai, kad jų skelbimai būtų paryškinti ar labiau matomi paieškos rezultatuose.

Jei jūsų klasifikuotų skelbimų svetainė generuoja didelį lankytojų srautą, taip pat galite uždirbti pajamų iš nesudėtingų „Google AdSense“ skelbimų blokų.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas kaina

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Reklamjuostės jūsų skelbimų svetainėje

Skelbimų rodymas yra paprasčiausias ir efektyviausias būdas užsidirbti iš jūsų svetainės. Turite daug pasirinkimo laisvės, nes skelbimus galite rodyti beveik bet kurioje savo svetainės vietoje. Taigi, viskas, ką jums reikia padaryti, yra surasti rėmėjus, norinčius reklamuotis jūsų svetainėje.

Būkite tikri, kai tik jūsų svetainė pradės pritraukti pakankamai lankytojų, atsiras daugybė žmonių, kurie norėtų joje reklamuotis.

Trumpas patarimas: galite nustatyti skirtingas skelbimų rodymo skirtingose ​​svetainės vietose kainas. Pavyzdžiui, pagrindinis puslapis pritraukia daugiau dėmesio nei bet kuris kitas puslapis, todėl reklama čia gali būti brangesnė nei reklama kategorijos puslapyje arba išsamios informacijos puslapyje. Panašiai reklamjuostė tiesiai po antrašte pritraukia daugiau lankytojų dėmesio nei šoninė juosta ar poraštė. Taigi kainas galima atitinkamai nustatyti.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas ir kaip populiarinti klasifikuotų skelbimų svetainę?

Tinklalapius reikia prižiūrėti, stebėti jų našumą ir pan. Juk konkurentai nesnaudžia ir, jeigu nežengsite koja kojon su naujovėmis, jus pralenks ir pervilios lankytojus. Juk akivaizdu, kad šiuolaikinės priemonės leidžia lengvai sukurti svetainę, tačiau jos veikimas priklauso tik nuo to, kaip gerai ją prižiūrite. Taigi tam reikia skirti pakankamai dėmesio.

Reklamuokite savo skelbimų portalą įvairiais kanalais. Lygiai taip pat, kaip kita įmonė gali pasinaudoti jūsų svetaine, norėdama parodyti savo reklamjuostes, jūs taip pat galite pasinaudoti šia galimybe.

Pasirinkite atitinkamą platformą savo skelbimams rodyti. Jei jūsų skelbimų portalas yra vietinės reikšmės, galite reklamuotis vietinėje žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose. Reklamos būdai priklauso nuo jūsų veiklos srities, tikslinės auditorijos, svetainės tipo ir svetainės turinio tipo.

Reikia sukurti kokybišką ir konkurencingą skelbimų portalą? Kreipkitės į Studiją 4D, nes mes turime ką Jums pasiūlyti. Sukursime skelbimų portalą ir pasirūpinsime jo priežiūra.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.

Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai

Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:

Didžiulė klientų duomenų bazė

Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. 

Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos

Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.

Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose ​​šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.

Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.

Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis

Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.

 Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.

Įsitvirtinkite kaip autoritetas

Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.

Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimasMatomumas paieškos sistemose

Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.

Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos. 

Stebėkite savo klientus

Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4DNekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė. 

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą. 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Profesionalus nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Būstas yra vienas iš pirminių kiekvieno žmogaus poreikių. Tai – stabilaus, saugaus gyvenimo garantas. Vienas iš populiariausių būdų įsigyti būstą yra nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Iš tiesų, nekilnojamojo turto skelbimų portalai yra geriausias būdas ne tik greitai ir už konkurencingą kainą nusipirkti būstą, bet ir jį parduoti. Niekam ne paslaptis, kad nekilnojamojo turto paklausa šiuo laikotarpiu yra itin didelė, netrūksta ir pasiūlos. Pirkėjams ir pardavėjams surasti vieniems kitus padeda būtent nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Tokio pobūdžio portalų laikui bėgant atsiranda vis daugiau ir daugiau. Akivaizdu, kad juos turi kažkas sukurti. Tai – interneto svetainių kūrimo specialistai. Nesuklysime sakydami, jog nekilnojamojo turto portalų kūrimas – viena iš sparčiausiai populiarėjančių paslaugų šiomis dienomis. Ieškodami gerų šios srities specialistų, galite lengvai apsigauti, nes visos interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančios įmonės save pristato pačiais gražiausiais ir skambiausiais žodžiais. Apsilankius kiekvienos įmonės interneto svetainėje susidaro įspūdis, kad jie yra patys geriausi, jų darbai – kokybiškiausi ir pan. Todėl jeigu nenorite suklysti rinkdamiesi, visuomet pasidomėkite kitų su konkrečia įmone susidūrusių žmonių nuomonėmis. Tai – tiksliausia informacija apie tam tikros įmonės paslaugų kokybę. Ne paslaptis, kad kalbos apie gerus savo srities specialistus sklinda iš lūpų į lūpas. Reikia pasakyti, kad mūsų įmonės Studija 4 D klientai negaili mūsų specialistams gerų žodžių dėl atliktų darbų kokybės, operatyvumo, individualių kliento poreikių supratimo ir prisitaikymo prie jų. Tad jeigu ieškote gerų specialistų, kuriems patikėsite sukurti nekilnojamojo turto portalą, susisiekite su mūsų įmonės specialistais.

Nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portalas

Viename iš Studija 4D kūrinių – nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portale įdiegtos naujausios technologijos, padedančios pirkėjams greitai rasti tai, ko ieško, pardavėjui patogiai įdėti skelbimą, jį redaguoti, atnaujinti ir pan. Portale patogiai išdėstyta informacija, gausu nuotraukų, video reportažų, žemėlapių, padėsiančių rasti tikslią norimo nekilnojamojo turto objekto (sodybos, poilsiavietės, viešbučio ir kt.) vietą. Integruotų kontaktų formų dėka klientai gali greitai ir patogiai susisiekti su skelbimų autoriais ar dominančių objektų savininkais. Naudojantis šiame portale įdiegtais socialiniais įskiepiais galima dalintis informacija su draugais. Pavyzdžiui, jeigu turite butą, kurį norite išnuomoti, apsilankę portale ne tik nesugaišdami daug laiko suvesite visą reikiamą informaciją apie nuomojamą būstą, bet ir galėsite pasinaudoti portalo administracijos siūloma paslauga paskelbti savo nekilnojamojo turto objektą su profesionalių specialistų paruoštu aprašymu, video, nuotraukomis. Taip pat šiame portale suteikiama galimybė reklamuotis įvairioms nekilnojamojo turto kompanijoms, nekilnojamojo turto brokeriams ir pan.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 1

Nekilnojamojo turto skelbimų portalai

Kaip jau anksčiau minėjau, nekilnojamojo turto skelbimų portalai – vieta, kur susitinka nekilnojamojo turto pirkėjai bei pardavėjai. Jie padeda abiems pusėms sutaupyti laiko perkant arba parduodant tam tikrą nekilnojamąjį turtą. Pirkėjai turi dideles pasirinkimo galimybes, nes gali rinktis iš didelio kiekio skirtinguose nekilnojamojo turto portaluose esančių skelbimų, lyginti kainas juose. Tai padės geriau suprasti būsto rinkos kainas ir išsirinkti geriausią kainos ir kokybės atžvilgiu būstą.

Žinoma, svarbiausia ir būtiniausia tokių portalų savybė yra funkcionalumas. Mažai tikėtina, kad žmonės užsuka į nekilnojamojo turto skelbimų portalus tik pasižvalgyti, pasigrožėti paveikslėliais ir kt. Visi nori kuo greičiau ir paprasčiau rasti tai, ko ieško, t.y. išsinuomoti/išnuomoti, parduoti/nusipirkti būstą. Patogumas čia svarbiausias.

Dar viena be galo svarbi nekilnojamojo turto skelbimų portalo sėkmės sąlyga – gera ir efektyvi reklama. Juk, akivaizdu, kad žmonės neužsuks į Jūsų portalą, jeigu nieko apie jį nežinos. Efektyviausias reklamos būdas – SEO. Pasitelkus svetainių optimizavimą paieškos sistemoms (SEO) Jūsų interneto portalas užims aukštesnę poziciją tarp interneto paieškos sistemos rezultatų – taigi bus labiau pastebimas. Vienintelis trūkumas – SEO neatneša greitų rezultatų, nes tai yra ilgas ir tam tikro įdirbio reikalaujantis procesas. Tad kol pradės ryškėti SEO rezultatai, galite pasitelkti kitus klientų pritraukimo būdus: reklamuotis socialiniuose tinkluose ar tam tikrose interneto svetainėse, siųsti naujienlaiškius ir kt.

Apibendrinant galima teigti, kad nekilnojamojo turto skelbimų portalai – specifinė portalų rūšis, kurių kūrimas reikalauja specialių žinių ir įgūdžių. Pasirinkite Studiją 4D, nes mes turime nekilnojamojo turto portalų kūrimui reikalingų žinių ir siūlome kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Jeigu Jums svarbi kokybė, operatyvumas, individualumas, tuomet mums pakeliui.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 2

Nekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė.

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą.

Skelbimų portalų kūrimas

Skelbimų portalų kūrimas

Skelbimų portalų kūrimas, nišinės pažinčių svetainės

Skelbimų portalų Lietuvoje yra tikrai daug, tačiau vis dar atsiranda naujų. Vadinasi, yra jų poreikis, nes būtent nuo paklausos priklauso ir pasiūla. Skelbimų portalai būna specializuoti (auto, nekilnojamojo turto skelbimai ir pan.) ir tokie, kur talpinami įvairūs skelbimai pagal kategorijas (Skelbiu.lt, Alio.lt ir kt.) Anot specialistų, skelbimų verslas yra toks populiarus todėl, kad skelbimų portalai nereikalauja daug priežiūros administravimui (svetainės turinį kuria lankytojai). Skelbimų verslas – puiki galimybė uždirbti nemažai pinigų investuojant gana nedidelę pinigų sumą. Dėl vis didėjančio jų populiarumo, populiarėja ir skelbimų portalų kūrimo paslaugos. Tiesą sakant, tokia svetainė sukuriama greitai ir gana paprastai. Tačiau tai galioja tik mažiems skelbimų portalams. Didelių skelbimų portalų kūrimas – kur kas sudėtingesnis ir ilgiau trunkantis darbas. Juk tokiuose skelbimų portaluose įdiegiami sudėtingi techniniai sprendimai, įvairios funkcijos, reikalingos dėl didelio lankytojų kiekio, duomenų srauto. Todėl privalote atsakingai pasirinkti specialistus, kurie kurs Jūsų skelbimų portalą, nes nuo jų darbo kokybės priklauso didelė dalis Jūsų verslo sėkmės. Nereikėtų susigundyti mažesne paslaugos kaina, nes taip rizikuojate gauti nekokybišką paslaugą. Geriau vieną kartą sumokėti brangiau, nei leisti pinigus nekokybiško produkto tobulinimui.

Skelbimų portalų kūrimas, nišinės pažinčių svetainės

Portalų populiarinimas

Kalbant apie skelbimų portalų populiarinimą, reikia pasakyti, jog tai ne tokia paprasta užduotis, kaip sukurti tokio pobūdžio portalą. Tiesą sakant, išpopuliarinti skelbimų portalą yra kur kas sunkiau nei bet kokią kitą interneto svetainę. Juk tokiems portalams svarbiausi būtent lankytojai, kurie dėtų skelbimus, juos skaitytų, rekomenduotų konkretų skelbimų portalą savo draugams, pažįstamiems. Skamba negailestingai, bet naujokai skelbimų versle turi tikrai nedideles galimybes išpopuliarėti, nes itin sunku laimėti konkurencinėje kovoje su šio verslo grandais. Todėl skelbimų rinkos lyderiai nesikeičia jau ilgus metus.

Didesnes galimybes konkuruoti šioje rinkoje turi nišiniai skelbimų portalai, kurios yra skirti specifiniam, siauram žmonių ratui, kokiai nors siaurai sričiai (darbui skirti rūbai, daiktai, reikalingi tam tikrų pomėgių turintiems žmonėms ir kt.) Iš tiesų, tai nėra tik skelbimams skirtos svetainės, o tam tikrą žmonių bendruomenę suburiantys portalai, kuriuose galimybė talpinti skelbimus yra tik viena iš funkcijų.

Nišinių skelbimų portalų kūrimas

Galima teigti, kad vienas iš dažniausiai pasitaikančių nišinių skelbimų portalų pavyzdžių yra nišinės pažinčių svetainės. Jos yra skirtos tam tikrai grupei žmonių (ūkininkams, vegetarams bei veganams, mokslinės fantastikos kūrinių gerbėjams, gėjams ir kt.). Akivaizdu, kad tokių interneto svetainių nėra daug, todėl ir konkurencija joms kur kas mažesnė. Šiuo atveju itin maža tikimybė, kad nepatenkintas vartotojas pasirinks konkurentus (kaip internetinių parduotuvių, bendro pobūdžio pažinčių svetainių atveju). Nišinių svetainių lankytojams beveik nėra iš ko rinktis.

Pažinčių svetainės

Pažinčių svetainės

Kalbant apie bendresnio pobūdžio pažinčių svetaines, jos kuo toliau, tuo labiau populiarėja. Juk kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo jo amžiaus, lyties, norisi bendrauti, turėti artimą žmogų, su kuriuo galėtų kartu žengti gyvenimo keliu. Jeigu nepavyksta susirasti antrosios pusės realiame, tuomet vienintelė viltis – internetinės pažintys. Turbūt nesuklysime pasakę, kad tokio pobūdžio svetainių paklausa visada išliks didelė, nes žmogiškųjų santykių nepakeis jokios technologijos. Keisis tik lyderiaujantys rinkos žaidėjai.

Svarbu paminėti, jog interneto pažinčių svetainės yra nuolat tobulinamos ir siūlo vartotojams vis patogesnį bendravimą jose, diegiamos naujos funkcijos. Pažinčių svetainėse užsiregistravę žmonės gali su bendraminčiais patogiai ir lengvai dalintis nuotraukomis, video įrašais, tekstiniais failais. Taip pat siūloma galimybė su norimu žmogumi  ar keletu žmonių bendrauti privačiomis žinutėmis, bendrauti realiu laiku. Galite draugų ieškoti, įvedę jų vardą, pavardę, miestą, elektroninio pašto adresą. Paprastas svetainės valdymas ypač aktualus vyresnio amžiaus žmonėms, kurių kompiuterinės žinios nėra tokios ištobulintos kaip jaunosios kartos atstovų.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4D

Svarbu paminėti, kad skelbimų portalų kūrimas yra viena iš mūsų įmonės Studija 4 D paslaugų. Užtikriname, kad mūsų profesionalų komanda sukurs Jums tokį skelbimų portalą, kuris patrauks interneto vartotojų dėmesį ir išsiskirs iš pilkos masės. Studijos 4 D specialistų darbų kokybe neleidžia suabejoti mūsų klientų komentarai. Ne paslaptis, kad daugiausiai apie žmogų pasako jo darbai. Džiaugiamės, jog mūsų komandos atlikti darbai sulaukė daugybės gražių žodžių.

error: