Pradėjote elektroninės prekybos verslą? Nepasiduokite per anksti!

Pradėjote elektroninės prekybos verslą? Nepasiduokite per anksti!

Kaip teigė Bill Gates – „Kantrybė yra pagrindinis sėkmės elementas“. Turėdami kantrybės, būsite pasirengę įveikti iššūkius lanksčiau ir ramiau. Šia prasme tiesa, kad kantrybė yra dorybė, taip pat veiksmo forma. Sėkmingi verslininkai visame pasaulyje ir visą laiką pasisakė už kantrybę bei suprato jos svarbą.

Plėtojant internetinį verslą, būtina išmokti ugdyti kantrybę ir ne tik tada, kai metas yra sudėtingas; bet visą laiką. Taigi, norėdami tai padaryti, laikykime kantrybę įgūdžiu. Ir kad ir koks sunkus tai būtų įgūdis jo galima išmokti ir lavinti. Kantrybė versle yra labai svarbi, nes ilgalaikei sėkmei internete reikia laiko. Norint sėkmingai dirbti internete, reikia imtis konkrečių veiksmų. Priešingai, atrodo, populiariam įsitikinimui, sėkmės internete nepasieksite per vieną naktį. Verslui sukurti ir nuolatiniam pardavimų augimui prireikia mėnesių, o gal net kelerių metų.

Atsidavimas ir kantrybė pradedant verslą yra tai, kas išskirs jūsų įmonę. Mažos įmonės, kurios sėkmingai išlieka daugelį metų, yra tos, kurios kiekvieną dieną deda nuoseklias ir pastovias pastangas.

Kaip kantrybė gali padėti pardavėjams internetu?

Paprasčiau tariant, internetiniai pardavėjai, kurie yra kantrūs, tiksliai supranta, su kokia problema susiduria jų pirkėjai, ir sugeba tiksliai pristatyti savo produktą ar paslaugą kaip vertingą sprendimą. Neturėdami kantrybės suprasti pirkėjo problemą, per stipriai siūlydami savo produktą sumenkinsite jo vertę ir jūsų produktas ar paslauga gali atrodyti kaip nereikalingos išlaidos.

Kai visa skaitmeninės rinkodaros komunikacija sugeba atspindėti žinią, kad jūsų produktas išsprendžia konkretų poreikį, pirkėjai jaučia poreikį įsigyti produktą ir negaili jam pinigų.

Kantrūs pardavėjai gali laukti tinkamo laiko arba tinkamo pirkėjo, kad gautų tinkamą savo produkto vertę

Tinkamas pirkėjas tikrai egzistuoja. Vien todėl, kad vieną savaitę prekyba buvo nesėkminga, tikrai nereiškia, kad kitą savaitę jums nepasiseks geriau. Turėkite omenyje fiksuotą planą ir laikykitės jo prieš imdamiesi kokių nors veiksmų mažindami kainas ar siūlydami prekes. Atminkite, kad gali būti, kad didesnės kainos nustatymas, papildomas pardavimas arba grupavimas veikia geriau. Arba galite panaudoti nesėkmių laikotarpį, kad sutelktumėte dėmesį į skaitmeninės komunikacijos tobulinimą. Bet kuriuo atveju neskubėkite imtis neapgalvotų veiksmų. Būkite kantrūs, nes tai leidžia matyti platesnį vaizdą.

Tegul nesėkmės ir iššūkiai tampa mokymosi priemonėmis. Būkite atviri, priimkite pokyčius ir mokykitės iš kiekvienos situacijos. Nesvarbu, ar tai būtų vartotojų elgsenos įžvalga, asmeninių santykių tvarkymas, pirkėjo patirtis kitoje svetainėje ar bet kas kita, ugdykite savo smalsumą, pasimokykite iš situacijos bei pritaikykite įgytas žinias, kad priimtumėte geresnius verslo sprendimus. Visa tai remiasi požiūriu į ilgalaikę sėkmę. Atminkite, kad internetiniam verslui sukurti ir išplėtoti reikia laiko. Turėkite kantrybės ir nepasiduokite per anksti. Aiškkiai žinokite savo tikslą ir kryptingai jo siekite.

Vienas iš svarbiausių dalykų yra tikslus savosios pirkėjų auditorijos identifikavimas. Jei bandysite pasiekti visą pasaulį, galiausiai nepasieksite nieko, nes jūsų pastangos pasiekti klientus bus išsklaidytos. Negalėsite padėti žmonėms ten, kur jie yra, jei nekalbėsite su konkrečia tiksline auditorija. Kuo konkretesnė bus jūsų tikslinė auditorija, tuo lengviau bus sukurti sėkmingą rinkodaros strategiją. Kuo patrauklesnius, į jų individualius poreikius orientuotus, pasiūlymus pateiksite savo auditorijai, tuo didesnė tikimybė, kad jie pirks jūsų prekes ar paslaugas.

Nors kantrybė versle yra labai svarbi sėkmei, svarbu suprasti, kas daro svetainę sėkmingą. Rekomenduojame sutelkti dėmesį į šiuos dalykus:

* Nustatyti savo UVP (unikalus vertės pasiūlymas);

* Turinio kūrimas;

* Paieškos matomumas;

* Tikslinis srautas;

* Konversijos.

Kad galėtumėte stebėti savo svetainės sėkmę ir pasiekiamumą, turite sukurti „Google Analytics“ paskyrą ir konkrečią metriką, kurią norite stebėti. Kai tai padarysite, galėsite stebėti savo tinklalapių populiarumą, laiką, kada žmonės peržiūri jūsų svetainę, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje ir dar daugiau. Siekiant geriausių rezultatų, rekomenduojame dirbti su profesionalia interneto rinkodaros agentūra, kuri gali padėti jums ir jūsų verslui sėkmingai veikti.

Sėkmingos svetainės sukūrimas ir nuoseklus jos pardavimų augimas užtruks, tačiau tai yra proporcinga jūsų įdėtų pastangų sumai. Nenuleiskite rankų, jei ne iš karto matote rezultatus.

Kodėl net ir mažam verslui verta turėti interneto svetainę?

Kodėl net ir mažam verslui verta turėti interneto svetainę?

Šiais išmaniųjų technologijų laikais turėti interneto svetainę yra būtinybė kiekvienam, net ir smulkiausiam, verslui. Jūsų įmonės svetainė gali būti labai efektyvi ir ekonomiška rinkodaros priemonė. Štai kelios tai įrodančios priežastys.

Būdas pranešti apie save. Kas žino apie jūsų verslą? Kur potencialūs klientai gali ieškoti informacijos, norėdami sužinoti daugiau? Interneto svetainėje jie galėtų surasti visą dominančią informaciją ir tai padės jūsų verslui sukurti gerą įspūdį, didinti prekės ženklo žinomumą.

Padeda pelnyti pasitikėjimą. Nauji ir potencialūs klientai gali norėti sužinoti apie jūsų verslo istoriją, jūsų patirtį ir specializaciją. Tai puiki priemonė žmonėms sužinoti daugiau ir susikurti teigiamą įspūdį apie jūsų verslą.

Įtraukimas į paieškos sistemų sąrašą. Sukurkite savo svetainę naudodami paieškos variklio optimizavimo (SEO) metodus, kad žmonės, ieškantys atitinkamų raktinių žodžių, lengvai jus rastų. Tai gali būti esminis dalykas plečiant verslą.

Galimybė susisiekti. Jūsų svetainė suteikia klientams paprastą būdą susisiekti su jumis ir sužinoti daugiau apie jūsų produktus, paslaugas ir verslą.

Pasinaudokite socialiniais tinklais. Įgyvendinkite socialinės žiniasklaidos strategiją, kad pasiektumėte didesnę auditoriją ir padidintumėte savo verslo žinomumą. Prisijunkite prie „Facebook“, „Google+“, „LinkedIn“ ir „Twitter“. „Facebook“ paspaudimai „Patinka“ ir bendrinimai gali pritraukti žmones į jūsų svetainę. Nuorodos į populiarius ar aktualius dalykus iš ar į jūsų svetainę padidins jos populiarumą.

Parduokite savo prekes. Jei jūsų verslo sritis yra prekyba, sukurkite internetinę parduotuvę kaip alternatyvą fizinei arba kaip priedą prie fizinės parduotuvės. Netrukus įsitikinsite, kad padidės pardavimai, nes daugelis žmonių neturi laiko eiti į parduotuves, o apsiperka internetu. Tai greita, paprasta ir patogu.

Pasidalinkite naujienomis. Kai tik atsiranda naujų įvykių, susijusių su jūsų verslu, atnaujinkite savo svetainę. Svetainės, kuriose pateikiama nauja, aktuali informacija, dažniau pritraukia vartotojus.

Blogas. Nuolat atnaujinkite savo svetainę naujais įrašais ir pritraukite vis daugiau lankytojų. Parodykite savo patirtį, dalinkitės įžvalgomis ir pateikite praktinių patarimų temomis, aktualiomis jūsų verslui ar klientams.

Sužinokite apie klientus. Sužinokite apie jų poreikius, pageidavimus ir pomėgius. Užmegzti ir puoselėti abipusį ryšį su klientais yra labai naudinga ir gali ateityje pasitarnauti jūsų verslo sėkmei.

Dažniausios abejonės ir klausimai apie smulkaus interneto verslo svetaines

Natūralu, kad kyla klausimų apie interneto svetainių kūrimą, jo kainą ir pan. Iš tiesų, svetainės sukūrimas yra investicija, kuri laikui bėgant atsiperka. Ir atsižvelgiant į ilgalaikę svetainės naudą, geros svetainės sukūrimo išlaidos yra nedidelės.

Vyrauja klaidinga nuomonė, kad jeigu verslas nėra orientuotas į internetą arba neparduoda prekių internetu, tuomet interneto svetainė nėra reikalinga. Tačiau tai tikrai netiesa. Kokybiška interneto svetainė gali suteikti daug daugiau naudos. Klientų pasitikėjimo sukūrimas, prekės ženklo stiprinimas, geresnių santykių su klientais užmezgimas ir didesnės žmonių grupės informavimas apie jūsų verslo galimybes – visa tai yra pagrindiniai privalumai.

Dažnai verslo atstovai mano, jog neturi daug turinio, kurį galėtų dažnai skelbti internetinėje svetainėje arba neturi laiko rašyti tinklaraštį. Trumpas atsakymas yra tas, kad jums to nereikia. Žinoma, dažnai atnaujinamas turinys gali paskatinti didesnį susidomėjimą, tačiau bet koks buvimas internete yra geriau nei nebuvimas. Kai turite savo interneto puslapį, visada galite jį papildyti, nes laikui bėgant jūsų verslas ir ištekliai natūraliai auga.

Atlikite namų darbus

Jei ketinate sukurti svetainę arba atnaujinti esamą įmonės svetainę, pirmiausia atlikite namų darbus:

  • Kritiškai pažiūrėkite į konkurentų ar įmonių, kuriomis žavitės, svetaines. Nesvarbu, ar tai yra tiesioginiai jūsų konkurentai toje pačioje pramonės šakoje, ar verslai iš visiškai kitos srities. Jei jie turi panašų produktą, paslaugą ar verslo modelį kaip jūsų, atkreipkite dėmesį į geriausias idėjas, kurias galėtumėte pritaikyti savo verslo internetinei svetainei.
  • Susitikite su keliomis interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančiomis įmonėmis ir aptarkite savo svetainės kūrimą ar atnaujinimą. Palyginkite metodus, paslaugų lygį, patirtį ir kainą.
Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Elektroninių parduotuvių naujovės

Elektroninių parduotuvių naujovės

Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.

Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.

Pasitelkiamas dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.

Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Prekių nuoma

Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.

Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.

Personalizavimas

Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.

Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.

Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.

Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą

Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.

Populiarės paieška balsu

Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.

Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

dirbtinis intelektas

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį

Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.

Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją

Daugiau mokėjimo būdų

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.

 

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas. Turbūt geriausia vieta reklamuotis šiais laikais yra internetas, ypač jei esate asmuo, norintis ką nors parduoti (priešingai nei įmonės, kurios turi daugiau įvairių reklamos galimybių). Skelbimų portalas yra vieta, kur pardavėjai gali reklamuoti savo produktus, o suinteresuoti pirkėjai gali peržiūrėti klasifikuotus sąrašus pagal atitinkamas kategorijas ir susisiekti su pardavėju, kad įsigytų produktų. Sąvoka „klasifikuota“ reiškia, kad tos prekės ir paslaugos yra suskirstytos į skirtingas  kategorijas. Pavyzdžiui: nekilnojamasis turtas, transportas, technika, kompiuterija ir kt.

Reikia pasakyti, kad profesionaliai sukurtose klasifikuotų skelbimų svetainėse naršyti itin patogu, nes skelbimai čia suskirstyti kategorijomis ir reikiamus daiktus lengva rasti. Tarkime, pirkėjai, ieškantys tam tikros rūšies elektroninės įrangos, gali tiesiogiai pereiti prie reikiamos kategorijos ir rasti visus klasifikuotus skelbimus, paskelbtus šiame sąraše.

Klasifikuotų skelbimų portaluose dažniausiai parduodami panaudoti arba nauji, bet tam tikram žmogui netinkantys, nenaudojami daiktai. Pavyzdžiui, jei asmuo nori persikelti gyventi į kitą miestą ar šalį, jis gali norėti parduoti savo baldus ar televizorių. Klasifikuotų skelbimų svetainės – tinkamiausia platforma tokiems žmonėms, nes čia įdėję skelbimą, turės realią galimybę parduoti daiktus tiems, kurie jų ieško. Jokių tarpininkų, greita, patogu ir paprasta.

Lankytojų kuriamas turinys

Skelbimų portalų turinį, kaip žinome, kuria jo lankytojai, kurie deda skelbimus, teiraujasi dėl norimų įsigyti prekių. Taigi tokiai interneto svetainei reikia minimalios priežiūros. 

Kaip teigia interneto svetainių kūrėjai, klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas nėra sudėtingas procesas, tačiau svarbiausia jį išpopuliarinti. Juk didžiausias tokių portalų turtas yra lankytojai, kurie ne tik kuria turinį, bet ir populiarina portalą: rekomenduoja savo aplinkos žmonėms ir taip jį kelia į aukštesnes pozicijas interneto paieškos sistemoje.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Kaip skelbimų portalai generuoja pajamas?

Paprasčiausias būdas tokioms svetainėms uždirbti pajamas yra mokami skelbimai. Tai reiškia, kad norėdami įdėti klasifikuotą skelbimą, portalo lankytojai turi sumokėti tam tikrą, iš anksto nustatytą, pinigų sumą. Tam galite sukurti pateikimo paketus pagal skirtingus kriterijus (pvz: pagal tai, kiek laiko skelbimas bus matomas lankytojams ir pan.). Taigi skelbimo autorius galės pasirinkti mokėjimo paketą, kuris geriausiai atitiks jo poreikius. 

Kitas būdas yra mokamas iškėlimas, kai pardavėjai moka mokestį už tai, kad jų skelbimai būtų paryškinti ar labiau matomi paieškos rezultatuose.

Jei jūsų klasifikuotų skelbimų svetainė generuoja didelį lankytojų srautą, taip pat galite uždirbti pajamų iš nesudėtingų „Google AdSense“ skelbimų blokų.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas kaina

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Reklamjuostės jūsų skelbimų svetainėje

Skelbimų rodymas yra paprasčiausias ir efektyviausias būdas užsidirbti iš jūsų svetainės. Turite daug pasirinkimo laisvės, nes skelbimus galite rodyti beveik bet kurioje savo svetainės vietoje. Taigi, viskas, ką jums reikia padaryti, yra surasti rėmėjus, norinčius reklamuotis jūsų svetainėje.

Būkite tikri, kai tik jūsų svetainė pradės pritraukti pakankamai lankytojų, atsiras daugybė žmonių, kurie norėtų joje reklamuotis.

Trumpas patarimas: galite nustatyti skirtingas skelbimų rodymo skirtingose ​​svetainės vietose kainas. Pavyzdžiui, pagrindinis puslapis pritraukia daugiau dėmesio nei bet kuris kitas puslapis, todėl reklama čia gali būti brangesnė nei reklama kategorijos puslapyje arba išsamios informacijos puslapyje. Panašiai reklamjuostė tiesiai po antrašte pritraukia daugiau lankytojų dėmesio nei šoninė juosta ar poraštė. Taigi kainas galima atitinkamai nustatyti.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas ir kaip populiarinti klasifikuotų skelbimų svetainę?

Tinklalapius reikia prižiūrėti, stebėti jų našumą ir pan. Juk konkurentai nesnaudžia ir, jeigu nežengsite koja kojon su naujovėmis, jus pralenks ir pervilios lankytojus. Juk akivaizdu, kad šiuolaikinės priemonės leidžia lengvai sukurti svetainę, tačiau jos veikimas priklauso tik nuo to, kaip gerai ją prižiūrite. Taigi tam reikia skirti pakankamai dėmesio.

Reklamuokite savo skelbimų portalą įvairiais kanalais. Lygiai taip pat, kaip kita įmonė gali pasinaudoti jūsų svetaine, norėdama parodyti savo reklamjuostes, jūs taip pat galite pasinaudoti šia galimybe.

Pasirinkite atitinkamą platformą savo skelbimams rodyti. Jei jūsų skelbimų portalas yra vietinės reikšmės, galite reklamuotis vietinėje žiniasklaidoje, socialiniuose tinkluose. Reklamos būdai priklauso nuo jūsų veiklos srities, tikslinės auditorijos, svetainės tipo ir svetainės turinio tipo.

Reikia sukurti kokybišką ir konkurencingą skelbimų portalą? Kreipkitės į Studiją 4D, nes mes turime ką Jums pasiūlyti. Sukursime skelbimų portalą ir pasirūpinsime jo priežiūra.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.

Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai

Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:

Didžiulė klientų duomenų bazė

Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. 

Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos

Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.

Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose ​​šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.

Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.

Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis

Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.

 Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.

Įsitvirtinkite kaip autoritetas

Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.

Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimasMatomumas paieškos sistemose

Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.

Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos. 

Stebėkite savo klientus

Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4DNekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė. 

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą. 

error: