Naujienlaiškio prenumerata sėkminga

Sveikiname, Jūs sėkmingai užsiprenumeravote Studija 4D naujienlaiškį.

Ačiū, kad domitės mūsų straipsniais ir linkime geros dienos.

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis yra lemiamas veiksnys vertinant e-parduotuvės sėkmę ir veiklos veiksmingumą. Šis rodiklis matuojamas kaip procentas tarp lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą (pvz., pirkimą arba užsakymą), ir visų svetainės lankytojų. Tai svarbus įvertinimas, nes jis tiesiogiai atspindi, kiek sėkmingai internetinė parduotuvė pavertė potencialius klientus tikrais klientais.

Lietuva

Lenkija

Danija

Latvija

Airija

Norvegija

Estija

Vokietija

Anglija

Suomija

Švedija

Amerika