Naujienlaiškio prenumerata sėkminga

Sveikiname, Jūs sėkmingai užsiprenumeravote Studija 4D naujienlaiškį.

Ačiū, kad domitės mūsų straipsniais ir linkime geros dienos.

Kokia turi būti sėkminga skaitmeninė rinkodara?

Kokia turi būti sėkminga skaitmeninė rinkodara?

Suprasdami, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje, iš kur jie ateina, galite gauti nepaprastai daug duomenų, kurie padėtų optimizuoti jūsų svetainės dizainą, pagerinti turinio strategiją ir generuoti potencialius klientus.

IŠMANŪS tikslai. Kaip juos pasiekti?

IŠMANŪS tikslai. Kaip juos pasiekti?

Ar kada nors jautėtės taip, jog sunkiai dirbate, tačiau nepasiekiate užsibrėžtų tikslų? Per pastaruosius kelerius metus patobulinote savo įgūdžius ir norėtumėte kuo greičiau pamatyti apčiuopiamus rezultatus.

Facebook marketingas ir remarketingas

Facebook marketingas ir remarketingas

„Facebook“ rinkodara ir pakartotinė rinkodara yra vienos galingiausių rinkodaros priemonių. Jos leidžia pasiekti norimą auditoriją, kad kur ji yra. Juk socialiniu tinklu „Facebook“ kasdien naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, todėl į tokią reklamą tikrai verta investuoti. Šiame straipsnyje apžvelgsime  „Facebook“ rinkodaros bei pakartotinės rinkodaros (remarketing’o) privalumus.

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

„Google AdWords“ pakartotinė rinkodara yra internetinės reklamos forma, leidžianti svetainėms rodyti skelbimus vartotojams, kurie jau lankėsi interneto svetainėje. Ne pirmą kartą svetainėje apsilankantys žmonės matys šiuos skelbimus naršydami internete, žiūrėdami „YouTube“ vaizdo įrašus arba skaitydami naujienas. Jūsų prekės ženklas bus rodomas matomiausioje puslapio vietoje ir vilios lankytojus vėl grįžti.

error: