Naujienlaiškio prenumerata sėkminga
Sveikiname, Jūs sėkmingai užsiprenumeravote Studija 4D naujienlaiškį.
Ačiū, kad domitės mūsų straipsniais ir linkime geros dienos.

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių
Konversijos rodiklis yra lemiamas veiksnys vertinant e-parduotuvės sėkmę ir veiklos veiksmingumą. Šis rodiklis matuojamas kaip procentas tarp lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą (pvz., pirkimą arba užsakymą), ir visų svetainės lankytojų. Tai svarbus įvertinimas, nes jis tiesiogiai atspindi, kiek sėkmingai internetinė parduotuvė pavertė potencialius klientus tikrais klientais.

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?
Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti? Internetinės parduotuvės sukūrimas tai ne tik interneto svetainė. Taip pat turėsite apibrėžti tikslinį klientą, įsigyti produktų ir imtis veiksmų, kad jūsų verslas būtų oficialus. Pradėję nuo mažo – pavyzdžiui,...

Priežastys, kodėl smulkiajam verslui reikia internetinės užsakymo sistemos
Darbas paslaugų sektoriuje suteikia daug galimybių automatizuoti verslo procesus. Paaiškinsime, kaip galite sutaupyti laiko, padidinti pajamas naudodami paprastą rezervavimo integravimą ir susitikimų planavimo programėles bei jų naudingas funkcijas.

El. pašto rinkodaros svarba elektroninėje prekyboje
Šiandieniniame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi kiekvienam verslui. Dauguma internetinių mažmenininkų turi žinoti, kad rinkodara el. paštu yra viena iš efektyviausių rinkodaros formų, skatinančių pardavimus ir investicijų...

Elektroninių parduotuvių reklama internete, reklamos galimybės ir tendencijos
Galima manyti, kad 2023 metais elektroninių parduotuvių reklama internete taps dar sudėtingesnė ir labiau orientuota į vartotojus. Tai leis elektroninėms parduotuvėms pasiekti didesnį vartotojų srautą ir padidinti savo pelną.