Naujienlaiškio prenumerata sėkminga
Sveikiname, Jūs sėkmingai užsiprenumeravote Studija 4D naujienlaiškį.
Ačiū, kad domitės mūsų straipsniais ir linkime geros dienos.

Internetinių svetainių kūrimas, svetainių tipai
Yra skiriami keli pagrindiniai internetinių svetainių tipai, kurie lemia tam tikrų žmonių dėmesį tai internetinei svetainei pagal poreikius ir interesus, veiklą.

Individualaus programavimo paslaugos
Individualaus programavimo paslaugos – tai dviejų raktinių žodžių rinkinys, į kuriuos reiktų atkreipti dėmesį: individualus ir programavimas. Programuojant koncentruojamasi ne į šabloną, o individualius, išskirtinius poreikius, sprendimus. O tokiems sprendimams priimti reikalinga profesionali, ilgametę patirtį turinti programuotojų komanda. Programuotojai siekia įgyvendinti visas originalias, naujas idėjas, patenkinti išskirtinius kliento poreikius programuojant individualiai – tai ir yra individualaus programavimo paslaugos.

Elektroninių parduotuvių kūrimas: svarbiausia – pasirinkti gerus specialistus
Šiais laikais, kai viskas persikelia į elektroninę erdvę, elektroninių parduotuvių kūrimas tampa kaip niekada reikalinga ir paklausia paslauga. Juk dabar net nereikia išeiti iš namų norint nusipirkti maisto produktų, drabužių, buitinės technikos, vaistų, užsisakyti jau pagaminto maisto į namus ir pan. Visa tai ir dar daugybę kitų darbų galima atlikti prisėdus prie kompiuterio.

Kaip sukurti Instagram reklamas?
Instagram reklamos gali būti puikus būdas pasiekti platesnę auditoriją, skatinti prekės ženklo žinomumą ir didinti pardavimus. Jei dar nesate susidūrę su Instagram reklama arba norite patobulinti savo žinias, šis straipsnis padės jums žingsnis po žingsnio sukurti efektyvią reklamą.

Žalioji e. komercija – populiarėjanti tendencija internetinių parduotuvių rinkoje
Žalioji e. komercija (angl. green e-commerce) yra viena iš sparčiai populiarėjančių tendencijų interneto parduotuvių rinkoje, kurios pagrindinis tikslas – mažinti aplinkos poveikį ir skatinti tvarią prekybą. Ši koncepcija apima daugybę veiklos sričių, kurios gali padėti tiek įmonėms, tiek vartotojams priimti tvaresnius sprendimus.