Naujienlaiškio prenumerata sėkminga
Sveikiname, Jūs sėkmingai užsiprenumeravote Studija 4D naujienlaiškį.
Ačiū, kad domitės mūsų straipsniais ir linkime geros dienos.
Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?
Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma – kuo jie skiriasi? Kuriais atvejais pasirinkti vieną ar kitą? Perskaitę straipsnį žinosite ir galutinai apsispręsite kuris variantas jums tinkamesnis.
Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?
Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę? Perskaitę straipsnį išmoksite praktiškų ir patikimų būdų pritraukti didesnį srautą pirkėjų į savo elektroninę parduotuvę.
Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?
Praktiški, paprasti žingsniai pasiekti komercinę sėkmę šiuolaikinėje internetinių parduotuvių rinkoje. Perskaitę šį straipsnį sužinosite kokius bendrus bruožus turi sėkmingos internetinės parduotuvės.
Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės
Interneto svetainės turinys neliks statiškas; jis bus interaktyvus, įtraukiantis ir suasmenintas. Perskaitę straipsnį žinosite tiksliai nuo ko pradėti.
Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių
Konversijos rodiklis yra lemiamas veiksnys vertinant e-parduotuvės sėkmę ir veiklos veiksmingumą. Šis rodiklis matuojamas kaip procentas tarp lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą (pvz., pirkimą arba užsakymą), ir visų svetainės lankytojų. Tai svarbus įvertinimas, nes jis tiesiogiai atspindi, kiek sėkmingai internetinė parduotuvė pavertė potencialius klientus tikrais klientais.