Elektroninių parduotuvių kūrimas: svarbiausia – pasirinkti gerus specialistus

Elektroninių parduotuvių kūrimas: svarbiausia – pasirinkti gerus specialistus

Turbūt niekas nenustebtų pasakius, jog po kelių dešimčių metų įprastų parduotuvių, kuriose apsiperkame šiandien, visai nebeliks. O jų vietą užims elektroninės parduotuvės. Apsipirkti tokiose parduotuvėse patogiau ir greičiau, nes nereikia laukti eilėse, skirti laiko nuvykti į parduotuvę ir pan. Visa tai tampa ypač aktualu prieš didžiąsias metų šventes, kai parduotuvėse pilna žmonių, didžiulės eilės prie kasų. Be to, turėti elektroninę parduotuvę naudingiau ir jos savininkams, nes nereikia samdyti pardavėjų, mokėti joms atlyginimo, nuomotis patalpų ir t.t.

Spartus elektroninių parduotuvių populiarėjimas neabejotinai džiugina tokių parduotuvių kūrėjus, nes vis didesniam ratui žmonių prireikia jų paslaugų. Reikia pasakyti, kad elektroninių parduotuvių kūrimas nėra labai brangi paslauga, todėl tai prieinama ne tik didesnes nei vidutines pajamas gaunantiems žmonėms. Tačiau jeigu nusprendėte, jog norite turėti savo elektroninę parduotuvę, jos kūrėjų ieškokite itin atsakingai, nes nuo jų sukurto produkto priklauso nemaža dalis Jūsų verslo sėkmės. Norint sukurti elektroninę parduotuvę, reikia turėti specialų žinių ir gebėjimų. Daugelis žmonių susivilioja mažesne paslaugos kaina, o paskui skundžiasi nekokybišku darbo rezultatu. Reikėtų suprasti, jog kokybiška paslauga atitinkamai ir kainuoja, todėl geriau kreiptis į šios srities profesionalus, sumokėti daugiau, bet džiaugtis kokybišku produktu. O ne kelis kartus mokėti už tą pačią paslaugą.

Elektroninių parduotuvių kūrimas – darbas profesionalams, nes nuo jų darbo kokybės priklauso, kiek naujoji parduotuvė pritrauks potencialių klientų ir pan. Juk rinkoje daug konkurentų, o naujai parduotuvei juos nurungti pradžioje itin sunku. Ne mažiau svarbu, kad būtų sukurta kuo paprasčiau ir patogiau valdoma elektroninės parduotuvės struktūra, kuri leistų savininkui lengvai įkelti prekes, jų aprašus, redaguoti turinį.
Taip pat elektroninės parduotuvės sėkmė ir pelningumas priklauso nuo to, ar pirkėjams patogu ja naudotis: užsisakyti prekes, keisti pirkinių krepšelio turinį, sumokėti už prekes. Jeigu tai atlikti pirkėjui pasirodys sudėtinga, jis tiesiog pasirinks kitą elektroninę parduotuvę ir Jūs prarasite klientą.

Elektroninės parduotuvės dizainas. Jis turi būti skoningas, išskirtinis, patrauklus, subtilus. Sutikite, kad estetiškai atrodantis puslapis sulauks daugiau pirkėjų dėmesio ir, žinoma, atneš daugiau pelno.
Elektroninėse parduotuvėse, kaip ir įprastose, pirkėjų skaičius padidėja prieš svarbiausias metų šventes, todėl būtina užtikrinti, kad parduotuvė veiktų sklandžiai, nestrigtų net ir esant pirkimo bumui.

Elektroninės parduotuvės kaina

Visiems žinoma, kad prekybos verslas internete kuriasi, vystosi ir plečiasi labai sparčiai. Elektroninės parduotuvės yra bene greičiausias, paprasčiausias ir paklausiausias būdas apsipirkti. Elektroninės parduotuvės privalumų yra daug, tačiau kad elektroninė parduotuvė neštų sėkmę, reikia įdėti daug pastangų ir nepagailėti pasisekimą lemiančių investicijų.

Į internetinį pardavimo pasaulį veržiasi įvairūs verslininkai. Vieni sėkmingai įsitvirtina kurdami ir plėsdami fizinių parduotuvių tinklą ir siekia dar labiau sustiprinti prekybą internete, kiti kartu kuria ir fizinę, ir elektroninę parduotuvę nuo pat pradžių stengiantis verslą vystyti abiejose sferose ir yra netgi jaunųjų verslininkų, nutarusių pradėti prekybą iškart nuo interneto. Taigi visus suinteresuotuosius domina elektroninė parduotuvė, jos funkcijos, jų nauda ir, be abejo, jų kaina bei nuo ko ji priklauso.

Elektroninė parduotuvė: nuomotis ar pirkti?

Visų pirma, tuos, kurie nori elektroninės parduotuvės, domina tai, kas apsimoka labiau: nuomoti ar pirkti. Kiekvienas variantas turi savų privalumų ir trūkumų bei tam tikro sprendimo priėmimą lemia tai, ar verslininkas yra jau seniai įsitvirtinęs prekybos pasaulyje ir turi tikslius, aiškius norus ir vizijas, susijusias su elektronine parduotuve, ir, be abejo, nori efektyvių rezultatų, ar verslininkas nori tik pasibandyti, susipažinti su elektroninės parduotuvės veikimu, mechanizmu iš vidaus.

Paprastai nuoma rekomenduojama tiems, kurie žengia tik pirmuosius žingsnius elektroninėje prekyboje ar jų prekyba dar nėra didelė. Taigi nuomotis elektroninę parduotuvę tinka tiems, kurių verslas yra naujas arba nedidelis, kai norima susipažinti su elektroninės parduotuvės veikimu, teikiamais rezultatais. Jei kažkas nepavyksta, jei prekyba nesivysto, verslą nutraukti nėra skausminga, nėra didelės rizikos. Nuoma tinka ir tiems, kuri turi labai ribotą biudžetą ir nori po truputį žengti į platesnį verslą. Dažniausiai nurodomi elektroninės parduotuvės nuomos privalumai yra greitas, lengvas, paprastas diegimas, gana paprasta pradžia, tačiau didžiausias ir ryškiausias trūkumas – šabloniškumas. Jūsų išsinuomota elektroninė parduotuvė bus panaši ar netgi identiška su kitomis šimtu parduotuvių. Tad verta pagalvoti, ar norima būti tokiam pačiam, kaip kitiems, ar norima rimtai sudominti klientą išskirtine elektronine parduotuve (kalbant tiek apie dizainą, tiek apie funkcijas).

Iš kitos pusės, elektroninės parduotuvės sukūrimas nors ir reikalauja nemažų investicijų, dažnai būna labai patrauklus sprendimas. Verslininkai, pasirenkantys kurti elektroninę parduotuvę, iškart rimtai orientuojasi į prekybą, jos rezultatus, klientų poreikius, originalius sprendimus. Sukurta elektroninė parduotuvė išsiskiria iš visų nuomojamų, kurios paprastai būna vienodos ir neišsiskiriančios iš vienodos masės internete. Ji nebūna šabloniška, stebina nestandartiškais sprendimais, ieško pačių patogiausių prieigų prie kliento, taikosi prie jo poreikių ir prekybą supaprastina visais įmanomais būdais.

Elektroninės parduotuvės kūrimas: nuo ko kinta kainos

Elektroninės parduotuvės sukūrimo kaina gali labai įvairuoti. Dažnai dėl neišmanymo, nežinojimo, siekiant kuo daugiau sutaupyti, pralošiama dar daugiau. Todėl būtina suvokti, nuo ko priklauso kaina, kokie dalykai yra brangiausi, kodėl jų yra tokia kaina, kokią naudą jie gali suteikti, kokiems sprendimams reikėtų negailėti investicijų.

Pirmiausia reiktų pradėti nuo elektroninės parduotuvės projekto, kurio kaina priklauso nuo techninių reikalavimų sudarymo. Tam įtakos turi planuojamos pateikti produkcijos kiekis, jos valdymas, koregavimas, redagavimas, naujas įvedimas, diegiami atsiskaitymo būdai (pavyzdžiui, grynais ar pervedimu per PayPal, mokėjimai.lt ir kita), kurie turi garantuoti sklandų prekės ar paslaugos apmokėjimą, pristatymo modulių diegimas (skirtingos pristatymo būdų formos), užsakymų administravimas (informavimas apie naujus klientus, užsakymus, užsakymų peržiūra, užsakymo būsenos nurodymas pirkėjui ir kita), buhalterinės apskaitos programos pajungimas ir kiti reikalingi bei norimi moduliai, praversiantys prekybai. Kuo paprastesnės, labiau automatizuotos sistemos norima, tuo daugiau reiks investuoti. Savaime suprantama, kad projekto valdymo kaštai taip pat reikalauja investicijų: reikia derinti dizaino klausimus, projekto valdymą, organizuoti darbus ir koordinuoti specialistus.

Įtakos kainai turi programinės įrangos pirkimas arba nuoma. Galima naudoti nemokamas programas (pavyzdžiui, atviro kodo el. komercijos  platformos – Magento), taip pat galima programinę įrangą pirkti, nuomoti ar prenumeruoti licencijas.

Kad elektroninę parduotuvę būtų galima realizuoti, reikia programuojų. Jų darbo kaina priklauso tiek nuo sukauptos patirties, tiek nuo teikiamų techninių reikalavimų: kuo jie didesni, tuo daugiau programuotojas turės skirti valandų savo darbui atlikti.

Kalbant apie dizainą, reikia suvokti vieną dalyką: jei norite masiškai internete pasirodančios elektroninės parduotuvės dizaino kopijos, ją įsigyti yra pigu. Tačiau kartu suprantama, kad tai neparodo elektroninės parduotuvės išskirtinimo ir ji bus tiesiog tapatinama su tūkstančiu kitų. Unikalus dizainas yra vienas svarbiausių raktų, galinčių sudominti pirkėją, pritrauktį jį, pažadinti smalsumą ir įtikinti pasilikti. Tai reikalauja daug specialisto laiko sąnaudų, todėl tai kainuoja brangiau. Toks dizainas atliepia verslininko poreikius, norus: struktūra, išdėstymas, stilius kuriamas nuo nulio pagal pageidavimus. Unikalus dizainas gali būti derinamas su naudojama standartine turinio valdymo sistema. Tačiau būtina pažymėti, kad skirtingi unikalūs dizainai gali skirtis kokybe, kuri priklauso nuo dizainerio sugebėjimų, patirties. Kad neapsigautumėte ir nebūtumėte nuviltas, rekomenduojama sekti, išsinagrinėti dizainerio darbus – taip galėsite susidaryti įspūdį apie jo darbų kokybę. Būna, kad sukurtas dizainas pasirodo esantis dar paprastesnis už šimtus naudojamų šablonų, tačiau geriausiu atveju dizaineris jus nustebins unikaliais sprendimais ir išmone. Be to, dizaino sprendimo kaina priklauso ir nuo elektroninės parduotuvės dydžio. Taigi kuo daugiau dėmesio skiriama dizainui, jo kokybei, tuo daugiau laiko ir lėšų reikia skirti.

Kuriant unikalų dizainą, galima kurti ir unikalią sistemą. Tai yra dar sudėtingesnis darbas, reikalaujantis didelių lėšų. Paprastai elektroninių parduotuvių užsakovams užtenka standartinės turinio valdymo sistemos, nes jos turi daug funkcijų. Taigi kodėl gali prireikti unikalios turinio valdymo sistemos? Visų pirma, ji yra būtina, kai jūsų idėja būna originali, nauja ir dar niekieno neišpildyta. Nestandartiniai sprendimai reikalauja ir nestandartinės turinio valdymo sistemos. Iš kitos pusės, rekomenduojama kurti individualią turinio sistemą tada, kai siekiama funkcionalumo pašalinant daugybę nereikalingų standartinės turinio sistemos elementų ir įterpiant originalų sprendimą. Taigi unikali turinio valdymo sistema yra orientuota į konkrečias funkcijas, kurių reikia konkrečiai elektroninei parduotuvei, ir į originalius, nestandartinius sprendimus.  Be to, unikali turinio sistema yra ypač aktuali stambioms elektroninėms parduotuvėms, kurios siekia optimalaus darbo automatizuojant daugybę prekybos procesų, palengvinančių sudėtingą verslo veikimą.

Reikia nepamiršti ir SSL sertifikatų (https://), kurie yra saugumo komponentas. Jų kainos gali skirtis dėl adresų skaičiaus, kuriam sertifikatas yra skirtas naudoti (standartinis SSL sertifikatas, SAN SSL sertifikatas, Wildcard SSL sertifikatas).

Negalima pamiršti, kad elektroninė parduotuvė negali pradėti sėkmingai veikti ir nešti pelną tik ją sukūrus. Būtina pasirūpinti marketingu, kuris reikalauja papildomų nemažų lėšų. Visų pirma, jei norite, kad elektroninė parduotuvė būtų pastebėta, reikia investuoti į reklamą internete, ją organizuoti. Negalima aplenkti ir SEO (optimizacija paieškos sistemoms) optimizavimo, kuris gali padėti pritraukti pirkėjus ir taip didinti padavimus, populiarinti parduotuvę ir gali suteikti aukštą poziciją Google paieškose. Tai vėlgi reikalauja papildomų lėšų.

Trumpai tariant, elektroninės parduotuvės sukūrimo kaina bus tuo didesnė, kuo daugiau individualaus darbo reikalaus, kuo daugiau funkcijų ji turės atlikti. Kiekviena papildoma nauja funkcija, modulis, originalus sprendimas reikalauja didesnių investicijų. Verta pažymėti, kad kruopštus elektroninės parduotuvės kūrimas reikalauja atsakingo darbo, savo sritį išmanančių specialistų išmonės ir kliento noro išsiskirti bei turėti tokią elektroninę parduotuvę, kuri ne tik atlieptų klientų poreikius, bet ir padėtų produktyviai dirbti.

Internetinių parduotuvių kūrimo paslaugos

Atviro kodo platforma – neribotos internetinių parduotuvių kūrimo galimybės

Internetinių parduotuvių kūrimo paslaugos  – viena iš didžiausių šių dienų realijų. Internetinės parduotuvės pasaulyje ir, žinoma, Lietuvoje populiarėja ne dienomis, o valandomis. Realu, kad vieną dieną jos iš rinkos išstums realias parduotuves, neturinčias savo elektroninių versijų. Jas turinčios parduotuvės tiesiog persikels į internetą. Juk elektroninė prekyba turi daug privalumų: nereikia nuomotis patalpų parduotuvei, samdyti pardavėjų ir pan. O ir apsipirkti internetinėse parduotuvėse greičiau bei patogiau, nes nereikia stovėti eilėse, bendrauti su įkyriais pardavėjais, siūlančiais įsigyti to, ko Jums visai nereikia.

Reikia pasakyti, kad internetinių parduotuvių kūrimo paslaugų populiarėjimas skatina esamus ar būsimus verslininkus vis dažniau kreiptis į programuotojus dėl naujos elektroninės parduotuvės sukūrimo ar jau esamos tobulinimo.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie populiariausią elektroninėms parduotuvėms kurti skirtą WooCommerce e-komercijos platformą. Šią platformą dažniausiai naudoja mūsų įmonės specialistai, todėl galime garantuoti, jog ji yra geriausia ir patogiausia. Apskritai, paklausę bet kokio šioje srityje dirbančio specialisto, kokią platformą jie renkasi, didžiausia tikimybė, jog išgirsite atsakymą WooCommerce platforma.

WooCommerce platforma – bene populiariausia pasaulyje e-komercijos platforma. Tai – lyderiaujanti, tačiau pati sudėtingiausia ir didžiausia elektroninės prekybos platforma pasaulyje. Ši platforma  – atviro kodo. WooCommerce platforma turi dvi versijas: nemokamą, dar vadinamą  „bendruomenine”  bei mokamą, kurią dažniausiai renkasi didelės  įmonės. Ji parašyta PHP programavimo kalba, naudoja Zend karkasą.

WooCommerce platforma skirta didžiausiems, išskirtiniausiems klientų poreikiams patenkinti. Jeigu siekiate, kad klientai, užsukę į Jūsų elektroninę parduotuvę, liktų nustebinti, girtų patogų apsipirkimą, pasirinkite būtent šią elektroninėms parduotuvėms kurti skirtą platformą.

Kalbant apie WooCommerce privalumus, vienas iš jų – neribotos modifikacijos galimybės. Naudodami WooCommerce platformą, sukursite tokią elektroninę parduotuvę, kuri patenkins net išrankiausių klientų poreikius. WooCommerce platformos galimybės beveik neribotos. Tai profesionalams, valdantiems ne vieną didelę internetinę parduotuvę, skirta platforma.

Būtent ši galinga, didžiulė elektroninių parduotuvių kūrimui skirta platforma suteikia galimybę sukurti itin didelį prekių kiekį turinčias parduotuves (milijonas ir daugiau prekių). Žinoma, tokių didžiulių parduotuvių išlaikymas gana brangiai kainuoja, nes reikia daug administruojančio personalo.

Vienas iš daugelio WooCommerce elektroninės prekybos platformos privalumų yra tai, kad šioje platformoje yra galimybė naudoti talpų pirkinių krepšelį. Tai be galo patogu parduotuvės klientams, kurie gali vienu metu įsigyti daug prekių.

Lyginant WooCommerce platformą su kita gana populiaria PrestaShop platforma, pastaroji skirta mažam ir vidutiniam verslui. Ji yra nemokama, tačiau norint, galima įsigyti įvairių papildomų mokamų modulių. PrestaShop elektroninės prekybos platforma tinka mažai darbuotujų turintiems verslams, nes pagrindinės jos funkcijos yra sukurtos taip, kad veiktų be nuolatinės žmonių priežiūros. WooCommerce platformoje, atvirkščiai, reikalingas darbuotojas, kuris turi atlikti prekių rūšiavimą. Be to, PrestaShop platforma išsiskiria labai patogia, greita,  paprasta prekių paieška.

Dar viena pupuliari Shopify platforma yra tinkamiausia dar tik pradedantiems elektroninės prekybos verslą. Lyginant su WooCommerce platforma, Shopify yra lengviau valdoma ir tinkama tiek mažoms, tiek didelėms internetinėms parduotuvėms kurti ir administruoti. Didelis Shopify privalumas yra tas, kad šiai platformai nereikia  papildomų išorinių programavimo resursų.  Vienas iš pagrindinių trūkumų – papildomas mokestis už kiekvieną funkciją.

Mūsų įmonė Studija 4D internetinių parduotuvių kūrimui dažniausiai naudoja uždarą kodą arba atviro kodo WooCommerce platformą, kuri leidžia sukurti kliento svajonių parduotuvę. Šios platformos galimybės be galo didelės, leisiančios išpildyti net sunkiausiai įgyvendinamus klientų norus. WooCommerce platforma – neribotos Jūsų elektroninės parduotuvės dizaino galimybės, dideli SEO resursai, neriboti įskiepiai ir pan. Visas naujausias funkcijas, apie kurias gali svajoti elektroninių parduotuvių savininkai , ši platforma turi. O jeigu ne, patyrę specialistai, pasitelkdami WooCommerce platformą, gali sukurti būtent tai, ko Jums reikia.

Rinkitės mus ir kartu siekime verslo aukštumų!

Žalioji e. komercija – populiarėjanti tendencija internetinių parduotuvių rinkoje

Žalioji e. komercija – populiarėjanti tendencija internetinių parduotuvių rinkoje

Žalioji e. komercija (angl. green e-commerce) yra viena iš sparčiai populiarėjančių tendencijų interneto parduotuvių rinkoje, kurios pagrindinis tikslas – mažinti aplinkos poveikį ir skatinti tvarią prekybą. Ši koncepcija apima daugybę veiklos sričių, kurios gali padėti tiek įmonėms, tiek vartotojams priimti tvaresnius sprendimus.

Pagrindinės žaliosios e. komercijos kryptys

Ekologiška pakuotė

Pereinant prie biologiškai suyrančių, perdirbamų arba daugkartinio naudojimo pakuočių, galima pasiekti reikšmingos aplinkosauginės ir ekonominės naudos. Tokios pakuotės ne tik sumažina atliekų kiekį, bet ir padeda mažinti anglies dioksido emisijas, nes jų gamybai dažnai naudojamos mažiau energijos ir mažesnės gamybos sąnaudos.

Biologiškai suyrančios pakuotės, pagamintos iš natūralių medžiagų, tokių kaip krakmolas, celiuliozė ar aliejinės kultūros, gali visiškai suirti gamtoje, nekenkdamos aplinkai. Tai ypač svarbu, kai kalbama apie vienkartines pakuotes, kurios dažnai baigia savo kelionę sąvartynuose ir nesuyra daugelį metų.

Perdirbamos pakuotės suteikia galimybę iš naujo panaudoti medžiagas ir sumažinti žaliavų poreikį, o tai gali padėti sumažinti gamybos procesų poveikį aplinkai. Daugkartinio naudojimo pakuotės, tokiu kaip stiklinės ar plastikinės dėžutės, gali būti naudojamos daugybę kartų, todėl jų poveikis gamtai sumažėja dėl rečiau reikalingų naujų gamybos procesų ir mažesnio atliekų susidarymo.

Pakuotės dydžio optimizavimas yra svarbus veiksnys, siekiant sumažinti perteklinį atliekų kiekį ir transportavimo išlaidas. Mažesnės ir gerai pritaikytos pakuotės užtikrina, kad kuo mažesnė dalis medžiagos bus sunaudota, o prekių transportavimas bus efektyvesnis, nes užpildomos visos erdvės. Tai ne tik padeda sumažinti išlaidas, bet ir prisideda prie tvaresnės logistikos praktikos, mažinant išmetamą CO2 kiekį transportavimo metu.Anglies pėdsako mažinimas

Daugelis e. parduotuvių siekia sumažinti CO₂ emisijas, rinkdamosi ekologiškus pristatymo būdus, tokius kaip elektriniai ar dviračių kurjeriai, bei bendradarbiaudamos su logistikos partneriais, kurie naudoja tvaresnes technologijas.

Energijos taupymas

Energijos taupymas yra svarbi strategija, ypač interneto parduotuvėms, kurios vis dažniau siekia sumažinti savo aplinkosaugos pėdsaką. Siekiant šių tikslų, daugelis įmonių diegia modernias energiją taupančias serverių infrastruktūras, kurios padeda sumažinti energijos suvartojimą ir užtikrina, kad jų veikla būtų efektyvesnė. Tai gali apimti energiją taupančių serverių naudojimą, optimizuotus duomenų centrus arba virtualizacijos technologijas, kurios leidžia efektyviau paskirstyti resursus ir sumažinti energijos poreikį.

Pasirinkimas bendradarbiauti su žaliosios energijos tiekėjais, kurie tiekia elektros energiją iš atsinaujinančių šaltinių, yra dar viena priemonė, padedanti sumažinti anglies dioksido emisijas. Tai gali apimti vėjo, saulės ar hidroelektrinių energijos naudojimą, kuris yra švarus ir nekenkia aplinkai. Žalioji energija tampa vis populiaresnė, nes įmonės ne tik stengiasi būti atsakingesnės, bet ir siekia atitikti vis griežtesnius aplinkosaugos reikalavimus.

Dar vienas svarbus žingsnis yra anglies dioksido emisijų kompensavimas, investuojant į atsinaujinančius energijos projektus ar kitas aplinkosaugos iniciatyvas. Tai gali apimti finansavimą projektų, kurie padeda sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį atmosferoje, tokių kaip miškų atkūrimas, atsinaujinančių energijos šaltinių plėtra ar energijos efektyvumo gerinimo projektai. Kompensavimas leidžia įmonėms pasiekti anglies neutralumo tikslus, net jei jų tiesioginis energijos vartojimas nėra visiškai žalias.

Švietimas ir sąmoningumo skatinimas

Įmonės ne tik įgyvendina tvarumo praktikas, bet ir aktyviai edukuoja savo klientus apie atsakingą vartojimą, siūlo įsigyti mažiau, bet kokybiškų ir ilgalaikių produktų. Švietimas ir sąmoningumo skatinimas tampa vis svarbesniais įmonių tvarumo strategijų komponentais. Daugelis įmonių, įgyvendindamos tvarumo praktikas, neapsiriboja tik savo vidine veikla – jos taip pat stengiasi edukuoti ir įtraukti savo klientus į atsakingą vartojimą. Šis požiūris yra ypač svarbus, nes jis ne tik padeda mažinti neigiamą poveikį aplinkai, bet ir formuoja ilgalaikius, atsakingus vartotojo įpročius.

Įmonės, kurios skatina savo klientus įsigyti mažiau, bet kokybiškų ir ilgalaikių produktų, padeda sumažinti vartojimo perteklių ir paskatina žmones rinktis tvaresnius sprendimus. Tai gali apimti įvairias iniciatyvas, tokias kaip produktų kokybės užtikrinimas, kurių ilgalaikis naudojimas sumažina poreikį nuolat pirkti naujus. Pavyzdžiui, kai įmonės siūlo gaminius, pagamintus iš patvarių medžiagų arba su garantijomis, kurios užtikrina ilgalaikį jų naudojimą, vartotojai gali pasijusti labiau pasitikintys savo pirkimo sprendimu.

Švietimas apie atsakingą vartojimą taip pat apima informaciją apie tai, kaip produktai gaminami, kokie yra jų ekologiniai ir socialiniai pėdsakai, ir kokią įtaką jų pasirinkimas turi aplinkai. Tokie veiksmai, kaip pakuočių mažinimas, naudojant tvaresnes medžiagas arba skatinant prekių perdirbimą ir antrinį naudojimą, taip pat gali būti svarbūs švietimo komponentai.

Iššūkiai žaliojoje e. komercijoje

Nepaisant privalumų, žaliosios e. komercijos plėtrai kyla tam tikrų kliūčių:

Kainos problema: ekologiškos medžiagos ir procesai dažnai yra brangesni.

Tiekimo grandinės sudėtingumas: užtikrinti, kad visi tiekėjai laikytųsi tvarumo principų, yra sudėtinga.

Žaliojo smegenų plovimo rizika: kai kurios įmonės manipuliuoja tvarumo sąvoka reklamos tikslais, tačiau realiai nedaro jokios įtakos aplinkai.

Ateities tendencijos

  • Augs tvarių pristatymo būdų paklausa, pvz., neutralios anglies dvideginio emisijos logistikos.
  • Populiarės decentralizuotos prekybos modeliai, mažinantys transportavimo poreikį.
  • Vis daugiau įmonių įgyvendins iniciatyvas, susijusias su medžių sodinimu ar jūrų taršos mažinimu.

Žalioji e. komercija jau dabar keičia interneto prekybos rinką ir rodo, kad tvarus verslas gali būti ne tik socialiai atsakingas, bet ir ekonomiškai sėkmingas.

Kalėdinių dovanų grąžinimas. Kaip tai paveikia elektronines parduotuves?

Kalėdinių dovanų grąžinimas. Kaip tai paveikia elektronines parduotuves?

Kalėdinių dovanų grąžinimas gali turėti reikšmingą poveikį elektroninėms parduotuvėms. Poveikis gali būti tiek teigiamas, tiek neigiamas, ir dažnai priklauso nuo parduotuvės politikos bei jos pasirengimo susidoroti su tokiomis situacijomis. Štai keletas pagrindinių aspektų, kaip kalėdinių prekių grąžinimas gali paveikti elektronines parduotuves:

  1. Padidėjęs grąžinimų kiekis

Kalėdų laikotarpis tradiciškai būna aktyvaus pirkimo laikas, todėl po švenčių grąžinimų skaičius žymiai išauga. Daugelis pirkėjų grąžina prekes dėl netinkamo dydžio, spalvos, ar dėl to, kad dovana nepatiko.

Elektroninėms parduotuvėms tai gali sukelti papildomų išlaidų ir logistikos iššūkių, nes reikia apdoroti grąžinimus, patikrinti prekes ir atnaujinti atsargas.

  1. Didesnė grąžinimų politika svarba

Klientai dažnai ieško parduotuvių su lankstesnėmis grąžinimo sąlygomis. Elektroninės parduotuvės, kurios siūlo nemokamą grąžinimą arba ilgesnį prekių grąžinimo laikotarpį, gali pritraukti daugiau pirkėjų per kalėdinį sezoną, nes pirkėjai jaučiasi saugiai žinodami, kad jei prekė netiks, jie galės ją grąžinti be problemų. Tai ypač svarbu kalėdinių dovanų pirkimo atveju, kai pirkėjai nori būti tikri dėl galimybės pasikeisti ar grąžinti prekes, jei jos nepateisins gavėjo lūkesčių. Pavyzdžiui, kai kurios parduotuvės nustato ilgą grąžinimo laikotarpį (iki sausio pabaigos), kad padidintų pirkėjų pasitikėjimą ir patrauklumą.

  1. Didėjančios logistikos išlaidos

Grąžinimų apdorojimas apima papildomus logistinius žingsnius: prekių atsiėmimą, grąžinimo patikrinimą, galimą remontą arba pakartotinį pardavimą. Tai gali reikšti papildomas transporto, sandėliavimo ir darbo sąnaudas.

Elektroninėms parduotuvėms gali tekti peržiūrėti savo grąžinimo politiką ir padidinti logistikos pajėgumus, kad išvengtų grąžinimų vėlavimo ar klaidų.

  1. Prekių vertės praradimas

Kai kurios prekės, ypač drabužiai, kosmetika ar elektronika, gali patirti vertės sumažėjimą, kai jos grąžinamos, ypač jei buvo naudojamos ar išpakavusios. Tai gali turėti įtakos parduotuvės pelnui. Prekės gali tapti nebegrąžinamos arba parduodamos kaip „atnaujintos“ (refurbished). Atnaujintos prekės, dažnai elektronikos gaminiai, gali būti parduodamos už mažesnę kainą, tačiau parduotuvė vis tiek gali uždirbti pelną, nes šios prekės dažnai parduodamos greičiau nei visiškai naujos. Klientai nepraleidžia progos įsigyti kokybišką prekę už mažesnę kainą.

  1. Klientų patirties valdymas

Gerai valdoma grąžinimo sistema gali pagerinti klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Jei elektroninė parduotuvė lengvai apdoroja grąžinimus, tai gali padidinti pasitikėjimą ir paskatinti pirkėjus sugrįžti ateityje. Pirkėjai, kurie patyrė sklandų ir teigiamą grąžinimo procesą, yra linkę sugrįžti ir vėl pirkti iš tos pačios parduotuvės, nes jaučia, kad parduotuvė rūpinasi jų poreikiais ir padeda išspręsti galimas problemas. Tai, savo ruožtu, gali paskatinti ilgalaikį santykį su klientais ir padidinti jų bendrą pasitenkinimą, o tai yra esminis veiksnys siekiant sukurti nuolatinį klientų srautą ir didinti pardavimus ateityje.

Atvirkščiai, nepatenkinti grąžinimo patirtimi klientai gali pasidalyti neigiamomis nuomonėmis internete, kas gali pakenkti parduotuvės reputacijai. Šiuolaikiniai vartotojai dažnai pasidalina savo patirtimi viešai – tiek socialiniuose tinkluose, tiek įvairiose apžvalgų platformose, tokiose kaip Google, Trustpilot ar Facebook. Neigiamų atsiliepimų banga gali sukelti ilgalaikį neigiamą poveikį tiek parduotuvės įvaizdžiui, tiek jos pardavimams.

  1. Grąžinimų statistika ir strategijos

Parduotuvės dažnai analizuoja kalėdinių prekių grąžinimų duomenis, kad ateityje galėtų tobulinti savo produktų aprašymus, dydžių gaires ir kitus aspektus. Pavyzdžiui, jeigu tam tikros prekės dažnai grąžinamos dėl netinkamo dydžio, parduotuvės gali imtis priemonių, kad sumažintų tokių grąžinimų skaičių.

Tai gali apimti geresnį dydžių pasirinkimą, aiškesnes nuotraukas ir aprašymus, arba net pritaikyti technologijas (pvz., 3D modelius), kad padėtų pirkėjams priimti tikslesnius sprendimus.

Nors prekių grąžinimas dažnai laikomas neigiamu aspektu elektroninėms parduotuvėms, teisingai valdant šį procesą ir taikant tinkamas strategijas, grąžinimai gali suteikti ir tam tikrų privalumų. Elektroninės parduotuvės gali pasinaudoti grąžinimais, kad pagerintų savo paslaugų kokybę, pritrauktų naujus klientus ir netgi padidintų pardavimus.

Apibendrinant, kalėdinių dovanų grąžinimas turi tiek teigiamą, tiek neigiamą poveikį elektroninėms parduotuvėms. Poveikis priklauso nuo parduotuvės pasirengimo ir grąžinimo politikos. Nors didesnis grąžinimų kiekis sukelia papildomas išlaidas ir logistinius iššūkius, tinkamai valdoma grąžinimo sistema gali pagerinti klientų patirtį, didinti pasitikėjimą ir lojalumą. Parduotuvės, kurios siūlo lankstesnes grąžinimo sąlygas, gali pritraukti daugiau pirkėjų ir skatinti pakartotinius pirkimus. Be to, išanalizavus grąžinimų duomenis, galima tobulinti produktų aprašymus ir sumažinti grąžinimų skaičių. Tinkamai valdant grąžinimus, elektroninės parduotuvės gali ne tik sumažinti nuostolius, bet ir pasinaudoti galimybėmis didinti paslaugų kokybę bei auginti pardavimus.

Kalėdinių akcijų nauda verslui internetu

Kalėdinių akcijų nauda verslui internetu

Kalėdinės akcijos yra puiki proga parduotuvių ir verslų savininkams padidinti pardavimus, pritraukti daugiau klientų ir sustiprinti prekės ženklo žinomumą. Tokios akcijos ne tik padeda pasiekti didesnę apyvartą šventiniu laikotarpiu, bet ir padeda formuoti ilgalaikį klientų lojalumą. Planavimas ir tinkamas kalėdinių išpardavimų organizavimas gali būti esminiai verslo sėkmės veiksniai. Štai kelios priežastys, kodėl kalėdinės akcijos yra naudingos verslui:

  1. Padidintas pirkėjų srautas

Kalėdinis laikotarpis, ypač savaitė prieš šventes, yra itin aktyvus apsipirkimo laikotarpis. Klientai ieško dovanų, dekoracijų ir įvairių prekių, todėl verslai, organizuojantys akcijas, gali pritraukti didelį klientų srautą. Akcijos, tokios kaip „3 už 2“, nemokamas pristatymas ar nuolaidos populiariems produktams, gali paskatinti žmones apsipirkti būtent jūsų parduotuvėje.

  1. Padidėję pardavimai ir pelnas

Kalėdinės akcijos paprastai lemia didelį pardavimų šuolį. Pasiūlymai, orientuoti į šventinių dovanų pirkimą, dažnai skatina pirkėjus įsigyti daugiau prekių, nei jie būtų planavę be nuolaidos. Tai reiškia, kad verslai gali pasiekti didesnį apyvartos lygį per trumpą laiką.

  1. Prekės ženklo žinomumo didinimas

Net jei klientai neperka visko, ką jiems pasiūlote, per kalėdines akcijas jie susipažįsta su jūsų prekės ženklu, jo asortimentu ir paslaugomis. Sėkmingos akcijos gali tapti reklamos priemone, nes žmonės kalbės apie jas savo socialiniuose tinkluose, padidindami jūsų prekės ženklo matomumą.

  1. Lojalumo kūrimas

Akcijos gali būti puikus būdas skatinti ilgalaikį klientų lojalumą. Pavyzdžiui, galima pasiūlyti nuolaidų kuponus per Kalėdas, kuriuos klientai galės panaudoti kitą kartą apsipirkdami. Pavyzdžiui, su kiekvienu Kalėdiniu pirkiniu galite įteikti 10% nuolaidos kuponą, galiojantį per ateinančius 2–3 mėnesius. Tai ne tik skatina klientus grįžti, bet ir leidžia jiems jaustis vertinamiems už jų pasirinkimą. Lojalumo programos, kuriose taškai kaupiasi už kiekvieną pirkimą ir vėliau gali būti iškeisti į nuolaidas ar dovanas, taip pat yra labai efektyvios.

Ilgalaikis lojalumas yra naudingas verslui, nes lojalūs klientai dažniausiai grįžta vėl ir vėl, taip didindami pardavimus ir stabilumą. Be to, jie dažnai tampa ne tik nuolatiniais pirkėjais, bet ir neoficialiais prekės ženklo ambasadoriais, rekomenduojančiais paslaugas savo draugams ir šeimai. Tinkamai sukurtas lojalumo skatinimo mechanizmas, naudojant kalėdines akcijas, gali sukurti tvirtus ryšius su klientais ir tapti svarbiu veiksniu augančiame versle.

  1. Konkursai ir socialinės medijos įtraukimas

Per kalėdines akcijas verslai taip pat gali organizuoti konkursus ar pasiūlymus, kad pritrauktų daugiau dėmesio socialiniuose tinkluose. Tai ne tik padeda sukurti ryšį su esamais klientais, bet ir pritraukia naujus pirkėjus, kurie galbūt nebūtų sužinoję apie jūsų prekes ar paslaugas.

  1. Savojo verslo apžvalga ir optimizavimas

Akcijos taip pat gali būti puiki proga įvertinti savo verslo rezultatus ir optimizuoti veiklą. Pardavimų augimas šventiniu laikotarpiu gali suteikti vertingų įžvalgų apie populiariausius produktus, klientų elgesį ir rinkodaros strategijas. Tai padeda geriau pasiruošti kitoms šventinėms akcijoms ir ateities kampanijoms.

  1. Daugiau pardavimų internetu

Tarp šventinių akcijų ir išpardavimų ypač išauga internetiniai pardavimai. Dėl patogumo ir galimybės pirkti iš bet kur, per Kalėdas daugelis žmonių pasirenka apsipirkti internetu. Tinkamai organizuotos kalėdinės akcijos internete gali padėti verslams pasiekti didesnį potencialių klientų skaičių ir padidinti pardavimus tiek per internetines parduotuves, tiek per socialinius tinklus.

  1. Sezoniškumo išnaudojimas

Kalėdinės akcijos puikiai išnaudoja sezoniškumą, kuomet žmonės ieško dovanų ir prekių šventėms. Tai metas, kai daugelis žmonių yra linkę išleisti daugiau pinigų nei įprastai, todėl verslams tai yra svarbus laikotarpis, kad pasinaudotų didesne pirkimo galia.

Kaip planuoti Kalėdines akcijas?

Tinkamas akcijų planavimas yra svarbus norint užtikrinti jų sėkmę. Keletas naudingų patarimų:

Aiškūs pasiūlymai – būtinai nurodykite konkrečias nuolaidas, akcijų laiką ir sąlygas. Tai padės klientams lengviau priimti sprendimus.

Rinkodaros kampanijos – naudokite socialinius tinklus, elektroninius laiškus ir reklamas, kad informuotumėte apie savo kalėdines akcijas.

Pasiūlykite dovanų korteles – jos puikiai tinka Kalėdoms ir dažnai būna populiarus pasirinkimas pirkėjams, nežinantiems, ką pirkti.

Apibendrinant, Kalėdinės akcijos gali būti naudingos tiek dideliems, tiek mažiems verslams, suteikiant puikią galimybę pasiekti savo tikslinę auditoriją ir padidinti pardavimus. Tinkamai suplanuotos akcijos ne tik padidina pelną, bet ir padeda kurti tvirtą ryšį su klientais, kuris gali tapti ilgalaikiu.

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ar nuoma? Kuris variantas jums geresnis?

 

Interneto parduotuvės tapo neatsiejama verslo dalimi šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje. Kiekvienas, nuo mažo verslo savininko iki didelės įmonės, svarsto galimybę plėsti savo veiklą internete. Tačiau pagrindinis klausimas, kurį turi apsvarstyti kiekvienas verslininkas, yra: ar verta nuomotis interneto parduotuvę, ar geriau kreiptis į profesionalus, kurie sukurs originalią interneto parduotuvę pagal individualius pageidavimus?

Pastaraisiais metais atsirado nemažai įmonių, kurios siūlo elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas kaip alternatyvą kūrimui. Nuomos paslaugų teikėjai kaip pagrindinį privalumą įvardija galimybę greitai pradėti elektroninės prekybos verslą čia ir dabar, be jokių apribojimų. Tačiau apribojimų bei trūkumų yra ir nemažai. Vienas iš jų – ilgalaikėje perspektyvoje nuoma kainuoja kur kas daugiau nei originali svetainė. Juk kiekvieną mėnesį reikia mokėti nuomos mokestį. Be to, daugelis platformų ima procentą nuo pardavimų, kas gali padidinti bendras išlaidas.

Kaip dar vieną internetinės parduotuvės nuomos trūkumą galima išskirti priklausomybę nuo platformos teikėjo. Jei platforma užsidaro ar keičia savo politiką, tai gali turėti įtakos jūsų verslui.

Neretai elektroninę parduotuvę besinuomojantys verslininkai skundžiasi turinio iškėlimo apribojimais ir teigia, kad jų verslas „išaugo“ nuomos teikiamas galimybes, todėl jie nori turėti savo el. parduotuvę ir į ją perkelti visą turinį. Bet susiduriama su papildomais mokesčiais ir techniniais sunkumais. Todėl visas įdirbis – kelių mėnesių ar net kelių metų – prarandamas ir tenka viską pradėti nuo nulio.

Reikia pasakyti, kad svetaines nuomotis dažniausiai susigundo pradedantys verslininkai, kurie turi ribotą biudžetą ir nori greito rezultato.  Naršant elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas siūlančiose interneto svetainėse, kur teigiama, jog el. parduotuve galėsite pradėti naudotis jau po 10 minučių, siūloma profesionalų pagalba, neribotos dizaino galimybės ir pan., neturinčiam patirties, pradedančiajam verslininkui lengva apsigauti ir susigundyti, atrodo, puikiu pasiūlymu. Tačiau realybėje ne visada yra taip paprasta…

Didžioji dauguma verslininkų vis tiek nori unikalaus ir originalaus interneto svetainės dizaino, daugiausia todėl, kad tai kuria jų prekės ženklą ir jos nori būti žinomos dėl unikalumo, o ne šabloniškumo. Originali svetainė yra geresnis pasirinkimas, ypač turinčioms e-prekybos patirtį įmonėms, dėl grafinio dizaino pritaikymo ir e-parduotuvės funkcionalumo.

Unikalus dizaino pranašumas yra tas, kad jis geriau atlieps specifinius įmonės poreikius, pavyzdžiui, padės išskirti produktus, suteikti klientams geresnį supratimą apie tai, ką jie daro ir ką gamina ir pan. Be to, padės išsiskirti iš konkurentų ir nepaskęsti pilkoje masėje. Taip pat tai didina pirkėjų lojalumą ir pasitikėjimą verslu.

Pagal užsakymą pagaminta sąskaitų faktūrų sistema taip pat gali padėti ne tik įmonėms, turinčioms ypatingų poreikių, bet ir pradedančioms veiklą smulkiam verslui. Galbūt pradedantiesiems tinka išperkamosios nuomos versijos, tačiau kai plečiatės kaip verslas, tinkintos internetinės parduotuvės neabejotinai yra geresnis pasirinkimas.

Dar vienas originalios interneto svetainės privalumas yra kontrolė. Tai reiškia, kad galite pritaikyti kiekvieną detalę pagal savo poreikius ir viziją ir turėti 100% nuosavybę nuo domeno iki programinės įrangos bei dizaino sprendimų.

Nėra privalomų mėnesinių mokesčių kūrėjui, nebent papildomai užsakytumėte sukurtos elektroninės parduotuvės techninės priežiūros paslaugas, kurios užtiktų stabilų el. Parduotuvės veikimą ir operatyvų problemų spendimą, jei tokių atsirastų. Nors pradiniai kūrimo kaštai gali būti didesni, ilgainiui galite sutaupyti.

Individualiai jūsų verslui sukurtoje inertinėje parduotuvėje turėsite daugiau erdvės eksperimentams. Galėsite eksperimentuoti su prekių išdėstymu, pristatymu, aprašymu, kaina ir pan., kad pagerintumėte klientų patirtį. Panašiai galite atlikti patikrinimus savo internetinėje parduotuvėje, kad įvertintumėte, iš kur ateina srautas ir kur jis nukreipiamas. Dabar klientams svarbi su konkrečiu prekės ženklu susijusi patirtis, o ne tik sąveiką su prekės ženklu. Tokia patirtis gali būti, pavyzdžiui, smagus žaidimas, norint gauti tam tikro dydžio nuolaidą, arba bet kokia kita idėja pritraukti pirkėjus ir paskatinti juos pirkti.

Tačiau didžiausias iš visų svetainės kūrimo privalumų – šią paslaugą užsakęs verslininkas gauna daug patyrusio elektroninės komercijos specialisto dėmesio, leidžiančios nuo pat pradžių padėti tvirtus ir tinkamus pamatus, kurie atitinka konkretų produktą bei versli nišą. Prieš kuriant yra sudaromas techninių reikalavimų aprašymas, kurio metu daug diskutuojama, kad kuriama nauja elektroninė parduotuvė būtų kuo aiškesnė pirkėjui, ir kuo patogesnė pardavėjui.

Sprendimas, ar nuomotis, ar sukurti interneto parduotuvę, priklauso nuo jūsų verslo poreikių, biudžeto ir ilgalaikių tikslų. Norintieji greitai pradėti veiklą, neretai susigundo nuomos paslaugomis, nes jos iš pirmo žvilgsnio atrodo pigesnės bei patogesnės. Tačiau jei siekiate unikalaus sprendimo ir turite išteklių bei laiko investuoti į kūrimą, savo interneto parduotuvės sukūrimas yra kur kas geresnis sprendimas nei nuoma. Tai lemia daug veiksnių: internetinės parduotuvės unikalumas, originalus dizainas, galimybė turėti visišką kontrolę ir nepriklausyti nuo platformos teikėjo.

Studija 4D yra profesionalų komanda, kuri kuria įvairaus pobūdžio interneto svetaines, teikia reklamos bei internetinio marketingo paslaugas. Kreipkitės ir kartu kurkime Jūsų verslo sėkmę.

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

6 žingsniai pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę.

Sukūrėte gražią internetinę parduotuvę ir vežate produktus, kurie, žinote, kad žmonėms patiks, tačiau vienintelė problema yra ta, kad  jūsų parduotuvė sulaukia mažai lankytojų dėmesio. Šiame straipsnyje atskleisime praktiškus ir patikrintus būdus, kuriuos galite naudoti norėdami pritraukti srautą į savo internetinę parduotuvę.

Problema ta, jog verslininkai pakliūva į spąstus manydami, kad bet kuris svetainės lankytojas yra geras. Tiesą sakant, prastos kokybės srauto – žmonių, kurie nesidomi tuo, ką parduodate – siuntimas mažina konversijų rodiklius.

1. SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra privalomas procesas. Taip, tai sunku. Taip, tai negreitai duoda norimus rezultatus. Ir taip, tai nėra pigu. Bet jūs tiesiog negalite be jo. Tinkamai atliktas SEO padeda interneto svetainėms, įskaitant internetines parduotuves, būti aukščiau paieškos sistemų (Google) rodomuose paieškos rezultatuose, kai atliekama raktinių žodžių paieška. Nepamirškite SEO!

2. Socialinė žiniasklaida

Ar šiandien yra žmogus, kuris nesinaudoja jokiomis socialinės žiniasklaidos paslaugomis – Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest…? Galbūt tokių žmonių dar yra likę, bet jie nėra jūsų tikslinė grupė. Dabar visiems aišku, kad socialiniai tinklai naudojami prekės ženklo kūrimui. Bet ar turėtumėte naudoti juos visus? Ne! Pirmiausia turėtumėte nustatyti, kas yra jūsų klientai – amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius. Ištirkite, kur jie yra. Jei jie yra „Facebook“, nėra prasmės reklamuotis „Twitter“. Jei jie yra „Pinterest“, kuris yra labai geras pasirinkimas internetinėms parduotuvėms, būtent į jį ir sutelkite savo dėmesį. Nešvaistykite energijos ir pinigų ten, kur tai neturi prasmės.

3. Turinio rinkodara

Tai taip pat būtina (kaip SEO). Turinio rinkodara – tai nuolatinis naujausio, aktualaus ir įdomaus turinio publikavimas Jūsų svetainėje ar internetinėje parduotuvėje, kurio tikslas – pritraukti į ją potencialius vartotojus. Turinio rinkodaros tikslas – populiarinti įmonę ar prekės ženklą nemokamai publikuojant naudingą informaciją (straipsnius, apklausas, knygas, naujienas, vaizdo įrašų turinį ir kt.), naudojant įvairius kanalus (įskaitant įmonės tinklaraštį ar išorinius tinklaraščius). ). Turinio rinkodara yra SEO dalis.

4. Referencinės premijos

Klientai nori prekes įsigyti mažesnėmis kainomis, gauti nuolaidas ir rinkti taškus, kuriuos būtų galima panaudoti siekiant sumažinti prekių kainą.. Duokite jiems tai, ko jie nori! Turėkite specialių pasiūlymų, nurodykite nemokamą pristatymą užsakymams virš tam tikros minimalios pinigų sumos, parodykite su kokia kita preke gali derinti pasirinktą (jei šviestuvas – rodyti tapetus, jei kelnės – rodyti marškinius ). Sukurkite elektroninį naujienlaiškį ir suteikite nuolaidas visiems klientams, kurie užsiregistruoja gauti jį savo el. paštu. Tokiu būdu jūs taip pat turėtumėte el. pašto duomenų bazę. O kodėl jums nepagalvojus apie „Rekomenduoju draugui“ tipo programą? Kai jūsų klientas „atveda“ kitą, naują, klientą, pirmas pirkėjas gali gauti nuolaidą. Taip kiekvienas turėtų priežastį rekomenduoti Jūsų parduotuvę vis naujiems žmonėms. Dar viena idėja – nuolaidą didinti po kiekvieno pirkimo – pavyzdžiui, 5% po pirmojo, 7% po antrojo, 10% po trečio ir bet kurio vėlesnio.

5. Dalyvaukite internetinėse bendruomenėse

Kitas mažo biudžeto būdas pritraukti naujų klientų į savo elektroninę parduotuvę yra dalyvauti internetinėse bendruomenėse. Tai apima prisijungimą prie atitinkamų forumų ir grupių bei atsakymą į klausimus, kurių gali turėti potencialūs klientai.

Taip pat galite atlikti „Google“ paiešką pagal „jūsų raktažodį“, kad surastumėte atitinkamas bendruomenes, su kuriomis norite bendrauti. Tai ne tik puikus būdas surasti savo klientus, bet ir puiki vieta tęsti mokymąsi ir pritaikyti savo įmonę, kad laikui bėgant atitiktų augančius rinkos poreikius.

6. Bendradarbiauti su kitomis įmonėmis

Viena iš galimybių yra bendradarbiauti su kita savo nišoje esančia įmone ir kartu surengti renginį ar internetinį seminarą. Tai leis jums pasiekti kitos įmonės auditoriją ir sugeneruoti naujų potencialių klientų jūsų verslui.

 

Kita galimybė – bendradarbiauti su papildoma įmone rengiant bendrą rinkodaros kampaniją. Tai gali apimti tokius dalykus kaip bendras turinys, socialinės žiniasklaidos įrašai ir rinkodaros el. paštu kampanijos.

Galiausiai galite rašyti svečių tinklaraščius vieni kitų svetainėse. Tai padeda užmegzti tikrus santykius, patekti į vienas kito auditoriją ir užsidirbti atgalines SEO nuorodas.

Atmintyje iškyla Walterio Stewardo žodžiai: „Verslas be reklamos yra kaip tamsoje mirktelėti merginai. Tu žinai, ką darai, bet niekas kitas to nemato“. Jūs suprantate, kiek tiesos yra tuose žodžiuose, ar ne?

Būtent todėl įsigiję internetinę parduotuvę darykite tai, kas būtina, kad ji būtų gerai žinoma, atpažįstama ir patraukli klientams. Tačiau nepasikliaukite atsitiktinumais, neveikite chaotiškai; svarbu turėti reklamos strategiją.