Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ar nuoma? Kuris variantas jums geresnis?

 

Interneto parduotuvės tapo neatsiejama verslo dalimi šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje. Kiekvienas, nuo mažo verslo savininko iki didelės įmonės, svarsto galimybę plėsti savo veiklą internete. Tačiau pagrindinis klausimas, kurį turi apsvarstyti kiekvienas verslininkas, yra: ar verta nuomotis interneto parduotuvę, ar geriau kreiptis į profesionalus, kurie sukurs originalią interneto parduotuvę pagal individualius pageidavimus?

Pastaraisiais metais atsirado nemažai įmonių, kurios siūlo elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas kaip alternatyvą kūrimui. Nuomos paslaugų teikėjai kaip pagrindinį privalumą įvardija galimybę greitai pradėti elektroninės prekybos verslą čia ir dabar, be jokių apribojimų. Tačiau apribojimų bei trūkumų yra ir nemažai. Vienas iš jų – ilgalaikėje perspektyvoje nuoma kainuoja kur kas daugiau nei originali svetainė. Juk kiekvieną mėnesį reikia mokėti nuomos mokestį. Be to, daugelis platformų ima procentą nuo pardavimų, kas gali padidinti bendras išlaidas.

Kaip dar vieną internetinės parduotuvės nuomos trūkumą galima išskirti priklausomybę nuo platformos teikėjo. Jei platforma užsidaro ar keičia savo politiką, tai gali turėti įtakos jūsų verslui.

Neretai elektroninę parduotuvę besinuomojantys verslininkai skundžiasi turinio iškėlimo apribojimais ir teigia, kad jų verslas „išaugo“ nuomos teikiamas galimybes, todėl jie nori turėti savo el. parduotuvę ir į ją perkelti visą turinį. Bet susiduriama su papildomais mokesčiais ir techniniais sunkumais. Todėl visas įdirbis – kelių mėnesių ar net kelių metų – prarandamas ir tenka viską pradėti nuo nulio.

Reikia pasakyti, kad svetaines nuomotis dažniausiai susigundo pradedantys verslininkai, kurie turi ribotą biudžetą ir nori greito rezultato.  Naršant elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas siūlančiose interneto svetainėse, kur teigiama, jog el. parduotuve galėsite pradėti naudotis jau po 10 minučių, siūloma profesionalų pagalba, neribotos dizaino galimybės ir pan., neturinčiam patirties, pradedančiajam verslininkui lengva apsigauti ir susigundyti, atrodo, puikiu pasiūlymu. Tačiau realybėje ne visada yra taip paprasta…

Didžioji dauguma verslininkų vis tiek nori unikalaus ir originalaus interneto svetainės dizaino, daugiausia todėl, kad tai kuria jų prekės ženklą ir jos nori būti žinomos dėl unikalumo, o ne šabloniškumo. Originali svetainė yra geresnis pasirinkimas, ypač turinčioms e-prekybos patirtį įmonėms, dėl grafinio dizaino pritaikymo ir e-parduotuvės funkcionalumo.

Unikalus dizaino pranašumas yra tas, kad jis geriau atlieps specifinius įmonės poreikius, pavyzdžiui, padės išskirti produktus, suteikti klientams geresnį supratimą apie tai, ką jie daro ir ką gamina ir pan. Be to, padės išsiskirti iš konkurentų ir nepaskęsti pilkoje masėje. Taip pat tai didina pirkėjų lojalumą ir pasitikėjimą verslu.

Pagal užsakymą pagaminta sąskaitų faktūrų sistema taip pat gali padėti ne tik įmonėms, turinčioms ypatingų poreikių, bet ir pradedančioms veiklą smulkiam verslui. Galbūt pradedantiesiems tinka išperkamosios nuomos versijos, tačiau kai plečiatės kaip verslas, tinkintos internetinės parduotuvės neabejotinai yra geresnis pasirinkimas.

Dar vienas originalios interneto svetainės privalumas yra kontrolė. Tai reiškia, kad galite pritaikyti kiekvieną detalę pagal savo poreikius ir viziją ir turėti 100% nuosavybę nuo domeno iki programinės įrangos bei dizaino sprendimų.

Nėra privalomų mėnesinių mokesčių kūrėjui, nebent papildomai užsakytumėte sukurtos elektroninės parduotuvės techninės priežiūros paslaugas, kurios užtiktų stabilų el. Parduotuvės veikimą ir operatyvų problemų spendimą, jei tokių atsirastų. Nors pradiniai kūrimo kaštai gali būti didesni, ilgainiui galite sutaupyti.

Individualiai jūsų verslui sukurtoje inertinėje parduotuvėje turėsite daugiau erdvės eksperimentams. Galėsite eksperimentuoti su prekių išdėstymu, pristatymu, aprašymu, kaina ir pan., kad pagerintumėte klientų patirtį. Panašiai galite atlikti patikrinimus savo internetinėje parduotuvėje, kad įvertintumėte, iš kur ateina srautas ir kur jis nukreipiamas. Dabar klientams svarbi su konkrečiu prekės ženklu susijusi patirtis, o ne tik sąveiką su prekės ženklu. Tokia patirtis gali būti, pavyzdžiui, smagus žaidimas, norint gauti tam tikro dydžio nuolaidą, arba bet kokia kita idėja pritraukti pirkėjus ir paskatinti juos pirkti.

Tačiau didžiausias iš visų svetainės kūrimo privalumų – šią paslaugą užsakęs verslininkas gauna daug patyrusio elektroninės komercijos specialisto dėmesio, leidžiančios nuo pat pradžių padėti tvirtus ir tinkamus pamatus, kurie atitinka konkretų produktą bei versli nišą. Prieš kuriant yra sudaromas techninių reikalavimų aprašymas, kurio metu daug diskutuojama, kad kuriama nauja elektroninė parduotuvė būtų kuo aiškesnė pirkėjui, ir kuo patogesnė pardavėjui.

Sprendimas, ar nuomotis, ar sukurti interneto parduotuvę, priklauso nuo jūsų verslo poreikių, biudžeto ir ilgalaikių tikslų. Norintieji greitai pradėti veiklą, neretai susigundo nuomos paslaugomis, nes jos iš pirmo žvilgsnio atrodo pigesnės bei patogesnės. Tačiau jei siekiate unikalaus sprendimo ir turite išteklių bei laiko investuoti į kūrimą, savo interneto parduotuvės sukūrimas yra kur kas geresnis sprendimas nei nuoma. Tai lemia daug veiksnių: internetinės parduotuvės unikalumas, originalus dizainas, galimybė turėti visišką kontrolę ir nepriklausyti nuo platformos teikėjo.

Studija 4D yra profesionalų komanda, kuri kuria įvairaus pobūdžio interneto svetaines, teikia reklamos bei internetinio marketingo paslaugas. Kreipkitės ir kartu kurkime Jūsų verslo sėkmę.

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

6 žingsniai pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę.

Sukūrėte gražią internetinę parduotuvę ir vežate produktus, kurie, žinote, kad žmonėms patiks, tačiau vienintelė problema yra ta, kad  jūsų parduotuvė sulaukia mažai lankytojų dėmesio. Šiame straipsnyje atskleisime praktiškus ir patikrintus būdus, kuriuos galite naudoti norėdami pritraukti srautą į savo internetinę parduotuvę.

Problema ta, jog verslininkai pakliūva į spąstus manydami, kad bet kuris svetainės lankytojas yra geras. Tiesą sakant, prastos kokybės srauto – žmonių, kurie nesidomi tuo, ką parduodate – siuntimas mažina konversijų rodiklius.

1. SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra privalomas procesas. Taip, tai sunku. Taip, tai negreitai duoda norimus rezultatus. Ir taip, tai nėra pigu. Bet jūs tiesiog negalite be jo. Tinkamai atliktas SEO padeda interneto svetainėms, įskaitant internetines parduotuves, būti aukščiau paieškos sistemų (Google) rodomuose paieškos rezultatuose, kai atliekama raktinių žodžių paieška. Nepamirškite SEO!

2. Socialinė žiniasklaida

Ar šiandien yra žmogus, kuris nesinaudoja jokiomis socialinės žiniasklaidos paslaugomis – Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest…? Galbūt tokių žmonių dar yra likę, bet jie nėra jūsų tikslinė grupė. Dabar visiems aišku, kad socialiniai tinklai naudojami prekės ženklo kūrimui. Bet ar turėtumėte naudoti juos visus? Ne! Pirmiausia turėtumėte nustatyti, kas yra jūsų klientai – amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius. Ištirkite, kur jie yra. Jei jie yra „Facebook“, nėra prasmės reklamuotis „Twitter“. Jei jie yra „Pinterest“, kuris yra labai geras pasirinkimas internetinėms parduotuvėms, būtent į jį ir sutelkite savo dėmesį. Nešvaistykite energijos ir pinigų ten, kur tai neturi prasmės.

3. Turinio rinkodara

Tai taip pat būtina (kaip SEO). Turinio rinkodara – tai nuolatinis naujausio, aktualaus ir įdomaus turinio publikavimas Jūsų svetainėje ar internetinėje parduotuvėje, kurio tikslas – pritraukti į ją potencialius vartotojus. Turinio rinkodaros tikslas – populiarinti įmonę ar prekės ženklą nemokamai publikuojant naudingą informaciją (straipsnius, apklausas, knygas, naujienas, vaizdo įrašų turinį ir kt.), naudojant įvairius kanalus (įskaitant įmonės tinklaraštį ar išorinius tinklaraščius). ). Turinio rinkodara yra SEO dalis.

4. Referencinės premijos

Klientai nori prekes įsigyti mažesnėmis kainomis, gauti nuolaidas ir rinkti taškus, kuriuos būtų galima panaudoti siekiant sumažinti prekių kainą.. Duokite jiems tai, ko jie nori! Turėkite specialių pasiūlymų, nurodykite nemokamą pristatymą užsakymams virš tam tikros minimalios pinigų sumos, parodykite su kokia kita preke gali derinti pasirinktą (jei šviestuvas – rodyti tapetus, jei kelnės – rodyti marškinius ). Sukurkite elektroninį naujienlaiškį ir suteikite nuolaidas visiems klientams, kurie užsiregistruoja gauti jį savo el. paštu. Tokiu būdu jūs taip pat turėtumėte el. pašto duomenų bazę. O kodėl jums nepagalvojus apie „Rekomenduoju draugui“ tipo programą? Kai jūsų klientas „atveda“ kitą, naują, klientą, pirmas pirkėjas gali gauti nuolaidą. Taip kiekvienas turėtų priežastį rekomenduoti Jūsų parduotuvę vis naujiems žmonėms. Dar viena idėja – nuolaidą didinti po kiekvieno pirkimo – pavyzdžiui, 5% po pirmojo, 7% po antrojo, 10% po trečio ir bet kurio vėlesnio.

5. Dalyvaukite internetinėse bendruomenėse

Kitas mažo biudžeto būdas pritraukti naujų klientų į savo elektroninę parduotuvę yra dalyvauti internetinėse bendruomenėse. Tai apima prisijungimą prie atitinkamų forumų ir grupių bei atsakymą į klausimus, kurių gali turėti potencialūs klientai.

Taip pat galite atlikti „Google“ paiešką pagal „jūsų raktažodį“, kad surastumėte atitinkamas bendruomenes, su kuriomis norite bendrauti. Tai ne tik puikus būdas surasti savo klientus, bet ir puiki vieta tęsti mokymąsi ir pritaikyti savo įmonę, kad laikui bėgant atitiktų augančius rinkos poreikius.

6. Bendradarbiauti su kitomis įmonėmis

Viena iš galimybių yra bendradarbiauti su kita savo nišoje esančia įmone ir kartu surengti renginį ar internetinį seminarą. Tai leis jums pasiekti kitos įmonės auditoriją ir sugeneruoti naujų potencialių klientų jūsų verslui.

 

Kita galimybė – bendradarbiauti su papildoma įmone rengiant bendrą rinkodaros kampaniją. Tai gali apimti tokius dalykus kaip bendras turinys, socialinės žiniasklaidos įrašai ir rinkodaros el. paštu kampanijos.

Galiausiai galite rašyti svečių tinklaraščius vieni kitų svetainėse. Tai padeda užmegzti tikrus santykius, patekti į vienas kito auditoriją ir užsidirbti atgalines SEO nuorodas.

Atmintyje iškyla Walterio Stewardo žodžiai: „Verslas be reklamos yra kaip tamsoje mirktelėti merginai. Tu žinai, ką darai, bet niekas kitas to nemato“. Jūs suprantate, kiek tiesos yra tuose žodžiuose, ar ne?

Būtent todėl įsigiję internetinę parduotuvę darykite tai, kas būtina, kad ji būtų gerai žinoma, atpažįstama ir patraukli klientams. Tačiau nepasikliaukite atsitiktinumais, neveikite chaotiškai; svarbu turėti reklamos strategiją.

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Elektroninės prekybos pasaulis sparčiai vystosi, o norint išlikti priekyje, reikia gerai suprasti naujausias tendencijas ir technologijas. Išnagrinėsime pagrindines funkcijas, į kurias internetinės įmonės turėtų atsižvelgti, kad išliktų konkurencingos nuolat kintančioje skaitmeninėje aplinkoje. Perskaitę šį straipsnį žinosite kokius bendrus bruožus turi sėkmingos internetinės parduotuvės.

Mobilusis dizainas

Epochoje, kai apsipirkimas mobiliaisiais ir toliau populiarėja, į mobilųjį telefoną reaguojanti svetainė yra ne tik galimybė – tai būtinybė. Tačiau jau nebepakanka turėti interaktyvią svetainę. Skaičiai rodo, kad į klientus orientuotos svetainės sulaukia maždaug 60–70 % srauto iš mobiliųjų įrenginių, todėl reikia teikti pirmenybę tiems klientams, kad užtikrintumėte jiems kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Taikant mobiliesiems pritaikytą dizainą, mobiliųjų įrenginių naudotojams užtikrinama sklandi ir intuityvi naršymo ir pirkimo patirtis, o geras mobiliesiems pritaikytas dizainas gali pritraukti ir tuos klientus, kurie naudojasi didesniais ekranais.

Paieška

Kadangi svetainės naudotojai tampa vis mažiau kantrūs, jie, norėdami surasti tai, ko reikia, vis dažniau naudojasi paieška, o ne naršo svetainėje. Dėl šios priežasties turite turėti paprastą, aiškią ir nuoseklią paieškos priemonę. Taip pat turite paryškinti pagrindinius rezultatų elementus, galbūt sugrupuoti pagal turinio tipą, taip pat suteikti vartotojams galimybę filtruoti rezultatus, kad rastų tai, ko jie nori. Be to, galite pagalvoti apie balso ar vaizdinės paieškos technologijos integravimą, leidžiantį klientams rasti produktus naudojant vaizdus arba kalbant, o ne rašant tekstą. Šios funkcijos įdiegimas supaprastina apsipirkimo procesą, todėl klientams lengviau rasti tai, ko ieško.

Papildyta realybė (AR) ir virtualūs bandymai

Būtina pateikti aukštos kokybės gaminio vaizdus, ​​kuriuose būtų rodoma pati prekė, ir, jei įmanoma, gyvenimo būdo nuotrauką, kad klientai galėtų lengviau įsivaizduoti, kad naudojasi ar nešioja prekę. Galite dar labiau padidinti klientų pasitikėjimą siūlydami AR pagrįstą bandomąją patirtį. Nuo virtualaus drabužių pasimatavimo iki baldų vizualizavimo jų erdvėje, AR pagerina apsipirkimo patirtį ir sumažina netikrumą.

Greitas ir sklandus atsiskaitymo procesas

Sumažinkite krepšelio atsisakymą užtikrindami supaprastintą atsiskaitymo procesą. Įsitikinkite, kad prašote tik tos informacijos, kurios jums reikia, ir ją išdėstykite taip, kad vartotojams būtų aišku ir patogu.

Siūlykite kelias mokėjimo parinktis, kad klientai galėtų rinktis ir sumažintumėte riziką, kad jie negaus reikiamos informacijos. Mokėjimo parinktys, pvz., „PayPal“, puikiai tinka klientams, nes jie gali tiesiog prisijungti prie savo paskyros, o mobiliųjų įrenginių naudotojams patogiausia apmokėti naudojant „ApplePay“ arba „GooglePay“.

Klientams visada naudinga susikurti paskyrą, tačiau pagalvokite apie galimybę leisti atlikti mokėjimą kaip svečiui. O tada, kai vartotojas atliks apmokėjimą, pasiūlykite susikurti paskyrą.

Taip pat galite įdiegti krepšelio priminimą – užsiregistravusiems klientams el. paštu išsiųsti priminimą apie prekę (-es) jų krepšelyje. Kartais klientai lygina kainas įvairiose svetainėse, bet kartais būna išsiblaškę ir priminimas gali padėti padidinti bendrą konversijų skaičių. Daugiau apie pirkėjus ir kodėl jie atsisako prekių krepšelio.

Tvari praktika

Ekologiją vertinantys vartotojai reikalauja tvarių pasirinkimų ir dažnai tai būna lemiantis veiksnys nusprendžiant, iš kur pirkti arba kokią prekę įsigyti. Pabrėžkite savo prekių ekologiškumą, natūralią sudėtį, pakuotes, kad pritrauktumėte aplinką tausojančius pirkėjus.

Be to, jei jūsų produktai gaminami vietoje, nurodykite kilmę, nes tai taip pat gali būti pagrindinis veiksnys priimant sprendimą dėl pirkimo.

Socialinis įrodymas ir naudotojų sukurtas turinys

Įtraukite klientų atsiliepimus, ir jų sukurtą turinį, kad sukurtumėte pasitikėjimą ir autentiškumą. Klientai vis dažniau, prieš priimdami sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę ar paslaugą, skaito atsiliepimus ir atkreipia dėmesį į jų turinį bei skaičių. Kuo daugiau gerų atsiliepimų apie prekę ar paslaugų, tuo kokybiškesnė ji atrodo ir dažniau įsigyjama. Trečiųjų šalių teikėjai gali padėti surinkti atsiliepimus ir parodyti pasitikėjimo lygį.

Analitika ir duomenimis pagrįstos įžvalgos

Ir beveik svarbiausias veiksnys yra naudoti analizės įrankius, kad būtų galima gauti įžvalgų apie klientų elgesį, pageidavimus ir tendencijas. Duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimas užtikrina, kad nuolat tobulinate savo strategijas ir reaguojate į tai, ko reikia jūsų klientams.

Vystantis elektroninei prekybai ir didėjant klientų lūkesčiams, prisitaikymas prie naujų tendencijų ir technologijų tampa sėkmės būtinybe. Priimdami pokyčius ir užtikrindami novatorišką apsipirkimo patirtį, pasieksite, kad jūsų internetinė parduotuvė išliktų konkurencinga ir maksimaliai orientuota į klientus. Integravę šiuos būtinuosius dalykus į savo el. prekybos strategiją, turėsite geras sąlygas klestėti ir teikti išskirtinę patirtį savo klientams.

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis yra lemiamas veiksnys vertinant e-parduotuvės sėkmę ir veiklos veiksmingumą.

Šis rodiklis matuojamas kaip procentas tarp lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą (pvz., pirkimą arba užsakymą), ir visų svetainės lankytojų. Tai svarbus įvertinimas, nes jis tiesiogiai atspindi, kiek sėkmingai internetinė parduotuvė pavertė potencialius klientus tikrais klientais.

Efektyvus konversijos rodiklio valdymas reikalauja nuosekliai optimizuoti svetainę ir suprasti vartotojų elgesį. Sėkmingos e-parduotuvės strategija apima tinkamą produktų pateikimą, aiškią navigaciją, patogų apsipirkimo procesą ir patrauklų prekių ar paslaugų pateikimą.

Siekiant padidinti elektroninės parduotuvės konversijos rodiklį, svarbu atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

 

  1. Svetainės našumas ir patogumas:
  • Užtikrinkite, kad svetainė įsikrautų greitai, nes vartotojai dažnai palieka lėtai įsikraunančias svetaines. Tai labai svarbu siekiant sudaryti gerą įspūdį potencialiems klientams. Greitas sveatinės atidarymas parodo jos kokybę.
  • Optimizuokite svetainės dizainą taip, kad būtų lengva naviguoti ir rasti produktus ar informaciją. Turėkite galvoje, kad Jūsų elektroninės parduotuvės lankytojai nori gauti informaciją ir rasti prekes ar paslaugas greitai. Jie neturi laiko ilgai klaidžioti ir ieškoti norimų prekių.
  1. Aiškus ir patrauklus turinys:
  • Pateikite aiškius produktų aprašymus, nuotraukas ir kitą reikalingą informaciją. Dar labai svarbu, jog produktų aprašymai būtų kuo išsamesni, pateikiama kuo detalesnė informaciją apie konkrečią prekę. Taip potencialūs pirkėjai galės susidaryti tikslesnį vaizdą, koks yra produktas, ar jis yra būtent toks, kokio jiems reikia ir pan.
  • Kurkite patrauklias antraštes ir reklaminius elementus, skatinančius lankytojus imtis pirkimo veiksmų. Žmonių akį patraukia tai, kas įdomu, neįprasta, tad nebijokite eksperimentuoti. Veiksmingas būdas paskatinti žmones įsigyti Jūsų prekes ar paslaugas – išryškinti jų privalumus bei įvardinti, kokią naudą jie teikia. Parduotuvės lankytojas turi patikėti, kad jiems būtinai reikia konkretaus Jūsų siūlomo produkto.
  1. Patogus apsipirkimo procesas:
  • Pasirūpinkite patogiu bei saugiu apmokėjimu už prekes ar paslaugas bei greitu, kokybišku pristatymu. Šie dalykai yra be galo svarbūs internetinei parduotuvei, nes jeigu lankytojai čia susidurs su bent menkais nesklandumais, labai tikėtina, jog pasirinks Jūsų konkurentus, kurie pasiūlys sklandesnę apsipirkimo patirtį.
  1. Elektroninės parduotuvės optimizavimas mobiliesiems įrenginiams:
  • Dauguma vartotojų naudojasi mobiliais įrenginiais, todėl užtikrinkite, kad jūsų svetainė būtų jiems pritaikyta ir patogi naudoti. Joje turi būti patogu naršyti tiek dideliame kompiuterio ekrane, tiek išmaniajame telefone ar planšetėje.
  1. Reikšmingi pasiūlymai ir nuolaidos:
  • Siūlykite unikalius pasiūlymus ir nuolaidas, skatinančius pirkimus.
  • Įtraukite skubumo elementus, pavyzdžiui, ribotą laiką galiojančias nuolaidas. Visi žmonės mėgsta sutaupyti, tad pasiūlydami nuolaidas, tikėtina, jog prisidėsite prie jų sprendimo įsigyti prekę. O jeigu tai – karšta nuolaida, kuria galima pasinaudoti vos kelias valandas, tuomet pirkimas dar labiau paskatinamas.
  1. Analizė ir testavimas:
  • Nuolat stebėkite svetainės analitiką, identifikuokite silpnąsias vietas ir keiskite strategijas.
  • Atlikite A/B testus, kad pamatytumėte, kurie pakeitimai turėjo didžiausią poveikį konversijai.
  1. Asmeninės rinkodaros priemonės:
  • Pasinaudokite rinkodaros automatizavimo priemonėmis, suteikiančiomis galimybę klientams siųsti personalizuotus pasiūlymus ir pranešimus.
  • Įtraukite klientų atsiliepimus ir įvertinimus, skatinančius potencialių pirkėjų pasitikėjimą. Matydami, jog kiti žmonės teigiamai vertina Jūsų el. parduotuvę, potencialūs klientai lengviau priims sprendimą pirkti.
  1. Socialinės žiniasklaidos įsitraukimas:
  • Būkite aktyvūs socialinėje žiniasklaidoje ir naudokite ją kaip priemonę pritraukti naujus klientus ir skleisti žinią apie pasiūlymus. Kaip įmanoma dažniau kelkite įrašus apie savo prekes ar paslaugas, pabrėždami jų privalumus ir pan. Reikia pasakyti, kad daug įmonių šiais laikais savo produktų reklamai pasitelkia nuomonės formuotojus (influencerius), turinčius didelę sekėjų auditoriją ir galinčius ženkliai padidinti pardavimus. Žinoma, jų paslaugos nemažai kainuoja.

Šios strategijos padės jums nuolat tobulinti elektroninės parduotuvės konversijos rodiklį ir užtikrinti ilgalaikę sėkmę rinkoje.

Sėkmingos e-parduotuvės konversijos rodiklis tampa tikslu, kurį nuolat siekiama tobulinti, o svetainės efektyvumas tiesiogiai atsispindi didėjančiu pardavimu ir klientų lojalumu. Tai ne tik skaitinė statistika, bet ir svarbus veiksnys, lemiantis verslo augimą ir ilgalaikę sėkmę elektroninėje prekyboje.

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti? Internetinės parduotuvės sukūrimas tai ne tik interneto svetainė. Taip pat turėsite apibrėžti tikslinį klientą, įsigyti produktų ir imtis veiksmų, kad jūsų verslas būtų oficialus. Pradėję nuo mažo – pavyzdžiui, siūlydami vos kelis produktus vienu metu – galite greitai pradėti savo elektroninės prekybos verslą.

  1. Tobulinkite savo verslo idėją

Ką parduodate ir kas yra jūsų klientai? Iš anksto atsakę į šiuos klausimus, lengviau išgryninsite savo el. prekybos verslo idėją ir bus lengviau pasirinkti tinkamus įrankius.

Norėdami toliau struktūrizuoti savo idėją, pabandykite parašyti verslo planą. Be produktų ir tikslinės auditorijos apibrėžimo, šis procesas gali padėti išsiaiškinti kitus klausimus, pavyzdžiui:

  • Kas yra jūsų konkurentai?
  • Kaip planuojate pristatyti produktus klientams?
  • Ar jums reikia licencijos ar leidimo?
  • Kiek kainuos jūsų verslo valdymas?
  • Kokias prekių kainas nustatyti, kad ivesticijos atsipirktų arba gautumėte pelno?

Net jei planuojate nedidelę internetinę parduotuvę, sužinokite savo konkurentus ir pagalvokite apie tikslinius klientus. Ši informacija gali įvairiapusiškai padėti – nuo ​​ produktų sąrašų sudarymo iki apsisprendimo, kuriose socialinės žiniasklaidos platformose reklamuotis.

  1. Pasirinkite savo internetinės parduotuvės platformą

Kai turėsite savo verslo viziją, laikas imtis internetinės parduotuvės kūrimo. Galite naudoti el. prekybos svetainių kūrimo priemonę, leisiančią sukurti svetainę su unikaliu domeno pavadinimu ir dizainu. Arba rinktis trečiosios šalies rinkoje, pvz., „Amazon“, „Etsy“ ar „Depop“.

Pasirinkę el. prekybos svetainių kūrimo priemonę, viena vertus, turėsite daugiau kontrolės kalbant apie svetainės dizainą ir kt. ir greičiausiai sutaupysite pinigų mokėdami operacijų mokesčius. Kita vertus, jums gali tekti daugiau investuoti į rinkodarą ir reklamą, kad galėtumėte konkuruoti su pardavėjais visame žiniatinklyje.

Kalbant apie trečiosios šalies programas, jų privalumas yra tas, jog čia jau yra suburtas pirkėjų ratas, todėl jums tereikia konkuruoti su kitais platformos pardavėjais. Kita vertus, jūsų parduotuvė tikriausiai atrodys panašiai kaip kitos parduotuvės pasirinktoje platformoje. Ir šiuo atveju imami didesni operacijų mokesčiai mainais už infrastruktūros suteikimą.

  1. Gaukite parduotuvės produktus

Dabar, kai nusprendėte, kaip atrodys jūsų parduotuvė, laikas užpildyti jos (virtualias) lentynas. Jei planuojate patys gaminti daiktus arba perparduoti senovines prekes, tai gali būti gana paprasta – jūsų skelbimai priklausys nuo to, kiek galite sukurti arba ką rasite.

Bet jei parduosite pramonines prekes, turėsite apsvarstyti daugiau dalykų. Pavyzdžiui, kur jas ir kaip jas pirksite bei sandėliuosite? Viena iš alternatyvų – didmeninė prekyba arba prekių pirkimas urmu iš pramonės pardavėjų, vėliau jas parduodant mažesniais kiekiais.

Galite ieškoti prekių tiekėjų mažmenininkų, iš kurių pirksite su didelėmis nuolaidomis, tačiau prekes parduosite įprastomis kainomis.

Jei nenorite užsiimti atsargų valdymu, apsvarstykite:

  • Dropshipping, kuri yra populiari internetinio verslo idėja, tačiau gali būti sudėtinga konkuruoti. Dropshippers nustato gamintojų ar didmenininkų produktus, kuriuos jie nori pateikti savo parduotuvėse. Kai pirkėjas pateikia užsakymą, „dropshipper“ perduoda užsakymą „dropshipping“ tiekėjui. Tada tiekėjas išsiunčia prekę klientui – siuntėjas niekada jos netvarko pats.
  • Spausdinimas pagal pareikalavimą yra dropshipping rūšis. Šiuo atveju jūsų dizainas spausdinamas ant prekių, pvz., marškinėlių ir kavos puodelių. Kai klientas užsisako gaminį, spausdinimo pagal pareikalavimą tiekėjas jį sukuria ir išsiunčia.
  1. Pasirinkite mokėjimo procesorių

Dabar atėjo laikas atsigręžti į internetinį pirkinių krepšelį. Jūsų pirkėjai turi turėti galimybę sumokėti už pirkinius debeto arba kredito kortelėmis. Ši paslauga vadinama mokėjimo apdorojimu. Tikėtina, kad jūsų mokėjimų tvarkytojas mainais už paslaugas ims apie 3% jūsų pajamų.

Jei kuriate savo internetinę parduotuvę trečiosios šalies rinkoje“, mokėjimų apdorojimas ir mokesčiai tikriausiai bus įtraukti į visas operacijos išlaidas.

Jei pasirinksite el. prekybos svetainių kūrėją, greičiausiai turėsite galimybę pasirinkti integruotą mokėjimo apdorojimo parinktį – pavyzdžiui, „Shopify“ pagal numatytuosius nustatymus nustato „Shopify Payments“. Mokėjimo procesorius automatiškai priskaičiuos procentą nuo kiekvienos operacijos prie svetainės kūrėjo mėnesinio prenumeratos mokesčio, jei tokį turite.

  1. Pagalvokite apie prekių pristatymą

Pagalvokite, kaip klientams pristatysite prekes. Daugelis internetinių parduotuvių kūrėjų siūlo siuntimo etikečių spausdinimą, o kai kurie netgi suteikia nuolaidas tam tikrose siuntimo įmonėse, pavyzdžiui, Lietuvos paštas, ominiva ir kt.

Pasirinkę elektroninės prekybos platformą su siuntimo įrankiais, galite atsikratyti galvos skausmo dėl siuntimo rankiniu būdu.

Vis dėlto, jei nuspręsite tvarkyti siuntimą patys, žinokite, kad siuntimo išlaidos paprastai nustatomos atsižvelgiant į tai, kiek sveria jūsų siuntinys ir kiek jis keliauja. Kuo jis didesnis ir kuo toliau keliauja, tuo daugiau mokėsite. Iš anksto išsiaiškinkite pristatymo išlaidas ir būtinai įtraukite šias išlaidas į savo kainas.

  1. Formalizuokite savo verslą

Kuriant internetinę parduotuvę svarbu atskirti verslo ir asmeninius finansus. Net jei parduodate tik nedidelį kiekį prekių, turėsite žinoti, kiek pajamų generuoja jūsų verslas, kai ateis laikas pateikti mokesčius.

Pagrindiniai sprendimai šiuo metu yra šie:

Verslo struktūros pasirinkimas, pavyzdžiui, LLC ar individuali įmonė. Individualiai įmonei nereikia jokių steigimo dokumentų, tačiau svarbu suprasti, kas tai yra ir kaip bus apmokestinamos jūsų verslo pajamos.

Verslo sąskaitos atidarymas. Tai galite padaryti nemokamai internete. Išsiaiškinkite, ar jums reikia licencijų ar leidimų. Gali prireikti verslo liudijimo. Jei teikiate tam tikras paslaugas, jums gali prireikti ir profesinės licencijos.

  1. Paleiskite internetinę parduotuvę

Atėjo laikas jūsų iškilmingam atidarymui: paskelbkite savo svetainę ir nurodykite keletą pirmųjų parduodamų produktų.

Daugelis el. prekybos svetainių kūrėjų turi rinkodaros įrankius, kurie gali padėti kurti socialinių tinklų įrašus ir skelbimus bei siųsti el. laiškus savo klientams. Jei jums reikia daugiau paramos augant jūsų verslui, apsvarstykite galimybę investuoti į skaitmeninės rinkodaros programinę įrangą.

Elektroninio pašto rinkodara ir jos svarba elektroninėje prekyboje

Elektroninio pašto rinkodara ir jos svarba elektroninėje prekyboje

Šiandieniniame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi kiekvienam verslui. Dauguma internetinių mažmenininkų turi žinoti, kad rinkodara el. paštu yra viena iš efektyviausių rinkodaros formų, skatinančių pardavimus ir investicijų grąžą (IG). Tai taip pat vienas iš paprasčiausių būdų pradėti rinkodaros kampanijas, nes el. pašto rinkodara nereikalauja itin daug pastangų ir planavimo.

El. pašto rinkodara yra vienas geriausių skaitmeninės rinkodaros metodų, nes, be didelių investicijų galite gauti daug naudos: esamiems ar potenciaiems klientams siųsti informacinius pranešimus, nuolaidų pasiūlymus. Be to, tai leis jums užmegzti ryšius su klientais ir nuolat informuoti juos apie tai, kas vyksta jūsų parduotuvėje.

Štai šešios priežastys, kodėl el. pašto rinkodara yra svarbi:

Kuria santykius

El. pašto rinkodara padeda sukurti tvirtą ryšį tarp jūsų prekės ženklo ir klientų. Tai leidžia užmegzti ryšį su savo auditorija ir didina jos lojalumą. Tai galima padaryti siūlant išskirtinius pasiūlymus, nuolaidas ir akcijas arba siunčiant esamiems ar potencialiems klientams atitinkamą turinį, kuris jiems bus naudingas.

Pavyzdžiui, galite nusiųsti savo klientams nuolaidos kodą, kurį jie gali panaudoti norėdami sutaupyti pinigų kitam pirkiniui. Tai rodo, kad jums jie rūpi ir norite, kad jie sugrįžtų.

Gera priemonė tikslinei rinkodarai elektroninėje prekyboje

Įmonės gali pasiekti konkrečius klientus žinutėmis, pritaikytomis jų pageidavimams ir elgesiui. Segmentuodamos savo el. pašto sąrašus pagal klientų duomenis, įmonės gali sukurti labai tikslingas kampanijas, kurios labiau sudomins jų auditoriją.

Pavyzdžiui, elektroninės prekybos įmonės gali segmentuoti savo el. pašto sąrašus pagal demografinius rodiklius, pvz., amžių, vietovę ar lytį, kad sukurtų suasmenintą turinį, kuris būtų tiesiogiai skirtas klientui. Jie taip pat gali segmentuoti savo sąrašą pagal ankstesnę pirkimo istoriją, kad pateiktų tikslinius pasiūlymus ar rekomendacijas, atitinkančias kliento interesus ir poreikius.

Didina pardavimus

Jei ieškote būdo padidinti pardavimus, rinkodara el. paštu yra veiksmingas pasirinkimas. Siųsdamos tikslines ir suasmenintus pranešimus klientams, elektroninės prekybos įmonės gali pritraukti srautą į savo svetaines ir paskatinti klientus pirkti. Tai savo ruožtu gali padidinti jūsų verslo pajamas.

Ekonomiškai efektyvu

Vienas iš svarbiausių el. pašto rinkodaros pranašumų yra tai, kad tai ekonomiškas būdas pasiekti klientus. Jums nereikia leisti pinigų popieriniams skelbimams, radijo ar televizijos reklamoms ar reklaminiams skydams, norint reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Vietoj to galite naudoti pinigus kitiems tikslams, pavyzdžiui, pagerinti savo svetainę, išplėsti produktų liniją ir samdyti naujus darbuotojus.

Pavyzdžiui, leisti pinigus spausdintam skelbimui nėra labai ekonomiška, jei jį skaito tik 10 žmonių. Tačiau el. pašto rinkodara už tą pačią kainą galite pasiekti daugiau nei 1000 žmonių.

Pagerina prekės ženklo žinomumą

El. pašto rinkodara gali padėti elektroninės prekybos įmonėms padidinti prekės ženklo žinomumą ir pripažinimą. Kai siunčiate naujienlaiškius el. paštu, siunčiate tą pačią informaciją visiems jūsų sąraše. Jūsų klientai matys tai, ką siūlote, ir gali pasidalinti tuo su savo draugais ar šeimos nariais, kurie domisi panašiais dalykais.

Pavyzdžiui, jei el. paštu išsiųsite naujienlaiškį su nuolaidos kuponu, kurio galiojimas baigiasi po dviejų dienų, jūsų klientai gali juo pasidalinti su kitais, kad galėtų panaudoti kodą. Tai padidina tikimybę, kad kažkas kitas pirks iš jūsų parduotuvės, net jei jie patys neužsiregistravo jūsų sąraše; todėl padidinate žmonių, kurie gali tapti naujais klientais, skaičių.

Suteikia išmatuojamų rezultatų

El. pašto rinkodara suteikia įmonėms daugybę duomenų, kuriuos jos gali naudoti savo kampanijų sėkmei įvertinti. El. pašto kampanijos leidžia stebėti, kiek žmonių atidaro jūsų el. laišką, spustelėja nukreipimo puslapį ir virsta klientais. Taip pat galite įvertinti, kurie el. laiškai efektyviausiai skatina įsitraukimą ir konversijas, išbandydami skirtingas kiekvieno pranešimo versijas.

Pavyzdžiui, galite siųsti vieną el. laiško versiją vieniems klientam, tada nusiųsti šiek tiek kitokią versiją kitai grupei. Galėsite matyti, kas sulaukia daugiau paspaudimų ir konversijų ir atitinkamai optimizuoti būsimas kampanijas.

Jei esate elektroninės parduotuvės savininkas, rinkodara el. paštu yra viena iš patraukliausių strategijų norint plėsti verslą, pasiekti klientus, kurti prekės ženklą ir padidinti pardavimus. Galite siųsti atitinkamus, patrauklius ir informatyvius el. laiškus naudodami tinkamas strategijas ir įrankius. Taip pat galėsite įvertinti jų efektyvumą, kad žinotumėte, koks turinys labiausiai patraukia jūsų auditoriją.