Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis yra lemiamas veiksnys vertinant e-parduotuvės sėkmę ir veiklos veiksmingumą. Šis rodiklis matuojamas kaip procentas tarp lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą (pvz., pirkimą arba užsakymą), ir visų svetainės lankytojų. Tai svarbus įvertinimas, nes jis tiesiogiai atspindi, kiek sėkmingai internetinė parduotuvė pavertė potencialius klientus tikrais klientais.

Kaip naudoti „Instagram“ verslui?

Kaip naudoti „Instagram“ verslui?

Yra trijų tipų „Instagram“ paskyros: asmeninės, kūrėjų ir verslo paskyros. Kūrėjų ir verslo paskyros yra profesionalių paskyrų tipai. Nuomonės formuotojai ir turinio kūrėjai naudoja kūrėjų paskyras, o prekės ženklams reikalingas verslo profilis.

Kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus

Kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus

Kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus? Sukurkite kuo patrauklesnę apsipirkimo patirtį.

Netrūksta tyrimų, kurie rodo, kad pirkėjai nori daugiau patogumo, ir geresnės individualizuotos patirties pirkdami internetu. Tačiau kai reikia rasti tinkamus drabužius, aksesuarus ar kt., noras lengviau ir greičiau atrasti gaminį ne visada išpildomas. Ypač todėl, kad mažmenininkai dažnai jaučia poreikį teikti pirmenybę sezoninėms, garsiausių prekių ženklų ar reklaminėms linijoms, o ne labiau į klientus orientuotoms strategijoms.

Kaip saugiai pirkti internetu?

Kaip saugiai pirkti internetu?

Pirkimas internetu gali būti saugus, jei tai darysite tinkamai. Produktų pirkimas internetu nėra savaime nesaugus; saugumo lygis priklauso nuo jūsų ir internetinio pardavėjo atsargumo priemonių. Jei norite ir toliau apsipirkti internetu, atminkite šiuos patarimus.

Pradėjote elektroninės prekybos verslą? Nepasiduokite per anksti!

Pradėjote elektroninės prekybos verslą? Nepasiduokite per anksti!

Kaip teigė Bill Gates – „Kantrybė yra pagrindinis sėkmės elementas“. Turėdami kantrybės, būsite pasirengę įveikti iššūkius lanksčiau ir ramiau. Šia prasme tiesa, kad kantrybė yra dorybė, taip pat veiksmo forma. Sėkmingi verslininkai visame pasaulyje ir visą laiką pasisakė už kantrybę bei suprato jos svarbą.

Kaip reklamuotis Facebook’e?

Kaip reklamuotis Facebook’e?

Nusistatykite aiškius tikslus! Kalbant apie reklamos kampanijos biudžetą, labai svarbu jį iš anksto susiplanuoti. Nustatykite, kiek pinigų investuosite į savo reklamą. Tada suplanuokite kampanijos vykdymo laiką. Jei kuriate savo skelbimą naudodami Facebook skelbimų tvarkyklę, galite nuspręsti, kiek išleisti per dieną.

5 didžiausios klaidos leidžiant Facebook reklamas

5 didžiausios klaidos leidžiant Facebook reklamas

Pravartu sukurti vieną ar daugiau pirkėjų asmenybių kiekvienam produktui ar pasiūlymui, kurį jūsų įmonė parduoda. Asmenybės kūrimas gali padėti sužinoti daugiau apie tai, kiek metų yra jūsų vidutiniam pirkėjui, kokios jo pareigos, išsilavinimas ir kitą informaciją, kurią galėsite panaudoti  kurdami „Facebook“ reklamos kampanijas.

Kodėl net ir mažam verslui verta turėti interneto svetainę?

Kodėl net ir mažam verslui verta turėti interneto svetainę?

Būdas pranešti apie save. Kas žino apie jūsų verslą? Kur potencialūs klientai gali ieškoti informacijos, norėdami sužinoti daugiau? Interneto svetainėje jie galėtų surasti visą dominančią informaciją ir tai padės jūsų verslui sukurti gerą įspūdį, didinti prekės ženklo žinomumą.

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai

Jei tam tikroje internetinėje parduotuvėje perkate pirmą kartą, verta imtis atsargumo priemonių. Paskaitykite atsiliepimus internete, paklauskite aplinkinių nuomonės ir jeigu nieko blogo nesužinosite, reiškia, kad parduotuvė yra patikima ir joje saugu apsipirkti. Juk informacija apie nepatikimus pardavėjus labai greitai sklinda. Ypač dabar, kai visi aktyviai naudojasi socialiniais tinklais.

Pažinčių svetainių kūrimas

Pažinčių svetainių kūrimas

Apibrėžkite savo pažinčių svetainės nišą. Įėję į interneto pažinčių rinką, būkite pasirengę stipriai konkurencijai. Norėdami padidinti savo sėkmės galimybes, pradėkite apibrėždami savo nišą. Nuspręskite, su kokia auditorija dirbsite. Jei pavyks susiaurinti savo nišą iki labai konkrečios tikslinės auditorijos, išsiskirsite iš daugelio konkurentų.

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Klasifikuotų skelbimų portalo kūrimas

Kaip skelbimų portalai generuoja pajamas? Paprasčiausias būdas tokioms svetainėms uždirbti pajamas yra mokami skelbimai. Tai reiškia, kad norėdami įdėti klasifikuotą skelbimą, portalo lankytojai turi sumokėti tam tikrą, iš anksto nustatytą, pinigų sumą. Tam galite sukurti pateikimo paketus pagal skirtingus kriterijus (pvz: pagal tai, kiek laiko skelbimas bus matomas lankytojams ir pan.). Taigi skelbimo autorius galės pasirinkti mokėjimo paketą, kuris geriausiai atitiks jo poreikius. 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetine parduotuve, kokio tipo elektronine parduotuve rinktis, kiek kainuoja internetine parduotuve ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetiniu parduotuviu kurimas, elektroniniu parduotuviu kurimas kaina, elektronines parduotuves nuoma, kaip atidaryti elektronine parduotuve ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime straipsnyje.

Nuotolinis darbas

Nuotolinis darbas

Nuotolinis darbas suteikia laisvės, daugiau savarankiškumo, patogumo, tačiau privalu išlaikyti discipliną, neaptingti.

Kokia turi būti sėkminga skaitmeninė rinkodara?

Kokia turi būti sėkminga skaitmeninė rinkodara?

Suprasdami, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje, iš kur jie ateina, galite gauti nepaprastai daug duomenų, kurie padėtų optimizuoti jūsų svetainės dizainą, pagerinti turinio strategiją ir generuoti potencialius klientus.

IŠMANŪS tikslai. Kaip juos pasiekti?

IŠMANŪS tikslai. Kaip juos pasiekti?

Ar kada nors jautėtės taip, jog sunkiai dirbate, tačiau nepasiekiate užsibrėžtų tikslų? Per pastaruosius kelerius metus patobulinote savo įgūdžius ir norėtumėte kuo greičiau pamatyti apčiuopiamus rezultatus.

Facebook marketingas ir remarketingas

Facebook marketingas ir remarketingas

„Facebook“ rinkodara ir pakartotinė rinkodara yra vienos galingiausių rinkodaros priemonių. Jos leidžia pasiekti norimą auditoriją, kad kur ji yra. Juk socialiniu tinklu „Facebook“ kasdien naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, todėl į tokią reklamą tikrai verta investuoti. Šiame straipsnyje apžvelgsime  „Facebook“ rinkodaros bei pakartotinės rinkodaros (remarketing’o) privalumus.

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

„Google AdWords“ pakartotinė rinkodara yra internetinės reklamos forma, leidžianti svetainėms rodyti skelbimus vartotojams, kurie jau lankėsi interneto svetainėje. Ne pirmą kartą svetainėje apsilankantys žmonės matys šiuos skelbimus naršydami internete, žiūrėdami „YouTube“ vaizdo įrašus arba skaitydami naujienas. Jūsų prekės ženklas bus rodomas matomiausioje puslapio vietoje ir vilios lankytojus vėl grįžti.

Kas yra push notifications?

Kas yra push notifications?

Push notifications (pranešimai) yra ryšio kanalas, įmontuotas į kiekvieną šiandien parduodamą mobilųjį įrenginį. Pushpranešimai yra trumpi informacinio pobūdžio pranešimai su piktograma, rodoma jūsų kliento naršyklėje arba mobiliajame įrenginyje.

„Dropshipping’as“: ką reikia žinoti apie šį verslo modelį?

„Dropshipping’as“: ką reikia žinoti apie šį verslo modelį?

„Dropshipping“ yra verslo modelis, leidžiantis parduoti ir pristatyti produktus, kurių patys negaminate, nekaupiate jų atsargų. Didžiausias skirtumas tarp „dropshipping“ ir standartinio mažmeninės prekybos modelio yra tas, kad jūs neturite savo atsargų ar nuosavo inventoriaus. Jūsų tiekėjai – didmenininkai ar gamintojai – gamina prekes, jas sandėliuoja ir prireikus atsiunčia jums. Viskas vyksta paprastai: jūs gaunate užsakymą, perduodate jį tiekėjui, kuris užsakymą įvykdo. Paprastai tariant, esate tarpininkai tarp gamintojo ir vartotojo.

Statybos įmonių interneto svetainių kūrimas

Statybos įmonių interneto svetainių kūrimas

Manome, kad kokybė prasideda nuo visiško atsidavimo darbui, kur svarbi kiekviena detalė. Nuo interneto svetainės strategijos, tikslų iškėlimo iki smulkių detalių, dizaino, programavimo ir informacijos svetainei parengimo darbų. Mes kuriame, programuojame ir prižiūrime interneto svetaines. Dirbame tam, kad jūsų statybų verslas sėkmingai gyvuotų ir neštų didelį pelną.

Facebook paskyrų administravimas

Facebook paskyrų administravimas

Facebook paskyrų administravimas. Jeigu norite, kad Jūsų elektroninė parduotuvė sulauktų daugiau žmonių dėmesio, reikia juos sudominti savo produkcija ar paslaugomis. Jas patraukliai aprašyti, reklamuoti. Kuo Jūsų skelbiamas turinys bus skaitomesnis, tuo didesnė tikimybė pritraukti klientus. O klientai – tai pajamos. Taigi kokybiškas facebook paskyrų administravimas susijęs su įmonės pelnu.

Elektroninės prekybos taisyklės

Elektroninės prekybos taisyklės

Elektroninės prekybos taisyklės yra apibrėžtos Lietuvos Respublikos Elektroninės prekybos įstatyme. Šio įstatymo tikslas – sudaryti teisines sąlygas informacinių paslaugų, technologijų bei priemonių plėtrai prekybos srityje.

Digital socialinių tinklų administravimas

Digital socialinių tinklų administravimas

Digital socialinių tinklų administravimas. Socialiniai tinklai šiomis dienomis yra neatsiejama žmonių kasdienybės dalis. Galima drąsiai teigti, jog dažnas iš mūsų, ypač jaunimas, yra aktyvesni socialiniuose tinkluose nei realiame gyvenime. Čia verda atskiras gyvenimas.

Slapukų naudojimas (angl. cookies)

Slapukų naudojimas (angl. cookies)

Slapukų naudojimas. Turbūt daugeliui žodis slapukai (angl. cookies) yra girdėtas, tačiau ne visi žino, kas tiksliai tai yra, kokia jų funkcija. Slapukai – nedideli informacijos failai, kuriuos jūsų naršyklė pateikia kompiuteryje ar kitame mobiliajame įrenginyje.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Internetinės parduotuvės užsienyje

Internetinės parduotuvės užsienyje ir Lietuvoje dabar išgyvena savo aukso amžių. Jos dygsta kaip grybai po lietaus. Internetinėse parduotuvėse galima įsigyti įvairiausių prekių net neiškėlus kojos iš namų, keliais kompiuterio klavišų paspaudimais. Drabužių, avalynės, papuošalų, buitinės technikos ir kitų prekių įsigijimas internetu jau nieko nestebina. Internetu šiais laikais perkame net maistą.

Facebook reklama, Facebook administravimo paslaugos

Facebook reklama, Facebook administravimo paslaugos

Facebook reklama – greitas ir pigus būdas pritraukti į Jūsų svetainę kuo daugiau žmonių ir taip padidinti jos populiarumą. Geriausias būdas reklamuoti savo įmonę šiame socialiniame tinkle yra turėti paskyrą, kurioje skelbiate įvairias prekių ar paslaugų naujienas, akcijas, bendraujate su klientais ir pan.

Brendas ir brendingas: kuo jie skiriasi?

Brendas ir brendingas: kuo jie skiriasi?

Brendas ir brendingas. Svarbu pabrėžti, jog sąvokos brendingas ir brendas (prekės ženklas) dažniausiai vartojamos sinonimiškai, tačiau tai nėra sinonimai. Skirtumas tarp jų yra tai, kad vienas yra rinkodaros įrankis, o kitas yra veiksmas.

IT paslaugos

IT paslaugos

IT paslaugos, IT paslaugos verslui, IT priežiūros paslaugos, Nuotolinė IT pagalba, Telefoninė IT pagalba

E komercija

E komercija

E komercija, E komercijos kategorijos: B2B Verslas Verslui, B2C Verslas Vartotojui, C2B Vartotojas Verslui, C2C Vartotojas Vartotojui.

Verslo reklama internete

Verslo reklama internete

Jeigu iki šiol nereklamavote savo verslo internete, pats laikas pradėti tai daryti. Reklama internete, reklamos kaina.

Verslo kultūra Šveicarijoje

Verslo kultūra Šveicarijoje

Šveicarija – viena iš turtingiausių pasaulio valstybių, kuriai būdingas labai aukštas pragyvenimo lygis bei ekonomikos stabilumas.

Kas yra SEO?

Kas yra SEO?

Kas yra SEO? Verčiant pažodžiui SEO yra svetainių optimizavimas paieškos sistemoms. Paprasčiau tariant, SEO – tai tinklalapių pritaikymas paieškos robotams

Lietuva

Lenkija

Danija

Latvija

Airija

Norvegija

Estija

Vokietija

Anglija

Suomija

Švedija

Amerika

error: