+370 689 37799 info@studija4d.lt

Verslo pasaulis

Neabejotinai kiekvienas esame apie save pagalvojęs kaip apie galimą verslininką. Šiuolaikinis gyvenimas dažnai verčia griebtis naujų veiklų, ieškoti naujų finansinių šaltinių. Neretai potencialo turintys žmonės nori nukreipti savo energiją į veiklą, kuri būtų pilna iššūkių ir galimybių. Viena iš jų – verslas. Verslas yra terpė, kurioje galima klestėti kaip žmogui, specialistui ir kartu padėti tobulėti kitiems. Nors šiais laikais verslas yra prieinamas beveik kievienam (juk bandyti niekas nedraudžia), dažnai verta susimąstyti, ar esu tas žmogus, kuris ne tik sugebės žengti į konkurencingą verslo pasaulį, bet ir jame išsilaikyti.

Taigi kiekvienas žmogus, širdyje įžvelgiantis save kaip verslininką, privalo apsvarstyti verslininko būdo savybes ir palyginti su savosiomis, ieškoti savo stipriųjų ir silpnųjų pusių. Be to, būtina apžvelgti verslininko vaidmenį versle: kokios jo pareigos, vaidmenys įvairiuose verslo kūrimo procesuose ir kita.

Verslininko savybės

Vienas svarbiausių žingsnių, kai pradedama galvoti apie save, kaip apie verslininką, išsiaiškinti, kokios savybės tapti verslininku, kurį lydi sėkmė, yra svarbiausios. Išsiaiškinus jas galima sulyginti su savosiomis. Svarbu tai, kad idealių verslininkų nebūna. Kiekvienas turi savo privalumų ir trūkumų. Trūkumų pažinimas tampa privalumu – sužinoję savo silpnybes galime tai panaudoti savo naudai: samdyti specialistus, tam tikras pareigas perleisti tam tikriems darbuotojams arba tiesiog ugdytis ir siekti geresnių rezultatų. Tačiau yra savybių, kurios yra privalomos kiekvienam būsimam verslininkui, nes nuo jų priklauso, ar sugebėsite dalyavuti sudėtingame verslo gyvenime.

Aistra

Verslas negali jums būti tik pomėgis. Verslas turi būti jūsų gyvenimas. Dažnai žmonės, žiūrintis į verslą kaip į tam tikrą papildomą veiklą, užsiėmimą, arba greitai baigia savo verslininko karjerą dėl to, kad verslas nesivysto, arba net nespėję pajusti tikrojo verslo pasaulio gyvybės ir sudėtingumo meta šią veiklą. Jei į verslą žiūrite rimtai, turite jam atiduoti visą save. Aistra yra vienas svarbiausių rodiklių, kad jūs mylite tai, ką darote, kad stengsitės, ieškosite, judėsite į priekį. Aistra yra tas variklis, kuris skatina vystyti verslą. Be užsidegimo ugnelės verslą kurti galima, tačiau vargu, ar verslininkas išnaudos visas savo ir savo verslo galimybes. Galiausiai dėl aistros trūkumo dirbti ir stengtis verslas baigsis.

Ambicingumas

Ambicingumas yra dar viena verslo sėkmę lemianti žmogaus savybė. Jei verslininkas nebus ambicingas, verslas nejudės, netobulės, o jei verslas netobulės, jis tiesiog žlugs. Kiekvieną dieną turi lydėti troškimas gerinti, plėsti, tobulinti verslą. Be to, reikia ne tik norėti, bet ir veikti.

Lankstumas ir prisitaikymas

Verslininkas turi būti itin lankstus, nebijantis iššūkių ir pokyčių. Žmogus, norintis sėkmingo verslo, turi suspėti gyventi šiandieniniu gyvenimo ritmu, kai viskas keičiasi kiekvieną minutę: klientų poreikiai, norai, galimybės ir kita. Versle būna pakilimų ir nuosmukių, todėl būtina gebėti prisitaikyti prie susiklosčiusių aplinkybių, kad galėtumėte pasiekti geriausią rezultatą. Jei esate vienu žingsniu priekyje, tai rodo, kad ne tik puikiai sugebate sekti pokyčius, bet ir juos numanyti. Tai visada būna teigiamas ženklas.

Lyderystė

Paprastai įsibėgėjęs verslas susideda iš nemažai darbuotojų, todėl verslininkas turi būti pasirengęs tapti lyderiu. Lyderis yra ne tik vadovaujantis, kontroliuojantis žmogus. Jis privalo patarti, paskatinti, mokyti, gerbti savo darbuotojus, jų poreikius, rodyti vidinę stiprybę ir atsakomybę. Geras lyderis visada motyvuos savo darbuotojus. Žinoma, kad puiki lyderystė gali ypač paveikti verslo sėkmę, nes motyvuoti, laimingi darbuotojai prisideda prie to, kad verslas  gyvuotų ir plėstųsi sklandžiai.

Išprusimas ir žingeidumas

Žinoma, kad yra daug garsių pasaulio verslininkų, neturinčių aukštojo išsilavinimo. Tačiau tai nereiškia, kad jie yra neišprusę. Talentingi verslininkai, nors ir turintys vidinį, natūralų potencialą, turi tobulinti save kaip žmogų, kaip specialistą. Verslininkas turi būti ir psichologas, ir prekybininkas, ir mokytojas. Geras verslininkas visada bus žingeidus, smalsus ir ieškos atsakymų.

Visos šios savybės yra tarsi rodikliai, leidžiantys įvertinti, ar turite potencialą tapti geru verslinku, ar turite polinkį užsiimti šia veikla. Pažymėtina, kad daug ko galima išmokti, bet svarbiausia – vidinis užsidegimas ir tikėjimas savimi.

Verslininko indėlis kuriant internetinę parduotuvę

Žinoma, kad pradedantieji verslininkai paprastai veržiasi į internetinę erdvę. Taigi internetinės parduotuvės kūrimas yra svarbus etapas, nes puikios internetinės parduotuvės sukūrimas gali turėti daug įtakos verslo sėkmei.

Nors rekomenduojama verslininkui kreiptis į specialistus, galinčius kokybiškai atlikti darbą, tai yra sukurti internetinę parduotuvę, reikia nepamiršti, kad užsakymo pateikimas neturi būti vienintelis verslininko indėlis.

Geras verslininkas kreipsis į internetinių parduotuvių specialistus su idėja, pageidavimais ir tikslais, kurių norima pasiekti su sukurta internetine parduotuve. Verslininkas, kuris tik pateikia užsakymą, negali tikėtis gero rezultato, nes internetinių parduotuvių kūrimo specialistai negali nuspėti jo norų. Būtent Studija 4D skatina verslininkus aktyviai dalyvauti kuriant internetinę parduotuvę: aktyvus dialogas gali padėti surasti originalių sprendimų, galinčių prisidėti prie verslo sėkmės. Studija 4D gali pasiūlyti įvairių sričių specialistų (programuotojų, dizainerių, SEO specialistų ir kitų), gebančių kokybiškai atlikti savo darbą, galinčių prisitaikyti prie kliento poreikių. Geras verslininkas įstrauks į internetinės parduotuvės kūrimo procesą kaip pirmasis vertintojas, stebėtojas ir taip prisidės prie internetinės parduotuvės sėkmės. Kai verslininkas nusprendžia investuoti į internetinės pardutouvės kūrimą, paprastai jis laukia ir gerų rezultatų. Pastebėtina, kad jau sukūrus internetinę parduotuvę verslininko vaidmuo dar labiau išauga: jis turi stebėti, analizuoti, strateguoti, kad internetinis verslas teiktų naudą. Be verslininko įsitraukimo internetinė parduotuvė bus tarsi apleistas namas – tiesiog egzistuos ir neteiks naudos.

Taigi Studija 4D kviečia verslininkus kartu kurti ir strateguoti bei ieškoti tinkamiausių sprendimų, prisidėsiančių prie jūsų verslo sėkmės!

error: Visos teisės saugomos. Kopijuoti draudžiama.