Kaip parduoti elektroninės parduotuvės verslą? Elektroninės parduotuvės – realių parduotuvių analogai. Jos skirtos prekėms bei paslaugoms parduoti internete. Elektroninė prekyba yra tokia populiari, nes ji yra lankstesnė, palengvinanti žmonių bendradarbiavimą. Dėl šios priežasties vis daugiau tradicinių parduotuvių turi elektronines versijas arba iš viso persikelia į internetą.

Elektroninės parduotuvės – patogumas ne tik pirkėjui, bet ir pardavėjui. Pirkėjas gali neišeidamas iš namų apžiūrėti visą tam tikros internetinės parduotuvės prekių asortimentą, jas palyginti, patikusias prekes įsidėti į krepšelį, kad galėtų jas užsakyti vėliau, jeigu iškyla klausimų, gali kreiptis dėl papildomos informacijos telefonu ar elektroniniu paštu. Visas šis procesas vyksta pirkėjui neiškeliant kojos iš namų, o pardavėjui – iš savo darbo vietos.

Tiesą sakant, apsipirkimas elektroninėse parduotuvėse savo patogumu ne tik nenusileidžia apsipirkimui realiose parduotuvėse, bet ir jį pranoksta. Internetinėse parduotuvėse prekės yra išdėliotos lyg vitrinoje, pateikti išsamūs jų aprašymai, patogu atsiskaityti mokėjimo kortele. Toks apsipirkimas yra kur kas patogesnis nei tradicinėse parduotuvėse, kuriose neturėsite galimybės perskaityti prekių aprašymų, o ir prekės ne visada būna išdėstytos tvarkingai. Elektroninėse parduotuvėse tokių nepatogumų išvengsite.

Kaip parduoti elektroninės parduotuvės verslą? Investavimas.

Elektroninis verslas šiomis dienomis yra labai populiarus ir sparčiai plečiasi. Naujų elektroninių parduotuvių skaičius sparčiai auga, konkurencija rinkoje vis didėja. Todėl išlieka tik stipriausieji rinkos žaidėjai, sugebantys priraukti daugiausiai pirkėjų. Norint sėkmingai elektroninės prekybos verslą vystyti reikia turėti tam reikalingų žinių bei įgūdžių, kurių kai kuriems verslininkams pritrūksta. Viena iš geriausių išeičių tokiu atveju – parduoti elektroninės parduotuvės verslą. Tam yra ne viena priežastis. Pavyzdžiui, žmogus nori pradėti kitą verslą arba, kaip jau minėjau,  jam nesiseka dirbti elektroninės prekybos srityje, todėl nori savo verslą parduoti kitam žmogui, kuris galbūt bus geresnis prekybininkas ir prikels elektroninę parduotuvę iš pelenų.

Pardavimo galimybės labai padidėja parduodant el. parduotuvę kaip verslą

Anot ekspertų, didžiausia elektronines parduotuves norinčių parduoti verslininkų klaida yra ta, kad jie nori parduoti interneto svetainę, o ne verslą. Maža tikimybė, kad atsiras norinčių pirkti tik svetainę, nes labiau patyrę verslininkai puikiai žino, kad ją reikės tobulinti, o gal net perkurti iš naujo. Jeigu parduodamas visas elektroninės parduotuvės verslas, tuomet situacija iš esmės keičiasi ir pardavimo galimybės labai padidėja.

Turbūt ne vienam žmogui kilo klausimas, kuo skiriasi elektroninės parduotuvės kaip paprastos svetainės pardavimas nuo elektroninės parduotuvės kaip verslo pardavimo? Iš tiesų, elektroninė parduotuvė kaip verslas yra tada, kai įmonė turi sutartis su tiekėjais, darbuotojus, turi pastovių klientų, kurie užtikrina nuolatinį tam tikrų pajamų generavimą, turi sukurtą firminį stilių. Taip pat be galo svarbu, kad  elektroninė parduotuvė būtų funkcionali, šiuolaikiška – tokia, kurios nereikėtų per daug tobulinti (keisti dizainą, tobulinti apmokėjimo už prekes sistemą ir kt.).

Jeigu planuojate pirkti elektroninės prekybos verslą, susisiekite su mūsų įmone Studija 4D. Mes suteiksime profesionalias konsultacijas su elektroninės parduotuvės funkcionalumu, kokybiškumu, dizainu susijusiais klausimais ir pan. Taip pat galime pasiūlyti įsigyti projektų, laukiančių naujųjų šeimininkų. Juos įsigysite už mažesnę kainą, patobulinsite ir galėsite džiaugtis puikiai veikiančiu ir pajamas generuojančiu verslu arba jį vėliau parduoti.