Internetinės parduotuvės administravimas ir priežiūra

E-komercija dabar yra ant bangos. Jau praėjo tie laikai, kai žmonės vengė pirkti internetu, nes galvojo, kad tai nesaugu, nepatikima ir pan. Šiais laikais didelė dalis žmonių apsiperka internetinėse parduotuvėse ir, manoma, jog ateityje jų kiekis tik augs. Šio straipsnio tikslas – pateikti patarimų apie kokybišką internetinės parduotuvės administravimą, kaip ją populiarinti ir pritraukti kuo daugiau klientų.

Iš tiesų, labai svarbu padaryti gerą pirmąjį įspūdį. Turite žmones sudominti. Įspūdį apie interneto svetainę lankytojas susidaro vos per kelias sekundes, todėl turite pasistengti:  investuoti į interneto svetainės dizainą, išlaikyti vientisą ir skoningą stilių ir pan. Dizaino pasirinkimas priklauso nuo internetinės parduotuvės prekių asortimento, tikslinės lankytojų auditorijos. Svarbu nepersistengti ir nepaversti svetainės pernelyg ryškių, kontrastingų spalvų, ornamentų kratiniu.

Ekspertų teigimu, svarbu produktų aprašymus iliustruoti kokybiškomis nuotraukomis. Įrodyta, kad lankytojai labiau atkreipia dėmesį ir prisimena tai, ką mato (80%), nei tai, ką perskaito (20%). Kuriant produktų katalogus patariama naudoti baltą foną, nes tokiame fone produktai labiau išsiskirs ir atkreips dėmesį. Svarbu parinkti tinkamą nuotraukų dydį: jos turi būti pakankamai didelės, kad pirkėjai galėtų apžiūrėti prekes, matyti smulkiausias jų detales. Tam reikalinga ir priartinimo funkcija. Taip pat patariama nepagailėti pinigų ir pasisamdyti profesionalų fotografą, kuris padarys geros kokybės nuotraukas. Tai svarbu, nes kokybiškos, profesionalios nuotraukos kelia Jūsų internetinės parduotuvės prestižą.

Patogi internetinės parduotuvės navigacija

Dar vienas svarbus dalykas – patogi puslapio navigacija. Ji yra reikšminga kuriant teigiamą vartotojų patirtį naršymo metu. Turite sukurti tokią interneto svetainę, kad jos lankytojai galėtų greitai, patogiai ir nesugaišdami daug laiko rasti reikiamas prekes ir jas įsigyti. Nepasiklysti tarp prekių gausos padeda jų skirstymas į kategorijas (prekės moterims, vyrams, vaikams), naujų prekių kolekcijų išskyrimas ir pan.

Daugiau klientų padės pritraukti išsamus Jūsų prekių ar teikiamų paslaugų aprašymas. Turėtumėte aiškiai nurodyti, kuo esate išskirtiniai, kokias problemas galite padėti išspręsti savo klientams ir pan. Tuomet jie žinos, ko gali iš Jūsų tikėtis.

Blogo rašymas

Dar vienas puikus klientų pritraukimo būdas – blogo rašymas. Įdomūs, aktualūs straipsniai padės atkreipti potencialių klientų dėmesį, paskatins juos pirkti būtent Jūsų prekes. Tikslingiausia  rašyti straipsnius apie parduodamą produkciją, jos išskirtinumą. Norėdami sulaukti teigiamų pokyčių, turėtumėte kuo dažniau atnaujinti blogo įrašus (geriausia – bent keliais straipsniais per savaitę).

Nepamirškite, kad kiekvienas klientas nori jaustis išskirtinis ir svarbiausias, todėl turite pasistengti, kad jie būtent taip ir jaustųsi. Pateikite kiekvienam klientui individualius pasiūlymus pagal jo poreikius. Reikia pasakyti, kad viena iš mėgstamiausių lankytojų funkcijų yra individualios tam tikrų prekių ar paslaugų rekomendacijos, pateikiamos pagal anksčiau lankytojo peržiūrėtus pasiūlymus. Tai naudinga ir pirkėjams, ir pardavėjams, nes ši funkcija internetinių parduotuvių savininikams padeda padidinti pardavimus, o pirkėjams – rasti būtent tai, ko ieško.

Internetinės parduotuvės populiarumą ir pirkėjų lojalumą neabejotinai padidins nemokamas prekių siuntimas. Taip pat gali padėti naujienlaiškių, pranešančių pirkėjams apie akcijas, naujas prekes, siuntimas.

Būkite matomi socialiniuose tinkluose

Būkite aktyvūs ir matomi socialiniuose tinkluose. Pateikite lankytojams įvairių pasiūlymų, reklamuokite savo prekes, skelbkite konkursus, kurių metu žmonės turėtų pamėgti Jūsų interneto svetainę ir pasidalinti įrašu su draugais. Tai sužadins lankytojų azartą ir padidins Jūsų prekės ženklo žinomumą.

Internetinės parduotuvės dizainas turi būti pritaikytas vartotojams, naršantiems ir įsigyjantiems prekes telefonu. Vartotojai nori įsigyti prekes greitai ir patogiai, be jokių trikdžių. Dažnai pasitaiko atvejų, kad, nepaisant didesnės kainos, žmogus įsigyja prekę toje internetinėje parduotuvėje, kurioje pirkimo procesas yra patogesnis ir sklandesnis. Tagi privalote pasirūpinti, kad puikią naršymo patirtį turėtų ne tik kompiuteriu, bet ir telefonu perkantys klientai.

Jeigu susiduriate su problemis dėl internetinės parduotuvės administravimo, Studijos 4  D komanda gali Jums padėti. Susisiekite su mumis, aptarkime iškilusias problemas ir mes padėsime jas išspręsti.

error: