Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Elektroninės prekybos pasaulis sparčiai vystosi, o norint išlikti priekyje, reikia gerai suprasti naujausias tendencijas ir technologijas. Išnagrinėsime pagrindines funkcijas, į kurias internetinės įmonės turėtų atsižvelgti, kad išliktų konkurencingos nuolat kintančioje skaitmeninėje aplinkoje. Perskaitę šį straipsnį žinosite kokius bendrus bruožus turi sėkmingos internetinės parduotuvės.

Mobilusis dizainas

Epochoje, kai apsipirkimas mobiliaisiais ir toliau populiarėja, į mobilųjį telefoną reaguojanti svetainė yra ne tik galimybė – tai būtinybė. Tačiau jau nebepakanka turėti interaktyvią svetainę. Skaičiai rodo, kad į klientus orientuotos svetainės sulaukia maždaug 60–70 % srauto iš mobiliųjų įrenginių, todėl reikia teikti pirmenybę tiems klientams, kad užtikrintumėte jiems kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Taikant mobiliesiems pritaikytą dizainą, mobiliųjų įrenginių naudotojams užtikrinama sklandi ir intuityvi naršymo ir pirkimo patirtis, o geras mobiliesiems pritaikytas dizainas gali pritraukti ir tuos klientus, kurie naudojasi didesniais ekranais.

Paieška

Kadangi svetainės naudotojai tampa vis mažiau kantrūs, jie, norėdami surasti tai, ko reikia, vis dažniau naudojasi paieška, o ne naršo svetainėje. Dėl šios priežasties turite turėti paprastą, aiškią ir nuoseklią paieškos priemonę. Taip pat turite paryškinti pagrindinius rezultatų elementus, galbūt sugrupuoti pagal turinio tipą, taip pat suteikti vartotojams galimybę filtruoti rezultatus, kad rastų tai, ko jie nori. Be to, galite pagalvoti apie balso ar vaizdinės paieškos technologijos integravimą, leidžiantį klientams rasti produktus naudojant vaizdus arba kalbant, o ne rašant tekstą. Šios funkcijos įdiegimas supaprastina apsipirkimo procesą, todėl klientams lengviau rasti tai, ko ieško.

Papildyta realybė (AR) ir virtualūs bandymai

Būtina pateikti aukštos kokybės gaminio vaizdus, ​​kuriuose būtų rodoma pati prekė, ir, jei įmanoma, gyvenimo būdo nuotrauką, kad klientai galėtų lengviau įsivaizduoti, kad naudojasi ar nešioja prekę. Galite dar labiau padidinti klientų pasitikėjimą siūlydami AR pagrįstą bandomąją patirtį. Nuo virtualaus drabužių pasimatavimo iki baldų vizualizavimo jų erdvėje, AR pagerina apsipirkimo patirtį ir sumažina netikrumą.

Greitas ir sklandus atsiskaitymo procesas

Sumažinkite krepšelio atsisakymą užtikrindami supaprastintą atsiskaitymo procesą. Įsitikinkite, kad prašote tik tos informacijos, kurios jums reikia, ir ją išdėstykite taip, kad vartotojams būtų aišku ir patogu.

Siūlykite kelias mokėjimo parinktis, kad klientai galėtų rinktis ir sumažintumėte riziką, kad jie negaus reikiamos informacijos. Mokėjimo parinktys, pvz., „PayPal“, puikiai tinka klientams, nes jie gali tiesiog prisijungti prie savo paskyros, o mobiliųjų įrenginių naudotojams patogiausia apmokėti naudojant „ApplePay“ arba „GooglePay“.

Klientams visada naudinga susikurti paskyrą, tačiau pagalvokite apie galimybę leisti atlikti mokėjimą kaip svečiui. O tada, kai vartotojas atliks apmokėjimą, pasiūlykite susikurti paskyrą.

Taip pat galite įdiegti krepšelio priminimą – užsiregistravusiems klientams el. paštu išsiųsti priminimą apie prekę (-es) jų krepšelyje. Kartais klientai lygina kainas įvairiose svetainėse, bet kartais būna išsiblaškę ir priminimas gali padėti padidinti bendrą konversijų skaičių.

Tvari praktika

Ekologiją vertinantys vartotojai reikalauja tvarių pasirinkimų ir dažnai tai būna lemiantis veiksnys nusprendžiant, iš kur pirkti arba kokią prekę įsigyti. Pabrėžkite savo prekių ekologiškumą, natūralią sudėtį, pakuotes, kad pritrauktumėte aplinką tausojančius pirkėjus.

Be to, jei jūsų produktai gaminami vietoje, nurodykite kilmę, nes tai taip pat gali būti pagrindinis veiksnys priimant sprendimą dėl pirkimo.

Socialinis įrodymas ir naudotojų sukurtas turinys

Įtraukite klientų atsiliepimus, ir jų sukurtą turinį, kad sukurtumėte pasitikėjimą ir autentiškumą. Klientai vis dažniau, prieš priimdami sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę ar paslaugą, skaito atsiliepimus ir atkreipia dėmesį į jų turinį bei skaičių. Kuo daugiau gerų atsiliepimų apie prekę ar paslaugų, tuo kokybiškesnė ji atrodo ir dažniau įsigyjama. Trečiųjų šalių teikėjai gali padėti surinkti atsiliepimus ir parodyti pasitikėjimo lygį.

Analitika ir duomenimis pagrįstos įžvalgos

Ir beveik svarbiausias veiksnys yra naudoti analizės įrankius, kad būtų galima gauti įžvalgų apie klientų elgesį, pageidavimus ir tendencijas. Duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimas užtikrina, kad nuolat tobulinate savo strategijas ir reaguojate į tai, ko reikia jūsų klientams.

Vystantis elektroninei prekybai ir didėjant klientų lūkesčiams, prisitaikymas prie naujų tendencijų ir technologijų tampa sėkmės būtinybe. Priimdami pokyčius ir užtikrindami novatorišką apsipirkimo patirtį, pasieksite, kad jūsų internetinė parduotuvė išliktų konkurencinga ir maksimaliai orientuota į klientus. Integravę šiuos būtinuosius dalykus į savo el. prekybos strategiją, turėsite geras sąlygas klestėti ir teikti išskirtinę patirtį savo klientams.

 

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Nauji metai visuomet su savimi atsineša naujų galimybių. Ir verslas nėra išimtis. Tai gali būti nauji produktai, nauji pasiūlymai arba visiškai nauja interneto svetainė.

Dirbant versle daugelį metų, galima pamatyti, kaip nauja svetainė gali visiškai pakeisti verslo situaciją. Tai puiki galimybė pagerinti vartotojų patirtį, pasiekti geresnių SEO rezultatų ir paskatinti pajamų augimą. Juk naujovės visada domina ir pritraukia žmonių dėmesį.

Planuojant naują svetainę, reikia sukurti internetinę tapatybę, kuri rezonuotų su jūsų auditorija, kuri papasakotų jūsų istoriją ir paverstų lankytojus lojaliais klientais. Tai apie sklandų žiniatinklio dizaino integravimą su socialinės žiniasklaidos strategijomis, kad būtų sukurta įtraukianti vartotojo patirtis.

Taigi, šiame straipsnyje aiškinsimės būdus, kokia turėtų būti moderni bei kokybišką interneto svetainę, kuri padės Jums žengti koja kojon su naujovėmis ir pilnai išnaudoti verslo potencialą.

Naujausios interneto svetainių dizaino tendencijos

Naujausių interneto dizaino tendencijų suvokimas nėra susijęs tik su estetika; būtina užtikrinti, kad jūsų auditorija jaustųsi sužavėta, įtraukta ir suprasta. Štai keletas populiarėjančių interneto dizaino tendencijų, į kurias reikia atkreipti dėmesį:

  • Minimalizmas keičia svetainių kūrimo būdą – pabrėžiamas švarus išdėstymas, daug tarpų ir paryškinta tipografija. Šis metodas užtikrina, kad lankytojai nesiblaškydami ras tai, ko jiems reikia.
  • Tamsusis režimas yra patogi nauja dizaino tendencija, kuri sumažina akių įtampą, taupo įrenginio akumuliatoriaus veikimo laiką ir suteikia vizualiai patrauklią patirtį. Tamsiojo režimo elementų įtraukimas į svetainę ne tik suteikia elegancijos, bet ir atitinka šiuolaikinių vartotojų pageidavimus.
  • Tinklalapiai yra daugiau nei tik informacijos centrai; tai įtraukiančios istorijos, laukiančios, kol bus pastebėtos lankytojų. Naudojant interaktyvius pasakojimo metodus, pvz., paralakso slinkimą, daugialypės terpės patirtį ir dinamišką animaciją, svetainės gali sudominti lankytojus ir palikti įspūdį, kuris neapsiriboja skaitmeniniu pasauliu.
  • 3D elementų ir papildytosios realybės (AR) technologijų integravimas į savo svetainę gali įveikti kliūtis tarp virtualaus ir fizinio pasaulio, sustiprinti vartotojų įsitraukimą ir stiprinti glaudų ryšį tarp jūsų auditorijos ir jūsų verslo.
  • Į naudotoją orientuotos mikro sąveikos, pvz., mygtuko užvedimo efektai ir formų patvirtinimai. Tai suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir daro sąveiką intuityvią ir malonią.
  • Tikimasi, kad išpopuliarės balso vartotojo sąsaja (VUI) ir pokalbių robotai, kurie leis lankytojams bendrauti su jūsų svetaine natūralia kalba, gauti suasmenintas rekomendacijas ir be vargo rasti informaciją.

Atsižvelgdami į šias dizaino tendencijas, jūs ne tik sukuriate vizualiai itin patrauklią, išskirtinę svetainę, bet ir užtikrinate įtraukią, patogią patirtį, kuri žavi ir įkvepia.

Skaitmeninio amžiaus turinio strategijos kūrimas

Interneto svetainės turinys neliks statiškas; jis bus interaktyvus, įtraukiantis ir suasmenintas. Jei jums įdomu, kaip įvaldyti skaitmeninio amžiaus turinio strategiją ir užtikrinti, kad jūsų nauja svetainė išsiskirtų iš konkurentų, pateikiame kelis patarimus, kaip pradėti:

Interaktyvus interneto svetainės turinys

Interneto svetainės skaitmeninė auditorija reikalauja aktyvaus dalyvavimo naudojant interaktyvų turinį, pvz., viktorinas, apklausas ir infografiką. Šios priemonės skatina aktyvų įsitraukimą, nes leidžia lankytojams pasirinkti, reikšti nuomonę ir gauti suasmenintus rezultatus.

Vaizdo įrašų dominavimas interneto svetainėje

Vaizdo įrašai tapo svarbia komunikacijos priemone, patraukiančia dėmesį ir efektyviai perteikiančia žinutes. Aukštos kokybės vaizdo įrašų įtraukimas į turinio strategijas, pvz., produktų demonstravimą, galimybę pamatyti gamybos užkulisius ar klientų atsiliepimus, gali sukelti emocijas ir sukurti ilgalaikį poveikį.

Interneto svetainės AI sukurtas ir kuruojamas turinys

Dirbtinio intelekto sukurto turinio, leidžiančio kurti įvairų turinį ir į žmogaus panašius tekstus, atsiradimas keičia skaitmeninį amžių. Auditorijos gauna vertę iš kuruojamos informacijos, kuri yra kruopščiai atrinkta ir surinkta iš skirtingų šaltinių, o svetainės tampa patikimais informacjos šaltiniais. Interneto svetainės AI įrankiai gali būti naudojami turiniui kurti ir kuruoti, kad auditorijos būtų suinteresuotos ir informuotos.

Balso paieškos optimizavimas interneto svetainėje

Balso paieška neabejotinai vaidins svarbų vaidmenį ateityje, nes išmanieji garsiakalbiai ir balsu įjungiami įrenginiai taps populiaresni, pvz., „Google Assistant“ ir „Amazon Alexa“. Labai svarbu optimizuoti turinį paieškai balsu.

Papildytos realybės (AR) patirtis interneto svetainėje

Įsivaizduokite, kad prieš pirkdami lankytojai gali vizualizuoti produktus savo erdvėje arba išbandyti virtualius pavyzdžius. AR patirtis atgaivina produktus ir paslaugas, pagerindama vartotojo sprendimų priėmimo procesą. Ši įtraukianti apsipirkimo patirtis interneto puslapyje, įskaitant virtualius drabužius ir namų dekoro elementus, padaro jūsų svetainę patrauklesnę potencialiems klientams.

Interneto svetainės personalizavimas ir vartotojų sukurtas turinys

Interneto svetainės suasmeninimas apima naudotojų pageidavimų, elgesio ir konteksto supratimą, naudojant dirbtinio intelekto algoritmus, kad būtų teikiamas suasmenintas turinys, produktų pasiūlymai ir patirtis. Naudotojų sukurtas turinys, pvz., atsiliepimai, suteikia autentiškumo ir didina pasitikėjimą jūsų verslu. Lankytojai jaučiasi išgirsti ir svarbūs, nes atsižvelgiama į jų nuomonę.

 

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

 

Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę?

Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę?

Kuriant bet kokią interneto svetainę, pirmasis įspūdis yra labai svarbus! Viskas, pradedant tipografija, išdėstymu ir spalvų pasirinkimu, gali paversti Jūsų svetainę išskirtine. Jei svetainė atrodo šiuolaikiškai, yra patogi naršyti, tvarkinga, lankytojai ilgiau joje naršo ir yra linkę sugrįžti.

Modernus internetinio tinklalapio dizainas nėra toks paprastas, kaip atrodo; tačiau naudodami tinkamus įrankius ir metodus galite pasiekti norimą rezultatą ir nugalėti savo konkurentus.

Yra keletas šiuolaikinių svetainių tendencijų, kurias reikia žinoti, jei norite, kad Jūsų svetainė atrodytų nepriekaištingai. Jeigu vadovausitės šiais patarimais, galite būti tikri, kad kiekvienas, apsilankęs jūsų puslapyje, bus patenkintas ir nenusivils nei jo išvaizda, nei funkcionalumu. Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę išmoksite perskaitę straipsnį.

Minimalizmas

Jei norite perduoti žinią, kuri yra ne tik vizualiai patraukli, bet ir informatyvi, pasitelkite minimalistinį dizainą. Kaip sakoma, mažiau yra daugiau. Minimalistinis dizainas pabrėžia paprastumą ir esmininių dalykų išryškinimą.

Tai užtikrina, kad lankytojai tiesiogiai peržiūrės jūsų turinį. Minimalistinis dizainas ne tik bus naudingesnis ir lengviau valdomas, bet ir galiausiai užtikrins geresnes konversijas, nes tiks įvairioms įmonėms.

Vienas iš pagrindinių patarimų, kaip tai pasiekti, yra užtikrinti, kad turinys būtų jūsų dėmesio centre. Jo neturi užgožti nereikalingos detalės. Taip pat svarbu nebijoti baltos erdvės. Jau praėjo laikai, kai interneto svetainių turinyje buvo svarbiau ne kokybė, o kiekybė.

Paprasta navigacija

Pagrindinė priežastis, kodėl žmonės ilgiau lieka svetainėse, yra tai, kad jie gali lengvai naršyti, todėl pridėkite keletą subtilių žiniatinklio perėjimų, bet nieko daugiau.

Vienas geriausių minimalistinių patarimų – sutelkti dėmesį į intuityvios navigacijos kūrimą. Tai reiškia, kad srautas turi būti lengvas ir paprastas. Jūsų svetainė turėtų supaprastinti kelią, kuriuo lankytojai pereina iš taško A į tašką B, nes niekas neturi laiko žaisti ir ieškoti sunkiai prieinamos informacijos.

Interaktyvumas

Tokiame sparčiai besivystančiame pasaulyje, kaip mūsų, svetainių kūrimas turi būti sutelktas į interaktyvumą. Interaktyvi svetainė leidžia vartotojams laisvai pasiekti jūsų turinį bet kokia raiška ir dydžiu. Be to, jis puikiai atrodo visuose įrenginiuose.

Tokios svetainės visuose įrenginiuose paprastai įkeliamos greičiau. Taigi tai apeliuoja į nuolat mažėjantį mobiliųjų ir planšetinių kompiuterių naudotojų dėmesį ir galiausiai geresnę naudotojų patirtį.

Paskutinis dalykas, kurio norėtumėte, yra prarasti klientą, nes jis negalėjo pasiekti jūsų svetainės savo telefone.

Tinkama spalvų paletė

Labai svarbu sąmoningai naudoti spalvas svetainėje. Tinkamos spalvos gali patobulinti internetinę svetainę arba ją sugadinti.  Pirmiausia turėtumėte žinoti, kad spalva veikia nesąmoningai, sukeldama tam tikras emocijas bei prasmę. Kai naudojamos strategiškai, spalvos gali būti galingas įrankis Jūsų prekės ženklo įvaizdžiui perduoti. Būkite atsargūs ir nenaudokite per daug spalvų, nes galite suklaidinti lankytojus ir atitraukti jų dėmesį.

Svarbiausia pasirinkti pirminę arba antrinę spalvą ir jos laikytis. Taip svetainė atrodys tvarkinga ir vizualiai maloni lankytojų akims.

Dėmesys tipografijai

Unikali tipografija gali padėti išsiskirti iš konkurentų. Įdomesnis, spalvotas šriftas, paryškintos raidės ir kt. Leis perteikti prasmę, kai puslapyje yra mažai elementų. Taigi, norėdami sukurti šiuolaikišką išvaizdą, nebijokite eksperimentuoti su raidžių stiliumi.

Galite apsvarstyti galimybę visą tinklalapio viršutinę dalį uždengti viena fraze, atspindinčia svetainės dvasią. Įdomiai naudojant, jis taip pat gali kompensuoti mažiau elementų ir ilgainiui minimalų dizainą paversti vizualiai patraukliu ir įdomiu.

Dar svarbiau, kad pasirinkę tam tikrą šriftą ir nuosekliai jį naudodami, galite padėti klientams atpažinti jūsų prekės ženklą! Tad šriftas gali tapti Jūsų vizitine kortele.

Vizualiniai elementai yra naudingi

Pagrindinis minimalistinės svetainės aspektas yra gerai optimizuotas vaizdas! Tikslingai naudojami paveikslėliai bei vaizdo įrašai yra geriausias būdas greitai perduoti norimą informaciją bei  išsiskirti iš konkurentų

Vizualiniai komponentai yra puikus būdas sulaikyti lankytojus svetainėje, nes daugelis žmonių neskiria laiko teksto skaitymui. Paprasta infografika ar interaktyvi duomenų vizualizacija, trunkanti ne ilgiau nei minutę, gali suteikti daug daugiau informacijos ir įtraukti daugiau nei vienas tekstas ar vaizdas.

Priežastis, kodėl jie taip gerai veikia, yra tai, kad jie lengvai pritraukia lankytojus. Jie mieliau peržiūri vizualizuotą turinį nei skaito nuobodų, ilgą tekstą.

Animuotas dizainas

Kitaip tariant, animuotas interneto dizainas yra labai naudingas, jei nenaudojamas dekoratyviai. Tai šiuolaikiškas dizainas, patraukiantis lankytojų dėmesį. Jį galima įtraukti įvairiais būdais, pradedant animuotu žymekliu ar mygtuku, besisukančiais elementais ar besisukančiais vaizdais.

Puiku tai, kad ši paprasta funkcija ne tik patraukia dėmesį, bet ir leidžia jį išlaikyti, kol įkeliamas svetainės turinys, todėl lankytojams atrodo, kad įkėlimas vyksta greičiau.

 

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

5 raktai, kaip sukurti svetainę, kuri parduoda

5 raktai, kaip sukurti svetainę, kuri parduoda

Interneto svetaines šiais laikais turi beveik visi verslai, tačiau kiek iš jų yra kokybiškos, sugebančios skatinti pardavimus. Vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą yra sunku, tačiau šiame straipsnyje papasakosime, kaip sukurti svetainę su gerai parduodančios interneto svetainės charakteristikomis.

Svetainė yra jūsų verslo centras

Socialinė žiniasklaida ir rinkodara yra būtini komponentai, tačiau jūsų svetainė yra galutinis tikslas. Tai yra vieta, kurioje verslininkai pristato savo prekės ženklą ir užmezga tiesioginį ryšį su savo klientais.

Žinome, kad nuoseklus prekės ženklo plėtojimas interneto svetainėse ir socialiniuose  tinkluose didina patikimumą. Idealiu atveju verslininkai turėtų panaudoti savo svetainėje sukurtus prekės ženklo elementus ir turinį savo socialiniuose kanaluose, kad sukurtų didžiausią poveikį. Kai nauji produktai, paslaugos ir turinys pateikiami interneto svetainėje, jie turėtų naudoti socialinius kanalus, kad sugrąžintų žinomumą ir srautą į savo svetainę.

Dėmesio intervalai yra trumpi, tad išdėstymas yra svarbus

Interneto dizainas, ypač skirtas įmonėms, eina link visiškos dizaino kontrolės ir puslapio lankstumo, kad verslininkai ir kūrėjai galėtų išreikšti savo prekės ženklą be kūrybinių apribojimų. Idealiu atveju nereikia samdyti kūrėjo, kuris parašytų pasirinktinį kodą, kad dizainas būtų išskirtinis. Siekiama, kad verslo atstovai tai galėtų atlikti patys.

Be to, įmonės dabar labiau nei bet kada turi daug dėmesio skirti mobiliajai savo svetainės versijai. Esant mažesniems ekranams ir trumpesniam laikui lankytojų pasitikėjimui sukurti, nebeužtenka vien pasikliauti, atrodytų, nesibaigiančia slenkančia, reaguojančia darbalaukio versija. Įmonės turėtų apsvarstyti galimybę optimizuoti mobiliojo ryšio patirtį, pakoreguoti puslapio išdėstymą ir netgi sumažinti turinio kiekį.

Kurdami svetainę kūrėjai ir verslininkai nori dizaino sistemos, kuri suteiktų laisvę lengvai eksperimentuoti, tačiau jiems taip pat reikia patarimų. Tokiu atveju pasitarnauja svetainės redaktoriai.

Pasitelkite klientų atsiliepimus, kad galėtumėte kurti naujus produktus

Sėkmingo verslo kūrimas grindžiamas klientų, turinčių problemą, identifikavimu (rinkos tyrimas), produkto ar paslaugos teikimu, kuris ją sprendžia (produkto atitikimas rinkai) ir būdo pasiekti tą klientą suradimu.

Geras verslininkas atliks išankstinį darbą, siekdamas užtikrinti, kad klientų, turinčių bendrą problemą, rinkos dydis būtų pakankamai didelis ir reikšmingas jų verslui, ir kad jie galiausiai galėtų parduoti savo produktą. Tai galioja ir naujam ir esamam produktui, kurį norite tobulinti.

Svarbiausia yra rasti būdą, kaip likti šalia savo kliento, kad galėtumėte tobulinti produktus remdamiesi jų atsiliepimais. Atminkite: klientai negali pasakyti, ką parduoti. Toks yra verslininko darbas. Jis siūlo produktus, o klientai vienaip ar kitaip į juos reaguoja.

Nustatykite, ar jūsų produktas tinka rinkai

  • Vartotojai ieško pasiūlymų, kurie pagerintų jų kasdienį gyvenimą, nesvarbu, ar tai būtų profesinis ar asmeninis gyvenimas. Paklauskite savęs, kaip galite tai padaryti unikaliai.
  • Pažvelkite į pomėgius, grupes ir tinklus, kuriems priklauso jūsų potencialūs klientai – paklauskite savęs, ar galėtumėte sėkmingai papasakoti apie savo produktą tam tikrai klientų auditorijai suprantama kalba. Jeigu ne, bus labai sunku parduoti.
  • Paklauskite savęs, ar kas nors iš anksto užsisakytų šį produktą, ar jį užsiprenumeruotų.
  • Ar supranti savo auditoriją? Laimės prekės ženklai, kurie yra autentiški ir kuria savitą ryšį su klientais.

Atkreipkite dėmesį į visas UX detales

Galiausiai jūsų tikslas yra sukurti patrauklią naršymo patirtį savo tikslinei auditorijai. Tai gali reikšti daug dalykų, bet svarbiausia yra kokybiškas ir patogiai išdėstytas turinys bei interneto svetainės pritaikymas naudoti visose platformose. Žmonės pastebi net menkiausias detales, tad investuokite į kokybę.

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas. Interneto svetainių kūrimas šiandieniniame technologijų pasaulyje yra itin paklausi ir reikalinga paslauga. Kiekvienas verslas turi savo interneto svetainę, kur skelbiama svarbiausia informacija, įmonės kontaktai ir pan. Be abejo, su kiekviena diena daugėja internetinių verslų, pavyzdžiui, elektroninių parduotuvių, įvairių daiktų mainų platformų. Visi vienaip ar kitaip esame internetinėje erdvėje, tad profesionaliai sukurta, patogi naršyti interneto svetainė šiais laikais yra ne prabanga, o būtinybė.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie paslaugų svetainių kūrimą, nes būtent jos dabar yra pačios populiariausios, kitaip tariant – ant bangos.

Paslaugų svetainės padeda apjungti tam tikros srities specialistus ir palengvina jų darbą. Pavyzdžiu galėtų būti lietuvių sukurtas startuolis. Tarkime tai mobilioji programėlė, kurioje visa parą galima užsisakyti norimas grožio paslaugas pas pageidaujamą specialistą, kirpimą, manikiūrą, pedikiūrą ir kt. Programėlė naudinga ne tik klientams, bet ir grožio specialistams, kuriems nereikia siųsti klientų sms priminimų dėl vizitų ir pan. Užsienyje  tokios interneto svetainės jau senokai yra populiarios, o Lietuvoje dar tik skinasi kelią į sėkmę.

Mūsų šalyje populiariausios nuotolinio užsakymo interneto svetainės (angl. online ordering system). Naudodami internetinio užsakymo programinę įrangą galite įdiegti sistemą, kuri leis jūsų restoranui ar kavinei priimti užsakymus ir mokėjimus per atstumą. Naudodami šią sistemą klientai gali užsisakyti mobiliuoju telefonu iš restorano ar kavinės meniu. Tai galima padaryti nuskaitant QR kodą arba įvedant nuorodą į paieškos juostą. Tai paprasta, patogu ir greita.

Kodėl verta turėti paslaugų svetainę?

Iš tiesų, kad ir kokio tipo būtų internetinė paslaugų svetainė, visos jos turi daug privalumų palengvinančių kasdienį darbą įvairių sričių  specialistams. Taigi kokie yra paslaugų svetainių privalumai?

Saugumas ir patogumas

Kaip jau minėjome, šios svetainės padeda sutaupyti laiko tiek klietams, tiek paslaugų teikėjams, nes daug kas padaroma už jus. Pavyzdžiui, užsakant paslaugas (grožio, sveikatingumo ir pan.), specialistui nereikia rūpintis dėl grafiko ir jo pačiam derinti. O klientui nereikia skambinti, kad užsiregistruotų. Tai galima padaryti keliais mygtukų paspaudimais savo mobiliajame įrenginyje, kad ir kur bebūtumėte.

Mažesnė klaidų tikimybė

Dar vienas paslaugų svetainių privalumas yra tas, kad tai užtikrina tikslias kainas ir mažiau galimybių suklysti, kai ateina laikas apmokėti sąskaitą. Kalbant apie nuotolinį prekių užsakymą, klientai turi fiziškai pasirinkti prekę iš meniu su atitinkama kaina, tad visada sumoka tiek, kiek ir planavo. Pavyzdžiui, perkant prekybos centre, gali kilti nesusipratimų dėl prekėms taikomų nuolaidų ir pan. O perkant internetu to išvengiama.

Tai turi tam tikrų pranašumų jūsų verslui. Mažiau neteisingo apmokestinimo tikimybės, mažiau sugaišto laiko klaidoms ištaisyti ir mažiau nemokamų produktų, išdalintų klientams nuraminti!

Daugiau klientų

Paslaugų programėlės padeda verslams pritraukti daugiau klientų, ypač tai išryškėjo pandemijos laikotarpiu, kai buvo apribotas žmonių judėjimas. Jei jūsų paslaugų svetainėje užsakymas ir mokėjimo sistema veikia sklandžiai, nuolatiniai klientai rekomenduos jus savo draugams ir dalinsis socialiniuose tinkluose.

Galite padidinti savo klientų skaičių ir pelną tiesiog siūlydami sklandžią klientų patirtį, kuri realiuoju laiku siunčia užsakymus jūsų back-end programuotojų komandai.

Paslaugų svetainių kūrimas

Didesnis klientų lojalumas

Klientai pasirinks jūsų, o ne konkurentų, paslaugas, jei suteiksite jiems priežastį ir toliau grįžti. Tai gali būti puikūs produktai, tačiau taip pat galite paskatinti jų lojalumą naudodami atlygio sistemą savo užsakymo programoje.

Remiantis neseniai atliktu tyrimu, suasmeninta skaitmeninė patirtis taip pat yra geras būdas paskatinti klientus sugrįžti. Iš 1 000 apklaustų klientų 50 % teigė, kad palnuoja pakeisti paslaugų teikėją, dėl kurio turėjo blogos patirties internete, o 73 % tikėjosi, kad paslaugos bus suasmenintos ir pritaikytos jų poreikiams.

Pavyzdžiui, restoranai ir kavinės, naudodami užsakymo internetu sistemą gali siųsti asmeninius pasiūlymus, prašyti atsiliepimų, kad pagerintų savo reitingus, ir gautų atsiliepimų apie savo paslaugą.

Sumažėjusios išlaidos

Užsakymų sistema mažoms įmonėms padeda sutaupyti, nes ji yra skaitmeninė, o daugeliu atvejų vienintelė kaina yra nedidelis operacijų apdorojimo mokestis. Tad laimite ir Jūs, ir Jūsų klientai.

Jeigu Jūsų verslui reikalinga paslaugų svetainė, dėl jos sukūrimo kreipkitės į šios srtities profesionalus – Studiją 4D.

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1