Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Interneto parduotuvės tapo neatsiejama verslo dalimi šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje. Kiekvienas, nuo mažo verslo savininko iki didelės įmonės, svarsto galimybę plėsti savo veiklą internete. Tačiau pagrindinis klausimas, kurį turi apsvarstyti kiekvienas verslininkas, yra: ar verta nuomotis interneto parduotuvę, ar geriau kreiptis į profesionalus, kurie sukurs originalią interneto parduotuvę pagal individualius pageidavimus?

Pastaraisiais metais atsirado nemažai įmonių, kurios siūlo elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas kaip alternatyvą kūrimui. Nuomos paslaugų teikėjai kaip pagrindinį privalumą įvardija galimybę greitai pradėti elektroninės prekybos verslą čia ir dabar, be jokių apribojimų. Tačiau apribojimų bei trūkumų yra ir nemažai. Vienas iš jų – ilgalaikėje perspektyvoje nuoma kainuoja kur kas daugiau nei originali svetainė. Juk kiekvieną mėnesį reikia mokėti nuomos mokestį. Be to, daugelis platformų ima procentą nuo pardavimų, kas gali padidinti bendras išlaidas.

Kaip dar vieną internetinės parduotuvės nuomos trūkumą galima išskirti priklausomybę nuo platformos teikėjo. Jei platforma užsidaro ar keičia savo politiką, tai gali turėti įtakos jūsų verslui.

Neretai elektroninę parduotuvę besinuomojantys verslininkai skundžiasi turinio iškėlimo apribojimais ir teigia, kad jų verslas „išaugo“ nuomos teikiamas galimybes, todėl jie nori turėti savo el. parduotuvę ir į ją perkelti visą turinį. Bet susiduriama su papildomais mokesčiais ir techniniais sunkumais. Todėl visas įdirbis – kelių mėnesių ar net kelių metų – prarandamas ir tenka viską pradėti nuo nulio.

Reikia pasakyti, kad svetaines nuomotis dažniausiai susigundo pradedantys verslininkai, kurie turi ribotą biudžetą ir nori greito rezultato.  Naršant elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas siūlančiose interneto svetainėse, kur teigiama, jog el. parduotuve galėsite pradėti naudotis jau po 10 minučių, siūloma profesionalų pagalba, neribotos dizaino galimybės ir pan., neturinčiam patirties, pradedančiajam verslininkui lengva apsigauti ir susigundyti, atrodo, puikiu pasiūlymu. Tačiau realybėje ne visada yra taip paprasta…

Didžioji dauguma verslininkų vis tiek nori unikalaus ir originalaus interneto svetainės dizaino, daugiausia todėl, kad tai kuria jų prekės ženklą ir jos nori būti žinomos dėl unikalumo, o ne šabloniškumo. Originali svetainė yra geresnis pasirinkimas, ypač turinčioms e-prekybos patirtį įmonėms, dėl grafinio dizaino pritaikymo ir e-parduotuvės funkcionalumo.

Unikalus dizaino pranašumas yra tas, kad jis geriau atlieps specifinius įmonės poreikius, pavyzdžiui, padės išskirti produktus, suteikti klientams geresnį supratimą apie tai, ką jie daro ir ką gamina ir pan. Be to, padės išsiskirti iš konkurentų ir nepaskęsti pilkoje masėje. Taip pat tai didina pirkėjų lojalumą ir pasitikėjimą verslu.

Pagal užsakymą pagaminta sąskaitų faktūrų sistema taip pat gali padėti ne tik įmonėms, turinčioms ypatingų poreikių, bet ir pradedančioms veiklą smulkiam verslui. Galbūt pradedantiesiems tinka išperkamosios nuomos versijos, tačiau kai plečiatės kaip verslas, tinkintos internetinės parduotuvės neabejotinai yra geresnis pasirinkimas.

Dar vienas originalios interneto svetainės privalumas yra kontrolė. Tai reiškia, kad galite pritaikyti kiekvieną detalę pagal savo poreikius ir viziją ir turėti 100% nuosavybę nuo domeno iki programinės įrangos bei dizaino sprendimų.

Nėra privalomų mėnesinių mokesčių kūrėjui, nebent papildomai užsakytumėte sukurtos elektroninės parduotuvės techninės priežiūros paslaugas, kurios užtiktų stabilų el. Parduotuvės veikimą ir operatyvų problemų spendimą, jei tokių atsirastų. Nors pradiniai kūrimo kaštai gali būti didesni, ilgainiui galite sutaupyti.

Individualiai jūsų verslui sukurtoje inertinėje parduotuvėje turėsite daugiau erdvės eksperimentams. Galėsite eksperimentuoti su prekių išdėstymu, pristatymu, aprašymu, kaina ir pan., kad pagerintumėte klientų patirtį. Panašiai galite atlikti patikrinimus savo internetinėje parduotuvėje, kad įvertintumėte, iš kur ateina srautas ir kur jis nukreipiamas. Dabar klientams svarbi su konkrečiu prekės ženklu susijusi patirtis, o ne tik sąveiką su prekės ženklu. Tokia patirtis gali būti, pavyzdžiui, smagus žaidimas, norint gauti tam tikro dydžio nuolaidą, arba bet kokia kita idėja pritraukti pirkėjus ir paskatinti juos pirkti.

Tačiau didžiausias iš visų svetainės kūrimo privalumų – šią paslaugą užsakęs verslininkas gauna daug patyrusio elektroninės komercijos specialisto dėmesio, leidžiančios nuo pat pradžių padėti tvirtus ir tinkamus pamatus, kurie atitinka konkretų produktą bei versli nišą. Prieš kuriant yra sudaromas techninių reikalavimų aprašymas, kurio metu daug diskutuojama, kad kuriama nauja elektroninė parduotuvė būtų kuo aiškesnė pirkėjui, ir kuo patogesnė pardavėjui.

Sprendimas, ar nuomotis, ar sukurti interneto parduotuvę, priklauso nuo jūsų verslo poreikių, biudžeto ir ilgalaikių tikslų. Norintieji greitai pradėti veiklą, neretai susigundo nuomos paslaugomis, nes jos iš pirmo žvilgsnio atrodo pigesnės bei patogesnės. Tačiau jei siekiate unikalaus sprendimo ir turite išteklių bei laiko investuoti į kūrimą, savo interneto parduotuvės sukūrimas yra kur kas geresnis sprendimas nei nuoma. Tai lemia daug veiksnių: internetinės parduotuvės unikalumas, originalus dizainas, galimybė turėti visišką kontrolę ir nepriklausyti nuo platformos teikėjo.

Studija 4D yra profesionalų komanda, kuri kuria įvairaus pobūdžio interneto svetaines, teikia reklamos bei internetinio marketingo paslaugas. Kreipkitės ir kartu kurkime Jūsų verslo sėkmę.

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

6 žingsniai pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę.

Sukūrėte gražią internetinę parduotuvę ir vežate produktus, kurie, žinote, kad žmonėms patiks, tačiau vienintelė problema yra ta, kad  jūsų parduotuvė sulaukia mažai lankytojų dėmesio. Šiame straipsnyje atskleisime praktiškus ir patikrintus būdus, kuriuos galite naudoti norėdami pritraukti srautą į savo internetinę parduotuvę.

Problema ta, jog verslininkai pakliūva į spąstus manydami, kad bet kuris svetainės lankytojas yra geras. Tiesą sakant, prastos kokybės srauto – žmonių, kurie nesidomi tuo, ką parduodate – siuntimas mažina konversijų rodiklius.

1. SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra privalomas procesas. Taip, tai sunku. Taip, tai negreitai duoda norimus rezultatus. Ir taip, tai nėra pigu. Bet jūs tiesiog negalite be jo. Tinkamai atliktas SEO padeda interneto svetainėms, įskaitant internetines parduotuves, būti aukščiau paieškos sistemų (Google) rodomuose paieškos rezultatuose, kai atliekama raktinių žodžių paieška. Nepamirškite SEO!

2. Socialinė žiniasklaida

Ar šiandien yra žmogus, kuris nesinaudoja jokiomis socialinės žiniasklaidos paslaugomis – Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest…? Galbūt tokių žmonių dar yra likę, bet jie nėra jūsų tikslinė grupė. Dabar visiems aišku, kad socialiniai tinklai naudojami prekės ženklo kūrimui. Bet ar turėtumėte naudoti juos visus? Ne! Pirmiausia turėtumėte nustatyti, kas yra jūsų klientai – amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius. Ištirkite, kur jie yra. Jei jie yra „Facebook“, nėra prasmės reklamuotis „Twitter“. Jei jie yra „Pinterest“, kuris yra labai geras pasirinkimas internetinėms parduotuvėms, būtent į jį ir sutelkite savo dėmesį. Nešvaistykite energijos ir pinigų ten, kur tai neturi prasmės.

3. Turinio rinkodara

Tai taip pat būtina (kaip SEO). Turinio rinkodara – tai nuolatinis naujausio, aktualaus ir įdomaus turinio publikavimas Jūsų svetainėje ar internetinėje parduotuvėje, kurio tikslas – pritraukti į ją potencialius vartotojus. Turinio rinkodaros tikslas – populiarinti įmonę ar prekės ženklą nemokamai publikuojant naudingą informaciją (straipsnius, apklausas, knygas, naujienas, vaizdo įrašų turinį ir kt.), naudojant įvairius kanalus (įskaitant įmonės tinklaraštį ar išorinius tinklaraščius). ). Turinio rinkodara yra SEO dalis.

4. Referencinės premijos

Klientai nori prekes įsigyti mažesnėmis kainomis, gauti nuolaidas ir rinkti taškus, kuriuos būtų galima panaudoti siekiant sumažinti prekių kainą.. Duokite jiems tai, ko jie nori! Turėkite specialių pasiūlymų, nurodykite nemokamą pristatymą užsakymams virš tam tikros minimalios pinigų sumos, parodykite su kokia kita preke gali derinti pasirinktą (jei šviestuvas – rodyti tapetus, jei kelnės – rodyti marškinius ). Sukurkite elektroninį naujienlaiškį ir suteikite nuolaidas visiems klientams, kurie užsiregistruoja gauti jį savo el. paštu. Tokiu būdu jūs taip pat turėtumėte el. pašto duomenų bazę. O kodėl jums nepagalvojus apie „Rekomenduoju draugui“ tipo programą? Kai jūsų klientas „atveda“ kitą, naują, klientą, pirmas pirkėjas gali gauti nuolaidą. Taip kiekvienas turėtų priežastį rekomenduoti Jūsų parduotuvę vis naujiems žmonėms. Dar viena idėja – nuolaidą didinti po kiekvieno pirkimo – pavyzdžiui, 5% po pirmojo, 7% po antrojo, 10% po trečio ir bet kurio vėlesnio.

5. Dalyvaukite internetinėse bendruomenėse

Kitas mažo biudžeto būdas pritraukti naujų klientų į savo elektroninę parduotuvę yra dalyvauti internetinėse bendruomenėse. Tai apima prisijungimą prie atitinkamų forumų ir grupių bei atsakymą į klausimus, kurių gali turėti potencialūs klientai.

Taip pat galite atlikti „Google“ paiešką pagal „jūsų raktažodį“, kad surastumėte atitinkamas bendruomenes, su kuriomis norite bendrauti. Tai ne tik puikus būdas surasti savo klientus, bet ir puiki vieta tęsti mokymąsi ir pritaikyti savo įmonę, kad laikui bėgant atitiktų augančius rinkos poreikius.

6. Bendradarbiauti su kitomis įmonėmis

Viena iš galimybių yra bendradarbiauti su kita savo nišoje esančia įmone ir kartu surengti renginį ar internetinį seminarą. Tai leis jums pasiekti kitos įmonės auditoriją ir sugeneruoti naujų potencialių klientų jūsų verslui.

 

Kita galimybė – bendradarbiauti su papildoma įmone rengiant bendrą rinkodaros kampaniją. Tai gali apimti tokius dalykus kaip bendras turinys, socialinės žiniasklaidos įrašai ir rinkodaros el. paštu kampanijos.

Galiausiai galite rašyti svečių tinklaraščius vieni kitų svetainėse. Tai padeda užmegzti tikrus santykius, patekti į vienas kito auditoriją ir užsidirbti atgalines SEO nuorodas.

Atmintyje iškyla Walterio Stewardo žodžiai: „Verslas be reklamos yra kaip tamsoje mirktelėti merginai. Tu žinai, ką darai, bet niekas kitas to nemato“. Jūs suprantate, kiek tiesos yra tuose žodžiuose, ar ne?

Būtent todėl įsigiję internetinę parduotuvę darykite tai, kas būtina, kad ji būtų gerai žinoma, atpažįstama ir patraukli klientams. Tačiau nepasikliaukite atsitiktinumais, neveikite chaotiškai; svarbu turėti reklamos strategiją.

 

Dėl internetinės svetainės kūrimo ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Elektroninės prekybos pasaulis sparčiai vystosi, o norint išlikti priekyje, reikia gerai suprasti naujausias tendencijas ir technologijas. Išnagrinėsime pagrindines funkcijas, į kurias internetinės įmonės turėtų atsižvelgti, kad išliktų konkurencingos nuolat kintančioje skaitmeninėje aplinkoje. Perskaitę šį straipsnį žinosite kokius bendrus bruožus turi sėkmingos internetinės parduotuvės.

Mobilusis dizainas

Epochoje, kai apsipirkimas mobiliaisiais ir toliau populiarėja, į mobilųjį telefoną reaguojanti svetainė yra ne tik galimybė – tai būtinybė. Tačiau jau nebepakanka turėti interaktyvią svetainę. Skaičiai rodo, kad į klientus orientuotos svetainės sulaukia maždaug 60–70 % srauto iš mobiliųjų įrenginių, todėl reikia teikti pirmenybę tiems klientams, kad užtikrintumėte jiems kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Taikant mobiliesiems pritaikytą dizainą, mobiliųjų įrenginių naudotojams užtikrinama sklandi ir intuityvi naršymo ir pirkimo patirtis, o geras mobiliesiems pritaikytas dizainas gali pritraukti ir tuos klientus, kurie naudojasi didesniais ekranais.

Paieška

Kadangi svetainės naudotojai tampa vis mažiau kantrūs, jie, norėdami surasti tai, ko reikia, vis dažniau naudojasi paieška, o ne naršo svetainėje. Dėl šios priežasties turite turėti paprastą, aiškią ir nuoseklią paieškos priemonę. Taip pat turite paryškinti pagrindinius rezultatų elementus, galbūt sugrupuoti pagal turinio tipą, taip pat suteikti vartotojams galimybę filtruoti rezultatus, kad rastų tai, ko jie nori. Be to, galite pagalvoti apie balso ar vaizdinės paieškos technologijos integravimą, leidžiantį klientams rasti produktus naudojant vaizdus arba kalbant, o ne rašant tekstą. Šios funkcijos įdiegimas supaprastina apsipirkimo procesą, todėl klientams lengviau rasti tai, ko ieško.

Papildyta realybė (AR) ir virtualūs bandymai

Būtina pateikti aukštos kokybės gaminio vaizdus, ​​kuriuose būtų rodoma pati prekė, ir, jei įmanoma, gyvenimo būdo nuotrauką, kad klientai galėtų lengviau įsivaizduoti, kad naudojasi ar nešioja prekę. Galite dar labiau padidinti klientų pasitikėjimą siūlydami AR pagrįstą bandomąją patirtį. Nuo virtualaus drabužių pasimatavimo iki baldų vizualizavimo jų erdvėje, AR pagerina apsipirkimo patirtį ir sumažina netikrumą.

Greitas ir sklandus atsiskaitymo procesas

Sumažinkite krepšelio atsisakymą užtikrindami supaprastintą atsiskaitymo procesą. Įsitikinkite, kad prašote tik tos informacijos, kurios jums reikia, ir ją išdėstykite taip, kad vartotojams būtų aišku ir patogu.

Siūlykite kelias mokėjimo parinktis, kad klientai galėtų rinktis ir sumažintumėte riziką, kad jie negaus reikiamos informacijos. Mokėjimo parinktys, pvz., „PayPal“, puikiai tinka klientams, nes jie gali tiesiog prisijungti prie savo paskyros, o mobiliųjų įrenginių naudotojams patogiausia apmokėti naudojant „ApplePay“ arba „GooglePay“.

Klientams visada naudinga susikurti paskyrą, tačiau pagalvokite apie galimybę leisti atlikti mokėjimą kaip svečiui. O tada, kai vartotojas atliks apmokėjimą, pasiūlykite susikurti paskyrą.

Taip pat galite įdiegti krepšelio priminimą – užsiregistravusiems klientams el. paštu išsiųsti priminimą apie prekę (-es) jų krepšelyje. Kartais klientai lygina kainas įvairiose svetainėse, bet kartais būna išsiblaškę ir priminimas gali padėti padidinti bendrą konversijų skaičių.

Tvari praktika

Ekologiją vertinantys vartotojai reikalauja tvarių pasirinkimų ir dažnai tai būna lemiantis veiksnys nusprendžiant, iš kur pirkti arba kokią prekę įsigyti. Pabrėžkite savo prekių ekologiškumą, natūralią sudėtį, pakuotes, kad pritrauktumėte aplinką tausojančius pirkėjus.

Be to, jei jūsų produktai gaminami vietoje, nurodykite kilmę, nes tai taip pat gali būti pagrindinis veiksnys priimant sprendimą dėl pirkimo.

Socialinis įrodymas ir naudotojų sukurtas turinys

Įtraukite klientų atsiliepimus, ir jų sukurtą turinį, kad sukurtumėte pasitikėjimą ir autentiškumą. Klientai vis dažniau, prieš priimdami sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę ar paslaugą, skaito atsiliepimus ir atkreipia dėmesį į jų turinį bei skaičių. Kuo daugiau gerų atsiliepimų apie prekę ar paslaugų, tuo kokybiškesnė ji atrodo ir dažniau įsigyjama. Trečiųjų šalių teikėjai gali padėti surinkti atsiliepimus ir parodyti pasitikėjimo lygį.

Analitika ir duomenimis pagrįstos įžvalgos

Ir beveik svarbiausias veiksnys yra naudoti analizės įrankius, kad būtų galima gauti įžvalgų apie klientų elgesį, pageidavimus ir tendencijas. Duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimas užtikrina, kad nuolat tobulinate savo strategijas ir reaguojate į tai, ko reikia jūsų klientams.

Vystantis elektroninei prekybai ir didėjant klientų lūkesčiams, prisitaikymas prie naujų tendencijų ir technologijų tampa sėkmės būtinybe. Priimdami pokyčius ir užtikrindami novatorišką apsipirkimo patirtį, pasieksite, kad jūsų internetinė parduotuvė išliktų konkurencinga ir maksimaliai orientuota į klientus. Integravę šiuos būtinuosius dalykus į savo el. prekybos strategiją, turėsite geras sąlygas klestėti ir teikti išskirtinę patirtį savo klientams.

 

Jeigu norite sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę ir nežinote nuo ko pradėti,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Nauji metai visuomet su savimi atsineša naujų galimybių. Ir verslas nėra išimtis. Tai gali būti nauji produktai, nauji pasiūlymai arba visiškai nauja interneto svetainė.

Dirbant versle daugelį metų, galima pamatyti, kaip nauja svetainė gali visiškai pakeisti verslo situaciją. Tai puiki galimybė pagerinti vartotojų patirtį, pasiekti geresnių SEO rezultatų ir paskatinti pajamų augimą. Juk naujovės visada domina ir pritraukia žmonių dėmesį.

Planuojant naują svetainę, reikia sukurti internetinę tapatybę, kuri rezonuotų su jūsų auditorija, kuri papasakotų jūsų istoriją ir paverstų lankytojus lojaliais klientais. Tai apie sklandų žiniatinklio dizaino integravimą su socialinės žiniasklaidos strategijomis, kad būtų sukurta įtraukianti vartotojo patirtis.

Taigi, šiame straipsnyje aiškinsimės būdus, kokia turėtų būti moderni bei kokybišką interneto svetainę, kuri padės Jums žengti koja kojon su naujovėmis ir pilnai išnaudoti verslo potencialą.

Naujausios interneto svetainių dizaino tendencijos

Naujausių interneto dizaino tendencijų suvokimas nėra susijęs tik su estetika; būtina užtikrinti, kad jūsų auditorija jaustųsi sužavėta, įtraukta ir suprasta. Štai keletas populiarėjančių interneto dizaino tendencijų, į kurias reikia atkreipti dėmesį:

  • Minimalizmas keičia svetainių kūrimo būdą – pabrėžiamas švarus išdėstymas, daug tarpų ir paryškinta tipografija. Šis metodas užtikrina, kad lankytojai nesiblaškydami ras tai, ko jiems reikia.
  • Tamsusis režimas yra patogi nauja dizaino tendencija, kuri sumažina akių įtampą, taupo įrenginio akumuliatoriaus veikimo laiką ir suteikia vizualiai patrauklią patirtį. Tamsiojo režimo elementų įtraukimas į svetainę ne tik suteikia elegancijos, bet ir atitinka šiuolaikinių vartotojų pageidavimus.
  • Tinklalapiai yra daugiau nei tik informacijos centrai; tai įtraukiančios istorijos, laukiančios, kol bus pastebėtos lankytojų. Naudojant interaktyvius pasakojimo metodus, pvz., paralakso slinkimą, daugialypės terpės patirtį ir dinamišką animaciją, svetainės gali sudominti lankytojus ir palikti įspūdį, kuris neapsiriboja skaitmeniniu pasauliu.
  • 3D elementų ir papildytosios realybės (AR) technologijų integravimas į savo svetainę gali įveikti kliūtis tarp virtualaus ir fizinio pasaulio, sustiprinti vartotojų įsitraukimą ir stiprinti glaudų ryšį tarp jūsų auditorijos ir jūsų verslo.
  • Į naudotoją orientuotos mikro sąveikos, pvz., mygtuko užvedimo efektai ir formų patvirtinimai. Tai suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir daro sąveiką intuityvią ir malonią.
  • Tikimasi, kad išpopuliarės balso vartotojo sąsaja (VUI) ir pokalbių robotai, kurie leis lankytojams bendrauti su jūsų svetaine natūralia kalba, gauti suasmenintas rekomendacijas ir be vargo rasti informaciją.

Atsižvelgdami į šias dizaino tendencijas, jūs ne tik sukuriate vizualiai itin patrauklią, išskirtinę svetainę, bet ir užtikrinate įtraukią, patogią patirtį, kuri žavi ir įkvepia.

Skaitmeninio amžiaus turinio strategijos kūrimas

Interneto svetainės turinys neliks statiškas; jis bus interaktyvus, įtraukiantis ir suasmenintas. Jei jums įdomu, kaip įvaldyti skaitmeninio amžiaus turinio strategiją ir užtikrinti, kad jūsų nauja svetainė išsiskirtų iš konkurentų, pateikiame kelis patarimus, kaip pradėti:

Interaktyvus interneto svetainės turinys

Interneto svetainės skaitmeninė auditorija reikalauja aktyvaus dalyvavimo naudojant interaktyvų turinį, pvz., viktorinas, apklausas ir infografiką. Šios priemonės skatina aktyvų įsitraukimą, nes leidžia lankytojams pasirinkti, reikšti nuomonę ir gauti suasmenintus rezultatus.

Vaizdo įrašų dominavimas interneto svetainėje

Vaizdo įrašai tapo svarbia komunikacijos priemone, patraukiančia dėmesį ir efektyviai perteikiančia žinutes. Aukštos kokybės vaizdo įrašų įtraukimas į turinio strategijas, pvz., produktų demonstravimą, galimybę pamatyti gamybos užkulisius ar klientų atsiliepimus, gali sukelti emocijas ir sukurti ilgalaikį poveikį.

Interneto svetainės AI sukurtas ir kuruojamas turinys

Dirbtinio intelekto sukurto turinio, leidžiančio kurti įvairų turinį ir į žmogaus panašius tekstus, atsiradimas keičia skaitmeninį amžių. Auditorijos gauna vertę iš kuruojamos informacijos, kuri yra kruopščiai atrinkta ir surinkta iš skirtingų šaltinių, o svetainės tampa patikimais informacjos šaltiniais. Interneto svetainės AI įrankiai gali būti naudojami turiniui kurti ir kuruoti, kad auditorijos būtų suinteresuotos ir informuotos.

Balso paieškos optimizavimas interneto svetainėje

Balso paieška neabejotinai vaidins svarbų vaidmenį ateityje, nes išmanieji garsiakalbiai ir balsu įjungiami įrenginiai taps populiaresni, pvz., „Google Assistant“ ir „Amazon Alexa“. Labai svarbu optimizuoti turinį paieškai balsu.

Papildytos realybės (AR) patirtis interneto svetainėje

Įsivaizduokite, kad prieš pirkdami lankytojai gali vizualizuoti produktus savo erdvėje arba išbandyti virtualius pavyzdžius. AR patirtis atgaivina produktus ir paslaugas, pagerindama vartotojo sprendimų priėmimo procesą. Ši įtraukianti apsipirkimo patirtis interneto puslapyje, įskaitant virtualius drabužius ir namų dekoro elementus, padaro jūsų svetainę patrauklesnę potencialiems klientams.

Interneto svetainės personalizavimas ir vartotojų sukurtas turinys

Interneto svetainės suasmeninimas apima naudotojų pageidavimų, elgesio ir konteksto supratimą, naudojant dirbtinio intelekto algoritmus, kad būtų teikiamas suasmenintas turinys, produktų pasiūlymai ir patirtis. Naudotojų sukurtas turinys, pvz., atsiliepimai, suteikia autentiškumo ir didina pasitikėjimą jūsų verslu. Lankytojai jaučiasi išgirsti ir svarbūs, nes atsižvelgiama į jų nuomonę.

 

Dėl šiuolaikinės interneto svetainės kūrimo ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

 

Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę?

Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę?

Kuriant bet kokią interneto svetainę, pirmasis įspūdis yra labai svarbus! Viskas, pradedant tipografija, išdėstymu ir spalvų pasirinkimu, gali paversti Jūsų svetainę išskirtine. Jei svetainė atrodo šiuolaikiškai, yra patogi naršyti, tvarkinga, lankytojai ilgiau joje naršo ir yra linkę sugrįžti.

Modernus internetinio tinklalapio dizainas nėra toks paprastas, kaip atrodo; tačiau naudodami tinkamus įrankius ir metodus galite pasiekti norimą rezultatą ir nugalėti savo konkurentus.

Yra keletas šiuolaikinių svetainių tendencijų, kurias reikia žinoti, jei norite, kad Jūsų svetainė atrodytų nepriekaištingai. Jeigu vadovausitės šiais patarimais, galite būti tikri, kad kiekvienas, apsilankęs jūsų puslapyje, bus patenkintas ir nenusivils nei jo išvaizda, nei funkcionalumu. Kaip sukurti modernią ir puikiai atrodančią interneto svetainę išmoksite perskaitę straipsnį.

Minimalizmas

Jei norite perduoti žinią, kuri yra ne tik vizualiai patraukli, bet ir informatyvi, pasitelkite minimalistinį dizainą. Kaip sakoma, mažiau yra daugiau. Minimalistinis dizainas pabrėžia paprastumą ir esmininių dalykų išryškinimą.

Tai užtikrina, kad lankytojai tiesiogiai peržiūrės jūsų turinį. Minimalistinis dizainas ne tik bus naudingesnis ir lengviau valdomas, bet ir galiausiai užtikrins geresnes konversijas, nes tiks įvairioms įmonėms.

Vienas iš pagrindinių patarimų, kaip tai pasiekti, yra užtikrinti, kad turinys būtų jūsų dėmesio centre. Jo neturi užgožti nereikalingos detalės. Taip pat svarbu nebijoti baltos erdvės. Jau praėjo laikai, kai interneto svetainių turinyje buvo svarbiau ne kokybė, o kiekybė.

Paprasta navigacija

Pagrindinė priežastis, kodėl žmonės ilgiau lieka svetainėse, yra tai, kad jie gali lengvai naršyti, todėl pridėkite keletą subtilių žiniatinklio perėjimų, bet nieko daugiau.

Vienas geriausių minimalistinių patarimų – sutelkti dėmesį į intuityvios navigacijos kūrimą. Tai reiškia, kad srautas turi būti lengvas ir paprastas. Jūsų svetainė turėtų supaprastinti kelią, kuriuo lankytojai pereina iš taško A į tašką B, nes niekas neturi laiko žaisti ir ieškoti sunkiai prieinamos informacijos.

Interaktyvumas

Tokiame sparčiai besivystančiame pasaulyje, kaip mūsų, svetainių kūrimas turi būti sutelktas į interaktyvumą. Interaktyvi svetainė leidžia vartotojams laisvai pasiekti jūsų turinį bet kokia raiška ir dydžiu. Be to, jis puikiai atrodo visuose įrenginiuose.

Tokios svetainės visuose įrenginiuose paprastai įkeliamos greičiau. Taigi tai apeliuoja į nuolat mažėjantį mobiliųjų ir planšetinių kompiuterių naudotojų dėmesį ir galiausiai geresnę naudotojų patirtį.

Paskutinis dalykas, kurio norėtumėte, yra prarasti klientą, nes jis negalėjo pasiekti jūsų svetainės savo telefone.

Tinkama spalvų paletė

Labai svarbu sąmoningai naudoti spalvas svetainėje. Tinkamos spalvos gali patobulinti internetinę svetainę arba ją sugadinti.  Pirmiausia turėtumėte žinoti, kad spalva veikia nesąmoningai, sukeldama tam tikras emocijas bei prasmę. Kai naudojamos strategiškai, spalvos gali būti galingas įrankis Jūsų prekės ženklo įvaizdžiui perduoti. Būkite atsargūs ir nenaudokite per daug spalvų, nes galite suklaidinti lankytojus ir atitraukti jų dėmesį.

Svarbiausia pasirinkti pirminę arba antrinę spalvą ir jos laikytis. Taip svetainė atrodys tvarkinga ir vizualiai maloni lankytojų akims.

Dėmesys tipografijai

Unikali tipografija gali padėti išsiskirti iš konkurentų. Įdomesnis, spalvotas šriftas, paryškintos raidės ir kt. Leis perteikti prasmę, kai puslapyje yra mažai elementų. Taigi, norėdami sukurti šiuolaikišką išvaizdą, nebijokite eksperimentuoti su raidžių stiliumi.

Galite apsvarstyti galimybę visą tinklalapio viršutinę dalį uždengti viena fraze, atspindinčia svetainės dvasią. Įdomiai naudojant, jis taip pat gali kompensuoti mažiau elementų ir ilgainiui minimalų dizainą paversti vizualiai patraukliu ir įdomiu.

Dar svarbiau, kad pasirinkę tam tikrą šriftą ir nuosekliai jį naudodami, galite padėti klientams atpažinti jūsų prekės ženklą! Tad šriftas gali tapti Jūsų vizitine kortele.

Vizualiniai elementai yra naudingi

Pagrindinis minimalistinės svetainės aspektas yra gerai optimizuotas vaizdas! Tikslingai naudojami paveikslėliai bei vaizdo įrašai yra geriausias būdas greitai perduoti norimą informaciją bei  išsiskirti iš konkurentų

Vizualiniai komponentai yra puikus būdas sulaikyti lankytojus svetainėje, nes daugelis žmonių neskiria laiko teksto skaitymui. Paprasta infografika ar interaktyvi duomenų vizualizacija, trunkanti ne ilgiau nei minutę, gali suteikti daug daugiau informacijos ir įtraukti daugiau nei vienas tekstas ar vaizdas.

Priežastis, kodėl jie taip gerai veikia, yra tai, kad jie lengvai pritraukia lankytojus. Jie mieliau peržiūri vizualizuotą turinį nei skaito nuobodų, ilgą tekstą.

Animuotas dizainas

Kitaip tariant, animuotas interneto dizainas yra labai naudingas, jei nenaudojamas dekoratyviai. Tai šiuolaikiškas dizainas, patraukiantis lankytojų dėmesį. Jį galima įtraukti įvairiais būdais, pradedant animuotu žymekliu ar mygtuku, besisukančiais elementais ar besisukančiais vaizdais.

Puiku tai, kad ši paprasta funkcija ne tik patraukia dėmesį, bet ir leidžia jį išlaikyti, kol įkeliamas svetainės turinys, todėl lankytojams atrodo, kad įkėlimas vyksta greičiau.

 

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

5 raktai, kaip sukurti svetainę, kuri parduoda

5 raktai, kaip sukurti svetainę, kuri parduoda

Interneto svetaines šiais laikais turi beveik visi verslai, tačiau kiek iš jų yra kokybiškos, sugebančios skatinti pardavimus. Vienareikšmiškai atsakyti į šį klausimą yra sunku, tačiau šiame straipsnyje papasakosime, kaip sukurti svetainę su gerai parduodančios interneto svetainės charakteristikomis.

Svetainė yra jūsų verslo centras

Socialinė žiniasklaida ir rinkodara yra būtini komponentai, tačiau jūsų svetainė yra galutinis tikslas. Tai yra vieta, kurioje verslininkai pristato savo prekės ženklą ir užmezga tiesioginį ryšį su savo klientais.

Žinome, kad nuoseklus prekės ženklo plėtojimas interneto svetainėse ir socialiniuose  tinkluose didina patikimumą. Idealiu atveju verslininkai turėtų panaudoti savo svetainėje sukurtus prekės ženklo elementus ir turinį savo socialiniuose kanaluose, kad sukurtų didžiausią poveikį. Kai nauji produktai, paslaugos ir turinys pateikiami interneto svetainėje, jie turėtų naudoti socialinius kanalus, kad sugrąžintų žinomumą ir srautą į savo svetainę.

Dėmesio intervalai yra trumpi, tad išdėstymas yra svarbus

Interneto dizainas, ypač skirtas įmonėms, eina link visiškos dizaino kontrolės ir puslapio lankstumo, kad verslininkai ir kūrėjai galėtų išreikšti savo prekės ženklą be kūrybinių apribojimų. Idealiu atveju nereikia samdyti kūrėjo, kuris parašytų pasirinktinį kodą, kad dizainas būtų išskirtinis. Siekiama, kad verslo atstovai tai galėtų atlikti patys.

Be to, įmonės dabar labiau nei bet kada turi daug dėmesio skirti mobiliajai savo svetainės versijai. Esant mažesniems ekranams ir trumpesniam laikui lankytojų pasitikėjimui sukurti, nebeužtenka vien pasikliauti, atrodytų, nesibaigiančia slenkančia, reaguojančia darbalaukio versija. Įmonės turėtų apsvarstyti galimybę optimizuoti mobiliojo ryšio patirtį, pakoreguoti puslapio išdėstymą ir netgi sumažinti turinio kiekį.

Kurdami svetainę kūrėjai ir verslininkai nori dizaino sistemos, kuri suteiktų laisvę lengvai eksperimentuoti, tačiau jiems taip pat reikia patarimų. Tokiu atveju pasitarnauja svetainės redaktoriai.

Pasitelkite klientų atsiliepimus, kad galėtumėte kurti naujus produktus

Sėkmingo verslo kūrimas grindžiamas klientų, turinčių problemą, identifikavimu (rinkos tyrimas), produkto ar paslaugos teikimu, kuris ją sprendžia (produkto atitikimas rinkai) ir būdo pasiekti tą klientą suradimu.

Geras verslininkas atliks išankstinį darbą, siekdamas užtikrinti, kad klientų, turinčių bendrą problemą, rinkos dydis būtų pakankamai didelis ir reikšmingas jų verslui, ir kad jie galiausiai galėtų parduoti savo produktą. Tai galioja ir naujam ir esamam produktui, kurį norite tobulinti.

Svarbiausia yra rasti būdą, kaip likti šalia savo kliento, kad galėtumėte tobulinti produktus remdamiesi jų atsiliepimais. Atminkite: klientai negali pasakyti, ką parduoti. Toks yra verslininko darbas. Jis siūlo produktus, o klientai vienaip ar kitaip į juos reaguoja.

Nustatykite, ar jūsų produktas tinka rinkai

  • Vartotojai ieško pasiūlymų, kurie pagerintų jų kasdienį gyvenimą, nesvarbu, ar tai būtų profesinis ar asmeninis gyvenimas. Paklauskite savęs, kaip galite tai padaryti unikaliai.
  • Pažvelkite į pomėgius, grupes ir tinklus, kuriems priklauso jūsų potencialūs klientai – paklauskite savęs, ar galėtumėte sėkmingai papasakoti apie savo produktą tam tikrai klientų auditorijai suprantama kalba. Jeigu ne, bus labai sunku parduoti.
  • Paklauskite savęs, ar kas nors iš anksto užsisakytų šį produktą, ar jį užsiprenumeruotų.
  • Ar supranti savo auditoriją? Laimės prekės ženklai, kurie yra autentiški ir kuria savitą ryšį su klientais.

Atkreipkite dėmesį į visas UX detales

Galiausiai jūsų tikslas yra sukurti patrauklią naršymo patirtį savo tikslinei auditorijai. Tai gali reikšti daug dalykų, bet svarbiausia yra kokybiškas ir patogiai išdėstytas turinys bei interneto svetainės pritaikymas naudoti visose platformose. Žmonės pastebi net menkiausias detales, tad investuokite į kokybę.

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1