+370 689 37799 info@studija4d.lt

Kaip pradėti verslą?

Šiuolaikinė visuomenė kuria puikią terpę pradėti verslą. Šių laikų (ir ne tik šių) žmogus nori pasiekti kuo geresnę gyvenimo kokybę: ieško įdomių sprendimų, naudingų paslaugų ir prekių, kurios palengvintų ar paįvairintų gyvenimą, buitį. Kadangi žmonių poreikiai plečiasi, randasi ir naujų verslų poreikis.
Žinoma, kad ypač šiandien daug žmonių nori išbandyti save versle. Verslas tampa galimybe pagerinti ne tik savo finansinę padėtį, išreikšti susikaupusį potencialią, bet ir patenkinti naujus ar įprastus žmonių poreikius. Be to, intensyvus gyvenimo tempas prisitaikė ir prie verslo: nauji verslininkai į verslo pasaulį žengia drąsiau, dažniau, nebijo bandyti ir ieškoti.
Neabejotinai verslo pasaulį užvaldė ir internetas, paveikęs verslą įvairiais būdais. Klestinti internetinė erdvė įtraukė ir verslą – internetinių parduotuvių kūrimas, reklama internete šiandien yra būtinos verslo dalys.
Šiame straipsnyje į verslą pažvelgsime iš naujoko perspektyvos, kuri dažnai būna susijusi su klausimu „Kaip pradėti verslą?“. Esminiai punktai, tampantys pamatais pirmajam verslui, pirmieji žingsniai, leidžiantys įsitvirtinti konkurencingame verslo pasaulyje ir interneto galia yra pagrindiniai dalykai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį.

Verslo pradžia: ką galiu duoti verslo pasauliui ir žmonėms?

Tikriausiai esminis pradedančiojo verslininko rūpestis yra jo poreikis patenkinti būsimų klientų lūkesčius ir poreikius. Norint įžengti į verslo pasaulį užtikrintai reikia turėti ne tik tam tiktų asmeninių savybių (žingeidumas, pareigingumas, atsakingumas, kūrybiškumas, drąsa, analitinis mąstymas, greita reakcija, tikslingumas ir taip toliau),  bet ir idėją, kuri patrauktų žmonių dėmesį ir išsiskirtų iš esamų verslų. Verslo idėja nebūtinai turi būti visiškai nauja. Dažnai norintieji žengti į verslą bando „išrasti dviratį“, bet pastebėtina, kad visiškai naujas dalykas gali būti sudėtingiau parduodamas: prekė ar paslauga turės užsitarnauti pasitikėjimą, auditoriją, o tai reikalauja daug lėšų ir kantrybės. Idėja gali būti tiesiog patobulinta, nukreipta į tam tikrą visuomenės grupę ir panašiai. Pavyzdžiui, žmogui visada reikės apsirenkti, tačiau skirtingos įmonės siūlo skirtingas prekes, orientuojasi į skirtingas žmonių grupes ir panašiai. Taigi pirmiausia reiktų idėjos, kuri būtų priimama palankiai, pritrauktų dėmesį originalia būtinos prekės variacija arba būtų visiškai nauja, tačiau kelianti pasitikėjimą ir susidomėjimą. Taip pat galima siūlyti prekę ar paslaugą, kurią siūlo ir kitos įmonės, tačiau patrauklesnėmis kainomis, siūlydami malonesnį ir greitesnį aptarnavimą ir panašiai. Prekė ar paslauga turi atkreipti žmonių dėmesį, o puiki idėja turi papildyti, o ne dubliuoti verslo pasaulį.
Kitas svarbus dalykas – kliento pritraukimas, sudominimas ir išlaikymas. Dauguma sėkmingų verslininkų mini, kad esmė yra ne kuo daugiau pritraukti vis naujų klientų, o stengtis išlaikyti pačius ištikimiausius. Ištikimi klientai yra tarsi garantijos, kad prekė ar paslauga yra kokybiška, geidžiama, reikalinga, simbolis. Taigi naujajam verslininkui būtina orientuotis į kliento poreikius, jų patogumą apsipirkti, kad jie norėtų sugrįžti ir skleisti informaciją kitiems.
Be abejo, nereiktų pamiršti tokių formalių dalykų, kaip verslo planas, konkurentų, turinčių panašią prekę ar paslaugą, tyrimas ir nagrinėjimas, verslo registravimas, verslo valdymas, verslo rizikos nustatymas ir kita. Kiekvienas komponentas turi savo svarbą.

Interneto galia: galimybės verslininkui ir patogumas pirkėjui

Rodos, dar visai neseniai fizinių parduotuvių savininkai, pastebėję interneto galią ir naudą verslui, pradėjo kurti internetines parduotuves, kad pasiektų dar daugiau klientų, o dabar verslas internete turi savarankišką kelią. Galima sakyti, verslas juda iš kitos pusės: dažnai naujieji verslininkai verslą pradeda internete ir, jam įsibėgėjus, jei atsiranda poreikis, įkuria fizinę parduotuvę. Šis procesas rodo, kad interneto galimybės keičia verslą – daro jį prieinamesnį ne tik norinčiam pradėti verslą, bet ir skubančiam pirkėjui.
Žmogus, norintis pradėti verslą šiandien, be abejonių pradeda jį internete. Nors tai gali atrodyti paprasta ir pigu, reiktų apžvelgti kelis esminius faktorius, lemiančius verslo sėkmę ir kartu padedančius naujajam verslininkui suvokti interneto galimybes ir jų panaudojimą efektyviai. Yra daugybė straipsnių, kaip galima susikurti internetinę parduotuvę savarankiškai, tai yra be specialistų pagalbos. Be abejo, tai įmanoma ir taip sutaupoma daug lėšų. Iš kitos pusės, toks pasirinktas būdas, jei naujasis verslininkas nėra kompetetingas šioje srityje, gali pakenkti verslo pradžiai ir net jo tęstinumui.
Kaip jau minėta, itin svarbu pritraukti klientų ir juos išlaikyti. Paprastai prastos kokybės internetinė parduotuvė (kalbama tiek apie dizainą, tiek apie valdymą, tiek apie funkcijų įvairovę) gali priversti net nežvilgtelti į parduodamą prekę, o nusprendus kažką keisti, potencialiaus buvusio kliento paprasčiausiai nebeįtikinti. Jei į savą verslą žiūrima rimtai, su perspektyva, nereikėtų leisti konkurentams pasinaudoti savo nesėkme ir perimti idėją, nes jos tiesiog nemokėjote pateikti vartotojui. Internetinių parduotuvių specialistai rekomenduoja į internetinės parduotuvės kūrimą žvelgti rimtai. Juk pirmas būsimo kliento žvilgsnis krypsta į išvaizdą, patrauklumą, taigi sukurtas dizainas gali maloniai jį nustebinti ir priversti panaršyti prekių kataloge. Itin lengvas valdymas ir patogaus apsipirkimo galimybė gali priversi žmogų tapti pirkėju. O internetinės parduotuvės pasirodymas Google paieškose pirmose pozicijose ne tik pritrauks naujus klientus, bet ir primins buvusiems apie malonų apsipirkimą. Visa tai reikalauja kokybiškų dizainerių, programuotojų, SEO specialistų paslaugų. Studija 4D rekomenduoja pasižvalgyti jų sukurtų svetainių, internetinių parduotuvių kataloge. Studija 4D gali pasiūlyti kompetetingų specialistų paslaugas: jie galėtų ne tik išpildyti Jūsų keliamus reikalavimus, bet su malonumu ir patartų, kaip elgtis, kokius sprendimus priimti, kad pirmasis verslas būtų sėkmingas.

Taigi jei norite į internetinį verslą žengti tvirtai, užtikrintai, kokybiškai ir norite, kad Jūsų idėja pasiektų pirkėją, kreipkitės į Studija 4D – ne tik patarsime, parekomenduosime, bet ir paskatinsime išnaudoti visas interneto teikiamas galimybes taip, kad tai padėtų Jūsų pirmajam verslui tapti sėkmingu!

Kaip pradėti verslą?

error: Visos teisės saugomos. Kopijuoti draudžiama.