+370 689 37799 info@studija4d.lt

Kaip reklamuoti verslą Google?

Google – populiariausia interneto paieškos sistema pasaulyje. Tai yra lyg bibliotekos kartoteka, kurioje  suregistruotos  visos čia esančios knygos. Tik Google atveju  vietoje knygų yra visi pasaulio interneto puslapiai, kuriuos sistema surikiuoja savo tvarka. Nėra galimybės, kad Jūsų interneto tinklalapis atsidurtų būtent toje vietoje, kur norite. Viskas vyksta laisvosios konkurencijos principu, visiems suteikiamos vienodos sąlygos pakilti Google paieškos sistemoje. Kuo daugiau ir efektyviau Jūsų įmonės dirbs, tuo didesnę galimybę turės pakilti šioje interneto paieškos sistemoje. Taigi investuoti į reklamą Google tikrai verta. Juk ne veltui yra sakoma:  „jeigu Tavęs nėra Google, tuomet Tavęs nėra visai“. Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kaip reklamuoti verslą Google paieškos sistemoje, kad interneto vartotojai galėtų lengvai surasti informaciją apie jį?

Internetinės reklamos forma

Reikia pasakyti, kad pastaraisiais metais internetinės reklamos forma yra šiek tiek pakitusi. Anksčiau ji būdavo ryškesnė, pompastiškesnė (su įvairiais akį traukiančiais efektais), dominavo netikėtai iššokantys reklamos langai (pop-ups). Tuo tarpu dabartiniu laiku pereita prie kur kas paprastesnės ir kuklesnės reklamos formos – trumpų aprašymų, tekstinių nuorodų ir pan. Šiuos pokyčius lėmė tai, kad interneto svetainių lankytojams įgriso tokia erzinanti, skaityti trukdanti reklama. Dabar interneto naršyklės turi iššokančių langų  blokavimo priemones. Tiesą sakant, įkyri reklama ne privilioja lankytojus, bet, atvirkščiai, juos atbaido. Tokia reklama sukelia neigiamas emocijas ir atbaido nuo naudojimosi reklamuojamos įmonės paslaugomis.

Dabar interneto portaluose dažniausiai matomi minimalistiniai tekstiniai reklamų skydeliai. Juose pateikiamos frazės yra pritaikytos prie konkretaus tinklalapio turinio teksto, todėl per daug nekrinta į akis ir neerzina lankytojų. Šios reklamos yra parenkamos pagal internetinio tinklalapio tematiką. Tai – kontekstinė reklama. Tokio pobūdžio reklamų realizavimo pavyzdys yra sistema „Google Mail“, kurios pagalba automatiškai parenkama reklama, tematiškai susijusi su Jūsų gaunamų žinučių turiniu. Tačiau reklamų parinkimas ne visada būna tikslus, nes ieškoma pagal tam tikrus raktinius žodžius, o ne pagal prasmę.

Google paieškos sistemoje galima reklamuoti nemokamai ir už pinigus

Google paieškos sistemoje galima savo įmonę reklamuoti nemokamai ir už pinigus. Žinoma, efektyvesnė ir greičiau interneto vartotojus pasiekianti yra mokama reklama. Tai puikus būdas būti greitai pastebėtiems, nes Jūsų reklama bus rodoma šalia labiausiai konkretaus interneto vartotojo užklausą atitinkančių paieškos rezultatų. Mokamą reklamą galima užsisakyti sistemoje „Google AdWords“.

Į šią programą integruota statistikos stebėjimo programa „Google Analytics“ leidžia stebėti Jūsų interneto svetainės  bei konkurentų svetainių lankomumą. Specialistai pataria prieš pradedant reklamuotis kurį laiką stebėti interneto svetainės statistiką, nes tuomet bus galima palyginti lankytojų srautų skirtumą be reklamos ir su ja ir taip padaryti išvadas apie reklamos efektyvumą.

Reklamos kampanijos sukūrimas

Kitas svarbus žingsnis – reklamos kampanijos sukūrimas.  Reklamos kampanijos būna dviejų tipų: pagal raktažodžius (rodoma „Google“ paieškos rezultatuose) ir pagal publikavimo vietą (rodoma „Google“ partnerių interneto tinklalapiuose). Iš tiesų, reklama pagal raktažodžius yra plačiau vartojama. Pasitelkus „AdWords“ sistemą galima pasirinkti tikslinę reklamos auditoriją pagal šalį bei kalbą.

Labai svarbu tinkamai suformuoti reklamą. Turėtumėte parinkti informatyvų ir kuo trumpesnį, tačiau puikiai reklamuojamą objektą apibūdinantį  tekstą.

Pats svarbiausias etapas – tinkamų raktažodžių parinkimas. Įsijauskite į lankytojo vaidmenį ir įsivaizduokite, kokius žodžius įvestumėte į paieškos laukelį, ieškodami savo įmonės produktų ar paslaugų. Be to, sistema „Google AdWords“ pagal reklamos skydelį siūlo galimus raktažodžių variantus. Galima naudotis šios sistemos siūloma kelių reklamos skydelių suformavimo funkcija. Ji padės išsiaiškinti, kuris reklaminis tekstas pritraukia daugiausiai lankytojų ir pasirinkti būtent jį.

Kalbant apie investicijas į reklama, „Google AdWords“ sistemoje mokama už rezultatus, t.y. tuomet, kai lankytojas paspaudžia skelbimą ir apsilanko Jūsų interneto svetainėje. Be to, prisiregistravimas „Google AdWords“ yra nemokamas.

Norint reklamuoti savo verslą pasitelkiant minėtą sistemą, nebūtina  turėti didelį biudžetą. Kiek investuosite – Jūsų pasirinkimas. Pradėdami  nusistatykite  Jums tinkantį dienos biudžetą, kurį vėliau galite koreguoti.

Tad jeigu iškilo klausimų dėl verslo reklamos „Google“ paieškos sistemoje, kreipkitės į Studiją 4 D ir kartu rasime tinkamiausią bei efektyviausią reklamos variantą.

error: Visos teisės saugomos. Kopijuoti draudžiama.