Internetinių parduotuvių verslas. Gyvename technologijų amžiuje. Be mobiliojo telefono, kompiuterio ar planšetės neįsivaizduojame savo kasdienybės. Jais tvarkome darbo reikalus, pramogaujame (žaidžiame įvairius žaidimus, naršome socialiniuose tinkluose, naujienų portaluose), apsiperkame internetu ir pan. Nesuklysime pasakę, kad internetinė erdvė daugeliui žmonių yra priimtinesnė ir saugesnė vieta nei realus pasaulis.
Matant tokias tendencijas nieko nestebina faktas, kad šiomis dienomis toks populiarus internetinių parduotuvių verslas. Juk apsipirkti internetu patogu, greita ir lengva.
Internetinių parduotuvių populiarumas rodo, kad pirkėjams jos labai priimtinos. Jau praėjo tie laikai, kai žmonės nepasitikėjo elektroninėmis parduotuvėmis ir vengdavo jose apsipirkti. Dabar jos yra net populiaresnės negu realios parduotuvės ne tik dėl kur kas didesnio prekių asortimento, patrauklių nuolaidų lojaliems klientams ir pan., bet ir dėl neriboto darbo laiko.
Kyla klausimas, kodėl, nepaisant internetinių parduotuvių populiarumo, žmonės dažnai bijo ir delsia pradėti prekiauti internetu. Jiems dažnai trūksta drąsos bei ryžto pradėti verslą.
Dažniausiai tie, kurie patiria nesėkmę, tiksliai nežino, ko nori, nebūna tinkamai išanalizavę konkurencinės verslo aplinkos arba iš viso neturi sugebėjimų versle. Bet kas gali turėti internetinės parduotuvės svetainę (tereikia kreiptis į programuotojus, kurie ją sukurs), tačiau vien to neužtenka norint patirti sėkmę. Privalote turėti sugebėjimų ne tik nukreipti klientus į savo svetainę, bet ir įtikinti pirkti.
Internetinių parduotuvių verslas, privalumai
Kokie didžiausi internetinių parduotuvių privalumai?
Mažesnės investicijos bei išlaidos. Internetinės parduotuvės sukūrimas ir administravimas kainuoja mažiau nei realios parduotuvės, nors svarbu pripažinti, kad elektroninė parduotuvė reikalauja nuolatinių investicijų (reikia ją tobulinti, atnaujinti ir pan.).
Mažesnės rinkodaros išlaidos ir tikslinės auditorijos pritraukimas. Internetinė reklama gali būti tiksliau nukreipta į potencialius klientus nei pasitelkiant įprastas žiniasklaidos priemones. Taip pat daug pigiau, pavyzdžiui, išsiųsti pranešimus elektroniniu paštu 1000 klientų, nei siųsti tūkstančius naujienlaiškių paštu.
Išplėsta geografinė aprėptis. Vietinis verslas gali tapti žinomas visos šalies mastu arba, priklausomai nuo produkto, tarptautiniu mastu, tik vykdant veiksmingą elektroninės prekybos strategiją. Svarbu prisiminti, jog prekiaudami užsienio šalyse turėsite laikytis tos šalies taisyklių, suprasti mokesčių bei importo/eksporto taisykles ir pan.
Internetinių parduotuvių verslas – pasiekiamumas 24/7
Pasiekiamumas 24/7. Internetinėse parduotuvėse galima apsipirkti bet kuriuo paros metu, švenčių dienomis ir savaitgaliais. Mokslinių tyrimų duomenimis, populiariausias laikas apsipirkti internetu yra 12: 00-14: 00 val. darbo dienomis ir sekmadienio vakarais.
Platesnė potencialių klientų bazė. E-komercijos verslas yra papildomas pirkimo kanalas, galintis pritraukti klientus, kurie anksčiau nepirko iš Jūsų.
Didesnis Jūsų verslo pastebimumas. Investuojant į paieškos optimizavimą ir internetinę reklamą, internetinė parduotuvė taps labiau prieinama klientams, ieškantiems Jūsų produktų.
Galimybė pranešti žmonėms apie savo verslą. Tai ypač naudinga, kai internetinė parduotuvė veikia kartu su įprasta parduotuve. Elektroninė parduotuvė yra labiau pastebima, prieinama didesniam žmonių ratui, tad gali pritraukti klientų į realią parduotuvę, sudominti žmones Jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis.
Galima teigti, jog internetinių parduotuvių verslas dabar išgyvena savo aukso amžių. Žmonės perka internetinėse parduotuvėse, nes tai labai patogu, greita ir paprasta.
Jeigu norite atidaryti savo internetinę parduotuvę, kreipkitės į mus – įmonės Studija 4D specialistus – ir užsitikrinkite sėkmingą verslo startą.