+370 689 37799 info@studija4d.lt

Interneto svetainės pradinis puslapis

Jūs niekada neturėsite antrosios galimybės padaryti pirmą įspūdį – štai kodėl pradinis puslapis yra neabejotinai vienas iš svarbiausių puslapių Jūsų interneto svetainėje. Kiekvienos įmonės interneto svetainės titulinis puslapis yra tarsi į ją vedančios durys. Tai yra kaip Jūsų vizitinė kortelė, Jūsų rūbas, pagal kurį esate sutinkami ir vertinami. Jeigu naujiems lankytojams nepatiks tai, ką jie mato, jie tiesiog paspaus mygtuką Atgal. Taip Jūs neteksite klientų, net nespėję pristatyti savo prekių ar paslaugų. Kad ir kaip tai kartais būtų neteisinga, daugelis žmonių sprendžia apie knygą iš jos viršelio. Todėl jis turi iš karto patraukti akį ir sudominti.

Kyla natūralus klausimas, koks turėtų būti pagrindinio puslapio dizainas, kad jis sudomintų, pritrauktų žmones? Visų pirma, titulinis svetainės puslapis, kaip ir visa internetinė svetainė, turi būti ne tik patrauklaus, originalaus dizaino, bet ir puikiai veikti.

Štai kokie yra pagrindiniai elementai, lemiantys pradinio internetinės svetainės puslapio kokybę:

  1. Jis aiškiai atsako į klausimus: Kas Jūs esate?, Ką galite duoti klientams? arba Ką Jūsų svetainės lankytojai čia gali rasti, kokias jų problemas galite padėti išspręsti? Jei esate gerai žinomas prekinis ženklas arba įmonė, Jums jau nebereikia prisistatyti, kas esate ir ką darote, tačiau daugeliui vis dar reikia atsakyti į šiuos klausimus, kad klientai žinotų, ar jie kreipiasi teisingu adresu. Trumpiau tariant, Jums reikia save identifikuoti. Nepamirškite, kad jeigu per kelias sekundes žmonės nesusidomės Jumis, tuomet jie daugiau į Jūsų internetinę svetainę nesugrįš.
  2. Būtina nustatyti tikslinę auditoriją. Pagrindinis puslapis turi būti sukoncentruotas į tam tikrą auditoriją, t.y. kalbėti reikiamiems žmonėms jiems suprantama kalba.
  3. Pagrindiniame puslapyje turi būti pateikti konkurencingi ir klientams naudingi su Jūsų įmonės veikla susiję pasiūlymai. Jūsų pirminis tikslas – kad lankytojas, užsukęs į Jūsų internetinę svetainę,  joje pasiliktų, o ne pasirinktų konkurentų paslaugas.
  4. Jis turi būti optimizuotas keliems skirtingiems įrenginiams. Puslapyje turi būti patogu naršyti, neturi būti nereikalingų, nefunkcionalių element tik dėl grožio, trukdančių patogiai naršyti: įvairios animacijos, iššokantys langai (pop-ups) ir pan.
  5. Labai svarbūs vadinamieji pirkimą skatinanatys veiksmai (calls -to-action – CTA). Tai – nemokama bandomoji versija, nuorodos Sužinoti daugiau (Learn more), Pirkti (Buy now) ir pan. Atminkite, kad pagrindinio puslapio tikslas yra nuvesti lankytojus giliau į jūsų svetainę, sudominti, kad jie norėtų apie Jūsų įmonės prekes ar paslaugas sužinoti daugiau. CTA nurodo svetainės lankytojams, ką reikia daryti, kokį mygtuką paspausti norint gauti daugiau dominančios informacijos.
  6. Puslapis turi būti nuolat atnaujinamas. Jis neturi būti statiškas, nuolat kisti, siekiant atspindėti vartotojų poreikius, problemas bei kylančius klausimus. Būkite  dinamiški, nes tik taip galite tikėtis sėkmės.
  7. Ne mažiau svarbus ir puslapio dizainas. Gerai suprojektuotas puslapis yra svarbus, nes padeda pelnyti vartotojų pasitikėjimą ir gali paskatinti juos pasirinkti būtent Jūsų įmonę. Labai svarbus tinkamas objektų išdėstymas interneto puslapyje, spalvos, šriftai ir daugelis kitų elementų.

Pradinis interneto svetainės puslapis yra tarsi durys, vedančios puslapio lankytojus į jo gilumą

Apibendrinant galima teigti, kad pradinis interneto svetainės puslapis yra tarsi durys, vedančios puslapio lankytojus į jo gilumą. Jeigu žmogus šių durų neatidarys, t. y. neatliks pirkimą skatinančių veiksmų, tuomet Jūs prarasite potencialų klientą dar net nespėję jo supažindinti su savo parduodamomis prekėmis ar teikiamomis paslaugomis. Taigi, turite pasirūpinti, kad pradinis puslapis sudomintų lankytojus ir padėtų jiems apsispęsti tapti būtent Jūsų, o ne konkurentų, klientais.

Kokybę garantuojame

Mes – internetinių svetainių kūrimo ir kitas informacines paslaugas teikianti įmonė Studija 4 D – dirbame tam, kad Jums nereikėtų rūpintis ir ieškoti, kas galėtų sukurti kokybišką, funkcionalią, šiuolaikišką, vartotojų poreikius atitinkančią Jūsų įmonės interneto svetainę. Internetinių parduotuvių kūrimas ir priežiūra – tai pagrindinė mūsų veikla. Turime ilgametę patirtį interneto svetainių, e parduotuvių kūrimo srityje, todėl kokybę garantuojame.

error: Visos teisės saugomos. Kopijuoti draudžiama.