Internetinė rinkodara – tai įmonių komunikacija su esamais ar būsimais klientais internete. Tai yra puikus būdas pristatyti verslo įmonę internete, padidinti tiesioginius pardavimus. Iš tiesų, internetinė rinkodara vykdoma įvairiais kanalais, tokiais kaip: interneto svetainės, socialiniai tinklai, paieškos sistemos, reklama, elektroninis paštas. Internetinė rinkodara taip pat apima skelbimų kūrimų bei pateikimą įvairiose žmonių dažniausiai lankomose svetainėse, internetiniuose dienoraščiuose, socialiniuose tinkluose ir pan.
Dažniausiai įmonės reklamą internete derina su tradicine reklama spaudoje, televizijoje, radijuje. Tačiau nenuginčijamas faktas yra toks, kad didžioji dalis verslo įmonių, nepriklausomai nuo jų dydžio, teikia pirmenybę būtent internetinei reklamai. Taip yra todėl, kad ši reklama yra pigiausias būdas pasiekti milijoninę tikslinę auditoriją. Juk reklamą televizijoje, spaudoje ar radijuje išgirs ir pamatys tik nedidelė dalis žmonių, o internete galimybės būti pastebėtiems yra nepalyginamai didesnės. Todėl nenuostabu, kad ji yra tokia populiari.
Reikia pasakyti, jog internetinė rinkodara yra skirstoma į skirtingus tipus, kuriuos šiame straipsnyje trumpai pristatysime.
Partnerių rinkodara
Tai rinkodaros praktika, kai stambios verslo kompanijos moka mažmeninėms prekybos įmonėms, e-komercijos svetainėms ar interneto dienoraščiams už kiekvieną naujai pritrauktą lankytoją ar įvykdytą jų prekių pardavimo veiksmą.
Skelbimų talpinimas
Tai skelbimai, kurie yra rodomi kitose interneto svetainėse ar interneto dienoraščiuose norint padidinti tam tikros svetainės lankytojų srautą, susidomėjimą čia skelbiamu turiniu. Tai gali žymiai padidinti Jūsų įmonės siūlomų prekių ar paslaugų žinomumą.
Elektroninio pašto rinkodara
Kaip galima suprasti iš pavadinimo, tai yra rinkodaros procesas, apimantis bendravimą su klientais elektroniniu paštu.
Praplaukiančioji rinkodara
Ši rinkodaros rūšis apima dalijimąsi nemokamu, bet vertingu turiniu su savo tiksline auditorija siekiant juos įtikinti tapti Jūsų lojaliais klientais. Tai gali būti daroma turint įmonės internetinį dienoraštį.
Paieškos variklių rinkodara
Tai rinkodaros forma, kuri populiarina verslą per mokamą reklamą, kuri pasirodo paieškos rezultatų puslapiuose. Tai apima mokamą reklamos vietą, kontekstinę reklamą, mokamą įtrauktį ir pan.
Paieškos sistemų optimizavimas
Kitaip nei paieškos variklių rinkodara, paieškos sistemų optimizavimas remiasi nemokamu, natūraliai atsirandančiu turiniu. Tai apima raktažodžių tyrimus ir tinkamiausių vietų jiems įterpti nustatymą, nuorodų kūrimą bei socialinės žiniasklaidos rinkodarą.
Socialinės žiniasklaidos rinkodara
Kaip galima nesunkiai suprasti iš pavadinimo, socialinės žiniasklaidos rinkodara yra tam tikros interneto svetainės populiarinimas per įvairius socialinius tinklus: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest ir kitus.
Kodėl internetinė rinkodara yra tokia svarbi?
Egzistuoja ne viena priežastis. Pirmiausia, internetinė rinkodara yra puikus būdas pasiekti milijonus žmonių visame pasaulyje. Taigi Jūs turite galimybę pranešti apie savo verslą milijoninei tikslinei auditorijai visame pasaulyje. Be to, internetinė reklama yra kur kas pigesnė nei tradicinė reklama televizijoje, radijuje, spaudoje ar lauko reklamos stenduose. Dar daugiau, reklamos kampanijos veiksmingumas gali būti lengvai išmatuojamas naudojant žiniatinklio analizės (web analytics) ir išlaidų-apimties-pelno analizės įrankius. Tačiau Jūs turite išmanyti daug internetinės rinkodaros aspektų norint sužinoti, ar investicijos į reklamą atsiperka, ar reklama yra veiksminga ir neša pelną.
Mes – IT įmonės Studija 4D komanda – siūlome su internetine rinkodara susijusius darbus patikėti šios srities profesionalams, nes tik jie geriausiai žino internetinės reklamos virtuvę, visas jos paslaptis ir subtilybes. Jokiu būdu nesirinkite internetinės rinkodaros specialistų vien pagal paslaugų kainą, nes maža kaina dažniausiai parodo kompetencijos, patirties stoką. Nerizikuokite savo įmonės reputacija ir rinkitės patikimus, patirties turinčius rinkodaros specialistus. Nepamirškite, kad kokybė kainuoja.