Kaip žinoti, ar Facebook reklama bus efektyvi Jūsų verslui?

Kaip žinoti, ar Facebook reklama bus efektyvi Jūsų verslui?

Facebook reklama, kaip žinoti, ar reklamos skelbimai bus efektyvūs? Svarstote, kaip kiekvieną kartą vykdyti sėkmingas „Facebook“ reklamos kampanijas? Ieškote proceso, kuris būtų pagrįstas duomenimis, o ne  spėjimais? Šiame straipsnyje sužinosite, į kokius rodiklius reikia atsižvelgti norint priimti protingus sprendimus dėl veiksmingų Facebook reklamos kampanijų.kKai kuriems rinkodaros specialistams „Facebook“ reklamos per pastaruosius kelerius metus prarado savo patrauklumą. „Facebook“ reklamos išlaidos išaugo, o įmonės turėjo griežčiau konkuruoti dėl skelbimų talpinimo. Tačiau tai nėra visiška tiesa.

„Facebook“ vis dar yra didžiausia socialinės žiniasklaidos platforma, kur kas mėnesį aktyvių vartotojų yra beveik 3 milijardai. Tai daugiau nei „Instagram“ ir „TikTok“ kartu sudėjus. Tai daugiau nei bet kuris kitas socialinis tinklas.

„Facebook“ rinkodaros specialistams taip pat siūlo konkrečią demografinę informaciją. Nors jaunesnės kartos yra orientuotos į naujos kartos vaizdo įrašų programas, „Facebook“ auditorija yra šiek tiek vyresnė. Tai reiškia, kad žmonės, žiūrintys jūsų skelbimus „Facebook“, turi daug daugiau disponuojamų pajamų.

Tai nereiškia, kad turėtumėte įsitraukti į „Facebook“ ir nekreipti dėmesio į visas kitas skelbimų platformas. Diversifikacija vis dar yra puiki strategija. Jei norite gauti didžiausią grąžą už savo pinigus, paskirstysite savo biudžetą kitoms platformoms, pvz., „Google Ads“, „YouTube“ ir „TikTok“. Tačiau „Facebook“ išlieka esminė šios įvairios strategijos dalis.

Praktiniai patarimai, kaip padaryti Facebook reklamas efektyvesnes ir patrauklesnes vartotojams

Įtraukiantys ir kūrybiški reklaminiai skelbimai nereikalauja brangios įrangos ar daug laiko. Pateikiame  patarimus, kaip pagerinti jūsų skelbimo efektyvumą:

  1. Naudokite mažiau teksto vaizduose: kai vaizde naudojate tekstą, pabandykite naudoti mažesnį šriftą ir mažiau žodžių, kad sumažintumėte teksto ir vaizdo proporciją. Pastebėjome, kad vaizdai, kuriuose yra mažiau nei 20 % teksto, veikia geriau, nors teksto, kurį galite naudoti skelbimo vaizde, kiekis neribojamas.
  2. Naudokite vertikalius vaizdo įrašus. Tai patogiau, nes dauguma žmonių savo telefonus laiko vertikaliai, todėl uždengsite didesnę dalį jų ekrano.
  3. Sutrumpinkite tekstą. „Facebook“ ir „Instagram“ žmonės greitai nuskaito tekstą, t.y. supranta ir pajaučia, ar jis kokybiškas ir paveikus. Mobiliosios rinkodaros asociacijos atliktame tyrime paaiškėjo, jog prireikė 2–3 sekundžių, kad 2 iš 3 žmonių pamatytų ir atpažintų staliniams kompiuteriams skirtus skelbimus, o mobiliuosiuose – 0,4 sekundės. Tekstas turi būti trumpas, aiškus ir glaustas, kad pranešimas būtų perduotas.
  4. Pridėti veiksmo. Judantys skelbimai išsiskiria sklaidos kanale. Meta Ads Manager šablonai gali padėti sukurti vaizdo skelbimą iš jūsų vaizdų ir sukurti animuotas istorijas. Taip pat galite išbandyti šias nemokamas programas:
  • „Hyperlapse“ – kurkite „timelapse“ vaizdo įrašus;
  • „Boomerang“ – vaizdo įrašų ciklas;
  • „Adobe PhotoShop Express“ – nuotraukų redagavimas;
  • „Adobe Spark“ – kurkite vaizdo įrašus iš šablonų su tekstu, vaizdais, nuotraukomis.
  1. Pateikite problemų sprendimus. Paverskite savo „Facebook“ skelbimus daugiau apie savo klientus nei apie savo įmonę. Geriausias būdas jas spręsti – nustatyti ir išspręsti jų problemas. Kokybiško turinio ir informacijos naudojimas reklamose yra vienas svarbiausių būdų pritraukti potencialius klientus. Jūsų skelbimas turi pateikti sprendimus ir būti tinkami jūsų tikslinei auditorijai. Kaip jau minėjome, svarbu pasirinkti tinkamą formatą, o jūsų turinys turi pateikti tiesioginį, lengvai įgyvendinamą kliento „skausmo“ (t. y. jo problemos) sprendimą. Daugeliui žmonių sunku sukurti kokybišką turinį. Laimei, yra profesionalių rašymo paslaugų apžvalgų svetainių, kurios gali padėti atlikti šią užduotį.
  2. Vykdykite kelias reklamos kampanijas vienu metu. Patartina neinvestuoti į vieną kampaniją, kuri padėtų pasiekti tikslą. Vietoj to vykdykite tris atskiras kampanijas, po vieną kiekvienam kanalo etapui (viršuje, viduryje ir apačioje).

Jūsų skelbimas kanalo viršuje turėtų būti sukurtas tik siekiant padidinti žinomumą ir nukreipti savo auditorijos dėmesį. Pradėkite testuoti raginimus veikti (call-to-action) naudodami kanalo vidurio skelbimą, o patį paveikiausią skelbimą įdėkite puslapio apačioje.

Vykdykite kelias kampanijas, kurių kiekviena skirta skirtingam demografiniam rodikliui, kad gautumėte kuo daugiau naudos iš rinkodaros lėšų, padedančių viešųjų ryšių paslaugų požiūriu. Galite ir toliau išleisti tą pačią pinigų sumą, bet padalyti ją skirtingoms kampanijoms.

 

Facebook reklama, Facebook administravimo paslaugos

Facebook reklama, Facebook administravimo paslaugos

Facebook reklama, administravimo paslaugos. Facebook reklama – greitas ir pigus būdas pritraukti į Jūsų svetainę kuo daugiau žmonių ir taip padidinti jos populiarumą. Geriausias būdas reklamuoti savo įmonę šiame socialiniame tinkle yra turėti paskyrą, kurioje skelbiate įvairias prekių ar paslaugų naujienas, akcijas, bendraujate su klientais ir pan.

Įmonė Studija 4D teikia kokybiškas Facebook administravimo paslaugas už prieinamą kainą. Juk neužtenka vien tik turėti Facebook paskyrą, reikia mokėti ja tinkamai naudotis: sudominti savo sekėjus, publikuoti su Jūsų prekėmis ar paslaugomis susijusius straipsnius, žinutes, naudingas nuorodas, su paskyros tematika susijusius paaiškinimus.

Pasinaudokite mūsų paslauga geriausios Facebook administravimo paslaugos ir mes padėsime įtraukti vartotojus, bendrausime su jais (atsakysime į užklausas, nukreipsime dėl išsamesnės informacijos), kursime įdomias, informatyvias reklamines žinutes, informuosime apie nuolaidas ir kt. Geriausios Facebook administravimo paslaugos – Studijos 4D paslauga, kurią pasirinkę netrukus pastebėsite, kaip atgyja Jūsų įmonės Facebook paskyra, kaip ji padeda reklamuoti Jūsų verslą populiariausiame socialiniame tinkle.

Kodėl reklama Facebook yra naudinga?

Jūsų klientai Facebook‘e praleidžia daug laiko

Pradėkime nuo faktų. 80% visų interneto vartotojų naudoja Facebook. Net 65% suaugusiųjų, vyresnių nei 65 metų, naudojasi Facebook paslaugomis. Iš viso šis socialinis tinklas turi daugiau nei 1,85 milijardo vartotojų. Daugelis jų tikrina facebook puslapį kelis kartus per dieną. Nepriklausomai nuo to, kas yra Jūsų klientai, jie naudoja Facebook kasdien. Būtent tai ir yra vienas iš svarbiausių Facebook reklamos privalumų.

Facebook reklama yra tikslingiausia reklamos forma

Facebook reklamos pagrindinis privalumas yra jos gebėjimas pasiekti tikslinę auditoriją. Galite pasirinkti reklamos gavėjus pagal amžių, pomėgius, elgesį ir vietovę. Jei tikrai pažįstate savo klientus, galite naudoti Facebook reklamą, kad juos įtrauktumėte, dar labiau sudomintumėte savo produkcija.

Facebook reklama yra pigi bei greita

Reklamuoti savo įmonę Facebook yra žymiai pigiau nei radijuje, televizijoje ar spaudoje, bet pasiekti tokio pat dydžio ar net didesnę auditoriją. Be to, ji skatina greitus rezultatus. Jei ieškote greito būdo pritraukti lankytojų srautą ir konversijas, Facebook reklama yra geriausias sprendimas.

Didina prekės ženklo žinomumą

Facebook reklama ženkliai padidins Jūsų prekės ženklo žinomumą. Tai puikus būdas informuoti žmones apie tai, ką Jūs galite pasiūlyti. Kuo geriau žmonės žinos Jūsų prekės ženklą, tuo didesnė tikimybė, kad jie pirks būtent Jūsų produktus.
Facebook reklama padidina svetainės lankomumą

Nors galite padidinti savo svetainės lankomumą naudodamiesi įvairiais šaltiniais, Facebook reklamos tikslingumas ir ekonomiškumas daro ją naudingesnę nei pasitelkiant kitus reklamos šaltinius.

Facebook reklama gali padidinti jūsų SEO reitingą

Paieškos sistemos, reitinguodamos svetaines, remiasi socialiniais signalais. Socialiniai signalai apima Jūsų socialinės žiniasklaidos turinio veiklą. Ši veikla apima akcijas, paspaudimus patinka ir komentarus po įrašais. Facebook reklama gali padėti padidinti Jūsų socialinius signalus, kurie netiesiogiai paveiks SEO reitingus.

Ši reklamos forma gali padėti įsilieti į naujas rinkas

Tai gali padėti Jūsų įmonei išsiplėsti į naujas rinkas. Jei pateikiate rinkai naują produktą ar paslaugą, galite naudoti Facebook reklamą, kad visa tai pademonstruotumėte.

Tai reklama realiuoju laiku

Galite ją stebėti realiuoju laiku. Ir jeigu esate nepatenkintas rezultatais, galite nedelsdami koreguoti reklamą. To neįmanoma padaryti naudojant kitas reklamos formas (reklama radijuje, televizijoje, laikraščiuose). Facebook reklama leidžia iš karto atlikti korekcijas, kad gautumėte daugiau konversijų bei patirtumėte kuo mažiau nuostolių.

Jūsų konkurentai naudoja Facebook reklamą

Jūsų konkurentai naudoja Facebook reklamą, siekdami išplėsti savo verslą. Nesinaudodami šia reklama, palengvinate jiems užduotį. Jei nenaudosite internetinės reklamos verslo plėtojimui, netrukus neturėsite verslo. Jeigu Jūsų klientai daugiausia laiko praleidžia socialinėje žiniasklaidoje, turite užtikrinti, kad jie ten ras Jūsų įmonę.

Facebook reklama yra mobili

50% visų interneto vartotojų yra mobilūs. Daugiau nei 84% Facebook naudotojų naršo iš mobiliojo įrenginio. Tiesą sakant, Facebook yra viena iš didžiausių šiandien egzistuojančių mobiliųjų programų. Jei sekate reklamos tendencijas, ši informacija tikrai nenustebins. Reklamuokite savo prekes ar paslaugas mobiliuosiuose įrenginiuose, kuriais Jūsų potencialūs klientai naudojasi kasdien.
Taigi jeigu Jus domina geriausios facebook administravimo paslaugos, kreipkitės į Studiją 4D.

error: