5 didžiausios klaidos leidžiant Facebook reklamas

5 didžiausios klaidos leidžiant Facebook reklamas

„Facebook“ – vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasaulyje, turintis milijoninę vartotojų auditoriją. Tad nenuostabu, kad šis socialinės žiniasklaidos milžinas yra tokia populiari reklamavimosi platforma tarp įvairių įmonių visame pasaulyje.

Tiesą sakant, antrąjį 2020 m. ketvirtį „Facebook“ per mėnesį aktyvių vartotojų skaičius viršijo 2,7 mln. Turint tokią didelę ir plačią vartotojų bazę, beveik visų pramonės šakų įmonėms atsiveria neįtikėtinai didelės galimybės išplėsti savo prekių žinomumą tarp viso pasaulio žmonių. Tačiau svarbu žinoti, kokių klaidų nedaryti reklamuojant savo įmonę „Facebook“. Būtent apie tai šiame straipsnyje ir pakalbėsime.

Netinkamo tipo skelbimo pasirinkimas

„Facebook“ siūlo įvairių tipų skelbimus, ir tai kartais kelia problemų. Rinkodaros specialistas gali padaryti įprastą klaidą ir pasirinkti skelbimo tipą, neįsitikinęs, kad jis tinkamiausias norimam tikslui pasiekti. Galima rinktis iš daugybės reklamavimo parinkčių,  įskaitant skelbimus, skirtus padidinti lankomumą renginiuose, pritraukti žmones į svetainę ir paraginti juos įdiegti programą. Susipažinimas su kiekvienu tipu ir jo paskirtimi sumažina tikimybę, kad bus pasirinktas skelbimas, kuris nebus tinkamas auditorijai, kurią norite pasiekti.

Nekuriamas aktualus ir pritraukiantis turinys

Skelbimų platformos, tokios kaip „Facebook Ads“, nukreips jūsų reklamą į tikslinę auditoriją, o tai gali padidinti IG (investicijų grąžos) tikimybę. Tačiau kai skelbimas pateikiamas vartotojui, jis gali jo nespustelėti, jei turinys nėra vertingas ar nuobodus. Štai kodėl turite įsitikinti, kad mokate tik už puikų skelbimų turinį, kuris sudomins auditoriją.

Norėdami sukurti skelbimą, kurį vartotojams verta spustelėti, pirmiausia nustatykite, kokio tipo turinys jūsų auditorijai patinka labiausiai. Pavyzdžiui, ar auditoriją labiau sudomina vaizdo įrašai nei tekstinė informacija? O gal jie mėgsta nuotraukas ar „Facebook“ karuselės tipo turinį? Sužinokite kiek įmanoma daugiau apie tai, koks turinys patrauks jūsų tikslinės auditorijos dėmesį, ir kurkite būten tokio tipo skelbimus.

Žinoma, informacijos apie savo auditoriją rinkimas gali užtrukti daug laiko ir pareikalauti nemažai energijos. Tačiau, kaip ir bet kuri rinkodaros taktika, pirkėjo asmenybės supratimas ir panaudojimas gali turėti daug naudos.

Skelbimas nukreiptas į netinkamą auditoriją

Visose platformose, įskaitant „Facebook“, matome, kad daugelis didelių prekės ženklų reklamos kampanijų žlunga, nes įmonės paprasčiausiai neištyrė, kas yra jų tikslinė auditorija ir kokią žinutę jiems norima perduoti.

Neretai rinkodaros specialistai, kurdami įvairias rinkodaros kampanijas, siekia aprėpti kuo didesnę auditoriją, tačiau taip elgtis ypač rizikinga, kai investuojate į mokamas reklamas, pvz., „Facebook“ reklamas. Jei netaikysite savo skelbimų potencialiems klientams, kurie susidomės jūsų pasiūlymais, iššvaistysite reklamos išlaidas vien tam, kad sužinotumėte, jog jūsų svetainėje niekas net nesilankė.

Kad to išvengtumėte, pravartu sukurti vieną ar daugiau pirkėjų asmenybių kiekvienam produktui ar pasiūlymui, kurį jūsų įmonė parduoda. Asmenybės kūrimas gali padėti sužinoti daugiau apie tai, kiek metų yra jūsų vidutiniam pirkėjui, kokios jo pareigos, išsilavinimas ir kitą informaciją, kurią galėsite panaudoti  kurdami „Facebook“ reklamos kampanijas.

Aiškios vertės pasiūlymo neturėjimas

Nors „Facebook“ skelbimai yra palyginti mažos apimties, jie vis tiek turi turėti „aiškios vertės pasiūlymą“. Tai puikus būdas duoti pažadą savo klientui, ką jis gaus pirkdamas iš jūsų verslo.

Kitaip tariant, jūsų „Facebook“ turinys turėtų parodyti, kuo jūsų verslas yra geresnis už konkurentus ir kodėl žmonės turėtų atkreipti į jį dėmesį. Norėdami užtikrinti, kad kiekvienas skelbimas turėtų tvirtą vertės pasiūlymą, atminkite šiuos dalykus:

  • Aiškiai nurodykite naudą, kurią klientas gaus pirkdamas jūsų produktą ar paslaugą. Tarkime, kad vadovaujate, pavyzdžiui, internetinei kepyklai. Skelbimai gali parodyti jūsų produktų kokybę ir įtraukti klientų atsiliepimų fragmentus. Tai padės įtikinti naujus auditorijos narius, kad verta iš jūsų pirkti.
  • Padarykite šį turinio elementą aiškų ir nukreipiantį į tikslą.
  • Venkite naudoti madingas klišes ar pardavimo žargoną.

Taip pat turėtumėte išsiaiškinti, kodėl jūsų verslas yra vertingesnis nei konkurentų, ir naudą, kurią klientas gaus būdamas lojalus būtent jūsų prekės ženklui.

Nepastebima ir neįvertinama trumpų vaizdo įrašų svarba

Vaizdo įrašų turinys yra neįtikėtinai populiarus tarp pirkėjų internete. Vien tik žodžio „vaizdo įrašas“ paminėjimas el. laiško temos eilutėje padidina paspaudimų rodiklį  13 proc., o 5 milijonai žmonių JAV kasdien žiūri internetinius vaizdo įrašus.

Šio tipo turinys yra labai populiarus ir socialiniame tinkle „Facebook“. Tyrimas atskleidė, kad 71 % vartotojų mano, kad „Facebook“ vaizdo įrašų skelbimai atitinka jų naršymo pomėgius. Paprasčiau tariant, jūsų tikslinė rinka greičiausiai įžvelgs daugiau naudos vaizdiniame turinyje, todėl labai svarbu jį įtraukti, kur įmanoma.

Norėdami pasiekti geriausių rezultatų, stenkitės, kad vaizdo įrašai būtų trumpi ir ryškūs – maždaug 2 minučių trukmės vaizdo įrašai sulaukia didžiausio susidomėjimo. Taip pat turėtumėte pabandyti svarbiausią informaciją patalpinti vaizdo įrašo pradžioje, nes tai daug greičiau patraukia auditorijos dėmesį.

Jeigu norite savo verslą reklamuoti „Facebook“, kreipkitės į profesionalus – Studiją 4D.

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas. Interneto svetainių kūrimas šiandieniniame technologijų pasaulyje yra itin paklausi ir reikalinga paslauga. Kiekvienas verslas turi savo interneto svetainę, kur skelbiama svarbiausia informacija, įmonės kontaktai ir pan. Be abejo, su kiekviena diena daugėja internetinių verslų, pavyzdžiui, elektroninių parduotuvių, įvairių daiktų mainų platformų. Visi vienaip ar kitaip esame internetinėje erdvėje, tad profesionaliai sukurta, patogi naršyti interneto svetainė šiais laikais yra ne prabanga, o būtinybė.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie paslaugų svetainių kūrimą, nes būtent jos dabar yra pačios populiariausios, kitaip tariant – ant bangos.

Paslaugų svetainės padeda apjungti tam tikros srities specialistus ir palengvina jų darbą. Pavyzdžiu galėtų būti lietuvių sukurtas startuolis. Tarkime tai mobilioji programėlė, kurioje visa parą galima užsisakyti norimas grožio paslaugas pas pageidaujamą specialistą, kirpimą, manikiūrą, pedikiūrą ir kt. Programėlė naudinga ne tik klientams, bet ir grožio specialistams, kuriems nereikia siųsti klientų sms priminimų dėl vizitų ir pan. Užsienyje  tokios interneto svetainės jau senokai yra populiarios, o Lietuvoje dar tik skinasi kelią į sėkmę.

Mūsų šalyje populiariausios nuotolinio užsakymo interneto svetainės (angl. online ordering system). Naudodami internetinio užsakymo programinę įrangą galite įdiegti sistemą, kuri leis jūsų restoranui ar kavinei priimti užsakymus ir mokėjimus per atstumą. Naudodami šią sistemą klientai gali užsisakyti mobiliuoju telefonu iš restorano ar kavinės meniu. Tai galima padaryti nuskaitant QR kodą arba įvedant nuorodą į paieškos juostą. Tai paprasta, patogu ir greita.

Kodėl verta turėti paslaugų svetainę?

Iš tiesų, kad ir kokio tipo būtų internetinė paslaugų svetainė, visos jos turi daug privalumų palengvinančių kasdienį darbą įvairių sričių  specialistams. Taigi kokie yra paslaugų svetainių privalumai?

Saugumas ir patogumas

Kaip jau minėjome, šios svetainės padeda sutaupyti laiko tiek klietams, tiek paslaugų teikėjams, nes daug kas padaroma už jus. Pavyzdžiui, užsakant paslaugas (grožio, sveikatingumo ir pan.), specialistui nereikia rūpintis dėl grafiko ir jo pačiam derinti. O klientui nereikia skambinti, kad užsiregistruotų. Tai galima padaryti keliais mygtukų paspaudimais savo mobiliajame įrenginyje, kad ir kur bebūtumėte.

Mažesnė klaidų tikimybė

Dar vienas paslaugų svetainių privalumas yra tas, kad tai užtikrina tikslias kainas ir mažiau galimybių suklysti, kai ateina laikas apmokėti sąskaitą. Kalbant apie nuotolinį prekių užsakymą, klientai turi fiziškai pasirinkti prekę iš meniu su atitinkama kaina, tad visada sumoka tiek, kiek ir planavo. Pavyzdžiui, perkant prekybos centre, gali kilti nesusipratimų dėl prekėms taikomų nuolaidų ir pan. O perkant internetu to išvengiama.

Tai turi tam tikrų pranašumų jūsų verslui. Mažiau neteisingo apmokestinimo tikimybės, mažiau sugaišto laiko klaidoms ištaisyti ir mažiau nemokamų produktų, išdalintų klientams nuraminti!

Daugiau klientų

Paslaugų programėlės padeda verslams pritraukti daugiau klientų, ypač tai išryškėjo pandemijos laikotarpiu, kai buvo apribotas žmonių judėjimas. Jei jūsų paslaugų svetainėje užsakymas ir mokėjimo sistema veikia sklandžiai, nuolatiniai klientai rekomenduos jus savo draugams ir dalinsis socialiniuose tinkluose.

Galite padidinti savo klientų skaičių ir pelną tiesiog siūlydami sklandžią klientų patirtį, kuri realiuoju laiku siunčia užsakymus jūsų back-end programuotojų komandai.

Paslaugų svetainių kūrimas

Didesnis klientų lojalumas

Klientai pasirinks jūsų, o ne konkurentų, paslaugas, jei suteiksite jiems priežastį ir toliau grįžti. Tai gali būti puikūs produktai, tačiau taip pat galite paskatinti jų lojalumą naudodami atlygio sistemą savo užsakymo programoje.

Remiantis neseniai atliktu tyrimu, suasmeninta skaitmeninė patirtis taip pat yra geras būdas paskatinti klientus sugrįžti. Iš 1 000 apklaustų klientų 50 % teigė, kad palnuoja pakeisti paslaugų teikėją, dėl kurio turėjo blogos patirties internete, o 73 % tikėjosi, kad paslaugos bus suasmenintos ir pritaikytos jų poreikiams.

Pavyzdžiui, restoranai ir kavinės, naudodami užsakymo internetu sistemą gali siųsti asmeninius pasiūlymus, prašyti atsiliepimų, kad pagerintų savo reitingus, ir gautų atsiliepimų apie savo paslaugą.

Sumažėjusios išlaidos

Užsakymų sistema mažoms įmonėms padeda sutaupyti, nes ji yra skaitmeninė, o daugeliu atvejų vienintelė kaina yra nedidelis operacijų apdorojimo mokestis. Tad laimite ir Jūs, ir Jūsų klientai.

Jeigu Jūsų verslui reikalinga paslaugų svetainė, dėl jos sukūrimo kreipkitės į šios srtities profesionalus – Studiją 4D.

Elektroninių parduotuvių naujovės

Elektroninių parduotuvių naujovės

Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.

Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.

Pasitelkiamas dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.

Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Prekių nuoma

Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.

Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.

Personalizavimas

Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.

Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.

Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.

Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą

Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.

Populiarės paieška balsu

Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.

Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

dirbtinis intelektas

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį

Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.

Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją

Daugiau mokėjimo būdų

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.

 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Nekilnojamojo turto pramonė nuolat auga. Anksčiau pirkėjai buvo labai priklausomi nuo nekilnojamojo turto brokerių ir agentų. Kita vertus, brokeriai dirbo savarankiškai arba su konkrečia įmone. Atsiradus internetui ir technologijų pažangai, situacija visiškai pasikeitė. Dabar žmonės prieš pirkdami ieško produktų ar paslaugų internete. Tas pats pasakytina ir apie nekilnojamojo turto pramonę. 

Apklausų duomenimis, maždaug 93 proc. žmonių ieškodami būsto lankosi įvairiuose nekilnojamojo turto skelbimų portaluose. 52 proc. tokiu būdu įsigyja būstą ar kitokį nekilnojamojo turto objektą.

Jei jūs taip pat turite nekilnojamojo turto verslą, tai pats geriausias laikas jį perkelti į internetą, t.y. susikurti savo įmonės interneto svetainę.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas ir portalų privalumai

Pakalbėkime apie naudą, kurią jūsų nekilnojamojo turto verslas gali gauti sukūręs internetinį nekilnojamojo turto portalą:

Didžiulė klientų duomenų bazė

Sukūrę nekilnojamojo turto portalą, turėsite išsamią klientų duomenų bazę. Taip pat galėsite teikti paslaugas pirkėjams ir pardavėjams. 

Naudodamiesi jūsų nekilnojamojo turto portalu, pirkėjai ir pardavėjai galės bendrauti tarpusavyje, nepaisydami vietos ir laiko. Tai reiškia, kad tarsi sujungsite visus nekilnojamuoju turtu besidominčius žmones iš skirtingų jūsų šalies ar net pasaulio kampelių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas. Kokia šių portalų nauda?Nekilnojamojo turto portalų kūrimas tai ir centralizuotos paslaugos

Kai turite savo verslo nekilnojamojo turto portalą, visi pirkėjai ir pardavėjai gali nedelsdami susisiekti su jumis internete.

Be to, jums nereikia steigti daugybės biurų skirtingose ​​šalies vietose: visas operacijas galima atlikti iš vienos centralizuotos vietos. Tai sutaupys daug jūsų laiko.

Kita vertus, įvairūs žmonės šiuo metu yra užimti, ir jie negali skirti daugybės laiko nekilnojamojo turto paieškoms. Nekilnojamojo turto portalai tampa jų išsigelbėjimu. Bet kurio nekilnojamojo turto objekto jie gali ieškoti patogiai savo namuose.

Efektyvus būdas valdyti įvairias parinktis

Nekilnojamojo turto portalas suteikia galimybę teikti visiems pirkėjams ir pardavėjams pritaikytas paslaugas. Tokiu būdu į savo interneto svetainę pritrauksite vis daugiau vartotojų, kurie, tikėtina, taps nuolatiniais jūsų lankytojais. Be to, rekomenduos jūsų įmonę kitiems savo aplinkos žmonėms, kuriems aktualios su nekilnojamuoju turtu susijusios paslaugos.

 Turėdami sklandžiai veikiantį nekilnojamojo turto portalą su tinkama valdymo programine įranga, turėsite galimybę efektyviai valdyti visas išorines parinktis: kurti, modifikuoti ar pašalinti sąrašus pagal savo poreikius.

Įsitvirtinkite kaip autoritetas

Nekilnojamojo turto agentas ar brokeris visada nori įsitvirtinti kaip autoritetas konkrečiame regione ar vietovėje ir tai įmanoma turint nekilnojamojo turto portalą.

Kai paleisite savo portalą, žmonės prisimins jūsų vardą tam tikrame regione ir bandys susisiekti su jumis. Trumpai tariant, kai vartotojai norės pirkti ar parduoti bet kokį turtą, jie pagalvos apie jūsų portalą.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimasMatomumas paieškos sistemose

Internetiniame portale galėsite suskirstyti nekilnojamąjį turtą į kategorijas. Tokiu būdu padidės jūsų portalo matomumas, nes skirtingi klientai apsilankys dėl skirtingo nekilnojamojo turto: vieni dėl namo ar buto pirkimo, kiti – dėl nuomos, dar kiti – dėl komercinių patalpų ir pan.

Kuo portalas populiaresnis tarp lankytojų, tuo interneto paieškos sistemos jį aukščiau reitinguos. 

Stebėkite savo klientus

Turėdami nekilnojamojo turto portalą, galite sekti savo klientų veiksmus. Čia galite patikrinti, kas klientams jūsų portale patinka ir kas nepatinka. Taip pat sužinoti, kokių funkcijų jie ieško, ir tada integruoti jas į savo portalą. Tai reiškia, jog galite operatyviai reaguoti ir prisitaikyti prie klientų poreikių.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4DNekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė. 

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą. 

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Profesionalus nekilnojamojo turto portalų kūrimas

Būstas yra vienas iš pirminių kiekvieno žmogaus poreikių. Tai – stabilaus, saugaus gyvenimo garantas. Vienas iš populiariausių būdų įsigyti būstą yra nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Iš tiesų, nekilnojamojo turto skelbimų portalai yra geriausias būdas ne tik greitai ir už konkurencingą kainą nusipirkti būstą, bet ir jį parduoti. Niekam ne paslaptis, kad nekilnojamojo turto paklausa šiuo laikotarpiu yra itin didelė, netrūksta ir pasiūlos. Pirkėjams ir pardavėjams surasti vieniems kitus padeda būtent nekilnojamojo turto skelbimų portalai. Tokio pobūdžio portalų laikui bėgant atsiranda vis daugiau ir daugiau. Akivaizdu, kad juos turi kažkas sukurti. Tai – interneto svetainių kūrimo specialistai. Nesuklysime sakydami, jog nekilnojamojo turto portalų kūrimas – viena iš sparčiausiai populiarėjančių paslaugų šiomis dienomis. Ieškodami gerų šios srities specialistų, galite lengvai apsigauti, nes visos interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančios įmonės save pristato pačiais gražiausiais ir skambiausiais žodžiais. Apsilankius kiekvienos įmonės interneto svetainėje susidaro įspūdis, kad jie yra patys geriausi, jų darbai – kokybiškiausi ir pan. Todėl jeigu nenorite suklysti rinkdamiesi, visuomet pasidomėkite kitų su konkrečia įmone susidūrusių žmonių nuomonėmis. Tai – tiksliausia informacija apie tam tikros įmonės paslaugų kokybę. Ne paslaptis, kad kalbos apie gerus savo srities specialistus sklinda iš lūpų į lūpas. Reikia pasakyti, kad mūsų įmonės Studija 4 D klientai negaili mūsų specialistams gerų žodžių dėl atliktų darbų kokybės, operatyvumo, individualių kliento poreikių supratimo ir prisitaikymo prie jų. Tad jeigu ieškote gerų specialistų, kuriems patikėsite sukurti nekilnojamojo turto portalą, susisiekite su mūsų įmonės specialistais.

Nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portalas

Viename iš Studija 4D kūrinių – nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portale įdiegtos naujausios technologijos, padedančios pirkėjams greitai rasti tai, ko ieško, pardavėjui patogiai įdėti skelbimą, jį redaguoti, atnaujinti ir pan. Portale patogiai išdėstyta informacija, gausu nuotraukų, video reportažų, žemėlapių, padėsiančių rasti tikslią norimo nekilnojamojo turto objekto (sodybos, poilsiavietės, viešbučio ir kt.) vietą. Integruotų kontaktų formų dėka klientai gali greitai ir patogiai susisiekti su skelbimų autoriais ar dominančių objektų savininkais. Naudojantis šiame portale įdiegtais socialiniais įskiepiais galima dalintis informacija su draugais. Pavyzdžiui, jeigu turite butą, kurį norite išnuomoti, apsilankę portale ne tik nesugaišdami daug laiko suvesite visą reikiamą informaciją apie nuomojamą būstą, bet ir galėsite pasinaudoti portalo administracijos siūloma paslauga paskelbti savo nekilnojamojo turto objektą su profesionalių specialistų paruoštu aprašymu, video, nuotraukomis. Taip pat šiame portale suteikiama galimybė reklamuotis įvairioms nekilnojamojo turto kompanijoms, nekilnojamojo turto brokeriams ir pan.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 1

Nekilnojamojo turto skelbimų portalai

Kaip jau anksčiau minėjau, nekilnojamojo turto skelbimų portalai – vieta, kur susitinka nekilnojamojo turto pirkėjai bei pardavėjai. Jie padeda abiems pusėms sutaupyti laiko perkant arba parduodant tam tikrą nekilnojamąjį turtą. Pirkėjai turi dideles pasirinkimo galimybes, nes gali rinktis iš didelio kiekio skirtinguose nekilnojamojo turto portaluose esančių skelbimų, lyginti kainas juose. Tai padės geriau suprasti būsto rinkos kainas ir išsirinkti geriausią kainos ir kokybės atžvilgiu būstą.

Žinoma, svarbiausia ir būtiniausia tokių portalų savybė yra funkcionalumas. Mažai tikėtina, kad žmonės užsuka į nekilnojamojo turto skelbimų portalus tik pasižvalgyti, pasigrožėti paveikslėliais ir kt. Visi nori kuo greičiau ir paprasčiau rasti tai, ko ieško, t.y. išsinuomoti/išnuomoti, parduoti/nusipirkti būstą. Patogumas čia svarbiausias.

Dar viena be galo svarbi nekilnojamojo turto skelbimų portalo sėkmės sąlyga – gera ir efektyvi reklama. Juk, akivaizdu, kad žmonės neužsuks į Jūsų portalą, jeigu nieko apie jį nežinos. Efektyviausias reklamos būdas – SEO. Pasitelkus svetainių optimizavimą paieškos sistemoms (SEO) Jūsų interneto portalas užims aukštesnę poziciją tarp interneto paieškos sistemos rezultatų – taigi bus labiau pastebimas. Vienintelis trūkumas – SEO neatneša greitų rezultatų, nes tai yra ilgas ir tam tikro įdirbio reikalaujantis procesas. Tad kol pradės ryškėti SEO rezultatai, galite pasitelkti kitus klientų pritraukimo būdus: reklamuotis socialiniuose tinkluose ar tam tikrose interneto svetainėse, siųsti naujienlaiškius ir kt.

Apibendrinant galima teigti, kad nekilnojamojo turto skelbimų portalai – specifinė portalų rūšis, kurių kūrimas reikalauja specialių žinių ir įgūdžių. Pasirinkite Studiją 4D, nes mes turime nekilnojamojo turto portalų kūrimui reikalingų žinių ir siūlome kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Jeigu Jums svarbi kokybė, operatyvumas, individualumas, tuomet mums pakeliui.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas 2

Nekilnojamojo turto portalų kūrimo paslaugos – kreipkitės į profesionalus

Jeigu jums reikia sukurti profesionalią nekilnojamojo turto interneto svetainę, kreipkitės į Studiją 4D. Esame šios srities profesionalai, puikiai išmanantys, kaip turi atrodyti bei funkcionuoti gera interneto svetainė.

Mes nekuriame interneto svetainių tik pagal šablonus. Individualumas ir aukšta kokybė – būtent tai svarbiausia Studijai 4D. Susisiekite su mumis, išsakykite savo pageidavimus ir mes, atsižvelgdami į juos, suprojektuosime interneto svetainę, sukursime dizainą, suprogramuosime ir padėsime išreklamuoti. Taigi, gausite visas reikalingas paslaugas vienoje vietoje ir už patrauklią kainą.

Kokybiškas įmonės firminis stilius. Koks jis?

Kokybiškas įmonės firminis stilius. Koks jis?

Kokybiškas įmonės firminis stilius

Firminis stilius – tai vizualinis įmonės vaizdas, kuris turėtų atkreipti vartotojų dėmesį. Kitaip tariant, tai yra įmonės veidas, vizitinė kortelė, pagal kurią klientai bei verslo partneriai susidaro pirminį įspūdį apie įmonę. Aukštos kokybės firminio stiliaus kūrimas – nelengvas uždavinys, reikalaujantis  daug laiko, pastangų ir dėmesio detalėms.

Kas sudaro firminį stilių? Tai: logotipas, vizitinės kortelės, prekiniai ženklai, firminiai blankai, įvairūs reklaminiai leidiniai, išorinė reklama, interneto svetainės ir kt.

Kyla klausimas, koks turėtų būti įmonės firminis stilius, kad galėtume jį pavadinti kokybišku? Kokias klaidas dažniausiai daro mūsų šalies verslininkai, kurdami firminį stilių?

Dizaino originalumas

Anot dizainerių, didelė Lietuvos verslininkų problema – originalumo trūkumas. Jie dažniau renkasi kopijuoti (žinoma, šiek tiek pakeisdami tam tikras detales) kitų, populiaresnių, žinomesnių, įmonių stilių nei sukurti kažką savito ir originalaus. Taip tikimasi pritraukti minėtų įmonių klientus. Tačiau tokia strategija retai pasiteisina.

Firminio stiliaus kūrimas

Dar viena didelė klaida yra firminio stiliaus kūrimas sau, t.y. norint, kad jis patiktų įmonės vadovybei, darbuotojams ir pan. Nepagalvojama apie tai, kaip jį įvertins klientai. Neretai įmonės firminis stilius yra įmonės vadovo vizitinė kortelė. Kuriant firminį stilių privalu orientuotis tik į klientus, pagalvoti, kokią žinutę tam tikrais dizaino sprendimais jiems perduodate.

Nėra abejonių, jog firminis stilius yra labai svarbus įmonės įvaizdžio formavimo elementas. Jis parodo, kokia įmonė šiuo metu yra ar kokia nori būti ateityje. Firminis stilius yra puikus būdas atskleisti įmonės vertybes, parodyti jos potencialą.

Vienas iš pagrindinių firminio stiliaus tikslų – sužadinti norą tapti įmonės klientais

Reikia pasakyti, kad vienas iš pagrindinių firminio stiliaus tikslų yra emociškai paveikti vartotojus, sužadinti jų norą tapti įmonės klientais ne tik dėl kokybiškų prekių ar paslaugų, bet ir dėl to, kad jam patinka konkreti įmonė: jos įvaizdis, veikla ir pan. Tokie klientai būna lojalesni, nes jiems patinka visa įmonė, ne tik kai kurie jos gaminami produktai. Juk visada gali atsirasti geresnių, pigesnių produktų, bet jeigu su įmone sieja tam tikras emocinis ryšys, tuomet konkurentai Jūsų klientų taip lengvai nepervilios.

Profesionalūs dizaineriai

Kaip jau anksčiau minėjau, įmonių firminio stiliaus kūrimu užsiimantys dizaineriai teigia, jog Lietuvoje dauguma įmonių kopijuoja rinkos lyderių dizainą. Taip yra dėl to, kad jiems trūksta žinių apie firminio stiliaus svarbą, galimus dizaino sprendimus. Vienintelis būdas išvengti tokių klaidų – kreiptis pagalbos į profesionalius dizainerius, nes jie geriausiai žino šios srities mados tendencijas. Profesionalūs dizaineriai Jums patars, kokius dizaino sprendimus rinktis, jeigu norite būti inovatyvūs bei modernūs arba, kaip sukurti ilgaamžiškesnį, paprastesnį ir nuosaikesnį firminį stilių, kuris bus patrauklus ir po kelerių metų. Juk klasika niekada neišeis iš mados.

Nereikia bijoti atsiduoti į profesionalų rankas, daugiau klausyti jų patarimų, o ne piršti savo nuomonę, kuri nebūtinai yra teisinga. Papasakokite Jūsų įmonės firminį stilių kursiančiam dizaineriui, ko maždaug norite ir leiskite jam pateikti savo viziją. Tik išklausę profesionalo nuomonę priimkite galutinį sprendimą.

Kalbant apie pastarųjų metų korporacinio dizaino tendencijas reikia pasakyti, jog vyrauja minimalizmo bei aiškių formų kryptys. Tai reiškia, kad kiekvienas stiliaus akcentas, detalė, pasirinkta spalva turi savo prasmę ir paskirtį. Nieko nėra be reikalo.

Labai svarbu, kad logotipas ir firminis stilius papildytų vienas kitą, t.y. būtų susiję tam tikrais loginiais ryšiais. Profesionalių dizainerių teigimu, firminis stilius nėra tik meninis sprendimas (įmonės rekvizitų meninis apipavidalinimas). Tai yra individuali, konkreti įmonės žinutė.

Ekrano vaizdas Google.lt interneto svetainės, kai ieškome Ferrari.

Ferrari firminis stilius

Ekrano vaizdas Ferrari.com interneto svetainės.

firminis stilius

error: