Facebook marketingas ir remarketingas

Facebook marketingas ir remarketingas

„Facebook“ rinkodara ir pakartotinė rinkodara yra vienos galingiausių rinkodaros priemonių. Jos leidžia pasiekti norimą auditoriją, kad kur ji yra. Juk socialiniu tinklu „Facebook“ kasdien naudojasi daugiau nei milijardas vartotojų, todėl į tokią reklamą tikrai verta investuoti. Šiame straipsnyje apžvelgsime  „Facebook“ rinkodaros bei pakartotinės rinkodaros (remarketing’o) privalumus.

„Facebook“ rinkodara yra skelbimų platforma, kuri suteikia jums galimybę kontroliuoti, kokią auditoriją pasiekiate, kaip juos pasiekiate, ir kiek išleidžiate, kad ją pasiektumėte. Tai intuityvus ir ekonomiškas reklamos socialinėje erdvėje būdas.

„Facebook“ pakartotinė rinkodara yra specifinis „Facebook“ skelbimo tipas, skirtas tiems, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje. Jis naudoja sekimo slapuką, vadinamą „Facebook Pixel“, kad nustatytų, kam rodyti skelbimą. Planuokite reklaminių skelbimų rodymą lankytojus pagal jų elgesį, pvz., rodykite reklamą tiems, kurie neseniai apsilankė tam tikrame puslapyje; kurie seniai nesilankė arba paliko prekę savo krepšelyje, bet neužbaigė užsakymo.

Facebook marketingo ir remarketingo privalumai

Jūsų skelbimai rodomi ten, kur yra klientai.„Facebook“ per dieną apsilanko daugiau nei 1 milijardas žmonių Daugelis jų per dieną „Facebook“ patikrina kelis kartus. Todėl yra didelė tikimybė, kad čia rasite klientų.

Galite sukurti reklamos kampanijas, kurių detales ir tikslus kontroliuosite.Kurkite prekės ženklo žinomumo, pasiekiamumo, srauto, dalyvavimo, programų diegimo, vaizdo įrašų apžvalgos, pranešimų, konversijų ir kt. kampanijas.

„Facebook Pixel“ leidžia nukreipti reklamą į konkrečią auditoriją.Galėsite pasirinkti skelbimų auditoriją. Tai gali būti kas nors iš jūsų el. pašto sąrašo, kažkas, kas apsilankė konkrečiame puslapyje, kažkas, kas tam tikrą laiką nebuvo aplankęs jūsų svetainės ir pan.

Jūsų skelbimai rodomi „Facebook“ kanale.Jūsų skelbimai bus rodomi ten, kur lankytojams bus labiausiai matomi. Reklaminių skelbimų rodymas „Facebook“ kanale užtikrina, kad žmonės matys skelbimą kartu su visu kitu turiniu, todėl tai neatrodys kaip reklama, kurią žmonės dažniausiai linkę ignoruoti. Į tokią reklamą žmonės nežiūrės neigiamai, didesnė tikimybė, kad susidomės jūsų siūlomomis prekėmis ar paslaugomis. Tai padidins jūsų prekės ženklo žinomumą.

Tai yra dar vienas puikus būdas pasiekti savo esamą auditoriją. Galbūt jūsų elektroninio pašto prenumeratoriai neatidarė naujausio elektroninio laiško, todėl nepamatė naujausio jūsų pasiūlymo, o gal jie dar neatsakė į pasiūlymą. O galbūt žmogus nutraukė jūsų pranešimų prenumeratą elektroniniame paste. „Facebook“ suteikia dar daugiau galimybių potencialiems klientams pamatyti, ką siūlote.

Reklaminiai skelbimai pagal žmonių interesus. Galite rodyti reklaminius skelbimus „Facebook“ naudotojams pagal tai, kas juos domina. Galbūt jie iki šiol nebuvo nieko girdėję apie jūsų svetainę, ar „Facebook“ puslapį, tačiau pamatę skelbimą, labai tikėtina, jog susidomės.

Lankytojai gali matyti jūsų skelbimą kelis kartus. Dažnai priimti sprendimą pirkti reikia laiko, t.y. didesnė tikimybė, jog žmogus atliks pirkimo veiksmą pamatęs tą patį reklaminį skelbimą ne vieną, o kelis kartus. Remarketingo atveju vietoj nuorodos, kurią reikia atidaryti, jūsų pranešimas bus matomas žmogui tiesiai prieš akis.

Galite padidinti  srautą per bendrinimus. Žmonės mėgsta pasidalinti patinkančiais įrašais su draugais ir kolegomis. „Facebook“ skelbimai gali būti bendrinami kaip ir bet kuris pranešimas. Tai padidins jūsų pasiekiamumą ir skleis reklamos kampanijos naujienas. Sutikite, jog pažįstamų žmonių rekomenduojami dalykai atrodo kur kas patikimesni.

Sutaupote pinigų. Kadangi galite pasirinkti rodyti reklamą konkrečiai auditorijai, nereikia švaistyti pinigų tiems, kurie nėra suinteresuoti jūsų prekės ženklu, paslaugomis ar produktais.

Statistika padeda priimti sprendimus.Jūs galite matyti ir analizuoti investicijų grąžą.

Nors „Facebook“ skelbimai turi daug pažangių funkcijų, platforma nėra sudėtinga naudotis.

Google remarketingo privalumai, skaitykite čia.

 

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

Reklamos strategijos – remarketingas ir GDN

„Google AdWords“ pakartotinė rinkodara yra internetinės reklamos forma, leidžianti svetainėms rodyti skelbimus vartotojams, kurie jau lankėsi interneto svetainėje. Ne pirmą kartą svetainėje apsilankantys žmonės matys šiuos skelbimus naršydami internete, žiūrėdami „YouTube“ vaizdo įrašus arba skaitydami naujienas. Jūsų prekės ženklas bus rodomas matomiausioje puslapio vietoje ir vilios lankytojus vėl grįžti.

Pakartotinė rinkodara, dar vadinama retargeting, gali žymiai padidinti konversijų rodiklius ir ROI (investicijų pelningumo rodiklis). Taip yra todėl, kad pakartotinai interneto svetainėje apsilankę žmonės, kurie jau susipažinę su jūsų prekės ženklu, yra labiau linkę tapti klientais arba atlikti kitus vertingus veiksmus jūsų svetainėje.

Jei jau reklamuojatės „Google“, jums tereikia pridėti „Google“ pakartotinės rinkodaros kodą, kad lankytojai galėtų prisijungti prie jūsų pakartotinės rinkodaros auditorijų per naršyklės slapukus. Galite kodą pritaikyti skirtingiems puslapiams, kad jis atitiktų daugiau apibrėžtų kategorijų.

Remarketing’assudaro galimybę rodyti jūsų skelbimą pakartotiniams lankytojams, kol jie naršo „Google“ partnerių svetainėse.

„Google“ rekomenduoja, kad pradėdami pirmąją pakartotinės rinkodaros kampaniją, savo prekės ženklo reklamą rodykite visiems, kurie peržiūrėjo jūsų pagrindinį puslapį. Tik nepamirškite, kad padidės „Google“ pakartotinės rinkodaros išlaidos, nes skelbimai bus nukreipti į daugiau asmenų ir negalėsite sukurti skelbimų, kurie bus visiškai tiksliniai. Aprėpdami siauresnę auditoriją galėsite padidinti skelbimo aktualumą ir sumažinti paspaudimo kainą.

Galų gale galite sukurti skirtingus „Google“ pakartotinės rinkodaros sąrašus, skirtus itin tikslinėms pakartotinės rinkodaros kampanijoms; pavyzdžiui, galite pasirinkti rodyti vienokius skelbimus žmonėms, kurie jau įsigijo prekių jūsų internetinėje parduotuvėje, o kitokius tiems, kurie dar nieko nepirko (pvz., pasiūlyti30% nuolaidą visoms prekėms ir pan.).

„Google Ad Retargeting“ privalumai

„Google“ skelbimų perkėlimas yra galingas internetinės rinkodaros ginklas, nes jis leidžia palaikyti ryšį su jūsų tiksline auditorija net ir tada, kai jie išeina iš svetainės.

Jeigu pakartotinės rinkodaros reklaminiai skelbimai lankytojams yra rodomi, net jei jie naršo kituose tinklalapiuose, jūsų prekės ženklas tampa labiau atpažįstamas tikslinei auditorijai, didindamas pasitikėjimas, tuo pačiu padidėja šansai, kad žmogus priims sprendimą pirkti.

Dar geresnius konversijų rodiklius pasieksite, kai pradėsite derinti pakartotinės rinkodaros kampanijas su papildomais įrankiais, pvz., reklamos planavimu pagal demografinius rodiklius.

Tačiau turėkite omenyje, kad vartotojai gali atsisakyti peržiūrėti rodomas reklamas, koreguodami jų nustatymus pagal „AdChoices“ programą.

Kiek tai kainuoja?

„Google“ pakartotinės rinkodaros išlaidos gali būti įvairios, priklausomai nuo to, kaip jūsų reklamos kampanija atitinka internetinės rinkodaros strategiją. Tačiau apskritai „Google“ pakartotinės rinkodaros skelbimai yra vienas iš ekonomiškiausių reklamos internete būdų.

Jei norite sutaupyti, naudokite „Google“ pakartotinę rinkodarą kartu su kitais įrankiais, tokiais kaip konversijų filtravimas, dažnio ribojimas ir kt. Tai leis jums sukurti tikslines pakartotinės rinkodaros kampanijas ir padidinti reklamos efektyvumą, nes didžioji dalis skelbimų bus rodomi žmonėms, kurie greičiausiai jį paspaus ir atliks konversiją.

GDN – „Google“ vaizdinė reklama

Google vaizdinė reklama yra dar vienas puikus reklamavimosi būdas. „Google“ vaizdinės reklamos tinklas (GDN) yra vienas didžiausių pakartotinės rinkodaros tinklų pasaulyje ir turi daugiau nei du milijonus svetainių tinkle, įskaitant beveik daugelį populiarių interneto svetainių visame pasaulyje (išskyrus „Facebook“). Ji taip pat apima keletą gana didelių „Google“ svetainių, pvz., „YouTube“ ir „Gmail“. „AdMob“ pritaikymas mobiliesiems įrenginiams reiškia, kad jūsų skelbimai bus rodomi „Angry Birds“ ir kitose mobiliosiose programėlėse.

GDN leidžia pasirinkti, kam bus rodoma reklama, kokiose svetainėse. Jeigu pasirinksite tinkamus raktažodžius, potencialius klientus galėsite pasiekti jau tada, kai jie skaito panašios tematikos straipsnius ir pan. Yra galimybė nurodyti potencialių klientų amžių, lytį, pomėgius ir kt.

Atliktas įdomus tyrimas, kurio metu paaiškėjo, kokios emocijos labiausiai skatina žmones paspausti reklaminius skelbimus. Tai yra pyktis, džiaugsmas, empatija ir pan. Taigi, kaip matote, emocijos yra gan prieštaringos. Svarbiausia, kad reklama nepaliktų žmonių abejingų. Juk yra sakoma, kad bet kokia emocija yra geriau nei jokios.

Iš tiesų, svarbiausia sukurti skelbimus, kurie emociniu lygmeniu rezonuoja su vartotojais. Venkite nuobodžių, paprastų, vien tik informacinių skelbimų, kurie atrodo standartiškai. Žmonės mėgsta išskirtinumą ir į jį labiausiai atkreipia dėmesį.

error: