Kaip naudoti „Instagram“ verslui?

Kaip naudoti „Instagram“ verslui?

„Instagram“ yra viena iš populiariausių socialinės žiniasklaidos platformų, turinti daugiau nei 2 milijardus aktyvių vartotojų per mėnesį (tai yra 1/4 visų pasaulio gyventojų), o tai reiškia, kad tai puikus rinkodaros kanalas, skirtas reklamuoti Jūsų prekės ženklą.

Jei esate naujokas „Instagram” arba norite sužinoti, kaip geriau reklamuoti savo prekės ženklą šiame socialiniame tinkle, mes parengėme išsamų vadovą, kaip naudoti „Instagram” verslui: nuo profilio optimizavimo iki puikaus turinio kūrimo.

„Instagram“ yra vaizdinė socialinės žiniasklaidos platforma, kurioje daug dėmesio skiriama nuotraukų ir vaizdo įrašų turiniui. Tai gali atrodyti sudėtinga prekių ženklams, neturintiems vizualinio produkto, tačiau net B2B įmonės ir paslaugų prekės ženklai gali gauti naudos iš šio tinklo.

  1. Sukurkite „Instagram” verslo profilį

Yra trijų tipų „Instagram“ paskyros: asmeninės, kūrėjų ir verslo paskyros. Kūrėjų ir verslo paskyros yra profesionalių paskyrų tipai. Nuomonės formuotojai ir turinio kūrėjai naudoja kūrėjų paskyras, o prekės ženklams reikalingas verslo profilis.

Naudodami „Instagram“ verslo profilį gausite prieigą prie naudingų funkcijų, tokių kaip:

Daugiau skilčių, kurias galėsite sukonkretinti savo profilyje;

„Instagram” įžvalgos / analizė;

„Instagram” reklama;

Galimybė prisijungti prie planavimo programos;

„Instagram” parduotuvė / produktų žymėjimas įrašuose.

Kiekviena funkcija gali padėti jūsų prekės ženklui išnaudoti visas savo buvimo „Instagram“ galimybes.

  1. Optimizuokite savo „Instagram“ verslo profilį

Kaip jau minėjome, jūsų verslo profilyje yra daugiau skilčių, todėl pasinaudokite jomis. Tai suteiks daug informacijos potencialiems stebėtojams ir leis aiškiai suprasti, kuo užsiima jūsų verslas ir kodėl jie turėtų jus sekti.

Optimizuokite savo profilį naudodami šiuos laukus:

Profilio nuotrauka: geriausia naudoti įmonės logotipą kaip profilio nuotrauką, kad žmonės galėtų lengvai atpažinti jūsų prekės ženklą.

Pavadinimas: svarbu, kad įmonės pavadinimas būtų vienodas visuose jūsų prekės ženklo socialinių tinklų profiliuose.

Vartotojo vardas: tai taip pat turėtų būti jūsų įmonės pavadinimas. Atminkite, kad jūsų vartotojo varde negali būti tarpų.

Svetainė: tai bus vienintelis jūsų „Instagram” puslapio URL, kurį galima spustelėti. Dauguma įmonių naudojasi savo svetaine arba pateikia nuorodą į naujausią reklaminį puslapį. Taip pat galite naudoti nuorodą bio įrankyje, kad būtų galima susieti keletą puslapių.

Puslapis: prijunkite savo „Instagram“ verslo profilį prie „Facebook“ verslo puslapio.

Kategorija: pasirinkite kategoriją, kuri geriausiai apibūdina jūsų prekės ženklą arba produktų / paslaugų pasiūlymus.

Susisiekimo parinktys: susiekite „Instagram” verslo profilį su savo įmonės el. pašto adresu, telefonu ar fiziniu adresu, kad potencialūs klientai galėtų greitai ir patogiai su Jumis susisiekti.

Veiksmų mygtukai: pridėkite raginimo veikti mygtuką tiesiai prie savo „Instagram” profilio, pvz., „Užsisakyti maistą“, „Užsisakyti dabar“, „Rezervuoti“ arba „Gauti pasiūlymą“.

„Instagram“ istorijos akcentai: pridėkite svarbiausių istorijų prie savo profilio ir suskirstykite jas  į kategorijas pagal jūsų prekės ženklo įprastai kuriamas istorijas.

Tyrinėkite savo auditoriją

Gera socialinės žiniasklaidos strategija prasideda nuo gero auditorijos supratimo. „Instagram“ auditorijos demografiniai rodikliai suteikia jums bendrą vaizdą apie tai, kas naudojasi platforma. Pavyzdžiui, 18–34 metų žmonės sudaro didžiausią skelbimų auditoriją svetainėje.

Demografinę informaciją apie esamą auditoriją galite rasti naudodami „Instagram Insights“, „Meta Business Suite“ arba „Hootsuite Analytics“. Tačiau jei tik pradedate naudoti „Instagram“ verslui, galbūt dar neturite pakankamai daug sekėjų, kad gautumėte reikšmingų įžvalgų.

Tokiu atveju pažvelkite į savo auditorijos kituose socialiniuose kanaluose ir esamos klientų bazės demografinius rodiklius. Tai jums leis susidaryti bendrą vaizdą, kas domisi jūsų verslu. Suprasdami savo auditoriją, galite geriau kurti tikslinį turinį ir verslo antraštes „Instagram“, kurios atlieps auditorijos poreikius ir dėl to juos sudomins.

Suplanuokite turinį iš anksto

Kalbant apie „Instagram“ turinį, yra daug pasirinkimų – nuo paveikslėlių, video iki istorijų  Geriausias būdas sukurti vieningą strategiją – planuoti turinį  visose „Instagram“ plotmėse (ir kitose socialinėse platformose) naudojant turinio kalendorių. Arba pakilkite į aukštesnį lygį ir suplanuokite visą turinį, kad jis būtų paskelbtas automatiškai tinkamu laiku, naudojant tokį įrankį kaip „Hootsuite Publisher“. Taip, netgi galite iš anksto suplanuoti istorijų paskelbimą.

Papildomas pranašumas yra tai, kad galite sukurti savo turinį ir suplanuoti, kad jis būtų paskelbtas geriausiu jūsų auditorijai laiku. Net jei tas laikas yra ne darbo valandomis, savaitgalį ar vidurnaktį.

Pažymėkite produktus

Kai bendrinate turinį apie savo produktus „Instagram“ ir juos pažymite (tag’inate), žmonėms daug lengviau apsispręsti, ar pirkti. Nuotraukų srauto įraše galite pažymėti iki 20 produktų.

Norėdami pažymėti produktus, sukurkite savo „Instagram” įrašą kaip įprasta. Tada paskutiniame žngsnyje prieš paskelbdami bakstelėkite Žymėti produktus. Galite pažymėti tiek savo, tiek kitų prekės ženklų produktus, kuriuos mėgstate. Tai sukuria puikias bendradarbiavimo ir kryžminės reklamos galimybes.

Stebėkite savo rezultatus (ir mokykitės iš pergalių ir pralaimėjimų)

Naudodami „Instagram“ verslo profilį, galite pasiekti platformoje integruotus analizės įrankius, kurie padės suprasti skirtingų tipų turinio našumą.

Yra keletas kitų analizės įrankių, įskaitant „Hootsuite“, kurie gali stebėti ilgesnį laikotarpį, automatizuoti ataskaitų teikimą ir palengvinti „Instagram“ metrikų palyginimą kitose socialinės žiniasklaidos platformose.

Nesvarbu, kokias socialinės žiniasklaidos rinkodaros priemones naudojate, svarbu reguliariai registruotis, kad sužinotumėte, koks turinys geriausiai rezonuoja jūsų tikslinei auditorijai. Pamatysite tendencijas, kas sukelia didžiausią įsitraukimą, taip pat, koks socialinės žiniasklaidos turinys padidina peržiūrų skaičių.

Laikykite „Instagram” klientų aptarnavimo kanalu

Norint būti sėkmingiems „Instagram“, reikia bendrauti su savo sekėjais, o ne tiesiog kelti turinį ir tikėtis, kad kažkam jis patiks. Vienas iš svarbių šio dvipusio bendravimo komponentų yra stebėti jūsų tiesiogines žinutes (DM – Direct Message), komentarus ir klientų aptarnavimo užklausas.

„Instagram“ verslo paskyros turi prieigą prie kelių DM funkcijų, kurios palengvina klientų aptarnavimo valdymą platformoje. Pirma, gautieji laiškai  yra suskirstyti į kategorijas Pagrindinis ir Bendrasis, kad būtų lengviau sekti pranešimus. Antra, galite sukurti išsaugotus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galite pasiekti naudodami sparčiuosius klavišus.

„Hootsuite Inbox“ leidžia dar lengviau valdyti DM, nes galite priskirti pranešimus atitinkamiems komandos nariams. Jei tikrai norite rimtai žiūrėti į klientų aptarnavimą „Instagram“, toks įrankis kaip „Sparkcentral“ leidžia integruoti „Instagram“ su  CRM (Customer Relationship Management)

Taigi, kaip matote, „Instagram“ yra puikiai Jūsų verslui tinkama platforma. Tereikia turėti pakankamai žinių ir patirties, kad gebėtumėte pasinaudoti visais šio socialinio tinklo privalumais.

Pradėjote elektroninės prekybos verslą? Nepasiduokite per anksti!

Pradėjote elektroninės prekybos verslą? Nepasiduokite per anksti!

Kaip teigė Bill Gates – „Kantrybė yra pagrindinis sėkmės elementas“. Turėdami kantrybės, būsite pasirengę įveikti iššūkius lanksčiau ir ramiau. Šia prasme tiesa, kad kantrybė yra dorybė, taip pat veiksmo forma. Sėkmingi verslininkai visame pasaulyje ir visą laiką pasisakė už kantrybę bei suprato jos svarbą.

Plėtojant internetinį verslą, būtina išmokti ugdyti kantrybę ir ne tik tada, kai metas yra sudėtingas; bet visą laiką. Taigi, norėdami tai padaryti, laikykime kantrybę įgūdžiu. Ir kad ir koks sunkus tai būtų įgūdis jo galima išmokti ir lavinti. Kantrybė versle yra labai svarbi, nes ilgalaikei sėkmei internete reikia laiko. Norint sėkmingai dirbti internete, reikia imtis konkrečių veiksmų. Priešingai, atrodo, populiariam įsitikinimui, sėkmės internete nepasieksite per vieną naktį. Verslui sukurti ir nuolatiniam pardavimų augimui prireikia mėnesių, o gal net kelerių metų.

Atsidavimas ir kantrybė pradedant verslą yra tai, kas išskirs jūsų įmonę. Mažos įmonės, kurios sėkmingai išlieka daugelį metų, yra tos, kurios kiekvieną dieną deda nuoseklias ir pastovias pastangas.

Kaip kantrybė gali padėti pardavėjams internetu?

Paprasčiau tariant, internetiniai pardavėjai, kurie yra kantrūs, tiksliai supranta, su kokia problema susiduria jų pirkėjai, ir sugeba tiksliai pristatyti savo produktą ar paslaugą kaip vertingą sprendimą. Neturėdami kantrybės suprasti pirkėjo problemą, per stipriai siūlydami savo produktą sumenkinsite jo vertę ir jūsų produktas ar paslauga gali atrodyti kaip nereikalingos išlaidos.

Kai visa skaitmeninės rinkodaros komunikacija sugeba atspindėti žinią, kad jūsų produktas išsprendžia konkretų poreikį, pirkėjai jaučia poreikį įsigyti produktą ir negaili jam pinigų.

Kantrūs pardavėjai gali laukti tinkamo laiko arba tinkamo pirkėjo, kad gautų tinkamą savo produkto vertę

Tinkamas pirkėjas tikrai egzistuoja. Vien todėl, kad vieną savaitę prekyba buvo nesėkminga, tikrai nereiškia, kad kitą savaitę jums nepasiseks geriau. Turėkite omenyje fiksuotą planą ir laikykitės jo prieš imdamiesi kokių nors veiksmų mažindami kainas ar siūlydami prekes. Atminkite, kad gali būti, kad didesnės kainos nustatymas, papildomas pardavimas arba grupavimas veikia geriau. Arba galite panaudoti nesėkmių laikotarpį, kad sutelktumėte dėmesį į skaitmeninės komunikacijos tobulinimą. Bet kuriuo atveju neskubėkite imtis neapgalvotų veiksmų. Būkite kantrūs, nes tai leidžia matyti platesnį vaizdą.

Tegul nesėkmės ir iššūkiai tampa mokymosi priemonėmis. Būkite atviri, priimkite pokyčius ir mokykitės iš kiekvienos situacijos. Nesvarbu, ar tai būtų vartotojų elgsenos įžvalga, asmeninių santykių tvarkymas, pirkėjo patirtis kitoje svetainėje ar bet kas kita, ugdykite savo smalsumą, pasimokykite iš situacijos bei pritaikykite įgytas žinias, kad priimtumėte geresnius verslo sprendimus. Visa tai remiasi požiūriu į ilgalaikę sėkmę. Atminkite, kad internetiniam verslui sukurti ir išplėtoti reikia laiko. Turėkite kantrybės ir nepasiduokite per anksti. Aiškkiai žinokite savo tikslą ir kryptingai jo siekite.

Vienas iš svarbiausių dalykų yra tikslus savosios pirkėjų auditorijos identifikavimas. Jei bandysite pasiekti visą pasaulį, galiausiai nepasieksite nieko, nes jūsų pastangos pasiekti klientus bus išsklaidytos. Negalėsite padėti žmonėms ten, kur jie yra, jei nekalbėsite su konkrečia tiksline auditorija. Kuo konkretesnė bus jūsų tikslinė auditorija, tuo lengviau bus sukurti sėkmingą rinkodaros strategiją. Kuo patrauklesnius, į jų individualius poreikius orientuotus, pasiūlymus pateiksite savo auditorijai, tuo didesnė tikimybė, kad jie pirks jūsų prekes ar paslaugas.

Nors kantrybė versle yra labai svarbi sėkmei, svarbu suprasti, kas daro svetainę sėkmingą. Rekomenduojame sutelkti dėmesį į šiuos dalykus:

* Nustatyti savo UVP (unikalus vertės pasiūlymas);

* Turinio kūrimas;

* Paieškos matomumas;

* Tikslinis srautas;

* Konversijos.

Kad galėtumėte stebėti savo svetainės sėkmę ir pasiekiamumą, turite sukurti „Google Analytics“ paskyrą ir konkrečią metriką, kurią norite stebėti. Kai tai padarysite, galėsite stebėti savo tinklalapių populiarumą, laiką, kada žmonės peržiūri jūsų svetainę, kaip lankytojai naršo jūsų svetainėje ir dar daugiau. Siekiant geriausių rezultatų, rekomenduojame dirbti su profesionalia interneto rinkodaros agentūra, kuri gali padėti jums ir jūsų verslui sėkmingai veikti.

Sėkmingos svetainės sukūrimas ir nuoseklus jos pardavimų augimas užtruks, tačiau tai yra proporcinga jūsų įdėtų pastangų sumai. Nenuleiskite rankų, jei ne iš karto matote rezultatus.

E komercija

E komercija

Internetas yra pagrindinis elektroninės komercijos variklis

E komercija. Ar planuojate pradėti internetinį verslą? Jeigu taip, tuomet Jūs neišvengiamai turėsite prisijungti prie milijonų kitų verslininkų, turinčių savo nišą elektroninės komercijos rinkoje. Kas gi yra elektroninė komercija? Paprastai tariant, tai yra sąvoka, kuri apima elektroniniu būdu valdomus  verslo santykius. Pagal savo esmę, e komercija susijusi su prekių ir / ar paslaugų pirkimu ir pardavimu elektroniniais kanalais, pavyzdžiui, internetu. Būtent internetas yra pagrindinis elektroninės komercijos variklis.

E komercija buvo pristatyta 1960 metais, o jos populiarumo augimas susijęs su padidėjusiu interneto prieigos prieinamumu bei populiarių internetinių parduotuvių atsiradimu 1990 ir 2000 metų pradžioje.

Įdomu, kad populiarioji internetinė parduotuvė Amazon pradėjo veikti Jeff Bezos garaže 1995 m. EBay pristatė internetinius aukcionus 1995, o 1997 su trenksmu prisistatė internetiniame versle su Beanie Babies produkcija.

E komercija vystėsi palaipsniui

Kaip ir kiekviena skaitmeninė technologija ar klientų aptarnavimu pagrįsta rinka, e komercija vystėsi palaipsniui. Iš tiesų, e komercija nepajudinamai įsitvirtino rinkoje išpopuliarėjus mobiliesiems įrenginiams. Su socialinių tinklų, tokių kaip Facebook, Pinterest populiarumo augimu socialinė žiniasklaida tapo svarbia e-komercijos dalimi. Nuo 2014 m Facebook sugeneravo 85 procentus socialinės žiniasklaidos klimės pardavimų e-komercijos platformoje Shopify.

E-komercijos kategorijos

B2B (Business to Business) (Verslas Verslui)

Šiai kategorijai priklauso įmonės, vystančios verslą tarpusavyje. Vienas iš pavyzdžių yra gamintojai, parduodantys savo produkciją  pardavimo platintojams ir didmenininkai, parduodantys prekes mažmenininkams.

B2C (Business to Consumer) (Verslas Vartotojui)

B2C kategorijai priklauso įmonės, parduodančios savo prekes plačiajai visuomenei, pasitelkiant  Krepšelio programinę įrangą. Tai vyksta be jokio žmogaus įsikišimo. Būtent apie tokį pardavimo mechanizmą pagalvoja dauguma žmonių išgirdę terminą e komercija. Puikiausias pavyzdys – Amazon elektroninės prekybos platforma.

C2B (Consumer to Business) (Vartotojas Verslui)

Šiuo atveju, vartotojai rašo nustatyto biudžeto projektą internete, o įmonės dėl jo varžosi. Vartotojas peržiūri pasiūlymus ir pasirenka jam labiausiai tinkančią įmonę. Tokio modelio pavyzdys yra Elance.

C2C (Consumer to Consumer) (Vartotojas Vartotojui)

Tai vyksta per interneto skelbimus, forumus ar kitas prekyvietes, kur žmonės gali pirkti ir parduoti savo prekes. Pavyzdžiai – Craigslist, eBay ir Etsy.

Kaip pradėti?

Jei norite parduoti paprastus produktus, plėsti savo pardavimus internete, yra keletas įrankių, kuriuos galite naudoti, norėdami pradėti.

Tokios svetainės kaip WordPress gali pasiūlyti mobiliesiems įrenginiams puikiai pritaikytus, naudoti paruoštus  internetinių parduotuvių šablonus. Pasinaudoję šia galimybe, turėsite naudoti paruoštą internetinę parduotuvę greitai ir be didelių pastangų. Kaip parduotuvės savininkas, Jūs turėsite pasirūpinti vartotojų kreditinių kortelių mokėjimų surinkimu internete. PayPal ir Google Wallet (Google piniginė) yra populiariausi būdai surinkti ir valdyti mokėjimus internete. O jei norite profesionalių paslaugų, internetinių parduotuvių kūrimo, dizaino, logotipų kūrimo, programavimo paslaugų, mokėjimo sistemų diegimo internetinėje parduotuvėje ir pan. kreipkitės į Studija 4D.

Jeigu Jūs parduodate prekes, o ne paslaugas, privalote  apsvarstyti, kaip jas išsiųsite klientams. Taip pat turite išsiaiškinti valstybės, kurioje plėtosite savo verslą įstatymus ir sužinoti, ar Jums nereikia gauti leidimo, norint prekiauti internetu bei sužinoti kitus panašius niuansus.

Įmonei augant, didėjant prekybos apimtims bei pinigų srautams atsiranda būtinybė naudoti pažangesnius mokėjimų apdorojimo būdus.

Reikia pasakyti, jog e komercija skatina naujas verslo formas bei didina prekybos mastą. Juk elektroninių parduotuvių darbo laikas neribotas, tad pirkėjai gali čia lankytis visą parą, 7 dienas per savaitę. Be to, elektroninei parduotuvei nereikia specialių patalpų, pardavėjų ir pan. Dar vienas didžiulis internetinių parduotuvių privalumas yra tas, kad Jums nereikia turėti kelių parduotuvių skirtinguose miestuose tam, kad patenkintumėte savo klientų poreikius. Užtenka vienos elektroninės parduotuvės, nes čia gali apsipirkti visi, kas nori, nepaisant gyvenamosios vietos.

error: