Skelbimų portalų kūrimas

Skelbimų portalų kūrimas

Skelbimų portalų kūrimas, nišinės pažinčių svetainės

Skelbimų portalų Lietuvoje yra tikrai daug, tačiau vis dar atsiranda naujų. Vadinasi, yra jų poreikis, nes būtent nuo paklausos priklauso ir pasiūla. Skelbimų portalai būna specializuoti (auto, nekilnojamojo turto skelbimai ir pan.) ir tokie, kur talpinami įvairūs skelbimai pagal kategorijas (Skelbiu.lt, Alio.lt ir kt.) Anot specialistų, skelbimų verslas yra toks populiarus todėl, kad skelbimų portalai nereikalauja daug priežiūros administravimui (svetainės turinį kuria lankytojai). Skelbimų verslas – puiki galimybė uždirbti nemažai pinigų investuojant gana nedidelę pinigų sumą. Dėl vis didėjančio jų populiarumo, populiarėja ir skelbimų portalų kūrimo paslaugos. Tiesą sakant, tokia svetainė sukuriama greitai ir gana paprastai. Tačiau tai galioja tik mažiems skelbimų portalams. Didelių skelbimų portalų kūrimas – kur kas sudėtingesnis ir ilgiau trunkantis darbas. Juk tokiuose skelbimų portaluose įdiegiami sudėtingi techniniai sprendimai, įvairios funkcijos, reikalingos dėl didelio lankytojų kiekio, duomenų srauto. Todėl privalote atsakingai pasirinkti specialistus, kurie kurs Jūsų skelbimų portalą, nes nuo jų darbo kokybės priklauso didelė dalis Jūsų verslo sėkmės. Nereikėtų susigundyti mažesne paslaugos kaina, nes taip rizikuojate gauti nekokybišką paslaugą. Geriau vieną kartą sumokėti brangiau, nei leisti pinigus nekokybiško produkto tobulinimui.

Skelbimų portalų kūrimas, nišinės pažinčių svetainės

Portalų populiarinimas

Kalbant apie skelbimų portalų populiarinimą, reikia pasakyti, jog tai ne tokia paprasta užduotis, kaip sukurti tokio pobūdžio portalą. Tiesą sakant, išpopuliarinti skelbimų portalą yra kur kas sunkiau nei bet kokią kitą interneto svetainę. Juk tokiems portalams svarbiausi būtent lankytojai, kurie dėtų skelbimus, juos skaitytų, rekomenduotų konkretų skelbimų portalą savo draugams, pažįstamiems. Skamba negailestingai, bet naujokai skelbimų versle turi tikrai nedideles galimybes išpopuliarėti, nes itin sunku laimėti konkurencinėje kovoje su šio verslo grandais. Todėl skelbimų rinkos lyderiai nesikeičia jau ilgus metus.

Didesnes galimybes konkuruoti šioje rinkoje turi nišiniai skelbimų portalai, kurios yra skirti specifiniam, siauram žmonių ratui, kokiai nors siaurai sričiai (darbui skirti rūbai, daiktai, reikalingi tam tikrų pomėgių turintiems žmonėms ir kt.) Iš tiesų, tai nėra tik skelbimams skirtos svetainės, o tam tikrą žmonių bendruomenę suburiantys portalai, kuriuose galimybė talpinti skelbimus yra tik viena iš funkcijų.

Nišinių skelbimų portalų kūrimas

Galima teigti, kad vienas iš dažniausiai pasitaikančių nišinių skelbimų portalų pavyzdžių yra nišinės pažinčių svetainės. Jos yra skirtos tam tikrai grupei žmonių (ūkininkams, vegetarams bei veganams, mokslinės fantastikos kūrinių gerbėjams, gėjams ir kt.). Akivaizdu, kad tokių interneto svetainių nėra daug, todėl ir konkurencija joms kur kas mažesnė. Šiuo atveju itin maža tikimybė, kad nepatenkintas vartotojas pasirinks konkurentus (kaip internetinių parduotuvių, bendro pobūdžio pažinčių svetainių atveju). Nišinių svetainių lankytojams beveik nėra iš ko rinktis.

Pažinčių svetainės

Pažinčių svetainės

Kalbant apie bendresnio pobūdžio pažinčių svetaines, jos kuo toliau, tuo labiau populiarėja. Juk kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo jo amžiaus, lyties, norisi bendrauti, turėti artimą žmogų, su kuriuo galėtų kartu žengti gyvenimo keliu. Jeigu nepavyksta susirasti antrosios pusės realiame, tuomet vienintelė viltis – internetinės pažintys. Turbūt nesuklysime pasakę, kad tokio pobūdžio svetainių paklausa visada išliks didelė, nes žmogiškųjų santykių nepakeis jokios technologijos. Keisis tik lyderiaujantys rinkos žaidėjai.

Svarbu paminėti, jog interneto pažinčių svetainės yra nuolat tobulinamos ir siūlo vartotojams vis patogesnį bendravimą jose, diegiamos naujos funkcijos. Pažinčių svetainėse užsiregistravę žmonės gali su bendraminčiais patogiai ir lengvai dalintis nuotraukomis, video įrašais, tekstiniais failais. Taip pat siūloma galimybė su norimu žmogumi  ar keletu žmonių bendrauti privačiomis žinutėmis, bendrauti realiu laiku. Galite draugų ieškoti, įvedę jų vardą, pavardę, miestą, elektroninio pašto adresą. Paprastas svetainės valdymas ypač aktualus vyresnio amžiaus žmonėms, kurių kompiuterinės žinios nėra tokios ištobulintos kaip jaunosios kartos atstovų.

Nekilnojamojo turto portalų kūrimas Studija 4D

Svarbu paminėti, kad skelbimų portalų kūrimas yra viena iš mūsų įmonės Studija 4 D paslaugų. Užtikriname, kad mūsų profesionalų komanda sukurs Jums tokį skelbimų portalą, kuris patrauks interneto vartotojų dėmesį ir išsiskirs iš pilkos masės. Studijos 4 D specialistų darbų kokybe neleidžia suabejoti mūsų klientų komentarai. Ne paslaptis, kad daugiausiai apie žmogų pasako jo darbai. Džiaugiamės, jog mūsų komandos atlikti darbai sulaukė daugybės gražių žodžių.

Kokybiškos interneto svetainės kūrimas

Kokybiškos interneto svetainės kūrimas

Kokybiškos interneto svetainės kūrimas. Pirmiausia, kiekviena interneto svetainė privalo turėti aiškų tikslą: parduoti produktus ar paslaugas, generuoti potencialius klientus arba kurti savo prekės ženklą. Paklauskite savęs, ko lankytojai ieškos Jūsų tinklalapyje? Dėl kokios priežasties joje apsilankys? Ieškodami informacijos, tam tikrų prekių, o gal dėl pramoginio svetainės turinio?

Jeigu kuriate e-komercijos svetainę, internetinę parduotuvę, turite prisiminti, kad ji skirta parduoti. Tai reiškia, kad kokybiška interneto svetainė ar internetinė parduotuvė turi turėti gražų dizainą, aukštos kokybės nuotraukas ir įtikinamą, aiškią informaciją apie parduodamų prekių naudą. Reikia pasakyti, jog interneto svetainės kūrimas – darbas, kurį protingiausia patikėti šios srities profesionalams, nes tik jie geriausiai žino, kokia turi būti kokybiška interneto svetainė.

Interneto svetainės kūrimas, svetainės išvaizda

Ji turi būti traukianti akį, kad lankytojai, vos tik užsukę, nenorėtų išeiti. Jei interneto svetainė nepatraukli ir senamadiška, tai gali reikšti, kad Jūs nesirūpinate prekių ar paslaugų tobulinimu. Tokiu atveju turėsite mažai šansų sudominti lankytojus.

Net jei nesate interneto svetainių dizaineris, aktyviai dalyvaukite savosios svetainės kūrime: diskutuokite su ją kuriančiais žmonėmis, aiškiai pasakykite, ko tikitės, pateikite savo pasiūlymų. Kitaip tariant, nebūkite tik pasyvus kūrybinio proceso stebėtojas. Geriausias būdas išsiaiškinti, ko norite – patikrinti savo konkurentų svetaines ir galvoti apie tai, kas Jums jose patinka, kas tiktų Jūsų prekės ženklui.

Tinklalapyje talpinamos nuotraukos turėtų atrodyti kuo natūraliau. Nenaudokite didžiulių vaizdų, jeigu nenorite, kad Jūsų svetainė būtų lėta. Beje, tinkamiausi paveikslėlių formatai yra PNG ir JPG. Visada rinkitės turinį atitinkančią grafiką ir nuotraukas. Nereikėtų naudoti nieko, kas mirksi, blyksi ar sukasi, nes tai atitraukia žmonių dėmesį nuo pagrindinės tekstinės informacijos. Nebijokite tinklalapyje palikti šiek tiek tuščios erdvės. Čia galioja taisyklė: mažiau yra daugiau.

Naudokite standartinius šriftus, apribokite skirtingų šriftų skaičių iki 3, nes tik tada Jūsų tinklalapis bus tinkamai formatuojamas kitose naršyklėse.

Interneto svetainės kūrimas, originalus turinys

Nė vienas iš Jūsų svetainės lankytojų neturės laiko skaityti esė apie produktus ar paslaugas, todėl nepamirškite pagrindinės turinio rašymo taisyklės: aiškus bendravimas.

Kai lankytojai įeis į Jūsų svetainę, įsitikinkite, kad jie gaus pakankamai informacijos apie tai, kas esate, ką darote ir kokią naudą jie gali gauti, jeigu nuspręstų tapti Jūsų klientais. Aiški komunikacija apima ir antraščių, paantraščių naudojimą, punktus bei pastraipas.

Aiški interneto svetainės navigacija

Navigacija – kaip paprastai ir patogiai žmonės gali naršyti Jūsų svetainėje. Galite turėti gražiausią, moderniausią svetainę, tačiau jei Jūsų klientai negalės lengvai rasti reikalingos informacijos arba susidurs su kliūtimis pirkimo procese, nesitikėkite sėkmės ir puikių pardavimų.

Pagalvokite, kaip sukurti logišką puslapio hierarchiją su aiškiomis nuorodomis, prekių kategorijomis ir kt. Be to, nepamirškite apie trijų paspaudimų taisyklę. Ši taisyklė reiškia, kad vartotojai turėtų rasti norimą informaciją trimis mygtukų paspaudimais.

F formos šablonas

Tyrimais patvirtinta, jog žmonės pirmiausia atkreipia dėmesį į tai, kas yra viršutinėje ir kairėje ekrano pusėje, todėl ten turėtume pateikti svarbiausią informaciją. Mažiausiai pastebima – dešinioji ekrano pusė. Išdėstydami informaciją tinklalapyje turėtumėte atsižvelgti į šiuos svarbius dalykus.

Gera interneto svetainė iš karto pritraukia lankytojų dėmesį, sukelia teigiamas emocijas. Ji yra paprasta naudoti, čia patogu naršyti, todėl žmonės nori pasilikti kuo ilgiau, pakartotinai sugrįžti. Kokybiška interneto svetainė yra sukurta ne tik klientams, bet ir atspindi Jus kaip verslininką, savo srities profesionalą. Jūsų svetainė yra įmonės vizitinė kortelė, nes žmonės vertina prekės ženklą pagal tai, ką jie gali matyti internete.

Kokybiškos interneto svetainės kūrimas – sunkus bei specialių gebėjimų reikalaujantis darbas. Patikėkite šią užduotį Studijos 4D specialistams ir tikrai nepasigailėsite.

Interneto svetainės kūrimas su Studija 4D – aukščiausia kokybė ir puikūs rezultatai.