„Dropshipping’as“: ką reikia žinoti apie šį verslo modelį?

„Dropshipping’as“: ką reikia žinoti apie šį verslo modelį?

Dropshipping“ yra verslo modelis, leidžiantis parduoti ir pristatyti produktus, kurių patys negaminate, nekaupiate jų atsargų. Didžiausias skirtumas tarp „dropshipping“ ir standartinio mažmeninės prekybos modelio yra tas, kad jūs neturite savo atsargų ar nuosavo inventoriaus. Jūsų tiekėjai – didmenininkai ar gamintojai – gamina prekes, jas sandėliuoja ir prireikus atsiunčia jums. Viskas vyksta paprastai: jūs gaunate užsakymą, perduodate jį tiekėjui, kuris užsakymą įvykdo. Paprastai tariant, esate tarpininkai tarp gamintojo ir vartotojo.

Ar verta pradėti verstis „dropshipping’u“?

Jis turi savų privalumų bei trūkumų. Pirmiausia reikėtų išskirti pagrindinius „dropshipping’o“ privalumus.

Visų pirma, šis verslo modelis leidžia tapti verslininku neinvestavus didelės sumos pinigų. Tereikės investuoti į elektroninės platformos kūrimą ir paveikią reklamą. Juk labai svarbu, kad jus pastebėtų potencialūs klientai. Norėdami tai pasiekti turite išsiskirti iš pilkos masės.

Reikėtų vengti tradicinių „dropshipping’o“ šablonųsu daugybe prekiu, kurie nekelia pirkejams didelio pasitikejimo ir sukuria perpardavėjų etiketę. Individualaus dizaino elektroninė parduotuvė, kurios prekių asortimentas  ne per didelis, parduodamos specializuotos prekės išskirtų iš minios ir pardavejas atrodytų kaip gamintojo atstovas. O ir pati parduotuvė atrodytų solidžiau.

Svarbu paminėti, jog didelis  „dropshipping’o“ privalumas yra mobilumas. Visas darbas vyksta internetu, todėl jūs nebūsite pririšti prie darbo vietos. Galėsite keliauti, laisvai planuoti savo laiką. Jūsų biuras ten, kur kompiuteris.

Platus produktų pasirinkimas – dar vienas privalumas, nes nereikia iš anksto nusipirkti parduodamų daiktų. Savo potencialiems klientams galite pasiūlyti daugybę produktų. Tiekėjus renkatės jūs.

Mažiau darbo. Tradicinio verslo atveju, jei gausite tris kartus daugiau užsakymų, jums reikės atlikti tris kartus daugiau darbo. Naudodamiesi dropshipping tiekėjais, didžiąją dalį papildomų užsakymų apdorojimo darbų atliks tiekėjai, todėl nereikės įdėti daug darbo. Pardavimų augimas visuomet reiškia papildomą darbą, ypač susijusį su klientų aptarnavimu, bet ne dropshipping’o atveju.

„Dropshipping’o“ trūkumai

Negalite kontroliuoti prekių kokybės, nes patys jų negaminate, o tik perkate iš tiekėjų. Ir jų neturite rankose, negalite pačiupinėti prieš siųsdami klientams.

Be to, neturėsite galimybės kontroliuoti prekių likučių. Gali pasitaikyti atvejų, kad klientas užsisakys prekę, o tiekėjas jau neturės jos atsargų. Tokiu atveju klientui gali sudaryti nepatikimo žmogaus įspūdį.

Dar viena problema – ne visada kokybiškos pašto paslaugos. Juk „dropshipping’o“ atveju dažniausiai tai būna vienintelis prekių pristatymo būdas. Jeigu iš tiekėjų prekes gaunate pavėluotai, tuomet vėluoja ir jų pristatymas klientams. Taigi šiuo atveju nesate pats sau šeimininkas, kuris viską kontroliuoja.

Daugiau apie dropshipping skaitykite čia: Kas yra dropshippingas?

 

 

 

✅ Kas yra dropshippingas? Dropshipping elektroninės parduotuvės sukūrimas

✅ Kas yra dropshippingas? Dropshipping elektroninės parduotuvės sukūrimas

Dropshipping elektroninės parduotuvės sukūrimas

✅ Kas yra dropshippingas (Dropshipping)? Atsakymas yra paprastesnis, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Dropshippingas arba tarpininkavimas yra vienas iš naujesnių verslo modelių. Pasaulyje šis verslo modelis nėra naujiena ir pasitaiko dažnai, bet Lietuvoje tai vis dar nauja ir gana reta verslo rūšis. Dropshippingas yra mažmeninės prekybos modelis, kai didmenininkų produkcija prekiauja pardavėjai, kurie patys neturi savo prekių asortimento. Jie gali būti pavadinti tarpininkais tarp gamintojo ir vartotojo.

Kaip šis mažmeninės prekybos modelis veikia? Dropshippingu norintis užsiimanti prekybininkas pirmiausia turi susikurti savo elektroninę parduotuvę, į kurią sukelia visą reikiamą informaciją apie to gamintojo, su kuriuo bendradarbiauja, prekes: prekių apršymus, nuotraukas, prekių likučius. Pardavėjui belieka nusistatyti norimą antkainį, kuris ir bus jo pelnas pardavus tam tikrą prekę. Taigi dropshippingo principu dirbantis  verslininkas parduoda produktus, kurių neturi. Jis tiesiog iš anksto susitaria su gamintoju, kad šis prekes siųs tiesiai pirkėjui. Dropshipperis  gaus užsakymą  ir užsakęs prekes pas tiekėją nurodys, kam jas nusiųsti.

Dropshipping sistemos elektroninės parduotuvės

✅ Dropshippingas gali veikti ir šiek tiek kitokiu principu. Esama sistemų, kurios jau turi dideles prekių gamintojų duomenų bazes. Tokiu atveju, verslininkui belieka susikurti elektroninę  parduotuvę ir pajungti dropshippingo sistemą. Tada nereikia pačiam susikelti informacijos apie prekes, nes gaunamas automatizuotas produkcijos ir gamintiju importavimas į elektroninę parduotuvę. Belieka tik jį reklamuoti ir koordinuoti užsakymus.

Dropshipping privalumai elektroninės parduotuvės kūrimo

✅ Išsiaiškinkime, kokie yra dropshippingo privalumai? Kodėl verta rinktis būtent šį verslo modelį?

Iš tiesų, šis mažmeninės prekybos modelis tinkamas kiekvienam, kas tik nori tokį verslą plėtoti. Jis nereikalauja jokių specialių įgūdžių, naujųjų technologijų, programavimo kodų išmanymo. Viskas vyksta automatizuotai, tereikia rūpintis projekto populiarinimu ir pirkėjų pritraukimu.

Didžiulis dropshippingo privalumas yra tai, kad tokio tipo verslą galite pradėti neinvestavę nei vieno euro į asortimentą. Iš karto gaunate didelį kiekį prekių ir Jūsų uždavinys yra jas parduoti. Norėdami į savo elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau lankytojų, turite ją optimizuoti paieškos sistemoms ir reklamuoti. Investicijos į reklamą didžiąja dalimi lemia verslo sėkmę. Juk jeigu žmonės nežinos apie Jūsų  elektroninės parduotuvės egzistavimą, akivaizdu, kad į ją neužsuks ir netaps klientais.

Be to, pasirinkę tokį verslo modelį, išvengsite rūpesčių dėl prekių asortimento atnaujinimo. Tai ypač aktualu prekiaujant drabužiais ar avalyne, kurių mados keičiasi itin greitai. Jums nereikės sukti galvos, kaip parduoti senesnės kolekcijos prekes, kaip gauti lėšų investicijoms į naują kolekciją ir pan. Šiais dalykais už jus pasirūpina prekių tiekėjas.

Taip pat nesusidursite su problemomis dėl prekių sandėliavimo, kuris yra labai brangus. Prekėms sandėliuoti reikalingos tam skirtos patalpos, kurias reikia pirkti arba nuomotis, prižiūrėti. O visa tai daug kainuoja. Jums nereikės dėl to sukti galvos.

Dropshipping elektroninės parduotuvės – tarpininkas tarp tiekėjo ir kliento

✅ Vienas iš daugelio dropshippingo privalumų – nereikia rūpintis dėl prekių grąžinimo. Kadangi Jūs esate tik tarpininkas tarp tiekėjo ir kliento, pirkėjų grąžinamas prekes tiesiog persiųsite tiekėjui, atgausite už jas pinigus, kuriuos išsiųsite pirkėjui.

Tarpininkavimo verslas gali būti papildoma veikla, derinama su pagrindiniu darbu. Jis nereikalauja itin daug laiko. Skirsite laiko  tiek, kiek patys norėsite ir galėsite. Labai patogu, kad šis verslo modelis Jūsų nepririša prie konkrečios vietos. Galite dirbti būdami bet kuriame pasaulio kampelyje. Tereikia kompiuterio ir interneto.

Jeigu susidomėjote tarpininkavimo verslu (dropshippingu), dropshipping elektroninės parduotuvės sukūrimu ir norėtumėte tuo užsiimti, kreipkitės į Studijos 4 D profesionalų komandą. Mes atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus apie dropshippingą ir padėsime sėkmingai startuoti šiame versle.

error: