Kokie yra gero interneto svetainės dizaino principai?

Kokie yra gero interneto svetainės dizaino principai?

Bet kurios interneto svetainės sėkmė labai priklauso nuo dizaino. Nesvarbu, ar ją sukūrė profesionalūs dizaineriai, ar mėgėjai, kokybė yra prioritetas. Ji turi būti ne tik vizualiai graži, bet ir patogi naudotis.

Kadangi interneto svetainė yra jūsų verslo veidas,  dauguma potencialių klientų ją aplankys anksčiau nei užsuks į jūsų parduotuvėje. Taigi būtina sudaryti puikų pirmą įspūdį.  Kitaip interneto svetainė paskęs konkurentų jūroje.

Tinklalapio dizainas yra reikšmingesnis konversijoms, nei jūs manote. Net jeigu naudojate puikią konversijų skatinimo taktiką, prasta interneto svetainės kokybė gali atbaidyti potencialius klientus. Tiesą sakant, svetainės dizainas reiškia ne vien tai, kaip ji atrodo, bet tai, kaip ji veikia. Net paprasta, minimalistinio dizaino svetainė,  kuri yra gerai struktūruota, „Google“ veikia puikiai. Potencialiems klientams  didžiausią pasitikėjimą kelia tos internetinės svetainės ar parduotuvės, kurios yra populiarios ir vertinamos žmonių.

Šiame straipsnyje atskleisime svarbiausius internetų svetainių dizaino principus, kurių dėka ji taps estetiška, efektyvia, patrauklia bei patogia vartotojams.

Interneto svetainės dizaino paprastumas

Viena iš pagrindinių taisyklių – nepersistengti. Per daug dizaino elementų puslapyje, gali atitraukti lankytojų dėmesį nuo pagrindinio jūsų svetainės tikslo. Paprastumas šiuo atveju reiškia efektyvumą. Švarus ir šviežias svetainės dizainas ne tik daro ją patrauklią, bet ir padeda vartotojui sklandžiai pereiti iš vieno puslapio į kitą. Svarbu akcentuoti, jog kiekvienas dizaino elementas turi būti tikslingas, o ne tik puošmena.

Interneto svetainės nuoseklumas

Svetainės dizaino nuoseklumas yra labai svarbus. Atkreipkite dėmesį, ar dizaino elementai vienodi kiekviename puslapyje (šriftai, dydžiai, antraštės, paantraštės, mygtukų stiliai). Nesužiūrėjus šių dalykų jūsų svetainė atrodys chaotiškai ir nesolidžiai.

Interneto svetainės tekstinė informacija

Nesvarbu, koks puikus svetainės dizainas, tekstas vis tiek yra svarbiausias elementas, nes tai – informacijos perteikimas vartotojams. Būtent pagal tekstinę informaciją (raktažodžius, meta aprašymus ir kt.) tinklalapiai yra reitinguojami interneto paieškos sistemų. Apsvarstykite galimybę naudoti lengviau skaitomus šriftus, tokius kaip „Arial“, „Helvetica“ ir kt. Padarykite tinkamus šriftų derinius kiekvienam dizaino elementui, pavyzdžiui, antraštėms, tekstams, mygtukams ir t.t.

Interneto svetainės pritaikymas mobiliems įrenginiams

Turint omenyje nuolat augantį išmaniųjų telefonų, planšetinių kompiuterių naudojimą, interneto svetainės dizainas turi būti pritaikytas įvairiems ekranams. Priešingu atveju pralaimėsite kovą su konkurentais. Kreipkitės į interneto svetainių kūrimo paslaugas teikiančią įmonę, kuri pritaikys jūsų tinklalapį skirtingiems mobiliems įrenginiams. Tuomet ja bus patogu naudotis nepaisant ekrano dydžio.

Interneto svetainės spalvų paletė ir vizualika

Geras spalvų derinys patraukia vartotojus, o prastas gali atitraukti dėmesį, net suerzinti. Tad turite pasirinkti tokią spalvų paletę, kuri sukurs malonią atmosferą ir teigiamai veiks lankytojus. Tai padaryti nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Dažnai spalvų pasirinkimui skiriama per mažai dėmesio, tačiau be reikalo.

Nepamirškite naudoti „baltosios erdvės“, nes ji sukuria tvarkos, proporcingumo  įspūdį. Taip pat venkite naudoti per daug spalvų. 3 ar 4 tonai yra optimalus skaičius. Ta pati taisyklė galioja ir kalbant apie vaizdus. Nenaudokite kelių ryškių vaizdų.

Interneto svetainės lengvas ir greitas įkėlimas

Niekam nepatinka svetainė, kurios įkėlimas užima per daug laiko. Tad turite pasirūpinti sparčiu krovimo greičiu. Šį darbą kokybiškai atliks tik profesionalai.

Interneto svetainės patogus naršymas

Tyrimų duomenimis, lankytojai daugiau laiko praleidžia svetainėse, kuriose patogu naršyti. Norint, kad taip būtų, reikia sukurti loginę puslapio hierarchiją, neperkrauti informacija ir kt. Turėtumėte laikytis „trijų mygtukų paspaudimo taisyklės“, kad lankytojai gautų reikiamą informaciją vos trijų mygtukų paspaudimais.

Interneto svetainės komunikacija

Pagrindinis lankytojų tikslas yra gauti informaciją. Jei jūsų svetainėje žmonės randa visą dominančią informaciją, greičiausiai jie praleis čia daugiau laiko, įsigys prekių ar paslaugų. Patariama informaciją pateikti konkrečiai, trumpai, vengti ilgų, itin sudėtingų sakinių, neaiškių formuluočių, rinktis tinkamas antraštes.

Laikydamiesi aukščiau paminėtų gero tinklalapio dizaino principų, sukursite estetišką bei funkcionalią interneto svetainę. Tai būtina sąlyga verslo sėkmei.

Jeigu reikalingos interneto svetainės ar elektroninės parduotuvės sukūrimo paslaugos, Studija 4D yra tai, ko Jums reikia. Mes drąsūs, kūrybiški ir užsispyrę. Darome tai, ką iš tiesų išmanome! Kokybės garantija. Dėmesys klientui. Ilgalaikis palaikymas. Lanksti kaina. SEO paslaugos.

 

Kokybiškas įmonės firminis stilius. Koks jis?

Kokybiškas įmonės firminis stilius. Koks jis?

Kokybiškas įmonės firminis stilius

Firminis stilius – tai vizualinis įmonės vaizdas, kuris turėtų atkreipti vartotojų dėmesį. Kitaip tariant, tai yra įmonės veidas, vizitinė kortelė, pagal kurią klientai bei verslo partneriai susidaro pirminį įspūdį apie įmonę. Aukštos kokybės firminio stiliaus kūrimas – nelengvas uždavinys, reikalaujantis  daug laiko, pastangų ir dėmesio detalėms.

Kas sudaro firminį stilių? Tai: logotipas, vizitinės kortelės, prekiniai ženklai, firminiai blankai, įvairūs reklaminiai leidiniai, išorinė reklama, interneto svetainės ir kt.

Kyla klausimas, koks turėtų būti įmonės firminis stilius, kad galėtume jį pavadinti kokybišku? Kokias klaidas dažniausiai daro mūsų šalies verslininkai, kurdami firminį stilių?

Dizaino originalumas

Anot dizainerių, didelė Lietuvos verslininkų problema – originalumo trūkumas. Jie dažniau renkasi kopijuoti (žinoma, šiek tiek pakeisdami tam tikras detales) kitų, populiaresnių, žinomesnių, įmonių stilių nei sukurti kažką savito ir originalaus. Taip tikimasi pritraukti minėtų įmonių klientus. Tačiau tokia strategija retai pasiteisina.

Firminio stiliaus kūrimas

Dar viena didelė klaida yra firminio stiliaus kūrimas sau, t.y. norint, kad jis patiktų įmonės vadovybei, darbuotojams ir pan. Nepagalvojama apie tai, kaip jį įvertins klientai. Neretai įmonės firminis stilius yra įmonės vadovo vizitinė kortelė. Kuriant firminį stilių privalu orientuotis tik į klientus, pagalvoti, kokią žinutę tam tikrais dizaino sprendimais jiems perduodate.

Nėra abejonių, jog firminis stilius yra labai svarbus įmonės įvaizdžio formavimo elementas. Jis parodo, kokia įmonė šiuo metu yra ar kokia nori būti ateityje. Firminis stilius yra puikus būdas atskleisti įmonės vertybes, parodyti jos potencialą.

Vienas iš pagrindinių firminio stiliaus tikslų – sužadinti norą tapti įmonės klientais

Reikia pasakyti, kad vienas iš pagrindinių firminio stiliaus tikslų yra emociškai paveikti vartotojus, sužadinti jų norą tapti įmonės klientais ne tik dėl kokybiškų prekių ar paslaugų, bet ir dėl to, kad jam patinka konkreti įmonė: jos įvaizdis, veikla ir pan. Tokie klientai būna lojalesni, nes jiems patinka visa įmonė, ne tik kai kurie jos gaminami produktai. Juk visada gali atsirasti geresnių, pigesnių produktų, bet jeigu su įmone sieja tam tikras emocinis ryšys, tuomet konkurentai Jūsų klientų taip lengvai nepervilios.

Profesionalūs dizaineriai

Kaip jau anksčiau minėjau, įmonių firminio stiliaus kūrimu užsiimantys dizaineriai teigia, jog Lietuvoje dauguma įmonių kopijuoja rinkos lyderių dizainą. Taip yra dėl to, kad jiems trūksta žinių apie firminio stiliaus svarbą, galimus dizaino sprendimus. Vienintelis būdas išvengti tokių klaidų – kreiptis pagalbos į profesionalius dizainerius, nes jie geriausiai žino šios srities mados tendencijas. Profesionalūs dizaineriai Jums patars, kokius dizaino sprendimus rinktis, jeigu norite būti inovatyvūs bei modernūs arba, kaip sukurti ilgaamžiškesnį, paprastesnį ir nuosaikesnį firminį stilių, kuris bus patrauklus ir po kelerių metų. Juk klasika niekada neišeis iš mados.

Nereikia bijoti atsiduoti į profesionalų rankas, daugiau klausyti jų patarimų, o ne piršti savo nuomonę, kuri nebūtinai yra teisinga. Papasakokite Jūsų įmonės firminį stilių kursiančiam dizaineriui, ko maždaug norite ir leiskite jam pateikti savo viziją. Tik išklausę profesionalo nuomonę priimkite galutinį sprendimą.

Kalbant apie pastarųjų metų korporacinio dizaino tendencijas reikia pasakyti, jog vyrauja minimalizmo bei aiškių formų kryptys. Tai reiškia, kad kiekvienas stiliaus akcentas, detalė, pasirinkta spalva turi savo prasmę ir paskirtį. Nieko nėra be reikalo.

Labai svarbu, kad logotipas ir firminis stilius papildytų vienas kitą, t.y. būtų susiję tam tikrais loginiais ryšiais. Profesionalių dizainerių teigimu, firminis stilius nėra tik meninis sprendimas (įmonės rekvizitų meninis apipavidalinimas). Tai yra individuali, konkreti įmonės žinutė.

Ekrano vaizdas Google.lt interneto svetainės, kai ieškome Ferrari.

Ferrari firminis stilius

Ekrano vaizdas Ferrari.com interneto svetainės.

firminis stilius

error: