Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Elektroninės parduotuvės kūrimas

El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.

Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais.  Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.

Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.

Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?

E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą  šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.

Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.

Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.

Individualaus dizaino privalumai:

  • E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
  • Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
  • Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
  • Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.

Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?

Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.

Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.

Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.

Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:

  • Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
  • Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
  • Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
  • Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.

Internetinių parduotuvių kūrimas kaina

internetinių parduotuvių kūrimas kaina
Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.

Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:

Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.

Įvairios skaičiuoklės,

Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,

Susiejimai su socialine medija ir kt.

Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei  terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur  skaičiuojama individualių namų statybos sąmata,  priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.

Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu info@studija4d.lt arba galime visas detales aptarti telefonu: +37068937799 bei per skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.

El parduotuvės nuoma

Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.

El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.

Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:

  • Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
  • Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
  • Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
  • Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.

Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Internetinės parduotuvės užsienyje

Internetinės parduotuvės užsienyje ir Lietuvoje dabar išgyvena savo aukso amžių. Jos dygsta kaip grybai po lietaus. Internetinėse parduotuvėse galima įsigyti įvairiausių prekių net neiškėlus kojos iš namų, keliais kompiuterio klavišų paspaudimais. Drabužių, avalynės, papuošalų, buitinės technikos ir kitų prekių įsigijimas internetu jau nieko nestebina. Internetu šiais laikais perkame net maistą.

Reikia pasakyti, jog lietuviai apsiperka ne tik lietuviškose, bet ir užsienio internetinėse parduotuvėse. Ten juos vilioja didesnis prekių asortimentas, mažesnės kainos, patrauklios akcijos.

Matydami, jog įsiliejus į užsienio rinką galima žymiai daugiau uždirbti, išgarsinti savo prekes ne tik gimtojoje šalyje, privilioti didesnį pirkėjų ratą, internetines parduotuves užsienyje vis dažniau atidaro ir lietuviai. Tačiau šiam žingsniui reikia atsakingai pasiruošti, apgalvoti visus pliusus bei minusus, galimus sunkumus, iššūkius ir pan.

Ką reikia žinoti norint pradėti prekiauti užsienyje?

Suprasti vietinę kultūrą, jos ypatumus. Norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką neužtenka vien tik išversti internetinės parduotuvės prekių aprašymus bei kitą tekstinę informaciją į užsienio kalbą. Svarbu suprasti konkrečios šalies kultūrą, įsigilinti į jos subtilybes.

Pirmasis žingsnis siekiant pagerinti tarpkultūrinę kompetenciją yra suprasti kultūrines kliūtis, su kuriomis toje šalyje susiduria verslas. Suprasdami kultūrinius skirtumus sugebėsite išvengti situacijų, kurios gali pakenkti verslui užsienyje. Jeigu yra galimybė, pakalbėkite, praleiskite kiek įmanoma daugiau laiko su tos šalies žmonėmis, kad kuo geriau juos perprastumėte.

Internetinės parduotuvės užsienyje, reikia žinoti vietinius įstatymus.

Jeigu nusprendžiate prekiauti užsienio rinkoje, turite žinoti konkrečios šalies įstatymus, reklamos sąlygas, pardavimo taktikas. Kalbant apie reklamos reglamentą, kai kuriuose pasaulio regionuose reklama, susijusi su tam tikromis produktų rūšimis, turi būti patvirtinta valdžios institucijų. Pavyzdžiui, daugelyje šalių farmacijos produktų reklamą turi patvirtinti vietos Sveikatos ministerija.

Pardavimo taktikų reguliavimas. Įvairios pardavimo skatinimo taktikos, tokios kaip konkursai, akcijos, ypatingi pasiūlymai (pavyzdžiui, vieną prekę perkate, o kitą gaunate nemokamai) paprastai reguliuojami skirtingai. Todėl įsitikinkite, kad jūsų pageidaujama reklamos taktika neprieštarauja vietiniams įstatymams. Taip pat jūsų parduodamos prekės turi atitikti konkrečios šalies standartus, kurie gali būti įvairūs.

Pritaikykite paieškos sistemos rinkodarą

Tai yra teisingų paieškos sistemų pasirinkimas, turinio lokalizavimas ir raktinių žodžių supratimas. Pasirinkite tinkamus paieškos variklius: išsiaiškinkite, kokius paieškos variklius naudoja tam tikros jūsų pasirinktos rinkos. Angliškai kalbančius klientus galima pasiekti naudojant pagrindines paieškos sistemas Google, Yahoo ir Bing. Tačiau dažnai vietinės rinkos naudojasi vietinėmis paieškos sistemomis.

Lokalizuokite internetinės parduotuvės turinį. Nepakanka tiesiog išversti savo svetainę į tikslines kalbas. Jeigu siekiate kokybės bei klientų pasitikėjimo, nepateikite jiems prastos kokybės turinio. Interneto svetainės lokalizavimas – tai joje esančio turinio vertimas, tačiau ne tiesioginis, o pritaikant informaciją pagal lankytojų kultūrinius aspektus.

Parinkite tinkamus raktinius žodžius. Nereikėtų koncentruotis į tai, kaip išversti raktinius žodžius į užsienio kalbą. To padaryti neužtenka. Pasitarkite su vietiniais rinkodaros specialistais, kurie padės rasti geriausiai jūsų parduodamas prekes atspindinčius raktažodžius. Juk tai nėra vien tik bereikšmiai žodžiai. Jie priklauso nuo konkrečios kultūros, kurią formuoja vietiniai gyventojai.

Optimizuokite internetinės parduotuvės dizainą

Daugeliu atvejų tai yra pagrindinė erdvė jūsų bendravimui internetu su potencialiais klientais. Optimizuokite savo svetainės dizainą, kad lankytojai galėtų joje patogiai naršyti. Parinkite spalvas, simbolius, kurie būtų priimtini konkrečios kultūros žmonėms. Juk tie patys simboliai, spalvos skirtingose kultūrose turi skirtingas reikšmes.

Dar vienas svarbus dalykas – valiutos konversija. Jeigu vystote e-komercijos verslą ir užsiimate tarptautine prekyba, įsitikinkite, kad vartotojai galės konvertuoti pirkinio sumą į savo valiutą. Tam yra specialios programos.

Taigi internetinės parduotuvės užsienyje – puiki galimybė pristatyti savo prekes didesnei auditorijai. Jeigu jus domina internetinės parduotuvės užsienyje, t.y. norite plėstis į užsienio rinkas, kreipkitės į Studiją 4D. Mes sukursime internetinę parduotuvę arba jau turimą pritaikysime užsienio rinkai, suteiksime naudingų patarimų.