Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims

Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims

Internetinės parduotuvės kūrimas Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje ar Suomijoje

Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims, kaip veikla, plečiasi ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio šalyse. Rodos, nė vienas prekybininkas nebeįsivaizduoja parduotuvių gyvavimo už internetinių erdvių. Internetas – vieta, kurioje viskas tampa įmanoma. Internetinė prekyba ne tik palengvina pirkėjų buitį, bet ir kuria konkurencingą erdvę verslui, galimybes plėtotis įvairiai prekybai.

Ne paslaptis, kad Lietuvoje neseniai išpopuliarėjęs internetinių parduotuvių kūrimas užsienyje vystėsi jau seniau. Ne išimtis ir skandinavijos šalys, kurios pasižymi ne tik aukštu gyvenimo lygiu, apskritai siūloma aukšta kokybe, bet ir ankstyvomis sėkmingomis internetinėmis parduotuvėmis, pavyzdžiui, norvegiškos internetinės parduotuvės Netthandelen.no, HaugenBok.no ėmė veikti dar XX amžiaus pabaigoje!

Dažnai ambicingi verslininkai, prekybininkai žvalgosi, kur dar galėtų plėtoti verslą, tai yra, kuriose šalyse, be gimtosios, prekybą būtų galima sėkmingai vystyti. Viena iš puikių galimybių – skandinavijos šalys: Norvegija, Švedija, Danija ir Suomija. Šios šalys gali pasiūlyti galimybių ne tik mums. Ryžtingi verslininkai šių šalių rinkai gali pasiūlyti dar daugiau.

Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims: kodėl verta?

Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims gali skambėti kaip iššūkis. Kaip reiktų įsiveržti į tokią konkurencingą rinką? Ar tai įmanoma? Ar būtų įmanoma prekybą vystyti skandinavijos šalyse? Į šiuos klausimus galimas tik vienareikšmis atsakymas – tai padaryti įmanoma ir galima.

Visų pirma, internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims yra aktualus todėl, kad bent viena tikslinė pirkėjų grupė jau yra – tai yra lietuviai. Ne naujiena, kad skandinavijos šalyse gyvena daug emigrantų iš Lietuvos, kurie, jau įleidę šaknis Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje ar Suomijoje, kartais net nebesižvalgo į Lietuvoje esančias internetines parduotuves, nes jų gyvenimas sukasi apie tų šalių rinką. Taigi internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims gali būti naudingas, kaip artimas, pažįstamas, lietuviams, gyvenantiems tose šalyse. Antra, skandinavai neretai pabrėžia lietuvių gaminių kokybę, todėl neabejotinai lietuvio internetinė parduotuvė gali atkreipti skandinavijos gyventojo dėmesį, kaip naujas atradimas tarp jau ir taip įprastos skandinavijos šalių prekybos. Lietuviai gali pasiūlyti naujų gūsių, idėjų ir taip patraukti skandinavijos šalių pirkėjus savo internetine prekyba.

Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims: kaip tai padaryti?

Nors iš pirmo žvilgsnio internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims gali pasirodyti sunkiai įveikiamas iššūkis, nereikia taip kategoriškai nusiteikti. Visų pirma, internetinę parduotuvę skandinavijos šalims galite sukurti čia, Lietuvoje, kurios kalbą puikiai mokate ir taip galite kontroliuoti kūrimo procesą. Tiesiog reikia rinktis tokią specialistų komandą, kuri galėtų užtikrinti kokybišką internetinės parduotuvės kūrimą ir sėkmingą bendradarbiavimą. Svarbu, kad specialistai suvoktų, į kokią rinką orientuojatės, ką norite pasiekti ir kaip to reiktų pasiekti kitoje šalyje. Žmonės, užsiimsiantys Jūsų internetinės parduotuvės kūrimu, turi išmanyti nuolat besikeičiančias internetinių parduotuvių kūrimo tendencijas, apskritai internetinę prekybą ir jos subtilybes. Svarbu ne tik sukurti internetinę parduotuvę skandinavijos šalims, bet ir padėti jai išeiti į rinką, užtikrinti jos sėkmingą gyvavimą ir vystymąsi.

Kitas kylantis klausimas, kaip tai galima padaryti, jei nėra tiesioginio kontakto tarp užsakovo ir užsakymo vykdytojo? Šiuolaikinės technologijos suteikia įvairias bendravimo galimybes per atstumą. Šiais laikais bendravimas puikiai vystosi internetu (skype, elektroninis paštas), telefonu. Kompetetingi specialistai tikrai galės užtikrinti sėkmingą, efektyvų bendravimą per atstumą, kurio kokybė tikrai nesuprastės dėl to, kad Jūs nesate toje pačioje šalyje.

Nors bendravimas gali vykti netiesiogiai, visas internetinės parduotuvės kūrimas skandinavijos šalims vyksta kaip įprastos internetinės svetainės kūrimas: specialistai padeda kurti internetinės parduotuvės projektą, parenka serverį, siūlo domeną, dizainą, rūpinasi administravimu, valdymu ir kita. Be abejo, internetinių parduotuvių kūrimo skandinavijos šalims atvejis turi ir savų bruožų: svarbu žinoti, kaip veikia elektroninė prekyba Norvegijoje, Danijoje, Švedijoje ar Suomijoje, kad būtų galima orientuotis į visus galimus pirkėjus ir jų poreikius.

Internetinių parduotuvių kūrimas skandinavijos šalims: reklamos ir SEO svarba

Besidomintys internetinių parduotuvių kūrimu žino, kad vien kokybiškas internetinės parduotuvės sukūrimas negali lemti puikių prekybos rezultatų. Būtina pasitelkti reklamą ir marketingo specialistų giriamą ir rekomenduojamą SEO – svetainių optimizavimą paieškų sistemoms. Efektyvi reklama internetinei parduotuvei skandinavijos šalims gali būti socialinių tinklų tokių kaip facebook pasitelkimas. Be to, tęsiant kalbą apie SEO, tai yra vienas populiariausių ir efektyviausių būdų skleisti žinią apie internetinę parduotuvę ir jos siūlomus produktus. SEO apima tiek raktažodžių parinkimą ir jų dažną vartojimą, kuriais galima patraukti pirkėjo dėmesį, tiek operatyvų internetinės parduotuvės veikimą. Svarbu užtikrinti aukštą internetinės parduotuvės poziciją paieškos sistemose, kuri akivaizdžiai skatina atkreipti dėmesį ir apsilankyti internetinėje parduotuvėje. Pirmosios pozicijos tarsi žymi kokybę, populiarumą, svarbą. SEO neabejotinai prisideda prie internetinės sėkmingo parduotuvės veikimo ir  populiarumo.

Taigi internetas leidžia plėsti tarptautinį verslą ir skatina plėsti galimybes. Reikia išdrįsti skverbtis ir į skandinavijos šalių rinkas, kurios gali atverti puikių rezultatų. Tiesiog reikia kreiptis į savo sritį išmanančius specialistus, kurie užtikrins kokybišką darbą ir siekiamus rezultatus, orientuotus į Jūsų norimą pirkėją.

Elektroninės parduotuvės kūrimas – svarbiausi etapai

Elektroninės parduotuvės kūrimas – svarbiausi etapai

Elektroninės parduotuvės kūrimas

Itin populiari tema Elektroninės parduotuvės kūrimas atrodo jau yra šimtus kartų apkalbėtas reikalas, tačiau pagaliau apsisprendus žengti pirmąjį žingsnį el parduotuvės sukūrimo link iškyla nauji klausimai, nauji įšūkiai ir toliau grįžtame į interneto platybes ieškoti daugiau informacijos mūsų verslo pradžiai. Šiame tekste norime Jums pateikti konkrečius elektroninės parduotuvės kūrimo etapus, kurie padės suprasti kokie esminiai žingsniai yra žengiami pradedant savo verslą internetinėje erdvėje. Tad linkime Jums, jog elektroninės parduotuvės kūrimas būtų nesudėtingas ir lengvai įgyvendinamas tikslas.

1 etapas – dizainas

Elektroninės parduotuvės kūrimas yra neatsiejamas nuo dizaino, kadangi šioje plotmėje dizainas yra atsakingas už pirmąjį Jūsų potencialaus kliento įspūdį ir tai ar jis norės pas Jus sugrįžti. Jokiais būdais nereikėtų nurašyti šio etapo kaip mažiausiai svarbaus, kadangi pirmasis įspūdis atmintyje įstringa labiausiai. Ar Jums būtų malonu naršyti svetainėje, kurioje sunku matyti vieną ar kitą paveikslėlį, aprašymai būtų netvarkingi, o prekė ar paslauga, kurią atėjote įsigyti pateikta klaidingai ir neskaniai?

Galbūt ne kiekvienas vartotojas pripažins, jog produkto pakuotė gali paskatinti pirkti, tačiau net patys nepajausdami susiviliojame blizgiais popierėliais, gėlėtais maišeliais ar spalvotomis dėžutėmis. Būtent pakuotė, šiuo atveju, atlieka pirmąjį ir vieną svarbiausių žingsnių skatinančių vartotoją pirkti. Lygiai tokia pati situacija su elektroninės parduotuvės dizainu: jeigu pirmasis įspūdis bus efektingas ir įsimintinas – Jūsų klientas visuomet norės pas Jus grįžti.

2 etapas – turinio valdymo sistema – Magento?

Antrą etapą ne veltui dedikavome Magento turinio valdymo sistemai, kadangi anokia čia naujiena, jog būtent ši sistema yra populiariausia visame pasaulyje. Elektroninės parduotuvės kūrimas neišvengiamai reikalauja pasirinkti tam tikrą turinio valdymo sistemą, kuri bus tarsi Jūsų el parduotuvės pamatas. Magento tai e komercijos platforma, kuri yra skirta stambesnėms įmonėms, tačiau taip pat gali pasiūlyti ir nemokamą atvirojo kodo sistemą.

Magento turinio valdymo sistema ne šiaip yra viena populiariausių visame pasaulyje,  o šios sistemos gerųjų savybių krepšelis išties nemažas. Magento išsiskiria įvairiais rinkodaros įrankiais, klientų segmentavimo galimybe, paieškos sistemos optimizavimu, mobilia versija ir daugybe kitų privalumų. Taip pat ši sistema suteikia galimybę sukurti daugiau kaip vieną elektroninę parduotuvę. Jeigu siekiate rimtesnių ir sudėtingesnių sprendimų – Magento turinio valdymo sistema turėtų būti Jūsų sąrašo viršuje.

3 etapas – apmokėjimų diegimas

Jeigu elektroninės parduotuvės kūrimas jau galutinai užvaldė Jūsų mintis ir pradedate įsibėgėti, siūlome Jums apgalvoti kaip klientas galės atsiskaityti už savo prekę ar paslaugą. Tęsiant Magento sistemos temą, galime pabrėžti, jog kalbant apie mokėjimų diegimą ši turinio valdymo gigantė yra išties dėkinga, kadangi ji gali pasiūlyti kelis mokėjimo ir atsiskaitymo būdus. Nepamirškite, jog prekės ar paslaugos apmokėjimas yra vienas svarbiausių elementų, kadangi Jūsų klientas turi būti užtikrintas, jog jo pinigai pasieks Jus ir jais bus apmokėta įsigyta prekė ar paslauga.

Atsiskaitymų būdai dažniausiai būna grupuojami į 4 kategorijas: Merchant (kreditinės, debetinės kortelės ir pan. Labiausiai paplitęs atsiskaitymo būdas, kuomet mokėjimas fiksuojamas automatiškai ir nedelsiant); Payment gataway – apima įvairius mokėjimo būdus. Gali būti PayPal, mokėjimai.lt, foxtransfers ir kt.; Banklink – bankinis pavedimas, kuomet mokėjimas el parduotuvėje fiksuojamas automatiškai ir nedelsiant; Pusiau automatiniai – atsiskaitymo būdai, kuomet pirkėjas už prekę atsiskaito vėliau.

4 etapas – pristatymo kurjerių diegimas

Elektroninės parduotuvės kūrimas pareikalaus iš Jūsų apgalvoti ir pristatymo kurjerių paslaugas, kurių dėka Jūsų klientas gaus savo užsakytą prekę. Turite pagalvoti apie tai, kad Jūsų klientą prekė pasiektų greitai, o jos atsiėmimas būtų patogus ir nesudėtingas. Šiandieninės prekių pristatymo galimybės yra neribotos ir pasirinkimų yra labai daug: tai ir kurjerių tarnybos, pristatymai į namus, prekių atsisėmimas paštomatuose ir kt.

Pristatymo funkcijos Jūsų elektroninėje parduotuvėje nebus iki tol, kol joje nebus įdiegiamas atitinkamas modulis. Dauguma elektroninių parduotuvių kūrėjų Jums gali pasiūlyti platų prekių pristatymo pasirinkimą, todėl Jūsų klientui  prekės bus pristatytos jam patogiausiu būdu. Tai gali būti fiksuoto mokesčio pristatymo paslauga (kurjerių tarnybos, LP express terminalai ar Lietuvos paštas), taip pat nemokamą pristatymą nuo atitinkamos sumos, prekių atsiėmimą parduotuvėje ar paštomatuose ir kt.

5 etapas – buhalterinės sistemos diegimas

Elektroninės parduotuvės kūrimas taip pat yra neatsiejamas nuo buhalterinės sistemos diegimo. Tam, kad galėtumėte sklandžiai kontroliuoti  savo sąskaitas-faktūras, mokėjimus, valdyti įmonės finansus bei tvarkyti apskaitą, be šios paslaugos Jūs tiesiog neįsiversite. Taip pat buhalterinės sistemos diegimas suteiks Jums galimybę sekti įmonės veiklos analizę, matyti ir kontroliuoti prekių judėjimą ar tiesiog atnaujinti parduotuvių prekių likučius.

Buhalterinė sistema Jums reikalinga ir dėl tokių elementarių dalykų kaip, kad patikrinimai ar tam tikras mokėjimas jau atliktas, kokia to mokėjimo būsena, kokiame sandėlyje yra atitinkama prekė, kokios sąskaitos-faktūros ir kada atėjo iš tiekėjo ir pan. Sklandus buhalterinių operacijų apdorojimas ir ataskaitų pateikimas leis efektyviai veikti Jūsų elektroninei parduotuvei ir sėkmingai progresuoti elektroninių parduotuvių erdvėje.