Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Elektroninės parduotuvės kūrimas

El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.

Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais.  Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.

Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.

Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?

E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą  šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.

Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.

Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.

Individualaus dizaino privalumai:

  • E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
  • Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
  • Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
  • Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.

Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?

Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.

Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.

Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.

Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:

  • Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
  • Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
  • Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
  • Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.

Internetinių parduotuvių kūrimas kaina

internetinių parduotuvių kūrimas kaina
Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.

Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:

Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.

Įvairios skaičiuoklės,

Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,

Susiejimai su socialine medija ir kt.

Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei  terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur  skaičiuojama individualių namų statybos sąmata,  priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.

Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu info@studija4d.lt arba galime visas detales aptarti telefonu: +37068937799 bei per skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.

El parduotuvės nuoma

Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.

El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.

Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:

  • Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
  • Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
  • Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
  • Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.

Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.

Kaip patikrinti elektroninės parduotuvės patikimumą?

Kaip patikrinti elektroninės parduotuvės patikimumą?

Elektroninės parduotuvės patikimumas

Kaip patikrinti elektroninės parduotuvės patikimumą? Šiais laikais elektroninių parduotuvių populiarumas yra labai išaugęs.  Nemaža dalis žmonių jose apsiperka net dažniau nei realiose parduotuvėse. Iš tiesų, galima teigti, kad internetinės parduotuvės yra populiaresnės tarp jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių. Vyresniosios kartos atstovai vis dar lieka ištikimi realioms parduotuvėms. Tai lemia kelios priežastys: pirma, didžiajai daliai vyresnių žmonių trūksta kompiuterinio raštingumo įgūdžių; antra, internetinės parduotuvės jiems atrodo nepatikimos, nes vyresniosios kartos žmonės yra įpratę prie parduotuvių, kur gali prekes pačiupinėti, sumokėti už jas grynais pinigais.  Taigi šiuo atveju nuogąstavimai dėl internetinių parduotuvių patikimumo – nepagrįsti, nes vyrauja išankstinis nusistatymas.

Internetinių parduotuvių patikimumas, pagrindiniai kriterijai

Tačiau atsargumas niekada nepakenks, nes yra ne vienas nesąžiningas verslininkas, kuris siekia apgauti savo klientus. Pasak elektroninės prekybos ekspertų, yra keturi pagrindiniai kriterijai, pagal kuriuos vertinamas internetinių parduotuvių patikimumas. Tai: realūs įmonės rekvizitai bei kontaktai, grynų pinigų operacijos, atsiskaitymas už prekes per finansinį tarpininką.

Svarbus elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus – realūs duomenys apie įmonę

Kaip jau minėjau, pirmasis svarbus elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus yra realūs duomenys apie įmonę. Prieš įsigydami prekes tam tikroje parduotuvėje, vartotojai turėtų patikrinti, ar interneto svetainėje pateikti duomenys apie įmonės biurą ir kiti su ja susiję duomenys yra tikri. Taip pat reikėtų paieškoti tos įmonės klientų atsiliepimų apie jų paslaugų kokybę, informacijos veiklos sėkmingumą, gyvavimo laiką.

Jeigu elektroninės parduotuvės kontaktų skiltyje nėra nurodyti tikslūs duomenys apie įmonę (duotas tik elektroninio pašto adresas ar telefonas), tai jau yra signalas, kad kažkas gali būti ne taip ir vertėtų atidžiau pasidomėti šia įmone. Įsitikinkite, kad įmonės duomenys nėra išgalvoti ir prireikus galėsite su jais susisiekti (dėl nekokybiškų prekių, norėdami jas grąžinti, pakeisti dydį ir kt.).

Elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus – sutartis su finansiniu tarpininku

Antrasis reikšmingas patikimumo kriterijus – internetinė parduotuvė privalo būti sudariusi sutartį su finansiniu tarpininku – banku ar kita mokėjimo sistema – dėl apmokėjimo už prekes. Jeigu elektroninė parduotuvė yra sudariusi tokią sutartį, galite ja pasitikėti, nors net ir tai 100 procentų neapsaugo nuo apgaulės. Pavyzdžiui, galite gauti nekokybišką prekę, kurios pardavėjas nesutiks priimti atgal ir grąžinti pinigus ir pan. Kitaip tariant, jeigu žmogaus tikslas yra Jus apgauti, jis ras būdų tai padaryti.

Susidūrę su tokiais nesąžiningais verslininkais būtinai informuokite apie tai kitus žmones, kad ir jie nepatektų į apgavikų pinkles. Tam yra ne vienas būdas: yra sukurtos specialios nesąžiningus pardavėjus padedančios demaskuoti grupės socialiniuose tinkluose (konkrečiai – Facebook) arba galite parašyti atsiliepimą tiesiog konkrečios įmonės interneto puslapio komentarų skiltyje.

Dar patikimesnis būdas atsiskaityti už internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes yra mokėjimas grynaisiais kurjeriui jas pristačius. Tokiu atveju galite apžiūrėti prekę, patikrinti, ar ji kokybiška, tokia, kokią užsisakėte.

Elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus – prekių kainos

Į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį? Ogi į prekių kainas. Jeigu elektroninėje parduotuvėje siūloma įsigyti garsių gamintojų (Adidas, Nike ir pan.) prekių už itin žemą kainą, tai yra pirmasis signalas, jog prekės nėra originalios, o tik žinomų prekės ženklų klastotės. Dažniausiai norėdami pateisinti nepagrįstai žemas kainas prekybininkai prisidengia išpardavimais, nuolaidomis. Nebūkite per daug patiklūs ir atminkite, kad už kokybę reikia atitinkamai mokėti, tad neužkibkite ant gudrių verslininkų, siūlančių įsigyti visame pasaulyje garsių prekių ženklų gaminius už daug mažesnę kainą, kabliuko. Jeigu kyla abejonių dėl tokių prekių kainų, pažiūrėkite, kiek jos iš tiesų kainuoja tam tikrų prekės ženklų firminėse parduotuvėse ir tą pačią sekundę suprasite, kad esate apgaudinėjami.

Apibendrinant galima teigti, jog iki šių dienų elektroninė prekyba yra labai ištobulinta ir jau seniai praėjo tie laikai, kai žmonės nepatikliai žiūrėjo į internetines parduotuves ir vengdavo jose apsipirkti. Tačiau ir dabar pasitaiko nesąžiningų verslininkų, siekiančių apgauti savo klientus ir iš jų pasipelnyti. Tad būkite budrūs ir prieš spausdami pirkimo mygtuką, pasidomėkite, iš ko perkate, kad vėliau netektų gailėtis.