Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti? Internetinės parduotuvės sukūrimas tai ne tik interneto svetainė. Taip pat turėsite apibrėžti tikslinį klientą, įsigyti produktų ir imtis veiksmų, kad jūsų verslas būtų oficialus. Pradėję nuo mažo – pavyzdžiui, siūlydami vos kelis produktus vienu metu – galite greitai pradėti savo elektroninės prekybos verslą.

  1. Tobulinkite savo verslo idėją

Ką parduodate ir kas yra jūsų klientai? Iš anksto atsakę į šiuos klausimus, lengviau išgryninsite savo el. prekybos verslo idėją ir bus lengviau pasirinkti tinkamus įrankius.

Norėdami toliau struktūrizuoti savo idėją, pabandykite parašyti verslo planą. Be produktų ir tikslinės auditorijos apibrėžimo, šis procesas gali padėti išsiaiškinti kitus klausimus, pavyzdžiui:

  • Kas yra jūsų konkurentai?
  • Kaip planuojate pristatyti produktus klientams?
  • Ar jums reikia licencijos ar leidimo?
  • Kiek kainuos jūsų verslo valdymas?
  • Kokias prekių kainas nustatyti, kad ivesticijos atsipirktų arba gautumėte pelno?

Net jei planuojate nedidelę internetinę parduotuvę, sužinokite savo konkurentus ir pagalvokite apie tikslinius klientus. Ši informacija gali įvairiapusiškai padėti – nuo ​​ produktų sąrašų sudarymo iki apsisprendimo, kuriose socialinės žiniasklaidos platformose reklamuotis.

  1. Pasirinkite savo internetinės parduotuvės platformą

Kai turėsite savo verslo viziją, laikas imtis internetinės parduotuvės kūrimo. Galite naudoti el. prekybos svetainių kūrimo priemonę, leisiančią sukurti svetainę su unikaliu domeno pavadinimu ir dizainu. Arba rinktis trečiosios šalies rinkoje, pvz., „Amazon“, „Etsy“ ar „Depop“.

Pasirinkę el. prekybos svetainių kūrimo priemonę, viena vertus, turėsite daugiau kontrolės kalbant apie svetainės dizainą ir kt. ir greičiausiai sutaupysite pinigų mokėdami operacijų mokesčius. Kita vertus, jums gali tekti daugiau investuoti į rinkodarą ir reklamą, kad galėtumėte konkuruoti su pardavėjais visame žiniatinklyje.

Kalbant apie trečiosios šalies programas, jų privalumas yra tas, jog čia jau yra suburtas pirkėjų ratas, todėl jums tereikia konkuruoti su kitais platformos pardavėjais. Kita vertus, jūsų parduotuvė tikriausiai atrodys panašiai kaip kitos parduotuvės pasirinktoje platformoje. Ir šiuo atveju imami didesni operacijų mokesčiai mainais už infrastruktūros suteikimą.

  1. Gaukite parduotuvės produktus

Dabar, kai nusprendėte, kaip atrodys jūsų parduotuvė, laikas užpildyti jos (virtualias) lentynas. Jei planuojate patys gaminti daiktus arba perparduoti senovines prekes, tai gali būti gana paprasta – jūsų skelbimai priklausys nuo to, kiek galite sukurti arba ką rasite.

Bet jei parduosite pramonines prekes, turėsite apsvarstyti daugiau dalykų. Pavyzdžiui, kur jas ir kaip jas pirksite bei sandėliuosite? Viena iš alternatyvų – didmeninė prekyba arba prekių pirkimas urmu iš pramonės pardavėjų, vėliau jas parduodant mažesniais kiekiais.

Galite ieškoti prekių tiekėjų mažmenininkų, iš kurių pirksite su didelėmis nuolaidomis, tačiau prekes parduosite įprastomis kainomis.

Jei nenorite užsiimti atsargų valdymu, apsvarstykite:

  • Dropshipping, kuri yra populiari internetinio verslo idėja, tačiau gali būti sudėtinga konkuruoti. Dropshippers nustato gamintojų ar didmenininkų produktus, kuriuos jie nori pateikti savo parduotuvėse. Kai pirkėjas pateikia užsakymą, „dropshipper“ perduoda užsakymą „dropshipping“ tiekėjui. Tada tiekėjas išsiunčia prekę klientui – siuntėjas niekada jos netvarko pats.
  • Spausdinimas pagal pareikalavimą yra dropshipping rūšis. Šiuo atveju jūsų dizainas spausdinamas ant prekių, pvz., marškinėlių ir kavos puodelių. Kai klientas užsisako gaminį, spausdinimo pagal pareikalavimą tiekėjas jį sukuria ir išsiunčia.
  1. Pasirinkite mokėjimo procesorių

Dabar atėjo laikas atsigręžti į internetinį pirkinių krepšelį. Jūsų pirkėjai turi turėti galimybę sumokėti už pirkinius debeto arba kredito kortelėmis. Ši paslauga vadinama mokėjimo apdorojimu. Tikėtina, kad jūsų mokėjimų tvarkytojas mainais už paslaugas ims apie 3% jūsų pajamų.

Jei kuriate savo internetinę parduotuvę trečiosios šalies rinkoje“, mokėjimų apdorojimas ir mokesčiai tikriausiai bus įtraukti į visas operacijos išlaidas.

Jei pasirinksite el. prekybos svetainių kūrėją, greičiausiai turėsite galimybę pasirinkti integruotą mokėjimo apdorojimo parinktį – pavyzdžiui, „Shopify“ pagal numatytuosius nustatymus nustato „Shopify Payments“. Mokėjimo procesorius automatiškai priskaičiuos procentą nuo kiekvienos operacijos prie svetainės kūrėjo mėnesinio prenumeratos mokesčio, jei tokį turite.

  1. Pagalvokite apie prekių pristatymą

Pagalvokite, kaip klientams pristatysite prekes. Daugelis internetinių parduotuvių kūrėjų siūlo siuntimo etikečių spausdinimą, o kai kurie netgi suteikia nuolaidas tam tikrose siuntimo įmonėse, pavyzdžiui, Lietuvos paštas, ominiva ir kt.

Pasirinkę elektroninės prekybos platformą su siuntimo įrankiais, galite atsikratyti galvos skausmo dėl siuntimo rankiniu būdu.

Vis dėlto, jei nuspręsite tvarkyti siuntimą patys, žinokite, kad siuntimo išlaidos paprastai nustatomos atsižvelgiant į tai, kiek sveria jūsų siuntinys ir kiek jis keliauja. Kuo jis didesnis ir kuo toliau keliauja, tuo daugiau mokėsite. Iš anksto išsiaiškinkite pristatymo išlaidas ir būtinai įtraukite šias išlaidas į savo kainas.

  1. Formalizuokite savo verslą

Kuriant internetinę parduotuvę svarbu atskirti verslo ir asmeninius finansus. Net jei parduodate tik nedidelį kiekį prekių, turėsite žinoti, kiek pajamų generuoja jūsų verslas, kai ateis laikas pateikti mokesčius.

Pagrindiniai sprendimai šiuo metu yra šie:

Verslo struktūros pasirinkimas, pavyzdžiui, LLC ar individuali įmonė. Individualiai įmonei nereikia jokių steigimo dokumentų, tačiau svarbu suprasti, kas tai yra ir kaip bus apmokestinamos jūsų verslo pajamos.

Verslo sąskaitos atidarymas. Tai galite padaryti nemokamai internete. Išsiaiškinkite, ar jums reikia licencijų ar leidimų. Gali prireikti verslo liudijimo. Jei teikiate tam tikras paslaugas, jums gali prireikti ir profesinės licencijos.

  1. Paleiskite internetinę parduotuvę

Atėjo laikas jūsų iškilmingam atidarymui: paskelbkite savo svetainę ir nurodykite keletą pirmųjų parduodamų produktų.

Daugelis el. prekybos svetainių kūrėjų turi rinkodaros įrankius, kurie gali padėti kurti socialinių tinklų įrašus ir skelbimus bei siųsti el. laiškus savo klientams. Jei jums reikia daugiau paramos augant jūsų verslui, apsvarstykite galimybę investuoti į skaitmeninės rinkodaros programinę įrangą.

Kaip užsakyti?

Dėl el. parduotuvės sukūrimo paslaugas suplanuokite nemokamos konsultacijos laiką telefonu +370 689 37799 arba el. paštu: info@studija4d.lt.

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti?

Internetinių parduotuvių populiarumas. Nuo ko pradėti internetinę parduotuvę?

Gyvename vieną kartą, tad norisi kiekvieną dieną išnaudoti maksimaliai, gyventi pilna koja. Ar svajojate daugiau keliauti, būti nepriklausomi, leisti sau daugiau visose srityse? Neabejojame, kad atsakymas yra teigiamas. Apie gyvenimo pagerinimą, prirašyta daugybė motyvacinių knygų, kurios vadinamieji gyvenimo mokytojai aiškina, kaip stebuklingai pasieksite savo tikslus, pagerinsite gyvenimą kažkur investavę, kažką įsigiję ir pan. Tai skamba magiškai ir netikroviškai. Tačiau šis straipsnis, kitaip nei minėtos knygos, nėra pasaka, o realūs patarimai, kaip pagerinti savo gyvenimą ir padidinti pajamas.

Pasvarstykime, kas šiais laikais populiariausia? Aišku, kad viskas, kas susiję su skaitmenizacija, internetu, socialiniais tinklais ir pan.  Galima teigti, jog aktyvesnį gyvenimą žmonės gyvena internetinėje erdvėje nei realybėje – bendrauja, perka, parduoda ir kt. Jie nori gauti prekes ir paslaugas neišėję iš namų, tad nestebina toks didelis internetinių parduotuvių populiarumas.  Būtent toks verslas – savo internetinės parduotuvės turėjimas – gali padėti Jums padidinti pajamas. Tai gali būti pagrindinė Jūsų veikla arba papildomų pajamų šaltinis greta pagrindinio darbo, jeigu netenkina gaunamas atlyginimas.

Kaip pradėti prekiauti internetu?

Pirmiausia atidžiai išanalizuokite rinką, išsiaiškinkite, ko žmonėms reikia, t.y. kokią jų problemą galėtumėte išspręsti. Patariama surasti grupę žmonių, kurie ieško problemos sprendimo, bet neranda tinkamų sprendimo būdų. Internetas palengvina tokio tipo rinkos tyrimus. Galima apsilankyti internetiniuose forumuose, kur sužinosite, kokius klausimus žmonės užduoda, ir kokias problemas jie bando išspręsti. Taip pat naudinga atlikti raktinių žodžių tyrimus.

Antras žingsnis – parašyti gerą parduodantį tekstą, kuris įtrauktų žmones.

  • Sužadinkite susidomėjimą įtikinama antrašte;
  • Apibūdinkite problemą, kurią išsprendžia jūsų produktas;
  • Įtikinkite, kad būtent jūsų prekė išspręs problemą;
  • Pridėkite žmonių, kurie naudojosi jūsų produktu, atsiliepimus;
  • Kalbėkite apie produktą ir jo naudą vartotojui;
  • Suteikite tvirtą garantiją;
  • Įtikinkite žmones, kad jūsų siūlomos prekės jiems reikia būtent dabar;
  • Pasiūlykite nuolaidą.

Mąstykite, kaip klientas ir kelkite klausimą „kam man ši prekė reikalinga?“. Tik tuomet pavyks sėkmingai parduoti.

Sukurkite savo interneto svetainę

Ji turėtų būti funkcionali, paprasta ir neperkrauta nereikalingais elementais. Įsidėmėkite, kad turite mažiau nei penkias sekundes, kad patrauktumėte potencialaus kliento dėmesį – kitaip jis dings ir daugiau nesugrįš.

Štai keletas svarbių patarimų, kuriuos reikėtų atsiminti:

  • Pasirinkite vieną ar du paprastus šriftus baltame fone;
  • Padarykite, kad naršymas interneto svetainėje būtų patogus;
  • Grafiką, garso ar vaizdo įrašus naudokite tik tada, kai jie pagerina jūsų pranešimą.
  • Padarykite, kad galėtumėte rinkti žmonių el. pašto adresus.
  • Paverskite apsipirkimą paprastu – kad klientas galėtų įsigyti norimą prekę keliais mygtukų paspaudimais.

Naudokite paieškos variklius, kad nukreiptumėte pirkėjus į savo svetainę

Mokama už paspaudimus reklama yra lengviausias būdas nukreipti potencialius pirkėjus į visiškai naują svetainę. Tokios reklamos pranašumai: skelbimai iškart pasirodo paieškos puslapiuose ir galima išbandyti skirtingus raktinius žodžius, taip pat antraštes, kainas ir pardavimo metodus. Taigi pasirinkę šią reklamą ne tik gausite tiesioginį srautą į savo svetainę, bet ir surasite geriausius, daugiausiai konvertuojančius, raktinius žodžius.

Įtvirtinkite savo reputaciją

Žmonės naudoja internetą informacijai rasti. Pateikite šią informaciją nemokamai kitose svetainėse ir pamatysite daugiau srauto ir geresnį paieškos variklio reitingą. Labai svarbu visada įtraukti nuorodą į savo svetainę.

  • Kurkite kokybišką, nemokamą turinį – straipsnius, vaizdo įrašus ar bet kokį kitą turinį, kuris žmonėms bus naudingas. Platinkite tą turinį internetiniuose straipsnių kataloguose ar socialinės žiniasklaidos svetainėse;
  • Į straipsnius ar kitokį turinį įtraukite nuorodą „Siųsti draugui“;
  • Tapkite savo srities ekspertu, aktyviai reikškite savo nuomonę socialiniuose tinkluose, tam tikruose forumuose, kur lankosi Jūsų potencialūs klientai.

Pasinaudokite el. pašto rinkodaros galimybėmis, kad lankytojai taptų pirkėjais

Tai yra vienas iš vertingiausių internetinio verslo išteklių. Jūsų klientai davė jums leidimą siųsti jiems el. laiškus, o tai reiškia, kad:

  • Atsiųsdami elektroninius laiškus apie savo produkciją, jos naujienas ir pan. Jūs suteikiate klientams tai, ko jie nori;
  • Taip su klientais kuriate ilgalaikį santykį;
  • Atsakas yra išmatuojamas 100 procentų;
  • pašto rinkodara yra pigesnė ir efektyvesnė nei reklama spaudoje televizijoje ar radijuje, nes ji labai tikslinga.

Padidinkite savo pajamas įgydami nuolatinius klientus

Viena iš svarbiausių interneto rinkodaros strategijų yra ugdyti kiekvieno kliento lojalumą. Bent 36 procentai žmonių, kurie pirko iš jūsų vieną kartą, pirks dar, jei su jais susisieksite. Iš tiesų, sunkiausia ir brangiausia privilioti klientą pirmą kartą. Norėdami paversti klientus nuolatiniais, pasinaudokite šiomis mažomis gudrybėmis:

  • Siūlykite produktus, kurie papildytų pagrindinį pirkinį. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka batus, pasiūlykite įsigyti ir jų priežiūros priemonių;
  • Pritaikykite nuolaidą kitam apsipirkimui.
  • Po kiekvieno apsipirkimo, paskatinkite sugrįžti.

Visais su interneto svetainių kūrimu susijusiais klausimais kreipkitės į Studiją 4D.

 

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Jūsų partneris Studija 4D

Kodėl verta turėti internetinę parduotuvę? Nuo ko pradėti? 1

error: