Kaip naudoti „ChatGPT“ svetainės turiniui kurti?
AI įrankiai kaip „ChatGPT“ turinio kūrimui šiandien yra itin populiarūs ir nenuostabu:
- Jie padeda smulkaus verslo savininkams ir rinkodaros specialistams sutaupyti laiko ir pinigų.
- Tokie įrankiai kaip „ChatGPT“ sugeneruoja turinį per kelias sekundes.
Mažytė problema: tie tekstai nėra originalūs. „ChatGPT“ nėra toks protingas, kaip daugelis mano (dar!):
- Jis generuoja žodžius nesuprasdamas konteksto.
- Jo turinys yra bendras, be įžvalgų konkrečiai auditorijai.
- Taip, jis greitai mokosi, bet vis tiek gali pateikti klaidingą informaciją iš interneto, tarsi ji būtų tiesa.
Nenorime pasakyti, kad negalite naudoti ChatGPT ar kitų AI įrankių savo verslo poreikiams, nes jie iš tikrųjų yra puikūs. Šie įrankiai gali padėti generuoti idėjas verslo tinklaraščiui, sudaryti turinio planą arba rinkti informaciją.
AI taip pat yra puikus produktyvumo įrankis turinio rinkodaros specialistams. Tai sutaupo laiko, skirto minčių šturmui, planavimui, verslo turinio kūrimui ir redagavimui. Triukas yra teisingai naudoti „ChatGPT“ funkcijas, o ne pasikliauti vien jomis rašant turinį. Kokybė yra svarbiausia; naudokite jį, kad papildytumėte savo procesus ir padidintumėte efektyvumą.
Kaip sukurti aukštos kokybės verslo straipsnius naudojant ChatGPT?
1 žingsnis: pasirinkite raktinį žodį ir temą
Kaip verslo savininkas ar rinkodaros specialistas, prieš rašydami straipsnius turėtumėte turėti turinio strategiją ir turinio planą. Kiekviena turinio plano tema turi atitikti jūsų verslo tikslus ir auditorijos poreikius. Be to, kiekvienas jūsų svetainės turinys turėtų būti sutelktas į konkretų raktinį žodį, kad paieškos sistemos tai suprastų ir parodytų tam tikrai auditorijai.
Pasirinkite vieną raktinį žodį bei temą, kurią plėtosite. Įsitikinkite, kad raktinis žodis ir būsimas turinys atitinka naudotojo paieškos tikslą.
2 žingsnis: sukurkite akį traukiantį, emocionalų pavadinimą
Pavadinimas yra pirmas dalykas, kurį vartotojai pamatys savo užklausos SERP rezultatuose. Jūsų pavadinimas turėtų:
- Būti susijęs su turiniu, kurį pateiksite;
- Patraukti lankytojų dėmesį;
- Motyvuoti paspausti.
„ChatGPT“ ir kiti AI įrankiai negali parašyti patrauklių pavadinimų. Jie pateikia pavadinimo idėjas pagal jūsų pateiktą raktinį žodį, tačiau visi jų variantai bus bendri ir panašūs. Taigi jūs turite patys susikurti pavadinimus, reminatis AI pasiūlymais.
Kur rasti, kokios formuluotės yra laiminčios interneto paieškos sistemose? Naudokite įrankį, pvz., „Ahrefs“, arba eikite į „Google“ ir patikrinkite, kokie pavadinimai ir turinio tipai yra aukštesnėse pozicijose pagal jūsų tikslinį raktinį žodį.
3 žingsnis: sukurkite planą su antraštėmis bei paantraštėmis
Pirmiausia ieškokite raktinio žodžio „Google“ ir peržiūrėkite 10 geriausių rezultatų iš SERP, kad sužinotumėte, kokias potemes jie apima. Kokios paantraštės dažniausiai naudojamos? Įsitikinkite, kad įtraukėte jas į planą, kad jūsų turinys būtų išsamus, ir nustatykite „Google“ E-E-A-T (patirties, kompetencijos, autoritetingumo, patikimumo) gaires.
Paprašykite „ChatGPT“ jums padėti. Norėdami tai padaryti, paraginkite jį: „Sukurkite išplėstą temos apybraižą [Jūsų pavadinimas čia]. Plane turėtų būti šios paantraštės [paminėkite savo H2 ir H3].”
4 žingsnis: pridėkite DUK skyrių
Turėkite omenyje, jog dirbtinio intelekto sukurtas turinys jums yra kaip juodraštis. Kitas žingsnis yra peržiūrėti šį turinį, kad būtų užtikrinta aukštesnė kokybė:
- Pašalinkite nesusijusias turinio skiltis;
- Jei reikia, pridėkite papildomo turinio;
- Naudokite AlsoAsked.com, kad rastumėte 3–5 svarbius DUK, kuriuos reikėtų paminėti;
- Pasirinkite klausimus, kurie atitinka naudotojo paieškos tikslą;
Blokas su atsakymais į dažniausiai vartotojų užduodamus klausimus – tai galimybė atlikti paieškas balsu ir reitinguoti pagal ilgalaikius raktinius žodžius. Be to, tai padidina jūsų verslo ekspertines žinias ir skaitytojų akyse atrodo profesionaliau bei patraukliau.
5 žingsnis: suformuluokite užklausą „ChatGPT“
Pavyzdžiui: „parašykite straipsnį pagal pateiktą užklausą. Jis turi būti ne trumpesnis kaip 300 žodžių. Sukurkite antraškes bei paantraštes“.
Pabandykite ChatGPT pateikti atskirą užklausą kiekvienai antraštei bei paantraštei. Tai padės išvengti pasikartojimų; AI dažnai sugeneruoja tuos pačius teiginius skirtingais žodžiais.
6 žingsnis: redaguokite tai, ką gaunate iš „ChatGPT“
Gavę visą juodraštį iš ChatGPT, neskubėkite jo paskelbti savo interneto svetainėje. AI detektoriai matys jį kaip dirbtinį, o turinio kokybę tikrinančios programos, tokios kaip „Copywritely“, parodys jį kaip žemos kokybės ir neoriginalų.
Norėdami gauti aukštesnę kokybę, turite jį redaguoti:
- Redaguokite jį, kol tai taps jūsų prekės ženklo balsu;
- Pridėkite tinkamų iliustracijų, pateikite pavyzdių, suformatuokite trumpas, lengvai skaitomas pastraipas.
- Pridėkite nuorodas į išorinius susijusio turinio puslapius.
7 žingsnis: parašykite savo įžangą ir apibendrinimą
„ChatGPT“ įžangos ir apibendrinimai yra labai bendro pobūdžio ir dažnai atrodo taip, lyg juos parašė vidurinės mokyklos mokinys, neatlikęs namų darbų. Patikslinkite įžangą:
- Pradėkite nuo aktualaus, tačiau įtikinamo kabliuko;
- Padarykite ją trumpą ir gerai struktūruotą. (Vartotojai nuskaito (nuskanuoja), bet neskaito viso pateikto turinio; silpna įžanga sunaikins jų motyvaciją toliau domėtis, ką norite pasakyti.);
- Pridėkite asmeninių pavyzdžių. Taip turinys taps asmeniškesnis, artimas konkrečiai Jūsų verslui;
- Nustatykite lūkesčius, t.y., ko skaitytojai gali tikėtis iš Jūsų pateikiamo turinio (kokią naudą jie gaus ir pan.).
„ChatGPT“ negali Jūsų pakeisti
Kaip matote, verslo turinio kūrimo procesas naudojant ChatGPT yra 6/7 žmogaus darbo ir 1/7 AI darbo. Ir tai gerai. AI įrankių gebėjimas struktūrizuoti žmogaus patirtį į įtikinamą žmogaus rašymo imitaciją yra įspūdingas. Tačiau tai nėra visų problemų sprendimas.
Laikykite „ChatGPT“ naudingu įrankiu, o ne visu etatu dirbančiu savo verslo užduočių vykdytoju. 100% nepasitikėkite AI ir neleiskite jam pakenkti jūsų turinio kokybei. Išmintingai naudokite jo funkcijas ir sutaupysite laiko kitoms verslo plėtros užduotims.
Turini kuriate, tačiau jeigu norite, kad jį kažkas pamatytų – reikia pasistengti pritraukti lankytojų.