Elektroninės parduotuvės el. pašto marketingas

Elektroninės parduotuvės el. pašto marketingas

Elektroninės parduotuvės marketingas

Pripažinkite, jog labai sunku visus verslo reikalus sutvarkyti patiems. Net jeigu esate smulkusis verslininkas, kartais prireikia pagalbos. Laimei, šiais laikais yra daug puikių rinkodaros automatizavimo įrankių, skirtų šiuolaikinėms internetinėms įmonėms. Vienas iš jų – automatinis email marketingas. Rinkodaros automatizavimas yra svarbi priemonė, padedanti internetiniam verslui augti ir generuoti pajamas. Tai ne tik profesionalu, bet ir taupo jūsų brangų laiką. Taigi, papildykite savo elektroninės prekybos verslą marketingo automatizavimu.

Šiame Email marketingo automatizavimo vadove aptarsime:

  • Kaip marketingo automatizavimas gali padėti padidinti nepastebėtas pajamas?
  • Kodėl kliento išlaikymas turėtų būti pagrindinis jūsų rinkodaros strategijos akcentas?
  • Kaip išplėsti sąrašą ir pasiekti daugiau klientų?
  • Kaip parengti individualizuotas ir tikslines el. pašto rinkodaros kampanijas?
  • Taip pat pateiksime automatinių rinkodaros kampanijų, kurias galite ir turėtumėte pridėti dabar, pavyzdžių.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Naujų kontaktų pritraukimas

Klientai – kiekvieno verslo didžiausias turtas. Tad reikia stengtis į savo elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau naujų žmonių. Kai žmones domina jūsų siūlomas turinys ir produktai, yra didelė tikimybė, kad jie norės iš jūsų nuolat gauti naujienas.

Bet jei norite, kad nauji žmonės duotų jums savo kontaktinę informaciją, turite pasiūlyti jiems tai padaryti. Remiantis mūsų patirtimi, aktualus ir tinkamai pateiktas turinys yra geriausias būdas tai pasiekti.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Padidinkite klientų skaičių pirkimo metu

Naujos elektroninės parduotuvės pritraukia daug smalsuolių, kurie užsuka į jūsų svetainę pažiūrėti ką parduodate, kokios kainos ir pan. Nesvarbu, ar jie ateina per paiešką, ar per mokamus skelbimus, ar sužino apie jus socialiniuose tinkluose, pirkimo metu nepamirškite jų įtraukti į savo kontaktų sąrašą. Tokiu būdu sužinosite kiekvieno pirkėjo vardą, gyvenamąją vietą, elektroninio pašto adresą ir galėsite ateityje jiems siųsti informaciją apie nuolaidas, naujienlaiškius. Didelė tikimybė, jog šie žmonės taps nuolatiniais, grįžtančiais klientais.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Paskatinkite prenumeruoti naujienlaiškį

Dar vienas puikus būdas naujus klientus paversti nuolatiniais yra paskatinti juos užsiprenumeruoti jūsų naujienlaiškį, kuriame pateikiama informacija apie viešai neskelbiamas nuolaidas, įvairūs patarimai, gudrybės ir dar daugiau.

Geriausia siųsti tikslines reklamas, t.y. tokią informaciją, kuri konkrečiam žmogui yra aktualiausia. Suteikite savo klientams galimybę pasirinkti, ką jie norėtų iš jūsų gauti. Ar informaciją apie nuolaidas? Ar juos domina konkreti produktų kategorija?

Sukurkite prenumeratos registracijos magnetus

Geriausias būdas išplėsti savo elektroninės parduotuvės kontaktų sąrašą yra kurti įdomų, patrauklų bei aktualų turinį, kuris pritrauktų naujus prenumeratorius. Prisiminkite, kad žmonės nedalina savo kontaktinės informacijos bet kam. Turite jiems pasiūlyti ką nors vertingo, pavyzdžiui, specialias nuolaidas naujienlaiškio prenumeratoriams, nemokamą konsultaciją ir pan. Tai vadinamaprenumeratos registracijos magnetais. Tai lyg savotiški mainai: vartotojai suteikia savo kontaktinę informaciją mainais į tam tikrą naudą sau.

Jie skirti žmonėms, kurie dabar dar nėra nusiteikę pirkti, tačiau galbūt bus ateityje. Tai yra pirmas momentas, kai auditorija įvertins jūsų prekės ženklą pagal gautą vertę. Jei norite juos paversti klientais, tai turi būti aukštos kokybės patirtis.

Nustatykite nukreipimo puslapį

Tai yra tinklalapis, sukurtas tik prenumeratos registracijos magnetui. Kad lankytojai galėtų spustelėti norimą šaltinį, pareikalaukite, kad jie pateiktų savo kontaktinę informaciją. Svrabu neprašyti per daug duomenų, nes žmonės gali prarasti susidomėjimą. Tikslingiausia papršyti dviejų kontaktinių duomenų: vardo ir elektroninio pašto. O pasinaudodami šia informacija, surinkti daugiau duomenų apie lankytojus. 

Naudokite segmentavimą, suasmeninkite el. pašto pranešimus

Kiekvienas žmogus yra unikalus, tačiau visi turime ir panašumų. Tai žinodami, galite suskirstyti savo sąraše esančius žmones į grupes ar segmentus pagal jų pomėgius, kilmę ir pan. Taip kiekvienam savo elektroninės parduotuvės lankytojui suteiksite labiausiai jį dominančią informaciją.

Kaip pavyzdį pateikiame įmonę „Billabong“, kuri paskelbė rudeninę vilnos gaminių akciją. Jie siuntė savo elektroninės parduotuvės klientams el. laiškus, kuriuos suskirstė pagal lytį, kad jie būtų aktualesni gavėjui. Moterims siuntė tik moteriškų prekių pasiūlymus, o vyrams – tik vyriškų.

Sukurkite elektroninius laiškus, kurie padėtų segmentuoti auditoriją

Elektroninis paštas gali būti puiki priemonė, padedanti suskirstyti lankytojus į segmentus.Pavyzdžiui, galima pasitelkti naujienlaiškius. Naujienlaiškio paspaudimas yra teisinga nuoroda elektroninės parduotuvės savininkui, kad domimasi jo preke

Tokio auditorijos segmentavimo pavyzdys yra interneto svetainė „Home Advisor“, kurie susiejo namų savininkus su namų tobulinimo profesionalais. Jeigu paspaudžiama ant naujienlaiškio, reiškia, kad žmogus domisi tam tikru namų tobulinimo projektu. Jie gali būti lengvai suskirstyti į tolesnę el. pašto kampaniją, skatinančią naudoti programą, kad padėtų jiems pasirinkti namų tobulinimo profesionalą.

Elektroninės parduotuvės automatinis Email marketingas

Paliktas prekių krepšelis

Elektroninių parduotuvių savininkams tai yra viena iš labiausiai varginančių kliūčių, kurią sunku įveikti. Dažniausiai manoma, kad į prekių krepšelį dominančias prekes įdėję, tačiau pirkimo veiksmo taip ir neatlikę žmonės gali būti laikomi prarastais klientais. Tačiau tai netiesa. Tai – viena iš geriausių galimybių sudaryti sandorį.

Šie lankytojai yra vos per žingsnį, kad taptų klientais. Jiems tiesiog reikia priminti apie neįvykdytą užsakymą. Siųskite tokiems lankytojams priminimo laišką po vienos dienos nuo jų apsilankymo. Įtraukite prekės nuotrauką ir aprašą, kad jie vėl prisimintų ir iš naujo pamėgtų išsirinktas prekes.

Galite tai padaryti vienu el. laišku arba surengti kampaniją: siųsti po vieną laišką   kas tris ar penkias dienas po pirmojo el. laiško ir skatinti pirkėjus grįžti atsiskaityti. Puikus postūmis užbaigti pirkimą gali būti 10 procentų nuolaida ar kitas naudingas pasiūlymas.

Reklaminis pasiūlymas klientams su nuolaida

Kai kuriems žmonėms labai svarbu matyti prekę lentynoje. Siųskite jiems elektroninius laiškus su prekių vaizdu lentynoje, įtraukdami tas prekes, kurias jie buvo įsigiję anksčiau. Pasiūlykite nuolaidą, kad klientas įsitikintų, jog gavo puikų pasiūlymą.

Reklaminis pasiūlymas aukštą pirkimo reitingą turintiems klientams

Akivaizdu, kad aukštą pirkimo reitingą turintys klientai yra patys vertingiausi. Priverskite juos jaustis ypatingais pristatydami savo reklaminių pasiūlymų kampanijas. Naudodamiesi ankstesnių pirkimų duomenimis, siųskite jiems produktų grupių nuolaidas arba produktų, susijusių su praeityje įsigytomis prekėmis, idėjas.

Pvz, jei esate drabužių prekės ženklas, siųskite klientams batų, papuošalų ir aksesuarų, kurie derėtų prie neseniai įsigytų drabužių, pasiūlymus. Taip pat galite suteikti jiems nuolaidą, jeigu įsigys kelias prekes vienu metu.

Suaktyvinkite savo klientus

Kurį laiką nematėte vieno iš savo klientų? Praneškite jiems, kad ilgitės, naudodamiesi atgaliniu elektroniniu paštu.

Šis el. pašto tipas yra geras būdas užmegzti santykius su klientais, parodyti, kaip juos vertinate, išryškinti savo prekės ženklo identitetą. Taip pat galite įtraukti nuolaidos kodą. Tai bus papildoma paskata grįžti į jūsų svetainę.

Taigi, automatinis email marketingas yra vienas iš efektyviausių būdų padidinti pardavimus ir klientų lojalumą.

Elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos – Studija 4D.

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Internetinių parduotuvių kūrimas – Studija 4D

Elektroninės parduotuvės kūrimas

El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.

Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais.  Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.

Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.

Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?

E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą  šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.

Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.

Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.

Individualaus dizaino privalumai:

  • E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
  • Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
  • Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
  • Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.

Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?

Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.

Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.

Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.

Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:

  • Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
  • Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
  • Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
  • Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.

Internetinių parduotuvių kūrimas kaina

internetinių parduotuvių kūrimas kaina
Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.

Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:

Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.

Įvairios skaičiuoklės,

Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,

Susiejimai su socialine medija ir kt.

Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei  terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur  skaičiuojama individualių namų statybos sąmata,  priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.

Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu info@studija4d.lt arba galime visas detales aptarti telefonu: +37068937799 bei per skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.

El parduotuvės nuoma

Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.

El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.

Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:

  • Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
  • Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
  • Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
  • Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai

Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.

Internetinės parduotuvės užsienyje

Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.

Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.

KONTAKTAI
UAB „Ateities centras”
Adresas: Antakalnio g. 62-32,
LT-10300 Vilnius, Lietuva.
Įmonės kodas: 300130018
PVM kodas: LT100001935513
Direktorius Ramūnas Pocius

Lauksime Jūsų skambučių:
Mob.: +370 689 37799
Jūsų laiškų: info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Jūsų virtualus partneris Studija 4D

E komercija

E komercija

Internetas yra pagrindinis elektroninės komercijos variklis

E komercija. Ar planuojate pradėti internetinį verslą? Jeigu taip, tuomet Jūs neišvengiamai turėsite prisijungti prie milijonų kitų verslininkų, turinčių savo nišą elektroninės komercijos rinkoje. Kas gi yra elektroninė komercija? Paprastai tariant, tai yra sąvoka, kuri apima elektroniniu būdu valdomus  verslo santykius. Pagal savo esmę, e komercija susijusi su prekių ir / ar paslaugų pirkimu ir pardavimu elektroniniais kanalais, pavyzdžiui, internetu. Būtent internetas yra pagrindinis elektroninės komercijos variklis.

E komercija buvo pristatyta 1960 metais, o jos populiarumo augimas susijęs su padidėjusiu interneto prieigos prieinamumu bei populiarių internetinių parduotuvių atsiradimu 1990 ir 2000 metų pradžioje.

Įdomu, kad populiarioji internetinė parduotuvė Amazon pradėjo veikti Jeff Bezos garaže 1995 m. EBay pristatė internetinius aukcionus 1995, o 1997 su trenksmu prisistatė internetiniame versle su Beanie Babies produkcija.

E komercija vystėsi palaipsniui

Kaip ir kiekviena skaitmeninė technologija ar klientų aptarnavimu pagrįsta rinka, e komercija vystėsi palaipsniui. Iš tiesų, e komercija nepajudinamai įsitvirtino rinkoje išpopuliarėjus mobiliesiems įrenginiams. Su socialinių tinklų, tokių kaip Facebook, Pinterest populiarumo augimu socialinė žiniasklaida tapo svarbia e-komercijos dalimi. Nuo 2014 m Facebook sugeneravo 85 procentus socialinės žiniasklaidos klimės pardavimų e-komercijos platformoje Shopify.

E-komercijos kategorijos

B2B (Business to Business) (Verslas Verslui)

Šiai kategorijai priklauso įmonės, vystančios verslą tarpusavyje. Vienas iš pavyzdžių yra gamintojai, parduodantys savo produkciją  pardavimo platintojams ir didmenininkai, parduodantys prekes mažmenininkams.

B2C (Business to Consumer) (Verslas Vartotojui)

B2C kategorijai priklauso įmonės, parduodančios savo prekes plačiajai visuomenei, pasitelkiant  Krepšelio programinę įrangą. Tai vyksta be jokio žmogaus įsikišimo. Būtent apie tokį pardavimo mechanizmą pagalvoja dauguma žmonių išgirdę terminą e komercija. Puikiausias pavyzdys – Amazon elektroninės prekybos platforma.

C2B (Consumer to Business) (Vartotojas Verslui)

Šiuo atveju, vartotojai rašo nustatyto biudžeto projektą internete, o įmonės dėl jo varžosi. Vartotojas peržiūri pasiūlymus ir pasirenka jam labiausiai tinkančią įmonę. Tokio modelio pavyzdys yra Elance.

C2C (Consumer to Consumer) (Vartotojas Vartotojui)

Tai vyksta per interneto skelbimus, forumus ar kitas prekyvietes, kur žmonės gali pirkti ir parduoti savo prekes. Pavyzdžiai – Craigslist, eBay ir Etsy.

Kaip pradėti?

Jei norite parduoti paprastus produktus, plėsti savo pardavimus internete, yra keletas įrankių, kuriuos galite naudoti, norėdami pradėti.

Tokios svetainės kaip WordPress gali pasiūlyti mobiliesiems įrenginiams puikiai pritaikytus, naudoti paruoštus  internetinių parduotuvių šablonus. Pasinaudoję šia galimybe, turėsite naudoti paruoštą internetinę parduotuvę greitai ir be didelių pastangų. Kaip parduotuvės savininkas, Jūs turėsite pasirūpinti vartotojų kreditinių kortelių mokėjimų surinkimu internete. PayPal ir Google Wallet (Google piniginė) yra populiariausi būdai surinkti ir valdyti mokėjimus internete. O jei norite profesionalių paslaugų, internetinių parduotuvių kūrimo, dizaino, logotipų kūrimo, programavimo paslaugų, mokėjimo sistemų diegimo internetinėje parduotuvėje ir pan. kreipkitės į Studija 4D.

Jeigu Jūs parduodate prekes, o ne paslaugas, privalote  apsvarstyti, kaip jas išsiųsite klientams. Taip pat turite išsiaiškinti valstybės, kurioje plėtosite savo verslą įstatymus ir sužinoti, ar Jums nereikia gauti leidimo, norint prekiauti internetu bei sužinoti kitus panašius niuansus.

Įmonei augant, didėjant prekybos apimtims bei pinigų srautams atsiranda būtinybė naudoti pažangesnius mokėjimų apdorojimo būdus.

Reikia pasakyti, jog e komercija skatina naujas verslo formas bei didina prekybos mastą. Juk elektroninių parduotuvių darbo laikas neribotas, tad pirkėjai gali čia lankytis visą parą, 7 dienas per savaitę. Be to, elektroninei parduotuvei nereikia specialių patalpų, pardavėjų ir pan. Dar vienas didžiulis internetinių parduotuvių privalumas yra tas, kad Jums nereikia turėti kelių parduotuvių skirtinguose miestuose tam, kad patenkintumėte savo klientų poreikius. Užtenka vienos elektroninės parduotuvės, nes čia gali apsipirkti visi, kas nori, nepaisant gyvenamosios vietos.

Kaip patikrinti elektroninės parduotuvės patikimumą?

Kaip patikrinti elektroninės parduotuvės patikimumą?

Elektroninės parduotuvės patikimumas

Kaip patikrinti elektroninės parduotuvės patikimumą? Šiais laikais elektroninių parduotuvių populiarumas yra labai išaugęs.  Nemaža dalis žmonių jose apsiperka net dažniau nei realiose parduotuvėse. Iš tiesų, galima teigti, kad internetinės parduotuvės yra populiaresnės tarp jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių. Vyresniosios kartos atstovai vis dar lieka ištikimi realioms parduotuvėms. Tai lemia kelios priežastys: pirma, didžiajai daliai vyresnių žmonių trūksta kompiuterinio raštingumo įgūdžių; antra, internetinės parduotuvės jiems atrodo nepatikimos, nes vyresniosios kartos žmonės yra įpratę prie parduotuvių, kur gali prekes pačiupinėti, sumokėti už jas grynais pinigais.  Taigi šiuo atveju nuogąstavimai dėl internetinių parduotuvių patikimumo – nepagrįsti, nes vyrauja išankstinis nusistatymas.

Internetinių parduotuvių patikimumas, pagrindiniai kriterijai

Tačiau atsargumas niekada nepakenks, nes yra ne vienas nesąžiningas verslininkas, kuris siekia apgauti savo klientus. Pasak elektroninės prekybos ekspertų, yra keturi pagrindiniai kriterijai, pagal kuriuos vertinamas internetinių parduotuvių patikimumas. Tai: realūs įmonės rekvizitai bei kontaktai, grynų pinigų operacijos, atsiskaitymas už prekes per finansinį tarpininką.

Svarbus elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus – realūs duomenys apie įmonę

Kaip jau minėjau, pirmasis svarbus elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus yra realūs duomenys apie įmonę. Prieš įsigydami prekes tam tikroje parduotuvėje, vartotojai turėtų patikrinti, ar interneto svetainėje pateikti duomenys apie įmonės biurą ir kiti su ja susiję duomenys yra tikri. Taip pat reikėtų paieškoti tos įmonės klientų atsiliepimų apie jų paslaugų kokybę, informacijos veiklos sėkmingumą, gyvavimo laiką.

Jeigu elektroninės parduotuvės kontaktų skiltyje nėra nurodyti tikslūs duomenys apie įmonę (duotas tik elektroninio pašto adresas ar telefonas), tai jau yra signalas, kad kažkas gali būti ne taip ir vertėtų atidžiau pasidomėti šia įmone. Įsitikinkite, kad įmonės duomenys nėra išgalvoti ir prireikus galėsite su jais susisiekti (dėl nekokybiškų prekių, norėdami jas grąžinti, pakeisti dydį ir kt.).

Elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus – sutartis su finansiniu tarpininku

Antrasis reikšmingas patikimumo kriterijus – internetinė parduotuvė privalo būti sudariusi sutartį su finansiniu tarpininku – banku ar kita mokėjimo sistema – dėl apmokėjimo už prekes. Jeigu elektroninė parduotuvė yra sudariusi tokią sutartį, galite ja pasitikėti, nors net ir tai 100 procentų neapsaugo nuo apgaulės. Pavyzdžiui, galite gauti nekokybišką prekę, kurios pardavėjas nesutiks priimti atgal ir grąžinti pinigus ir pan. Kitaip tariant, jeigu žmogaus tikslas yra Jus apgauti, jis ras būdų tai padaryti.

Susidūrę su tokiais nesąžiningais verslininkais būtinai informuokite apie tai kitus žmones, kad ir jie nepatektų į apgavikų pinkles. Tam yra ne vienas būdas: yra sukurtos specialios nesąžiningus pardavėjus padedančios demaskuoti grupės socialiniuose tinkluose (konkrečiai – Facebook) arba galite parašyti atsiliepimą tiesiog konkrečios įmonės interneto puslapio komentarų skiltyje.

Dar patikimesnis būdas atsiskaityti už internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes yra mokėjimas grynaisiais kurjeriui jas pristačius. Tokiu atveju galite apžiūrėti prekę, patikrinti, ar ji kokybiška, tokia, kokią užsisakėte.

Elektroninės parduotuvės patikimumo kriterijus – prekių kainos

Į ką dar reikėtų atkreipti dėmesį? Ogi į prekių kainas. Jeigu elektroninėje parduotuvėje siūloma įsigyti garsių gamintojų (Adidas, Nike ir pan.) prekių už itin žemą kainą, tai yra pirmasis signalas, jog prekės nėra originalios, o tik žinomų prekės ženklų klastotės. Dažniausiai norėdami pateisinti nepagrįstai žemas kainas prekybininkai prisidengia išpardavimais, nuolaidomis. Nebūkite per daug patiklūs ir atminkite, kad už kokybę reikia atitinkamai mokėti, tad neužkibkite ant gudrių verslininkų, siūlančių įsigyti visame pasaulyje garsių prekių ženklų gaminius už daug mažesnę kainą, kabliuko. Jeigu kyla abejonių dėl tokių prekių kainų, pažiūrėkite, kiek jos iš tiesų kainuoja tam tikrų prekės ženklų firminėse parduotuvėse ir tą pačią sekundę suprasite, kad esate apgaudinėjami.

Apibendrinant galima teigti, jog iki šių dienų elektroninė prekyba yra labai ištobulinta ir jau seniai praėjo tie laikai, kai žmonės nepatikliai žiūrėjo į internetines parduotuves ir vengdavo jose apsipirkti. Tačiau ir dabar pasitaiko nesąžiningų verslininkų, siekiančių apgauti savo klientus ir iš jų pasipelnyti. Tad būkite budrūs ir prieš spausdami pirkimo mygtuką, pasidomėkite, iš ko perkate, kad vėliau netektų gailėtis.

Kokios yra pagrindinės interneto svetainių rūšys?

Kokios yra pagrindinės interneto svetainių rūšys?

Internetas – neatsiejama šiuolaikinių žmonių gyvenimo dalis. Be jo jaučiamės kaip be rankų. Turėdami kompiuterį ir prieigą prie interneto galime sutvarkyti daugumą reikalų net neiškėlę kojos iš namų. Taip pat galime žaisti įvairius kompiuterinius žaidimus, skaityti straipsnius, klausytis muzikos, žiūrėti vaizdo transliacijas ir t.t.  Taigi internetas skirtas ne tik darbui, bet ir pramogoms.  Šio straipsnio tikslas – išsiaiškinti, kokios yra pagrindinės interneto svetainių rūšys bei pagal ką jos klasifikuojamos?

Interneto svetainių rūšys

Prieš kreipdamiesi  į specialistus su prašymu sukurti interneto svetainę, pirmiausia turite nuspręsti, kokio tipo ji turi būti ir aiškiai visa tai įvardinti. O norėdami tai padaryti, turite žinoti, kokie gali būti interneto tinklalapiai ir kokios jų funkcijos. Skirtingiems tikslams įgyvendinti kuriamos skirtingų rūšių interneto svetainės.

Reprezentacinės svetainės

Reprezentacinės svetainės yra skirtos plačiajai visuomenei pristatyti tam tikrą įmonę, žmogų.  Tokios interneto svetainės nereikalauja daug priežiūros, nes jose pateikiama informacija yra retai atnaujinama. Iš tiesų, didžiojoje dalyje reprezentacinių interneto  svetainių  pateikiama nekintanti informacija apie vieną ar kitą įmonę (veiklos istorija, teikiamos paslaugos).

Komercinės svetainės – elektroninės parduotuvės

Dar viena internetinių svetainių rūšis – komercinės svetainės, t.y. elektroninės parduotuvės, kurių tikslas – internetu parduoti prekes ar paslaugas. Galima drąsiai teigti, kad elektroninės parduotuvės šiuo metu išgyvena aukso amžių. Pirkėjams labai patinka, kad internetinėse parduotuvėse jie gali greitai ir patogiai įsigyti norimas prekes ar paslaugas neišėję iš namų. O ir elektroninių parduotuvių savininkams turėti tokią parduotuvę labiau apsimoka nei realią, nes jiems nereikia rūpintis patalpų įsigijimu ar nuoma, už visa tai mokėti nemažus pinigus, nereikia samdyti pardavėjų ir mokėti jiems atlyginimų. O kur dar rūpesčiai dėl prekių sandėliavimo, Turėdami internetinę parduotuvę tokių rūpesčių išvengsite. Tinkamai suprojektuota internetinė parduotuvė padės sutaupyti pinigų ir Jums brangaus laiko. O domėjimasis lankytojų veiksmų statistika padės planuoti pardavimus, nes leis geriau suprasti lankytojų pirkimo įpročius.

Naujienų portalai

Viena iš populiariausių ir žmonių mėgstamiausių interneto tinklalapių rūšių yra naujienų portalai. Juose pateikiami įvairaus pobūdžio straipsniai, naujausių įvykių apžvalgos, lankytojai gali išreikšti savo nuomonę į aprašomus įvykius komentuodami. Tokio tipo interneto svetainės palaikymas reikalauja gana didelių žmogiškųjų resursų, nes tokiuose portaluose pateikiama informacija labai greitai kinta: vienus straipsnius keičia kiti. Norint užtikrinti nenutrūkstantį naujienų srautą, būti karščiausių įvykių centre reikalinga didelė komanda: žurnalistai, operatoriai, redaktoriai, tinklalapio administratoriai ir t.t. Taigi, naujienų portalai – didelių investicijų ir žmogiškųjų išteklių reikalaujanti interneto svetainių rūšis.

Pramogų svetainės

Jau iš pavadinimo galima suprasti, jog pramogų svetainės yra skirtos smagiam laiko praleidimui internete. Jose galima žiūrėti filmus, žaisti kompiuterinius žaidimus, klausytis muzikos. Galima teigti, kad populiariausios šiuo metu yra filmų svetainės, kuriose norimus filmus galima žiūrėti online arba parsisiųsti į savo kompiuterį. Ne mažiau interneto vartotojus domina muzikinės interneto svetainės, kuriose galima rasti įvairiausių stilių muzikos kiekvieno klausytojo skoniui. Kompiuterinių žaidimų svetainės jau nėra tokios populiarios kaip anksčiau. Jos užleido vietą žaidimų konsolėms ir kitoms modernioms technologijoms.

Bendruomenių svetainės

Bendruomenių svetainės yra skirtos keistis informacija. Tai yra forumai, kuriuose susiburia ir bendrauja žmonės, turintys panašius interesus, pomėgius. Bendruomenių svetainių tipui galima priskirti šiuo metu itin populiarias socialinių tinklų svetaines (Facebook, Instagram ir pan.). Tiesą sakant, tokios interneto svetainės yra puiki terpė reklamuotis įmonėms, kurios čia gali įdėti savo skelbimus ir tokiu būdu pritraukti naujų klientų.

Blog’ai – interneto dienoraščiai

Blog’ai (interneto dienoraščiai) – asmeniniai tinklalapiai, kuriuose vienas ar keli žmonės skelbia savo įrašus juos dominančiomis temomis. Blog’ai – ne tik puikus būdas išreikšti savo mintis, bet ir galimybė reklamuoti verslo įmonę. Kaip tai vyksta? Viskas paprasčiau, nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tiesiog savo interneto dienoraštyje Jūs reguliariai talpinate įrašus, pritraukiate vis didesnį lankytojų būrį, kurie tampa nuolatiniais blog’o skaitytojais, dalinasi Jūsų įrašais ir taip padeda  populiarinti Jūsų įmonės produkciją.

Taigi, dabar jau žinote, kaip skirstomos interneto svetainės. Jeigu prireiks interneto svetainių kūrimo paslaugų, susisiekite su Studijos 4D komanda.

error: