Vas 22, 2023 | Elektroninės parduotuvės kūrimas, Reklama Facebook, Reklama Google
Kaip padidinti internetinės parduotuvės pardavimus? Sukurkite kuo patrauklesnę apsipirkimo patirtį.
Netrūksta tyrimų, kurie rodo, kad pirkėjai nori daugiau patogumo, ir geresnės individualizuotos patirties pirkdami internetu. Tačiau kai reikia rasti tinkamus drabužius, aksesuarus ar kt., noras lengviau ir greičiau atrasti gaminį ne visada išpildomas. Ypač todėl, kad mažmenininkai dažnai jaučia poreikį teikti pirmenybę sezoninėms, garsiausių prekių ženklų ar reklaminėms linijoms, o ne labiau į klientus orientuotoms strategijoms.
Nors, nepaisant didžiulio augimo ir nuolatinių galimybių elektroninėje prekyboje, internetinių mados ir aksesuarų pardavėjų konversijų rodikliai sumažėjo – nuo 2,19 % 2021 m. iki 1,52 % 2022 m.
Tikslingesnių atradimų poreikis
Ankstyvuosius spausdintus prekių katalogus primenančios, tik suskaitmenintos svetainės dažnai atrodo taip lyg kalbėtų apie vartotoją, o ne su juo. Nenuostabu, kad tokių internetinių parduotuvių lankytojai į jas užklydę greitai ir išeina. Nes neranda to, ko ieško: greito, patogaus apsipirkimo, patraukliai pateiktų prekių, kurias būtų patogu rasti ir pan.
Tyrimų duomenimis, beveik pusė vartotojų (47 proc.) nori įrankių ir paslaugų, kurios jiems palengvintų prekių pasirinkimo procesą, o daugiau nei trečdalis vartotojų (34 proc.) mieliau išleis daugiau pinigų kad tik sutaupytų laiko apsipirkdami.
Tai žinodami, internetiniai pardavėjai turi nustoti laikyti savo internetines parduotuves virtualia vitrina, o sukurti kuo patrauklesnę apsipirkimo patirtį. Kovoje dėl pirkėjų dėmesio laimi tos internetinės parduotuvės, kurios yra orientuotos į pagalbą, švietimą ir proceso, per kurį atrandama informacija ir produktai, supaprastinimą. Šie dalykai yra be galo svarbūs, nes konkurencija – didelė, tad, norėdami, jog pirkėjai pasirinktų jus, o ne konkurentus, turite jiems pasiūlyti tokias prekes bei apsipirkimo patirtį, kad jie norėtų vėl ir vėl grįžti į jūsų parduotuvę ir taptų lojaliais klientais.
Personalizavimas yra raktas į sėkmę
Kad pardavimas būtų tikrai efektyvus, būtina gerai pažinoti savo potencialią pirkėjų auditoriją. Tai reiškia, kad reikia nustatyti pagrindinius auditorijos segmentus, kuriais remiantis prekės ženklai gali kurti suasmenintas kampanijas, atitinkančias skirtingų pirkėjų grupių poreikius ir pomėgius.
Pavyzdžiui, makrokomandų segmentavimo sistema gali būti naudojama norint pritaikyti turinį, naršymą ir bendrą svetainės naudotojo patogumą pagal lankytojo ketinimų lygį, t,y. pagal tai, kokia tikimybė, jog lankytojas įsigys prekių jūsų internetinėje parduotuvėje. Mažiausiai pirkti suinteresuotoms auditorijoms labiau tikėtina, kad prireiks mokymo apie produktą, kad jie susižavėtų, o vidutiniškai suinteresuotai ir susidomėjusiai auditorijai bus reikalinga lyginamoji prekių informacija, padedanti galutinai apsispręsti pirkti. Didžiausią potencialą turinčiai pirkėjų auditorijai svarbiausia, kad pirkimo veiksmą būtų galima atlikti kuo greičiau ir patogiau. Taip pat jiems patinka, kai pirkimo metu pasiūloma įsigyti su perkama preke susijusių dalykų, pvz: perkant ausines, pasiūloma kartu įsigyti kompiuterio pelę, mikrofoną ir pan.
Visa tai sujungę su algoritmu pagrįstomis produktų rekomendacijomis, turėsite visus įrankius, kurių jums reikia, kad užtikrintumėte sklandžią pirkėjų kelionę jūsų internetinėje parduotuvėje, kuri baigsis įvykdytu pirkimo sandoriu.
Produktų ieškikliai, atitinkantys tinkamiausias prekes pagal konkretaus kliento tikslus.
Interesų/poreikių viktorinos, padedančios rinkti pirmenybių duomenis, kad būtų galima nuodugniau suasmeninti pirkimo procesą.
Produktų vadovai, kuriuose reklamuojami pagal užsakymą sukurti rinkiniai, pvz., proga, sezonas, nuotaika.
Segmentuotas turinys, skirtas tam tikrai auditorijai.
Supaprastinta naršymo funkcija, išryškinanti pagrindines kategorijas arba svetainės sritis, kad naršymas būtų supaprastintas
Kategorijų antraštės rekomendacijos, kurios parodo produkto privalumus.
Didesnis atlygis iš pilkos masės išsiskiriantiems prekių ženklams
Elektroninės prekybos pardavimai gali augti, tačiau tai nereiškia, kad internetinė parduotuvė yra tinkama ir jos nereikia tobulinti. Prekių ženklai turėtų atidžiai stebėti savo konversijų rodiklius ir ieškoti būdų, kaip nuolat optimizuoti svetainės patirtį. Eksperimentuodami su kai kuriais šiame straipsnyje aprašytais pardavimo metodais, jie pamatys skirtumą, kokią naudą gauna, kai didžiausiu prioritetu tampa klientas, o ne konversijų rodikliai. Nepamirškite, kad būtent klientai yra didžiausia vertė ir investicija.
Sau 7, 2020 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Elektroninės parduotuvės kūrimas
El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.
Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais. Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.
Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.
Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?
E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.
Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.
Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.
Individualaus dizaino privalumai:
- E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
- Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
- Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
- Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.
Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?
Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.
Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.
Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.
Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:
- Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
- Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
- Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
- Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.
Internetinių parduotuvių kūrimas kaina
Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.
Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:
Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.
Įvairios skaičiuoklės,
Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,
Susiejimai su socialine medija ir kt.
Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur skaičiuojama individualių namų statybos sąmata, priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.
Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos
el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu
info@studija4d.lt arba galime visas detales aptarti telefonu:
+37068937799 bei per
skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.
El parduotuvės nuoma
Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.
El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.
Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:
- Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
- Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
- Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
- Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.
Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai
Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.
Internetinės parduotuvės užsienyje
Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.
Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.
Spa 23, 2019 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Internetinės parduotuvės dizainas, socialinė medija. Dauguma įmonių vykdydamos rinkodaros kampanijas pasitelkia socialinę žiniasklaidą. Tačiau daugelis nepilnai išnaudoja jos galimybes savo interneto svetainėse. Socialinė žiniasklaida ir jūsų svetainė ar elektroninė parduotuvė gali sklandžiai susilieti, kad reklamuotų jūsų prekės ženklą ir padidintų populiarumą internete. Pateiksime patarimų, kaip tai pasiekti.
Sukurkite internetinės parduotuvės socialinės medijos mygtukus
Nuorodų į savo socialinės žiniasklaidos profilius pridėjimas yra paprasčiausias būdas integruoti ją į savo svetainę. Nuorodos į socialinių tinklų profilius leidžia vartotojams greitai pereiti į mėgstamą socialinį tinklą ir sužinoti daugiau apie jūsų įmonę, susisiekti su jumis ar pasidalyti jūsų turiniu.
Įtraukdami internetinės parduotuvės socialinės medijos mygtukus, turėtumėte ne tik nukopijuoti įprastus „Facebook“, „Twitter“ ir „YouTube“ logotipus ir patalpinti juos kur nors puslapio kampe. Geriausią rezultatą pasieksite, jeigu juos integruosite į svetainės dizainą, susiesite su prekės ženklu.
Į tinklaraščio įrašus įtraukite internetinės parduotuvės bendrinimo mygtukus
Jei turite internetinės parduotuvės tinklaraštį, prie kiekvieno įrašo pridėkite dalijimosi mygtukus. Bendrinimo mygtukai skaitytojams leis pasidalinti jūsų turiniu vieno mygtuko paspaudimu. Be jų dalijimosi procesas bus apsunkintas, užtruks daugiau laiko. Iš tiesų, šiais laikais interneto svetainės, kuriose nėra bendrinimo mygtukų, jau kelia nuostabą.
Integruokite elektroninę parduotuvę su „Facebook“
Integravę Facebook su elektronine parduotuve tikrai išlošite. Prekės bus matomos socialinio tinklo paskyroje, tad pirkėjas jausis taip lyg pirktų tiesiai iš Facebook, nors iš tikrųjų Facebook tik sugeneruoja krepšeli ir nukreipia į elektroninės parduotuvės atsiskaitymo puslapį. Pirkejas turi galimybę pasidalinti su draugais, ką jis nusipirko, o tai naudinga abiems pusėms: pirkėjui pagerinama apsipirkimo patirtis, o pardavėjai turi galimybę gauti papildomos reklamos.
Skelbkite savo produktų nuotraukas, vaizdo įrašus internetinės parduotuvės socialinėje žiniasklaidoje
Nors pirminis naršymo socialiniuose tinkluose tikslas nėra kažką nusipirkti, tačiau žmonės atkreipia dėmesį į patrauklias pateiktas prekes ir dažnai susigundo pirkti būtent paskatinti socialiniuose tinkluose pamatytų nuotraukų ar video. Taigi sukurkite internetinės parduotuvės vaizdo įrašą apie produktą ir nedelsdami bendrinkite jį socialinės žiniasklaidos kanaluose.
Svarbiausia, kad vaizdo įrašas būtų trumpas, konkretus, įtraukiantis ir, kur tai leidžiama, net linksmas. Naudokite tinkamas žymas (hastag) ir skatinkite žmones kuo daugiau dalintis.
Skatinkite internetinės parduotuvės vartotojų generuojamą turinį
Vartotojų internetinės parduotuvės sukurtas turinys – tai turinys, kurį apie jus sukuria klientai ir kuris vėliau bendrinamas jūsų socialinės žiniasklaidos kanalais. Jo tikslas – parodyti, kad jūsų prekės yra populiarios, žmonės jas perka ir tuo džiaugiasi. Kiekvienam prekės ženklui toks turinys yra labai vertingas, nes jis yra 100% autentiškas.
Tai patvirtina ir statistika, nes dėl vartotojo sukurto turinio, pavyzdžiui, nuotraukų, elektroninių parduotuvių konversijų rodikliai padidėja 25%. Paprasčiau tariant, žmonės labiau pasitiki jūsų klientų sukurtu turiniu, nei jūsų sukurtu turiniu.
Štai kokias funkcijas turėtų atlikti vartotojų generuojamas turinys:
- Parodykite produkto privalumus;
- Pabrėžkite prekės ženklo vertybes;
- Atrodyti kaip kliento atsiliepimas apie tam tikrą prekę.
Taigi, socalinė medija gali puikiai įsilieti į jūsų interneto svetainę, ją papildyti, praturtinti ir suteikti naudos. Tai puiki rinkodaros strategija, kuri, jeigu teisingai panaudojama, padės pasiekti kur kas didesnę auditoriją nei tradiciniai rinkodaros metodai.
Siūlome šias paslaugas: internetinės parduotuvės sukūrimo paslauga, optimizavimas paieškos sistemoms SEO, dizaino paslaugos, programavimo paslaugos, reklama internete, profesionalus reklamos pirkimas internete.
Geg 9, 2017 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Internetinės parduotuvės kūrimas
Internetinė prekyba dabar išgyvena savo aukso amžių. Žmonės daug dažniau apsiperka internetu, nes tai ne tik sutaupo laiko, bet ir yra labai patogu bei saugu. Akivaizdu, kad elektroninės parduotuvės populiariausios tarp jaunų ir vidutinio amžiaus žmonių. Vyresniosios kartos atstovai, ypač Lietuvoje, yra kur kas konservatyvesni, taip lengvai nepriima naujovių, todėl dažnai laiko internetines parduotuves nepatikimomis. Tačiau laikui bėgant šis mitas tikrai išnyks. Juk elektroninė prekyba, kaip ir kitos veiklos sritys, modernėja, mažėja tikimybė, kad atsitiks įvairių nenumatytų dalykų (pirkėjų duomenų pasisavinimas ir pan.), tad nepasitikėti internetinėmis parduotuvėmis nėra pagrindo.
Jeigu turite parduotuvę ar parduotuvių tinklą, bet nesuteikiate žmonėms galimybės savo prekes įsigyti internetu, tuomet prarandate galimybę turėti žymiai daugiau klientų ir, žinoma, daugiau uždirbti. Juk internetinėse parduotuvėse Jūsų produkcija bus prieinama daug didesniam žmonių ratui, nepriklausomai nuo miesto, kaimo ar šalies, kurioje jie gyvena. Be to, čia galima apsipirkti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
E-komercijos specialistai
Sunkiausia pradėti prekiauti internetu yra mažoms įmonėms, kurios neturi pakankamai personalo, ribotas finansines galimybes ir pan. Tokiu atveju protingiausias sprendimas būtų kreiptis į e-komercijos specialistus, kurie Jums ne tik sukurs internetinę parduotuvę, bet ir padės ją išlaikyti kuo mažesnėmis sąnaudomis.
Prieš kreipiantis į specialistus, svarbu turėti kuo aiškesnę būsimos elektroninės parduotuvės viziją (kaip ji turėtų atrodyti, kokie dizaino sprendimai priimtiniausi ir pan.). Galite net susirasti patinkančią elektroninę parduotuvę užsienyje ir parodyti ją kaip pavyzdį Jūsų parduotuvę kursiantiems specialistams. Taip jie žinos, ko maždaug norite ir tikitės.
Jeigu Jūsų įmonė jau turi interneto svetainę, tada ir elektroninė parduotuvė turėtų būti tokios pačios stilistikos, atspindėti esamą interneto svetainės išvaizdą, įskaitant logotipus, spalvų schemas.
Jeigu dar neturite įmonės interneto svetainės, elektroninės parduotuvės dizainą derinkite prie įmonės logotipo (fonas, šriftai, spalvų gama ir kt.).
Kokybiškas internetinės parduotuvės turinys
Kitas labai svarbus žingsnis – sukurti kokybiškus, patrauklius prekių aprašymus ir kokybiškas nuotraukas. Pirkdami internetu žmonės negali prekės paliesti ar užuosti, todėl labai svarbu turėti kokybiškas prekių nuotraukas, kurias galima padidinti, pažiūrėti į prekę iš arčiau ir pan. Prekių aprašymai turėtų būti trumpi, tačiau informatyvūs ir su įdomiomis detalėmis, kurios patrauktų žmonių dėmesį. Norėdami įtikinti pirkėjus, prekių aprašymuose vartokite daugiau būdvardžių, įvairių emocijas sukeliančių frazių.
Dar vienas svarbus klausimas kiekvienam elektroninės parduotuvės savininkui – kaip privilioti pirkėjus. Vos tik internetinei parduotuvei pradėjus veikti, paskleiskite žinią apie ją kuo plačiau, t.y. ne tik virtualioje erdvėje, bet ir popierinėje spaudoje, radijuje ir pan. Galite sukurti Jūsų internetinę parduotuvę pristatančias Facebook, Twitter, Pinterest, YouTube paskyras.
Reguliariai pildykite internetines parduotuves nauja informacija
Keletą kartų per dieną papildykite interneto svetainę nauja informacija, rašyti su savo produkcija, jos panaudojimu, išskirtinumu ir pan. susijusius straipsnius ir įdėkite juose nuorodas į elektroninę parduotuvę. Pateikdami papildomos informacijos apie savo produkciją, labiau atkreipsite žmonių dėmesį į savo įmonę, paskatinsite pirkti būtent Jūsų internetinėje parduotuvėje.
Žinoma, reklamos galimybės priklauso nuo įmonės turimų finansų, tačiau jeigu galite skirti daug pinigų reklamai, jų negailėkite. Reklama naujai, niekam nežinomai parduotuvei būtina kaip oras.
Reikia pasakyti, kad sėkminga elektroninės parduotuvės veikla sunkiai įsivaizduojama be SEO (optimizavimo paieškos sistemoms). Nes SEO gali padėti Jūsų internetinei parduotuvėje įsitaisyti aukščiausiose pozicijose tarp Google, Bing, Yahoo paieškos rezultatų. O tai būtina norint sėkmingai gyvuoti bei gauti norimą pelną. Juk neveltui sakoma: jeigu Tavęs nėra Google, reiškia Tavęs nėra visai.