Elektroninio pašto rinkodara ir jos svarba elektroninėje prekyboje

Elektroninio pašto rinkodara ir jos svarba elektroninėje prekyboje

Šiandieniniame skaitmeninės rinkodaros pasaulyje elektroninio pašto rinkodara yra labai svarbi kiekvienam verslui. Dauguma internetinių mažmenininkų turi žinoti, kad rinkodara el. paštu yra viena iš efektyviausių rinkodaros formų, skatinančių pardavimus ir investicijų grąžą (IG). Tai taip pat vienas iš paprasčiausių būdų pradėti rinkodaros kampanijas, nes el. pašto rinkodara nereikalauja itin daug pastangų ir planavimo.

El. pašto rinkodara yra vienas geriausių skaitmeninės rinkodaros metodų, nes, be didelių investicijų galite gauti daug naudos: esamiems ar potenciaiems klientams siųsti informacinius pranešimus, nuolaidų pasiūlymus. Be to, tai leis jums užmegzti ryšius su klientais ir nuolat informuoti juos apie tai, kas vyksta jūsų parduotuvėje.

Štai šešios priežastys, kodėl el. pašto rinkodara yra svarbi:

Kuria santykius

El. pašto rinkodara padeda sukurti tvirtą ryšį tarp jūsų prekės ženklo ir klientų. Tai leidžia užmegzti ryšį su savo auditorija ir didina jos lojalumą. Tai galima padaryti siūlant išskirtinius pasiūlymus, nuolaidas ir akcijas arba siunčiant esamiems ar potencialiems klientams atitinkamą turinį, kuris jiems bus naudingas.

Pavyzdžiui, galite nusiųsti savo klientams nuolaidos kodą, kurį jie gali panaudoti norėdami sutaupyti pinigų kitam pirkiniui. Tai rodo, kad jums jie rūpi ir norite, kad jie sugrįžtų.

Gera priemonė tikslinei rinkodarai elektroninėje prekyboje

Įmonės gali pasiekti konkrečius klientus žinutėmis, pritaikytomis jų pageidavimams ir elgesiui. Segmentuodamos savo el. pašto sąrašus pagal klientų duomenis, įmonės gali sukurti labai tikslingas kampanijas, kurios labiau sudomins jų auditoriją.

Pavyzdžiui, elektroninės prekybos įmonės gali segmentuoti savo el. pašto sąrašus pagal demografinius rodiklius, pvz., amžių, vietovę ar lytį, kad sukurtų suasmenintą turinį, kuris būtų tiesiogiai skirtas klientui. Jie taip pat gali segmentuoti savo sąrašą pagal ankstesnę pirkimo istoriją, kad pateiktų tikslinius pasiūlymus ar rekomendacijas, atitinkančias kliento interesus ir poreikius.

Didina pardavimus

Jei ieškote būdo padidinti pardavimus, rinkodara el. paštu yra veiksmingas pasirinkimas. Siųsdamos tikslines ir suasmenintus pranešimus klientams, elektroninės prekybos įmonės gali pritraukti srautą į savo svetaines ir paskatinti klientus pirkti. Tai savo ruožtu gali padidinti jūsų verslo pajamas.

Ekonomiškai efektyvu

Vienas iš svarbiausių el. pašto rinkodaros pranašumų yra tai, kad tai ekonomiškas būdas pasiekti klientus. Jums nereikia leisti pinigų popieriniams skelbimams, radijo ar televizijos reklamoms ar reklaminiams skydams, norint reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Vietoj to galite naudoti pinigus kitiems tikslams, pavyzdžiui, pagerinti savo svetainę, išplėsti produktų liniją ir samdyti naujus darbuotojus.

Pavyzdžiui, leisti pinigus spausdintam skelbimui nėra labai ekonomiška, jei jį skaito tik 10 žmonių. Tačiau el. pašto rinkodara už tą pačią kainą galite pasiekti daugiau nei 1000 žmonių.

Pagerina prekės ženklo žinomumą

El. pašto rinkodara gali padėti elektroninės prekybos įmonėms padidinti prekės ženklo žinomumą ir pripažinimą. Kai siunčiate naujienlaiškius el. paštu, siunčiate tą pačią informaciją visiems jūsų sąraše. Jūsų klientai matys tai, ką siūlote, ir gali pasidalinti tuo su savo draugais ar šeimos nariais, kurie domisi panašiais dalykais.

Pavyzdžiui, jei el. paštu išsiųsite naujienlaiškį su nuolaidos kuponu, kurio galiojimas baigiasi po dviejų dienų, jūsų klientai gali juo pasidalinti su kitais, kad galėtų panaudoti kodą. Tai padidina tikimybę, kad kažkas kitas pirks iš jūsų parduotuvės, net jei jie patys neužsiregistravo jūsų sąraše; todėl padidinate žmonių, kurie gali tapti naujais klientais, skaičių.

Suteikia išmatuojamų rezultatų

El. pašto rinkodara suteikia įmonėms daugybę duomenų, kuriuos jos gali naudoti savo kampanijų sėkmei įvertinti. El. pašto kampanijos leidžia stebėti, kiek žmonių atidaro jūsų el. laišką, spustelėja nukreipimo puslapį ir virsta klientais. Taip pat galite įvertinti, kurie el. laiškai efektyviausiai skatina įsitraukimą ir konversijas, išbandydami skirtingas kiekvieno pranešimo versijas.

Pavyzdžiui, galite siųsti vieną el. laiško versiją vieniems klientam, tada nusiųsti šiek tiek kitokią versiją kitai grupei. Galėsite matyti, kas sulaukia daugiau paspaudimų ir konversijų ir atitinkamai optimizuoti būsimas kampanijas.

Jei esate elektroninės parduotuvės savininkas, rinkodara el. paštu yra viena iš patraukliausių strategijų norint plėsti verslą, pasiekti klientus, kurti prekės ženklą ir padidinti pardavimus. Galite siųsti atitinkamus, patrauklius ir informatyvius el. laiškus naudodami tinkamas strategijas ir įrankius. Taip pat galėsite įvertinti jų efektyvumą, kad žinotumėte, koks turinys labiausiai patraukia jūsų auditoriją.

Internetinė rinkodara

Internetinė rinkodara

Internetinė rinkodara – tai įmonių komunikacija su esamais ar būsimais klientais internete. Tai yra puikus būdas pristatyti verslo įmonę internete, padidinti tiesioginius pardavimus. Iš tiesų, internetinė rinkodara vykdoma įvairiais kanalais, tokiais kaip: interneto svetainės, socialiniai tinklai, paieškos sistemos, reklama, elektroninis paštas. Internetinė rinkodara taip pat apima skelbimų kūrimų bei pateikimą įvairiose žmonių dažniausiai lankomose svetainėse, internetiniuose dienoraščiuose, socialiniuose tinkluose ir pan.

Dažniausiai įmonės reklamą internete derina su tradicine reklama spaudoje, televizijoje, radijuje. Tačiau nenuginčijamas faktas yra toks, kad didžioji dalis verslo įmonių, nepriklausomai nuo jų dydžio, teikia pirmenybę būtent internetinei reklamai. Taip yra todėl, kad ši reklama yra pigiausias būdas pasiekti milijoninę tikslinę auditoriją. Juk reklamą televizijoje, spaudoje ar radijuje išgirs ir pamatys tik nedidelė dalis žmonių, o internete galimybės būti pastebėtiems yra nepalyginamai didesnės. Todėl nenuostabu, kad ji yra tokia populiari.

Reikia pasakyti, jog internetinė rinkodara yra skirstoma į skirtingus tipus, kuriuos šiame straipsnyje trumpai pristatysime.

Partnerių rinkodara

Tai rinkodaros praktika, kai stambios verslo kompanijos moka mažmeninėms prekybos įmonėms, e-komercijos svetainėms ar interneto dienoraščiams už kiekvieną naujai pritrauktą lankytoją ar įvykdytą jų prekių pardavimo veiksmą.

Skelbimų talpinimas

Tai skelbimai, kurie yra rodomi kitose interneto svetainėse ar interneto dienoraščiuose norint padidinti tam tikros svetainės lankytojų srautą, susidomėjimą čia skelbiamu turiniu. Tai gali žymiai padidinti Jūsų įmonės siūlomų prekių ar paslaugų žinomumą.

Elektroninio pašto rinkodara

Kaip galima suprasti iš pavadinimo, tai yra rinkodaros procesas, apimantis bendravimą su klientais elektroniniu paštu.

Praplaukiančioji rinkodara

Ši rinkodaros rūšis apima dalijimąsi nemokamu, bet  vertingu turiniu su savo tiksline auditorija siekiant juos įtikinti tapti Jūsų lojaliais klientais. Tai gali būti daroma turint įmonės internetinį dienoraštį.

Paieškos variklių rinkodara

Tai rinkodaros forma, kuri populiarina verslą per mokamą reklamą, kuri pasirodo paieškos rezultatų puslapiuose. Tai apima mokamą reklamos vietą, kontekstinę reklamą, mokamą įtrauktį ir pan.

Paieškos sistemų optimizavimas

Kitaip nei paieškos variklių rinkodara, paieškos sistemų optimizavimas remiasi nemokamu, natūraliai atsirandančiu turiniu. Tai apima raktažodžių tyrimus ir tinkamiausių vietų jiems įterpti nustatymą, nuorodų kūrimą bei socialinės žiniasklaidos rinkodarą.

Socialinės žiniasklaidos rinkodara

Kaip galima nesunkiai suprasti iš pavadinimo, socialinės žiniasklaidos rinkodara yra tam tikros interneto svetainės populiarinimas per įvairius socialinius tinklus: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest ir kitus.

Kodėl internetinė rinkodara yra tokia svarbi?

Egzistuoja ne viena priežastis. Pirmiausia, internetinė rinkodara yra puikus būdas pasiekti milijonus žmonių visame pasaulyje. Taigi Jūs turite galimybę pranešti apie savo verslą milijoninei tikslinei auditorijai visame pasaulyje. Be to, internetinė reklama yra kur kas pigesnė nei tradicinė reklama televizijoje, radijuje, spaudoje ar lauko reklamos stenduose. Dar daugiau, reklamos kampanijos veiksmingumas gali būti lengvai išmatuojamas naudojant žiniatinklio analizės (web analytics) ir išlaidų-apimties-pelno analizės įrankius. Tačiau Jūs turite išmanyti daug internetinės rinkodaros aspektų norint sužinoti, ar investicijos į reklamą atsiperka, ar reklama yra veiksminga ir neša pelną.

Mes – IT įmonės Studija 4D komanda – siūlome su internetine rinkodara susijusius darbus patikėti šios srities profesionalams, nes tik jie geriausiai žino internetinės reklamos virtuvę, visas jos paslaptis ir subtilybes. Jokiu būdu nesirinkite internetinės rinkodaros specialistų vien pagal paslaugų kainą, nes maža kaina dažniausiai parodo kompetencijos, patirties stoką. Nerizikuokite savo įmonės reputacija ir rinkitės patikimus, patirties turinčius rinkodaros specialistus. Nepamirškite, kad kokybė kainuoja.