Kov 16, 2025 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Turbūt niekas nenustebtų pasakius, jog po kelių dešimčių metų įprastų parduotuvių, kuriose apsiperkame šiandien, visai nebeliks. O jų vietą užims elektroninės parduotuvės. Apsipirkti tokiose parduotuvėse patogiau ir greičiau, nes nereikia laukti eilėse, skirti laiko nuvykti į parduotuvę ir pan. Visa tai tampa ypač aktualu prieš didžiąsias metų šventes, kai parduotuvėse pilna žmonių, didžiulės eilės prie kasų. Be to, turėti elektroninę parduotuvę naudingiau ir jos savininkams, nes nereikia samdyti pardavėjų, mokėti joms atlyginimo, nuomotis patalpų ir t.t.
Spartus elektroninių parduotuvių populiarėjimas neabejotinai džiugina tokių parduotuvių kūrėjus, nes vis didesniam ratui žmonių prireikia jų paslaugų. Reikia pasakyti, kad elektroninių parduotuvių kūrimas nėra labai brangi paslauga, todėl tai prieinama ne tik didesnes nei vidutines pajamas gaunantiems žmonėms. Tačiau jeigu nusprendėte, jog norite turėti savo elektroninę parduotuvę, jos kūrėjų ieškokite itin atsakingai, nes nuo jų sukurto produkto priklauso nemaža dalis Jūsų verslo sėkmės. Norint sukurti elektroninę parduotuvę, reikia turėti specialų žinių ir gebėjimų. Daugelis žmonių susivilioja mažesne paslaugos kaina, o paskui skundžiasi nekokybišku darbo rezultatu. Reikėtų suprasti, jog kokybiška paslauga atitinkamai ir kainuoja, todėl geriau kreiptis į šios srities profesionalus, sumokėti daugiau, bet džiaugtis kokybišku produktu. O ne kelis kartus mokėti už tą pačią paslaugą.
Elektroninių parduotuvių kūrimas – darbas profesionalams, nes nuo jų darbo kokybės priklauso, kiek naujoji parduotuvė pritrauks potencialių klientų ir pan. Juk rinkoje daug konkurentų, o naujai parduotuvei juos nurungti pradžioje itin sunku. Ne mažiau svarbu, kad būtų sukurta kuo paprasčiau ir patogiau valdoma elektroninės parduotuvės struktūra, kuri leistų savininkui lengvai įkelti prekes, jų aprašus, redaguoti turinį.
Taip pat elektroninės parduotuvės sėkmė ir pelningumas priklauso nuo to, ar pirkėjams patogu ja naudotis: užsisakyti prekes, keisti pirkinių krepšelio turinį, sumokėti už prekes. Jeigu tai atlikti pirkėjui pasirodys sudėtinga, jis tiesiog pasirinks kitą elektroninę parduotuvę ir Jūs prarasite klientą.
Elektroninės parduotuvės dizainas. Jis turi būti skoningas, išskirtinis, patrauklus, subtilus. Sutikite, kad estetiškai atrodantis puslapis sulauks daugiau pirkėjų dėmesio ir, žinoma, atneš daugiau pelno.
Elektroninėse parduotuvėse, kaip ir įprastose, pirkėjų skaičius padidėja prieš svarbiausias metų šventes, todėl būtina užtikrinti, kad parduotuvė veiktų sklandžiai, nestrigtų net ir esant pirkimo bumui.
Elektroninės parduotuvės kaina
Visiems žinoma, kad prekybos verslas internete kuriasi, vystosi ir plečiasi labai sparčiai. Elektroninės parduotuvės yra bene greičiausias, paprasčiausias ir paklausiausias būdas apsipirkti. Elektroninės parduotuvės privalumų yra daug, tačiau kad elektroninė parduotuvė neštų sėkmę, reikia įdėti daug pastangų ir nepagailėti pasisekimą lemiančių investicijų.
Į internetinį pardavimo pasaulį veržiasi įvairūs verslininkai. Vieni sėkmingai įsitvirtina kurdami ir plėsdami fizinių parduotuvių tinklą ir siekia dar labiau sustiprinti prekybą internete, kiti kartu kuria ir fizinę, ir elektroninę parduotuvę nuo pat pradžių stengiantis verslą vystyti abiejose sferose ir yra netgi jaunųjų verslininkų, nutarusių pradėti prekybą iškart nuo interneto. Taigi visus suinteresuotuosius domina elektroninė parduotuvė, jos funkcijos, jų nauda ir, be abejo, jų kaina bei nuo ko ji priklauso.
Elektroninė parduotuvė: nuomotis ar pirkti?
Visų pirma, tuos, kurie nori elektroninės parduotuvės, domina tai, kas apsimoka labiau: nuomoti ar pirkti. Kiekvienas variantas turi savų privalumų ir trūkumų bei tam tikro sprendimo priėmimą lemia tai, ar verslininkas yra jau seniai įsitvirtinęs prekybos pasaulyje ir turi tikslius, aiškius norus ir vizijas, susijusias su elektronine parduotuve, ir, be abejo, nori efektyvių rezultatų, ar verslininkas nori tik pasibandyti, susipažinti su elektroninės parduotuvės veikimu, mechanizmu iš vidaus.
Paprastai nuoma rekomenduojama tiems, kurie žengia tik pirmuosius žingsnius elektroninėje prekyboje ar jų prekyba dar nėra didelė. Taigi nuomotis elektroninę parduotuvę tinka tiems, kurių verslas yra naujas arba nedidelis, kai norima susipažinti su elektroninės parduotuvės veikimu, teikiamais rezultatais. Jei kažkas nepavyksta, jei prekyba nesivysto, verslą nutraukti nėra skausminga, nėra didelės rizikos. Nuoma tinka ir tiems, kuri turi labai ribotą biudžetą ir nori po truputį žengti į platesnį verslą. Dažniausiai nurodomi elektroninės parduotuvės nuomos privalumai yra greitas, lengvas, paprastas diegimas, gana paprasta pradžia, tačiau didžiausias ir ryškiausias trūkumas – šabloniškumas. Jūsų išsinuomota elektroninė parduotuvė bus panaši ar netgi identiška su kitomis šimtu parduotuvių. Tad verta pagalvoti, ar norima būti tokiam pačiam, kaip kitiems, ar norima rimtai sudominti klientą išskirtine elektronine parduotuve (kalbant tiek apie dizainą, tiek apie funkcijas).
Iš kitos pusės, elektroninės parduotuvės sukūrimas nors ir reikalauja nemažų investicijų, dažnai būna labai patrauklus sprendimas. Verslininkai, pasirenkantys kurti elektroninę parduotuvę, iškart rimtai orientuojasi į prekybą, jos rezultatus, klientų poreikius, originalius sprendimus. Sukurta elektroninė parduotuvė išsiskiria iš visų nuomojamų, kurios paprastai būna vienodos ir neišsiskiriančios iš vienodos masės internete. Ji nebūna šabloniška, stebina nestandartiškais sprendimais, ieško pačių patogiausių prieigų prie kliento, taikosi prie jo poreikių ir prekybą supaprastina visais įmanomais būdais.
Elektroninės parduotuvės kūrimas: nuo ko kinta kainos
Elektroninės parduotuvės sukūrimo kaina gali labai įvairuoti. Dažnai dėl neišmanymo, nežinojimo, siekiant kuo daugiau sutaupyti, pralošiama dar daugiau. Todėl būtina suvokti, nuo ko priklauso kaina, kokie dalykai yra brangiausi, kodėl jų yra tokia kaina, kokią naudą jie gali suteikti, kokiems sprendimams reikėtų negailėti investicijų.
Pirmiausia reiktų pradėti nuo elektroninės parduotuvės projekto, kurio kaina priklauso nuo techninių reikalavimų sudarymo. Tam įtakos turi planuojamos pateikti produkcijos kiekis, jos valdymas, koregavimas, redagavimas, naujas įvedimas, diegiami atsiskaitymo būdai (pavyzdžiui, grynais ar pervedimu per PayPal, mokėjimai.lt ir kita), kurie turi garantuoti sklandų prekės ar paslaugos apmokėjimą, pristatymo modulių diegimas (skirtingos pristatymo būdų formos), užsakymų administravimas (informavimas apie naujus klientus, užsakymus, užsakymų peržiūra, užsakymo būsenos nurodymas pirkėjui ir kita), buhalterinės apskaitos programos pajungimas ir kiti reikalingi bei norimi moduliai, praversiantys prekybai. Kuo paprastesnės, labiau automatizuotos sistemos norima, tuo daugiau reiks investuoti. Savaime suprantama, kad projekto valdymo kaštai taip pat reikalauja investicijų: reikia derinti dizaino klausimus, projekto valdymą, organizuoti darbus ir koordinuoti specialistus.
Įtakos kainai turi programinės įrangos pirkimas arba nuoma. Galima naudoti nemokamas programas (pavyzdžiui, atviro kodo el. komercijos platformos – Magento), taip pat galima programinę įrangą pirkti, nuomoti ar prenumeruoti licencijas.
Kad elektroninę parduotuvę būtų galima realizuoti, reikia programuojų. Jų darbo kaina priklauso tiek nuo sukauptos patirties, tiek nuo teikiamų techninių reikalavimų: kuo jie didesni, tuo daugiau programuotojas turės skirti valandų savo darbui atlikti.
Kalbant apie dizainą, reikia suvokti vieną dalyką: jei norite masiškai internete pasirodančios elektroninės parduotuvės dizaino kopijos, ją įsigyti yra pigu. Tačiau kartu suprantama, kad tai neparodo elektroninės parduotuvės išskirtinimo ir ji bus tiesiog tapatinama su tūkstančiu kitų. Unikalus dizainas yra vienas svarbiausių raktų, galinčių sudominti pirkėją, pritrauktį jį, pažadinti smalsumą ir įtikinti pasilikti. Tai reikalauja daug specialisto laiko sąnaudų, todėl tai kainuoja brangiau. Toks dizainas atliepia verslininko poreikius, norus: struktūra, išdėstymas, stilius kuriamas nuo nulio pagal pageidavimus. Unikalus dizainas gali būti derinamas su naudojama standartine turinio valdymo sistema. Tačiau būtina pažymėti, kad skirtingi unikalūs dizainai gali skirtis kokybe, kuri priklauso nuo dizainerio sugebėjimų, patirties. Kad neapsigautumėte ir nebūtumėte nuviltas, rekomenduojama sekti, išsinagrinėti dizainerio darbus – taip galėsite susidaryti įspūdį apie jo darbų kokybę. Būna, kad sukurtas dizainas pasirodo esantis dar paprastesnis už šimtus naudojamų šablonų, tačiau geriausiu atveju dizaineris jus nustebins unikaliais sprendimais ir išmone. Be to, dizaino sprendimo kaina priklauso ir nuo elektroninės parduotuvės dydžio. Taigi kuo daugiau dėmesio skiriama dizainui, jo kokybei, tuo daugiau laiko ir lėšų reikia skirti.
Kuriant unikalų dizainą, galima kurti ir unikalią sistemą. Tai yra dar sudėtingesnis darbas, reikalaujantis didelių lėšų. Paprastai elektroninių parduotuvių užsakovams užtenka standartinės turinio valdymo sistemos, nes jos turi daug funkcijų. Taigi kodėl gali prireikti unikalios turinio valdymo sistemos? Visų pirma, ji yra būtina, kai jūsų idėja būna originali, nauja ir dar niekieno neišpildyta. Nestandartiniai sprendimai reikalauja ir nestandartinės turinio valdymo sistemos. Iš kitos pusės, rekomenduojama kurti individualią turinio sistemą tada, kai siekiama funkcionalumo pašalinant daugybę nereikalingų standartinės turinio sistemos elementų ir įterpiant originalų sprendimą. Taigi unikali turinio valdymo sistema yra orientuota į konkrečias funkcijas, kurių reikia konkrečiai elektroninei parduotuvei, ir į originalius, nestandartinius sprendimus. Be to, unikali turinio sistema yra ypač aktuali stambioms elektroninėms parduotuvėms, kurios siekia optimalaus darbo automatizuojant daugybę prekybos procesų, palengvinančių sudėtingą verslo veikimą.
Reikia nepamiršti ir SSL sertifikatų (https://), kurie yra saugumo komponentas. Jų kainos gali skirtis dėl adresų skaičiaus, kuriam sertifikatas yra skirtas naudoti (standartinis SSL sertifikatas, SAN SSL sertifikatas, Wildcard SSL sertifikatas).
Negalima pamiršti, kad elektroninė parduotuvė negali pradėti sėkmingai veikti ir nešti pelną tik ją sukūrus. Būtina pasirūpinti marketingu, kuris reikalauja papildomų nemažų lėšų. Visų pirma, jei norite, kad elektroninė parduotuvė būtų pastebėta, reikia investuoti į reklamą internete, ją organizuoti. Negalima aplenkti ir SEO (optimizacija paieškos sistemoms) optimizavimo, kuris gali padėti pritraukti pirkėjus ir taip didinti padavimus, populiarinti parduotuvę ir gali suteikti aukštą poziciją Google paieškose. Tai vėlgi reikalauja papildomų lėšų.
Trumpai tariant, elektroninės parduotuvės sukūrimo kaina bus tuo didesnė, kuo daugiau individualaus darbo reikalaus, kuo daugiau funkcijų ji turės atlikti. Kiekviena papildoma nauja funkcija, modulis, originalus sprendimas reikalauja didesnių investicijų. Verta pažymėti, kad kruopštus elektroninės parduotuvės kūrimas reikalauja atsakingo darbo, savo sritį išmanančių specialistų išmonės ir kliento noro išsiskirti bei turėti tokią elektroninę parduotuvę, kuri ne tik atlieptų klientų poreikius, bet ir padėtų produktyviai dirbti.
Internetinių parduotuvių kūrimo paslaugos
Atviro kodo platforma – neribotos internetinių parduotuvių kūrimo galimybės
Internetinių parduotuvių kūrimo paslaugos – viena iš didžiausių šių dienų realijų. Internetinės parduotuvės pasaulyje ir, žinoma, Lietuvoje populiarėja ne dienomis, o valandomis. Realu, kad vieną dieną jos iš rinkos išstums realias parduotuves, neturinčias savo elektroninių versijų. Jas turinčios parduotuvės tiesiog persikels į internetą. Juk elektroninė prekyba turi daug privalumų: nereikia nuomotis patalpų parduotuvei, samdyti pardavėjų ir pan. O ir apsipirkti internetinėse parduotuvėse greičiau bei patogiau, nes nereikia stovėti eilėse, bendrauti su įkyriais pardavėjais, siūlančiais įsigyti to, ko Jums visai nereikia.
Reikia pasakyti, kad internetinių parduotuvių kūrimo paslaugų populiarėjimas skatina esamus ar būsimus verslininkus vis dažniau kreiptis į programuotojus dėl naujos elektroninės parduotuvės sukūrimo ar jau esamos tobulinimo.
Šiame straipsnyje pakalbėsime apie populiariausią elektroninėms parduotuvėms kurti skirtą WooCommerce e-komercijos platformą. Šią platformą dažniausiai naudoja mūsų įmonės specialistai, todėl galime garantuoti, jog ji yra geriausia ir patogiausia. Apskritai, paklausę bet kokio šioje srityje dirbančio specialisto, kokią platformą jie renkasi, didžiausia tikimybė, jog išgirsite atsakymą WooCommerce platforma.
WooCommerce platforma – bene populiariausia pasaulyje e-komercijos platforma. Tai – lyderiaujanti, tačiau pati sudėtingiausia ir didžiausia elektroninės prekybos platforma pasaulyje. Ši platforma – atviro kodo. WooCommerce platforma turi dvi versijas: nemokamą, dar vadinamą „bendruomenine” bei mokamą, kurią dažniausiai renkasi didelės įmonės. Ji parašyta PHP programavimo kalba, naudoja Zend karkasą.
WooCommerce platforma skirta didžiausiems, išskirtiniausiems klientų poreikiams patenkinti. Jeigu siekiate, kad klientai, užsukę į Jūsų elektroninę parduotuvę, liktų nustebinti, girtų patogų apsipirkimą, pasirinkite būtent šią elektroninėms parduotuvėms kurti skirtą platformą.
Kalbant apie WooCommerce privalumus, vienas iš jų – neribotos modifikacijos galimybės. Naudodami WooCommerce platformą, sukursite tokią elektroninę parduotuvę, kuri patenkins net išrankiausių klientų poreikius. WooCommerce platformos galimybės beveik neribotos. Tai profesionalams, valdantiems ne vieną didelę internetinę parduotuvę, skirta platforma.
Būtent ši galinga, didžiulė elektroninių parduotuvių kūrimui skirta platforma suteikia galimybę sukurti itin didelį prekių kiekį turinčias parduotuves (milijonas ir daugiau prekių). Žinoma, tokių didžiulių parduotuvių išlaikymas gana brangiai kainuoja, nes reikia daug administruojančio personalo.
Vienas iš daugelio WooCommerce elektroninės prekybos platformos privalumų yra tai, kad šioje platformoje yra galimybė naudoti talpų pirkinių krepšelį. Tai be galo patogu parduotuvės klientams, kurie gali vienu metu įsigyti daug prekių.
Lyginant WooCommerce platformą su kita gana populiaria PrestaShop platforma, pastaroji skirta mažam ir vidutiniam verslui. Ji yra nemokama, tačiau norint, galima įsigyti įvairių papildomų mokamų modulių. PrestaShop elektroninės prekybos platforma tinka mažai darbuotujų turintiems verslams, nes pagrindinės jos funkcijos yra sukurtos taip, kad veiktų be nuolatinės žmonių priežiūros. WooCommerce platformoje, atvirkščiai, reikalingas darbuotojas, kuris turi atlikti prekių rūšiavimą. Be to, PrestaShop platforma išsiskiria labai patogia, greita, paprasta prekių paieška.
Dar viena pupuliari Shopify platforma yra tinkamiausia dar tik pradedantiems elektroninės prekybos verslą. Lyginant su WooCommerce platforma, Shopify yra lengviau valdoma ir tinkama tiek mažoms, tiek didelėms internetinėms parduotuvėms kurti ir administruoti. Didelis Shopify privalumas yra tas, kad šiai platformai nereikia papildomų išorinių programavimo resursų. Vienas iš pagrindinių trūkumų – papildomas mokestis už kiekvieną funkciją.
Mūsų įmonė Studija 4D internetinių parduotuvių kūrimui dažniausiai naudoja uždarą kodą arba atviro kodo WooCommerce platformą, kuri leidžia sukurti kliento svajonių parduotuvę. Šios platformos galimybės be galo didelės, leisiančios išpildyti net sunkiausiai įgyvendinamus klientų norus. WooCommerce platforma – neribotos Jūsų elektroninės parduotuvės dizaino galimybės, dideli SEO resursai, neriboti įskiepiai ir pan. Visas naujausias funkcijas, apie kurias gali svajoti elektroninių parduotuvių savininkai , ši platforma turi. O jeigu ne, patyrę specialistai, pasitelkdami WooCommerce platformą, gali sukurti būtent tai, ko Jums reikia.
Rinkitės mus ir kartu siekime verslo aukštumų!
Vas 4, 2020 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Internetinių parduotuvių populiarumas. Nuo ko pradėti internetinę parduotuvę?
Gyvename vieną kartą, tad norisi kiekvieną dieną išnaudoti maksimaliai, gyventi pilna koja. Ar svajojate daugiau keliauti, būti nepriklausomi, leisti sau daugiau visose srityse? Neabejojame, kad atsakymas yra teigiamas. Apie gyvenimo pagerinimą, prirašyta daugybė motyvacinių knygų, kurios vadinamieji gyvenimo mokytojai aiškina, kaip stebuklingai pasieksite savo tikslus, pagerinsite gyvenimą kažkur investavę, kažką įsigiję ir pan. Tai skamba magiškai ir netikroviškai. Tačiau šis straipsnis, kitaip nei minėtos knygos, nėra pasaka, o realūs patarimai, kaip pagerinti savo gyvenimą ir padidinti pajamas.
Pasvarstykime, kas šiais laikais populiariausia? Aišku, kad viskas, kas susiję su skaitmenizacija, internetu, socialiniais tinklais ir pan. Galima teigti, jog aktyvesnį gyvenimą žmonės gyvena internetinėje erdvėje nei realybėje – bendrauja, perka, parduoda ir kt. Jie nori gauti prekes ir paslaugas neišėję iš namų, tad nestebina toks didelis internetinių parduotuvių populiarumas. Būtent toks verslas – savo internetinės parduotuvės turėjimas – gali padėti Jums padidinti pajamas. Tai gali būti pagrindinė Jūsų veikla arba papildomų pajamų šaltinis greta pagrindinio darbo, jeigu netenkina gaunamas atlyginimas.
Kaip pradėti prekiauti internetu?
Pirmiausia atidžiai išanalizuokite rinką, išsiaiškinkite, ko žmonėms reikia, t.y. kokią jų problemą galėtumėte išspręsti. Patariama surasti grupę žmonių, kurie ieško problemos sprendimo, bet neranda tinkamų sprendimo būdų. Internetas palengvina tokio tipo rinkos tyrimus. Galima apsilankyti internetiniuose forumuose, kur sužinosite, kokius klausimus žmonės užduoda, ir kokias problemas jie bando išspręsti. Taip pat naudinga atlikti raktinių žodžių tyrimus.
Antras žingsnis – parašyti gerą parduodantį tekstą, kuris įtrauktų žmones.
- Sužadinkite susidomėjimą įtikinama antrašte;
- Apibūdinkite problemą, kurią išsprendžia jūsų produktas;
- Įtikinkite, kad būtent jūsų prekė išspręs problemą;
- Pridėkite žmonių, kurie naudojosi jūsų produktu, atsiliepimus;
- Kalbėkite apie produktą ir jo naudą vartotojui;
- Suteikite tvirtą garantiją;
- Įtikinkite žmones, kad jūsų siūlomos prekės jiems reikia būtent dabar;
- Pasiūlykite nuolaidą.
Mąstykite, kaip klientas ir kelkite klausimą „kam man ši prekė reikalinga?“. Tik tuomet pavyks sėkmingai parduoti.
Sukurkite savo interneto svetainę
Ji turėtų būti funkcionali, paprasta ir neperkrauta nereikalingais elementais. Įsidėmėkite, kad turite mažiau nei penkias sekundes, kad patrauktumėte potencialaus kliento dėmesį – kitaip jis dings ir daugiau nesugrįš.
Štai keletas svarbių patarimų, kuriuos reikėtų atsiminti:
- Pasirinkite vieną ar du paprastus šriftus baltame fone;
- Padarykite, kad naršymas interneto svetainėje būtų patogus;
- Grafiką, garso ar vaizdo įrašus naudokite tik tada, kai jie pagerina jūsų pranešimą.
- Padarykite, kad galėtumėte rinkti žmonių el. pašto adresus.
- Paverskite apsipirkimą paprastu – kad klientas galėtų įsigyti norimą prekę keliais mygtukų paspaudimais.
Naudokite paieškos variklius, kad nukreiptumėte pirkėjus į savo svetainę
Mokama už paspaudimus reklama yra lengviausias būdas nukreipti potencialius pirkėjus į visiškai naują svetainę. Tokios reklamos pranašumai: skelbimai iškart pasirodo paieškos puslapiuose ir galima išbandyti skirtingus raktinius žodžius, taip pat antraštes, kainas ir pardavimo metodus. Taigi pasirinkę šią reklamą ne tik gausite tiesioginį srautą į savo svetainę, bet ir surasite geriausius, daugiausiai konvertuojančius, raktinius žodžius.
Įtvirtinkite savo reputaciją
Žmonės naudoja internetą informacijai rasti. Pateikite šią informaciją nemokamai kitose svetainėse ir pamatysite daugiau srauto ir geresnį paieškos variklio reitingą. Labai svarbu visada įtraukti nuorodą į savo svetainę.
- Kurkite kokybišką, nemokamą turinį – straipsnius, vaizdo įrašus ar bet kokį kitą turinį, kuris žmonėms bus naudingas. Platinkite tą turinį internetiniuose straipsnių kataloguose ar socialinės žiniasklaidos svetainėse;
- Į straipsnius ar kitokį turinį įtraukite nuorodą „Siųsti draugui“;
- Tapkite savo srities ekspertu, aktyviai reikškite savo nuomonę socialiniuose tinkluose, tam tikruose forumuose, kur lankosi Jūsų potencialūs klientai.
Pasinaudokite el. pašto rinkodaros galimybėmis, kad lankytojai taptų pirkėjais
Tai yra vienas iš vertingiausių internetinio verslo išteklių. Jūsų klientai davė jums leidimą siųsti jiems el. laiškus, o tai reiškia, kad:
- Atsiųsdami elektroninius laiškus apie savo produkciją, jos naujienas ir pan. Jūs suteikiate klientams tai, ko jie nori;
- Taip su klientais kuriate ilgalaikį santykį;
- Atsakas yra išmatuojamas 100 procentų;
- pašto rinkodara yra pigesnė ir efektyvesnė nei reklama spaudoje televizijoje ar radijuje, nes ji labai tikslinga.
Padidinkite savo pajamas įgydami nuolatinius klientus
Viena iš svarbiausių interneto rinkodaros strategijų yra ugdyti kiekvieno kliento lojalumą. Bent 36 procentai žmonių, kurie pirko iš jūsų vieną kartą, pirks dar, jei su jais susisieksite. Iš tiesų, sunkiausia ir brangiausia privilioti klientą pirmą kartą. Norėdami paversti klientus nuolatiniais, pasinaudokite šiomis mažomis gudrybėmis:
- Siūlykite produktus, kurie papildytų pagrindinį pirkinį. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka batus, pasiūlykite įsigyti ir jų priežiūros priemonių;
- Pritaikykite nuolaidą kitam apsipirkimui.
- Po kiekvieno apsipirkimo, paskatinkite sugrįžti.
Visais su interneto svetainių kūrimu susijusiais klausimais kreipkitės į Studiją 4D.
Sau 7, 2020 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Elektroninės parduotuvės kūrimas
El parduotuvių kūrimas prasideda nuo kliento pageidavimų, lūkesčių išsiaiškinimo, idėjos aptarimo. Tik tiksliai žinant, ko siekiame, galime maksimaliai išpildyti pageidavimus, pasiekti užsibrėžtus tikslus. Užsisakykite paslaugą elektroninių parduotuvių kūrimas, Studija 4D specialistai sukurs jums el parduotuvę nuo A iki Z. T.y. sukursime ne tik pačią internetinę parduotuvę, bet ir jai būtinas funkcijas. Užsisakęs paslaugą internetinės parduotuvės kūrimas klientas galės pasirinkti patogiausius prekių pristatymo būdus (per kurjerių tarnybą, paštą ir kt). Mes pasirūpinsime internetinės parduotuvės sistemos susiejimu su atsiskaitymais per banką ar kortelėmis. Paslaugos elektroninės parduotuvės kūrimas užsakovas bus apmokytas kaip pildyti produkciją, administruoti pardavimus, užsakymus.
Jeigu produkcija diegiama tiesiai iš tiekėjo, tuomet ji automatiškai atvaizduojama el parduotuvėje. Telieka reklamuoti internetinę parduotuvę, administruoti užsakymus, pasirūpinti produktais ir tiekėjais. Žinoma, tam, kad galėtų legaliai prekiauti internete, mokėti mokesčius, verslininkas turi turėti įmonę arba dirbti su individualios veiklos pažyma.
Internetinių parduotuvių kūrimas – mūsų pagrindinė veikla. Dėl jos kreipiasi daug žmonių. Tačiau jiems kyla nemažai klausimų: pavyzdžiui, kaip susikurti internetinę parduotuvę, kokio tipo elektroninę parduotuvę rinktis, kiek kainuoja internetinė parduotuvė ir pan. Ne veltui iš dažniausių google paieškos sistemoje ieškomų frazių yra tokios kaip internetinių parduotuvių kūrimas, elektroninių parduotuvių kūrimas kaina, elektroninės parduotuvės nuoma, kaip atidaryti elektroninę parduotuvę ir pan. Į visus jums rūpimus klausimus atsakysime čia.
Elektroninės parduotuvės kūrimas šablono būdu ar individualus sprendimas?
E parduotuvė gali būti sukurta pagal iš anksto paruoštą šabloną arba jai gali būti pritaikyti individualūs sprendimai. Kalbant apie šablonus, jie gali būti tiek dizaino, tiek programavimo. Atvirojo kodo e parduotuvės šaltinio kodas prieinamas visiems ir yra nemokamas. Tokias e parduotuves sukurti greičiau, tačiau jų didžiausi trūkumai – internetinės parduotuvės užsikrovimo greitis, pasikartojantys dizaino sprendimai, sudėtingesnė administravimo aplinka nei uždaro kodo sistemų, taip pat gali atsirasti saugumo spragos jei netinkamai atliekama atviro kodo internetinės parduotuvės priežiūra.
Uždarojo kodo sprendimai sukurti individualiai konkrečiam projektui, jie nėra platinami viešai, tad e parduotuvės šaltinio kodas yra unikalus, neprieinamas pašaliniams asmenims. Šiuo atveju el parduotuvė sukuriama bei pritaikoma pagal konkretaus kliento poreikius verslui. Tad tokia internetinė parduotuvė yra saugesnė, jos valdymas paprastesnis bei nereikės dažnai naujinti.
Elektroninės parduotuvės kūrimas neapsieina be dizaino klausimų aptarimo. Internetinės parduotuvės dizainas gali būti sukurtas pagal šabloną, nupirktas arba geriausias variantas, kurį siūlome – sukurtas specialiai projektui. Į tai svarbu atkreipti dėmesį, nes e parduotuves sėkmė nemaža dalimi priklauso nuo dizaino.
Individualaus dizaino privalumai:
- E parduotuvė bus visiškai unikalaus dizaino, deranti su jūsų įmonės prekės ženklu ir atspindinti jūsų verslo poreikius;
- Internetinė parduotuvė bus draugiška interneto paieškos sistemoms, nes suprogramuoti švarūs dizaino sprendimai veikia daug greičiau, o paieškos sistemos vertina ne tik raktinių skaičių tekste, nuorodas, net ir el. parduotuvės užsikrovimo greitį;
- Internetinė parduotuvė bus sukurta atsižvelgiant į verslo specifikacijas, todėl ji veiks taip, kad būtų užtikrinta geriausia naudotojo patirtis;
- Nepamirškime atpažįstamumo, įmonės vardo kūrimo – šie marketingo dalykai labai priklauso nuo e parduotuvės išvaizdos.
Kodėl kartais verta rinktis šabloninį dizainą?
Iš tiesų, kartais šabloninis dizainas bei atviro kodo sprendimai puikiai tinka. Pavyzdžiui, jeigu projekto biudžetas mažas, rekomenduojame startuoti su paprasčiausiu sprendimu – kurti nesudėtingą atviro kodo el parduotuvę, susipazinti su sunkumais prekiaujant internete ir išmokti pamokas neišleidžiant per daug pinigu. Tada, įgijus patirties, vystyti projektą arba net perdaryti jį į uždaro kodo versiją, jei tam yra būtinybė.
Jeigu pasitarę su klientu nusprendžiame rinktis šablonus ir atviro kodo sprendimus, tuomet mes iš gausybės internete randamų šablonų padedame išsirinkti kokybiškiausią, ir jo pagrindu kuriame el parduotuvę.
Atminkite, kad geriausios internetinės parduotuvės nebūtinai yra pačios sudėtingiausios. Geriausios internetinės parduotuvės, nesvarbu ar tai lietuviškos interneto parduotuvės ar internetinės parduotuvės užsienyje savo veiklą pradėjo su pačiais paprasčiausiais sprendimais, o vėliau juos tobulino.
Pagrindiniai šabloninio dizaino trūkumai:
- Daugelis kitų įmonių (jūsų konkurentų) gali naudoti tą patį šabloną, o tai reiškia, kad jūsų e parduotuvė neišsiskirs iš kitų. Tačiau, kita vertus, šabloninių dizainų yra prikurta daugybė – jie skaičiuojami dešimtimis tūkstančių ir kiekvieną dieną jų atsiranda vis naujų. Tad tikimybė, kad jūsų konkurentai išsirinks tokį pat – itin maža.
- Tokią e parduotuvę galima labai mažai modifikuoti;
- Kai kurie šablonai nėra draugiški paieškos sistemoms;
- Šablonai gali veikti ne visose naršyklėse.
Internetinių parduotuvių kūrimas kaina

Elektroninės parduotuvės kaina priklauso nuo projekto sudetingumo. Tai apima dizaino sprendimus, turinio valdymo sistemą. Uždaro kodo elektroninės parduotuvės kaina yra didesnė, nes kūrimas yra sudėtingesnis, reikalauja daugiau darbo ją įdiegti.
Kiti veiksniai, nuo kurių priklauso internetinių parduotuvių kūrimo kaina:
Pajungimai su trečiomis šalimis, t.y. bankai, finansiniai tarpininkai, kurjerių tarnybos.
Įvairios skaičiuoklės,
Klientų aptarnavimo bei marketingo moduliai,
Susiejimai su socialine medija ir kt.
Neįmanoma sudaryti konkretaus paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas kainyno, nes kiekvienas mūsų kuriamas projektas yra individualus. Priklausomai nuo pageidaujamos projekto sudėties ir sudėtingumo, mes kiekvieną kartą paskaičiuojame projekto elektroninių parduotuvių kūrimas sąmatą bei terminus. Apskaičiavimo tvarką galima palyginti su statybomis, kur skaičiuojama individualių namų statybos sąmata, priklausanti nuo daugelio faktorių ir niuansų. Kaip orientyras yra pateikiama kaina už kv. metrą.
Mes taip pat visada nurodome orientacinę paslaugos
el parduotuvių kūrimas kainą. Ją apskaičiuojame pagal kliento pateiktą projekto aprašymą, kurį galima atsiųsti el pastu
info@studija4d.lt arba galime visas detales aptarti telefonu:
+37068937799 bei per
skype: studija4d. Pastebime, jog dažnas klientas nežino, kaip teisingai aprašyti projektą, kad galėtume įvertinti, nustatyti orientacinę kainą. Todel geriausia paskambinti nuorodytu telefonu, nes tokiu būdu greičiau viską išsiaiškinsime ir galėsime pradėti darbus.
El parduotuvės nuoma
Mūsų teikiama paslauga išperkamoji el parduotuvės nuoma – tai galimybė apmokėti už el parduotuvės kūrimą dalimis per tam tikrą laikotarpį. Internetinę parduotuvę sukuriame iš karto, o klientas už ją sumoka po truputį. el parduotuvių nuoma – puiki išeitis turėti internetinę parduotuvę ir pradėti verslą iš karto neturint reikiamos pinigų sumos.
El parduotuvių nuoma gali reikšti ne tik dalinį apmokėjimą už sukūrimą, bet ir tiesioginę elektroninių parduotuvių nuomą, kai el parduotuvės nuosavybė priklauso jos kūrėjui, o nuomininkas už panaudą moka nustatytą mėnesinį mokestį. Tai ypač tinka pradedantiems verslininkams, kurie nori pasitikrinti tam tikro produkto pardavimo galimybes.
Paslaugos elektroninių parduotuvių nuoma privalumai:
- Nereikia mokėti už sukūrimo, projektavimo, paruošimo darbus;
- Nenuskriaudžiate savo biudžeto, nes mokate nedidelį mėnesinį nuomos mokestį;
- Pasikeitus aplinkybėms, galite bet kada nutraukti nuomą arba pakeisti jos sąlygas;
- Paslauga internetinės parduotuvės nuoma yra greitesnis sprendimas nei elelktroninės parduotuvės kūrimas.
Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai
Paslaugos internetinės parduotuvės kūrimas terminai, kaip ir kaina, priklauso nuo projekto sudėtingumo. Kuo jis bus sudėtingesnis, tuo daugiau darbo valandų prireiks suteikti paslaugą elektroninės parduotuvės kūrimas, tuo ir sąmata bus didesnė. Jei paskaičiuota sąmata jums bus per didelė, visada galima pradėti nuo mažesnės apimties projekto ir jį palaipsniui vystyti. Gavus pirmus pelnus galima vis po truputį investuoti į projekto tobulinimą. Konsultuojame ir patariame kaip pradėti su mažesniu biudžetu, ką būtina sukurti projekto pradžioje, kad vėliau būtų lengviau projektą vystyti.
Internetinės parduotuvės užsienyje
Reikia pasakyti, kad Studija 4D teikia paslaugą internetinės parduotuvės užsienyje. Turime klientų įvairiose šalyse – Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje, Anglijoje, Švedjoje, Airijoje, Vokietijoe, Amerikoje ir kitur.
Taigi jeigu jums neduoda ramybės klausimai kaip atidaryti elektroninę parduotuvę, kokia paslaugos internetinių parduotuvių kūrimas kaina ir pan., kreipkitės į Studiją 4D. Atsakysime į rūpimus klausimus ir kartu priimsime geriausią sprendimą.
Vas 10, 2017 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Profesionalus sporto prekių elektroninių parduotuvių kūrimas
Gyvename kompiuterių ir interneto amžiuje. Neįsivaizduojame savo kasdienybės be naujausių technologijų. Dėl to elektroninė prekyba šiuo laikotarpiu išgyvena aukso amžių. Žmonės jau seniai įsitikino, kad anksčiau gajūs stereotipai, kad apsipirkti elektroninėse parduotuvėse yra nesaugu, rizikinga, yra iš piršto laužti. Naujos elektroninės parduotuvės dygsta kaip grybai po lietaus. Ne išimtis ir sporto prekių internetinės parduotuvės, kurios dabar, kai žmonės ypatingą dėmesį skiria sportui ir sveikai gyvensenai, yra itin populiarios. Taigi vis labiau populiarėjanti paslauga yra sporto prekių elektroninių parduotuvių kūrimas.
Tiesą sakant, sporto prekių elektroninėms parduotuvėms galioja tokios pačios taisyklės kaip ir kitokiomis prekes prekiaujančioms elektroninėms parduotuvėms. Iš interneto svetainių kūrimo specialistų, kuriems patikėsite sukurti savo elektroninę parduotuvę, turite reikalauti pilnai darbui paruoštos interneto parduotuvės. Jų pareiga atlikti darbą kokybiškai ir iki galo. Priešingu atveju, turite teisę kreiptis į juos ir reikalauti ištaisyti savo klaidas. Jeigu norite išvengti tokių problemų, kreipkitės į Studijos 4 D specialistus, kurie sukurs Jums tokią elektroninę parduotuvę, kuri turės ne tik aiškią turinio valdymo sistemą, bus patogi pirkėjams, bet ir šiuolaikiško, skoningo dizaino. Taip pat konsultuosime visais su elektroninės parduotuvės valdymu, nustatymais susijusiais klausimais.
Kas svarbiausia sporto prekių parduotuvei?
Pirmas į galvą šaunantis žodis – funkcionalumas. Joje apsilankę pirkėjai turi lengvai ir greitai surasti norimas prekes, jų aprašymus, patogiai už jas sumokėti. Juk niekas nenori ir negali gaišti savo brangaus laiko ieškodami, kaip gali sumokėti už prekes ir pan. Internetinėje parduotuvėje prekės turi būti išdėstytos tvarkingai lyg vitrinoje, suskirstytos kategorijomis, turi būti pateikti išsamūs prekių aprašymai, grąžinimo ar keitimo sąlygos ir kiti pirkėjams svarbūs dalykai. Jeigu pirkėjui iškyla klausimų dėl apmokėjimo, prekių grąžinimo ir kt., tuomet elektroninė parduotuvė nėra kokybiška ir ją dar reikia tobulinti. Geroje internetinėje parduotuvėje visa reikalinga informacija yra pateikta ir pirkėjams panašių klausimų nekyla.
Elektroninės parduotuvės dizainas
Be galo svarbus elementas yra elektroninės parduotuvės dizainas. Čia reikėtų vengti kraštutinumų: tinklalapis neturi būti nei per daug nykus, nei per daug ryškus, kontrastingų spalvų. Pirmu atveju, elektroninė parduotuvė paprasčiausiai atrodys nuobodi, neįdomi, neišskirtinė. Antruoju atveju, lankytojus gali erzinti per ryškios spalvos, jų deriniai, kurie gali nukreipti dėmesį nuo prekių.
Elektronine prekyba užsiimančio verslininko tikslas – pelnas
Akivaizdu, kad elektronine prekyba užsiimančio verslininko tikslas – pelnas. Norint turėti pelningai veikiančią elektroninę parduotuvę reikia pataikauti pirkėjams, nes jie – Jūsų pelno nešėjai. Pirkėjų noras – Jums įsakymas. Tik taip mąstydami galite tikėtis sėkmės.

Elektroninės parduotuvės reklama
Neturėtumėte gailėti pinigų investicijoms į reklamą. Galite elektroninės parduotuvės žinomumą didinti talpindami reklamą internete, spaudoje, siųsti naujienlaiškius ir pan. Tačiau efektyviausias būdas pritraukti kuo daugiau lankytojų yra SEO (optimizacija paieškos sistemoms), nes, anot marketingo specialistų, daugiausiai klientų į elektronines parduotuves ateina iš interneto paieškos sistemų, tokių kaip Google, Yahoo ir kt. Šios investicijos greitai atsiperka, nes nemaža dalis iš interneto paieškos sistemų atėjusių lankytojų tampa nuolatiniais klientais, garantuojančiais pastovias pajamas.
Taigi jeigu nusprendėte, kad Jūsų pašaukimas – elektroninės prekybos verslas ir norėti turėti savo sporto prekių elektroninę parduotuvę, kreipkitės į mus – Studijos 4D specialistus. Sukursime Jūsų svajonių internetinę parduotuvę, kartu suderinsime reklamos strategiją ir kitus svarbius klausimus, kurie padės Jums ne tik efektingai startuoti verslo pasaulyje, bet ir sėkmingai gyvuoti ne vienerius metus.

Sau 10, 2017 | Elektroninės parduotuvės kūrimas
Elektroninių parduotuvių kūrimas, kaina – kodėl tokios skirtingos kūrėjų kainos?
Reikia pasakyti, kad elektroninė prekyba kasdien tampa vis populiaresnė, vis labiau prisitaikanti prie klientų poreikių. Vis daugiau žmonių apsiperka internetinėse parduotuvėse, nes taip greičiau ir patogiau. Džiugu, jog jau išnykę stereotipai, kad internetu pirkti nesaugu, rizikuojame gauti nekokybiškas prekes ir t.t. Elektroninė prekyba žengia koja kojon su naujovėmis ir siūlo klientams patogų apsipirkimą, galimybę netikusias prekes grąžinti arba pasikeisti, lanksčią atsiskaitymo už prekes sistemą ir daug kitų naudingų, apsipirkimą internetu palengvinančių funkcijų. Atsižvelgiant į elektroninių parduotuvių populiarumą, šio straipsnio objektas – elektroninių parduotuvių kūrimas kaina. Juk jeigu internetinių parduotuvių paklausa didėja, jų atsiranda vis daugiau, akivaizdu, kad vis dažniau kreipiamasi į tokių parduotuvių kūrėjus. Šiame straipsnyje išsiaiškinsime, kiek kainuoja sukurti internetinę parduotuvę bei kas lemia didesnę ar mažesnę kainą?
Iš tiesų elektroninių parduotuvių sukūrimo kainos amplitudė yra gana didelė. Šios paslaugos kaina – nuo vos kelių šimtų iki kelių ar keliolikos tūkstančių eurų ir dar daugiau. Kaina priklauso nuo daugybės dalykų: specialisto patirties, būsimos elektroninės parduotuvės dizaino, funkcijų ir pan.
Specialisto patirtis ir kompetencija
Vienas iš internetinės parduotuvės kūrimo kainą lemiančių veiksnių, kaip jau anksčiau minėjau, yra pasirinkto specialisto patirtis ir kompetencija. Jeigu pasirinksite pradedantį, ne itin patyrusį kūrėją, tuomet galite tikėtis mažesnių įkainių. Tačiau tokiu atveju negalite būti garantuoti dėl kokybės. Jeigu vis dėlto nusprendėte pasirinkti patyrusį, geras rekomendacijas turintį specialistą, tada nenustebkite, jog teks mokėti daugiau. Juk kokybė atitinkamai ir kainuoja.
Kaina priklauso ir nuo elektroninę parduotuvę kuriančių žmonių skaičiaus. Jeigu samdysite kūrėjų komandą, darbas kainuos daugiau, nors bus atliktas greičiau ir profesionaliau. Atitinkamai patikėdami šią užduotį vienam žmogui, mokėsite mažiau, tačiau rezultato turėsite laukti ilgiau, taip pat mažesnė tikimybė, kad bus geras šių skirtingų sričių specialistas (dizaineris, programuotojas, vadybininkas).
Taip pat elektroninės parduotuvės kūrimo kaina priklauso nuo norimo dizaino. Jeigu ji bus kuriama pagal jau esantį šabloną, tada ir kaina bus mažesnė. O norėdami individualaus, specialiai Jūsų interneto parduotuvei sukurto dizaino, turėsite plačiau atverti piniginę. Didžiausias individualaus dizaino privalumas yra tas, kad nerasite kitos tokio paties dizaino internetinės parduotuvės ir būsite išskirtiniai. Beje, originalus dizainas pritrauks daugiau klientų, nes žmonės mėgsta išskirtinumą, įdomius, netradicinius dizaino sprendimus. Įvairių tyrimų duomenimis, pirkėjams labai didelę įtaką daro interneto parduotuvės dizainas, todėl čia nereikėtų taupyti. Užėję į elektroninę parduotuvę, kurios dizainas yra skoningas ir patrauklus, žmonės dažniau susidomi jos siūlomomis prekėmis ir jas įsigyja net už didesnę kainą. Ne paslaptis, kad gražiai pateiktos ir originaliai aprašytos prekės yra patrauklesnės nei atmestinai sudėliotos, nors ir pigesnės prekės.
Elektroninės parduotuvės kūrimo kaina
Elektroninės parduotuvės kūrimo kaina labai priklauso nuo jos funkcionalumo: kokie bus naudojami tiesioginio atsiskaitymo būdai, prekių pristatymo, prekių sukėlimo būdai, socialiniai įskiepiai, SEO plėtiniai ir kitas papildomas funkcionalumas, kuris iš bazinės interneto parduotuvės komplektacijos gali būti išplėstas pagal konkretaus kliento poreikius ir verslo niuansus. Kuo daugiau klientams naudingų funkcijų turi elektroninė, parduotuvė, tuo ji bus populiaresnė ir pelningesnė. Todėl investuoti į funkcionalumo didinimą tikrai verta.
Svarbiausias dalykas didinant elektroninės parduotuvės žinomumą yra SEO optimizavimas. SEO padės išpopuliarinti Jūsų elektroninę parduotuvę, pakelti ją į kuo aukštesnę poziciją interneto paieškos sistemose. Tai pirminis ir svarbiausias darbas, kurį reikėtų atlikti sukūrus internetinę parduotuvę. Juk kad ir kokia funkcionali ir originalaus dizaino bus Jūsų elektroninė parduotuvė, bet jeigu ji neužims aukštos pozicijos interneto paieškos sistemose, tuomet tikrai nesulauksite daug klientų ir Jūsų verslas netaps pelningu.
Svarbu prisiminti, kad neužtenka tik sukurti internetinę parduotuvę, reikia ją nuolat tobulinti, įdiegti vis naujų funkcijų. Šios paslaugos taip pat kainuoja. Todėl patariame rinktis specialistus, kuriems patikėsite sukurti savo elektroninę parduotuvę, itin atsakingai. Juk su jais bendradarbiausite ilgai, jie taps neatsiejama Jūsų elektroninio verslo dalimi. Užtikriname, kad nesuklysite pasirinkę Studiją 4 D, nes mūsų specialistai turi ilgametę patirtį elektroninių parduotuvių kūrimo srityje. Mes siūlome kokybiškas paslaugas už prieinamą kainą. Tad jeigu planuojate pradėti elektroninį verslą, kreipkitės į mus. Išklausysime Jūsų pageidavimus, duosime profesionalių patarimų, kartu sukursime būsimos Jūsų elektroninės parduotuvės viziją ir paversime visa tai realybe.