Pirkimo internetu statistika, kurią turite žinoti.

Ne paslaptis, kad dabar vis daugiau procesų perkeliama į virtualią erdvę – ne išimtis ir apsipirkimas. Viena iš priežasčių, kodėl bėgant metams labai išaugo apsipirkimas internetu, yra patirtis, kurią įmonės gali suteikti savo klientams. Nuolat matome, kad įmonės prideda naujų funkcijų ir paslaugų, skirtų pirkėjams internetu, siekdamos suteikti jiems tokią pačią pagalbą ir patogumą, kokią jie turėtų apsipirkdami fizinėje parduotuvėje.

Tiesa ta, kad apsipirkimas internetu tampa vis labiau panašus į apsipirkimą asmeniškai. Tad jei turite internetinę parduotuvę arba domitės jos kūrimu, šie  populiariausi apsipirkimo internetu statistikos rodikliai padės nukreipti jus teisinga linkme.

Apsipirkimas prasideda internete

Remiantis statistiniais duomenimis, net 63 procentai apsipirkimo atvejų prasideda internetu.Tai reiškia, kad nesvarbu, kur klientai galiausiai įsigyja pirkinių (internete ar tradicinėse parduotuvėse), jų kelionė prasideda internete – dažniausiai „Google“ ar „Amazon“, kur jie atlieka prekių žvalgytuves. Dėl šios priežasties prekės ženklams labai svarbu turėti geras pozicijas internete. Gerindamos klientų patirtį nuo pat pirmo žingsnio, įmonės turi didesnę galimybę paskatinti klientus pirkti jų parduotuvėse.

Supratimas, kaip žmonės ieško, padeda įmonėms sukurti jiems unikalią patirtį. Nėra dviejų pirkėjų, perkančių internetu, kurie vienodu keliu ieškotų reikiamų prekių. Štai kodėl, jei esate internetinės parduotuvės savininkas, svarbu suprasti, ką galite padaryti, kad pritaikytumėte internetinę kelionę savo klientams.

Tobulėjant skaitmeninėms technologijoms, nenuostabu, kad šiandieniniai vartotojai gali kontroliuoti savo pirkimo kelius. Jie yra pasirengę tyrinėti tiek kategorijų, prekių ženklų ir produktų, kiek tik nori.

Vartotojai apsiperka per mobilųjį telefoną

Beveik pusė vartotojų daugiau perka mobiliaisiais nei parduotuvėje. Ne paslaptis, kad mobilioji prekyba auga. Jei planuojate sukurti sėkmingą elektroninės prekybos svetainę, negalite sau leisti nepaisyti mobiliųjų naudotojų ir apsipirkimo mobiliuosiuose įrenginiuose. Vartotojai savo mobiliuosius įrenginius naudoja visuose pirkimo etapuose, įskaitant įvairią apsipirkimo internetu veiklą. 2018 m. ketvirtojo ketvirčio duomenimis, staliniai kompiuteriai sudarė maždaug tiek pat pasaulinių elektroninių mažmeninės prekybos užsakymų, kiek ir išmanieji telefonai. Tačiau kalbant apie apsilankymus mažmeninės prekybos svetainėse, išmanieji telefonai užėmė lyderio poziciją.

Populiariausias mokėjimo internetu būdas

Skaitmeninės ir mobiliosios piniginės yra populiariausi mokėjimo būdai tarp pirkėjų internetu visame pasaulyje, beveik pusė (49 proc.) pirkėjų internetu renkasi atsiskaityti šiuo būdu. Antroje vietoje yra kredito kortelės ir mokėjimo kortelės, o debeto kortelės yra trečias populiariausias internetinio mokėjimo būdas. Jei turite internetinę parduotuvę arba planuojate įkurti el. prekybos parduotuvę, svarbu atsižvelgti į mokėjimo šliuzus. Turite užtikrinti, kad klientams suteiksite saugią ir lengvą atsiskaitymo patirtį.

Pirkėjai tikisi nuolat matyti naujų produktų

Nenuostabu, kad pirkėjų poreikiai nuolat auga. Pirkėjai internetu nuolatos reikalauja naujų prekių. Tiesą sakant, 75 procentai vartotojų kiekvieną mėnesį atliekamų paieškos užklausų yra visiškai naujos. Tai rodo, kad naršydami internete žmonės aktyviai ieško naujų produktų. Be to, 69 procentai vartotojų teigia, kad kiekvieną kartą apsilankius parduotuvėje svarbu arba labai svarbu pamatyti naujas prekes.

Elektroninės prekybos įmonės turi neatsilikti nuo vartotojų poreikių. Elektroninės prekybos pramonė yra dinamiškesnė nei bet kada anksčiau, o mažmenininkai, norėdami būti konkurencingi, turi neatsilikti. Jie turi nuolat pasiūlyti pirkėjams vis naujų produktų, nes tokiu būdu jie gali pagerinti apsipirkimo patirtį. Tai ne tik suteikia klientams daugiau įvairovės apsiperkant, bet ir skatina pasirinkti būtent jus, o ne konkurentus. . Atnaujinę savo produktų pasiūlą, būsite žingsniu priekyje savo konkurentų.

Sparčiausiai augančios elektroninės prekybos kategorijos koronaviruso pandemijos laikotarpiu

Koronaviruso pandemija daugelyje pasaulio šalių sukėlė paniką visame prekybos sektoriuje. Kaip ir tikėtasi, būtiniausių prekių, ypač medicinos produktų, pardavimai internetu labai išaugo. Neseniai atlikta „Adobe“ apklausa atskleidė, kad per pirmąsias dešimt metų savaičių produktų, tokių kaip rankų dezinfekavimo priemonės, pirštinės ir kaukės, pardavimas išaugo daugiau nei 800 proc.Tualetinis popierius ir nereceptiniai vaistai nuo gripo, peršalimo ir skausmo taip pat išskrido iš internetinių parduotuvių lentynų – pardavimai šoktelėjo atitinkamai 231 ir 217 procentais.

Uždarius sporto sales ir labai apribojus judėjimą lauke, vien per pirmąsias dvi kovo savaites treniruoklių paklausa išaugo 55 proc., nes vis daugiau žmonių norėjo sportuoti namuose. Taip pat augo namų įrengimo prekių pardavimas, nes žmonės ne tik daugiau laiko praleido namuose, bet ir įsirengė  namų biurus.

Pagrindinė priežastis, kodėl pirkėjai internetu turi atsisakyti savo pirkinių krepšelių

Paklauskite bet kurio internetinės parduotuvės savininko ir jie jums pasakys, koks košmaras yra palikti prekių krepšeliai. Yra tiek daug klausimų, kurie gali kilti jūsų galvoje apie paliktus – kodėl, kas, kur ir kaip. Remiantis naujausia apsipirkimo internetu statistika, 49 proc. krepšelio atsisakoma dėl didelių papildomų išlaidų, kurios gali apimti bet ką –  nuo siuntimo iki mokesčių ir rinkliavų.

Šiais laikais nemokamas pristatymas tapo labiau būtinybe nei papildomas privalumas. Apsipirkimo internetu procesui pridėjus papildomų išlaidų, ypač paskutiniame etape, pirkėjai atgrasomi nuo numatytų pirkinių. Šios išlaidos yra tiesioginis internetinių pirkėjų susierzinimo šaltinis, nes jie tai gali vertinti kaip skaidrumo trūkumą.

Internetinės parduotuvės savininkui geriausias būdas tai išspręsti – suteikti klientui visą informaciją. Geriau visas išlaidas išvardyti nuo pat pirkėjo kelionės pradžios.

Kita sėkminga strategija yra susieti papildomas siuntimo išlaidas su gaminio kaina ir pasiūlyti „nemokamą“ pristatymą klientui. Galų gale, internetiniai pirkėjai labai vertina skaidrumą, todėl tai labai svarbus veiksnys, kad jūsų internetinė parduotuvė būtų sėkminga.

Kitos priežastys, dėl kurių atsisakoma krepšelio, yra paskyros kūrimo rūpesčiai, lėtas pristatymo laikas ir ilgas ar sudėtingas atsiskaitymo procesas.

Apibendrinant galima pasakyti, kad neabejotina, jog prekyba internetu sparčiai vystosi ir ateinančiais metais matysime tolesnę plėtrą. Jei įmonės nori išlikti konkurencinėje aplinkoje, kuri yra šiandien, jos negali sau leisti ignoruoti savo buvimo internete. Taigi, planuodami verslo strategiją, nepamirškite šių populiariausių apsipirkimo internetu statistikos duomenų.

Svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai.