Automobilių pramonė per pastarąjį dešimtmetį sparčiai vystėsi. Dėl reikšmingo faktorių, tokių kaip technologijos, inovacijos, augimo, pakito žmonių pirkimo įpročiai – tyrimų duomenimis, net 59% automobilių pirkėjų dabar jų ieško internete. Taigi, automobilių pardavėjams teko prie to prisitaikyti.

Kaip pirkėjai ieško automobilių internetu?

Automobilio pirkimas – ilgas procesas (palyginus su įvairių kitų prekių įsigijimu). Nors klientai vis dar perka savo transporto priemones prekybos atstovybėse, vis tiek dažniausiai pirmiausia paieška, apžiūrėjimas, palyginimas vyksta internete.

Pasak „Google“, 95% transporto priemonių pirkėjų skaitmeninius duomenis naudoja kaip informacijos šaltinį, o 65% pirkėjų prireikia vos 3 savaičių, kad atliktų research internete. 

Kai automobilių pirkėjai pradeda paiešką, 6 iš 10 nėra apsisprendę, kokio modelio automobilio nori ir pan. Lemiamą sprendimą priimti padeda skelbimai internete. Neretai, net jeigu žmogus būna apsisprendęs pirkti tam tikros markės automobilį, radęs internete puikų pasiūlymą (kainos bei kokybės atžvilgiu), pakeičia nuomonę ir nusprendžia pirkti kitokį automobilį.

Kodėl verta rinktis automobilį internetu?

  • Jums nereikia susidurti su profesionaliais pardavėjais. O, kaip žinote, jie būna itin įkyrūs ir moka įsiūlyti tai, ko nesiruošėte pirkti. 
  • Galite palyginti neribotą skaičių automobilių, kol susiaurinsite paiešką iki kelių geriausių variantų. Internete galite naršyti po įvairius skelbimų portalus, lyginti ten parduodamus automobilius, jų kainas, techninę būklę ir kt. Ir visa tai prieinama neiškeliant kojos iš namų, atostogų metu ar bet kada, kai jums patogu.
  • Neužkibsite ant pardavėjų masalo, kai pasakojama apie vieną automobilį ir staiga peršokama prie kito, brangesnio, ir išryškinami jo privalumai. Profesionalūs pardavėjai yra puikiai išstudijavę žmonių psichologiją, todėl moka taip gudriai įtikinti, kad žmogus nusiperka ne tai, ko ieškojo ir dar stipriai permoka.
  • Galite išsamiai ištyrinėti automobilį pardavėjui nekvėpuojant jums į nugarą. Juk žinote tą jausmą, kai nuvykę apžiūrėti automobilio, negalite jo gerai apžiūrėti, išbandyti, nes iš paskos nuolat sekioja pardavėjas. Žinoma, perkant dėvėtą automobilį su pardavėju susidurti vis tiek teks, tačiau prieš tai jau būsite apžiūrėję norimą įsigyti transporto priemone internete. Tad kils mažiau klausimų.
  • Jei perkate iš privataus pardavėjo, jums nereikės mokėti paslėptų automobilių prekybos atstovų mokesčių. Tai taip pat didelis privalumas, nes paprastai šie mokesčiai būna gan dideli.

Automobilių skelbimų portalų kūrimas 1

Automobilio pirkimo internetu trūkumai:

  • Jei perkate iš privataus pardavėjo, turėsite sumokėti visą sumą iš karto, t.y. negalėsite imti paskolos, mokėti kas mėnesį dalimis.
  • Automobilio pirkimas iš privataus pardavėjo reiškia, kad perkate „kaip yra“, o tai apsaugo pardavėją nuo teisinių priemonių, jei automobilis pasirodys nekokybiškas. Štai kodėl prieš perkant automobilį svarbu įsigyti transporto priemonės istorijos ataskaitą. 
  • Jei norimas automobilis yra kitame mieste, gali būti sunkiau nuvykti jį pamatyti, arba gali tekti samdyti patikimą mechaniką toje vietoje, kad jį apžiūrėtų.

Taigi, kaip matote, automobilio pirkimas internetu turi trūkumų, tačiau tai galioja daugiausia naujiems automobiliams. O pirkti naudotą automobilį internete – puikus sprendimas. Plačias pasirinkimo galimybes suteikia internetiniai skelbimų portalai.

Į ką atkreipti dėmesį kuriant automobilių skelbimų portalą?

Automobilių skelbimų portalų konkurencija yra nemaža. Tad būtina sukurti aukštos kokybės, patogų lankytojams naršyti, tvarkingai atrodantį skelbimų portalą. Ir, be abejo, nepagailėti pinigų reklamai, kad kuo daugiau žmonių jį rastų interneto paieškos sistemoje. Ypač tai svarbu pradžioje, kai dar nesate žinomi ir įvertinti.

Tikrai nesvarbu, kokio tipo skelbimą skelbiate: absoliučiai visų jų misija yra priversti žmones juos spustelėti ir nukreipti į jūsų pasirinktą puslapį. Štai kodėl turėtumėte įsitikinti, kad turite gerą svetainę, ji greitai įkeliama, yra gerai suprojektuota ir garantuojama gera vartotojo patirtis.

Skirkite reikiamą laiką, kad apibrėžtumėte, kokią informaciją vartotojas pamatys atvykęs į puslapį, ir įsitikinkite, kad ji yra pakankamai naudinga ir patraukli, kad sukeltų konversijas.

Specialistai pataria, jog norint pritraukti daugiau žmonių, kurie norėtų parduoti savo automobilį būtent jūsų svetainėje, reikėtų leisti pirmąjį ar kelis skelbimus įdėti nemokamai. Žinoma, norint jį iškelti į viršų ar paryškinti, reikėtų susimokėti. Taip pat labai svarbu, kad pardavėjas galėtų įdėti pakankamai kokybiškų automobilio nuotraukų, jį išsamiai aprašyti.

Automobilių skelbimų portalų kūrimas 2

Jeigu nusprendėte, kad atėjo laikas turėti tokį portalą, dėl sukūrimo kreipkitės į Studiją 4D.

error: