Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Elektroninės parduotuvės kūrimas ir nuoma. Kurį variantą rinktis?

Interneto parduotuvės tapo neatsiejama verslo dalimi šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje. Kiekvienas, nuo mažo verslo savininko iki didelės įmonės, svarsto galimybę plėsti savo veiklą internete. Tačiau pagrindinis klausimas, kurį turi apsvarstyti kiekvienas verslininkas, yra: ar verta nuomotis interneto parduotuvę, ar geriau kreiptis į profesionalus, kurie sukurs originalią interneto parduotuvę pagal individualius pageidavimus?

Pastaraisiais metais atsirado nemažai įmonių, kurios siūlo elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas kaip alternatyvą kūrimui. Nuomos paslaugų teikėjai kaip pagrindinį privalumą įvardija galimybę greitai pradėti elektroninės prekybos verslą čia ir dabar, be jokių apribojimų. Tačiau apribojimų bei trūkumų yra ir nemažai. Vienas iš jų – ilgalaikėje perspektyvoje nuoma kainuoja kur kas daugiau nei originali svetainė. Juk kiekvieną mėnesį reikia mokėti nuomos mokestį. Be to, daugelis platformų ima procentą nuo pardavimų, kas gali padidinti bendras išlaidas.

Kaip dar vieną internetinės parduotuvės nuomos trūkumą galima išskirti priklausomybę nuo platformos teikėjo. Jei platforma užsidaro ar keičia savo politiką, tai gali turėti įtakos jūsų verslui.

Neretai elektroninę parduotuvę besinuomojantys verslininkai skundžiasi turinio iškėlimo apribojimais ir teigia, kad jų verslas „išaugo“ nuomos teikiamas galimybes, todėl jie nori turėti savo el. parduotuvę ir į ją perkelti visą turinį. Bet susiduriama su papildomais mokesčiais ir techniniais sunkumais. Todėl visas įdirbis – kelių mėnesių ar net kelių metų – prarandamas ir tenka viską pradėti nuo nulio.

Reikia pasakyti, kad svetaines nuomotis dažniausiai susigundo pradedantys verslininkai, kurie turi ribotą biudžetą ir nori greito rezultato.  Naršant elektroninių parduotuvių nuomos paslaugas siūlančiose interneto svetainėse, kur teigiama, jog el. parduotuve galėsite pradėti naudotis jau po 10 minučių, siūloma profesionalų pagalba, neribotos dizaino galimybės ir pan., neturinčiam patirties, pradedančiajam verslininkui lengva apsigauti ir susigundyti, atrodo, puikiu pasiūlymu. Tačiau realybėje ne visada yra taip paprasta…

Didžioji dauguma verslininkų vis tiek nori unikalaus ir originalaus interneto svetainės dizaino, daugiausia todėl, kad tai kuria jų prekės ženklą ir jos nori būti žinomos dėl unikalumo, o ne šabloniškumo. Originali svetainė yra geresnis pasirinkimas, ypač turinčioms e-prekybos patirtį įmonėms, dėl grafinio dizaino pritaikymo ir e-parduotuvės funkcionalumo.

Unikalus dizaino pranašumas yra tas, kad jis geriau atlieps specifinius įmonės poreikius, pavyzdžiui, padės išskirti produktus, suteikti klientams geresnį supratimą apie tai, ką jie daro ir ką gamina ir pan. Be to, padės išsiskirti iš konkurentų ir nepaskęsti pilkoje masėje. Taip pat tai didina pirkėjų lojalumą ir pasitikėjimą verslu.

Pagal užsakymą pagaminta sąskaitų faktūrų sistema taip pat gali padėti ne tik įmonėms, turinčioms ypatingų poreikių, bet ir pradedančioms veiklą smulkiam verslui. Galbūt pradedantiesiems tinka išperkamosios nuomos versijos, tačiau kai plečiatės kaip verslas, tinkintos internetinės parduotuvės neabejotinai yra geresnis pasirinkimas.

Dar vienas originalios interneto svetainės privalumas yra kontrolė. Tai reiškia, kad galite pritaikyti kiekvieną detalę pagal savo poreikius ir viziją ir turėti 100% nuosavybę nuo domeno iki programinės įrangos bei dizaino sprendimų.

Nėra privalomų mėnesinių mokesčių kūrėjui, nebent papildomai užsakytumėte sukurtos elektroninės parduotuvės techninės priežiūros paslaugas, kurios užtiktų stabilų el. Parduotuvės veikimą ir operatyvų problemų spendimą, jei tokių atsirastų. Nors pradiniai kūrimo kaštai gali būti didesni, ilgainiui galite sutaupyti.

Individualiai jūsų verslui sukurtoje inertinėje parduotuvėje turėsite daugiau erdvės eksperimentams. Galėsite eksperimentuoti su prekių išdėstymu, pristatymu, aprašymu, kaina ir pan., kad pagerintumėte klientų patirtį. Panašiai galite atlikti patikrinimus savo internetinėje parduotuvėje, kad įvertintumėte, iš kur ateina srautas ir kur jis nukreipiamas. Dabar klientams svarbi su konkrečiu prekės ženklu susijusi patirtis, o ne tik sąveiką su prekės ženklu. Tokia patirtis gali būti, pavyzdžiui, smagus žaidimas, norint gauti tam tikro dydžio nuolaidą, arba bet kokia kita idėja pritraukti pirkėjus ir paskatinti juos pirkti.

Tačiau didžiausias iš visų svetainės kūrimo privalumų – šią paslaugą užsakęs verslininkas gauna daug patyrusio elektroninės komercijos specialisto dėmesio, leidžiančios nuo pat pradžių padėti tvirtus ir tinkamus pamatus, kurie atitinka konkretų produktą bei versli nišą. Prieš kuriant yra sudaromas techninių reikalavimų aprašymas, kurio metu daug diskutuojama, kad kuriama nauja elektroninė parduotuvė būtų kuo aiškesnė pirkėjui, ir kuo patogesnė pardavėjui.

Sprendimas, ar nuomotis, ar sukurti interneto parduotuvę, priklauso nuo jūsų verslo poreikių, biudžeto ir ilgalaikių tikslų. Norintieji greitai pradėti veiklą, neretai susigundo nuomos paslaugomis, nes jos iš pirmo žvilgsnio atrodo pigesnės bei patogesnės. Tačiau jei siekiate unikalaus sprendimo ir turite išteklių bei laiko investuoti į kūrimą, savo interneto parduotuvės sukūrimas yra kur kas geresnis sprendimas nei nuoma. Tai lemia daug veiksnių: internetinės parduotuvės unikalumas, originalus dizainas, galimybė turėti visišką kontrolę ir nepriklausyti nuo platformos teikėjo.

Studija 4D yra profesionalų komanda, kuri kuria įvairaus pobūdžio interneto svetaines, teikia reklamos bei internetinio marketingo paslaugas. Kreipkitės ir kartu kurkime Jūsų verslo sėkmę.

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

Kaip pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę?

6 žingsniai pritraukti daugiau lankytojų į savo elektroninę parduotuvę.

Sukūrėte gražią internetinę parduotuvę ir vežate produktus, kurie, žinote, kad žmonėms patiks, tačiau vienintelė problema yra ta, kad  jūsų parduotuvė sulaukia mažai lankytojų dėmesio. Šiame straipsnyje atskleisime praktiškus ir patikrintus būdus, kuriuos galite naudoti norėdami pritraukti srautą į savo internetinę parduotuvę.

Problema ta, jog verslininkai pakliūva į spąstus manydami, kad bet kuris svetainės lankytojas yra geras. Tiesą sakant, prastos kokybės srauto – žmonių, kurie nesidomi tuo, ką parduodate – siuntimas mažina konversijų rodiklius.

1. SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra privalomas procesas. Taip, tai sunku. Taip, tai negreitai duoda norimus rezultatus. Ir taip, tai nėra pigu. Bet jūs tiesiog negalite be jo. Tinkamai atliktas SEO padeda interneto svetainėms, įskaitant internetines parduotuves, būti aukščiau paieškos sistemų (Google) rodomuose paieškos rezultatuose, kai atliekama raktinių žodžių paieška. Nepamirškite SEO!

2. Socialinė žiniasklaida

Ar šiandien yra žmogus, kuris nesinaudoja jokiomis socialinės žiniasklaidos paslaugomis – Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest…? Galbūt tokių žmonių dar yra likę, bet jie nėra jūsų tikslinė grupė. Dabar visiems aišku, kad socialiniai tinklai naudojami prekės ženklo kūrimui. Bet ar turėtumėte naudoti juos visus? Ne! Pirmiausia turėtumėte nustatyti, kas yra jūsų klientai – amžių, lytį, gyvenamąją vietą, pomėgius. Ištirkite, kur jie yra. Jei jie yra „Facebook“, nėra prasmės reklamuotis „Twitter“. Jei jie yra „Pinterest“, kuris yra labai geras pasirinkimas internetinėms parduotuvėms, būtent į jį ir sutelkite savo dėmesį. Nešvaistykite energijos ir pinigų ten, kur tai neturi prasmės.

3. Turinio rinkodara

Tai taip pat būtina (kaip SEO). Turinio rinkodara – tai nuolatinis naujausio, aktualaus ir įdomaus turinio publikavimas Jūsų svetainėje ar internetinėje parduotuvėje, kurio tikslas – pritraukti į ją potencialius vartotojus. Turinio rinkodaros tikslas – populiarinti įmonę ar prekės ženklą nemokamai publikuojant naudingą informaciją (straipsnius, apklausas, knygas, naujienas, vaizdo įrašų turinį ir kt.), naudojant įvairius kanalus (įskaitant įmonės tinklaraštį ar išorinius tinklaraščius). ). Turinio rinkodara yra SEO dalis.

4. Referencinės premijos

Klientai nori prekes įsigyti mažesnėmis kainomis, gauti nuolaidas ir rinkti taškus, kuriuos būtų galima panaudoti siekiant sumažinti prekių kainą.. Duokite jiems tai, ko jie nori! Turėkite specialių pasiūlymų, nurodykite nemokamą pristatymą užsakymams virš tam tikros minimalios pinigų sumos, parodykite su kokia kita preke gali derinti pasirinktą (jei šviestuvas – rodyti tapetus, jei kelnės – rodyti marškinius ). Sukurkite elektroninį naujienlaiškį ir suteikite nuolaidas visiems klientams, kurie užsiregistruoja gauti jį savo el. paštu. Tokiu būdu jūs taip pat turėtumėte el. pašto duomenų bazę. O kodėl jums nepagalvojus apie „Rekomenduoju draugui“ tipo programą? Kai jūsų klientas „atveda“ kitą, naują, klientą, pirmas pirkėjas gali gauti nuolaidą. Taip kiekvienas turėtų priežastį rekomenduoti Jūsų parduotuvę vis naujiems žmonėms. Dar viena idėja – nuolaidą didinti po kiekvieno pirkimo – pavyzdžiui, 5% po pirmojo, 7% po antrojo, 10% po trečio ir bet kurio vėlesnio.

5. Dalyvaukite internetinėse bendruomenėse

Kitas mažo biudžeto būdas pritraukti naujų klientų į savo elektroninę parduotuvę yra dalyvauti internetinėse bendruomenėse. Tai apima prisijungimą prie atitinkamų forumų ir grupių bei atsakymą į klausimus, kurių gali turėti potencialūs klientai.

Taip pat galite atlikti „Google“ paiešką pagal „jūsų raktažodį“, kad surastumėte atitinkamas bendruomenes, su kuriomis norite bendrauti. Tai ne tik puikus būdas surasti savo klientus, bet ir puiki vieta tęsti mokymąsi ir pritaikyti savo įmonę, kad laikui bėgant atitiktų augančius rinkos poreikius.

6. Bendradarbiauti su kitomis įmonėmis

Viena iš galimybių yra bendradarbiauti su kita savo nišoje esančia įmone ir kartu surengti renginį ar internetinį seminarą. Tai leis jums pasiekti kitos įmonės auditoriją ir sugeneruoti naujų potencialių klientų jūsų verslui.

 

Kita galimybė – bendradarbiauti su papildoma įmone rengiant bendrą rinkodaros kampaniją. Tai gali apimti tokius dalykus kaip bendras turinys, socialinės žiniasklaidos įrašai ir rinkodaros el. paštu kampanijos.

Galiausiai galite rašyti svečių tinklaraščius vieni kitų svetainėse. Tai padeda užmegzti tikrus santykius, patekti į vienas kito auditoriją ir užsidirbti atgalines SEO nuorodas.

Atmintyje iškyla Walterio Stewardo žodžiai: „Verslas be reklamos yra kaip tamsoje mirktelėti merginai. Tu žinai, ką darai, bet niekas kitas to nemato“. Jūs suprantate, kiek tiesos yra tuose žodžiuose, ar ne?

Būtent todėl įsigiję internetinę parduotuvę darykite tai, kas būtina, kad ji būtų gerai žinoma, atpažįstama ir patraukli klientams. Tačiau nepasikliaukite atsitiktinumais, neveikite chaotiškai; svarbu turėti reklamos strategiją.

 

Dėl internetinės svetainės kūrimo ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Kokie yra svarbiausi sėkmingos internetinės parduotuvės bruožai?

Elektroninės prekybos pasaulis sparčiai vystosi, o norint išlikti priekyje, reikia gerai suprasti naujausias tendencijas ir technologijas. Išnagrinėsime pagrindines funkcijas, į kurias internetinės įmonės turėtų atsižvelgti, kad išliktų konkurencingos nuolat kintančioje skaitmeninėje aplinkoje. Perskaitę šį straipsnį žinosite kokius bendrus bruožus turi sėkmingos internetinės parduotuvės.

Mobilusis dizainas

Epochoje, kai apsipirkimas mobiliaisiais ir toliau populiarėja, į mobilųjį telefoną reaguojanti svetainė yra ne tik galimybė – tai būtinybė. Tačiau jau nebepakanka turėti interaktyvią svetainę. Skaičiai rodo, kad į klientus orientuotos svetainės sulaukia maždaug 60–70 % srauto iš mobiliųjų įrenginių, todėl reikia teikti pirmenybę tiems klientams, kad užtikrintumėte jiems kuo geresnę apsipirkimo patirtį. Taikant mobiliesiems pritaikytą dizainą, mobiliųjų įrenginių naudotojams užtikrinama sklandi ir intuityvi naršymo ir pirkimo patirtis, o geras mobiliesiems pritaikytas dizainas gali pritraukti ir tuos klientus, kurie naudojasi didesniais ekranais.

Paieška

Kadangi svetainės naudotojai tampa vis mažiau kantrūs, jie, norėdami surasti tai, ko reikia, vis dažniau naudojasi paieška, o ne naršo svetainėje. Dėl šios priežasties turite turėti paprastą, aiškią ir nuoseklią paieškos priemonę. Taip pat turite paryškinti pagrindinius rezultatų elementus, galbūt sugrupuoti pagal turinio tipą, taip pat suteikti vartotojams galimybę filtruoti rezultatus, kad rastų tai, ko jie nori. Be to, galite pagalvoti apie balso ar vaizdinės paieškos technologijos integravimą, leidžiantį klientams rasti produktus naudojant vaizdus arba kalbant, o ne rašant tekstą. Šios funkcijos įdiegimas supaprastina apsipirkimo procesą, todėl klientams lengviau rasti tai, ko ieško.

Papildyta realybė (AR) ir virtualūs bandymai

Būtina pateikti aukštos kokybės gaminio vaizdus, ​​kuriuose būtų rodoma pati prekė, ir, jei įmanoma, gyvenimo būdo nuotrauką, kad klientai galėtų lengviau įsivaizduoti, kad naudojasi ar nešioja prekę. Galite dar labiau padidinti klientų pasitikėjimą siūlydami AR pagrįstą bandomąją patirtį. Nuo virtualaus drabužių pasimatavimo iki baldų vizualizavimo jų erdvėje, AR pagerina apsipirkimo patirtį ir sumažina netikrumą.

Greitas ir sklandus atsiskaitymo procesas

Sumažinkite krepšelio atsisakymą užtikrindami supaprastintą atsiskaitymo procesą. Įsitikinkite, kad prašote tik tos informacijos, kurios jums reikia, ir ją išdėstykite taip, kad vartotojams būtų aišku ir patogu.

Siūlykite kelias mokėjimo parinktis, kad klientai galėtų rinktis ir sumažintumėte riziką, kad jie negaus reikiamos informacijos. Mokėjimo parinktys, pvz., „PayPal“, puikiai tinka klientams, nes jie gali tiesiog prisijungti prie savo paskyros, o mobiliųjų įrenginių naudotojams patogiausia apmokėti naudojant „ApplePay“ arba „GooglePay“.

Klientams visada naudinga susikurti paskyrą, tačiau pagalvokite apie galimybę leisti atlikti mokėjimą kaip svečiui. O tada, kai vartotojas atliks apmokėjimą, pasiūlykite susikurti paskyrą.

Taip pat galite įdiegti krepšelio priminimą – užsiregistravusiems klientams el. paštu išsiųsti priminimą apie prekę (-es) jų krepšelyje. Kartais klientai lygina kainas įvairiose svetainėse, bet kartais būna išsiblaškę ir priminimas gali padėti padidinti bendrą konversijų skaičių.

Tvari praktika

Ekologiją vertinantys vartotojai reikalauja tvarių pasirinkimų ir dažnai tai būna lemiantis veiksnys nusprendžiant, iš kur pirkti arba kokią prekę įsigyti. Pabrėžkite savo prekių ekologiškumą, natūralią sudėtį, pakuotes, kad pritrauktumėte aplinką tausojančius pirkėjus.

Be to, jei jūsų produktai gaminami vietoje, nurodykite kilmę, nes tai taip pat gali būti pagrindinis veiksnys priimant sprendimą dėl pirkimo.

Socialinis įrodymas ir naudotojų sukurtas turinys

Įtraukite klientų atsiliepimus, ir jų sukurtą turinį, kad sukurtumėte pasitikėjimą ir autentiškumą. Klientai vis dažniau, prieš priimdami sprendimą įsigyti vieną ar kitą prekę ar paslaugą, skaito atsiliepimus ir atkreipia dėmesį į jų turinį bei skaičių. Kuo daugiau gerų atsiliepimų apie prekę ar paslaugų, tuo kokybiškesnė ji atrodo ir dažniau įsigyjama. Trečiųjų šalių teikėjai gali padėti surinkti atsiliepimus ir parodyti pasitikėjimo lygį.

Analitika ir duomenimis pagrįstos įžvalgos

Ir beveik svarbiausias veiksnys yra naudoti analizės įrankius, kad būtų galima gauti įžvalgų apie klientų elgesį, pageidavimus ir tendencijas. Duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimas užtikrina, kad nuolat tobulinate savo strategijas ir reaguojate į tai, ko reikia jūsų klientams.

Vystantis elektroninei prekybai ir didėjant klientų lūkesčiams, prisitaikymas prie naujų tendencijų ir technologijų tampa sėkmės būtinybe. Priimdami pokyčius ir užtikrindami novatorišką apsipirkimo patirtį, pasieksite, kad jūsų internetinė parduotuvė išliktų konkurencinga ir maksimaliai orientuota į klientus. Integravę šiuos būtinuosius dalykus į savo el. prekybos strategiją, turėsite geras sąlygas klestėti ir teikti išskirtinę patirtį savo klientams.

 

Jeigu norite sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę ir nežinote nuo ko pradėti,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Nauji metai visuomet su savimi atsineša naujų galimybių. Ir verslas nėra išimtis. Tai gali būti nauji produktai, nauji pasiūlymai arba visiškai nauja interneto svetainė.

Dirbant versle daugelį metų, galima pamatyti, kaip nauja svetainė gali visiškai pakeisti verslo situaciją. Tai puiki galimybė pagerinti vartotojų patirtį, pasiekti geresnių SEO rezultatų ir paskatinti pajamų augimą. Juk naujovės visada domina ir pritraukia žmonių dėmesį.

Planuojant naują svetainę, reikia sukurti internetinę tapatybę, kuri rezonuotų su jūsų auditorija, kuri papasakotų jūsų istoriją ir paverstų lankytojus lojaliais klientais. Tai apie sklandų žiniatinklio dizaino integravimą su socialinės žiniasklaidos strategijomis, kad būtų sukurta įtraukianti vartotojo patirtis.

Taigi, šiame straipsnyje aiškinsimės būdus, kokia turėtų būti moderni bei kokybišką interneto svetainę, kuri padės Jums žengti koja kojon su naujovėmis ir pilnai išnaudoti verslo potencialą.

Naujausios interneto svetainių dizaino tendencijos

Naujausių interneto dizaino tendencijų suvokimas nėra susijęs tik su estetika; būtina užtikrinti, kad jūsų auditorija jaustųsi sužavėta, įtraukta ir suprasta. Štai keletas populiarėjančių interneto dizaino tendencijų, į kurias reikia atkreipti dėmesį:

  • Minimalizmas keičia svetainių kūrimo būdą – pabrėžiamas švarus išdėstymas, daug tarpų ir paryškinta tipografija. Šis metodas užtikrina, kad lankytojai nesiblaškydami ras tai, ko jiems reikia.
  • Tamsusis režimas yra patogi nauja dizaino tendencija, kuri sumažina akių įtampą, taupo įrenginio akumuliatoriaus veikimo laiką ir suteikia vizualiai patrauklią patirtį. Tamsiojo režimo elementų įtraukimas į svetainę ne tik suteikia elegancijos, bet ir atitinka šiuolaikinių vartotojų pageidavimus.
  • Tinklalapiai yra daugiau nei tik informacijos centrai; tai įtraukiančios istorijos, laukiančios, kol bus pastebėtos lankytojų. Naudojant interaktyvius pasakojimo metodus, pvz., paralakso slinkimą, daugialypės terpės patirtį ir dinamišką animaciją, svetainės gali sudominti lankytojus ir palikti įspūdį, kuris neapsiriboja skaitmeniniu pasauliu.
  • 3D elementų ir papildytosios realybės (AR) technologijų integravimas į savo svetainę gali įveikti kliūtis tarp virtualaus ir fizinio pasaulio, sustiprinti vartotojų įsitraukimą ir stiprinti glaudų ryšį tarp jūsų auditorijos ir jūsų verslo.
  • Į naudotoją orientuotos mikro sąveikos, pvz., mygtuko užvedimo efektai ir formų patvirtinimai. Tai suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir daro sąveiką intuityvią ir malonią.
  • Tikimasi, kad išpopuliarės balso vartotojo sąsaja (VUI) ir pokalbių robotai, kurie leis lankytojams bendrauti su jūsų svetaine natūralia kalba, gauti suasmenintas rekomendacijas ir be vargo rasti informaciją.

Atsižvelgdami į šias dizaino tendencijas, jūs ne tik sukuriate vizualiai itin patrauklią, išskirtinę svetainę, bet ir užtikrinate įtraukią, patogią patirtį, kuri žavi ir įkvepia.

Skaitmeninio amžiaus turinio strategijos kūrimas

Interneto svetainės turinys neliks statiškas; jis bus interaktyvus, įtraukiantis ir suasmenintas. Jei jums įdomu, kaip įvaldyti skaitmeninio amžiaus turinio strategiją ir užtikrinti, kad jūsų nauja svetainė išsiskirtų iš konkurentų, pateikiame kelis patarimus, kaip pradėti:

Interaktyvus interneto svetainės turinys

Interneto svetainės skaitmeninė auditorija reikalauja aktyvaus dalyvavimo naudojant interaktyvų turinį, pvz., viktorinas, apklausas ir infografiką. Šios priemonės skatina aktyvų įsitraukimą, nes leidžia lankytojams pasirinkti, reikšti nuomonę ir gauti suasmenintus rezultatus.

Vaizdo įrašų dominavimas interneto svetainėje

Vaizdo įrašai tapo svarbia komunikacijos priemone, patraukiančia dėmesį ir efektyviai perteikiančia žinutes. Aukštos kokybės vaizdo įrašų įtraukimas į turinio strategijas, pvz., produktų demonstravimą, galimybę pamatyti gamybos užkulisius ar klientų atsiliepimus, gali sukelti emocijas ir sukurti ilgalaikį poveikį.

Interneto svetainės AI sukurtas ir kuruojamas turinys

Dirbtinio intelekto sukurto turinio, leidžiančio kurti įvairų turinį ir į žmogaus panašius tekstus, atsiradimas keičia skaitmeninį amžių. Auditorijos gauna vertę iš kuruojamos informacijos, kuri yra kruopščiai atrinkta ir surinkta iš skirtingų šaltinių, o svetainės tampa patikimais informacjos šaltiniais. Interneto svetainės AI įrankiai gali būti naudojami turiniui kurti ir kuruoti, kad auditorijos būtų suinteresuotos ir informuotos.

Balso paieškos optimizavimas interneto svetainėje

Balso paieška neabejotinai vaidins svarbų vaidmenį ateityje, nes išmanieji garsiakalbiai ir balsu įjungiami įrenginiai taps populiaresni, pvz., „Google Assistant“ ir „Amazon Alexa“. Labai svarbu optimizuoti turinį paieškai balsu.

Papildytos realybės (AR) patirtis interneto svetainėje

Įsivaizduokite, kad prieš pirkdami lankytojai gali vizualizuoti produktus savo erdvėje arba išbandyti virtualius pavyzdžius. AR patirtis atgaivina produktus ir paslaugas, pagerindama vartotojo sprendimų priėmimo procesą. Ši įtraukianti apsipirkimo patirtis interneto puslapyje, įskaitant virtualius drabužius ir namų dekoro elementus, padaro jūsų svetainę patrauklesnę potencialiems klientams.

Interneto svetainės personalizavimas ir vartotojų sukurtas turinys

Interneto svetainės suasmeninimas apima naudotojų pageidavimų, elgesio ir konteksto supratimą, naudojant dirbtinio intelekto algoritmus, kad būtų teikiamas suasmenintas turinys, produktų pasiūlymai ir patirtis. Naudotojų sukurtas turinys, pvz., atsiliepimai, suteikia autentiškumo ir didina pasitikėjimą jūsų verslu. Lankytojai jaučiasi išgirsti ir svarbūs, nes atsižvelgiama į jų nuomonę.

 

Dėl šiuolaikinės interneto svetainės kūrimo ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojui. Paskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1

 

Kaip naudoti „ChatGPT“ svetainės turiniui kurti?

Kaip naudoti „ChatGPT“ svetainės turiniui kurti?

AI įrankiai kaip „ChatGPT“ turinio kūrimui šiandien yra itin populiarūs ir nenuostabu:

  • Jie padeda smulkaus verslo savininkams ir rinkodaros specialistams sutaupyti laiko ir pinigų.
  • Tokie įrankiai kaip „ChatGPT“ sugeneruoja turinį per kelias sekundes.

Mažytė problema: tie tekstai nėra originalūs. „ChatGPT“ nėra toks protingas, kaip daugelis mano (dar!):

  • Jis generuoja žodžius nesuprasdamas konteksto.
  • Jo turinys yra bendras, be įžvalgų konkrečiai auditorijai.
  • Taip, jis greitai mokosi, bet vis tiek gali pateikti klaidingą informaciją iš interneto, tarsi ji būtų tiesa.

Nenorime pasakyti, kad negalite naudoti ChatGPT ar kitų AI įrankių savo verslo poreikiams, nes jie iš tikrųjų yra puikūs. Šie įrankiai gali padėti generuoti idėjas verslo tinklaraščiui, sudaryti turinio planą arba rinkti informaciją.

AI taip pat yra puikus produktyvumo įrankis turinio rinkodaros specialistams. Tai sutaupo laiko, skirto minčių šturmui, planavimui, verslo turinio kūrimui ir redagavimui. Triukas yra teisingai naudoti „ChatGPT“ funkcijas, o ne pasikliauti vien jomis rašant turinį. Kokybė yra svarbiausia; naudokite jį, kad papildytumėte savo procesus ir padidintumėte efektyvumą.

Kaip sukurti aukštos kokybės verslo straipsnius naudojant ChatGPT?

1 žingsnis: pasirinkite raktinį žodį ir temą

Kaip verslo savininkas ar rinkodaros specialistas, prieš rašydami straipsnius turėtumėte turėti turinio strategiją ir turinio planą. Kiekviena turinio plano tema turi atitikti jūsų verslo tikslus ir auditorijos poreikius. Be to, kiekvienas jūsų svetainės turinys turėtų būti sutelktas į konkretų raktinį žodį, kad paieškos sistemos tai suprastų ir parodytų  tam tikrai auditorijai.

Pasirinkite vieną raktinį žodį bei temą, kurią plėtosite. Įsitikinkite, kad raktinis žodis ir būsimas turinys atitinka naudotojo paieškos tikslą.

2 žingsnis: sukurkite akį traukiantį, emocionalų pavadinimą

Pavadinimas yra pirmas dalykas, kurį vartotojai pamatys savo užklausos SERP rezultatuose. Jūsų pavadinimas turėtų:

  1. Būti susijęs su turiniu, kurį pateiksite;
  2. Patraukti lankytojų dėmesį;
  3. Motyvuoti paspausti.

„ChatGPT“ ir kiti AI įrankiai negali parašyti patrauklių pavadinimų. Jie pateikia pavadinimo idėjas pagal jūsų pateiktą raktinį žodį, tačiau visi jų variantai bus bendri ir panašūs. Taigi jūs turite patys susikurti pavadinimus, reminatis AI pasiūlymais.

Kur rasti, kokios formuluotės yra laiminčios interneto paieškos sistemose? Naudokite įrankį, pvz., „Ahrefs“, arba eikite į „Google“ ir patikrinkite, kokie pavadinimai ir turinio tipai yra aukštesnėse pozicijose pagal jūsų tikslinį raktinį žodį.

3 žingsnis: sukurkite planą su antraštėmis bei paantraštėmis

Pirmiausia ieškokite raktinio žodžio „Google“ ir peržiūrėkite 10 geriausių rezultatų iš SERP, kad sužinotumėte, kokias potemes jie apima. Kokios paantraštės dažniausiai naudojamos? Įsitikinkite, kad įtraukėte jas į planą, kad jūsų turinys būtų išsamus, ir nustatykite „Google“ E-E-A-T (patirties, kompetencijos, autoritetingumo, patikimumo) gaires.

Paprašykite „ChatGPT“ jums padėti. Norėdami tai padaryti, paraginkite jį: „Sukurkite išplėstą temos apybraižą [Jūsų pavadinimas čia]. Plane turėtų būti šios paantraštės [paminėkite savo H2 ir H3].”

4 žingsnis: pridėkite DUK skyrių

Turėkite omenyje, jog  dirbtinio intelekto sukurtas turinys jums yra kaip juodraštis. Kitas žingsnis yra peržiūrėti šį turinį, kad būtų užtikrinta aukštesnė kokybė:

  • Pašalinkite nesusijusias turinio skiltis;
  • Jei reikia, pridėkite papildomo turinio;
  • Naudokite AlsoAsked.com, kad rastumėte 3–5 svarbius DUK, kuriuos reikėtų paminėti;
  • Pasirinkite klausimus, kurie atitinka naudotojo paieškos tikslą;

Blokas su atsakymais į dažniausiai vartotojų užduodamus klausimus – tai galimybė atlikti paieškas balsu ir reitinguoti pagal ilgalaikius raktinius žodžius. Be to, tai padidina jūsų verslo ekspertines žinias ir skaitytojų akyse atrodo profesionaliau bei patraukliau.

5 žingsnis: suformuluokite užklausą „ChatGPT“

Pavyzdžiui: „parašykite straipsnį pagal pateiktą užklausą. Jis turi būti ne trumpesnis kaip 300 žodžių. Sukurkite antraškes bei paantraštes“.

Pabandykite ChatGPT pateikti atskirą užklausą kiekvienai antraštei bei paantraštei. Tai padės išvengti pasikartojimų; AI dažnai sugeneruoja tuos pačius teiginius skirtingais žodžiais.

6 žingsnis: redaguokite tai, ką gaunate iš „ChatGPT“

Gavę visą juodraštį iš ChatGPT, neskubėkite jo paskelbti savo interneto svetainėje. AI detektoriai matys jį kaip dirbtinį, o turinio kokybę tikrinančios programos, tokios kaip „Copywritely“, parodys jį kaip žemos kokybės ir neoriginalų.

Norėdami gauti aukštesnę kokybę, turite jį redaguoti:

  • Redaguokite jį, kol tai taps jūsų prekės ženklo balsu;
  • Pridėkite tinkamų iliustracijų, pateikite pavyzdių, suformatuokite trumpas, lengvai skaitomas pastraipas.
  • Pridėkite nuorodas į išorinius susijusio turinio puslapius.

7 žingsnis: parašykite savo įžangą ir apibendrinimą

„ChatGPT“ įžangos ir apibendrinimai yra labai bendro pobūdžio ir dažnai atrodo taip, lyg juos parašė vidurinės mokyklos mokinys, neatlikęs namų darbų. Patikslinkite įžangą:

  • Pradėkite nuo aktualaus, tačiau įtikinamo kabliuko;
  • Padarykite ją trumpą ir gerai struktūruotą. (Vartotojai nuskaito (nuskanuoja), bet neskaito viso pateikto turinio; silpna įžanga sunaikins jų motyvaciją toliau domėtis, ką norite pasakyti.);
  • Pridėkite asmeninių pavyzdžių. Taip turinys taps asmeniškesnis, artimas konkrečiai Jūsų verslui;
  • Nustatykite lūkesčius, t.y., ko skaitytojai gali tikėtis iš Jūsų pateikiamo turinio (kokią naudą jie gaus ir pan.).

„ChatGPT“ negali Jūsų pakeisti

Kaip matote, verslo turinio kūrimo procesas naudojant ChatGPT yra 6/7 žmogaus darbo ir 1/7 AI darbo. Ir tai gerai. AI įrankių gebėjimas struktūrizuoti žmogaus patirtį į įtikinamą žmogaus rašymo imitaciją yra įspūdingas. Tačiau tai nėra visų problemų sprendimas.

Laikykite „ChatGPT“ naudingu įrankiu, o ne visu etatu dirbančiu savo verslo užduočių vykdytoju. 100% nepasitikėkite AI ir neleiskite jam pakenkti jūsų turinio kokybei. Išmintingai naudokite jo funkcijas ir sutaupysite laiko kitoms verslo plėtros užduotims.

 

Dėl internetinės svetainės ar virtualios reklamos paslaugų,

Neatidėliokite rytojuiPaskambinkite dabar.

Mob.: +370 689 37799
info@studio4d.lt
Skype: studija4d
Daugiau: elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugos; Reklamos paslaugos – Jūsų partneris Studija 4D

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės 1