Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Įkvepianti ateitis: interneto svetainės kūrimo svarbiausios naujovės

Nauji metai visuomet su savimi atsineša naujų galimybių. Ir verslas nėra išimtis. Tai gali būti nauji produktai, nauji pasiūlymai arba visiškai nauja interneto svetainė.

Dirbant versle daugelį metų, galima pamatyti, kaip nauja svetainė gali visiškai pakeisti verslo situaciją. Tai puiki galimybė pagerinti vartotojų patirtį, pasiekti geresnių SEO rezultatų ir paskatinti pajamų augimą. Juk naujovės visada domina ir pritraukia žmonių dėmesį.

Planuojant naują svetainę, reikia sukurti internetinę tapatybę, kuri rezonuotų su jūsų auditorija, kuri papasakotų jūsų istoriją ir paverstų lankytojus lojaliais klientais. Tai apie sklandų žiniatinklio dizaino integravimą su socialinės žiniasklaidos strategijomis, kad būtų sukurta įtraukianti vartotojo patirtis.

Taigi, šiame straipsnyje aiškinsimės būdus, kokia turėtų būti moderni bei kokybišką interneto svetainę, kuri padės Jums žengti koja kojon su naujovėmis ir pilnai išnaudoti verslo potencialą.

Naujausios interneto svetainių dizaino tendencijos

Naujausių interneto dizaino tendencijų suvokimas nėra susijęs tik su estetika; būtina užtikrinti, kad jūsų auditorija jaustųsi sužavėta, įtraukta ir suprasta. Štai keletas populiarėjančių interneto dizaino tendencijų, į kurias reikia atkreipti dėmesį:

  • Minimalizmas keičia svetainių kūrimo būdą – pabrėžiamas švarus išdėstymas, daug tarpų ir paryškinta tipografija. Šis metodas užtikrina, kad lankytojai nesiblaškydami ras tai, ko jiems reikia.
  • Tamsusis režimas yra patogi nauja dizaino tendencija, kuri sumažina akių įtampą, taupo įrenginio akumuliatoriaus veikimo laiką ir suteikia vizualiai patrauklią patirtį. Tamsiojo režimo elementų įtraukimas į svetainę ne tik suteikia elegancijos, bet ir atitinka šiuolaikinių vartotojų pageidavimus.
  • Tinklalapiai yra daugiau nei tik informacijos centrai; tai įtraukiančios istorijos, laukiančios, kol bus pastebėtos lankytojų. Naudojant interaktyvius pasakojimo metodus, pvz., paralakso slinkimą, daugialypės terpės patirtį ir dinamišką animaciją, svetainės gali sudominti lankytojus ir palikti įspūdį, kuris neapsiriboja skaitmeniniu pasauliu.
  • 3D elementų ir papildytosios realybės (AR) technologijų integravimas į savo svetainę gali įveikti kliūtis tarp virtualaus ir fizinio pasaulio, sustiprinti vartotojų įsitraukimą ir stiprinti glaudų ryšį tarp jūsų auditorijos ir jūsų verslo.
  • Į naudotoją orientuotos mikro sąveikos, pvz., mygtuko užvedimo efektai ir formų patvirtinimai. Tai suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį ir daro sąveiką intuityvią ir malonią.
  • Tikimasi, kad išpopuliarės balso vartotojo sąsaja (VUI) ir pokalbių robotai, kurie leis lankytojams bendrauti su jūsų svetaine natūralia kalba, gauti suasmenintas rekomendacijas ir be vargo rasti informaciją.

Atsižvelgdami į šias dizaino tendencijas, jūs ne tik sukuriate vizualiai itin patrauklią, išskirtinę svetainę, bet ir užtikrinate įtraukią, patogią patirtį, kuri žavi ir įkvepia.

Skaitmeninio amžiaus turinio strategijos kūrimas

Interneto svetainės turinys neliks statiškas; jis bus interaktyvus, įtraukiantis ir suasmenintas. Jei jums įdomu, kaip įvaldyti skaitmeninio amžiaus turinio strategiją ir užtikrinti, kad jūsų nauja svetainė išsiskirtų iš konkurentų, pateikiame kelis patarimus, kaip pradėti:

Interaktyvus interneto svetainės turinys

Interneto svetainės skaitmeninė auditorija reikalauja aktyvaus dalyvavimo naudojant interaktyvų turinį, pvz., viktorinas, apklausas ir infografiką. Šios priemonės skatina aktyvų įsitraukimą, nes leidžia lankytojams pasirinkti, reikšti nuomonę ir gauti suasmenintus rezultatus.

Vaizdo įrašų dominavimas interneto svetainėje

Vaizdo įrašai tapo svarbia komunikacijos priemone, patraukiančia dėmesį ir efektyviai perteikiančia žinutes. Aukštos kokybės vaizdo įrašų įtraukimas į turinio strategijas, pvz., produktų demonstravimą, galimybę pamatyti gamybos užkulisius ar klientų atsiliepimus, gali sukelti emocijas ir sukurti ilgalaikį poveikį.

Interneto svetainės AI sukurtas ir kuruojamas turinys

Dirbtinio intelekto sukurto turinio, leidžiančio kurti įvairų turinį ir į žmogaus panašius tekstus, atsiradimas keičia skaitmeninį amžių. Auditorijos gauna vertę iš kuruojamos informacijos, kuri yra kruopščiai atrinkta ir surinkta iš skirtingų šaltinių, o svetainės tampa patikimais informacjos šaltiniais. Interneto svetainės AI įrankiai gali būti naudojami turiniui kurti ir kuruoti, kad auditorijos būtų suinteresuotos ir informuotos.

Balso paieškos optimizavimas interneto svetainėje

Balso paieška neabejotinai vaidins svarbų vaidmenį ateityje, nes išmanieji garsiakalbiai ir balsu įjungiami įrenginiai taps populiaresni, pvz., „Google Assistant“ ir „Amazon Alexa“. Labai svarbu optimizuoti turinį paieškai balsu.

Papildytos realybės (AR) patirtis interneto svetainėje

Įsivaizduokite, kad prieš pirkdami lankytojai gali vizualizuoti produktus savo erdvėje arba išbandyti virtualius pavyzdžius. AR patirtis atgaivina produktus ir paslaugas, pagerindama vartotojo sprendimų priėmimo procesą. Ši įtraukianti apsipirkimo patirtis interneto puslapyje, įskaitant virtualius drabužius ir namų dekoro elementus, padaro jūsų svetainę patrauklesnę potencialiems klientams.

Interneto svetainės personalizavimas ir vartotojų sukurtas turinys

Interneto svetainės suasmeninimas apima naudotojų pageidavimų, elgesio ir konteksto supratimą, naudojant dirbtinio intelekto algoritmus, kad būtų teikiamas suasmenintas turinys, produktų pasiūlymai ir patirtis. Naudotojų sukurtas turinys, pvz., atsiliepimai, suteikia autentiškumo ir didina pasitikėjimą jūsų verslu. Lankytojai jaučiasi išgirsti ir svarbūs, nes atsižvelgiama į jų nuomonę.

Kaip naudoti „ChatGPT“ svetainės turiniui kurti?

Kaip naudoti „ChatGPT“ svetainės turiniui kurti?

AI įrankiai kaip „ChatGPT“ turinio kūrimui šiandien yra itin populiarūs ir nenuostabu:

  • Jie padeda smulkaus verslo savininkams ir rinkodaros specialistams sutaupyti laiko ir pinigų.
  • Tokie įrankiai kaip „ChatGPT“ sugeneruoja turinį per kelias sekundes.

Mažytė problema: tie tekstai nėra originalūs. „ChatGPT“ nėra toks protingas, kaip daugelis mano (dar!):

  • Jis generuoja žodžius nesuprasdamas konteksto.
  • Jo turinys yra bendras, be įžvalgų konkrečiai auditorijai.
  • Taip, jis greitai mokosi, bet vis tiek gali pateikti klaidingą informaciją iš interneto, tarsi ji būtų tiesa.

Nenorime pasakyti, kad negalite naudoti ChatGPT ar kitų AI įrankių savo verslo poreikiams, nes jie iš tikrųjų yra puikūs. Šie įrankiai gali padėti generuoti idėjas verslo tinklaraščiui, sudaryti turinio planą arba rinkti informaciją.

AI taip pat yra puikus produktyvumo įrankis turinio rinkodaros specialistams. Tai sutaupo laiko, skirto minčių šturmui, planavimui, verslo turinio kūrimui ir redagavimui. Triukas yra teisingai naudoti „ChatGPT“ funkcijas, o ne pasikliauti vien jomis rašant turinį. Kokybė yra svarbiausia; naudokite jį, kad papildytumėte savo procesus ir padidintumėte efektyvumą.

Kaip sukurti aukštos kokybės verslo straipsnius naudojant ChatGPT?

1 žingsnis: pasirinkite raktinį žodį ir temą

Kaip verslo savininkas ar rinkodaros specialistas, prieš rašydami straipsnius turėtumėte turėti turinio strategiją ir turinio planą. Kiekviena turinio plano tema turi atitikti jūsų verslo tikslus ir auditorijos poreikius. Be to, kiekvienas jūsų svetainės turinys turėtų būti sutelktas į konkretų raktinį žodį, kad paieškos sistemos tai suprastų ir parodytų  tam tikrai auditorijai.

Pasirinkite vieną raktinį žodį bei temą, kurią plėtosite. Įsitikinkite, kad raktinis žodis ir būsimas turinys atitinka naudotojo paieškos tikslą.

2 žingsnis: sukurkite akį traukiantį, emocionalų pavadinimą

Pavadinimas yra pirmas dalykas, kurį vartotojai pamatys savo užklausos SERP rezultatuose. Jūsų pavadinimas turėtų:

  1. Būti susijęs su turiniu, kurį pateiksite;
  2. Patraukti lankytojų dėmesį;
  3. Motyvuoti paspausti.

„ChatGPT“ ir kiti AI įrankiai negali parašyti patrauklių pavadinimų. Jie pateikia pavadinimo idėjas pagal jūsų pateiktą raktinį žodį, tačiau visi jų variantai bus bendri ir panašūs. Taigi jūs turite patys susikurti pavadinimus, reminatis AI pasiūlymais.

Kur rasti, kokios formuluotės yra laiminčios interneto paieškos sistemose? Naudokite įrankį, pvz., „Ahrefs“, arba eikite į „Google“ ir patikrinkite, kokie pavadinimai ir turinio tipai yra aukštesnėse pozicijose pagal jūsų tikslinį raktinį žodį.

3 žingsnis: sukurkite planą su antraštėmis bei paantraštėmis

Pirmiausia ieškokite raktinio žodžio „Google“ ir peržiūrėkite 10 geriausių rezultatų iš SERP, kad sužinotumėte, kokias potemes jie apima. Kokios paantraštės dažniausiai naudojamos? Įsitikinkite, kad įtraukėte jas į planą, kad jūsų turinys būtų išsamus, ir nustatykite „Google“ E-E-A-T (patirties, kompetencijos, autoritetingumo, patikimumo) gaires.

Paprašykite „ChatGPT“ jums padėti. Norėdami tai padaryti, paraginkite jį: „Sukurkite išplėstą temos apybraižą [Jūsų pavadinimas čia]. Plane turėtų būti šios paantraštės [paminėkite savo H2 ir H3].”

4 žingsnis: pridėkite DUK skyrių

Turėkite omenyje, jog  dirbtinio intelekto sukurtas turinys jums yra kaip juodraštis. Kitas žingsnis yra peržiūrėti šį turinį, kad būtų užtikrinta aukštesnė kokybė:

  • Pašalinkite nesusijusias turinio skiltis;
  • Jei reikia, pridėkite papildomo turinio;
  • Naudokite AlsoAsked.com, kad rastumėte 3–5 svarbius DUK, kuriuos reikėtų paminėti;
  • Pasirinkite klausimus, kurie atitinka naudotojo paieškos tikslą;

Blokas su atsakymais į dažniausiai vartotojų užduodamus klausimus – tai galimybė atlikti paieškas balsu ir reitinguoti pagal ilgalaikius raktinius žodžius. Be to, tai padidina jūsų verslo ekspertines žinias ir skaitytojų akyse atrodo profesionaliau bei patraukliau.

5 žingsnis: suformuluokite užklausą „ChatGPT“

Pavyzdžiui: „parašykite straipsnį pagal pateiktą užklausą. Jis turi būti ne trumpesnis kaip 300 žodžių. Sukurkite antraškes bei paantraštes“.

Pabandykite ChatGPT pateikti atskirą užklausą kiekvienai antraštei bei paantraštei. Tai padės išvengti pasikartojimų; AI dažnai sugeneruoja tuos pačius teiginius skirtingais žodžiais.

6 žingsnis: redaguokite tai, ką gaunate iš „ChatGPT“

Gavę visą juodraštį iš ChatGPT, neskubėkite jo paskelbti savo interneto svetainėje. AI detektoriai matys jį kaip dirbtinį, o turinio kokybę tikrinančios programos, tokios kaip „Copywritely“, parodys jį kaip žemos kokybės ir neoriginalų.

Norėdami gauti aukštesnę kokybę, turite jį redaguoti:

  • Redaguokite jį, kol tai taps jūsų prekės ženklo balsu;
  • Pridėkite tinkamų iliustracijų, pateikite pavyzdių, suformatuokite trumpas, lengvai skaitomas pastraipas.
  • Pridėkite nuorodas į išorinius susijusio turinio puslapius.

7 žingsnis: parašykite savo įžangą ir apibendrinimą

„ChatGPT“ įžangos ir apibendrinimai yra labai bendro pobūdžio ir dažnai atrodo taip, lyg juos parašė vidurinės mokyklos mokinys, neatlikęs namų darbų. Patikslinkite įžangą:

  • Pradėkite nuo aktualaus, tačiau įtikinamo kabliuko;
  • Padarykite ją trumpą ir gerai struktūruotą. (Vartotojai nuskaito (nuskanuoja), bet neskaito viso pateikto turinio; silpna įžanga sunaikins jų motyvaciją toliau domėtis, ką norite pasakyti.);
  • Pridėkite asmeninių pavyzdžių. Taip turinys taps asmeniškesnis, artimas konkrečiai Jūsų verslui;
  • Nustatykite lūkesčius, t.y., ko skaitytojai gali tikėtis iš Jūsų pateikiamo turinio (kokią naudą jie gaus ir pan.).

„ChatGPT“ negali Jūsų pakeisti

Kaip matote, verslo turinio kūrimo procesas naudojant ChatGPT yra 6/7 žmogaus darbo ir 1/7 AI darbo. Ir tai gerai. AI įrankių gebėjimas struktūrizuoti žmogaus patirtį į įtikinamą žmogaus rašymo imitaciją yra įspūdingas. Tačiau tai nėra visų problemų sprendimas.

Laikykite „ChatGPT“ naudingu įrankiu, o ne visu etatu dirbančiu savo verslo užduočių vykdytoju. 100% nepasitikėkite AI ir neleiskite jam pakenkti jūsų turinio kokybei. Išmintingai naudokite jo funkcijas ir sutaupysite laiko kitoms verslo plėtros užduotims.

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis – vienas svarbiausių sėkmingos e-parduotuvės indikatorių

Konversijos rodiklis yra lemiamas veiksnys vertinant e-parduotuvės sėkmę ir veiklos veiksmingumą. Šis rodiklis matuojamas kaip procentas tarp lankytojų, kurie atlieka norimą veiksmą (pvz., pirkimą arba užsakymą), ir visų svetainės lankytojų. Tai svarbus įvertinimas, nes jis tiesiogiai atspindi, kiek sėkmingai internetinė parduotuvė pavertė potencialius klientus tikrais klientais.

Efektyvus konversijos rodiklio valdymas reikalauja nuosekliai optimizuoti svetainę ir suprasti vartotojų elgesį. Sėkmingos e-parduotuvės strategija apima tinkamą produktų pateikimą, aiškią navigaciją, patogų apsipirkimo procesą ir patrauklų prekių ar paslaugų pateikimą.

Siekiant padidinti elektroninės parduotuvės konversijos rodiklį, svarbu atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

  1. Svetainės našumas ir patogumas:
  • Užtikrinkite, kad svetainė įsikrautų greitai, nes vartotojai dažnai palieka lėtai įsikraunančias svetaines. Tai labai svarbu siekiant sudaryti gerą įspūdį potencialiems klientams. Greitas sveatinės atidarymas parodo jos kokybę.
  • Optimizuokite svetainės dizainą taip, kad būtų lengva naviguoti ir rasti produktus ar informaciją. Turėkite galvoje, kad Jūsų elektroninės parduotuvės lankytojai nori gauti informaciją ir rasti prekes ar paslaugas greitai. Jie neturi laiko ilgai klaidžioti ir ieškoti norimų prekių.
  1. Aiškus ir patrauklus turinys:
  • Pateikite aiškius produktų aprašymus, nuotraukas ir kitą reikalingą informaciją. Dar labai svarbu, jog produktų aprašymai būtų kuo išsamesni, pateikiama kuo detalesnė informaciją apie konkrečią prekę. Taip potencialūs pirkėjai galės susidaryti tikslesnį vaizdą, koks yra produktas, ar jis yra būtent toks, kokio jiems reikia ir pan.
  • Kurkite patrauklias antraštes ir reklaminius elementus, skatinančius lankytojus imtis pirkimo veiksmų. Žmonių akį patraukia tai, kas įdomu, neįprasta, tad nebijokite eksperimentuoti. Veiksmingas būdas paskatinti žmones įsigyti Jūsų prekes ar paslaugas – išryškinti jų privalumus bei įvardinti, kokią naudą jie teikia. Parduotuvės lankytojas turi patikėti, kad jiems būtinai reikia konkretaus Jūsų siūlomo produkto.
  1. Patogus apsipirkimo procesas:
  • Pasirūpinkite patogiu bei saugiu apmokėjimu už prekes ar paslaugas bei greitu, kokybišku pristatymu. Šie dalykai yra be galo svarbūs internetinei parduotuvei, nes jeigu lankytojai čia susidurs su bent menkais nesklandumais, labai tikėtina, jog pasirinks Jūsų konkurentus, kurie pasiūlys sklandesnę apsipirkimo patirtį.
  1. Elektroninės parduotuvės optimizavimas mobiliesiems įrenginiams:
  • Dauguma vartotojų naudojasi mobiliais įrenginiais, todėl užtikrinkite, kad jūsų svetainė būtų jiems pritaikyta ir patogi naudoti. Joje turi būti patogu naršyti tiek dideliame kompiuterio ekrane, tiek išmaniajame telefone ar planšetėje.
  1. Reikšmingi pasiūlymai ir nuolaidos:
  • Siūlykite unikalius pasiūlymus ir nuolaidas, skatinančius pirkimus.
  • Įtraukite skubumo elementus, pavyzdžiui, ribotą laiką galiojančias nuolaidas. Visi žmonės mėgsta sutaupyti, tad pasiūlydami nuolaidas, tikėtina, jog prisidėsite prie jų sprendimo įsigyti prekę. O jeigu tai – karšta nuolaida, kuria galima pasinaudoti vos kelias valandas, tuomet pirkimas dar labiau paskatinamas.
  1. Analizė ir testavimas:
  • Nuolat stebėkite svetainės analitiką, identifikuokite silpnąsias vietas ir keiskite strategijas.
  • Atlikite A/B testus, kad pamatytumėte, kurie pakeitimai turėjo didžiausią poveikį konversijai.
  1. Asmeninės rinkodaros priemonės:
  • Pasinaudokite rinkodaros automatizavimo priemonėmis, suteikiančiomis galimybę klientams siųsti personalizuotus pasiūlymus ir pranešimus.
  • Įtraukite klientų atsiliepimus ir įvertinimus, skatinančius potencialių pirkėjų pasitikėjimą. Matydami, jog kiti žmonės teigiamai vertina Jūsų el. parduotuvę, potencialūs klientai lengviau priims sprendimą pirkti.
  1. Socialinės žiniasklaidos įsitraukimas:
  • Būkite aktyvūs socialinėje žiniasklaidoje ir naudokite ją kaip priemonę pritraukti naujus klientus ir skleisti žinią apie pasiūlymus. Kaip įmanoma dažniau kelkite įrašus apie savo prekes ar paslaugas, pabrėždami jų privalumus ir pan. Reikia pasakyti, kad daug įmonių šiais laikais savo produktų reklamai pasitelkia nuomonės formuotojus (influencerius), turinčius didelę sekėjų auditoriją ir galinčius ženkliai padidinti pardavimus. Žinoma, jų paslaugos nemažai kainuoja.

Šios strategijos padės jums nuolat tobulinti elektroninės parduotuvės konversijos rodiklį ir užtikrinti ilgalaikę sėkmę rinkoje.

Sėkmingos e-parduotuvės konversijos rodiklis tampa tikslu, kurį nuolat siekiama tobulinti, o svetainės efektyvumas tiesiogiai atsispindi didėjančiu pardavimu ir klientų lojalumu. Tai ne tik skaitinė statistika, bet ir svarbus veiksnys, lemiantis verslo augimą ir ilgalaikę sėkmę elektroninėje prekyboje.

 

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti?

Kaip atidaryti internetinę parduotuvę. Nuo ko pradėti? Internetinės parduotuvės sukūrimas tai ne tik interneto svetainė. Taip pat turėsite apibrėžti tikslinį klientą, įsigyti produktų ir imtis veiksmų, kad jūsų verslas būtų oficialus. Pradėję nuo mažo – pavyzdžiui, siūlydami vos kelis produktus vienu metu – galite greitai pradėti savo elektroninės prekybos verslą.

  1. Tobulinkite savo verslo idėją

Ką parduodate ir kas yra jūsų klientai? Iš anksto atsakę į šiuos klausimus, lengviau išgryninsite savo el. prekybos verslo idėją ir bus lengviau pasirinkti tinkamus įrankius.

Norėdami toliau struktūrizuoti savo idėją, pabandykite parašyti verslo planą. Be produktų ir tikslinės auditorijos apibrėžimo, šis procesas gali padėti išsiaiškinti kitus klausimus, pavyzdžiui:

  • Kas yra jūsų konkurentai?
  • Kaip planuojate pristatyti produktus klientams?
  • Ar jums reikia licencijos ar leidimo?
  • Kiek kainuos jūsų verslo valdymas?
  • Kokias prekių kainas nustatyti, kad ivesticijos atsipirktų arba gautumėte pelno?

Net jei planuojate nedidelę internetinę parduotuvę, sužinokite savo konkurentus ir pagalvokite apie tikslinius klientus. Ši informacija gali įvairiapusiškai padėti – nuo ​​ produktų sąrašų sudarymo iki apsisprendimo, kuriose socialinės žiniasklaidos platformose reklamuotis.

  1. Pasirinkite savo internetinės parduotuvės platformą

Kai turėsite savo verslo viziją, laikas imtis internetinės parduotuvės kūrimo. Galite naudoti el. prekybos svetainių kūrimo priemonę, leisiančią sukurti svetainę su unikaliu domeno pavadinimu ir dizainu. Arba rinktis trečiosios šalies rinkoje, pvz., „Amazon“, „Etsy“ ar „Depop“.

Pasirinkę el. prekybos svetainių kūrimo priemonę, viena vertus, turėsite daugiau kontrolės kalbant apie svetainės dizainą ir kt. ir greičiausiai sutaupysite pinigų mokėdami operacijų mokesčius. Kita vertus, jums gali tekti daugiau investuoti į rinkodarą ir reklamą, kad galėtumėte konkuruoti su pardavėjais visame žiniatinklyje.

Kalbant apie trečiosios šalies programas, jų privalumas yra tas, jog čia jau yra suburtas pirkėjų ratas, todėl jums tereikia konkuruoti su kitais platformos pardavėjais. Kita vertus, jūsų parduotuvė tikriausiai atrodys panašiai kaip kitos parduotuvės pasirinktoje platformoje. Ir šiuo atveju imami didesni operacijų mokesčiai mainais už infrastruktūros suteikimą.

  1. Gaukite parduotuvės produktus

Dabar, kai nusprendėte, kaip atrodys jūsų parduotuvė, laikas užpildyti jos (virtualias) lentynas. Jei planuojate patys gaminti daiktus arba perparduoti senovines prekes, tai gali būti gana paprasta – jūsų skelbimai priklausys nuo to, kiek galite sukurti arba ką rasite.

Bet jei parduosite pramonines prekes, turėsite apsvarstyti daugiau dalykų. Pavyzdžiui, kur jas ir kaip jas pirksite bei sandėliuosite? Viena iš alternatyvų – didmeninė prekyba arba prekių pirkimas urmu iš pramonės pardavėjų, vėliau jas parduodant mažesniais kiekiais.

Galite ieškoti prekių tiekėjų mažmenininkų, iš kurių pirksite su didelėmis nuolaidomis, tačiau prekes parduosite įprastomis kainomis.

Jei nenorite užsiimti atsargų valdymu, apsvarstykite:

  • Dropshipping, kuri yra populiari internetinio verslo idėja, tačiau gali būti sudėtinga konkuruoti. Dropshippers nustato gamintojų ar didmenininkų produktus, kuriuos jie nori pateikti savo parduotuvėse. Kai pirkėjas pateikia užsakymą, „dropshipper“ perduoda užsakymą „dropshipping“ tiekėjui. Tada tiekėjas išsiunčia prekę klientui – siuntėjas niekada jos netvarko pats.
  • Spausdinimas pagal pareikalavimą yra dropshipping rūšis. Šiuo atveju jūsų dizainas spausdinamas ant prekių, pvz., marškinėlių ir kavos puodelių. Kai klientas užsisako gaminį, spausdinimo pagal pareikalavimą tiekėjas jį sukuria ir išsiunčia.
  1. Pasirinkite mokėjimo procesorių

Dabar atėjo laikas atsigręžti į internetinį pirkinių krepšelį. Jūsų pirkėjai turi turėti galimybę sumokėti už pirkinius debeto arba kredito kortelėmis. Ši paslauga vadinama mokėjimo apdorojimu. Tikėtina, kad jūsų mokėjimų tvarkytojas mainais už paslaugas ims apie 3% jūsų pajamų.

Jei kuriate savo internetinę parduotuvę trečiosios šalies rinkoje“, mokėjimų apdorojimas ir mokesčiai tikriausiai bus įtraukti į visas operacijos išlaidas.

Jei pasirinksite el. prekybos svetainių kūrėją, greičiausiai turėsite galimybę pasirinkti integruotą mokėjimo apdorojimo parinktį – pavyzdžiui, „Shopify“ pagal numatytuosius nustatymus nustato „Shopify Payments“. Mokėjimo procesorius automatiškai priskaičiuos procentą nuo kiekvienos operacijos prie svetainės kūrėjo mėnesinio prenumeratos mokesčio, jei tokį turite.

  1. Pagalvokite apie prekių pristatymą

Pagalvokite, kaip klientams pristatysite prekes. Daugelis internetinių parduotuvių kūrėjų siūlo siuntimo etikečių spausdinimą, o kai kurie netgi suteikia nuolaidas tam tikrose siuntimo įmonėse, pavyzdžiui, Lietuvos paštas, ominiva ir kt.

Pasirinkę elektroninės prekybos platformą su siuntimo įrankiais, galite atsikratyti galvos skausmo dėl siuntimo rankiniu būdu.

Vis dėlto, jei nuspręsite tvarkyti siuntimą patys, žinokite, kad siuntimo išlaidos paprastai nustatomos atsižvelgiant į tai, kiek sveria jūsų siuntinys ir kiek jis keliauja. Kuo jis didesnis ir kuo toliau keliauja, tuo daugiau mokėsite. Iš anksto išsiaiškinkite pristatymo išlaidas ir būtinai įtraukite šias išlaidas į savo kainas.

  1. Formalizuokite savo verslą

Kuriant internetinę parduotuvę svarbu atskirti verslo ir asmeninius finansus. Net jei parduodate tik nedidelį kiekį prekių, turėsite žinoti, kiek pajamų generuoja jūsų verslas, kai ateis laikas pateikti mokesčius.

Pagrindiniai sprendimai šiuo metu yra šie:

Verslo struktūros pasirinkimas, pavyzdžiui, LLC ar individuali įmonė. Individualiai įmonei nereikia jokių steigimo dokumentų, tačiau svarbu suprasti, kas tai yra ir kaip bus apmokestinamos jūsų verslo pajamos.

Verslo sąskaitos atidarymas. Tai galite padaryti nemokamai internete. Išsiaiškinkite, ar jums reikia licencijų ar leidimų. Gali prireikti verslo liudijimo. Jei teikiate tam tikras paslaugas, jums gali prireikti ir profesinės licencijos.

  1. Paleiskite internetinę parduotuvę

Atėjo laikas jūsų iškilmingam atidarymui: paskelbkite savo svetainę ir nurodykite keletą pirmųjų parduodamų produktų.

Daugelis el. prekybos svetainių kūrėjų turi rinkodaros įrankius, kurie gali padėti kurti socialinių tinklų įrašus ir skelbimus bei siųsti el. laiškus savo klientams. Jei jums reikia daugiau paramos augant jūsų verslui, apsvarstykite galimybę investuoti į skaitmeninės rinkodaros programinę įrangą.

Kaip užsakyti?

Dėl el. parduotuvės sukūrimo paslaugas suplanuokite nemokamos konsultacijos laiką telefonu +370 689 37799 arba el. paštu: info@studija4d.lt.

Priežastys, kodėl smulkiajam verslui reikia internetinės užsakymo sistemos

Priežastys, kodėl smulkiajam verslui reikia internetinės užsakymo sistemos

Darbas paslaugų sektoriuje suteikia daug galimybių automatizuoti verslo procesus. Paaiškinsime, kaip galite sutaupyti laiko, padidinti pajamas naudodami paprastą rezervavimo integravimą ir susitikimų planavimo programėles bei jų naudingas funkcijas.

Lengvesnis susitikimų rezervavimas

Kuo paprasčiau klientai galės rezervuoti susitikimus su jumis, tuo daugiau susitikimų bus užsakyta. Tai tikrai taip paprasta. Šiais laikais žmonės nemėgsta ieškoti jūsų darbo valandų, telefono numerio ir rezervuoti susitikimą, todėl galimybė sutaupyti laiko yra esminė savybė.

Turint omenyje, kokie užsiėmę yra šiuolaikiniai žmonės ir koks greitas gyvenimas, prasminga pasiūlyti rezervavimo sistemą, kurią galima pasiekti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Tokiu būdu žmonės gali susitarti dėl verslo susitikimų kada nori, o tai labai patogu ir veikia kartu su mokėjimais internetu.

Be to, rezervavimo sistema leidžia akimirksniu susitarti dėl susitikimo, nereikia laukti atsakymo el. paštu, atgalinio skambučio ar ko nors panašaus. Užimtiems verslo savininkams tai didžiulis privalumas. Klientai gali pasirinkti vieną iš susitikimo laikų ir gauti užsakymo patvirtinimo el. laišką.

Lengvai tvarkykite savo darbo krūvį

Naudodami internetinę rezervavimo sistemą, pamatysite, kiek žmonių mėgsta planuoti susitikimus ne darbo valandomis. Tyrimai rodo, kad 90 % klientų mieliau rezervuoja susitikimus internetu, o 35 % jų mėgsta planuoti susitikimus ne darbo valandomis. Jei nesiūlote tokios paslaugos, galite prarasti daugybę potencialių klientų.

Be to, susitikimų planavimo programos gali padėti jūsų darbuotojams geriau organizuoti savo darbo krūvį (galite atlikti darbuotojų apklausas, kad tai patikrintumėte). Jie gali lengvai pamatyti, kada turite laisvų vietų ir kada jūsų dienos yra užpildytos.

Jei jie žino, kada turite laisvų vietų, gali kurti socialinių tinklų įrašus, kad paskatintų žmones užsisakyti paslaugas tam tikromis dienomis siūlydami nuolaidas ir pan. Be to, jei turite kelias vietas, galite nukreipti žmones į kitą biurą, atsižvelgdami į laisvas darbo vietas. Šios papildomos susitikimų programų funkcijos gali labai palengvinti jūsų gyvenimą. Galite sukurti skirtingus el. pašto šablonus įvairiems naudojimo atvejams ir leisti visų tipų klientams lengvai rezervuoti susitikimus su jumis.

Surinkite vertingus duomenis

Automatizuodami užsakymo programinę įrangą, galėsite surinkti daug informacijos, pvz.:

  • Kada žmonės atlieka didžiąją dalį mėnesio užsakymų? Kuriomis savaitės dienomis, kokiu paros metu ir pan.?
  • Kodėl jie atšaukia savo susitikimus?
  • Kurios iš jūsų paslaugų populiariausios?
  • Kokias paslaugas derina asmenys susitarę dėl susitikimų?
  • Kiek žmonių skiria susitikimus kas mėnesį?
  • Kiek žmonių užsisako susitikimą internetu?
  • Kurios jūsų paslaugos visai nepopuliarios?
  • Kokias paslaugas žmonės perka kaip dovanas kitiems?
  • Ar jūsų paslaugos sezoniškai populiarios?

Automatinė užsakymo paslauga taip pat gali padėti surinkti el. pašto adresus ir telefonų numerius, todėl galite lengvai susisiekti su savo klientų baze naujienlaiškiais ir SMS žinutėmis. Turėdami savo kortelę, galite per kelias minutes išsiųsti jiems pranešimus nenaudodami sudėtingų projektų valdymo įrankių ar sudėtingų priėmimo formų.Tokiu būdu galite puoselėti santykius su klientais ir paversti juos lojaliais naudodami vartotojo sąsają.

Suteikite privatumą ir puikų klientų aptarnavimą

Jei vadovaujate grožio salonui, žmonės gali nedrąsiai jaustis skambindami jums dėl tam tikrų procedūrų, pavyzdžiui, depiliacijos, riebalų mažinimo ir kt. Naudodami internetinę užsakymo sistemą jūsų klientai jausis patogiau, nes galės pasirinkti procedūrą ir ją rezervuoti internetu.

Be to, naudodami tokio tipo užsakymo sistemą, automatiškai sukursite geresnę patirtį savo klientams. Jiems nereikės laukti, kol atsiliepsite telefonu ar el. paštu, ir galės patys įsitikinti, kada turite laisvą vietą, užuot laukę pokalbio su pardavimų komandomis.

Papildomos informacijos apie paslaugą galite įtraukti ir į savo rezervavimo sistemą. Tai gali būti:

  • Kaina;
  • Paslaugos aprašymas;
  • Ar klientai turi ateiti šiek tiek anksčiau prieš procedūrą;
  • Ar siūlote nuolaidą užsakant didesnį procedūrų kiekį ir pan.

Leiskite savo klientams sumokėti iš anksto

Tam tikros internetinės užsakymo sistemos leis paprašyti apmokėti iš anksto naudojant kredito kortelę arba mokėjimo apdorojimo integraciją. Galite paprašyti užstato arba visos kainos ir taip dar labiau pagreitinsite užsakymo procesą, taip pat padėsite savo klientams įgyti geresnę patirtį. Tai viena iš tinkintų funkcijų, dėl kurių visas jūsų verslas veiks sklandžiau.

Taip jiems nereikės tikrinti, kokius mokėjimo būdus naudojate, ir laukti pakeitimų poilsio dieną. Ši strategija taip pat sumažins klientų neatvykimų skaičių.

Sumažinkite žmogiškąsias klaidas

Klysti yra žmogiška, tiesa? Bet žmogiškųjų klaidų skaičių galite sumažinti integravę internetinę užsakymo sistemą. Tai padės jums organizuoti mėnesinius užsakymus be persidengimo. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai nustatyti laiko limitą visoms savo paslaugoms.

Pavyzdžiui, jei esate restorano savininkas, galite nustatyti laiko limitą pietų rezervacijai, vakarienės rezervacijai. Tokiu būdu jūsų sistema žinos, kada atidaryti kitą tos lentelės laiko tarpą. Svečiai kiekvieną kartą automatiškai gaus užsakymo patvirtinimus, kurie pagerins jų užsakymo patirtį.

Užsakymo sistema taip pat leidžia jūsų darbuotojams bet kuriuo metu pasiekti duomenis, o tai tikrai patogu verslo savininkams. Jie neturi fiziškai būti šalia jūsų ir viską stebėti. Ši sistema padidins teigiamų atsiliepimų skaičių ir pagerins jūsų klientų pasitenkinimą net ir paskutinės minutės susitikimų metu.

error: