+370 689 37799 info@studija4d.lt

Elektroninė parduotuvė: nuo ko pradėti?

Elektroninė parduotuvė: nuo ko pradėti?

XXI amžius – laikas, kai sparčiai išpopuliarėjo elektroninė prekyba. Apskritai, dabar intensyvesnis gyvenimas vyksta elektroninėje erdvėje nei realybėje. Internetu galima ne tik apsipirkti, bet ir sumokėti mokesčius už komunalines paslaugas, gauti paskolą, net susirasti antrąją pusę. Gali būti, kad netrukus ateis toks laikas, kai žmonės nemokės vienas su kitu bendrauti gyvai, nes virtualus bendravimas palaipsniui mažina šiuos įgūdžius. Juk bendrauti virtualiai lengviau, patogiau, galima apsimesti tuo, kuo nesi, užsidėti norimą kaukę. Turbūt visi pastebite, kad jaunoji karta (dabartiniai vaikai ir paaugliai) nepaleidžia iš rankų savo išmaniųjų telefonų net mokykloje, gatvėje. Ką šiuolaikiniai moksleiviai veikia per pertraukas mokykloje? Ogi sėdi įsmeigę akis į savo išmaniuosius telefonus. Viena vertus, tai yra labai blogai. Tačiau, kita vertus, galime džiaugtis, nes auga kompiuterinė karta, kurios atstovams nekils problemų dėl įgūdžių naudotis kompiuteriu ir kitais elektronikos prietaisais stokos. Šiuo metu vyresnių žmonių tarpe tai dar gana dažnas reiškinys. Tačiau laukdami kol užaugs nauja kompiuterinė karta, kuri sukurs mums dar nematytų produktų, pasiūlys įvairių paslaugų, pakalbėkime apie šių dienų realijas. Viena iš jų – elektroninės parduotuvės. Išsiaiškinkime, nuo ko pradėti, jeigu norite tokią parduotuvę turėti.

Kaip pritraukti kuo daugiau lankytojų?

Daugelis žmonių mano, kad pagrindinė jų užduotis – surasti gerus specialistus, kurie galėtų sukurti elektroninę parduotuvę. Žinoma, kad tai svarbu
s žingsnis, tačiau ne vienintelis.

Įsivaizduokite, kad jau turite sukurtą elektroninę parduotuvę. Koks turėtų būti kitas Jūsų žingsnis ir siekis? Prisivilioti kuo daugiau klientų. Supraskite, kad apie naują elektroninę parduotuvę žmonės nieko nežino ir jeigu nesiimsite veiksmų, niekada ir nesužinos. Reklamuoti elektroninę  parduotuvę ypač svarbu.
Nauja parduotuvė kokiame nors dideliame prekybos centre ar mieste sulauks žmonių dėmesio ir be specialios reklamos. Potencialūs klientai eidami pro šalį ją pamatys ir smalsumo vedini užeis. Akivaizdu, parduotuvės internete klientų tokiu būdu tikrai neprisivilios. Šiuo atveju reikia įdėti daugiau pastangų, skirti daugiau lako.

Galite reklamuoti savo elektroninę parduotuvę socialiniuose tinkluose, bandyti pritraukti potencialius klientus mokėdami už reklamų, banerių paspaudimus įvairiose paieškos sistemose. Tačiau pats efektyviausias būdas – SEO, t.y. optimizavimas paieškos sistemoms. Marketingo specialistų teigimu – tai yra pats efektyviausias lankytojų pritraukimo būdas. Tačiau nepamirškite, jog pasitelkiant SEO nereikėtų tikėtis greitų rezultatų. Optimizavimas paieškos sistemoms – ilgas, kantrybės ir įdirbio reikalaujantis procesas. Taigi kol pradėsite matyti SEO rezultatus, galite pasitelkti kitus lankytojų pritraukimo būdus: siųsti naujienlaiškius, reklamuoti elektroninę paruotuvę socialiniuose tinkluose ir pan. Visa tai priklauso nuo norimos pritraukti tikslinės auditorijos, įdirbio, parduotuvės tipo ir t.t. Internetinio marketingo, kaip ir elektroninės parduotuvės kūrimo, paslaugoms nereikėtų gailėti pinigų, nes taupymas čia labai priartina prie nesėkmės.

Kas parengs elektroninės parduotuvės turinį?

Tai dar vienas be galo svarbus klausimas, kurį turėtumėte sau užduoti prieš nuspręsdami turėti elektroninę parduotuvę. Įvertinkite savo galimybes, ar sugebėsite pats sukelti arba kurti prekių aprašymus, juos redaguoti, atrinkti kokybiškas nuotraukas ir pan. Visa tai atlikti užtrunka labai daug laiko, ypač jeigu parduotuvės prekių asortimentas itin gausus. Elektroninėse parduotuvėse turinys – pats svarbiausias. Tai taip pat svarbu, kaip pasirinkti gerus specialistus, kuriems patikėsite sukurti elektroninę parduotuvę. Jeigu lankytojai, užsukę į Jūsų internetinę parduotuvę, išvys klaidomis išmargintus prekių aprašymus, nekokybiškas nuotraukas, chaotišką prekių išdėstymą puslapyje ir pan, tuomet jie tikrai netaps Jūsų klientais. Nesvarbu, kad siūlote mažesnes kainas, viliojate nuolaidomis. Taigi šį darbą siūlome patikėti specialistams.

Didesnės elektroninės parduotuvės turi blogų skiltis, straipsniuose pristato tam tikrus prekių ženklus ir pan. Tai taip pat labai padeda atkreipti žmonių dėmesį.

elektronine-parduotuve-nuo-ko-pradeti

Kam patikėsite elektroninės parduotuvės administravimą?

Ne paslaptis, kad ne tik realioms, bet ir internetinėms parduotuvėms reikia darbuotojų. Kaip ir realioje parduotuvėje, taip ir internetinėje reikia žmonių, kuris atnaujina informaciją, administruoja užsakymus, konsultuoja klientus. Darbuotojų skaičius, be abejo, priklauso nuo prekių asortimento, parduotuvės populiarumo ir pan.

Sėkmė lydi darbščiuosius. Reikia nuolat tobulėti, nestovėti vietoje ir žengti koja kojon su naujovėmis. Tai galioja ir kalbant apie elektronines parduotuves: jų dizainą, techninius parametrus. Norint laimti konkurencinėje kovoje, svarbu jausti naujų technologijų vėjus ir laikas nuo laiko įpūsti internetinei parduotuvei naujovių. Būtina užtikrinti sklandų parduotuvės veikimą, diegti naujas funkcijas.

Geriausias  ir protingiausias sprendimas – visus su elektroninės parduotuvės kūrimu, priežiūra, adminstravimu susijusius darbus patikėti mūsų įmonei (Studija 4D). Mes pasiruošę Jums padėti, konsultuoti ir tapti nuolatiniais Jūsų partneriais konkurencingame elektroninės prekybos versle.

Jeigu pasirinksite įmonę Studija 4D, Jums nereikės sukti galvos, nuo ko pradėti, norint sukurti elektroninę  parduotuvę. Mūsų specialistai ne tik žino, nuo ko pradėti, bet ir kaip paversti Jūsų elektroninę parduotuvę didelį pelną nešančiu projektu ir palikti konkurentus nuošalyje.

Pradėkime sėkmingą verslą kartu!

error: Visos teisės saugomos. Kopijuoti draudžiama.