Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.
Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.
Pasitelkiamas dirbtinis intelektas
Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.
Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.
Prekių nuoma
Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.
Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.
Personalizavimas
Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.
Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane
Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.
Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.
Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.
Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą
Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.
Populiarės paieška balsu
Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.
Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.
Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį
Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.
Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją
Daugiau mokėjimo būdų
Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.
Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.