SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį 2022 m., remiantis „Google“ 2021 m. atnaujinimais?

SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį 2022 m., remiantis „Google“ 2021 m. atnaujinimais?

SEO 2022. Į ką SEO turi sutelkti dėmesį? 2021 m. buvo itin intensyvūs ir daug naujovių Google paieškos sistemoje atnešę metai. Nuo pagrindinių atnaujinimų iki smulkesnių algoritminių pakeitimų – „Google“ paieška mėnesį po mėnesio keitė sistemas, kurios privertė kai kuriuos rinkodaros specialistus keisti ankščiau suplanuotas strategijas. Po didelių permainų Google paieškos sistemoje kai kuriems pavyko susigrąžinti prarastą reitingą, tačiau kiti pastebėjo, kad jų puslapių populiarumas paiškos sistemoje vis labiau mažėja.

Bet dar ne viskas prarasta. Nors kai kurie verslai pasiekė sėkmę, tačiau bendra tendencija yra tokia, jog 2021 m. buvo mokymosi ir naujų galimybių atradimo metai SEO srityje. Atsižvelgdami į praėjusius metus, pažiūrėkime, į ką turėtume sutelkti dėmesį nuo šiol ir kas bus svarbu SEO strategijai 2022 m. ir vėliau.

Sutelkite dėmesį į puslapio greitį, kad pagerintumėte naudotojų patirtį

Prieš tai, kai praėjusių metų birželį „Google“ pradėjo diegti Page Experience algoritmą, tai buvo lėto ir sunkaus proceso, kuris kulminacijos nepasieks iki rugsėjo mėnesio, pradžia. Tačiau nuo tada šis algoritmo atnaujinimas kartu su trimis pagrindiniais žiniatinklio elementais tapo geros puslapių patirties pagrindu.

Žinome, kad puslapių naudojimo algoritmas pasiekiamas darbalaukyje nuo 2022 m. vasario mėn. ir kad „Google“ kuria naują reagavimo metriką, kuri galėtų pakeisti pirmosios įvesties delsą (FID). Galima daryti prielaidą, kad paieškos sistemų milžinas ir toliau pirmenybę teiks naudotojų patirčiai (UX) ir apdovanos puslapius, kurie yra greitai įkeliami ir taupo vartotojų laiką.

Tai reiškia, kad puslapiai turi būti įkeliami per mažiau nei 2,5 sekundes. Tokia yra Google rekomendacija.

Atliekant raktinių žodžių tyrimą, sutelkite dėmesį į paieškos tikslą

Paieškos tikslas visada turėjo įtakos raktinių žodžių tyrimui, bet niekada nebuvo toks svarbus kaip dabar. Jei to nepastebėjote, „Google“ 2021 m. gegužės mėn. pristatė kelių užduočių vieningą modelį (MUM), siekdama patenkinti paieškos tikslus ir atsakyti į sudėtingas užklausas.

Šis atnaujinimas yra ne tik revoliucinis, bet ir pabrėžia, kaip svarbu renkantis tinkamus raktinius žodžius sutelkti dėmesį į paieškos tikslą, o ne į paieškos apimtį.

Paieškos tikslus galime suskirstyti į keturias pagrindines kategorijas: informacinę, komercinę, navigacinę ir sandorio. Kieno nors paieškos tikslą galime pasakyti pagal užklausose vartojamus terminus. Taigi tokie žodžiai kaip „pirkti“ ir „nuolaida“ būtų susiję su sandoriu, o tokie terminai kaip „kodėl“ arba „kas“ – informaciniai. Tai veikia ir atvirkščiai – galime suformuluoti su tikslu susijusius raktinius žodžius, kad padidintume tikimybę, jog mus suras žmonės, turintys atitinkamą paieškos tikslą.

Vienas iš būdų, kaip SEO gali reaguoti į besikeičiančius „Google“ prioritetus, yra atsisakyti paieškos apimties ir atitinkamai optimizuoti nukreipimo puslapius – tai yra, atsižvelgiant į naudotojo ketinimus. Taigi, jei jūsų lankytojai ieško informacijos, nerodysite jiems savo produkto puslapio. Taip pat nerodysite informacinio straipsnio lankytojams, kurie yra pasirengę pirkti. Taigi, visada reikia atsižvelgti į konkrečią situaciją.

Sutelkite dėmesį į išsamų produktų apžvalgų turinį

2021 m. matėme du produktų apžvalgų atnaujinimus. Abu atnaujinimai susiję su prekių aprašymais ir užtikrinimu, kad „Google“ paieškos rezultatuose būtų reklamuojamos tik pačios kokybiškiausios, taikliausios apžvalgos.

Tai reiškia, kad nebeliks šabloninio turinio, „kuris tiesiog apibendrina daugybę produktų“. Štai ką „Google“ rekomenduoja daryti:

  • Pateikite vaizdo ir garso įrašus savo produktų apžvalgose, kad sustiprintumėte savojo prekės ženklo patikimumą ir atsiliepimų autentiškumą
  • Pridėkite nuorodas į kelis pardavėjus, o ne tik vieną, kad skaitytojai galėtų pirkti iš pasirinkto tiekėjo.

Abiem atnaujinimais siekiama apdovanoti išsamias produktų apžvalgas ir pateikti skaitytojams naudingiausią turinį žiniatinklyje.

Visi iki šiol pateikti atnaujinimai turi bendrą vardiklį. Jų esmė yra nenumaldomas „Google“ siekis, kad naudotojai galėtų gauti vertingesnių, aukštesnės kokybės paieškos rezultatų.

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai

Saugesnio apsipirkimo elektroninėse parduotuvėse patarimai. Apsipirkimas internetu yra patogus tuo, kad galite apsipirkti 24/7, rasti geriausias kainas, o prekės yra pristatomos tiesiai į Jūsų namus. Tačiau apsiperkant internete reikia orientuotis ne tik į mažiausią kainą, bet ir į apsipirkimo saugumą. Turite įsitikinti, kad produktai bus pristatyti laiku, kad kokybė yra tokia, kokios tikėjotės, kad prekėms taikoma garantija ir, kad bus galimybė jas grąžinti, arba gauti pagalbą iškilus klausimams ar problemoms. Tam, kad užtikrintumėte apsipirkimo saugumą, vadovaukitės mūsų patarimais.

Visada pateikite užsakymus naudodami saugų ryšį

Jei jūsų kompiuteris neapsaugotas nuo potencialiai kenkėjiškos programinės įrangos, Jūsų finansinė informacija ir slaptažodžiai gali būti pavogti (ir visa kita, ką saugote kompiuteryje ar darote internete). Naudokite saugų ryšį – įsitikinkite, kad Jūsų kompiuteryje tinkamai veikia antivirusinės programos ir kt.

Jei naudojatės belaidžiu internetu, jis turi būti užšifruotas, kad kiti interneto vartotojai negalėtų rinkti Jūsų informacijos. Naudodamiesi viešuoju tinklu nedarykite jokių finansinių operacijų, nes niekada negalite būti tikri, kad jis yra saugus.

Pasidomėkite internetinės parduotuvės patikimumu

Jei jau žinote parduotuvę, esate joje pirkę, tuomet apsipirkti yra saugu. Jeigu kyla problemų, visada galite kreiptis ir paprašyti išsamesnės informacijos. Patikimos internetinės parduotuvės visada sutinka pateikti informaciją apie save, išsamiai atsako į klausimus.

Jei tam tikroje internetinėje parduotuvėje perkate pirmą kartą, verta imtis atsargumo priemonių. Paskaitykite atsiliepimus internete, paklauskite aplinkinių nuomonės ir jeigu nieko blogo nesužinosite, reiškia, kad parduotuvė yra patikima ir joje saugu apsipirkti. Juk informacija apie nepatikimus pardavėjus labai greitai sklinda. Ypač dabar, kai visi aktyviai naudojasi socialiniais tinklais.

Venkite pasiūlymų, kurie atrodo „per geri, kad būtų tiesa“

Bet kuri elektroninė parduotuvė, kuri žada per daug už per mažą kainą, kelia įtarimą. Jei kaina per maža, pagalvokite, ar prekės gautos legaliai, ar tikrai gausite prekes, už kurias sumokėjote, ar prekės iš tikrųjų to prekės ženklo, kuris nurodomas, ar prekė veiks, ar galėsite grąžinti sugadintas prekes ir pan. Nepatikimos reputacijos internetinės parduotuvės gali pasiūlyti absurdiškai mažą kainą, o tada teigti, kad prekės nebeliko sandėlyje, taip bandydami Jums parduoti ką nors kita. Tai tradicinė sukčiavimo taktika.

Nepirkite elektroninėje parduotuvėje, kurioje prašoma daugiau informacijos nei reikia pardavimui

Perkant reikia pasirinkti tam tikrą apmokėjimo būdą, nurodyti pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą, bet jei prekybininkas paprašys kitos informacijos, jokiu būdu jos nepateikite. Niekada neatskleiskite savo banko sąskaitos informacijos, banko kortelės numerio ir pan

 Kai kurios įmonės užduoda klausimų apie jūsų pomėgius, tačiau jie visada turėtų būti neprivalomi, o informaciją teikdami turėtumėte būti atsargūs. Peržiūrėkite svetainės privatumo politiką, kad suprastumėte, kaip gali būti atskleista Jūsų informacija. Daugelis parduotuvių aiškiai nurodo, kad jos nesidalija vartotojo informacija. Kitos teigia, kad joms priklauso pirkėjų informacija ir gali ja naudotis (arba ja piktnaudžiauti), kaip tik nori. Pastarosiomis nepasitikėkite.

Reikia sukurti svetainės slaptažodį? – padaryti jį išskirtiniu

Pirkdami dažnai būsite paprašyti susikurti paskyrą su slaptažodžiu. Jeigu nėra būtinybės, nekurkite paskyros, nebent dažnai naudositės elektronine parduotuve. Jei norite paskyros, būtinai naudokite unikalų ir tvirtą slaptažodį.

Visada patikrinkite pristatymo sąlygas

Kai kurie prekybininkai taiko didžiulius siuntimo mokesčius, kurie gali paversti pirkimo sandorį brangia klaida. Pažiūrėkite, ar suteikia pirkinių stebėjimo galimybę ir draudimą, su kokiais vežėjais bendradarbiauja.  Jei prekė nebus išsiųsta per 10 dienų, tai jau yra pirmasis pavojaus signalas, kad galimai susidūrėte su nepatikimais pardavėjais.

Taigi, šiame straipsnyje pateikėme patarimus, kaip saugiai apsipirkti internetinėse parduotuvėse. Atkreipkite į juos dėmesį ir mėgaukitės interneto parduotuvių privalumais nepakliūdami į sukčių rankas.

Funkcijos, kurias būtinai turi turėti elektroninė parduotuvė

Funkcijos, kurias būtinai turi turėti elektroninė parduotuvė

Elektroninės parduotuvės funkcijos. Elektroninių parduotuvių gausa dabartiniais laikais iš tiesų stebina. Jų yra pačių įvairiausių. Tačiau kad ir kokia būtų elektroninė parduotuvė, kiekvienai yra būtini tam tikri elementai, kad ji būtų mėgstama klientų bei išliktų konkurencinga.

Patogi navigacija

Norint padėti klientams greitai rasti jiems reikalingus produktus, svarbiausia yra pasiūlyti patogią navigacijos sistemą. Produktai turi būti logiškai suskirstyti į kategorijas, populiariausios kategorijos turėtų būti iškeltos į priekį. Juk kai kurie specialiai ieško produktų pagal prekės ženklą, o kiti perka pagal kategoriją. Taip pat labai svarbu, kad elektroninė parduotuvė sklandžiai veiktų: greitai atsidarytų nuorodos ir pan.

Paieška svetainėje

Be patogaus naršymo, labai svarbi yra prekių paieškos funkcija, randama daugumoje populiariausių elektroninės prekybos svetainių. Tai leidžia klientams apeiti navigaciją ir ieškoti būtent to, ko jiems reikia.

Produktų vaizdo įrašai

Vaizdo įrašų įtraukimas į produktų puslapius gali padidinti konversijų skaičių.Tyrimų duomenimis, daugiau nei 50 % pirkėjų teigė, kad internetiniai vaizdo įrašai padėjo jiems apsispręsti, kurio prekės ženklo produktą įsigyti.

Produktų vaizdo įrašai suteikia pirkėjams daugiau informacijos apie prekes. Ir reikia turėti galvoje, jog vizualinė informacija yra labiau atkreipianti dėmesį nei vien tik tekstinė.

Prekių apžvalgos

Populiariausia vartotojų sukurto turinio forma elektroninės prekybos svetainėse yra produktų apžvalgos ir įvertinimai.

Ši internetinės svetainės skiltis yra labai svarbi norint parodyti pirkėjams, kad prekės yra kokybiškos ir atitiks jų poreikius.

Lanksti prekių grąžinimo politika

Norite padidinti vartotojų pasitikėjimą savo produktais? Pasiūlykite lanksčią ir patogią grąžinimo politiką ir užrašykite šią informaciją pačioje matomiausioje puslapio vietoje. Pavyzdžiui, šalia mygtuko Dėti į krepšelį ir netrukus įsitikinsite, kad tai turės teigiamos įtakos žmonių apsisprendimui pirkti. Juk žinojimas, kad netinkančią prekę galima lengvai grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus, leidžia lengviau priimti pirkimo sprendimą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kitas būdas įtraukti vartotojų sukurtą turinį į savo elektroninę parduotuvę yra pateikti dažniausiai klientų užduodamus klausimus.

Ši informacija gali padėti jūsų elektroninei parduotuvei keliais aspektais:

Padidinsite pardavimų skaičių atsakydami į svarbiausius klientų klausimus apie jūsų produktus prieš parduodant.

Sumažinsite laiką, kurį klientų aptarnavimo komanda turėtų skirti atsakinėdama į klausimus apie produktus prieš ir po pirkimo.

Užsakymo sekimas

Kai klientas pateikia užsakymą, svarbiausias klausimas yra, kada prekė bus pristatyta. Suteikite klientams galimybę lengvai patikrinti esamą užsakymo būseną jūsų svetainėje.

Sukurkite užsakymų stebėjimo puslapį, kuriame klientams nereikia prisijungti. Jiems tereikia elektroninio pašto adreso ir užsakymo numerio, kurį gavo užsakymo patvirtinimo elektroniniame laiške.

Programėlė mobiliesiems įrenginiams

Be to, kad turite mobiliesiems pritaikytą elektroninę parduotuvę, kurioje pirkėjai galėtų apsipirkti naudodami bet kurį mobilųjį įrenginį, taip pat apsvarstykite galimybę savo parduotuvėje turėti mobiliąją programėlę.

Programėlės mobiliesiems leidžia laikas nuo laiko priminti klientams apie Jūsų prekės ženklą, o prekės ženklo logotipą galite įdėti į išmaniuosius įrenginius, kuriuos dažniausiai naudoja pirkėjai.

Jums nereikia laukti, kol klientai atidarys naršyklę ar elektroninį paštą, kad gautų naujausius pardavimo pranešimus. Šiuos reklaminius naujinimus galite perduoti visiems klientams, kuriems įjungti pranešimai.

Daugiakalbis prieinamumas

Jei Jūsų elektroninė parduotuvė turi tikslą prekiauti ne tik vietinėje rinkoje, turite du pasirinkimus, kaip pritaikyti svetainę skirtingomis kalbomis kalbantiems klientams:

  • Pasikliaukite „Google“ vertėju, kuris padės klientams išversti jūsų svetainę į savo kalbą.
  • Sukurkite kelias savo svetainės versijas konkrečiomis kalbomis.

Lojalumo programa

Ar norite padidinti klientų lojalumą? Vienas iš būdų paskatinti žmones vėl apsipirkti Jūsų el. parduotuvėje – pasiūlyti lojalumo programą.

Paprastai tai yra nemokamos arba mokamos programos, kuriose klientai gauna privačią arba išankstinę prieigą prie geriausių pasiūlymų.

Daugelis leidžia klientams kaupti taškus už pirkinį, kurie suteikia nuolaidą perkant ateityje.

Taigi, šiame straipsnyje apžvelgėme funkcijas, kurias turėtų turėti kiekviena elektroninė parduotuvė. Jeigu kilo klausimų, norite patobulinti savo elektroninę parduotuvę – kreipkitės į Studijos 4D komandą. Atsakysime į Jums rūpimus klausimus, patarsime dėl svetainės patobulinimų, naujų funkcijų įdiegimo.

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas

Paslaugų svetainių kūrimas. Interneto svetainių kūrimas šiandieniniame technologijų pasaulyje yra itin paklausi ir reikalinga paslauga. Kiekvienas verslas turi savo interneto svetainę, kur skelbiama svarbiausia informacija, įmonės kontaktai ir pan. Be abejo, su kiekviena diena daugėja internetinių verslų, pavyzdžiui, elektroninių parduotuvių, įvairių daiktų mainų platformų. Visi vienaip ar kitaip esame internetinėje erdvėje, tad profesionaliai sukurta, patogi naršyti interneto svetainė šiais laikais yra ne prabanga, o būtinybė.

Šiame straipsnyje pakalbėsime apie paslaugų svetainių kūrimą, nes būtent jos dabar yra pačios populiariausios, kitaip tariant – ant bangos.

Paslaugų svetainės padeda apjungti tam tikros srities specialistus ir palengvina jų darbą. Pavyzdžiu galėtų būti lietuvių sukurtas startuolis. Tarkime tai mobilioji programėlė, kurioje visa parą galima užsisakyti norimas grožio paslaugas pas pageidaujamą specialistą, kirpimą, manikiūrą, pedikiūrą ir kt. Programėlė naudinga ne tik klientams, bet ir grožio specialistams, kuriems nereikia siųsti klientų sms priminimų dėl vizitų ir pan. Užsienyje  tokios interneto svetainės jau senokai yra populiarios, o Lietuvoje dar tik skinasi kelią į sėkmę.

Mūsų šalyje populiariausios nuotolinio užsakymo interneto svetainės (angl. online ordering system). Naudodami internetinio užsakymo programinę įrangą galite įdiegti sistemą, kuri leis jūsų restoranui ar kavinei priimti užsakymus ir mokėjimus per atstumą. Naudodami šią sistemą klientai gali užsisakyti mobiliuoju telefonu iš restorano ar kavinės meniu. Tai galima padaryti nuskaitant QR kodą arba įvedant nuorodą į paieškos juostą. Tai paprasta, patogu ir greita.

Kodėl verta turėti paslaugų svetainę?

Iš tiesų, kad ir kokio tipo būtų internetinė paslaugų svetainė, visos jos turi daug privalumų palengvinančių kasdienį darbą įvairių sričių  specialistams. Taigi kokie yra paslaugų svetainių privalumai?

Saugumas ir patogumas

Kaip jau minėjome, šios svetainės padeda sutaupyti laiko tiek klietams, tiek paslaugų teikėjams, nes daug kas padaroma už jus. Pavyzdžiui, užsakant paslaugas (grožio, sveikatingumo ir pan.), specialistui nereikia rūpintis dėl grafiko ir jo pačiam derinti. O klientui nereikia skambinti, kad užsiregistruotų. Tai galima padaryti keliais mygtukų paspaudimais savo mobiliajame įrenginyje, kad ir kur bebūtumėte.

Mažesnė klaidų tikimybė

Dar vienas paslaugų svetainių privalumas yra tas, kad tai užtikrina tikslias kainas ir mažiau galimybių suklysti, kai ateina laikas apmokėti sąskaitą. Kalbant apie nuotolinį prekių užsakymą, klientai turi fiziškai pasirinkti prekę iš meniu su atitinkama kaina, tad visada sumoka tiek, kiek ir planavo. Pavyzdžiui, perkant prekybos centre, gali kilti nesusipratimų dėl prekėms taikomų nuolaidų ir pan. O perkant internetu to išvengiama.

Tai turi tam tikrų pranašumų jūsų verslui. Mažiau neteisingo apmokestinimo tikimybės, mažiau sugaišto laiko klaidoms ištaisyti ir mažiau nemokamų produktų, išdalintų klientams nuraminti!

Daugiau klientų

Paslaugų programėlės padeda verslams pritraukti daugiau klientų, ypač tai išryškėjo pandemijos laikotarpiu, kai buvo apribotas žmonių judėjimas. Jei jūsų paslaugų svetainėje užsakymas ir mokėjimo sistema veikia sklandžiai, nuolatiniai klientai rekomenduos jus savo draugams ir dalinsis socialiniuose tinkluose.

Galite padidinti savo klientų skaičių ir pelną tiesiog siūlydami sklandžią klientų patirtį, kuri realiuoju laiku siunčia užsakymus jūsų back-end programuotojų komandai.

Paslaugų svetainių kūrimas

Didesnis klientų lojalumas

Klientai pasirinks jūsų, o ne konkurentų, paslaugas, jei suteiksite jiems priežastį ir toliau grįžti. Tai gali būti puikūs produktai, tačiau taip pat galite paskatinti jų lojalumą naudodami atlygio sistemą savo užsakymo programoje.

Remiantis neseniai atliktu tyrimu, suasmeninta skaitmeninė patirtis taip pat yra geras būdas paskatinti klientus sugrįžti. Iš 1 000 apklaustų klientų 50 % teigė, kad palnuoja pakeisti paslaugų teikėją, dėl kurio turėjo blogos patirties internete, o 73 % tikėjosi, kad paslaugos bus suasmenintos ir pritaikytos jų poreikiams.

Pavyzdžiui, restoranai ir kavinės, naudodami užsakymo internetu sistemą gali siųsti asmeninius pasiūlymus, prašyti atsiliepimų, kad pagerintų savo reitingus, ir gautų atsiliepimų apie savo paslaugą.

Sumažėjusios išlaidos

Užsakymų sistema mažoms įmonėms padeda sutaupyti, nes ji yra skaitmeninė, o daugeliu atvejų vienintelė kaina yra nedidelis operacijų apdorojimo mokestis. Tad laimite ir Jūs, ir Jūsų klientai.

Jeigu Jūsų verslui reikalinga paslaugų svetainė, dėl jos sukūrimo kreipkitės į šios srtities profesionalus – Studiją 4D.

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Spalvų psichologija ir el. parduotuvių kūrimas

Elektroninių parduotuvių kūrimas ir spalvų pasirinkimas

Spalvų psichologija yra vienas iš įdomiausių ir prieštaringiausių rinkodaros aspektų. Kas yra ta spalvų psichologija? Tai yra tyrimas, kaip spalvos veikia suvokimą ir elgesį. Rinkodaros ir prekės ženklo srityje spalvų psichologija orientuota į tai, kaip spalvos daro įtaką vartotojų įspūdžiams apie prekės ženklą ir ar jos įtikina vartotojus atkreipti dėmesį į konkrečius prekės ženklus ar pirkti.

Tai yra svarbi studijų sritis, į kurią reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros išteklius, kuriant naują verslą ar keičiant esamą. Tyrime, pavadintame „Spalvų poveikis rinkodarai“, mokslininkai nustatė, kad iki 90% momentinių sprendimų, susijusių su produktais, gali būti pagrįsti tik spalva. Atrodo, keista, tačiau tai tiesa. 

Spalvų klasifikacija

Buvo begalė bandymų klasifikuoti, kaip žmonės reaguoja į skirtingas spalvas. Pavyzdžiui, raudona spalva siejama su jauduliu, azartu, geltona – su optimizmu, šiluma ir pan. 

Tačiau tiesa ta, kad spalvų  suvokimas bei interpretavimas per daug priklauso nuo žmogaus asmeninės patirties, kad būtų galima visuotinai jas klasifikuoti kaip sukeliančias vienokius ar kitokius jausmus. Tyrimai rodo, kad asmeniniai pageidavimai, patirtis, auklėjimas, kultūriniai skirtumai ir kontekstas veikia spalvų poveikį mums.

Kaip priimti praktinius sprendimus dėl spalvų pasirinkimo savo rinkodaros kampanijoje?

Esmė ta, kad nėra aiškių rekomendacijų, kaip pasirinkti jūsų prekės ženklo spalvas. Nors būtų gerai, kad galėtume tiesiog pažvelgti į infografiką ir priimti teisingą sprendimą, realybė yra tokia, kad atsakymas į klausimą „Kokios spalvos tinka mano prekės ženklui?“ visada yra „Tai priklauso nuo…“.

Žinoma, norėtųsi gauti  konkretų atsakymų, tačiau jo nėra. Kontekstas yra esminis dalykas. Svarbu jausmas, nuotaika ir įvaizdis, kurį sukuria jūsų prekės ženklas ar produktas.

Geros naujienos: spalvų psichologijos tyrimai gali padėti tinkamai pasirinkti.

Jūsų prekės ženklui ar elektroninės parduotuvės kūrimui tinkanti spalva

Mokslininkai nustatė, kad prekių ženklų ir spalvų santykis priklauso nuo suvokiamo konkrečiam prekės ženklui naudojamos spalvos tinkamumo. Kitaip tariant: ar spalva atitinka tai, kas parduodama? Pavyzdžiui, internetinei parduotuvei, kuri prekiauja kūdikiams skirtais daiktais, tiks pastelinės, ramios spalvos, bet netiks ryškiai raudona, violetinė ir pan.

Kalbant apie „tinkamos“ spalvos parinkimą, tyrimai parodė, kad numatyti vartotojų reakciją į spalvų tinkamumą yra daug svarbiau nei pačią spalvą.

Taigi, svarstydami savo prekės ženklo spalvas, paklauskite savęs (ar dar geriau – rinkite klientų atsiliepimus): „Ar ši spalva tinka tam, ką parduodame?“

Spalva kuria Jūsų prekės ženklo ar elektroninės parduotuvės identitetą, parodo išskirtinumą

Moksliniai tyrimai atskleidė, kad mūsų smegenys teikia pirmenybę iškart atpažįstamiems prekių ženklams, o tai daro spalvą svarbiu elementu kuriant prekės ženklo identitetą. Netgi teigiama, kad naujiems prekės ženklams svarbu rinktis spalvas, kurios ryškiai skirtųsi nuo rinkoje įsitvirtinusių konkurentų naudojamų spalvų. 

Tinkamos spalvos pasirinkimas gali padėti jūsų prekės ženklui išsiskirti. Tyrimai rodo, kad žmonės sugeba žymiai geriau atpažinti ir prisiminti daiktą – tekstą ar vaizdą –  kai jis akivaizdžiai išsiskiria iš aplinkos. Tai nebūtinai turi būti itin ryški, intensyvi spalva, bet įdomus atspalvis ir pan. 

Dažniausiai derinami skirtingi tos pačios spalvos atspalviai arba panašios spalvos, o elementams, kuriuos norima labiausiai išskirti, atkreipti į juos dėmesį – ryškios, kontrastuojančios su anksčiau pasirinktomis, spalvos.

Pateikiamas pavyzdys, puikiai iliustruojantis spalvų įtaką rinkodaroje. Pasakojama, kaip padidėjo konversijų skaičius dėl mygtuko spalvos pakeitimo.

Spalvų psichologija

Mygtuko pakeitimas iš žalio į raudoną padidino konversijų skaičių 21 proc. Tačiau negalime daryti skubotų prielaidų apie „raudonos spalvos galią“.

Akivaizdu, kad likusi puslapio dalis orientuota į žalią paletę, o tai reiškia, kad žalias mygtukas tiesiog susilieja su aplinka. Tuo tarpu raudona spalva suteikia ryškų vaizdinį kontrastą ir papildo žalią spalvą.

Taigi, kaip matote, spalvų psichologija yra itin subtili sritis, kurią išmano tik šios srities profesionalai. Studija 4D ilgus metus užsiima internetinių svetainių kūrimu, tad galime Jums patarti įvairiais su tuo susijusiais klausimais.

Elektroninių parduotuvių naujovės

Elektroninių parduotuvių naujovės

Technologijos nestovi vietoje, viskas itin greitai tobulėja. Ne išimtis ir elektroninės parduotuvės.

Šiame straipsnyje Jus supažindinsime su elektroninių parduotuvių naujovėmis.

Pasitelkiamas dirbtinis intelektas

Dirbtinis intelektas jau naudojamas el. prekyboje, norint pateikti pažangias produktų rekomendacijas, padėti klientams geriau vizualizuoti produktus ir padėti jums atsakyti į klientų klausimus. Dirbtinis intelektas jums padės surasti ir klientus.

Pažangūs algoritmai analizuos dabartines tendencijas kartu su jūsų produktais, pardavimo kanalais, klientais ir pirkėjų elgsena, kad nustatytų geriausius kanalus, laiką ir kainą jūsų produktams pristatyti. Tai padės sutaupyti nemažai laiko užimantį grafikų kūrimą ir ataskaitų rašymą bei padės prekės ženklams paspartinti pardavimus ir padidinti pelną.

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Prekių nuoma

Ne paslaptis, kad elektroninės prekybos pramonė susiduria su didele grąžinimo problema. Nesąžiningi klientai naudojasi grąžinimo paslauga (pvz: pasipuošia prabangia suknele vakarėlyje, o po to ją grąžina). Šios problemos sprendimas gali būti prekių nuoma.

Daugelis mažmenininkų nori plėstis į nuomos elektroninę prekybą. Siūlydami vartotojams galimybę išsinuomoti drabužius, baldus ar elektroniką, galite padidinti auditorijos pasiekiamumą ir sumažinti grąžą.

Personalizavimas

Įvairių produktų personalizavimas nėra naujiena, tačiau dabar tai dar labiau ištobulinta. 3D spausdinimas keičia gamybos ir vykdymo procesus, kad būtų galima greitai personalizuoti produktus net ir galutiniame gamybos etape. Be to, 3D spausdinimas tampa vis labiau prieinamas ir tik laiko klausimas, kada šios technologijos pritaikymas taps norma.

Galimybė pirkti tai, ką matote TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Galimybė pirkti TV ekrane

Labai intriguojanti naujovė yra galimybė nusipirkti TV ekrane matomus daiktus čia ir dabar – keliais mygtukų paspaudimais.

Įsivaizduokite, jog žiūrite savo mėgstamą „Netflix“ serialą ir pamatote personažą, dėvinti labai gražius marškinėlius. Galvojate, kad labai tokių norėtumėte…. Na netrukus galėsite juos turėti.

Neseniai atsirado perkami TV skelbimai, kurie sujungia TV programas su mobiliojo telefono programėle, leidžiančia žiūrovams įsigyti tai, kas rodoma ekrane. Panašu, kad ši technologija netrukus bus tiesiogiai integruota į išmaniąsias televizijas. Ši technologija pagaliau sujungs TV žiūrėjimą ir apsipirkimą į vientisą patirtį, kuri naudinga tiek pirkėjams, tiek pardavėjams.

Papildyta realybė sustiprina apsipirkimo internetu tikroviškumą

Papildyta realybė keičia e. prekybą. Pasitelkdami tokio tipo technologijas, pirkėjai gali realiaipamatyti savo perkamą daiktą, o tai padeda priimti pirkimo sprendimą. Papildyta realybė tikrai keičia apsipirkimo patirtį konkrečiose pramonės šakose, tokiose kaip mada ir namų dekoravimas, nes klientas gali geriau pajusti prekę nematydamas jos asmeniškai. Jis gali ją vizualizuoti.

Populiarės paieška balsu

Vis daugiau žmonių ateityje naudosis išmaniaisiais garsiakalbiais įvairiose gyvenimo srtyse: naudos paiešką balsu apsipirkdami internetu, užsisakydami maistą į namus ir pan. Atsižvlegdamos į tai elektroninės parduotuvės turi atitinkamai pasirinkti raktinius žodžius, struktūruoti svetainės turinį.

Balso užklausos labiau panašios į pokalbį. Tai reiškia, kad jos yra kur kas ilgesnės nei rašytinė užklausa. Taigi, norint gauti daugiau parodymų, reikės turėti ilgesnius raktinius žodžius. Kai kurie statistiniai duomenys net rodo, kad sėkmingos balso paieškos užklausos turėjo ilgesnį SEO.

dirbtinis intelektas

Pokalbių robotai pagerina apsipirkimo patirtį

Pokalbių robotai bendrauja su internetiniais pirkėjais panašiai, kaip tai darytų pardavėjas-konsultantas parduotuvėje. Šiandienos pirkėjas nori rasti ir nusipirkti produktą vos keliais paspaudimais, o jei negali, nusivilia. Šiuo atveju pokalbių robotai padeda išsaugoti pirkėją.

Ekspertai prognozuoja, kad pokalbių robotai taps viena iš svarbiausių rinkodaros priemonių. Taip pat netrukus turėtų išpopuliarėti robotai, kurie atliks asmeninių apsipirkimo asistentų funkciją

Daugiau mokėjimo būdų

Elektroninių parduotuvių naujovės 2021

Skirtingi klientai turi individualių mokėjimo metodų poreikių, tad jie gali atšaukti pirkimą, jei elektroninės prekybos svetainėje negali sumokėti kaip nori. Siūlomi įvairiausi mokėjimo būdai yra geras būdas padidinti mobiliųjų įrenginių konversijų rodiklius. Be to, jei klientai gali išsaugoti savo mokėjimo informaciją jūsų svetainėje, kitą kartą pirkdami, jie galės dar greičiau atsiskaityti.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje atsiskaitymas taps paprastesnis ir greitesnis, nes kiekvienas pirkėjas turės unikalų asmens tapatybės dokumentą. Šis unikalus ID būtų skirtas centralizuotai „Piniginės“ paslaugai, kurioje būtų saugiai saugoma visa jūsų mokėjimo informacija, pristatymo ir atsiskaitymo adresai, nuostatos ir kt.

 

error: