„Instagram“ yra viena iš populiariausių socialinės žiniasklaidos platformų, turinti daugiau nei 2 milijardus aktyvių vartotojų per mėnesį (tai yra 1/4 visų pasaulio gyventojų), o tai reiškia, kad tai puikus rinkodaros kanalas, skirtas reklamuoti Jūsų prekės ženklą.

Jei esate naujokas „Instagram” arba norite sužinoti, kaip geriau reklamuoti savo prekės ženklą šiame socialiniame tinkle, mes parengėme išsamų vadovą, kaip naudoti „Instagram” verslui: nuo profilio optimizavimo iki puikaus turinio kūrimo.

„Instagram“ yra vaizdinė socialinės žiniasklaidos platforma, kurioje daug dėmesio skiriama nuotraukų ir vaizdo įrašų turiniui. Tai gali atrodyti sudėtinga prekių ženklams, neturintiems vizualinio produkto, tačiau net B2B įmonės ir paslaugų prekės ženklai gali gauti naudos iš šio tinklo.

  1. Sukurkite „Instagram” verslo profilį

Yra trijų tipų „Instagram“ paskyros: asmeninės, kūrėjų ir verslo paskyros. Kūrėjų ir verslo paskyros yra profesionalių paskyrų tipai. Nuomonės formuotojai ir turinio kūrėjai naudoja kūrėjų paskyras, o prekės ženklams reikalingas verslo profilis.

Naudodami „Instagram“ verslo profilį gausite prieigą prie naudingų funkcijų, tokių kaip:

Daugiau skilčių, kurias galėsite sukonkretinti savo profilyje;

„Instagram” įžvalgos / analizė;

„Instagram” reklama;

Galimybė prisijungti prie planavimo programos;

„Instagram” parduotuvė / produktų žymėjimas įrašuose.

Kiekviena funkcija gali padėti jūsų prekės ženklui išnaudoti visas savo buvimo „Instagram“ galimybes.

  1. Optimizuokite savo „Instagram“ verslo profilį

Kaip jau minėjome, jūsų verslo profilyje yra daugiau skilčių, todėl pasinaudokite jomis. Tai suteiks daug informacijos potencialiems stebėtojams ir leis aiškiai suprasti, kuo užsiima jūsų verslas ir kodėl jie turėtų jus sekti.

Optimizuokite savo profilį naudodami šiuos laukus:

Profilio nuotrauka: geriausia naudoti įmonės logotipą kaip profilio nuotrauką, kad žmonės galėtų lengvai atpažinti jūsų prekės ženklą.

Pavadinimas: svarbu, kad įmonės pavadinimas būtų vienodas visuose jūsų prekės ženklo socialinių tinklų profiliuose.

Vartotojo vardas: tai taip pat turėtų būti jūsų įmonės pavadinimas. Atminkite, kad jūsų vartotojo varde negali būti tarpų.

Svetainė: tai bus vienintelis jūsų „Instagram” puslapio URL, kurį galima spustelėti. Dauguma įmonių naudojasi savo svetaine arba pateikia nuorodą į naujausią reklaminį puslapį. Taip pat galite naudoti nuorodą bio įrankyje, kad būtų galima susieti keletą puslapių.

Puslapis: prijunkite savo „Instagram“ verslo profilį prie „Facebook“ verslo puslapio.

Kategorija: pasirinkite kategoriją, kuri geriausiai apibūdina jūsų prekės ženklą arba produktų / paslaugų pasiūlymus.

Susisiekimo parinktys: susiekite „Instagram” verslo profilį su savo įmonės el. pašto adresu, telefonu ar fiziniu adresu, kad potencialūs klientai galėtų greitai ir patogiai su Jumis susisiekti.

Veiksmų mygtukai: pridėkite raginimo veikti mygtuką tiesiai prie savo „Instagram” profilio, pvz., „Užsisakyti maistą“, „Užsisakyti dabar“, „Rezervuoti“ arba „Gauti pasiūlymą“.

„Instagram“ istorijos akcentai: pridėkite svarbiausių istorijų prie savo profilio ir suskirstykite jas  į kategorijas pagal jūsų prekės ženklo įprastai kuriamas istorijas.

Tyrinėkite savo auditoriją

Gera socialinės žiniasklaidos strategija prasideda nuo gero auditorijos supratimo. „Instagram“ auditorijos demografiniai rodikliai suteikia jums bendrą vaizdą apie tai, kas naudojasi platforma. Pavyzdžiui, 18–34 metų žmonės sudaro didžiausią skelbimų auditoriją svetainėje.

Demografinę informaciją apie esamą auditoriją galite rasti naudodami „Instagram Insights“, „Meta Business Suite“ arba „Hootsuite Analytics“. Tačiau jei tik pradedate naudoti „Instagram“ verslui, galbūt dar neturite pakankamai daug sekėjų, kad gautumėte reikšmingų įžvalgų.

Tokiu atveju pažvelkite į savo auditorijos kituose socialiniuose kanaluose ir esamos klientų bazės demografinius rodiklius. Tai jums leis susidaryti bendrą vaizdą, kas domisi jūsų verslu. Suprasdami savo auditoriją, galite geriau kurti tikslinį turinį ir verslo antraštes „Instagram“, kurios atlieps auditorijos poreikius ir dėl to juos sudomins.

Suplanuokite turinį iš anksto

Kalbant apie „Instagram“ turinį, yra daug pasirinkimų – nuo paveikslėlių, video iki istorijų  Geriausias būdas sukurti vieningą strategiją – planuoti turinį  visose „Instagram“ plotmėse (ir kitose socialinėse platformose) naudojant turinio kalendorių. Arba pakilkite į aukštesnį lygį ir suplanuokite visą turinį, kad jis būtų paskelbtas automatiškai tinkamu laiku, naudojant tokį įrankį kaip „Hootsuite Publisher“. Taip, netgi galite iš anksto suplanuoti istorijų paskelbimą.

Papildomas pranašumas yra tai, kad galite sukurti savo turinį ir suplanuoti, kad jis būtų paskelbtas geriausiu jūsų auditorijai laiku. Net jei tas laikas yra ne darbo valandomis, savaitgalį ar vidurnaktį.

Pažymėkite produktus

Kai bendrinate turinį apie savo produktus „Instagram“ ir juos pažymite (tag’inate), žmonėms daug lengviau apsispręsti, ar pirkti. Nuotraukų srauto įraše galite pažymėti iki 20 produktų.

Norėdami pažymėti produktus, sukurkite savo „Instagram” įrašą kaip įprasta. Tada paskutiniame žngsnyje prieš paskelbdami bakstelėkite Žymėti produktus. Galite pažymėti tiek savo, tiek kitų prekės ženklų produktus, kuriuos mėgstate. Tai sukuria puikias bendradarbiavimo ir kryžminės reklamos galimybes.

Stebėkite savo rezultatus (ir mokykitės iš pergalių ir pralaimėjimų)

Naudodami „Instagram“ verslo profilį, galite pasiekti platformoje integruotus analizės įrankius, kurie padės suprasti skirtingų tipų turinio našumą.

Yra keletas kitų analizės įrankių, įskaitant „Hootsuite“, kurie gali stebėti ilgesnį laikotarpį, automatizuoti ataskaitų teikimą ir palengvinti „Instagram“ metrikų palyginimą kitose socialinės žiniasklaidos platformose.

Nesvarbu, kokias socialinės žiniasklaidos rinkodaros priemones naudojate, svarbu reguliariai registruotis, kad sužinotumėte, koks turinys geriausiai rezonuoja jūsų tikslinei auditorijai. Pamatysite tendencijas, kas sukelia didžiausią įsitraukimą, taip pat, koks socialinės žiniasklaidos turinys padidina peržiūrų skaičių.

Laikykite „Instagram” klientų aptarnavimo kanalu

Norint būti sėkmingiems „Instagram“, reikia bendrauti su savo sekėjais, o ne tiesiog kelti turinį ir tikėtis, kad kažkam jis patiks. Vienas iš svarbių šio dvipusio bendravimo komponentų yra stebėti jūsų tiesiogines žinutes (DM – Direct Message), komentarus ir klientų aptarnavimo užklausas.

„Instagram“ verslo paskyros turi prieigą prie kelių DM funkcijų, kurios palengvina klientų aptarnavimo valdymą platformoje. Pirma, gautieji laiškai  yra suskirstyti į kategorijas Pagrindinis ir Bendrasis, kad būtų lengviau sekti pranešimus. Antra, galite sukurti išsaugotus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galite pasiekti naudodami sparčiuosius klavišus.

„Hootsuite Inbox“ leidžia dar lengviau valdyti DM, nes galite priskirti pranešimus atitinkamiems komandos nariams. Jei tikrai norite rimtai žiūrėti į klientų aptarnavimą „Instagram“, toks įrankis kaip „Sparkcentral“ leidžia integruoti „Instagram“ su  CRM (Customer Relationship Management)

Taigi, kaip matote, „Instagram“ yra puikiai Jūsų verslui tinkama platforma. Tereikia turėti pakankamai žinių ir patirties, kad gebėtumėte pasinaudoti visais šio socialinio tinklo privalumais. Tuo pačiu, gera idėja integruoti savo socialines medijas į elektroninės parduotuvės dizainą.