Kaip reklamuotis Facebook’e? Facebook – viena iš populiariausių socialinės žiniasklaidos platformų pasaulyje. Jame kasdien apsilanko vidutiniškai apie 1.5 mlrd. vartotojų bei 2.3 mlrd. kiekvieną mėnesį. Tad akivaizdu, jog Facebook yra puiki reklamos vieta įvairiems verslams.

Vienas didžiausių Facebook pranašumų yra galimybė pasirinkti konkrečią auditoriją per mokamas kampanijas ir reklamas. Platforma saugo daug informacijos apie savo vartotojus, o tai gali būti naudinga kuriant reklamos kampaniją

Iš tiesų, šmananat Facebook reklamos taisykles ir pricipus, iš reklamos galima gauti maksimalią naudą savo verslui.

Facebook reklamnių skelbimų tipai

Rinkodaros specialistai gali pasirinkti iš skirtingų Facebook reklaminių skelbimų tipų ir formatų, geriausiai atitinkančių jų reklamos kampanijos tikslus:

  • Vaizdo skelbimas;
  • Vaizdo įrašas;
  • Facebook karuselė;
  • Momentinė patirtis;
  • Skaidrių demonstracija;
  • Istorijos (stories);
  • Messenger ir kt.

Vaizdo skelbimai yra paprasčiausias Facebook skelbimų formatas. Jie leidžia įmonėms naudoti atskirus vaizdus savo produktams, paslaugoms ar prekės ženklui reklamuoti.  Jie puikiai tinka kampanijoms, kuriose yra stiprus vaizdinis turinys, kuris gali būti rodomas tik viename vaizde. Šie vaizdai gali būti pagaminti iš iliustracijų, dizaino ar fotografijos. Galite sukurti jį vos keliais paspaudimais, padidindami esamą įrašą su vaizdu iš savo Facebook puslapio.

Vaizdo skelbimus paprasta sukurti ir jie yra informatyvūs, t.y. puikiai atskleidžia Jūsų verslo norimą perduoti žinutę. Jie tinka bet kokiam pardavimo kanalo etapui – nesvarbu, ar norite padidinti prekės ženklo žinomumą, ar pristatyti naują produktą, padidinti pardavimus.

Tačiau šio tipo skelbimai turi ir trūkumų. Jei reikia pateikti kelis produktus arba parodyti, kaip veikia jūsų produktas, vieno vaizdo skelbimo formatas nėra geriausias pasirinkimas.

Facebook karuselė yra tokie skelbimai, kai rodoma iki dešimties vaizdų arba vaizdo įrašų, kuriuos naudotojai gali spustelėti. Kiekvienas turi savo antraštę, aprašą arba nuorodą. Karuselės yra puikus pasirinkimas norint rodyti įvairių produktų seriją. Kiekvienas vaizdas karuselėje netgi gali turėti savo nukreipimo puslapį, kuris yra specialiai sukurtas tam produktui ar paslaugai.

Facebook istorijos yra tik mobiliesiems skirtas vaizdo įrašo formatas. Istorijas gali sudaryti vaizdai, vaizdo įrašai ir net karuselės.Istorijos suteikia daugiau kūrybinės laisvės nei įprasti vaizdo ar vaizdo įrašų skelbimai. Įmonės gali žaisti su jaustukais, lipdukais, filtrais, vaizdo efektais ir net papildyta realybe.

Facebook istorijų trūkumas yra tas, kad jie nėra talpinami Facebook sklaidos kanaluose, todėl vartotojai gali jų nematyti tiek, kiek kitų Facebook skelbimų formatų.

Facebook istorijoms taip pat reikalingas kitoks formatavimas nei vaizdo ar vaizdo įrašų skelbimams, todėl gali tekti sukurti originalų turinį, skirtą tik istorijoms.

Messenger skelbimai asmeniškesni nei kiti reklaminių skelbimų tipai, nes būtent Messenger programėlėje žmonės praleidžia laiką kalbėdami su draugais ir šeimos nariais. Jie mato jūsų Messenger skelbimus tarp savo pokalbių ir gali paliesti, kad pradėtų pokalbį su jūsų prekės ženklu. Šie skelbimai yra puikus būdas paskatinti žmones bendrauti su jūsų prekės ženklu. Mažesnėms įmonėms, reklamuojančioms vietinius produktus ar paslaugas, Messenger skelbimai gali padėti užmegzti kontaktą su potencialiais klientais.

Pigiausia reklamos forma

Facebook skelbimai paprastai kainuoja mažiau nei kainuotų kiti internetinės rinkodaros kanalai. Minimalios išlaidos skelbimui Facebook yra nuo 1 eur. per dieną. Net ir turėdami mažesnį biudžetą, vis tiek galite pasiekti daugybę žmonių, jei tikslinė auditorija bus kiek įmanoma konkretesnė.

Kalbant apie reklamos kampanijos biudžetą, labai svarbu jį iš anksto susiplanuoti. Nustatykite, kiek pinigų investuosite į savo reklamą. Tada suplanuokite kampanijos vykdymo laiką. Jei kuriate savo skelbimą naudodami Facebook skelbimų tvarkyklę, galite nuspręsti, kiek išleisti per dieną. Priklausomai nuo sumos, Facebook jūsų skelbimą rodys skirtingam žmonių skaičiui. Pradėkite nuo mažos auditorijos, kol galėsite geriau optimizuoti skelbimus ir užtikrinti, kad jie pasieks jūsų tikslinę auditoriją. Kai pamatysite, kad reklaminio skelbimo paspaudimai virsta pardavimais, padidinkite biudžetą.

Nusistatykite aiškius tikslus

Reklamuodami Facebook ir tvarkydami savo socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategijas, norėsite įsitikinti, kad jūsų ilgalaikiai ir trumpalaikiai verslo tikslai yra aiškūs. Tiesą sakant, Facebook siūlo 11 rinkodaros tikslų, pagrįstų tuo, ką norite pasiekti savo reklamos kampanijoje, pvz., prekės ženklo žinomumą, svetainės srautą, potencialių klientų generavimą, konversijas ar kt.

Kai pasirinksite bet kurią iš šių parinkčių, Facebook parodys skelbimo formatą, kuris geriausiai tiktų jūsų tikslams pasiekti. Jei dar nežinote, kas tai yra, pateikiame kelis klausimus, kurie padės nustatyti skelbimo tikslus:

  • Kokie yra jūsų pagrindiniai verslo tikslai?
  • Ką tikitės pasiekti su šia konkrečia kampanija?
  • Ar norite pritraukti srautą į savo verslą?
  • Ar norite reklamuoti savo produktą ar paslaugą vietinėje rinkoje?
  • Ar pranešate savo klientams apie išpardavimus ar reklamą?
  • Kaip ši kampanija dera su jūsų bendra rinkodaros strategija?

error: