Facebook reklama, kaip žinoti, ar reklamos skelbimai bus efektyvūs?

Svarstote, kaip kiekvieną kartą vykdyti sėkmingas „Facebook“ reklamos kampanijas? Ieškote proceso, kuris būtų pagrįstas duomenimis, o ne  spėjimais? Šiame straipsnyje sužinosite, į kokius rodiklius reikia atsižvelgti norint priimti protingus sprendimus dėl veiksmingų „Facebook” reklamos kampanijų. Kai kuriems rinkodaros specialistams „Facebook“ reklamos per pastaruosius kelerius metus prarado savo patrauklumą. „Facebook“ reklamos išlaidos išaugo, o įmonės turėjo griežčiau konkuruoti dėl skelbimų talpinimo. Tačiau tai nėra visiška tiesa.

„Facebook“ vis dar yra didžiausia socialinės žiniasklaidos platforma, kur kas mėnesį aktyvių vartotojų yra beveik 3 milijardai. Tai daugiau nei „Instagram“ ir „TikTok“ kartu sudėjus. Tai daugiau nei bet kuris kitas socialinis tinklas. Dėl to Facebook ads reklama, ypatingai žinant savo tikslinę auditoriją, gali būti ypatingai pelninga.

„Facebook“ rinkodaros specialistams taip pat siūlo konkrečią demografinę informaciją. Nors jaunesnės kartos yra orientuotos į naujos kartos vaizdo įrašų programas, „Facebook“ auditorija yra šiek tiek vyresnė. Tai reiškia, kad žmonės, žiūrintys jūsų skelbimus „Facebook“, turi daug daugiau disponuojamų pajamų.

Tai nereiškia, kad turėtumėte įsitraukti į „Facebook“ ir nekreipti dėmesio į visas kitas skelbimų platformas. Diversifikacija vis dar yra puiki strategija. Jei norite gauti didžiausią grąžą už savo pinigus, paskirstysite savo biudžetą kitoms platformoms, pvz., „Google Ads“, „YouTube“ ir „TikTok“. Tačiau „Facebook“ išlieka esminė šios įvairios strategijos dalis.

Praktiniai patarimai, kaip padaryti Facebook reklamas efektyvesnes ir patrauklesnes vartotojams

Įtraukiantys ir kūrybiški reklaminiai skelbimai nereikalauja brangios įrangos ar daug laiko. Pateikiame  patarimus, kaip pagerinti jūsų skelbimo efektyvumą:

Naudokite mažiau teksto vaizduose.

kai vaizde naudojate tekstą, pabandykite naudoti mažesnį šriftą ir mažiau žodžių, kad sumažintumėte teksto ir vaizdo proporciją. Pastebėjome, kad vaizdai, kuriuose yra mažiau nei 20 % teksto, veikia geriau, nors teksto, kurį galite naudoti skelbimo vaizde, kiekis neribojamas.

Naudokite vertikalius vaizdo įrašus.

Tai patogiau, nes dauguma žmonių savo telefonus laiko vertikaliai, todėl uždengsite didesnę dalį jų ekrano.

Sutrumpinkite tekstą.

„Facebook“ ir „Instagram“ žmonės greitai nuskaito tekstą, t.y. supranta ir pajaučia, ar jis kokybiškas ir paveikus. Mobiliosios rinkodaros asociacijos atliktame tyrime paaiškėjo, jog prireikė 2–3 sekundžių, kad 2 iš 3 žmonių pamatytų ir atpažintų staliniams kompiuteriams skirtus skelbimus, o mobiliuosiuose – 0,4 sekundės. Tekstas turi būti trumpas, aiškus ir glaustas, kad pranešimas būtų perduotas.

Pridėti veiksmo.

Judantys skelbimai išsiskiria sklaidos kanale. Meta Ads Manager šablonai gali padėti sukurti vaizdo skelbimą iš jūsų vaizdų ir sukurti animuotas istorijas. Taip pat galite išbandyti šias nemokamas programas:

  • „Hyperlapse“ – kurkite „timelapse“ vaizdo įrašus;
  • „Boomerang“ – vaizdo įrašų ciklas;
  • „Adobe PhotoShop Express“ – nuotraukų redagavimas;
  • „Adobe Spark“ – kurkite vaizdo įrašus iš šablonų su tekstu, vaizdais, nuotraukomis.

Pateikite problemų sprendimus.

Paverskite savo „Facebook“ skelbimus daugiau apie savo klientus nei apie savo įmonę. Geriausias būdas jas spręsti – nustatyti ir išspręsti jų problemas. Kokybiško turinio ir informacijos naudojimas reklamose yra vienas svarbiausių būdų pritraukti potencialius klientus. Jūsų skelbimas turi pateikti sprendimus ir būti tinkami jūsų tikslinei auditorijai. Kaip jau minėjome, svarbu pasirinkti tinkamą formatą, o jūsų turinys turi pateikti tiesioginį, lengvai įgyvendinamą kliento „skausmo“ (t. y. jo problemos) sprendimą. Daugeliui žmonių sunku sukurti kokybišką turinį. Laimei, yra profesionalių rašymo paslaugų apžvalgų svetainių, kurios gali padėti atlikti šią užduotį.

Vykdykite kelias reklamos kampanijas vienu metu.

Patartina neinvestuoti į vieną kampaniją, kuri padėtų pasiekti tikslą. Vietoj to vykdykite tris atskiras kampanijas, po vieną kiekvienam kanalo etapui (viršuje, viduryje ir apačioje).

 

Jūsų skelbimas kanalo viršuje turėtų būti sukurtas tik siekiant padidinti žinomumą ir nukreipti savo auditorijos dėmesį. Pradėkite testuoti raginimus veikti (call-to-action) naudodami kanalo vidurio skelbimą, o patį paveikiausią skelbimą įdėkite puslapio apačioje.

Vykdykite kelias kampanijas, kurių kiekviena skirta skirtingam demografiniam rodikliui, kad gautumėte kuo daugiau naudos iš rinkodaros lėšų, padedančių viešųjų ryšių paslaugų požiūriu. Galite ir toliau išleisti tą pačią pinigų sumą, bet padalyti ją skirtingoms kampanijoms.