Push notifications (pranešimai) yra ryšio kanalas, įmontuotas į kiekvieną šiandien parduodamą mobilųjį įrenginį. Pushpranešimai yra trumpi informacinio pobūdžio pranešimai su piktograma, rodoma jūsų kliento naršyklėje arba mobiliajame įrenginyje.

Kokius 3 pagrindinius dalykus reikia žinoti apie pushpranešimus?

  • Pushpranešimai yra pirmasis ir dažniausiai svarbiausias programų naudojamas ryšių kanalas;
  • Beveik kiekviena svarbi programa naudoja šiuos pranešimus įvairiems sandoriams ir pakartotiniam klientų įtraukimui;
  • Pushpranešimų technologija sparčiai vystosi nuo paprastos pranešimų siuntimo sistemos į turtingą ir interaktyvią terpę.

Šiais laikais žmonės savo mobiliuosiuose įrenginiuose turi tiek įvairiausių programėlių, kad net patiems sunku visas prisiminti. Pushpranešimai padeda gauti reikiamą informaciją tinkamu laiku.

Push pranešimai yra tiesiog būdas priminti vartotojams informaciją, kurią jie pasirinko parsisiųsdami vienas ar kitas programėles ir pan. Pranešimai apima beveik visus galimus naudojimo atvejus ir paslaugų tipą, įskaitant kitas ryšių priemones, pvz., elektroninį paštą, SMS ir VoIP.Trys pagrindiniai pranešimų tipai: pranešimai apie tam tikras operacijas ar sandorius, sistemos ir vartotojų pranešimai.

Pranešimai apie sandorius

Jie reikalingi tam, kad praneštų naudotojams apie vienokius ar kitokius įvykius. Pavyzdžiui, pranešti žmogui, kad jo siunta jau išsiųsta arba kad skrydis vėluoja.

Sistemos pranešimai

Sistemos pranešimai naudojami siekiant informuoti apie naujų produktų savybes ar galimybes. Pavyzdžiui, pranešti programėlės naudotojams apie naują produkto funkciją ar nuolaidą atostogų kelionėms.

Naudotojų pranešimai

Jie naudojami informuoti naudotojus apie naujus iš draugų gautus pranešimus, pvz., elektroniniame pašte ar socialiniuose tinkluose.

Kodėl push notificationsyra naudingi?

Viena iš puikiausių pushpranešimų savybių yra ta, kad jie yra rodomi vartotojui netgi tada, kai jis nesilanko jūsų interneto svetainėje arba nesinaudoja jūsų programa. Taigi galima teigti, jog push notificationsužtikrina ypatingą pasiekiamumą ir efektyvumą. Jie leidžia pasiekti tą vartotojų auditoriją, kurią tikrai domina jūsų  prekės ar paslaugos.

Daugiau nei milijonas pranešimų gali būti siunčiami auditorijai visame pasaulyje. Pasiekiamumo greitis patobulintas naudojant pažangias pritaikymo parinktis: galite pasirinkti, kada naudotojas matys pranešimą (ypač svarbu, jei kalbame apie specialius pasiūlymus, nuolaidas ar svarbius sporto renginius), pridėti paveikslėlių ir emociukų (emoji).

Ką galite reklamuoti naudojant push notifications?

Push pranešimai yra universalus skelbimų formatas, kuris veikia su bet kokio tipo produktais, paslaugomis ir CPA pasiūlymais. Jie atveria plačias turinio sklaidos galimybes.

Štai kelios turinio idėjos:

  • Specialūs pasiūlymai ir reklamos;
  • Naujienos ir turinio atnaujinimai;
  • Perspėjimai, pagrįsti geografine padėtimi;
  • Elektroninės prekybos atnaujinimai: pranešimai apie pardavimus ir nuolaidas;
  • Atsisiunčiama medžiaga: elektroninės knygos, kontroliniai sąrašai, šablonai;
  • Mobiliųjų programų reklamos, skatinančios, kad kuo daugiau žmonių įdiegtų konkrečią programą;
  • Įvairios loterijos ir pan.

Kaip matote, push pranešimai yra puikus būdas tiesiogiai pasiekti klientus. Šis skelbimo formatas suteikia galimybę derinti įvairias rinkodaros priemones. O tai yra būtina siekiant nuoseklaus bei ilgalaikio jūsų verslo augimo.

Remarketingas irpush notifications

Facebook bei Google pakartotinę rinkodarą (remarketingą) bei pushpranešimus galima naudoti pakartotinai potencialiam pirkėjui, pvz. klientui, kuris apsilankė svetainėje, bet nieko nenupirko. Galima teigti, jog kelis kartus matydami tą pačią reklamą potencialūs klientai yra apšildomiir tampa labiau motyvuoti pirkti.

Sujungę šiuos du įrankius, pasieksite geresnių rezultatų.

error: